Ik heb van de week een fob besteld voor mijn Nuki 2.0. Ik kon hem netjes verbinden vanaf mijn telefoon, firmware updaten, aan mijn slot koppelen, maar daarna... niets. Als ik op het knopje drukt gaat niet altijd het lampje aan, dus ik heb maar even contact opgenomen met Nuki support. Die gaven aan dat het misschien aan de batterij lag (beetje gek met een nieuw apparaat, maar soit). Die heb ik dus vervangen, maar hetzelfde eufel.
De conclusie was dat ie waarschijnlijk gewoon defect was dus ik heb maar een nieuwe besteld. Echter, daarmee heb ik exact hetzelfde probleem. Hoe zijn jullie ervaringen met die fobs? Ik heb het idee dat ik iets heel stoms doe, misschien heeft iemand hier wel eens hetzelfde gehad en ook een oplossing?
De conclusie was dat ie waarschijnlijk gewoon defect was dus ik heb maar een nieuwe besteld. Echter, daarmee heb ik exact hetzelfde probleem. Hoe zijn jullie ervaringen met die fobs? Ik heb het idee dat ik iets heel stoms doe, misschien heeft iemand hier wel eens hetzelfde gehad en ook een oplossing?