Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 20:07

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik heb een 2070 8gb, 16gb, i9700k, 1TB nvme en op max setting in rustige omgeving draai ik 60 fps. In drukke gebieden zakt het naar 30. Zet ik hem op lagere settings dan gaat de fps omhoog. Naar rond de 100 rustig/40 druk op low settings. Ik ben van MMO's wel gewend dat de fps altijd laag is in drukke gebieden, tja moet je daarom een spel links laten liggen? Zolang het meer dan 24 fps is accepteer ik het maar :p

[ Voor 3% gewijzigd door Ryan1981 op 13-09-2021 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:58
Hier (5600X / 3070) draait het spel ook 100+ op de hoogste settings. Beetje rond 120 in het grootste deel van de wereld en 90-110 in de dorpen. Soms een dropje wanneer het dorp en de spelers daarin worden geladen.
invine schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:21:
Qua gameplay heb ik het spel meteen afgesloten toen ik wilde zwemmen en gewoon over de bodem ging lopen.. Kom op zeg dat kan echt niet zo dicht bij release.
Hoezo? Als je by design niet kan zwemmen in een spel is dat gewoon een keuze. Beetje dezelfde discussie als sprinten en mounts.

Ik vind het spel juist klaar voor release, maar ik heb dan ook de release van Cyberpunk meegemaakt. Tuurlijk heb ik ook wat op- en aanmerkingen, maar op gebied van game design keuzes heb je dat altijd. Sommige spelers zullen daardoor niet spelen en anderen wel. Zo denk ik dat het gebrek aan sprinten/mounts veel casual spelers op den duur gaat wegjagen en ook dat het faction systeem niet in balans is, wat voor sommigen ook het spel kan verpesten.

Voor mijzelf vraag ik mij ook af of ik na 1 of 2 maanden het spel nog leuk vind. Misschien wordt het een soort Valheim 2 voor mij, een kleine 2 maanden leuk en daarna gebrek aan diversiteit en content. Terwijl ik Black Desert Online leuk blijf vinden voorlopig, maar dat is ook veel uitgebreider.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-07 15:09
Dat je niet kan zwemmen in een hedendaagse mmo vind ik echt een teken van luiheid. Dat je niet ver kan zwemmen vind ik prima, maar laat dan (zoals wow doet) met fatigue je mannetje verdrinken.

De game is in mijn ogen verre van af en zou echt een mediocre mmo zijn en geen aandacht gekregen hebben als het niet van Amazon zou zijn.

Baal er beetje van dat de game voor mij niet af aanvoelt, had wel zin in een leuke mmo en de setting spreekt mij enorm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Laatst online: 07-07 11:51

Luukwa

o/

TheBrut3 schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:49:
Weet iemand wat de grootste New World streamers zijn/worden?
Ik wil namelijk de servers ontwijken welke zij gaan kiezen.

[...]

Ik vind het hier op het forum nog tegenvallen. In game is ok'ish. Vooral de ontwikkeling van de town vind ik persoonlijk tegenvallen. Smelter is nog T3 (dus nog geen goud/starmetal) terwijl outfitstation ook T3 is en al wel goud aan kan.
Sacriel was volgens mij de leader van covenant vorige beta, had aardig wat kijkers.
Fextralife volgens mij ook, verder niet zo bekend met MMO streamers.

Ik hoop trouwens dat ze daar wel vanaf gaan; het feit dat streamers faction leaders zijn, dat zou een heleboel fun voor mij weg halen...

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 20:07

Ryan1981

Je ne sais pas

invine schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:14:
Dat je niet kan zwemmen in een hedendaagse mmo vind ik echt een teken van luiheid. Dat je niet ver kan zwemmen vind ik prima, maar laat dan (zoals wow doet) met fatigue je mannetje verdrinken.

De game is in mijn ogen verre van af en zou echt een mediocre mmo zijn en geen aandacht gekregen hebben als het niet van Amazon zou zijn.

Baal er beetje van dat de game voor mij niet af aanvoelt, had wel zin in een leuke mmo en de setting spreekt mij enorm aan.
Mee eens dat niet kunnen zwemmen wel wat jammer is maar je krijgt er wel een zeer mooie speelwereld voor terug. De immersie van dit spel vind ik wel supergaaf. Anthem was ook heel mooi, maar daar was de content zeer matig. Ik vrees dat dit spel ook zwaar ingezet heeft op grafisch hoogstaande kwaliteit en kwa content nog ruimte heeft om te groeien. Uiteindelijk moeten we met zn alle kiezen in welk project we ons vertrouwen willen stoppen en daar dan maar van hopen dat het in de toekomst beter wordt. Anthem is hierin gefaald. No mans sky schijnt wel beter geworden te zijn.

De tijd zal het leren :p

Als veteraan archeage speler mis ik bepaalde dingen. Combat op zee, onder water, mounts, gliders! Maar ondanks dat Archeage niet lelijk is, is new world echt wel een klasse beter kwa graphics. Black Desert heb ik niet gespeeld, leek mij te veel op Archeage en had geen zin om weer in dat spel te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07-07 15:25
Ik heb me prima vermaakt tijdens de open beta! Zelfs als een rookie mmorpg speler.

Vooral het grafische aspect en de setting grijpen me. Veel mmorpgs draaien vooral om de gameplay, zodanig dat de wereld soms wat dood en plat aanvoelen, weinig immersion. Ik heb genoten van ESO maar ook daar is het wat plat. De bosgebieden en steden zijn goed gevuld in New World, een toffe wereld om te exploren.

Draait prima op mijn GTX 1080 op high 1080p settings, ongeveer 55-58graden.

Nu hopen dat het na release nog weken en maanden leuk blijft om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-07 00:48
invine schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:21:
Ik vond het spel wel vermakelijk, maar irriteer mij wel aan de performance en dat sommige gameplay elementen gewoon echt niet meer zouden mogen.

Over de performance; ik heb gewoon een high end PC (AMD 5800x, 3070, 32gb 3600 en hij staat geinstalleerd op mijn nvme), maar het draait gewoon echt niet soepel en dan speel ik alles op high of medium en dan ziet het er echt niet mooi uit op 1440p..

Qua gameplay heb ik het spel meteen afgesloten toen ik wilde zwemmen en gewoon over de bodem ging lopen.. Kom op zeg dat kan echt niet zo dicht bij release. En dat je van elke trap af valt ipv gewoon eraf te lopen.
heb deze beta niet gespeeld, dus weet niet hoe het nu is, maar voor zover ik weet is het niet kunnen zwemmen een bewuste keuze geweest. als ik me niet vergis komt dat door de vloek die op het eiland rust.

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-07 16:40
invine schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:14:

Lui heb je misschien gelijk in, maar ze hebben het wel een rede gegeven waarom je niet kan zwemmen in de lore.

Ook ben ik het helemaal oneens met je 2e lijn. Ik denk zelfs dat als het niet van Amazon zou zijn maar van een kleiner bedrijf, het veel meer respect zou krijgen dan wat het nu krijgt.
Grafisch zit het goed, combat is goed (smaak), gathering en crafting systemen zijn goed, de 50v50 is leuk, mijn eerste impressie van de dungeons is goed.

End game kan ik helaas niets over zeggen, in de closed beta ben ik tot ongeveer level 35 gekomen en afgelopen beta 24.

Toen ik de open beta vorig jaar probeerde heb ik het na 1 dag proberen opgegeven en vond ik het een ruk spel. Dus dat zegt - wat mij betreft - wel wat over de voortgang die ze afgelopen jaar hebben geboekt.
Zelf hoop ik dat ze gewoon 28 september launchen en flink blijven door werken aan bugs, performance problemen en nieuwe content. Ik heb zelf geen performance problemen maar ik hoor inderdaad van mensen met betere PC's dan mij die wel performance problemen hebben. Zo zijn er mensen waarvan de CPU continue op de 90-100% blijft, terwijl die van mij op de 40% blijft hangen.

EDIT: Kleine toevoeging op mijn crafting systeem opmerking, ik vind het systeem goed in elkaar zitten, maar van mij mogen ze gear dat gecraft is wel een tandje sterker maken dan wat het nu is. Eigenlijk wordt gear craften end-game pas écht nuttig en daarvoor helaas bijna niet.

[ Voor 7% gewijzigd door DivineNL op 13-09-2021 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
DivineNL schreef op maandag 13 september 2021 @ 18:10:
EDIT: Kleine toevoeging op mijn crafting systeem opmerking, ik vind het systeem goed in elkaar zitten, maar van mij mogen ze gear dat gecraft is wel een tandje sterker maken dan wat het nu is. Eigenlijk wordt gear craften end-game pas écht nuttig en daarvoor helaas bijna niet.
Dat gevoel heb ik inderdaad ook. Beetje het gevoel dat je voor janlul staat te craften, alleen de bags kon ik redelijk snel verkopen in de beta.

Die speciale gear craften is ook wel leuk. Maar daarvoor had ik items nodig welke ik pas kreeg toen ik lvl 115 aan mining had. Tegen dat je dat hebt, dan heb je die gear ook niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
huntedjohan schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:39:
[...]

heb deze beta niet gespeeld, dus weet niet hoe het nu is, maar voor zover ik weet is het niet kunnen zwemmen een bewuste keuze geweest. als ik me niet vergis komt dat door de vloek die op het eiland rust.
Snap het lore-wise wel, maar de uitwerking vind ik gewoon tenenkrommend ;)

@DivineNL Ik vind de combat ook wel aardig hoor :) en ik ken mezelf waarschijnlijk impuls aankoop ik het een keer voor een weekendje :P

[ Voor 14% gewijzigd door invine op 13-09-2021 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:04
En nog steeds ben ik er na opnieuw 3 dagen beta niet uit welke wapens ik nou het tofst vind haha. dat is de hele reden dat ik de beta speel om gewoon zo leuk mogelijk de launch in te gaan :P

Twijfel nu of ik toch weer gewoon rapier/bow ga. Maar ik zoek gewoon een goeie balans tussen PvE en vervolgens ook niet neer gestompt te worden in world pvp want ik ben wel iemand die ondanks dat ik er vet slecht in ben altijd met PvP aan wil spelen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:22
Hier eigenlijk de hele beta alleen maar met het standaard zwaardje gespeeld (en de upgrades hiervan).

Wel erg benieuwd geworden naar de full release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08-07 19:00
Ricmaniac schreef op maandag 13 september 2021 @ 19:43:
En nog steeds ben ik er na opnieuw 3 dagen beta niet uit welke wapens ik nou het tofst vind haha. dat is de hele reden dat ik de beta speel om gewoon zo leuk mogelijk de launch in te gaan :P

Twijfel nu of ik toch weer gewoon rapier/bow ga. Maar ik zoek gewoon een goeie balans tussen PvE en vervolgens ook niet neer gestompt te worden in world pvp want ik ben wel iemand die ondanks dat ik er vet slecht in ben altijd met PvP aan wil spelen.
Hetzelfde hier.
Wat mij wel opviel waren de skills van de 2h hammer. Die kan je van redelijk ver horen. Dat miste ik wel met de wapens die ik gebruikte. (Life staff en rapier)
Zal vermoedelijk gaan voor de life staff/warhammer build 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwybo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06 17:28
Ik heb mij in de Open Beta erg vermaakt met Life staff/hatchet. Paladin (Life staff/S&S) lijkt ook wel aardig, ook na kleine nerfs. Full release start ik weer lekker rustig met gatheren en questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik start denk ik met de rapier/boog . vond dat wel leuk spelen.
Twijfel ook nog tussen sword-shield/lifestaff om de ultieme paladin te gaan.

Maarja beide wil ik dan ook weer met andere armor.

Zie het allemaal maar als de game released is :P gewoon rustig aan levelen etc. Zal toch voornamelijk bezig zijn met gathering en crafting.. vond ik ook in de beta leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik ga Sword & Shield en Greataxe spelen. Naar mijn mening sterk in alles eigenlijk en ik hou er van tanky te zijn.

Afgelopen zondag flagged rondgelopen en wat gequest en geen enkel gevecht 1v1 of 1v2 verloren. (had er 4/5 ofzo). Ook Amrine kon ik goed tanken op level 23 en in 50v50 lijkt het me ook wel sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwybo
DivineNL schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:16:
Ik ga Sword & Shield en Greataxe spelen.
Afgelopen zondag flagged rondgelopen en wat gequest en geen enkel gevecht 1v1 of 1v2 verloren.
Nice! ga ik toch weer twijfelen :)
Blijft fijn dat je gewoon alle weapon combo's kan levelen en uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwybo
* knip * geen werving aub

[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 19-09-2021 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Wwybo schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:18:
[...]

Nice! ga ik toch weer twijfelen :)
Blijft fijn dat je gewoon alle weapon combo's kan levelen en uitproberen!
Hier heb je wat gameplay ;)

In sommige 1v2 was ik wel wat hoger dan de andere dus dat heeft ook wel meegeholpen in die gevechten. Maar heb ook een 1v2 gewonnen tegen 2 gasten van gelijke level.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:05
Ricmaniac schreef op maandag 13 september 2021 @ 19:43:

Hier qua wapenkeuze er ook nog totaal niet overuit. Ik heb veel voorbij laten komen in de CBT en OBT. Maar weet het nog niet waar ik nu echt de nadruk op wil gaan leggen. Gebruikelijk speel ik als tank, dus vermoed dat dat het wel weer wordt. Maar ook bijvoorbeeld musket is prima bevallen tijdens OBT. Daarnaast wat gespeeld met great axe, hatchet, spear, bow naast sword en shield. De magic weapons vooralsnog wat links laten liggen.

Op termijn zal het toch wel weer alles maxen worden :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-07 04:16
Ik ben er zeker wel uit! Hatchet en bow it is :*)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Khaelos schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:44:
Ik ben er zeker wel uit! Hatchet en bow it is :*)
Ik kan zelf niet tegen het feit dat je dan 2 stats moet balancen XD ik wil bijv gewoon hatchet/great axe zodat je het meeste gewoon in strenth pompt.

Goed heb helemaal geen idee hoe het scaled hoor :P zullen ze vast wel over na gedacht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Hatchet doet het ook op dex hoor

[ Voor 4% gewijzigd door Khaelos op 14-09-2021 22:08 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wwybo

• Ricmaniac
Maar is dat net zo goed als strenght? ik had het idee omdat het een secundary stat voor hatchet is dat het minder goed is.

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:04
Ricmaniac schreef op woensdag 15 september 2021 @ 01:45:
[...]

Maar is dat net zo goed als strenght? ik had het idee omdat het een secundary stat voor hatchet is dat het minder goed is.
Ik heb ook grotendeels gespeeld met Hatchet en bow, bij het levelen met Dex kwam er zeker in het begin altijd dmg voor beide wapens bij. Na een punt of 30 werd de Hatchet soms overgeslagen.

• Khaelos
Damn ga ik str en deze fuck constitution glass canon! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wwybo
Ricmaniac schreef op woensdag 15 september 2021 @ 01:45:
[...]

Klopt voor hatchet:
Str geeft 0,9x
Dex geeft 0,65x

Het lijkt erop dat dit voor alle wapens zo scaled die primary én secunday stat hebben.
Voor wapens met enkel primary scaled deze gewoon 1,0x
Toast New World Compendium

• Westland1940
Wat is een goede dps beginners setup? Zoals ik aangaf, ik was op een gegeven moment underpowered naar mijn idee. Ik bleef lange hangen rond level 12-14, dus ging ik maar veel stuff gatheren en craften.

De main quest kon ik niet meer echt aan, op een gegeven moment moet je naar een tombe waar ontiegelijk veel overpowered skeletons rondliepen. Haast niet te doen.

• Wwybo
Laatste dagen vooral hatchet met life staff gespeeld, werkte solo erg goed. Hoge dps met tussentijdse healing. Weinig downtime.

• TheBrut3
Ik ga waarschijnlijk hatchet + hammer en neem nog een musket mee om soms eens te kunnen schieten en misschien nog een lifestaff als ik mijzelf tussendoor wil healen en de hatchet is niet genoeg.

Maar op het begin gewoon lekker pakken wat monsters droppen. Qua gear ga je toch pas echt late game een build maken.

Op gebied van armor wil ik gaan voor heavy chest + legs, med helm en light gloves + boots of heavy chest + helm, med gloves + boots en light legs. Beide zou uit moeten komen op 22.9kg en dus als medium set tellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Larsb8
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-06 18:01
Westland1940 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:59:
Wat is een goede dps beginners setup? Zoals ik aangaf, ik was op een gegeven moment underpowered naar mijn idee. Ik bleef lange hangen rond level 12-14, dus ging ik maar veel stuff gatheren en craften.

De main quest kon ik niet meer echt aan, op een gegeven moment moet je naar een tombe waar ontiegelijk veel overpowered skeletons rondliepen. Haast niet te doen.
In de closed beta had ik een heavy build met Waraxe + Musket met Strengtht en dexterity gemixed. alles ging wel prima opzich

In de Open beta heb ik een light build gemaakt, Wat voor mij heel goed werkte was Musket + Rapier, alle attributen in Dexterity dumpen. de DPS was dan ook echt wel een stuk hoger als in mijn closed beta build.. maar ook dit zal waarschijnlijk met heavy armor gewoon prima werken als je kiten / dodgen lastig vind, dan wel met -20% dmg debuff door heavy armor.

Waarbij ik jou herken dat die skelleten een beetje moeilijk waren had ik in de closed beta dus ook. met de nieuwe build in de open beta had ik dat helemaal niet en kon ik makkelijk op lvl 16 enemies van 20 aan. (zolang het er maar 1 was)

Het is dan wel ook met de speer en bow de enige 4 wapens die goed gecombineerd kunnen worden die dezelfde attributen gebruiken dus als je hoge dps wil zou ik voor zo iets met light armor gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Larsb8 op 15-09-2021 14:11 ]

• PrimalFury
  • Laatst online: 06-05 09:37
d

[ Voor 98% gewijzigd door PrimalFury op 15-09-2021 15:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:45

botoo

💀 too old to die young

https://twitter.com/playnewworld/status/1437444432450703363

Official Launch for #PlayNewWorld!

⛰️ Aeternum will be waiting for you on September 28th.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
Larsb8 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:05:
[...]

In de closed beta had ik een heavy build met Waraxe + Musket met Strengtht en dexterity gemixed. alles ging wel prima opzich

In de Open beta heb ik een light build gemaakt, Wat voor mij heel goed werkte was Musket + Rapier, alle attributen in Dexterity dumpen. de DPS was dan ook echt wel een stuk hoger als in mijn closed beta build.. maar ook dit zal waarschijnlijk met heavy armor gewoon prima werken als je kiten / dodgen lastig vind, dan wel met -20% dmg debuff door heavy armor.

Waarbij ik jou herken dat die skelleten een beetje moeilijk waren had ik in de closed beta dus ook. met de nieuwe build in de open beta had ik dat helemaal niet en kon ik makkelijk op lvl 16 enemies van 20 aan. (zolang het er maar 1 was)

Het is dan wel ook met de speer en bow de enige 4 wapens die goed gecombineerd kunnen worden die dezelfde attributen gebruiken dus als je hoge dps wil zou ik voor zo iets met light armor gaan.
Hopelijk kan ik zometeen bij release soepeler beginnen. :) Ik ga ook sowieso voor een musket, wat een tof wapen om te gebruiken, mooie animaties en sound.

• psychodude
botoo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:43:
https://twitter.com/playnewworld/status/1437444432450703363

Official Launch for #PlayNewWorld!

⛰️ Aeternum will be waiting for you on September 28th.
Nog iets recenter de 'bevestiging' dat vooralsnog 28 doorgang lijkt te gaan vinden:
https://twitter.com/Playn...tatus/1438091413921701894
Nur noch 13 Tage, das schaffen wir auch noch zusammen!
Van het Duitse New World account.

Heeft allemaal even geduurd, maar bijna kunnen we spelen zonder verdere wipes. Nog even volhouden :9.

• TheBrut3
Ben benieuwd naar de launch tijd. Daarover is nog niets te vinden.

• PrimalFury
Mochten mensen zin hebben om onze Company te joinen: https://discord.gg/squxjUzU
We zijn van plan om een serieuze Company te worden en ook echt mee te willen doen in het veroveren van gebieden etc. Dus internationale clan genaamd RoyalBlood.

• Khaelos
Waarom word er hier op het forum gerekruteerd voor andere guilds terwijl wij een eigen Tweakers guild hebben? :?

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-07 16:34

Metian

Snert is vies

Khaelos schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:24:
Waarom word er hier op het forum gerekruteerd voor andere guilds terwijl wij een eigen Tweakers guild hebben? :?
Hoe zit dat eigenlijk met z'n company. Is die server afhankelijk of maakt dit niet uit?
Kan ik er beetje rekening mee houden als ik ga beginnen 8)

Rupsen, Rapsen.

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-07 19:42
Was hier ook al een discord voor?
Of waren dat andere rekruterende guilds? ;)

• AdmiraalTimbo
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-07 23:31
Dat vroeg ik me ook af, geloof overigens ook dat de discord een beetje efficiëntere manier is. Er is immers een Apart channel voor!

In the end we only regret the chances we didn't take

• Khaelos
https://discord.gg/3c23FB7k dit is de discord van de officiële Tweakers company.

Wij zaten in de closed beta op kasanaan, maar die was er niet meer in de open beta..

Het is even afwachten op de officiële server lijst denk ik

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 15:19
Khaelos schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:16:
https://discord.gg/3c23FB7k dit is de discord van de officiële Tweakers company.

Wij zaten in de closed beta op kasanaan, maar die was er niet meer in de open beta..

De uitnodiging is voor mij ongeldig dus kan hem niet joinen :o

iracing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-07 19:42
pr0mo schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:32:
[...]

De uitnodiging is voor mij ongeldig dus kan hem niet joinen :o
voor mij ook ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaelos

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 15:19

iracing profiel

• Wwybo

• Omnicide
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 27-09-2021
https://discord.gg/nl-be-new-world

Is momenteel de grootste nederlandstalige company en community voor new world, voor de gene die interesse hebben hierin.

#1 NL/BE New World Company: https://discord.gg/nl-be-new-world

• psychodude
TheBrut3 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:48:
Ben benieuwd naar de launch tijd. Daarover is nog niets te vinden.
Ben benieuwd inderdaad wat de release tijd wordt. De beta tijden zijn wat variabel geweest. Ook benieuwd wanneer we kunnen preloaden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik zie wel dat in de tweakers discord ontzettend veel recruitment zit van verschillende andere NL/BE Discords XD

Als die nou allemaal samen voegen en op dezelfde server gaan spelen haha dan word het leuk.

• huntedjohan
Omnicide schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:53:
https://discord.gg/nl-be-new-world

Is momenteel de grootste nederlandstalige company en community voor new world, voor de gene die interesse hebben hierin.
weet niet helemaal wat dit voor link is maar bij mij gaat er met deze link iets goed fout. vraagt om telefoonnummer verificatie, maar nu is mijn telefoon nummer van mijn account af gehaald, en aan ander account gekoppeld. dus oppassen.

link lijkt nu wel te werken, want ben wel lid, maar ben wel mijn telefoon nummer kwijt van mijn account :O

[ Voor 9% gewijzigd door huntedjohan op 16-09-2021 23:41 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Omnicide
Ricmaniac schreef op donderdag 16 september 2021 @ 20:09:
Ik zie wel dat in de tweakers discord ontzettend veel recruitment zit van verschillende andere NL/BE Discords XD

Als die nou allemaal samen voegen en op dezelfde server gaan spelen haha dan word het leuk.
Ik doe de recruitment voor de grootste NL/BE company, en wij werken idd veel samen met de andere NL companies, plan is om met alle nederlanders en belgen op de zelfde server (& faction) te spelen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwybo
Omnicide schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:39:
[...]
plan is om met alle nederlanders en belgen op de zelfde server (& faction) te spelen. 8)
Top idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:04
Omnicide schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:39:
[...]

Ik doe de recruitment voor de grootste NL/BE company, en wij werken idd veel samen met de andere NL companies, plan is om met alle nederlanders en belgen op de zelfde server (& faction) te spelen. 8)
Klinkt goed.

Ik heb tot nu toe altijd Nederlandse guilds vermeden en ben gewoon voor internationale gegaan. Misschien wel eens leuk om dit keer wel mee te doen. :)

Ik zal eens rondkijken op de discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-07 15:11
Khaelos schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:16:

Als eerste een company met de naam tweakers aanmaken maakt hem niet officieel toch :X .

Laat hem anders even in de TS en topic warning zetten. Nu moet je het maar net weten. Zonder je post had ik het ook niet geweten.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psychodude
Voor de mensen die ook graag vissen in MMO's, Dynomega heeft een volledige Fishing quest guide online gezet.

Ok is zijn website, https://newworldfishingguide.com/ , zeker de moeite waard. Alles aangaande fishing in New World.

• psychodude
sdk1985 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:17:
[...]

Als eerste een company met de naam tweakers aanmaken maakt hem niet officieel toch :X .

Laat hem anders even in de TS en topic warning zetten. Nu moet je het maar net weten. Zonder je post had ik het ook niet geweten.
Speaking of TS, deze is redelijk outdated. Ik weet niet of @g0tanks en @Diigii zelf de TS een schoonmaak beurt willen geven. Anders zijn er vast wel een aantal van ons hier die hierin een handje willen helpen om wat stukken te herschrijven. Zeker voor mensen die nieuw tot het spel zijn maakt dit de TS in dat geval wat meer relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Laatst online: 03-07 11:28
Met nog 6 weken aan vakantiedagen staan en de A12 chaos de week van launch en erop vrij genomen om weer eens flink in een MMO te duiken. Ben benieuwd of New World 'het' waar gaat maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
Tijgertje schreef op zondag 19 september 2021 @ 13:32:
Met nog 6 weken aan vakantiedagen staan en de A12 chaos de week van launch en erop vrij genomen om weer eens flink in een MMO te duiken. Ben benieuwd of New World 'het' waar gaat maken 8)7
oh dat doet me denken aan Burning crusade expension van wow. gewoon week vrij genomen om te kunnen spelen |:( Nu ga ik er gewoon rustig aan beginnen, en ga me ook niet druk maken hoe snel ik level. van wat ik tot nu toe gezien heb genoeg te doen om geen haast te hoeven hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
huntedjohan schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:27:
[...]

oh dat doet me denken aan Burning crusade expension van wow. gewoon week vrij genomen om te kunnen spelen |:( Nu ga ik er gewoon rustig aan beginnen, en ga me ook niet druk maken hoe snel ik level. van wat ik tot nu toe gezien heb genoeg te doen om geen haast te hoeven hebben :P
Persoonlijk sta ik er ook een beetje zo in. Zal vast wel wat uren maken. Maar vrij nemen ervoor doe ik niet, eigenlijk ook nooit gedaan. Een MMO is en blijft toch altijd een long term iets. Of je daar in de eerste week nu 100 uur speelt of bijvoorbeeld 20, maakt allemaal weinig uit. Een jaartje verder merk je niets meer van dat verschil :9.

Sowieso is mijn ervaring van launch days waar het bij toeval op een voor mij vrije dag viel toch dat het vaak gepaard gaat met server crashes, queues, stabiliteit issues, etc. Gaan zien hoe dit voor AGS verloopt. Maar zal vast niet heel veel anders zijn :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
psychodude schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:32:
[...]
MMO is en blijft toch altijd een long term iets. Of je daar in de eerste week nu 100 uur speelt of bijvoorbeeld 20, maakt allemaal weinig uit. Een jaartje verder merk je niets meer van dat verschil :9.
Niet helemaal mee eens, zal in het begin voornamelijk met craften en loot een groot verschil maken in inkomsten en dus de eerste paar weken met veel betere gear lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
flippiej schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:08:
[...]

Klinkt goed.

Ik heb tot nu toe altijd Nederlandse guilds vermeden en ben gewoon voor internationale gegaan. Misschien wel eens leuk om dit keer wel mee te doen. :)

Wij (Nullify) zijn internationaal en van plan op dezelfde server te gaan als de Nederlandstalige community! :9

Geen zin om het hier vol te spammen met Discord links en dergelijke, de recruitment post staat ook op de Tweakers Discord. We hebben nog iets van 4 spots en gaan niet meer dan 1 company maken. Zou beetje oneerlijk zijn tov mensen in de 2e company die niet de "voordelen" van mensen in de 1e company krijgen maar wel mee helpen aan settlements krijgen/behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
flippiej schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:08:
[...]

Klinkt goed.

Tijdens mijn wow tijd op skullcrusher zat ik ook in een Nederlandse guild genaamd VeniVidiVici en hiermee hebben we bij de guildmaster thuis, had allemaal Geeks en nerds verwacht maar dat viel eigenlijk best wel mee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Tijgertje schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:33:
[...]

Niet helemaal mee eens, zal in het begin voornamelijk met craften en loot een groot verschil maken in inkomsten en dus de eerste paar weken met veel betere gear lopen.
Mwuah, ik ben meestal redelijk zelfvoorzienend, dan wel qua gear drops dan wel qua crafting. Hoewel ik momenteel niet meer zo de directe behoefte heb om binnen no-time endgame te gaan halen, had ik in de laatste MMO (ffxiv) met mijn guild destijds een aantal server first boss kills, ondanks ook toen gewoon niet extreem te pushen die eerste dagen.

Iets met een schildpad en een haas :P.

Maar ik weet dat ik momenteel toch niet meer in een dusdanige race mee zal kunnen komen. Zelfs indien ik een eerste week 100 uur zou pakken. Door onregelmatige diensten zijn mijn speeltijden onregelmatig. Mijn inzet zal met name ondersteunend zijn voor mijn guild dit keer :9. Gewoon beetje lekker chillend craften en gatheren. Beetje verhaal doorlopen. En weer even genieten van een nieuwe MMO die het waard is om te spelen in lange tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:35

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
psychodude schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:10:
[...]

Speaking of TS, deze is redelijk outdated. Ik weet niet of @g0tanks en @Diigii zelf de TS een schoonmaak beurt willen geven. Anders zijn er vast wel een aantal van ons hier die hierin een handje willen helpen om wat stukken te herschrijven. Zeker voor mensen die nieuw tot het spel zijn maakt dit de TS in dat geval wat meer relevant.
@Diigii heeft verreweg de meeste tijd in de TS gestoken, wellicht dat hij daar binnenkort weer tijd voor kan vinden? Zelf ga ik New World toch niet spelen omdat het een te grote time sink wordt. Mocht @Diigii er geen tijd voor hebben dan kunnen we natuurlijk de TS overdragen aan iemand anders.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-03 15:46
Voor zij die niet aan automatisch driver update doen, nvidia heeft op 20.9.2021 een driver update uitgebracht waarbij ook naar New World wordt verwezen, kwam er achter door navolgend youtube filmpje op een kanaal dat ik volg voor New World:

YouTube: New World Driver Update, Sept 28th Release Confirmed? Maybe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Zijn gewoon de game ready drivers van Nvidia.
Ik ga niet op het filmpje klikken, alleen de titel is mij al te veel clickbait :+ Ik bedoel "Sept 28th Rlease Confirmed? Maybe?".... Die release is na de open beta al confirmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Filmpje is maar 1.50 minuten, dus niet dramatisch lang. En er is onder veel spelers altijd een klein beetje de vrees dat er toch weer een uitstel komt. Het ging hem meer om de driver update waarbij New World wordt genoemd. De 28th release was een bonus, twitter van new world gaf aan dat ze een stevige week tegemoet gaan, hetgeen uitgelegd kan worden als dat het de eindsprint is na de release :)

Voor de rest bespreekt de uploader in zijn uploads allerlei puntjes over new world, voor de liefhebber.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• psychodude
Vanaf het officiële youtube kanaal, achtergrond video over het maken van de soundtrack en ambient sounds voor New World. Iets wat naar mijn mening ontzettend goed gedaan is binnen deze titel, dan ook zeker leuk om te kijken.

En als je net als ik de sound track gewoon heerlijk vind om naar te luisteren, hebben ze nu ook zelf de sound track online gezet op youtube.

Bijna anderhalf uur aan OST :).

En voor de mensen die eventueel nog twijfelen over de launch volgende week ;):
New World will launch on September 28, 2021.
bron: @playnewworld - Sep 21, 2021 5:40 PM

[ Voor 18% gewijzigd door psychodude op 21-09-2021 21:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik ben op 1 of andere manier vandaag toch weer hyped voor de game. Niet overhyped of iets dergelijks maar gewoon zo ontzettend veel zin in. Frisse MMO om in te verdiepen.. helaas is me vakantie voorbij precies op de dag dat de game uit komt >_>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khaelos
https://twitter.com/playn.../1440468643704303616?s=19

Officiële serverlist

[ Voor 16% gewijzigd door Khaelos op 22-09-2021 06:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

En welke server gaan we kiezen voor de companies?
Zou leuk zijn als veel Tweakers dezelfde server spelen.. al is het maar omdat ik in mijn directe omgeving niemand ken die dit spel interessant vind :X

Rupsen, Rapsen.

• Wwybo
Metian schreef op woensdag 22 september 2021 @ 08:00:
[...]
Zou leuk zijn als veel Tweakers de zelfde server spelen..
Lijkt mij ook erg leuk!
Ik verwacht dat de bekende NL/BE companies op dezelfde server gaan spelen.
Nu zijn de 'suggested languages' van servers nog niet benoemt, enkel de regio.

• Metian

Metian

Snert is vies

Wwybo schreef op woensdag 22 september 2021 @ 08:03:
[...]

Lijkt mij ook erg leuk!
Ik verwacht dat de bekende NL/BE companies op dezelfde server gaan spelen.
Nu zijn de 'suggested languages' van servers nog niet benoemt, enkel de regio.
Ahja, het is dat je het zegt.. niet aan gedacht. :+

Het is nog vroeg, tijd voor koffie

Rupsen, Rapsen.

• Khaelos
Ik denk dat we op de discord hier een poll voor moeten maken

Zo te zien is Kaasbanaan wederom niet terug.. :Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jpoIhUFFvvQs1CaG4ovdZc5MpHQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TEbuLcx2JM740N1Ez84fkNmc.jpg?f=fotoalbum_large

Voor de duidelijkheid

[ Voor 94% gewijzigd door Khaelos op 22-09-2021 08:13 ]

• TheBrut3
Ohwwwwwwwwww ik zie zoveel potentiele woordgrapjes met de servernamen :+

Overigens las ik ook een bericht dat preloaden maandagavond mogelijk is. Ben benieuwd naar de daadwerkelijke launchtijd. Daar is nog niets over gezegd.

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Ik hou dit topic in de gaten voor het geval er gezamelijke guild wordt opgericht.

Als ik het ga spelen dan ga ik het wel in mijn pace doen, en de meta kan me aan me reet roesten :P.
Plezier hebben en dingen zelf ontdekken is toch het mooiste

Barthelomeus#2737

• Khaelos
badabingbadaboo schreef op woensdag 22 september 2021 @ 17:22:
Ik hou dit topic in de gaten voor het geval er gezamelijke guild wordt opgericht.

Als ik het ga spelen dan ga ik het wel in mijn pace doen, en de meta kan me aan me reet roesten :P.
Plezier hebben en dingen zelf ontdekken is toch het mooiste
Er gaan verhalen rond dat we alle Nederlandse companies op 1 server moeten doen, dit word gecoördineerd via discord als het goed is

[ Voor 3% gewijzigd door Khaelos op 22-09-2021 17:33 ]

• PrimalFury
Moeten? Van wie moet dat?

• Metian

Metian

Snert is vies

Niks moet, alles mag. 🥸

Rupsen, Rapsen.

• Khaelos
Ja ja je snapt wat ik bedoel.. 8)7

• Ricmaniac
Wel raar dat ze nu niet de talen achter de servers hebben gezet zoals in de beta. Want dat maakt of breekt het voor mij. Ik vertik het om op een server te spelen waar duitsers, fransen, spanjaarden oid de general chat overnemen. Niks tegen de landen of de mensen van het land maar vind het gewoon vet vervelend als je die chats niet kan begrijpen. gebruik ze graag namelijk.

Goed even in de gaten houden wat de NL/BE groep gaat doen en de andere landen unofficial "hun" server maken.

• psychodude
Inderdaad een beetje jammer dat ze dit nu juist voor launch inderdaad niet hebben aangegeven. Anderzijds, heb ik daarin voor wat betreft de west Europese talen persoonlijk niet zozeer veel tegen. Met name Duits is prima te volgen.

Persoonlijk vind ik oost Europees hinderlijker, hoewel dit doorgaans maar sporadisch. Meest verschrikkelijk vind ik Russisch. Veelal clusteren ze als een soort zerg guild binnen MMO's op een server. Wordt dan ineens alsof je één of andere Korean MMO aan het spelen bent waar je geen snars meer begrijpt van het merendeel van de community.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tijgertje
Inmiddels staan de talen achter de server namen.

https://forums.newworld.c...ailable-for-launch/236473

• psychodude
Zag inderdaad ook net voorbij komen via Discord. Goed voor de planning in ieder geval.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Omnicide
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HoRXJz7O03TdsWVnrr_o7XYLrH4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lAb8fuQVCtxy2aRlS35ay3rH.jpg?f=fotoalbum_large

Snel start guide voor de begin levels. 8)
Gemaakt door "Winnion" uit onze company.

Nog 5 daagjes O-)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ricmaniac
Pff niet eens zin om dat te lezen :P ga het lekker rustig aan doen haha. Beetje zelf alles ontdekken en verbaasd raken als ik ergens achter komt. Iemand hier linkte laatst een video van Josh Hayes over "New world already being explored" en dat sloeg voor mij echt de spijker op zijn kop. Dus ga het lekker zelfs onderzoeken. Tuurlijk zal ik kijken wat de beste perks zijn voor de wapens die ik zelf kies etc maar ga niet tot die 1% meta min maxing onderzoek doen meer :P ben ik tevens te oud voor geworden.

Anders kan ik straks weer lopen klagen dat ik niks meer te doen heb etc haha

[ Voor 61% gewijzigd door Ricmaniac op 23-09-2021 00:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

In de eerste playthrough speel ik altijd gewoon lekker rustig aan op mijn eigen gemak. Niks lezen op internet hoe en wat, gewoon eigen tempo.

Met alts is het natuurlijk een ander verhaal, gezien ik hier vaak gewoon z.s.m door wil.. beetje onder het mom van 'been there, done that'.

Rupsen, Rapsen.

• PrimalFury
Na 15 jaar weer een mmo die mn level zal beheersen. Guild Wars 1, Rappelz, cabal online, heel even Guild Wars 2 gedaan tot lvl 80

• PrimalFury
Leven*

• Tijgertje
PrimalFury schreef op donderdag 23 september 2021 @ 07:54:
Na 15 jaar weer een mmo die mn level zal beheersen. Guild Wars 1, Rappelz, cabal online, heel even Guild Wars 2 gedaan tot lvl 80
Cabal Online, haha dat dat is al weer even geleden, tijdje gespeeld ook nog.

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-07 09:51
g0tanks schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:55:
[...]

@Diigii heeft verreweg de meeste tijd in de TS gestoken, wellicht dat hij daar binnenkort weer tijd voor kan vinden? Zelf ga ik New World toch niet spelen omdat het een te grote time sink wordt. Mocht @Diigii er geen tijd voor hebben dan kunnen we natuurlijk de TS overdragen aan iemand anders.
Ik kan er zeker nog tijd insteken, maar het is wellicht niet verkeerd om nog 1 of 2 mensen toe te voegen. Ik vermoed dat de MMO nog wel groter gaat worden :)

Almost there #hype

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:35

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Diigii schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:27:
[...]

Ik kan er zeker nog tijd insteken, maar het is wellicht niet verkeerd om nog 1 of 2 mensen toe te voegen. Ik vermoed dat de MMO nog wel groter gaat worden :)

Almost there #hype
Bij dezen dan alvast een oproep: wie heeft zin en tijd om @Diigii te helpen met de TS? :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Khaelos
Ricmaniac schreef op donderdag 23 september 2021 @ 00:00:
Pff niet eens zin om dat te lezen :P ga het lekker rustig aan doen haha. Beetje zelf alles ontdekken en verbaasd raken als ik ergens achter komt. Iemand hier linkte laatst een video van Josh Hayes over "New world already being explored" en dat sloeg voor mij echt de spijker op zijn kop. Dus ga het lekker zelfs onderzoeken. Tuurlijk zal ik kijken wat de beste perks zijn voor de wapens die ik zelf kies etc maar ga niet tot die 1% meta min maxing onderzoek doen meer :P ben ik tevens te oud voor geworden.

Anders kan ik straks weer lopen klagen dat ik niks meer te doen heb etc haha
Ja dat was ik O-) ik ben het er ook volledig mee eens :)

• Khaelos
PrimalFury schreef op donderdag 23 september 2021 @ 07:54:
Ik zal eens kijken of ik een lijst kan maken met de mmos die ik gespeeld heb :

EverQuest
Dark age of Camelot
Lineage 2
EverQuest 2
World of warcraft
Guildwars 1 en 2
Perfect world
Dungeons and dragons online
Lord of the rings online
Tabula Rasa
Warhammer online age of reckoning
Allods online
Rift
TERA
ArcheAge
Neverwinter
Elder scrolls online

En zal er vast een paar vergeten zijn maar zijn er best een hoop :+

Maar ik moet zeggen dat ik wow het langst heb gespeeld en dat ik daar ook de beste herinneringen aan heb

[ Voor 7% gewijzigd door Khaelos op 23-09-2021 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrimalFury
Heb er ook wel meer zoals flyff en rose online haha

• invine
Khaelos schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:47:
[...]

Ik zal eens kijken of ik een lijst kan maken met de mmos die ik gespeeld heb :

EverQuest
Dark age of Camelot
Lineage 2
EverQuest 2
World of warcraft
Guildwars 1 en 2
Perfect world
Dungeons and dragons online
Lord of the rings online
Tabula Rasa
Warhammer online age of reckoning
Allods online
Rift
TERA
ArcheAge
Neverwinter
Elder scrolls online

En zal er vast een paar vergeten zijn maar zijn er best een hoop :+

Maar ik moet zeggen dat ik wow het langst heb gespeeld en dat ik daar ook de beste herinneringen aan heb
Age of Conan hoort hier ook wel tussen te staan qua type mmo :9

• fitznl
Via het Demone kanaal op youtube kwam ik deze aanbeveling tegen, misschien de moeite om even naar te kijken, hier wordt bijgehouden op welke servers de streamers gaan spelen en wat voor gevolgen dat mogelijk heeft voor de startperiode:

https://www.streamersonnew.world/

• Alwayshappyz
  • Laatst online: 21:57
Misschien dat het al beantwoord is, maar waar m'n man en ik tegen aan liepen bij de vorige beta: we begonnen allebei in een andere startzone. Wanneer je inlogt krijg je eigenlijk meteen je eerste quest; waarna we dus al niet meer gelijk liepen qua quests. En we waren 20 minuten verder voordat hij eindelijk bij mij aan was gekomen. Maar had nog steeds zijn eigen quest van zijn startgebied. Dat willen we tijdens de officiele launch proberen te voorkomen, is daar een truc voor?

Nvm, gewoon die quest niet oppakken als je op het strand aankomt en de quest op een ander strand pakken blijkbaar. Of characters blijven aanmaken totdat je allebei op dezelfde plek terecht komt.

[ Voor 17% gewijzigd door Alwayshappyz op 23-09-2021 17:22 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 34 Laatste

Let op:
Samenspelen in een (Tweakers) clan? Kijk in de startpost van het topic
(neem contact op met een topicstarter om je clan toe te voegen)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Samen spelen, chatten en lobbies:
Check de Tweakers Discord