Ja het is echt jammer. Vooral door de staat waarin de game zich nu verschiet. Het is zo'n veel betere game dan dat het was maar voor het grootste deel geven mensen het natuurlijk geen 2e (of 3e) kans.
Het is echt zonde. maargoed je zou er nog een jaar van kunnen genieten maar dat doen de meeste natuurlijk ook niet als een game al dood gegaan is eigenlijk.
:strip_exif()/f/image/SVBvAy3GnLatkVIV2yTvIiWk.png?f=user_large)
Je ziet precies welke dag de anouncement was van cancellation
Ik ga nog wel de komende 12 maanden af en toe was spelen om wat achievements af te maken en questlines te volgen om voor mij zelf een betere afsluiting met de game te hebben haha maar stiekem hoop ik dat het een offline versie krijgt of gewoon overgenomen word door wie dn ook.
Werkt goed in de alpha nu en je hebt maar 1 mega server voor EU en 1 voor NA.
Maargoed die mmo is nog verre van klaar
Het is echt zonde. maargoed je zou er nog een jaar van kunnen genieten maar dat doen de meeste natuurlijk ook niet als een game al dood gegaan is eigenlijk.
:strip_exif()/f/image/SVBvAy3GnLatkVIV2yTvIiWk.png?f=user_large)
Je ziet precies welke dag de anouncement was van cancellation
Ik ga nog wel de komende 12 maanden af en toe was spelen om wat achievements af te maken en questlines te volgen om voor mij zelf een betere afsluiting met de game te hebben haha maar stiekem hoop ik dat het een offline versie krijgt of gewoon overgenomen word door wie dn ook.
Toevallig heeft Ashes of Creation hier als enige nu flinke stappen in gezet door server meshing.psychodude schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 18:21:
Verder niets zozeer ten nadele van WoW, FFXIV en ESO op zich. Maar meer in algemene zin gewoon jammer dat anno 2025 het gewoon nog niet echt lukt om server architectuur voor MMO's dusdanig in te richten dat er een echt noemenswaardige voortgang is t.o.v. de vroege jaren 2000.
Werkt goed in de alpha nu en je hebt maar 1 mega server voor EU en 1 voor NA.
Maargoed die mmo is nog verre van klaar