Work hard & be brave.
1 duitser is al naar huis. laat wel zien dattie 2e rijder is. hulde LEChoevenpe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:22:
[...]
F1 is net als voetbal: een spel met 10 teams en uiteindelijk winnen de Duitsers...
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
"When you grow up your heart dies"
Als dat vliegtuig in Dubai aankomt kunnen Kimi en Vettel weer terug.Nickrsd schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:23:
[...]
1 duitser is al naar huis. laat wel zien dattie 2e rijder is. hulde LEC
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Ze tweeten maar omdat de FOM en FIA het weer verprutsen. Onder Bernie was dit denk ik niet zomaar gebeurd.sjaool schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:24:
Als al die lui op het circuit nu eens stoppen met die geruchten te tweeten dan zou dat al een hoop onrust schelen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Echt he! Wat een bullshit bingo dit.sjaool schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:24:
Als al die lui op het circuit nu eens stoppen met die geruchten te tweeten dan zou dat al een hoop onrust schelen.
Mijn boefje is liev!
Ik interpreteer het anders: de premier weet niet óf er zondag geracet gaat worden.Player1S schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:22:
[...]
echt als dat waar is![]()
Niet eens weten dat de GP DIT weekend is en wel de premier zijn. Nederland zou te klein zijn als Rutte dit overkomt.
Die stond social media inderdaad niet toe in het paddockDaniëlWW2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:25:
[...]
Ze tweeten maar omdat de FOM en FIA het weer verprutsen. Onder Bernie was dit denk ik niet zomaar gebeurd.
Laten we er maar vanuit gaan dat het vliegtuig inderdaad aan komt. Anders wordt het wel een heel bizar seizoenColdcat schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:25:
[...]
Als dat vliegtuig in Dubai aankomt kunnen Kimi en Vettel weer terug.
Maar.. maar.. hoe moeten ze onderling dan uitvechten wie de echte scoop en waarheid had?sjaool schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:24:
Het is een duidelijke WTF, als zijnde; what the farce.FastFred schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:24:
Wat een shitshow, ik zie morgen wel wat het geworden is. Doei.
Lekker slapen.
Testing, one, two ...
Is dat raar dan? AUS heeft misschien geen heisa omtrent corona dus die snapt alle ophef niet. De wereld valt erover. De teams gaan tegen stribbelen.Fuwor schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:25:
[...]
Ik interpreteer het anders: de premier weet niet óf er zondag geracet gaat worden.
Mijn boefje is liev!
Bullshit van de bovenste plank. Indy 2005 was onder Bernie. Het scenario was misschien anders maar het was nog steeds een shitshow.DaniëlWW2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:25:
[...]
Ze tweeten maar omdat de FOM en FIA het weer verprutsen. Onder Bernie was dit denk ik niet zomaar gebeurd.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Well once I was in Qantas, explain that to me then.
(I know, slordig maar ik ram standaard op een U na een Q
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Denk dat hij bezig is met de verkiezingen.SideSwipe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:27:
Over Bernie gesproken... Ik ben benieuwd wat hij van het hele debacle zal vinden
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Haha, die amerikaanse Bernie wel ja!Viswinkel schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:28:
[...]
Denk dat hij bezig is met de verkiezingen.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Als het al klopt, de tekst in het Engels zegt dat de PM niet weet (wist) of de race zondag wel door zal gaan. Niet dat ze niet wist dat ie uberhaupt op de planning stond.Player1S schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:22:
[...]
echt als dat waar is![]()
Niet eens weten dat de GP DIT weekend is en wel de premier zijn. Nederland zou te klein zijn als Rutte dit overkomt.
Daar is het van een race gekomen, moeten we hier nog maar zien.hoevenpe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:28:
On a positive note: Indy 2005 is na dit weekend niet meer de meest bizarre race in de F1 geschiedenis...
Work hard & be brave.
Dan moet er wel eerst geraced worden.hoevenpe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:28:
On a positive note: Indy 2005 is na dit weekend niet meer de meest bizarre race in de F1 geschiedenis...
Toch schrödingers kat dus..RobertMe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:22:
[...]
[Afbeelding]
Zolang de FIA/FOM/organisatie geen officieel statement naar buiten brengt weet niemand het.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
[ Voor 18% gewijzigd door NotSoSteady op 12-03-2020 23:35 ]
Mijn boefje is liev!
Zou me niks verbazen als ze al die fans die nu hutje mutje op elkaar staan te wachten bij de ingang straks wegsturen.JB schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:34:
Blijft ineens aardig stil met al die fake news meuk. Nog dik 2 uurtjes...
Zelfs hier!AzzKickah schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:35:
Heel plotseling opeens heel weinig activiteit overal inderdaad
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Wat een blamage
Smiling as the shit comes down...

Liberty liberty? Als in: de baas van Chase Carey?Franko P. schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:34:
Vraag me toch af wat Liberty hier nu van vind of mee kan doen.
Want die laatste zit natuurlijk al middenin het feestje. Wat waarschijnlijk dus neer komt op "wie zegt officieel dat het niet door gaat en moet miljoenen ophoesten".
F1 needs 16 cars to hold a race so the #F1 #AustralianGP is NOT going ahead unless they can get round this clause in the company filings: "We must attempt to procure that at least
— Formula Money (@FormulaMoney) 12 maart 2020
16 cars participate in the World Championship" pic.twitter.com/oP4pVj9u8w
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Attempt er zijn nog steeds 20 auto's aanwezig. Dus er is wel degelijk gepoogd om er minimaal 16 aan de start te hebben.
Subtiel verschil, dit gaat over het kampioenschap, daar moeten tenminste 16 wagens zijn. Voor een race gaat het om 12. @formulamoney neemt af en toe een shortcut voor eigen gewin.
If you are confused about the status of the Australian F1 GP, join the club 🤔
— Martin Brundle (@MBrundleF1) 12 maart 2020
[ Voor 5% gewijzigd door DoeEensGek op 12-03-2020 23:42 ]
Ja, ik had het zelf even moeten bekijken.nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:41:
[...]
Subtiel verschil, dit gaat over het kampioenschap, daar moeten tenminste 16 wagens zijn. Voor een race gaat het om 12. @formulamoney neemt af en toe een shortcut voor eigen gewin.
Zelfs 12 lijkt geen vereiste te zijn.
Flickr PSN ID= cheironnl
Waiting on the world to change
Have seen Max Verstappen leaving Melbourne airport approximately 10 minutes ago. Wasn’t there a race suppose to happen this weekend? Doesn’t seem to happen. #ausgp
— Frits Gozali (@FritsGozali78) 12 maart 2020
Is nog een Nederlander ook.
Geloof er nog niet veel van alleen.
EDIT: hij post tegenstrijdige berichten, dus laat maar gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door deCube op 12-03-2020 23:46 ]
Work hard & be brave.
daar kon je niks mee nee.cheiron schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:44:
Bij Jinek wordt net gesteld dat de race niet door gaat dit weekend. Jammer genoeg net op het einde zonder bron oid
Tenminste een reporter / journalist die iets zinnigs zegt wat feitelijk correct is. I.t.t. collega Hill die dan weer meegaat in de "zonder toeschouwers", waarschijnlijk ook wetende dat bv Seb & Kimi hem al gevlogen zijn.
Waarschijnlijk een redacteur die het net als wij ook niet meer weet.cheiron schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:44:
Bij Jinek wordt net gesteld dat de race niet door gaat dit weekend. Jammer genoeg net op het einde zonder bron oid
Jinek gokt gewoon.pinda powerrr schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:44:
Jinek zegt net dat de race is gecanceld...hmmm hier zie ik nog geen bevestiging. Ik vertrouw meer op jullie.

Ben benieuwd of we straks wel beeld en commentaar krijgen tijdes FP1.
Zag vavond een tweet van Rick Winkelman dat ie geen idee had of ie naar de studio moest.
[ Voor 43% gewijzigd door neocon op 12-03-2020 23:49 ]
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
Fia spokesman. “For us to cancel it on our own would require less than 12 cars to be available. But other than that or from the local authourities the FIA cannot cancel because there are too many commercial agreements that in cancelling the liability would come back to us”
— Mark Hughes (@SportmphMark) 12 maart 2020
-
Maar voorlopig nog niks te zien op de F1 sites. Dus ik blijf hopen, maar wel een beetje tegen beter weten in.
)
Links Horner met de koffers?
Die kartonnen doos vind ik dan weer niks zeggen. Vaak genoeg dat nieuwe onderdelen in zo'n soort dozen aankomen.
Zou je wel zeggen ja, ga er niet vanuit dat ze nog bezig zijn met opbouwen.nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:45:
Dit lijkt op inpakken..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
https://f1manager.info/ranking/4605
[ Voor 90% gewijzigd door DoeEensGek op 12-03-2020 23:49 ]
Is een schikking aan het treffen met de 7 teams.powah33 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:48:
Jean Todt is nu waarschijnlijk aan het overleggen of Ferrari toch punten krijgt, als de race word gecancelled.
Mijn boefje is liev!
Die wil nog een schikking regelen met coronapowah33 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:48:
Jean Todt is nu waarschijnlijk aan het overleggen of Ferrari toch punten krijgt, als de race word gecancelled.
Mijn boefje is liev!
Ferrari wil meewerken maar de inhoud blijft verder geheimRobertMe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:49:
[...]
Die wil nog een schikking regelen met corona
NOS journaal houdt het op doorgaan zonder publiek
[ Voor 10% gewijzigd door sambalbaj op 12-03-2020 23:51 ]
Kampioen
Haters everywhere but I don’t really care
Ga er maar vanuit dat ze vervolgens ook nog een claim bij de teams leggen wegens niet nakomen verplichtingen.Razr schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:50:
Dus ze kunnen het niet afblazen i.v.m. geld/verplichtingen en hopen dat er genoeg teams wegblijven oid. Wat een blamage voor de sport en fans.
Chaos totaal in melbourne pibliek staat nog buiten de hekken. Niemand weet officieel iets
— Olav Mol®️ (@Olav_Mol) 12 maart 2020
Max is schijnbaar dus al vertrokken, dus die gaat 'm dan zeker niet winnen...matthijst schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:50:
Doorgaan, Max wint, daarna seizoen cancellen.
Kampioen
Teams zullen het wel op een akkoordje hebben gegooid..Razr schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:50:
Dus ze kunnen het niet afblazen i.v.m. geld/verplichtingen en hopen dat er genoeg teams wegblijven oid. Wat een blamage voor de sport en fans.
Wij gaan weg, als jullie de Ferrari-deal vrijgeven..
-
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Het staat rijen dik bij Albert Park met toeschouwers, maar die worden niet binnen gelaten. De Regering in Victoria zegt dat als er geracet wordt het zonder publiek is. De FIA heeft nog niets gezegd, maar schemert door dat alles gewoon doorgaat. Logistiek is het nu al een nachtmerrie. Ook de geruchten dat sommige coureurs al richting huis zijn helpen niet mee.
300.000 man staat er sowieso, of het nu op het circuit is of binnenstad van Melbourne.
Communicatie van FIA is in ieder geval een drama...
Just intensifying the farce. The teams trying to pack up cannot physically do so yet as they cannot put packing cases in pitlane , which is being used for support events.
— Mark Hughes (@SportmphMark) 12 maart 2020
Tijdens FP1 dan maar?
En waarvoor zijn die support races dan? Fans mogen niet naar binnen? Zijn die support races voor de vips?
Fucking
Believable
De rest post ik toch maar niet.... iets ten nadele van de ezel...
ik zie de F1 race niet meer gebeuren
en we gaan doorrrrr.... Zaterdag 12hr van Sebring op iRacing en Zondag NASCAR!!!
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Ik denk dat dit genoeg zegt. Nu wachten we dus op competentie van de FOM en de FIA...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De boodschap is luid en duidelijk... 1 van de 2 is vreemd gegaan, de ander mag zijn koffers pakken.
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Dit gaat niet door.
Hopelijk blijft het publiek rustig.
De andere races schijnen wel door te gaan. Die zullen wel doorgaan zodat ze de bezoekers geen geld hoeven terug te geven.
Je pakt een 6 gangen menu. En het hoofdgerecht krijg je niet voorgeschoteld. Mocht er geen F1 zijn en de andere races wel gewoon doorgaan zal dit gok ik de laatste keer zijn dat Albert Park druk bezocht is.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Deze is wel vrij duidelijk en betrouwbaar.
Dat wordt dan een déjà-vu voor je begin mei...Oxigeon schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:57:
Hmm lekker dan. Koop je een kaartje voor de F1 zie je geen race.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik zie voorlopig eigenlijk geen races doorgaan, vrees dat er wel meer gecancelled gaat worden. In het geval van Australië verder niet zo erg. Vooral leuk omdat het de eerste race van het seizoen is, maar verder vaak maar een saaie GP imo.Oxigeon schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:57:
Hmm lekker dan. Koop je een kaartje voor de F1 zie je geen race.
De andere races schijnen wel door te gaan. Die zullen wel doorgaan zodat ze de bezoekers geen geld hoeven terug te geven.
Je pakt een 6 gangen menu. En het hoofdgerecht krijg je niet voorgeschoteld. Mocht er geen F1 zijn en de andere races wel gewoon doorgaan zal dit gok ik de laatste keer zijn dat Albert Park druk bezocht is.
Christian Horner spreekt het team toe in de garage… go or no?? pic.twitter.com/xPWGcdVB7s
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Daar hebben ze geen last van publiekNotSoSteady schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:59:
Baku zou weleens de eerste race kunnen worden.
Wil ik het verstaan of zegt die kerel echt "FIA didn't cancel the event"pinda powerrr schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:58:
[...]
Deze is wel vrij duidelijk en betrouwbaar.
Mijn boefje is liev!
Ruim op tijd toch!
/s
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Ja het is al duidelijk, het gaat niet door. Was een paar dagen geleden al zo voorspelbaar als wat trouwens.
Hij zegt dat-ie super teleurgesteld is en bedankt allerlei mensen - dus nee, ik denk het nietJB schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:59:
[...]
Wil ik het verstaan of zegt die kerel echt "FIA didn't cancel the event"
Waarom zouden ze dan devastated zijn...?JB schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:59:
[...]
Hij zegt er achteraan: "we're devastated for that".JB schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:59:
[...]
Dat zeg je niet als je blij bent lijkt me.
Over 15 min schijnt er officieel bericht te komen….
Ja klinkt niet logisch maar misschien bedoeld ie dat de FIA geen ballen toonde en dat zij de call hebben gemaakt?
Mijn boefje is liev!
Nee, voor die mensen is het ook verschrikkelijk. Werken er een heel jaar naartoe en dan zie je het letterlijk enkele uren voor de start van het evenement in duigen vallen.pinda powerrr schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:01:
[...]
Hij zegt er achteraan: "we're devastated for that".
Dat zeg je niet als je blij bent lijkt me.
Hoe zo'n minuscuul virusje zo'n grote sport klein kan krijgen
| live and give like no one else |
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
/f/image/cqn2LVijGCLrgJoSeph3O0NA.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/sJQA5aoLpSBwqTEpCsKxV9rF.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/4FmgKYGYMIQldXlxEasqlxAX.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/j5S90Icp4ROek0mNvWTNxsav.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/HBATrqxCzFGmn1t3DCytHo98.jpg?f=fotoalbum_large)