Alleen FER en McLaren waren er net nog niet..Viswinkel schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:59:
Zou me niks verbazen als de organisatie wel door wil zetten maar de 5 teams die niet willen gewoon niet op komen dagen.
Mijn boefje is liev!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Alleen FER en McLaren waren er net nog niet..Viswinkel schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:59:
Zou me niks verbazen als de organisatie wel door wil zetten maar de 5 teams die niet willen gewoon niet op komen dagen.
Mijn boefje is liev!
Zou humor zijn als hij zichzelf in de Alfa in de punten rijdt...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Lijkt op het moment eerder andersom, al het publiek mag komen, maar geen race.Coldcat schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:00:
Een optie is de race door te laten gaan zonder publiek. Die twee staan los van elkaar.
Volgens mij hebben ze die niet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ah oke. Meende te lezen dat de 5 teams die tegen zijn er nog niet waren.
Hold my beer!Richard117 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:00:
Maar dan hebben we nog een lege Alfa.
Staan er niet boetes op niet opkomen dagen om te racen? Want er staat mij wel een verhaal bij van een team dat "meedeed" alleen maar voor de feesten en dat ze door hun de regels aan hebben gepast.Viswinkel schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:59:
Geen optie meer, gezien het publiek er al isColdcat schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:00:
Een optie is de race door te laten gaan zonder publiek. Die twee staan los van elkaar.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Teams at the paddock gates as curfew ends: Alfa Romeo, Haas, Racing Point, Williams, AlphaTauri. No sign of the other five teams #F1
— Phillip Horton (@PHortonF1) 12 maart 2020
[ Voor 12% gewijzigd door nachtnet op 12-03-2020 23:03 ]
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Als het publiek er al is dan kan er ook niemand extra ziek worden.Damian schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:01:
[...]
Geen optie meer, gezien het publiek er al is
Ik voorspel dat de F1 race niet doorgaat, alle overige races wel.
Reden: De Teams taaien hem af.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik denk dat die teams echt nog wel even komen opdagen hoor
Misschien heb je toch gelijk afgaande op @nachtnet zijn post van zojuistViswinkel schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:01:
[...]
Ah oke. Meende te lezen dat de 5 teams die tegen zijn er nog niet waren.
Mijn boefje is liev!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: xMaurice93
Mijn boefje is liev!
Kimi en Seb zijn kennelijk al gaan tukken, in een vliegtuig dus.Grimmie187 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:03:
Nog steeds geen officieel bericht?..
Mag ik al naar bed?
Tsja, en waarom zijn die teams daar? Om voor te bereiden of om af te breken?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
En er zijn 12 auto'salexbl69 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:04:
Red Bull just in time? Dus de rest (waaronder Mercedes) kunnen er niet meer in?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Moeten we Softs, Mediums of Hards klaar zetten?pilskes schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:04:
Ik ga pitten, we zien het morgen wel..
Gelijk hebben ze.. weltrusten!DaniëlWW2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:03:
[...]
Kimi en Seb zijn kennelijk al gaan tukken, in een vliegtuig dus.
Hele veld op een rondje
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
alexbl69 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:04:
Mijn boefje is liev!
400 IQ play van redbull om de concurrenten uit te schakelenalexbl69 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:04:
RB komt net op tijd, daardoor zijn er 12 auto's, kan er geraced worden en zo slaat RB zijn eerste slag in de strijd met Mercedes en Ferrari.
Mmkay.. had eigenlijk niet verwacht dat wat ik eerder vanvond schreef, ook daadwerkelijk uit zou komenpoor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:18:
[...]
Nouja, ik zie Kimi en Vettel er nog best voor aan om tijdens de vergaderingen en het bakkeleien, op te staan, hun biezen te pakken en een middelvinger te geven en gewoon te vertrekken
(Niet dat ik dat verwacht, maar toch..)
las op autosport forum dat het gerucht gaat dat ie ook al op de weg terug was.Bensimpel schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:05:
Hamilton heeft ook geen zin lijkt me, die blijft lekker op zn hotelkamer.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
"When you grow up your heart dies"
Het zal dan ook meer van de teams afhangen of de F1 race doorgaat zo lijkt?DaniëlWW2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:06:
Van mij mogen Mercedes en Ferrari vertrekken en RBR blijven zo lang als er maar punten worden uitgedeeld. Die 25+18+1 lijkt me welkom.![]()
![]()
Serieus dan. Als er toch mensen op de tribunes zitten, laat het dan doorgaan. Het is echt zinloos om het af te lassen als je toch honderdduizenden mensen op elkaar gaat proppen.
Mijn boefje is liev!
Beetje zoals carnaval.sjaool schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:06:
In Melbourne zijn nu 14 mensen bevestigd die het virus hebben en die dus ook in quarantaine zijn. Ik denk niet dat dat er genoeg zijn om de race af te blazen.
Tot nu toe gaat alles zijn gangetje net zoals bij elke andere race.
Er zijn zoveel races in het bijprogramna hier in melbourne dat er één grote adder on t gras is: alles gaat gewoon door … behalve de F1 race zelf. Wachten op FOM en FIA dus
— Olav Mol®️ (@Olav_Mol) 12 maart 2020
Nog 3 uur tot vt 1
Dat had je gewoon 10 minuten eerder op Twitter gezien en nu doe je hier alsof je het voorspeld hadpoor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:06:
[...]
Mmkay.. had eigenlijk niet verwacht dat wat ik eerder vanvond schreef, ook daadwerkelijk uit zou komen
Beetje zoals bij elke andere ziekte. Melbourne is een grote stad. Maar goed zolang de FIA niet met een officieel statement komt haar de race vooralsnog gewoon door.
"When you grow up your heart dies"
Dit is toch alleen FP1, als ze morgen komen opdagen kunnen ze toch nog steeds meedoen?DaniëlWW2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:06:
Van mij mogen Mercedes en Ferrari vertrekken en RBR blijven zo lang als er maar punten worden uitgedeeld. Die 25+18+1 lijkt me welkom.![]()
Weinig informatie? Ik heb de avond uitstekend omgekregenI_IBlackI_I schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:09:
Hoe kan het toch dat er zo weinig informatie uit een gebied met zo veel media / mensen komt?
Haha inderdaad! Of ie betrouwbaar is? Boeie!RobertMe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:10:
[...]
Weinig informatie? Ik heb de avond uitstekend omgekregen
Dat er nog geen officieel statement is is een heel ander verhaal. Maar er is voldoende informatie te vinden.
Mijn boefje is liev!
Overnight vote was split 5-5 on wanting to race. Understand that Daimler then made the call, removing Mercedes & customers. Left only the Red Bull teams. #F1
ZuchtAzzKickah schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:08:
[...]
Dat had je gewoon 10 minuten eerder op Twitter gezien en nu doe je hier alsof je het voorspeld had![]()
![]()
A ridiculous political power game unfolding with (most) teams not wanting to race and F1, the FIA and the local government passing the buck on who is responsible for making the big call... Or several million bucks. A complete shambles
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 12 maart 2020
Er mist dan nog iemand? Mercedes, Racing Point, Williams en dan McLaren, wie is het 5e team? En Daimler wil dan dat er geen gebruik wordt gemaakt van Mercedes motoren? Immers is Racing Point noch Williams een dochterteam van Mercedes.
Bensimpel
Positieve meneer
Als ze gaan racen en de renault kapt ermee. Dan uhm weet ik het ook niet meerkevlar01 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:11:
Misschien wel goed nieuws voor Abiteboul, dan heeft hij dit weekend geen last van een rochelende, kuchende Renault motor...
😆 - Denk ook eens om ;)
12 wagens die meedoen. En williams alsnog buiten de punten.AzzKickah schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:12:
Ik heb nog steeds een heel klein sprankje hoop hoor
Want je zit op deze onzin te wachten?AzzKickah schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:12:
Ik heb nog steeds een heel klein sprankje hoop hoor
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
They need to pack away equipment.
[ Voor 57% gewijzigd door DoeEensGek op 12-03-2020 23:17 ]
Toch heerlijk man. De helft volgt het om de drama.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Ik niet ik ga maffen ik lees t morgen welViswinkel schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:14:
[...]
Toch heerlijk man. De helft volgt het om de drama.
Samsung Flip 7
Gaat denk ik ook niet gebeuren. Volgens mij is het nu vooral een spel van wie de knoop doorhakt en de rekening pakt.Player1S schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:15:
Ik zit er persoonlijk eigenlijk niet op te wachten dat RBR zondag wel rijdt en Mercedes niet en Max uiteindelijk kampioen wordt met paar punten verschil. Dan hou je altijd dat men gaat zeggen dat ie nooit kampioen was geworden als Hamilton wel mee had gedaan in de eerste race.
Straks gaat het echt door met 12 racers. Had de Hulk eindelijk kans op het podium te komen...mjjveldt schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:15:
Die race maakt mij niks meer uit. Maar de spanning of er uberhaupt een race gaat komen is het al waard.
FIA, Liberty Media and the organizer of the GP have reached a private settlement which will not be made public to the press or the fans...
Nouja als ze er net zoveel tijd en aandacht aan besteden als aan het hele Rich Energy gekloot, dan zie je er welgeteld 20 seconden vanSideSwipe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:15:
En nu maar hopen dat Netflix er bij is om deze soap goed in beeld te brengen
Had dit dan gisteravond gedaan zodat er niet nu al mensen stonden te wachtennachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:14:
Onbevestigd bericht (damon hill)race gaat door zonder toeschouwers..
I served in a company of heroes.
Bij Haas rammen ze elkaar van de baan, Williams punten.Viswinkel schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:13:
12 wagens die meedoen. En williams alsnog buiten de punten.
Do more
Volgens mij moeten alle teams mee doen aan de race. Anders worden er geen punten uitgedeeld en telt de race niet mee voor het kampioenschap.RoD schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:06:
[...]
RB komt net op tijd, daardoor zijn er 12 auto's, kan er geraced worden en zo slaat RB zijn eerste slag in de strijd met Mercedes en Ferrari.
Bensimpel
Positieve meneer
Max en lando die streamenRetroHead schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:17:
Kunnen ze die race niet verplaatsen naar een virtuele race? Gelijke wagens, allemaal in de simulator op de fabrieken inloggen en gaan met die banaan
Kijken of Hamilton dan nog wint
😆 - Denk ook eens om ;)
Na een lading Fosters ben ik ook altijd ernstig ziek, dat is dan zeker geen mild griepje.Coldcat schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:02:
[...]
Als het publiek er al is dan kan er ook niemand extra ziek worden.
Ik vermoed dat elk team maar 1 simulator heeft. Hoogstens dat Red Bull nog ergens een oudtje heeft staan voor Alpha Tauri, want volgens mij gaan die ook naar Milton Keynes voor de sim.RetroHead schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:17:
Kunnen ze die race niet verplaatsen naar een virtuele race? Gelijke wagens, allemaal in de simulator op de fabrieken inloggen en gaan met die banaan
Kijken of Hamilton dan nog wint
Als ik de tweet goed lees zouden alle teams op RB en AT tegen zijn. Daimler zat in het 5 kamp voor en switchte. Maar dat zou wel heel rigoureus zijn, daar hadden ze de klanten teams niet voor nodig.RobertMe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:12:
[...]
Er mist dan nog iemand? Mercedes, Racing Point, Williams en dan McLaren, wie is het 5e team? En Daimler wil dan dat er geen gebruik wordt gemaakt van Mercedes motoren? Immers is Racing Point noch Williams een dochterteam van Mercedes.
Bensimpel
Positieve meneer
Dan hadden ze het alang gecanceldFastFred schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:18:
[...]
Volgens mij moeten alle teams mee doen aan de race. Anders worden er geen punten uitgedeeld en telt de race niet mee voor het kampioenschap.
😆 - Denk ook eens om ;)
Dan mag Albon in die ouweRobertMe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:18:
[...]
Ik vermoed dat elk team maar 1 simulator heeft. Hoogstens dat Red Bull nog ergens een oudtje heeft staan voor Alpha Tauri, want volgens mij gaan die ook naar Milton Keynes voor de sim.
Do more
Dat dus, dit is puur voor de advocaten nu.NotSoSteady schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:16:
[...]
Gaat denk ik ook niet gebeuren. Volgens mij is het nu vooral een spel van wie de knoop doorhakt en de rekening pakt.
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Misschien, duidelijker kan ik het niet maken.hoevenpe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:21:
Gaan we nou wel of niet rijden? Snap er geen biet meer van...
Nee.hoevenpe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:21:
So we have at least 2 drivers having already flown home, the teams preparing to pack up their equipment - but the organisers saying everything going on as normal. Simple.
— Mark Hughes (@SportmphMark) 12 maart 2020
Update coming on the @BBCSport website shortly but can confirm that Sebastian Vettel and Kimi Raikkonen have flown back to Europe. As things stand, the race is still off, even if the organisers are not admitting. Why they are doing that is not clear
— Andrew Benson (@andrewbensonf1) 12 maart 2020
[ Voor 13% gewijzigd door NotSoSteady op 12-03-2020 23:22 ]
Ik gok op doorgaan zonder toeschouwers.hoevenpe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:21:
hoevenpe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:21:
Die laten zeer waarschijnlijk Australië gewoon als eerste race zien, wat er ook gebeurt, of zou het 3e seizoen dan wel op waarheid berustenSideSwipe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:15:
En nu maar hopen dat Netflix er bij is om deze soap goed in beeld te brengen
Testing, one, two ...
Embed tagsdave1972 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:21:
Update coming on the @BBCSport website shortly but can confirm that Sebastian Vettel and Kimi Raikkonen have flown back to Europe. As things stand, the race is still off, even if the organisers are not admitting. Why they are doing that is not clear
— Andrew Benson (@andrewbensonf1) 12 maart 2020
[ Voor 3% gewijzigd door DoeEensGek op 12-03-2020 23:22 ]
[ Voor 24% gewijzigd door PalingDrone op 12-03-2020 23:30 ]
echt als dat waar isDaniel Andrews, Victorian Premier, has said that there will be no spectators at the Melbourne GP this weekend. the Premier did not know if the F1 event would be raced this Sunday.
Posted From a live radio news broadcast. ie Friday the 13th, 9:07.32 am Australian Eastern Time.
F1 is net als voetbal: een spel met 10 teams en uiteindelijk winnen de Duitsers...raymondw schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:20:
We gaan racen zonder publiek
- Ocon ramt Max er af
- Renault gaat stuk
- Gasly word P3 en gaat 2 weken in quarantaine vanwege corona klachten
- Williams gaat de enige punt van het jaar
haa... hell... niemand wint
There is no U in QantasPalingDrone schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:22:
Quantas or Quarantaine ?
Sowieso 1 Q die doorgaat
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq