Ja, jammer want de Spaanse reseller (Invelon) waar ik mijn G2 besteld heb, heeft me ook mid-September gezegd destijds.
Maargoed, ik vind het wel best. Geen haast, ik heb al 2 headsets

Rift CV1 en Quest. Als de G2 goed bevalt doe ik de CV1 misschien wel weg. Zoals het nu is, doe ik PC VR nog steeds liever op de CV1 ivm laag gewicht maar ik denk dat de resolutie van de G2 wel een gamechanger gaat zijn. En dan komt er ook nog eens een Quest 2 aan.. Arme portemonnee

Maar wellicht sla ik die gewoon over. Zeker vanwege dat verplichte Facebook account.
Waar ik écht op wacht is de VR support in Flight Simulator. Schijnt gelijk met de Reverb G2 te komen en daarom wacht ik er vooral op
Over Facebook gesproken, hoe denken jullie daar over? Ik ben blij dat ik nog een Oculus account heb. Ik heb Facebook dan een jaar geleden opgezegd en zit er niet op te wachten terug te moeten komen. Een account bij het bedrijf Facebook me niet zoveel schelen, maar ik wil gewoon niet meer bereikbaar zijn op Facebook als platform. Zodra ik me met mijn eigen naam aanmeld daar (is immers verplicht), kunnen mensen me gelijk ook zoeken en taggen, friend requests sturen enz enz. Ik was juist zo blij dat ik van die hele shit af was. Niet dat ik die mensen niet wil spreken hoor. Maar ik wil ze niet spreken op Facebook, waarbij Facebook ons hele hebben en houden in kaart brengt.
Dus dat wordt dan Friend requests weigeren met alle gevolgen van dien, en berichtjes achteraan sturen van "Niet persoonlijk hoor maar ik heb een pesthekel aan Facebook, ik zit hier alleen maar omdat ik anders mijn Oculus niet kan gebruiken". Of toch accepteren maar dan vervolgens nergens op reageren ofzo.. Ik zie eigenlijk geen pluspuntje.
En een valse naam gebruiken is weer risico op een ban en dus het verlies van al mijn betaalde content. Er is geen oplossing die gedoeloos werkt. Ik hoop dat er veel gezeur over komt en ze het afzwakken.
Edit: Oeps er is al een beetje een discussie geweest.
[
Voor 13% gewijzigd door
GekkePrutser op 20-08-2020 23:00
]