Ze blijven gefixeerd op immigratie en het steeds meer richting extreem-rechts opschuiven. Het Britse FPTP systeem blijft daar aan meewerken, net als een toxisch electoraat.Bundin schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 16:44:
Ik ben heel benieuwd of Greens / LibDem met een valide strategisch stemmen initiatief niet in de top 3 terecht kunnen komen, met (helaas) Reform als derde in die top. Starmer is een Biden aan het doen: mijn strominng moet primair blijven binnen de veel te logge en grote coalitie-binnen-een-partij, dus ik blijf zitten. Ook als dat betekent dat de volgende verkiezing verloren wordt. Eigen bloedgroep eerst.
Niet zijn uiterlijk, maar die blik op die foto.En hoewel Goodwin inderdaad een engnek is, is hem afrekenen op z'n uiterlijk niet echt constructief natuurlijk.
Hij is erg berucht in de academische wereld. Vond dat hij recht had op een London/Oxbridge professorplek, niemand wilde hem behalve Kent University, en dus was hij boos. Hing al rond de eugenetica groeperingen zoals Erik Kaufman en co, en is toen bij Reform gaan shoppen, vergelijkbaar met zijn verwachting dat London/Oxbridge zijn recht was. Intussen al met allerlei pareltjes gekomen als "(blanke) vrouwen moeten meer denken aan babies krijgen dan aan een carriere", en dat kinderloze vrouwen meer belasting moeten betalen; dat een Brits paspoort je niet Brits maakt, een campagne manager die zei dat hij geen joodse vrouwen zou aanraken, en er is nog veel meer te vinden wat laat zien wat voor engerd het is.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
:strip_exif()/f/image/HQyw3uYYwyscPrApLn725XOz.png?f=user_large)