| ||||||
[Voor 144% gewijzigd door psychodude op 29-09-2021 17:43]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
| ||||||
[Voor 144% gewijzigd door psychodude op 29-09-2021 17:43]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Guild Leader Bende van Ellende | NL Guild op Stormscale (Horde)
Een open-beta lijkt er inderdaad niet te komen, een closed beta in April wel. Via deze pagina kan je je aanmelden voor de closed beta: https://www.newworld.com/en-us/beta-sign-up. Je hoeft niet perse de game te kopen om beta access te krijgen. Maar hoogstwaarschijnlijk koop ik hem toch wel voor de tijdDhrax schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 13:42:
Ben gematigd enthousiast. Ik dacht dat dit echt een PvP focused game zou worden maar ik lees nu toch ook positieve geluiden over het PvE deel. Dat hele PvP interreseert me vrij weinig.
Een open-beta komt er voor zover ik kan zien niet ?
Grafisch vind ik het wel ok. Qua gameplay raakt het me nog niet ... maar er komt nog wel meer. Ik hoop dat ze binnenkort wat meer PvE gerelateerde zaken laten zien.Rob SOS schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 09:33:
YouTube: New World Gameplay, Amazon’s MMO
I dunno... ziet er behoorlijk crap uit.
Ik denk inderdaad dat we wat andere gameplay moeten zien om een goed beeld te krijgen. In principe zie je hier niets, alleen mensen die rondrennen en weinig doenDhrax schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:52:
[...]
Grafisch vind ik het wel ok. Qua gameplay raakt het me nog niet ... maar er komt nog wel meer. Ik hoop dat ze binnenkort wat meer PvE gerelateerde zaken laten zien.
Het is wel een jaar oud die video. Dat is alpha al dan niet pre alpha. Ik wacht de beelden van de beta af. Om te kijken of het wat is.Rob SOS schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 09:33:
YouTube: New World Gameplay, Amazon’s MMO
I dunno... ziet er behoorlijk crap uit.
Ik heb je vorige week mede-auteur gemaakt, maar ik weet niet of je daar automatisch melding van krijgt dus bij deze.Diigii schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:51:
@g0tanks Aangezien dit mij een prima topic lijkt, zou ik graag ook de beginpost gewijzigd willen zien (meer hype creëren). Ik wil daar wel graag bij helpen (openingspost zoals ik in dit topic heb gemaakt [PC][MMORPG] Astellia)
Kreeg er geen bericht van, had nog wel even topic gecheckt maar was nog niet opgevalleng0tanks schreef op maandag 24 februari 2020 @ 11:38:
[...]
Ik heb je vorige week mede-auteur gemaakt, maar ik weet niet of je daar automatisch melding van krijgt dus bij deze.
Ben zeker geïnteresseerd in het opzetten van een settlement met meerdere mensen. Voor enkele dagen geleden (via een vriend gehoord) heeft Amazon bevestigd toch weer terug te komen op het hele PvP gebeuren. Waarschijnlijk dat ze het toggle systeem toch niet gaan implementeren, wat betekent dat je iedereen in de wereld kan aanvallen (of hoe dat ook uiteindelijk gaat werken).Marshalty schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:34:
ondertussen staat er op de officiele site ook weer wat meer informatie mbt settlements en playerhousing, ook hebben ze de uitgelegd wat de idealen zijn van de 3 facties in het spel.
Daarnaast zijn er wat gameplaybeelden vrij gegeven van een Settlement vs Settlement gevecht en dat zag er wel echt tof uit.
Zijn er mensen die misschien interesse hebben om samen een Settlement te starten, over factie ben ik nog niet helemaal uit maar nijg toch naar the Covenant.
Mocht er interesse zijn dan zou ik ook een Discord ervoor op kunnen zetten.
Dat zou een reden voor mij zijn, dat ik dit spel dus niet zal aanrakenDiigii schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:00:
[...]
Ben zeker geïnteresseerd in het opzetten van een settlement met meerdere mensen. Voor enkele dagen geleden (via een vriend gehoord) heeft Amazon bevestigd toch weer terug te komen op het hele PvP gebeuren. Waarschijnlijk dat ze het toggle systeem toch niet gaan implementeren, wat betekent dat je iedereen in de wereld kan aanvallen (of hoe dat ook uiteindelijk gaat werken).
Op dit moment ben ik al met enkele streamers het e.e.a. aan het opzetten. We zijn een soort van community aan het opzetten (voor geïnteresseerden). Zelf heb ik een start gemaakt met een clan website. De website zijn we nog mee bezig, maar je mag gerust al een kijkje nemen: www.solariangaming.com
Hoe het allemaal gaat uitpakken weet ik niet, we zijn iig allemaal super hyped(of dat een goed ding is, is wat anders
).
[Voor 3% gewijzigd door lindseysew op 05-03-2020 10:09]
Tof idee, ga zekers een kijkje nemen!Diigii schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:00:
[...]
Ben zeker geïnteresseerd in het opzetten van een settlement met meerdere mensen. Voor enkele dagen geleden (via een vriend gehoord) heeft Amazon bevestigd toch weer terug te komen op het hele PvP gebeuren. Waarschijnlijk dat ze het toggle systeem toch niet gaan implementeren, wat betekent dat je iedereen in de wereld kan aanvallen (of hoe dat ook uiteindelijk gaat werken).
Op dit moment ben ik al met enkele streamers het e.e.a. aan het opzetten. We zijn een soort van community aan het opzetten (voor geïnteresseerden). Zelf heb ik een start gemaakt met een clan website. De website zijn we nog mee bezig, maar je mag gerust al een kijkje nemen: www.solariangaming.com
Hoe het allemaal gaat uitpakken weet ik niet, we zijn iig allemaal super hyped(of dat een goed ding is, is wat anders
).
Why *everyone* should be wary of new 'New World'
TLDR: Game was full PvP until few months ago and consequently it appealed the PvP crowd. Now they announced it is going full PvE without actually having decent PvE content close to release. This says a lot also about their future decision making.
New World closed alpha ended on June 2019. It was a free-for-all PvP with consequences on death (full loot for criminals, inventory loot for non criminals). Until the very last day, people were fighting over resources and cities, alliances and enemies were forged, and the "pvp niche" of the game was promoting the game left and right. Despite the game having zero PvE, there was still a crowd (however small perhaps?) ready to buy the game for its PvP content.
...
The "spine of the game" has been ripped apart and replaced by a rushed one. No game studio, no matter how big, can entirely change the game in half a year. IMHO, the budget of New World has been heavily reduced to make space for the newly announced LOTR MMO (which made a lot of people speculate that New World was shutting down for good). New World right now is the shadow of what the game was supposed to be, and I think it has been forced to launch early to make space for the development of LOTR (as somewhat confirmed by anonymous dev comments). No good MMO has ever been built in such a short period of time.
So, I don't mind if you like PvE or PvP, but be aware that you might be in for a lot of disappointment. I strongly suggest everyone NOT to preorder but to check gameplay and reviews AFTER launch before buying the game.
Klop en vooral zo dichtbij release date. Heb het Reddit bericht even doorgelezen, maar heeft de schrijven een bron? Waarop baseert hij de staat van het spel tijdens release?g0tanks schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:24:
De verschuiving van eerst volledig PvP naar nu een focus op PvE vind ik toch opmerkelijk. Op reddit heeft iemand er een mooie post over geschreven:
[...]
lindseysew schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:09:
[...]
Dat zou een reden voor mij zijn, dat ik dit spel dus niet zal aanraken
Mocht dat zo wezen, dan zou dat wel heel erg jammer zijn. Game ziet er goed uit.
Ik ben zelf echt geen fan van PvP en wil heeeeel erg graag de wereld ontdekken als een PvE'er.
Ik heb even gekeken en de vriend waarover ik sprak had een filmpje op YouTube gekeken van "Force Gaming" (ik weet dat hij die vaker kijktMarshalty schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:20:
[...]
Tof idee, ga zekers een kijkje nemen!
Wat betreft de ommekeer naar toch weer PvP, ik weet het niet...was juist wel blij dat ze het meer optioneel maakten. Ik ben niet vies van PvP en heb heel wat uurtje in Rust zitten, maar bij een MMO met character progression heb ik toch liever zelf in de hand wanneer ik ga PvP'en of niet.
We gaan het zien, hopelijk zit jouw vriend fout en blijft het toggle systeem er in.
Hebben jullie al een Discord?
Ik zal de game ook binnenkort even pre-orderen, zodat ik iig op tijd ben voor een beta keyMarshalty schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:42:
[...]
Klop en vooral zo dichtbij release date. Heb het Reddit bericht even doorgelezen, maar heeft de schrijven een bron? Waarop baseert hij de staat van het spel tijdens release?
Hij vraagt zich namelijk niets af maar claimed ''Dit krijg je'' als het spel uitkomt. De link die wijst naar een video waarin verteld word dat er (nog) geen raids zijn maar wel world bosses is namelijk voor de switch naar meer PvE dan PvP.
Desalniettemin is de pre-order geplaatst en wacht ik met spanning af wat het gaan brengen. Het idee van de settlements had mij afgelopen week wel overtuigd
Ik zat in hetzelfde schuitje met WoW Classic, als alliance op een horde favored server...dat was geen pretje, loot krijg je niet van PvP en HK zaten er toen nog niet in...Diigii schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:07:
[...]
[...]
Ik heb even gekeken en de vriend waarover ik sprak had een filmpje op YouTube gekeken van "Force Gaming" (ik weet dat hij die vaker kijkt). Force Gaming verwijst naar een artikel op IGN (https://www.ign.com/artic...-up-mmos-with-new-world). Als ik zo lees is nog niets zeker, dus of Amazon het weer terug draait, is nog helemaal niet zeker
. Bepaalde groepen in de community hadden geklaagd over deze de PvP toggle functie, vandaar de ophef.
Het probleem met open world PvP in veel games is ook wat op deze website wordt beschreven (over New World), https://gamerant.com/amazon-mmo-new-world-player-killing/, namelijk:
Higher-level players or groups would kill lower-level or solo players despite there being no benefit. Feedback showed this wasn't conducive to a healthy, growing MMO community.
Spelers begonnen hierover te klagen, wat natuurlijk niet zo raar is.
Dit krijg je met open world PvP, en helaas was World of Warcraft Classic hier een goed voorbeeld van. In PvP realms werd het van kwaad tot erger. Ik zat in een realm met een hogere Horde populatie en het bleek dat de Alliance continue werden aangevallen, en natuurlijk is dit niet zo prettig voor de Alliance (zeer begrijpelijk).
Ik denk dat Open World PvP zonder toggle geen goed idee is. Amazon moet hier even wat langer over nadenken (bijv. PvP zones, of toch de toggle). Ik speel nu WoW retail om de tijd te vullen, en met de functie Warmode (PvP toggle system) vind ik het prima werken. Als ik moet kiezen gaat mijn voorkeur meer uit naar PvE, maar PvP op z'n tijd is ook leuk.
En terugkomend op je vraag @Marshalty , er is nog geen Discord.
[...]
Ik zal de game ook binnenkort even pre-orderen, zodat ik iig op tijd ben voor een beta key
Dat klinkt inderdaad als een leuk/tof systeem. Dan kan je als speler (hopelijk) ook zien of mensen nu Outlaws zijn of niet. In games zoals World of Wacraft wil ik niet altijd mensen die dezelfde level zijn killen. Pas als ze mij aanvallen begin ik veelal terug te vechten.Marshalty schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:50:
[...]
Ik zat in hetzelfde schuitje met WoW Classic, als alliance op een horde favored server...dat was geen pretje, loot krijg je niet van PvP en HK zaten er toen nog niet in...
Open world pvp zorgt voor veel griefing gevallen helaas, puur omdat er spul te halen valt zodat je er zelf niet voor hoeft te 'werken'. Mochten ze dit systeem willen behouden in New World dan gaat dit spel echt geen uitzondering worden.
Één van de eerste early access games die ik destijds ooit veel gespeeld had was Infestation; Survivor Stories, volgens mij later gerenamed naar The War Z.
Maar dit spel had een soort reputatie systeem. Iedereen begon op 0 en als je iemand kilde kreeg je min punten, zo werd iemand bijvoorbeeld Outlaw, als iemand de Outlaw weer kilde kreeg die speler weer pluspunten wat hem bijvoorbeeld een Deputy maakte. Spelers konden dit op afstand zien. iemand die Deputy was hoefde bijvoorbeeld niet bang te zijn om afgemaakt te worden door een andere Deputy want dit kostte hem zware punten.
Het spel is verder gewoon echt kut maar dat terzijde, het systeem werkte, nu kom je in Rust ook wel eens spelers tegen die niet kill on sight doen, maar dat was niet bepaald door een eigenschap van het spel, maar van de speler.
Zo'n systeem als hierboven lijk mij leuk om wederom in een spel terug te zien, jij creëert jouw reputatie en er zit iets van een goedzak/slechterik achtig iets in en je zelf in de hand hebt wat je word.
Mocht je trouwens hulp nodig hebben met een Discord opzetten dan voel ik mij wel geroepen
Voeg mij evt toe; Marshalty#4173Diigii schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 12:22:
[...]
Dat klinkt inderdaad als een leuk/tof systeem. Dan kan je als speler (hopelijk) ook zien of mensen nu Outlaws zijn of niet. In games zoals World of Wacraft wil ik niet altijd mensen die dezelfde level zijn killen. Pas als ze mij aanvallen begin ik veelal terug te vechten.
Maar als je met zo'n systeem Outlaws zie, dan ben ik wel geneigd om eerder aan te vallen.
En lijkt me goed dat we Discord oppakken! Zal wel even overleggen wat handig is om te doen. Hoe eerder we deze zaken op orde hebben, des te beter.
Heb je toegevoegd
Buy 2 Play, er zit geen maandelijkse subscriptie op.kaasaanfiets schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:33:
Ik ben na Guild Wars 2 misschien wel opzoek naar een andere game. Ik heb de site even bekeken en klopt het dit dit ook net als Guidlwars zonder subscription is?
Ik weiger namelijk om maandelijks te betalen.
https://www.newworld.com/en-us/game-editions
Het gerucht van de LOTR game klopt. Er gaat een MMORPG komen van Lord of the Rings. Mijn vermoeden doet denken dat deze game ergens in de komende jaren nog niet gaat uitkomen. Als je kijkt hoe lang men bezig is met het ontwikkelen van een MMO, dan gaat dat nog wel minstens 3 jaar duren.kaasaanfiets schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 13:10:
Wat vinden jullie van het feit dat Amazon er financieel achter zit? Heb er een beetje een dubbel gevoel bij.
Als ik het vergelijk met Guild Wars 2 waar toch een relatief kleine studie met een beperkt budget mee bezig is. Mijns inziens kan je dat ook wel terug zien aan bepaalde content (en ook het gebrek aan content)
Het lijkt mij als je 1 van de rijkste bedrijven ter wereld achter je hebt staan dat je dan wat meer zekerheid hebt.
Hoewel? Ik las ergens dat Amazon ook bezig is met een LOTR online game. En dan denk ik, tja waar zouden ze actief het meeste tijd en geld in gaan investeren? En dan vrees ik toch een beetje voor die laatste.
Amazon is inderdaad het moeder bedrijf. Maar heeft 3 verschillenden studio's. Amazon Game Studios Orange County werkt aan the new world. Dus grote kans dat ze niet echt iets met elkaar te maken hebben. En de LOTR mmo is een samenwerking tussen tussen AGS en Leyou Technologies. Maar dat kan nog jaren duren. en tot die tijd kunnen ze alles uit de Lumberjack engine halen via the new world.kaasaanfiets schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 13:10:
Wat vinden jullie van het feit dat Amazon er financieel achter zit? Heb er een beetje een dubbel gevoel bij.
Als ik het vergelijk met Guild Wars 2 waar toch een relatief kleine studie met een beperkt budget mee bezig is. Mijns inziens kan je dat ook wel terug zien aan bepaalde content (en ook het gebrek aan content)
Het lijkt mij als je 1 van de rijkste bedrijven ter wereld achter je hebt staan dat je dan wat meer zekerheid hebt.
Hoewel? Ik las ergens dat Amazon ook bezig is met een LOTR online game. En dan denk ik, tja waar zouden ze actief het meeste tijd en geld in gaan investeren? En dan vrees ik toch een beetje voor die laatste.
[Voor 9% gewijzigd door Diigii op 17-03-2020 00:21]
Zojuist een key mogen ontvangen. Ik ga eens testen!Diigii schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 00:19:
Voor de liefhebbers, een nieuwe video is uitgekomen. Worden bepaalde dingen weer duidelijker van. In de video wordt nogmaals benadrukt dat er wel opt-in PvP gaat komen. Je kan er dus voor kiezen om wel/geen PvP te gaan doen.
Ook zien we wat meer van de spells/abilities die je kan casten met een staff
[YouTube: Developer Diary: Call to Arms]
Mochten mensen vragen hebben over de video, zal ze proberen te beantwoorden
Ik moet helaas nog even wachten op een nieuwe uitnodiging. Inmiddels de Deluxe Edition op Steam gekocht, dus heb in ieder geval gegarandeerd toegang tot de closed beta.trummel schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 22:50:
[...]
Zojuist een key mogen ontvangen. Ik ga eens testen!
Heb jij toevallig nog steeds toegang tot het NW Alpha forum? Daar kan je uiteraard de ontwikkelingen gewoon volgen.Diigii schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:23:
[...]
Ik moet helaas nog even wachten op een nieuwe uitnodiging. Inmiddels de Deluxe Edition op Steam gekocht, dus heb in ieder geval gegarandeerd toegang tot de closed beta.
Ik heb nog niet meer geprobeerd in te loggen. Als ik naar het forum ga die ik destijds gebruikte, dan krijg ik een melding dat deze niet bestaat. Misschien hebben ze deze inmiddels gewijzigd (url).trummel schreef op donderdag 2 april 2020 @ 09:00:
[...]
Heb jij toevallig nog steeds toegang tot het NW Alpha forum? Daar kan je uiteraard de ontwikkelingen gewoon volgen.
https://forums.newworld.com/ is de officiele. Vandaag een update gekomen, vanavond of morgen maar eens uitproberen! Heel veel nieuwe content.Diigii schreef op donderdag 2 april 2020 @ 09:30:
[...]
Ik heb nog niet meer geprobeerd in te loggen. Als ik naar het forum ga die ik destijds gebruikte, dan krijg ik een melding dat deze niet bestaat. Misschien hebben ze deze inmiddels gewijzigd (url).
Dit is een andere link iddtrummel schreef op donderdag 2 april 2020 @ 09:31:
[...]
https://forums.newworld.com/ is de officiele. Vandaag een update gekomen, vanavond of morgen maar eens uitproberen! Heel veel nieuwe content.
Als ik het reddit forum mag geloven is het spel extreem kut. Dat valt echt wel mee. De positieve mensen posten niet op reddit, enkel de zeikerds. Zeker sinds de laatste update is er veel content toegevoegd. Qua endgame content hebben ze het voornamelijk over PvP. Voor de update was dit enkel sieges en waren er ook nog minder wapens. Inmiddels zijn er PvP missions toegevoegd (soort van heists) en zijn er soort PvE dungeouns toegevoegd waar je met 5 man doorheen moet en een eindbaas moet killen. Ik heb dit zelf niet gespeeld. Wel gaan er veel discussies over wat beter kan, en dat is zeker een hoop maar echt slecht is het niet. Doordat AGS veel aan het uitproberen is geweest met verschillende mogelijkheden probeert iedereen nu links- of rechtsom zijn invloed uit te oefenen op de game. Wel lijkt het er op dat het net als met vele andere games eerst gelaunched gaat worden en dat het daarna mondjesmaat steeds verder ge-update gaat worden.DivineNL schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 16:15:
Voor de alpha testers (in hoeverre je er over mag praten):
Wat is jullie algemene indruk? Ik begin best wat negatieve dingen te horen, zeker over dingen als end game content. Benieuwd wat jullie er momenteel van vinden.
[Voor 9% gewijzigd door trummel op 04-04-2020 12:44]
Thanks voor de update, klinkt niet verkeerd! En over het PvP/PvE, het is in principe zonder idd dat je niet overal kan PvPen, maar er zijn zoveel alternatieven daarvoor (zoals bijv. in ArcheAge dat je bepaalde zondes wel kan PvPen en andere weer niet). Maar ik gok dat het bij de release niet in de game zal zitten.trummel schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 12:42:
[...]
Als ik het reddit forum mag geloven is het spel extreem kut. Dat valt echt wel mee. De positieve mensen posten niet op reddit, enkel de zeikerds. Zeker sinds de laatste update is er veel content toegevoegd. Qua endgame content hebben ze het voornamelijk over PvP. Voor de update was dit enkel sieges en waren er ook nog minder wapens. Inmiddels zijn er PvP missions toegevoegd (soort van heists) en zijn er soort PvE dungeouns toegevoegd waar je met 5 man doorheen moet en een eindbaas moet killen. Ik heb dit zelf niet gespeeld. Wel gaan er veel discussies over wat beter kan, en dat is zeker een hoop maar echt slecht is het niet. Doordat AGS veel aan het uitproberen is geweest met verschillende mogelijkheden probeert iedereen nu links- of rechtsom zijn invloed uit te oefenen op de game. Wel lijkt het er op dat het net als met vele andere games eerst gelaunched gaat worden en dat het daarna mondjesmaat steeds verder ge-update gaat worden.
Zelf hoop ik dat AGS de 'Runescape Wildy' terug gaat brengen, ze hebben dit geprobeerd met lawless zones en veel mensen waren daar positief over. Als reden voor het eruit halen geven ze het complementair maken aan PvE, maar dat is wel echt zonde.
Oplossing is wat mij betreft simpel, ze geven aan dat er verschillende servers zullen zijn dus:Diigii schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:07:
[...]
[...]
Ik heb even gekeken en de vriend waarover ik sprak had een filmpje op YouTube gekeken van "Force Gaming" (ik weet dat hij die vaker kijkt). Force Gaming verwijst naar een artikel op IGN (https://www.ign.com/artic...-up-mmos-with-new-world). Als ik zo lees is nog niets zeker, dus of Amazon het weer terug draait, is nog helemaal niet zeker
. Bepaalde groepen in de community hadden geklaagd over deze de PvP toggle functie, vandaar de ophef.
Het probleem met open world PvP in veel games is ook wat op deze website wordt beschreven (over New World), https://gamerant.com/amazon-mmo-new-world-player-killing/, namelijk:
Higher-level players or groups would kill lower-level or solo players despite there being no benefit. Feedback showed this wasn't conducive to a healthy, growing MMO community.
Spelers begonnen hierover te klagen, wat natuurlijk niet zo raar is.
Dit krijg je met open world PvP, en helaas was World of Warcraft Classic hier een goed voorbeeld van. In PvP realms werd het van kwaad tot erger. Ik zat in een realm met een hogere Horde populatie en het bleek dat de Alliance continue werden aangevallen, en natuurlijk is dit niet zo prettig voor de Alliance (zeer begrijpelijk).
Ik denk dat Open World PvP zonder toggle geen goed idee is. Amazon moet hier even wat langer over nadenken (bijv. PvP zones, of toch de toggle). Ik speel nu WoW retail om de tijd te vullen, en met de functie Warmode (PvP toggle system) vind ik het prima werken. Als ik moet kiezen gaat mijn voorkeur meer uit naar PvE, maar PvP op z'n tijd is ook leuk.
En terugkomend op je vraag @Marshalty , er is nog geen Discord.
[...]
Ik zal de game ook binnenkort even pre-orderen, zodat ik iig op tijd ben voor een beta key
Er zit nu een knop in waar je PvP aan- of uit kan zetten, enkel niemand doet dat momenteel. Zou een oplossing kunnen zijn, maar op het Alpha forum is een grotere discussie gaande. Ik ben daar even wat verder ingedoken en ook de discussietopics van mensen met 500+ hrs aan gameplay doorgenomen.Ryan1981 schreef op maandag 6 april 2020 @ 12:29:
[...]
Oplossing is wat mij betreft simpel, ze geven aan dat er verschillende servers zullen zijn dus:
Hardcore server (altijd overal PvP, zelfs als je op bed ligt voor een buff)
Casual server (toggle voor PvP)
Carebear server (geen PvP, alleen PvE)
Nu wordt ik ook steeds meer en meer benieuwd hoe de game zal gaan worden. Ik denk dat we het gewoon moeten aanzien, en net zoals bij elke MMO zal deze MMO ook tijd nodig hebben om te veranderen en groeien.trummel schreef op maandag 6 april 2020 @ 17:25:
[...]
Er zit nu een knop in waar je PvP aan- of uit kan zetten, enkel niemand doet dat momenteel. Zou een oplossing kunnen zijn, maar op het Alpha forum is een grotere discussie gaande. Ik ben daar even wat verder ingedoken en ook de discussietopics van mensen met 500+ hrs aan gameplay doorgenomen.
Conclusie: Potentie van de game is echt enorm. Na de alpha versie van vorig jaar hebben ze een drastische koerswijziging gedaan van PvP/Sandbox MMO naar een MMO waarin PvE en PvP complementair zijn aan elkaar. In de alpha nu zie je dit terug komen dat er eigenlijk niet genoeg PvE focus is, niet genoeg PvP beschikbaar en veel sandbox elementen zijn uitgezet/uitgesloopt. Daar is nu veel 'kritiek' op maar niemand weet of dit in de beta bijvoorbeeld wel speelbaar gaat zijn en wat voor een versie iedereen nu speelt, het lijkt namelijk op een versie die in 6 weken niet release klaar gaat zijn. Kortom iedereen is bang dat, in potentie, een hele goede game nu maar heel beperkt gereleased gaat worden met de verkeerde focus.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C to, Corsair 4000D airflow
Ja, heel erg jammer. Had ook zeker erg graag eind deze maand de game willen spelen. De game had ik al gepreordered op Steam, maar ik blijf nog steeds net zo hypedKhaelos schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 11:58:
een beetje laat maar het is hier nog niet geplaatst zie ik
nieuws: Amazon stelt zijn mmo New World uit van mei naar augustus
dat is flink balen.. had deze maand wel los willen gaan met New World
Bedankt voor de Twitter tip ga er gelijk naar kijkenDiigii schreef op maandag 11 mei 2020 @ 09:46:
[...]
Ja, heel erg jammer. Had ook zeker erg graag eind deze maand de game willen spelen. De game had ik al gepreordered op Steam, maar ik blijf nog steeds net zo hyped. Als het mee zit kunnen we in juli de closed beta gaan spelen, en hopelijk mag je dan ook online content gaan releasen, zoals streamen.
Via Twitter geven ze ook nog closed alpha keys weg (elke week geven ze er 10 weg), dus maar is proberen om 1 keys te bemachtigen.
En natuurlijk houdt ik de website goed in de gaten voor nieuwe updates over mechanics en dat soort zaken. Er komen elke keer wat leuke/goede dingen voorbij. Zodra er wat meer gedaan kan worden (qua game) zal ik hier ook wat meer gaan posten.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C to, Corsair 4000D airflow
Gewoon een fyi, bij deze het twitterbericht van deze week: https://twitter.com/playn.../1260589656250302464?s=20Khaelos schreef op maandag 11 mei 2020 @ 10:20:
[...]
Bedankt voor de Twitter tip ga er gelijk naar kijken
FXDLS 'torque brute'
Zal hoofdzakelijk toch te maken hebben met het ontbreken van voldoende (PvE) content denk ik.Diigii schreef op maandag 13 juli 2020 @ 11:58:
Hey @botoo ! Klopt inderdaad, heel erg treurig. De closed beta van 23 juli is ook uitgesteld. En inderdaad spring 2021 wordt er gezegd, wat dat natuurlijk ook mag weten. Schiet maar niet op met deze game. 2 jaar geleden als de closed alpha gedaan, nog maar weer ruim een half jaar wachten...zat wel heel erg naar uit te kijken...;)
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Heb zelf de density test gedaan en de game speelde heel erg goed. 2 jaar geleden (ong.) de alpha test gedaan, maar het is erg goed te zien hoeveel de game is veranderd. Het was toen al erg goed, maar nu is het nog veel beter.Vortigen schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 18:05:
Er is net een test weekend geweest wat ze een "Density test" hebben genoemd.
Gezien de overweldigende positieve reacites van degenen die hebben meegedaan heb ik bij hoge uitzondering een pre-order gedaan
Hier is de tweet van de NW account waar ik het over heb. Check vooral de reacties.
https://twitter.com/playn.../1290320430344155136?s=20
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Er is nog weinig bekend, maar dat klopt, op 25 augustus kan je weer spelen. Hopelijk wordt het dan ook allemaal wat opener, bijv. dat de game ook gestreamed mag worden. Nu was het allemaal wel raar, want zoveel mensen hadden toegang, maar je mocht er verder niets mee doen.Vortigen schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 18:27:
Dat is goed om te horen @Diigii
Het bevestigd de grote hoeveelheid positieve reacties van andere density testers.
Als ik het goed heb begrepen is er op 25 augustus een "preview event" oid waar ik met mijn pre-order aan mee kan doen.
Weet jij een beetje wat dat is? Ik had gisteren een site gevonden met info daarover maar ben die ff kwijt
Ik heb nogmaals mijn "Google Fu" skills ingezet en het volgende gevondenDiigii schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 00:51:
[...]
Er is nog weinig bekend, maar dat klopt, op 25 augustus kan je weer spelen. Hopelijk wordt het dan ook allemaal wat opener, bijv. dat de game ook gestreamed mag worden. Nu was het allemaal wel raar, want zoveel mensen hadden toegang, maar je mocht er verder niets mee doen.
Maar alsnog verwacht ik weinig nieuwigheid of veranderingen tussen nu en 25 augustus (het is nu al aardig goed zoals de meeste zeggen).
Het nadeel van zo'n test/preview is dat je nog geen end-game kan doen. Tenzij je nu de mogelijkheid bieden om een max. level character aan te maken. Dat zou wellicht niet verkeerd zijn.
Maar op Twtiter hebben ze 25 augustus aangekondigd, maar nog weinig informatie gegeven.
[Voor 12% gewijzigd door Vortigen op 23-08-2020 00:19]
Je bent nog op tijd als ik het goed begrijp.mentalozzie schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 09:24:
Zit te twijfelen om het spel te pre orderen zodat ik een beta invité krijg. Of ben ik nu al te laat?
Je krijgt hem gewoon. Heb ik toevallig ook gedaan.mentalozzie schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 09:24:
Zit te twijfelen om het spel te pre orderen zodat ik een beta invité krijg. Of ben ik nu al te laat?
[Voor 41% gewijzigd door Iusedto op 26-08-2020 12:17]
FUMES et CARNES
FXDLS 'torque brute'
FXDLS 'torque brute'
JaKenny_026 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:09:
Als ik nu een pre-order plaats krijg ik dan direct de code? Heb morgen een lege agenda...
[Voor 25% gewijzigd door mentalozzie op 27-08-2020 15:23]
Mag ik vragen wat er zo goed is aan de combat? Ik zit de beta streams een beetje te volgen maar combat lijkt extreem saai. Je hebt maar 3 skills die je kunt gebruiken en ook nog eens met enorme cooldowns. En de cooldowns zijn shared met je andere skills dus je kunt maar maximaal 3 skills gebruiken. Dat lijkt mij extreem saai na verloop van tijd. Daar kun je toch ook nooit leuke builds mee maken? In een MMO mag je toch minstens 8-10 skills verwachten voor variatie in combat. Maar wellicht mis ik iets.Diigii schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 16:23:
[...]
Heb zelf de density test gedaan en de game speelde heel erg goed. 2 jaar geleden (ong.) de alpha test gedaan, maar het is erg goed te zien hoeveel de game is veranderd. Het was toen al erg goed, maar nu is het nog veel beter.
In het kort; geleveled, gecraft, gegathered, combat gedaan (one handed + sword en een two handed hamer), gequest en nog wat meer zaken gedaan.
De wereld met de muziek en geluid en graphics zijn ook heel erg vet. Je kan merken dat alles "nieuw" ontwikkeld is. Als iemand aan het houthakken is en je loopt er langs, dan beweegt het geluid mee hoe je loopt. Dus eerst hoor je het geluid rechtsvoor, en als je er langs loopt hoor je het geluid rechts van je, etc. Kleine dingen die toch best wel vet zijn.
Combat werkt ook erg goed! Dodgen, attacken, rollen, kortom; de gehele action combat is gewoon een hele positieve verandering in vergelijking met veel andere MMO's.
Helemaal mee eens, momenteel level 19 en ik vind de 7 abilities die je heb (normal attack, heavy, dodge, block en 3 abilities) erg mager. Ik zou graag nog 3 meer abilities willen hebben en ik vind de skill tree voor de wapens ook erg mager, die mogen ze in de komende maanden uitbreiden. Ook het aantal wapens dat je kan gebruiken vind ik onder par. Mis echt nog wel een paar iconische medieval wapens zoals mace, halbard, speer en 2 handig zwaard/bijl.biggydeen2 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 09:19:
[...]
Mag ik vragen wat er zo goed is aan de combat? Ik zit de beta streams een beetje te volgen maar combat lijkt extreem saai. Je hebt maar 3 skills die je kunt gebruiken en ook nog eens met enorme cooldowns. En de cooldowns zijn shared met je andere skills dus je kunt maar maximaal 3 skills gebruiken. Dat lijkt mij extreem saai na verloop van tijd. Daar kun je toch ook nooit leuke builds mee maken? In een MMO mag je toch minstens 8-10 skills verwachten voor variatie in combat. Maar wellicht mis ik iets.
[Voor 3% gewijzigd door WolfsRain op 29-08-2020 23:32]
Hoe weet je dat gezien je zelf tot lvl20 hebt gespeeld?WolfsRain schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 23:30:
Cons:
[list]
• PvE is repititief, monsters veranderen niet, zelfs tot level 50! Ze worden alleen sterker, de AI blijft hetzelfde.
[Voor 83% gewijzigd door Derr_Hans op 31-08-2020 09:44]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Kijken van streams, verhalen van beta testers en zoals @Derr_Hans zegt. Uiteraard heb ik niet elke mob zelf kunnen testen, maar wat ik heb gehoord van andere is dat de AI dus niet verandert.biggydeen2 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 09:19:
[...]
Hoe weet je dat gezien je zelf tot lvl20 hebt gespeeld?
[Voor 8% gewijzigd door WolfsRain op 31-08-2020 17:34]
De volgende beta staat gepland voor 20 juli 2021. Daarnaast is het mogelijk dat je als speler toegang krijgt tot de alpha, maar ik kan niet met zekerheid zeggen of dit nu ook nog gebeurd. De release date staat gepland voor eind augustus 2021.huntedjohan schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:38:
Zijn er alweer bèta gespeeld, of helemaal niet meer na de 2020 bèta? Hoor niets meer over de voortgang maar zie dat ze best veel updates op de website geven.
Spel staat nog altijd op m'n verlanglijstje maar te huiverig om een pre order te plaatsen
bedankt. geeft hoopDiigii schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:46:
[...]
De volgende beta staat gepland voor 20 juli 2021. Daarnaast is het mogelijk dat je als speler toegang krijgt tot de alpha, maar ik kan niet met zekerheid zeggen of dit nu ook nog gebeurd. De release date staat gepland voor eind augustus 2021.
Er zijn erg veel updates over de game, van tweaken van combat systemen (aantal wapens wat je kan dragen), nieuwe zones en area's die worden toegevoegd, quest systeme die zijn verbeterd (voorheen stopte het questen halverwege het levelen, dit is aangepast). Elke dag komt er wel een filmpje voorbij met een developer update, en het verbaast mij hoeveel ze doen.
Er is veel over te vertellen, maar voor nu wacht ik nog even met het posten van updates over allerlei systemen, omdat het nog door de maanden heen erg kan veranderen.
Ik heb zelf al wel aardig wat kunnen spelen, en de basis zoals die 2 jaar geleden, 1 jaar geleden en 6 maanden geleden was, was al erg goed. Natuurlijk kon er nog genoeg verbeterd worden, maar de basis van New World biedt al meer dan MMO's die de laatste jaren zijn gekomen (en inmiddels zijn verdwenen).
Maar goed, het is lastig waar Amazon nou precies naar toe wil, ze zijn zelf nog steeds erg zoekende (transitie van PvP naar PvE voor veel dingen). Maar ik wacht nog steeds rustig af. Voor mij geen reden om mijn pre-order te cancellen iig
Ze hebben er wel een handje van om de release steeds weer opnieuw uit te stellen. Laatste wat ik hoorde was spring 2021 dat gaan ze dus ook niet halenDiigii schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:46:
De release date staat gepland voor eind augustus 2021.
FXDLS 'torque brute'
PvP heeft niet echt mijn prio, zolang ik me er maar lang in kan vermaken in het roleplay gedeelte ben ik allang blijbotoo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:41:
[...]
Ze hebben er wel een handje van om de release steeds weer opnieuw uit te stellen. Laatste wat ik hoorde was spring 2021 dat gaan ze dus ook niet halen
Ik ben NW ondertussen al bijna vergeten, was vorig ook niet gecharmeerd van pvp maar dat kan onwennigheid zijn.
FXDLS 'torque brute'
ben juist met wow gestopt om niet maandelijks te moeten betalen voor een spelKenny_026 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 17:35:
Een leuke om de tijd mee te doden is FFXIV 👍
De base game is nu gratis en daar haal je met gemak een uurtje of 50 uit. Dat is genoeg tijd om ze zien of het het tientje in de maand waar is. Ik vind hem beter dan WoW en de community is ook echt top!huntedjohan schreef op zondag 4 april 2021 @ 09:57:
[...]
ben juist met wow gestopt om niet maandelijks te moeten betalen voor een spel![]()
heb FFXIV wel ooit gekocht en die gratis maand die er toen bij zat gespeeld. verder nooit meer opgestart
Ben zelf helemaal into the WoW (eigen guild etc.), maar FFXIV is zeker naast wow m’n favorietste MMO. Ik denk dat ik al 300-400 uur nodig had om de hele story te finishen (laatste paar patches niet gedaan). Heb super veel plezier gehad. Zoals hierboven al wordt aangegeven, community is top van FFXIV.huntedjohan schreef op zondag 4 april 2021 @ 09:57:
[...]
ben juist met wow gestopt om niet maandelijks te moeten betalen voor een spel![]()
heb FFXIV wel ooit gekocht en die gratis maand die er toen bij zat gespeeld. verder nooit meer opgestart
[Voor 16% gewijzigd door Ricmaniac op 23-04-2021 08:29]
ben heel benieuwd. heb m op steam toch ge pre ordered. en sta er aardig gelijk in met jou. Ben wel weer toe aan een nieuwe MMO die niet een nieuwe standaard hoeft zijn, maar me wel weer een goed aantal uren vermaak geeft zonder dat is me ga vervelenRicmaniac schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:26:
Weer een grote patch geweest met veel updates met name omtrent pvp
[YouTube: New World - New PvP Content, New Dungeons, New Magic & Much More]
Ik hoop gewoon dat we een tijdje plezier gaan hebben met deze MMO.
Ben niet hyped. verwacht niet dat het de nieuwe WoW in het MMO genre gaat worden ofzo.. het enige wat ik hoop is dat ik hier gewoon op ze minst een paar honderd uur fun uit haal. Meer dan dat vraag ik niet voor een nieuwe MMO momenteel![]()
Het zou natuurlijk top zijn als het echt een goeie blijvende mmo word. maar we zullen zien.
Al dat world pvp gebeuren omtrent de factions en forts heb ik namelijk voor mijn idee te vaak niet zien werken in een game... ik vrees echt dat als dit stuk slecht word uitgewerkt dat het de game ze kop kan kosten.
Het zal mij ook niks verbazen als die eind juli weer uitgesteld gaat wordenEn opzich vind ik dat niet per se erg als het is omdat ze alles perfect willen maken. ik hoop gewoon dat een nieuwe MMO een keer uit komt terwijl het klaar is ipv dat het 80% af is en je vrij snel bij die laatste 20% content bent die niet goed is.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
![]() | Samen spelen, chatten en lobbies: Check de Tweakers Discord |
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details