Intussen is er een perfecte rode vlag op de (extreem-)rechtse haat en propaganda accounts gekomen, inclusief zogenaamde "journalisten" van de Sun, GB News en andere shit stirrers. Ze hebben nu een zogenaamde disclaimer aan hun social media accounts toegevoegd::fill(white):strip_exif()/f/image/tBIzmGEbz5j0hHlqBW2Xqllb.png?f=user_large)
Dat is als een bankovervaller die een T-shirt draagt dat zegt "Ik wil niemand bedreigen en mijzelf geen geld of andere waardevolle mensen wederrechtelijk toeeigenen", en dan zich verdedigt met "mensen bleven me maar geld geven".
Zouden ze Rudy Guliani om advies hebben gevraagd?
Nou ja, zelfs bij de meest niet-begrijpende users hier moet er nu toch een waakvlammetje gaan branden?
None of the information posted or repeated on this account is known by its author to be false, nor intended to stir racial or any hatred of, nor cause psychological or physical harm to, any person or group of people (howsoever identified).
:fill(white):strip_exif()/f/image/tBIzmGEbz5j0hHlqBW2Xqllb.png?f=user_large)
Dat is als een bankovervaller die een T-shirt draagt dat zegt "Ik wil niemand bedreigen en mijzelf geen geld of andere waardevolle mensen wederrechtelijk toeeigenen", en dan zich verdedigt met "mensen bleven me maar geld geven".
Zouden ze Rudy Guliani om advies hebben gevraagd?
Nou ja, zelfs bij de meest niet-begrijpende users hier moet er nu toch een waakvlammetje gaan branden?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AKbfiSiqwgh1nT9FPtEFnMfp.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/y83WYj4SmwPgZsbPy41TF88b.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/sqgskrzceMjOwaVYKYqgoWwZ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/VRqcPOFDll0Hi2zR0uoSWrLe.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/j7HWWNgcTRHo2m0VXvsrZTkE.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eEFWIOSFiBVIkZYVXvU1BEwp.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/XiDxNzyioVZELthuMqcnzW5n.png?f=user_large)