Ik lees prima. Die persoonlijke aanvallen kun je weglaten, wordt flauw ondertussen. Draai het eens om, misschien geef je onduidelijke of onjuiste hints. Ja, ik ken je achtergrond. Echter heb ik ook sterk het vermoeden dat je subjectief bent. Alles wat Pimax is, brand jij op GoT af. Dat kan, maar dat betekent niet dat anderen het dan ook meteen met jou eens moeten zijn.
Ik heb online alles gelezen wat ik kon vinden over Pimax. Wat opvalt, is dat er de laatste twee jaar veel positieve reviews zijn over de 8KX en dat er op met name fora een aantal Pimax-haters actief zijn. Mensen die een paar jaar geleden zich belazerd voelden door Pimax.
[...]
Geen idee hoe je daar bij komt.
Omdat nog niemand online heeft gemeld een consumentenexemplaar te hebben ontvangen. Tijdens de roadshow en CES zijn er non-consumentenversies gebruikt. Eén daarvan is nu nog bij een Amerikaanse reviewer.
Kan zijn dat er een NDA op rust, maar dat valt dus onder wat ik noemde als 'niemand buiten Pimax'. Er is tot nu toe nog geen enkele review van de consumentenversie. Alleen eerste ervaringen van de roadshow/CES. Die ervaringen zijn positief.
Ik ben verder nog niet zeker dat de Crystal goed gaat worden. Ik wacht de eerste onafhankelijke reviews af. Die worden komende week verwacht. Schijnt te zijn dat de eerste 15 consumentenexemplaren momenteel bij Chinese testers zijn.
O.a. MRTV en SadleyItsBradley hebben bij een roadshow of CES getest en zij zijn positief gestemd. Daar hecht ik momenteel meer waarde aan dan jouw hints.
Tenslotte hangt één en ander af van de usecase. Ik zit in een racerig, ik hoef alleen beeld en geluid met een kabel en 6DOF inside-out tracking. Op die punten is de Crystal volgens de eerste indrukken de beste in de markt. Features die nu nog missen of falen, heb ik als simracer niet nodig. Als het ging over casual gamen, dan raad ik ook zeker een Pimax niet aan. Dan de Pico 4 of eventueel een Quest 2 of Index. Een simracer is het verder gewend om met software en hardware te prutsen totdat alles loopt zoals gewenst. En meestal gaat het over één of twee racegames. In mijn geval alleen iRacing, dus zolang dat goed werkt, dan is het voor mij klaar. Mensen zijn over het algemeen lovend over de 8KX bij iRacing.
Enige andere optie is de Index 2, maar ik betwijfel of die voor simracen beter gaat worden én binnen een jaar op de markt komt. Maar dat zullen we vanzelf zien.