Ik heb een Nuki van 8 jaar oud, met een bridge en keypad. Slot werkt goed, geen klachten. Het openen zodra gevonden is niet altijd vlekkeloos, maar goed, bluetooth is niet alles.
Op mijn dagelijkse telefoon (Pixel 7 Pro) heb ik sinds een tijd problemen met de verbindigsstatus. Die geeft alleen maar aan dat de app met de server verbonden is, niet met bridge en bridge niet met slot. Lokaal via BT is er wel verbinding in de status. Ik heb wel contact kunnen maken met de bridge (knop kang ingedrukt houden), slot verwijderd, brijdge verwijderd. Opnieuw verbonden, ik heb wel verbinding wanneer ik buiten BT bereik ben en kan slot vergrendelen en ontgrendelen. Deur openen lukt ook normaal, echter de verbindigsstatus bljjft geen verbinding geven (telefoon, router, nuki & bridge diverse reboots gegeven). De telefoon die ik voor het sporten gebruik (Ikko Mind One, Android 15) werkt wel correct, functies werken eveneens én de verbindigsstatus klopt. Het lijkt erop dat het probleem ontstaan is toen ik de Ikko in gebruik genomen heb, met kabel via de pixel 7 gekloond en daarna had ik op de pixel in eerste instantie helemaal geen werkend slot meer. Openen zodra binnen bereik werkte niet meer, openen op afstand ging niet, via lokale (BT) verbinding werkte openen en sluiten weer wel (op openen bij verbinding na dan). Ik heb verbidning gemaakt met de bridge, slot verwijderd, bridge verwijderd, alles opnieuw gekoppeld. Daarna werkte alles eigenlijk wel weer, op de status die niet correct wordt weergegeven. Op de Ikko werkt alles wel weer normaal.
Ben een hele avond in de weer geweest met verwijderen, koppelen rebooten etc, zonder succes.
Om het nog onlogischer te maken, heb 1 2 Nuki sloten. 1x eigen voordeur, 1x voordeur ouders. Die op mijn voordeur geeft problemen, op de voordeur van mijn ouders werkt alles op beide toestellen vlekkeloos.
Nu ben ik het spoor kwijt.....Ik heb ook al het slot van de bridge verwijderd, bridge van de app gegooid, cache & data app gewist, app verwijderd, reboot telefoon, app opnieuw geïnstalleerd. Als ik dan de app nieuw start, krijg ik geen optie om in te loggen. Ik kan ook het slot niet koppelen, de knop op de Nuki ingedrukt houden levert soms een knipperende led-ring op, soms kortstondig een led-ring die geheel brandt, maar nooit koppeling met de app. Uiteindelijk maar via een partnercode vanaf de tweede telefoon slot opnieuw aangemeld.
Enfin, volgens mij alles geprobeerd echter niks dat de foute verbindingsstatus oplost.