invine schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:14:
Dat je niet kan zwemmen in een hedendaagse mmo vind ik echt een teken van luiheid. Dat je niet ver kan zwemmen vind ik prima, maar laat dan (zoals wow doet) met fatigue je mannetje verdrinken.
De game is in mijn ogen verre van af en zou echt een mediocre mmo zijn en geen aandacht gekregen hebben als het niet van Amazon zou zijn.
Baal er beetje van dat de game voor mij niet af aanvoelt, had wel zin in een leuke mmo en de setting spreekt mij enorm aan.
Lui heb je misschien gelijk in, maar ze hebben het wel een rede gegeven waarom je niet kan zwemmen in de lore.
Ook ben ik het helemaal oneens met je 2e lijn. Ik denk zelfs dat als het niet van Amazon zou zijn maar van een kleiner bedrijf, het veel meer respect zou krijgen dan wat het nu krijgt.
Grafisch zit het goed, combat is goed (smaak), gathering en crafting systemen zijn goed, de 50v50 is leuk, mijn eerste impressie van de dungeons is goed.
End game kan ik helaas niets over zeggen, in de closed beta ben ik tot ongeveer level 35 gekomen en afgelopen beta 24.
Toen ik de open beta vorig jaar probeerde heb ik het na 1 dag proberen opgegeven en vond ik het een ruk spel. Dus dat zegt - wat mij betreft - wel wat over de voortgang die ze afgelopen jaar hebben geboekt.
Zelf hoop ik dat ze gewoon 28 september launchen en flink blijven door werken aan bugs, performance problemen en nieuwe content. Ik heb zelf geen performance problemen maar ik hoor inderdaad van mensen met betere PC's dan mij die wel performance problemen hebben. Zo zijn er mensen waarvan de CPU continue op de 90-100% blijft, terwijl die van mij op de 40% blijft hangen.
EDIT: Kleine toevoeging op mijn crafting systeem opmerking, ik vind het systeem goed in elkaar zitten, maar van mij mogen ze gear dat gecraft is wel een tandje sterker maken dan wat het nu is. Eigenlijk wordt gear craften end-game pas écht nuttig en daarvoor helaas bijna niet.
[
Voor 7% gewijzigd door
DivineNL op 13-09-2021 18:12
]