[F1 2020] Race 1 GP van niet Australie, maar wel E-sport Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste
Acties:
  • 74.200 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:42
neocon schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 01:25:
[...]

Zoals je het uitlegd lijkt het me ook een logische verklaring (een soort placeholder?).
Ik wil er niet gelijk een samenzwering van maken, maar ik denk dat de communicatie vanuit de organisatie vandaag om te huilen was dus gaan mensen overal op letten.
Is heel normaal in dit soort situaties waarbij je een ja/nee beslissing afwacht om gewoon twee berichten klaar te zetten, een dat het wel doorgaat en een dat het niet doorgaat. En dan gewoon de juiste live zetten als het zeker is.

Erg jammer verder, ik keek ook ontzettend uit naar de race om te zien waar iedereen staat... Maar niks aan te doen. Om 5 uur half bij mijn positieven even telefoon gegrabbeld om te zien of het door ging of niet, geprobeerd me weer om te draaien maar natuurlijk knal wakker nou... All jazzed up and nothing to watch, oh well...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:58

Oekol

waka waka hey hey

Was te verwachten maar wel zeer teleurgesteld. Klote corona. Wat nu.. Geen voetbal, geen f1.

Als Baku de eerste wordt is het sowieso een kort seizoen ook als ze 6 btb gaan doen. Kort maar hevig is ook prima. Hoop snel duidelijkheid.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Zo, de kogel is door de kerk, geen race dus dit weekend... Jammer, kijk er al maanden naar uit, en dan dat klote virus.

Ik begrijp het natuurlijk 100%, maar baal er enorm van. Ik hoop dat we snel een alternatieve planing krijgen waarin wel zoveel mogelijk races gereden worden, en geen uitgeklede variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:40
Formula 1, FIA and AGPC announce cancellation of the 2020 Australian Grand Prix
https://www.formula1.com/...KpXZDcd77WbO6T0MGoO7.html

[ Voor 22% gewijzigd door U123456 op 13-03-2020 07:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:06

AzzKickah

06-CENSORED

"I think we did a pretty good job reaching the right conclusion."

No, you didn't.

[ Voor 92% gewijzigd door AzzKickah op 13-03-2020 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:52

Wom

Wel benieuwd naar de rest van het seizoen nu. Hopelijk wordt daar iets sneller over gecommuniceerd...

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Als het seizoen eindigt in December moet ik tijdens het seizoen mn F1tv abbo verlengen :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Benieuwd hoe lang dit topic nog open blijft. De mods waren in overleg maar het lijkt er sterk op dat er niemand is die het aandurft om de beslissing te nemen.
Imo erg jammer, al die tweakers die midden in de nacht en vroege morgen in dit topic te vinden zijn worden teleurgesteld door een topic zonder sturing of doel.
Er gaan zelfs al berichten rond dat er users zijn die naar een ander topic zijn gegaan... -O-

Benieuwd wanneer er meer duidelijkheid komt!

:+

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
https://www.abc.net.au/ne...ed/12052334?section=sport

Sta je uren in de rij met zijn allen op een kluitje voor het hek te wachten....
Blijkt het te gevaarlijk te zijn om dicht in elkaars buurt te zijn met zoveel mensen, ik zou ook pissed zijn.
...en dan niet om de afgelasting, dat is een teleurstelling maar om het onnodige risico wat ze hebben laten ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Franko P. schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 07:19:
Benieuwd hoe lang dit topic nog open blijft. De mods waren in overleg maar het lijkt er sterk op dat er niemand is die het aandurft om de beslissing te nemen.
Imo erg jammer, al die tweakers die midden in de nacht en vroege morgen in dit topic te vinden zijn worden teleurgesteld door een topic zonder sturing of doel.
Er gaan zelfs al berichten rond dat er users zijn die naar een ander topic zijn gegaan... -O-

Het sluiten van het topic zal ook wel 2 uur voor het normaal sluiten van het topic komen.

Verder kan het zijn dat de topics tot Baku niet komen opdagen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Franko P. schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 07:19:

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:26:
Ik ga ook slapen. Topic blijft nog even open en gaat waarschijnlijk morgen of zaterdag dicht. Ligt er een beetje aan hoeveel nieuws er nog gaat komen dat echt relevant is en niet in het algemene F1 topic kan. :)
;)

[ Voor 3% gewijzigd door Gekkenhuis op 13-03-2020 07:27 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Oxigeon schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 07:23:
Het sluiten van het topic zal ook wel 2 uur voor het normaal sluiten van het topic komen.

Verder kan het zijn dat de topics tot Baku niet komen opdagen
En de mods moeten zorgen dat niet meer dan 100 mensen meelezen... O-)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Ik verklaar VET en RAI tot morele winnaars, die hadden vooraf al zoiets van dikke *** 3 bier, stik d'r maar in, toedels en tot ooit, wij zijn pleite. Vooral RAI had nog een zware thuisreis voor de boeg, een lange vlucht met veel drank aan boord en voorlopig geen races om zich zorgen om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:00
Kak

Iemand een kaartje kopen voor Zandvoort?

————————

Zat er aan te komen en hadden ze eerder een klap op moeten geven. Bahrein zal ook wel geannuleerd worden nu er meer mensen twee weken in quarantaine gaan. Begin mei start seizoen als die al door gaat.

Overigens denk ik dat China momenteel een van de beste plekken is om een GP te houden, daar hebben ze er wel controle op, uiteindelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Officiële statement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

Dat woordje waarschijnlijk is het probleem!

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Denk dat F1 seizoen pas van start gaat tijdens of na de nu geplande zomerstop. Eerder zie ik nog geen races gebeuren als ik er nuchter naar kijk. De vraag is, gaan ze dan nog races inhalen, is dat uberhaupt haalbaar, ook gezien seizoen 2021 dat er dan weer aan gaat komen. Of slaan we een jaar over :X

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 18:27

JB

Cédric roelt!

Phusebox schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 07:49:
Denk dat F1 seizoen pas van start gaat tijdens of na de nu geplande zomerstop. Eerder zie ik nog geen races gebeuren als ik er nuchter naar kijk. De vraag is, gaan ze dan nog races inhalen, is dat uberhaupt haalbaar, ook gezien seizoen 2021 dat er dan weer aan gaat komen. Of slaan we een jaar over :X
Denk dat de FIA dat wel duidelijk heeft na het seizoen..

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:10
Phusebox schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 07:49:
Marko denk ongeveer hetzelfde

https://racingnews365.nl/...-met-grand-prix-van-bakoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Wel benieuwd wat die sjeiken er van gaan vinden allemaal. Geld doet gekke dingen ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:54
Aaaa bagger!! Had graag een race gezien, desnoods zonder publiek. Maargoed, als de autoriteiten het niet zien zitten houd het op...

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Beginnen we in de zomer en opeens hebben alle andere teams ook DAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:52

Saffie_time

Why use this? 42!

Zou ze wel sieren om heel snel een besluit over volgende week te nemen. Voordat alles en iedereen daarheen gevlogen is, uitgepakt en dan pas een besluit komt.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
PalingDrone schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 07:37:
Ik verklaar VET en RAI tot morele winnaars, die hadden vooraf al zoiets van dikke *** 3 bier, stik d'r maar in, toedels en tot ooit, wij zijn pleite. Vooral RAI had nog een zware thuisreis voor de boeg, een lange vlucht met veel drank aan boord en voorlopig geen races om zich zorgen om te maken.
Die wisten waarschijnlijk al meer |:(

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:20

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Goedemorgen iedereen >:)

Schiet mij maar lek , ben zo media & corona flauw |:( |:(
De wereld draait volledig door om alles, ik ben verkouden en zou thuis moeten blijven?! nope ben fit genoeg :).
Hele F1 seizoen naar de ...

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:15
Nou, vanochtend een verdrietig mannetje thuis na het nieuws over de Grand Prix. En ik was het niet :+ Heb maar afgesproken dat we een race van vorig jaar of eerder gaan terugkijken :D

@G_Dragon misschien goed om je even te verdiepen wat er in bijvoorbeeld Italië gebeurt. Zoals het aantal mensen die aan de beademing moeten en het aantal beschikbare beademingsapparatuur in die regio. Binnen McLaren zijn er ook nog eens een aantal medewerkers in quarantaine en worden getest op verdenking van Corona. Kijk ook eens in het Corona topic, daar staat nog een grafiekje over waarom deze maatregelen worden getroffen.

[ Voor 54% gewijzigd door Arjan90 op 13-03-2020 08:13 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

Arjan90 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:10:
Nou, vanochtend een verdrietig mannetje thuis na het nieuws over de Grand Prix. En ik was het niet :+ Heb maar afgesproken dat we een race van vorig jaar of eerder gaan terugkijken :D
Hier idem. Is het niet een idee dat we met zn allen seizoen 2012 gaan kijken? Elke zondag om 14.00 op start duwen en lekker commentaar leveren :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
G_Dragon schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:09:
De wereld draait volledig door om alles, ik ben verkouden en zou thuis moeten blijven?! nope ben fit genoeg :).
Mag hopen dat dit sarcastisch bedoeld is... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

hoevenpe schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:22:
[...]

Mag hopen dat dit sarcastisch bedoeld is... 8)7
Nee ? ben echt compleet flauw van de media met corona links en rechts.
Zit nu ook gewoon verkouden op me werk en me leiding gevende ook.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

G_Dragon schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:26:
[...]

Misschien verstandig om je ''ikke-ikke-ikke''-oogkleppen even af te doen en gade te slaan wat er om je heen gebeurt.
Dat is een stuk belangrijker dan 20 auto's die een paar rondjes op een circuit rijden..

OT: Moedig doch verstandig besluit. Uiteraard jammer, maar volkomen logisch.

[ Voor 7% gewijzigd door London op 13-03-2020 08:29 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:09:
Goedemorgen iedereen >:)

Schiet mij maar lek , ben zo media & corona flauw |:( |:(
Hele F1 seizoen naar de ...
Pas maar op met dat soort ludieke bekentenissen, voor je het weet sta je aan de verkeerde kant van de geschiedenis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

PalingDrone schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:29:
[...]

Pas maar op met dat soort ludieke bekentenissen, voor je het weet sta je aan de verkeerde kant van de geschiedenis :P
Waarom, iedereen mag toch zijn mening hebben zonder problemen.
Respecteer die van een ander ook, verwacht het dan ook terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
[...]

:(:)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Blokker_1999

Full steam ahead

Omdat je met andere mensen hun leven speelt omdat jij het niet belangrijk vindt. Hoe weet jij bijvoorbeeld dat het om een gewone verkoudheid gaat wanneer de symptomen van covid-19 net lijken op die van een verkoudheid? En ondertussen maar andere mensen aansteken. Wanneer heel de wereld het moeilijk heeft en er van overal oproepen komen om zo min mogelijk samen te komen en bij de minste twijfel binnen te blijven ga jij gewoon even leuk anderen in gevaar brengen.

Ik respecteer je mening, maar niet je beslissing om jouw mening boven die van experten te plaatsen.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 18:26

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]

Stoere vent hoor!

Mag ik je wel verzoeken om beademingsapparatuur af te staan aan een ander, mocht het nodig zijn?

Kleine hint: dit is pas het begin...

[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 13-03-2020 08:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:42

Osxy

Holy crap on a cracker

G_Dragon schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:30:
[...]

Sorry maar dit is precies het type lakse denken waardoor een virus als deze zich zo makkelijk kan verspreiden.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:12

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

[...]

Ja maar je zegt nu eigenlijk: f*ck het advies van experts, ik steek m’n kop in het zand en doe lekker zelf waar ik zin in heb! Je moet thuis blijven niet om zelf gezond te blijven, maar om het virus geen kans te geven te verspreiden! Dat heeft niks met een mening te maken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
[...]

Omdat je met jouw actie het virus wel eens verder zou kunnen verspreiden, met doden tot gevolg. Zou ik niet op mijn geweten willen hebben. Je weet dat 80% slechts milde klachten heeft? Het gaat juist om die 20% die dat niet heeft en de kwetsbaren in die groep.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:07

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Zou dit, gezien de huidige maatregelen van de regering, voldoende zijn voor ontslag op staande voet? :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afke
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 08:48
Player1S schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:35:
[...]

Zou dit, gezien de huidige maatregelen van de regering, voldoende zijn voor ontslag op staande voet? :X
Mag hopen van niet, dan ben je wel een hele slechte werkgever

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
[...]

Absoluut en keiharde grappen mogen ook, maar wanneer anderen gestressed zijn kan een grap of lollige opmerking zomaar heel verkeerd vallen en zeker in dit soort spannende tijden voor heel veel mensen kan ik je van harte aanraden een beetje op te passen met wat je zegt.
Voor je het weet krijg je enorm veel gez**k.
Iets als een feit poneren is wel wat anders dan een mening.
En je weet nooit hoe een ander reageert, zeker nu niet.
Gewoon een gratis klein tipje van mij, doe ermee wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

AzzKickah schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 07:07:
[YouTube: 2020 Australian Grand Prix: Ross Brawn on Grand Prix cancellation]

"I think we did a pretty good job reaching the right conclusion."

No, you didn't.
Dat hebben ze wel gedaan alleen de pers en social media heeft de boel verschrikkelijk zitten opkloppen met clickbait artikelen en rumours. Ook de organisatie zelf heeft niet echt meegeholpen door geen uitsluitsel te geven (en daar zit een commercieel belang bij).

Ik baal er ook verschrikkelijk van maar in dit geval kun je de FIA het niet zo kwalijk nemen zoals je het nu stelt.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

PalingDrone schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:36:
[...]

Absoluut en keiharde grappen mogen ook, maar wanneer anderen gestressed zijn kan een grap of lollige opmerking zomaar heel verkeerd vallen en zeker in dit soort spannende tijden voor heel veel mensen kan ik je van harte aanraden een beetje op te passen met wat je zegt.
Voor je het weet krijg je enorm veel gez**k.
Iets als een feit poneren is wel wat anders dan een mening.
En je weet nooit hoe een ander reageert, zeker nu niet.
Gewoon een gratis klein tipje van mij, doe ermee wat je wil.
Zolang iederen elkaars mening respecteert is er niks aan de hand, je hebt altijd mensen die er verschillend over denken. Ik denk nu links en 80% van de wereld rechts, is niks mis mee zolang je elkaar respecteert.
Ik neem je tip mee want heb die al vaker gehoord, maar ben meer van het eerlijke en rechtstreekse en er niet omheen draaien.
Dan weet je wat je aan elkaar hebt :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 17:28
Het was te verwachten maar jemig wat jammer hé.
Had me echt verheugd op de start van het nieuwe seizoen -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013

basvn

Breezand - NHN

Dus, wat gaan jullie doen komend weekend?
in plaats van vroeg opstaan met F1?

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
G_Dragon schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:40:
[...]

Zolang iedereen elkaars mening respecteert is er niks aan de hand, je hebt altijd mensen die er verschillend over denken. Ik denk nu links en 80% van de wereld rechts, is niks mis mee zolang je elkaar respecteert.
Dus jij brengt liever mensen in gevaar met misschien doden tot gevolg. Daar vind ik behoorlijk wat mis mee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 18:26

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

G_Dragon schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:40:
[...]

Zolang iederen elkaars mening respecteert is er niks aan de hand, je hebt altijd mensen die er verschillend over denken. Ik denk nu links en 80% van de wereld rechts, is niks mis mee zolang je elkaar respecteert.
Ik neem je tip mee want heb die al vaker gehoord, maar ben meer van het eerlijke en rechtstreekse en er niet omheen draaien.
Dan weet je wat je aan elkaar hebt :).
Dit heeft niks met een mening hebben te maken. Of je blauw of rood mooi vindt moet je uiteraard lekker zelf weten...

Of jou verkoudheid stiekem al een corona is echter niet. En laat dat nou net een deel van de besmettelijkheid zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
basvn schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:42:
Zelf wat sim racen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
sjaool schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:37:
[...]

Dat hebben ze wel gedaan alleen de pers en social media heeft de boel verschrikkelijk zitten opkloppen met clickbait artikelen en rumours. Ook de organisatie zelf heeft niet echt meegeholpen door geen uitsluitsel te geven (en daar zit een commercieel belang bij).

Ik baal er ook verschrikkelijk van maar in dit geval kun je de FIA het niet zo kwalijk nemen zoals je het nu stelt.
Eens. FIA is wat mij betreft tot de juiste conclusie gekomen, maar het had imho wel beter geweest om te zeggen: "wacht ons overleg af, om 08.30u lokale tijd verwachten we meer informatie te kunnen geven. Tot die tijd, blijf kalm en kom indien mogelijk nog niet naar het circuit.".

Nu zei de FIA/organisatie steeds dat het doorging, tot het moment dat het niet meer doorging. Daar vallen wel een paar communicatielessen uit te trekken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:05

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik was al niet van plan vroeg op te staan (doe ik nooit voor F1)
dus ik ga lekker bezig met het bouwen van mijn CNC freesmachine :+

ora et labora

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

De gekochte broodjes gaan gewoon een paar uur later in de oven en even goed uitslapen >:) !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Een juiste beslissing genomen door de teams zelf .
Het seizoen wordt gewoon uitgesteld tot Juni en daarna een aangepast nieuw schema .

Een juiste beslissing voor personeel de teams en de fans .

Petje af voor Mercedes-Petronas die zo moedig waren om gewoon aan te kondigen hoe zij erover dachten en het niet verantwoord vonden .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Coronaatjes tikken *O*

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:59

Bloodclot

Jawier!

Is de race helemaal afgelast of uitgesteld tot bijvoorbeeld einde seizoen? December = zomer in Australië.

Wordt zelfs geopperd om het seizoen in juni te starten (Monaco) door red bull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008

Player1S

Probably out in the dark

Afke schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:36:
[...]

Mag hopen van niet, dan ben je wel een hele slechte werkgever
Of een nog veel slechtere werknemer als je het bedrijf dusdanig in gevaar brengt.

Een oud werkgever van mij had je naar huis geschopt. En waarschijnlijk kreeg je vervolgens ook brief dat je niet weer hoefde te komen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

We hadden eigenlijk een lang weekend Efteling gepland staan maar als ik de berichtgeving mag geloven is dat ook nog niet eens zeker, begrijpelijk, maar wel jammer.
Dus zal het vissen worden oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Franko P. schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:44:
[...]

We hadden eigenlijk een lang weekend Efteling gepland staan maar als ik de berichtgeving mag geloven is dat ook nog niet eens zeker, begrijpelijk, maar wel jammer.
Dus zal het vissen worden oid.
Niet met 100+ mensen he?

https://streamable.com/2j71e
AUS GP 2020 (gewoon kijken, jullie hebben toch niks anders te doen :+ )

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Nog even en de 2020-variant van de Godwin ontstaat: "As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler Corona-virus approaches 1"

Draadje kan dicht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Om weer naar ontopic te gaan na mijn post, sorry dat ik anders denk ik dan de jullie.
Blij dat er wel respect en eerlijkheid voor is.

Laten we er verder over ophouden en ontopic gaan voordat een moderator moet ingrijpen :)
Zou zonde zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vroeg opstaan met Diablo 3 nieuwe seizoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Muse schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:43:
[...]

Eens. FIA is wat mij betreft tot de juiste conclusie gekomen, maar het had imho wel beter geweest om te zeggen: "wacht ons overleg af, om 08.30u lokale tijd verwachten we meer informatie te kunnen geven. Tot die tijd, blijf kalm en kom indien mogelijk nog niet naar het circuit.".

Nu zei de FIA/organisatie steeds dat het doorging, tot het moment dat het niet meer doorging. Daar vallen wel een paar communicatielessen uit te trekken.
Een soort van voorbericht had inderdaad misschien handiger geweest. Zo van wij zijn in overleg en wacht onze berichtgeving verder af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:14
leekers schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:43:
Een juiste beslissing genomen door de teams zelf .
Het seizoen wordt gewoon uitgesteld tot Juni en daarna een aangepast nieuw schema .

Een juiste beslissing voor personeel de teams en de fans .

Petje af voor Mercedes-Petronas die zo moedig waren om gewoon aan te kondigen hoe zij erover dachten en het niet verantwoord vonden .
Wat ik begrijp is dat Mercedes in eerste instantie samen met de RB teams en RP gewoon wilde racen, maar door moederbedrijf Daimler is teruggefloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 10:36

Dentist

Next patient please...

sjaool schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:37:
[...]

Volgens mij hebben de teams en rijders het besluit genomen, als ik de berichtgeving zo lees (rijders die al in het vliegtuig zitten ver voordat er iets gecommuniceerd is). De FIA is nooit echt in control geweest en hebben de cardinale fout gemaakt door niet in het belang van de veiligheid voor hun teams te staan, maar commercieel belang te laten prevaleren. Vooral dat laatste is nogal wat, met name richting de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De GP is geannuleerd vanwege Corona. Tel daarbij de losse Corona topics erbij en dan komen we tot de conclusie dat dit topic wel dicht kan.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:En dan maken we er maar een E-sport racetopic van. :z

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-03-2020 15:03 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:14
basvn schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:41:
[...]

gemist :)
mag straks in de finale, na deze 3 races (dit is race 2)
Lekker dan, zou toch 15:00 beginnen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Leuk, maar wel jammer dat we (bij deze race) 2012 auto's hebben, de boordradio's missen en dat ze de Nurburg baan doen.. :/

Die van Veloce (met Norris) doet iig 2019 F1, en op de baan van de AUS Gp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

poor Leno schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:00:
Leuk, maar wel jammer dat we (bij deze race) 2012 auto's hebben, de boordradio's missen en dat ze de Nurburg baan doen.. :/

Die van Veloce (met Norris) doet iig 2019 F1, en op de baan van de AUS Gp :)
2e race is op een andere (nog niet bekend gemaakt) baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Dit wordt mijn eerste esport event die ik ga kijken, ben benieuwd of het wat is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:57
Tja deze race maakt dan wel weer gebruik van rFactor. De ander is in F1 2019 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Commentaar is op z'n tijd wel echt 'newbie', snap best dat ze nu kijkers hebben die 0,0 kennis hebben van online racen, maar deze game vergelijken met F1 2019 of 'another codemaster game'... kom op :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Regie is ook altijd te laat met de actie, en nauwelijks herhalingen..

Alle auto's zijn ook hetzelfde toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

poor Leno schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:08:
Regie is ook altijd te laat met de actie, en nauwelijks herhalingen..

Alle auto's zijn ook hetzelfde toch?
Alles is hetzelfde, ook geen slipstream en nog een paar dingen meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03:03

Kiwi

Gadgetfreak

Gekkenhuis schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:10:
[...]

Slipstream is wel actief, dat is alleen in kwalificatie niet beschikbaar (omdat ze allemaal op een vrije baan rijden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

SinergyX schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:03:
Commentaar is op z'n tijd wel echt 'newbie', snap best dat ze nu kijkers hebben die 0,0 kennis hebben van online racen, maar deze game vergelijken met F1 2019 of 'another codemaster game'... kom op :/
Wel opletten, het punt was juist dat RF2 niet te vergelijken is met F1 2019.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Gekkenhuis schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:10:
[...]

ja jammer.. als de auto's een beetje zouden verschillen, dat ze de auto zelf een beetje kunnen afstellen (beetje erbij bij de een, betekent beetje eraf van een ander iets), zou misschien wat spannender zijn.

Bijv. dat de ene auto sneller is op de langere stukken, die is beter in remmen, die is weer beter in de bochten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FirePuma142 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:13:
[...]

Wel opletten, het punt was juist dat RF2 niet te vergelijken is met F1 2019.
Nee, tijdens de race van Verstappen was dit al, nu ging het enkel over de game en de 'best of RF' die nu aan het racen zijn.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

poor Leno schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:14:
[...]

ja jammer.. als de auto's een beetje zouden verschillen, dat ze de auto zelf een beetje kunnen afstellen (beetje erbij bij de een, betekent beetje eraf van een ander iets), zou misschien wat spannender zijn.

Bijv. dat de ene auto sneller is op de langere stukken, die is beter in remmen, die is weer beter in de bochten..
Is op deze ultrakorte termijn eigenlijk niet te doen, dus dan maar een stock race. Heeft zeker ook zijn charmes.

@SinergyX Blijkbaar horen we allebei wat anders. Heeft niet zo veel zin om er op verder te gaan dan ;)

[ Voor 8% gewijzigd door FirePuma142 op 15-03-2020 15:19 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

De volgende race met Max en Rudy. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ok, wie gaat er winnen? :D

Verstappen of van Buren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Waar kunnen we dit kijken?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sjaool schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:21:
De volgende race met Max en Rudy. :P
Jimmy :P

YouTube: Watch Me Get Rekt By Some Of The Best Drivers In The World
Zijn stream btw.

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 15-03-2020 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

YouTube: The Race All-Star esports Battle - Australian F1 GP alternative even...

Ik denk dat het nog wel spannend kan worden voor Pole straks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:52

Wom

Die Palmer geeft eigenlijk wel prima commentaar!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

That guy is gonna be on pole!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Dank heren :)

Revive the guild!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/89731584_3173664159395684_7241313907573260288_o.jpg?_nc_cat=101&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=z3mYDRnWGEUAX_sh8Du&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=173ab8cdc4528cc41dbe39be5225212c&oe=5E945D7B

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Die ene gast klinkt dus echt als Daniel Ricciardo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
@DaniëlWW2 Goed verhaal d:)b

Hm zo te zien wordt de finale ook op Nurburg :/

[ Voor 44% gewijzigd door poor Leno op 15-03-2020 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:01

SuBBaSS

-has Ryzen

Maar even vanuit het algemene race-topic aangezien het hier opeens meer on-topic is. :+
SinergyX schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:32:
[...]

Bij SuperGT reeds Chris mee, 1 van de betere van hun F4H team, maar die gaf tijdens de 12 uur ook aan dat de 'opstap' voor een youtuber naar echt racen aanzienlijk stuk makkelijker is vanwege 1 simpel aspect.. geld. Die Chris doet helemaal niets aan social media ofzo, moet dus zijn eigen manier zoeken van inkomsten voor (aardig prijzige) echt racen. Zeker met zijn toenemende fanbase, zal dat met de tijd enkel beter worden voor Jimmy. SuperGT gaf daar zelf nog aan mee dat het langzaam de 'norm' is voor racende youtubers, bekend worden, hoog komen in iracing en daarna de stap naar het echte racen.
Ja heb ik ook gekeken (zo ontzettend klote voor ze, in de laatste ronden van een 12 uurs race vanuit leidende positie de auto (te) krom rijden).
Dat zal zeker meespelen ja, helemaal bij figuren als Jimmy.
Het is en blijft toch (voor mij sowieso) ongelooflijk hoe die gasten gewoon door kunnen blijven kleppen tijdens het racen. (Je hebt er ook bij je vooral 'mee laten kijken' maar verder weinig vermakelijk zijn).

Voor zover ik weet haalt hij maar weinig tot geen inkomsten direct uit het simracen an sich, dat komt vooral vanuit zijn youtube kanaal.

Het is in ieder geval mooi dat dit een springplank kan zijn.
En er wordt in vele klassen echt leuk geraced. B)

Jimmy zal wel lastig krijgen, Max misschien ook wel. Tenzij hij virtueel heeft zitten sand baggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:01

pinda powerrr

Slow down...

Wel ff leuk, nog wat racen op tv _/-\o_

Dit zijn de leukere initiatieven, net als artiesten die live streamen.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
pinda powerrr schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:32:
Wel ff leuk, nog wat racen op tv _/-\o_

Dit zijn de leukere initiatieven, net als artiesten die live streamen.
Zou nog leuker zijn als de FIA alle F1 coureurs zouden verplichten hier aan mee te doen, tegen elkaar.. Voor elke race die afgelast wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
poor Leno schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:27:
@DaniëlWW2 Goed verhaal d:)b

Hm zo te zien wordt de finale ook op Nurburg :/
Nurburgring was dan ook de "suprise" track ;)

Bij rF2 zijn ze dacht ik al wel bezig met een upgrade voor de zandvoort track :) Tenminste er zou wat zandvoort nieuws komen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Paulus07 op 15-03-2020 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

poor Leno schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:33:
[...]

Zou nog leuker zijn als de FIA alle F1 coureurs zouden verplichten hier aan mee te doen, tegen elkaar.. Voor elke race die afgelast wordt :D
Ik heb al een "Get in there Lewis" geprobeerd in de chat maar dat heeft niks geholpen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Oeh volgende week meer races.. 1tje voor echte racers en 1tje voor Sim racers :)

Dus hopelijk meer F1 coureurs :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
Dus net bevestigd: volgend weekend weer een race. 1 met simracers en 1 met real racers. Ben benieuwd wie er dan bij komen!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Volgende week dus weer twee races op het Youtube-kanaal van The Race. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
MAX zoals altijd ... nog in garage

https://f1manager.info/ranking/4605

Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.