mukky schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:44:
[...]
Zie
hier. Ik heb er nog geen NL versie van gezien. Zou daar even op wachten en dan pas je geld terugvragen.
Het is niet zo gek dat het zo lang duurt, zulke operaties zijn nou eenmaal heel duur en fabrikanten willen daar niet zo makkelijk aan. Loopt toch al gauw in de miljoenen. Als dit ook netjes in NL geimplementeerd wordt dan is het eind goed al goed. Ik rij nog even door met MCU1, zelfs de handleiding doet het nog bij mij

Tja, de mijne heeft er 200.000 km op zitten, en 100.000 miles is volgens mij iets van 160.000 km.
En ik ben niet de eerste eigenaar.
Dus ik denk niet dat ik ervoor in aanmerking kom.
Maar goed, zodra het in Nederland wordt aangeboden zal ik vragen.
Niet geschoten enzo...
Sorry, maar dat van het lang duren is dus wat bij betreft onzin.
Ze weten dit al heel lang intern, alleen doen ze alsof de vrager gek is.
Ik denk zelfs dat als ik nu naar Tesla ga, en daar een vraag over stel, dat ze ontkennen dat er een probleem is. De vorige eigenaar heeft in ieder geval bij die door mij genoemde servicebeurt naar gevraagd, en die kreeg toen ( maand geleden dus ) te horen dat er niets aan de hand was.
Terwijl dat op internet toch al minimaal een jaar bekend is.
Edit:
Ik zie dat de eerste eigenaar alleen voor de datum is ( als ik het goed lees ).
Maar in ieder geval zijn er twee voorwaarden waar ik niet aan voldeed.
Te grote afstand ( 200.000 km ), en hij werkte nog goed volgens hun definitie.
Of de browser een probleem had door dat IC is natuurlijk iets waar heel lang over te praten valt.
En ze hadden gewoon kunnen zeggen dat er een probleem is dat opgelost gaat worden.
Niet dat het heel snel zou gaan.
Maar gewoon de waarheid zeggen, iedereen die redelijk wat met elektronica werkt kan zo zien dat er een levensduur wordt opgegeven v.w.b. het aantal schrijfbewerkingen. En als dan duidelijk is hoeveel die auto schrijft, kan je zo nagaan dat er een probleem is.
[
Voor 18% gewijzigd door
annespruit1980 op 10-11-2020 13:17
]