• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Raling schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 12:53:
Ik zie dat de Nuki Smart Module ook nog helemaal niet besproken is hier:

Nuki Smart Module press release

Interessant product lijkt mij dat te worden. Geeft mij het idee dat ie in een meerpuntssluiting direct op de stang gemonteerd wordt die de haken/schoten bedient. Dat er alleen een tandwieltje aan zit die die stang beweegt, zoals een slot dat ook doet in een meerpuntssluiting. Daar wordt het ineens wel heel veel simpeler van, en is het netjes weg te werken.
Lijkt me nogal een vendor lock-in (no pun intended). :?

Koop al mijn ads!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Als ik de video https://nuki.io/en-nl/cam...nouncement&localeSwitch=1 bekijk denk ik dat het gaat om een heel slot ipv alleen een cilinder? Op zich wel interessant, niet meer zo'n gek ding aan de deur. Hoewel dat met de 5e generatie ook al wel aardig meevalt, de 3rd die ik heb is meer bulky.

Ben wel wat getriggerd door de reacties van @Grin en @Vorkie, nu wil ik ook een Ultra met keypad.. :X

• RoyRacing
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online

RoyRacing

Racende chauffeur

Hier zojuist mijn nieuwe Pro weer geïnstalleerd, wen je snel aan dat zonder sleutel op zak de deur uit kunnen gaan, nu kan dat weer.
Wel weer de Keypad codes en vingerafdrukken toevoegen want daar had ik door het algeheel overlijden geen backup van...

Alvast bedankt!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:45
Ben van plan de Ultra aan te schaffen, dus ik volg dit topic maar even

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste