Op de PC heb ik lang in heel Oculus automatische updates uitgeschakeld, dan kwam er alleen een popup op elke keer of je wilde updaten of niet. Maar tegenwoordig hebben ze bij installatie een beetje verborgen twee opties: Of de laatste versie, of de laatste versie ondersteund door de meeste mods. En die wordt niet vaak geupdate, dus dat blijft lekker werken. En als je toch custom nummers hebt, voegen updates van Beat Saber ook weinig meer toe.Beakzz schreef op maandag 23 juni 2025 @ 00:30:
[...]
Op de Quest 3 is het ook vrij makkelijk eerlijk gezegd. Had het echt binnen 15 minuten geregeld inclusief een dev account aan maken. Uiteindelijk vind ik het nog beter dan op de PC, want de game update niet automatisch op de Quest dus heb er niks meer aan hoeven doen sinds ik het heb ingesteld vorig jaar.
(Voor degene die er niet bekend mee zijn: In principe werken custom nummers met elke versie, maar een gedeelte van de custom nummers gebruikt extra features die mods toevoegen, en die mods worden consistent kapot gemaakt met nieuwe versies van beat saber, dus wil je liever op een oude versie blijven. Daarnaast zijn sommige mods gewoon verrekte handig).