• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-06 13:47
daltona schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 08:44:
Ik ben begonnen als healer, healing staff en void gauntlet.
Hoe doen jullie dat met beide wapens lvlen? Eerst de ene maxen en dan de ander?
Of per mob beide wapens gebruiken? Ben wel benieuw hoe iedereen dat aanpakt.
Ik heb m'n void gaunlet in de wereld geleveld en m'n life staff in expeditions. Dat ging snel genoeg

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik level meestal gewoon beide tegelijk omdat ik gewoon alle 6 skills gebruik ipv 3.
Maar als ik echt 1 wil powerlevelen om wat voor reden dan ook (pre brimstone toen je nog echt die grindspot had in deadmanscove) deed ik wel eens een enkel wapen continue.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-06 21:55
ex87 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:52:
[...]

Ik heb m'n void gaunlet in de wereld geleveld en m'n life staff in expeditions. Dat ging snel genoeg
Maar als ik als healer aan de slag ga in expeditions (nog nooit gedaan hoor) dan heb ik toch juist die skills nodig die je dan nog niet hebt?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

• daltona
Ricmaniac schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:20:
[...]

Ik level meestal gewoon beide tegelijk omdat ik gewoon alle 6 skills gebruik ipv 3.
Maar als ik echt 1 wil powerlevelen om wat voor reden dan ook (pre brimstone toen je nog echt die grindspot had in deadmanscove) deed ik wel eens een enkel wapen continue.
Thanks, dat ook maar is doen dan, al heb ik tijdens het lvlen niet veel aan die healerskills.

• RuudMu
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 21:19
Weet iemand een manier om niet uit het spel gekickt te worden door inactiviteit? .. auto-run werkt niet ;) en door de wachtrij s'avonds op de server zou dat wel handig zijn.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-06 20:00

mvds

Totally awesome!

Niet inactief zijn? Dan hou je ook geen plek bezet die ingevuld zou kunnen worden die iemand die werkelijk wil spelen... Is maar een idee :)

• RuudMu
ja klopt, even een bakkie doen of wat eten kan niet eens

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:30
Mooi om te zien dat er wat leven in de game weer komt. De Tweakers discord die ik hiervoor had bloedde sneller dood dan een fles whiskey op vrijdagavond helaas.
Misschien toch maar zelf weer een poging wagen :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 00:15
RuudMu schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:32:
ja klopt, even een bakkie doen of wat eten kan niet eens
Ja dit gaat met de fresh starts natuurlijk weer een drama worden. De huidige AFK-kick tijd van 5 minuten oid is gewoon veel te kort. Als je na 5 minuten gekickt wordt en vervolgens weer 2 tot 5 uur in de queue moet staan gaat iedereen wel iets gebruiken om ingelogd te blijven wat de queues alleen maar groter maakt.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-06 20:00

mvds

Totally awesome!

2 tot 5 uur? Volgens mij komen dat soort queues niet meer voor toch?

• RuudMu
is nu al 30 tot 45 min, even de kids naar bed brengen en vervolgens sta je weer in de wacht, ik ga het ouderwets proberen met gewichten op toetsen ;) .. vroeger deed ik het met muntjes tussen het toetsenbord.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Qzar schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:01:
[...]

Ja dit gaat met de fresh starts natuurlijk weer een drama worden. De huidige AFK-kick tijd van 5 minuten oid is gewoon veel te kort. Als je na 5 minuten gekickt wordt en vervolgens weer 2 tot 5 uur in de queue moet staan gaat iedereen wel iets gebruiken om ingelogd te blijven wat de queues alleen maar groter maakt.
Huidige AFK kick tijd is 15 minuten (iig eergisteren nog) nog steeds te kort imo maarja.

Hoe ik het doe is met een marco die gewoon elke 14 minuten even een stapje naar voren zet en inventory opent :P Heel slecht natuurlijk want je bent zelf onderdeel van het probleem maarja.. wil savonds als de kids op bed liggen gewoon zelf ook kunnen spelen en niet eerst 2 uur minimaal moeten wachten.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gaaf :D Vooral omdat veel geluid herkenbaar is.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Elke uur voor 4 uur lang komt er dus een server bij 2 november.
Dan is de vraag ga je gelijk proberen bij de eerste te zijn als je fresh wilt of wacht je eventjes :P

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:35
Ricmaniac schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 23:16:
[Afbeelding]

Elke uur voor 4 uur lang komt er dus een server bij 2 november.
Dan is de vraag ga je gelijk proberen bij de eerste te zijn als je fresh wilt of wacht je eventjes :P
Best veel servers, dit nog eens bovenop de event servers. Vraag mij af hoeveel hiervan daadwerkelijk gevuld zal gaan worden. De combi US East, EU Central en Zuid Amerika en event servers, zal alleen lekker draaien op termijn indien aantal concurrent gebruikers nog eens met zo'n 20k blijvend omhoog gaat.

Ben benieuwd.

• psychodude
Zelf wisselde ik met name tijdens het levellen in het begin best wat af. Er is eigenlijk weinig reden om jezelf te veel te beperken tot 1 wapen. Of om eerlijk te zijn, zelfs 2.

Op dit moment is het voor mij langzamerhand gewoon meer een farm tot laatste wapens richting 20 aan het worden. Ik doe dit eigenlijk met name door behoudens in instanced content gewoonweg even geen wapens meer te gebruiken die 20 zijn, zolang niet absoluut noodzakelijk voor een moeilijke quest ofzo.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

psychodude schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 07:30:
[...]

Best veel servers, dit nog eens bovenop de event servers. Vraag mij af hoeveel hiervan daadwerkelijk gevuld zal gaan worden. De combi US East, EU Central en Zuid Amerika en event servers, zal alleen lekker draaien op termijn indien aantal concurrent gebruikers nog eens met zo'n 20k blijvend omhoog gaat.

Ben benieuwd.
Event servers kan je niet zomaar op spelen btw. Kan alleen op uitnodiging. Bij het einde van het event gaan ze wel open though. Verwacht daar alleen niet zo veel van.

Er komen later wel transfers van Fresh naar Legacy. dat is opzich wel een goeie oplossing als blijkt dat fresh uiteindelijk toch dood gaat. Visa versa uiteraard niet.

• daltona
psychodude schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 07:34:
[...]

Zelf wisselde ik met name tijdens het levellen in het begin best wat af. Er is eigenlijk weinig reden om jezelf te veel te beperken tot 1 wapen. Of om eerlijk te zijn, zelfs 2.
Met dps wapens is dat wel handig, maar met het doel om healer te worden is dat wel lastiger. Al heb ik natuurlijk geen idee hoe snel die staff max is en dan inderdaad tijd zat heb om de andere wapens te maxen.

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 00:15

Aardig dikke trailer weer, daar zal het iig niet aan liggen. Hopelijk beetje fatsoenlijk te spelen komende week met de queue's op fresh start

[Voor 18% gewijzigd door Qzar op 28-10-2022 20:05]

• ex87
Hele vette trailer zeg! Ik heb eindelijk de 'oude' wapen questen unlockt (die je krijgt als je een wapen op lvl 20 hebt) ben ze toch maar aan het doen voor de gold/achievement. De reward is de moeite niet meer waard maar het is wel leuk. Gister via die elite mobs voor de healing staff me greatsword van 7 naar 11 geleveld met een vriend.. Gaat aardig snel op die mobs

• psychodude
Qzar schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:04:
[YouTube: New World | What Has Changed?]

Aardig dikke trailer weer, daar zal het iig niet aan liggen. Hopelijk beetje fatsoenlijk te spelen komende week met de queue's op fresh start
De marketing afdeling draait in ieder geval weer op volle toeren zo te zien :9.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Ik ben gister ook gestart met deze game. Vooralsnog (level 17) vind ik het super vermakelijk. Ben gestart op een low pop server genaamd Ishtakar. Maar aan bovenstaande berichten te zien zie ik dat ik misschien beter had kunnen wachten tot de nieuwe servers launchen.

Ah well :P

Battlenet: Gold#21419

• psychodude
Ach ja, of je met fresh servers nu opnieuw begint maakt niet heel veel uit als je het mij vraagt. Je bent zo'n laag level, op termijn zal die paar dagen niet echt iets zijn dat je zult missen :p.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Klopt het maakt uiteindelijk niet zo veel uit hoor maar denk persoonlijk dat het wel leuker is als je nu begint om fresh te beginnen. Maakt het makkelijker met lagere dungeons enzo omdat meer mensen ze moeten doen. Tevens zijn dingen minder duur omdat er gewoon niet veel gold in omloop is.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kijkend naar de servers die met fresh komen verwacht ik op cleopatra terecht te komen. Denk dat ik pas 20:00 online kan zijn en dan zullen de andere wel allemaal vol zitten :P

• Stefan1232
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 02-06 10:33
Voor degene die vandaag op een fresh start server beginnen, weten jullie al welke server jullie kiezen?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Stefan1232 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:45:
Voor degene die vandaag op een fresh start server beginnen, weten jullie al welke server jullie kiezen?
Ik vermoed dat het Cleopatra word omdat ik pas rond 20:00 online kan komen en dan verwacht ik dat de eerste 3 gelockt zijn :P

• Stefan1232
Ricmaniac schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:46:
[...]

Ik vermoed dat het Cleopatra word omdat ik pas rond 20:00 online kan komen en dan verwacht ik dat de eerste 3 gelockt zijn :P
Als de updates net zo goed gaan als normaal zal om 20u misschien de eerste net online zijn :P

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-05 23:20
Ik ben vooral wel benieuwd hoe de populatie op de normale servers zal blijven nadat die fresh start servers in de lucht komen.

Ik twijfel zelf nog enigszins om op fresh start te beginnen, ik heb ondertussen bijna 500 uur in mijn huidige char zitten, ben bang dat ik lang bezig ben voordat ik weer een beetje op dit niveau zit op een nieuwe server...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Riqy schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:57:
Ik ben vooral wel benieuwd hoe de populatie op de normale servers zal blijven nadat die fresh start servers in de lucht komen.

Ik twijfel zelf nog enigszins om op fresh start te beginnen, ik heb ondertussen bijna 500 uur in mijn huidige char zitten, ben bang dat ik lang bezig ben voordat ik weer een beetje op dit niveau zit op een nieuwe server...
Eerlijk gezegt denk ik hoger dan fresh servers na een paar weken.
Ik verwacht dat veel fresh players richting 60 gaan en dan denken ze zodra ze 60 zijn of eerder al van: shit dit wil ik niet allemaal opnieuw doen en zij gaan terug naar hun main server :P En een berg returning players die natuurlijk terug gaan naar andere games omdat de honeymoon week even voorbij is. die spelers hou je altijd.

En ik denk dat er al veel hype gekilled is doordat ze brimstone sands eerder uit hebben gebracht dan deze servers waardoor veel mensen die misschien op Fresh wilde gaan spelen gewoon op regular servers de brimstone content zijn gaan checken en nu zoiets hebben van. Kan net zo goed hier blijven.

Dus ja al met al denk ik dat fresh leuk word maar ik denk dat het niet heel lang gaat duren tot 4 fresh servers gemerged worden naar 2 .

Maargoed we gaan het zien. kan er compleet naast zitten natuurlijk.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ga nu gewoon een character aanmaken op die eerste server die zo online moet komen als het lukt en dan kijk ik vanavond wel of ik daarop kan spelen en anders word het alsnog die van 20:00 ofzo haha.

En ik zie zo maar voor me dat ik uiteindelijk ook alsnog denk van fuck dit levelen was leuk maar ga weer terug naar mijn main haha.

Ik ga er in met de mindset gewoon voor plezier te spelen. Niet per se progression mindset enzo.

[Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 02-11-2022 16:55]

• Stefan1232
Ricmaniac schreef op woensdag 2 november 2022 @ 16:55:
Ik ga nu gewoon een character aanmaken op die eerste server die zo online moet komen als het lukt en dan kijk ik vanavond wel of ik daarop kan spelen en anders word het alsnog die van 20:00 ofzo haha.

En ik zie zo maar voor me dat ik uiteindelijk ook alsnog denk van fuck dit levelen was leuk maar ga weer terug naar mijn main haha.

Ik ga er in met de mindset gewoon voor plezier te spelen. Niet per se progression mindset enzo.
Ik probeer ook in de eerste server te komen die ze openstellen, vooralsnog is de opening van de servers uitgesteld tot +- 17:15.

• Stefan1232
Op de eerste server (eindelijk) een account kunnen aanmaken rond 17:35 ivm delays. Momenteel plek 3572 in queue.

Wellicht straks toch een andere fresh server proberen ;)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wtf ineens 15 freshs ervers hahahaha ipv 4

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ben voor server Gilgamesh gegaan.

• psychodude
Player count vrij hoog, dat verklaart het :p. Vraag mij af hoe lang veel van deze spelers gaan blijven, of hoeveel server merges er gaan komen.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

psychodude schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:16:
Player count vrij hoog, dat verklaart het :p. Vraag mij af hoe lang veel van deze spelers gaan blijven, of hoeveel server merges er gaan komen.
Nou mag hopen dat die fresh servers wel gemerged worden ja. haha

• Stefan1232
Ik ben zelf voor Galahad gegaan, in eerste instantie Artemis maar kwam niet fatsoenlijk door de queue heen. Overigens zal die queue morgen ofzo wel weg zijn, is nu zodat de starterzones niet overspoeld worden met ineens 2.5k spelers een boar moeten slachten voor meat ;)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Speelt lekker weg hoor. heb het idee dat het nu nog sneller gaat als de afgelopen weken ofzo maar kan ook zijn door de gezelligheid van weer een hele drukke wereld.

Blijf lekker op gilgamesh en wacht wel op een merge ofzo haha. Voel me nu in ieder geval wel commited om hierop te blijven spelen maargoed zien het wel.

P.s. net nieuwe twitch prime reward online voor new world.

Inmiddels lvl 16. Levelen met light armor, Hatchet/GS.
Lekker snel :)

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-06 09:50
Het begint nu ook wel ineens heel erg te kriebelen om deze game te gaan spelen. Toen het net uitkwam leek het mij ook wel heel interessant alleen nooit van gekomen.

Nu ik de sale zie en de fresh servers wordt het toch wel heel interessant. Alleen WoW: Dragonflight komt ook binnenkort uit.. Keuzes, keuzes.

• ex87
@Vitwiz Mooie is dat je het 1x koopt en zelf bepaald wanneer je begint natuurlijk, je kan het prima 'casual' erbij spelen (of 5000 uur in kwijt raken :D)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vitwiz schreef op donderdag 3 november 2022 @ 08:36:
Het begint nu ook wel ineens heel erg te kriebelen om deze game te gaan spelen. Toen het net uitkwam leek het mij ook wel heel interessant alleen nooit van gekomen.

Nu ik de sale zie en de fresh servers wordt het toch wel heel interessant. Alleen WoW: Dragonflight komt ook binnenkort uit.. Keuzes, keuzes.
2 weken fun voor 20 euro is mij het worth :P zou gewoon kopen en fresh spelen

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-05 21:10
Ricmaniac schreef op donderdag 3 november 2022 @ 00:04:
Speelt lekker weg hoor. heb het idee dat het nu nog sneller gaat als de afgelopen weken ofzo maar kan ook zijn door de gezelligheid van weer een hele drukke wereld.

Blijf lekker op gilgamesh en wacht wel op een merge ofzo haha. Voel me nu in ieder geval wel commited om hierop te blijven spelen maargoed zien het wel.

P.s. net nieuwe twitch prime reward online voor new world.

Inmiddels lvl 16. Levelen met light armor, Hatchet/GS.
Lekker snel :)
Heb 'm direct gespeeld na de release. Vind het echt veel beter en lekkerder spelen dan toen :).

PSN: Kidjuh

• Vitwiz
Ricmaniac schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:37:
[...]

2 weken fun voor 20 euro is mij het worth :P zou gewoon kopen en fresh spelen
Nee precies, dat klinkt wel als een goeie deal. :P

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Op mijn fresh server is nu pas de eerste area geclaimd. Everfall.
Van te voren toch wel verwacht dat het sneller zou gaan

[Voor 31% gewijzigd door Ricmaniac op 03-11-2022 17:03]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lekkere avond weer op de fresh servers :) level 32 inmiddels.
Dwaalde net als eigenlijk op de normale servers toch steeds weer af om lore books aan te klikken etc en heeel veel te gatheren. Maar die lorebooks geven nu ook vrij goeie exp joh. level 30-32 alleen maar compleet gedaan door windsward lorebooks.

Ook een company gevonden die er wel gezellig uit ziet. Moet nog blijken maar eerste indruk was goed. Ook gelijk windsward als gebied kunnen opkopen met deze company.

Denk wel af en toe van "fuck waarom steek ik al die tijd in een nieuwe character als k het ook gewoon op mijn main kan doen" maarja heb veel plezier dus waarom ook niet denk k dan.

World pvp op low level vind ik ook weer super mooi. Het is vanavond gewoon 4x gebeurd dat ik mijn eigen business mind maar een paarse player mij zomaar aan valt als eerst. en vervolgens krijg ik het voor elkaar om alsnog de pvp battles te winnen. Zijn leuke momenten haha

• Vitwiz
Gisteren avond ook maar gekocht, en best wel leuk tot nu toe! Kan niet wachten om vanavond weer te spelen.

Welke wapens zijn een beetje "beginner friendly"? Had nu op het laatste een 2 handed sword en een gun, maar nog niet helemaal zeker ervan. Of wat raden jullie aan?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vitwiz schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:22:
Gisteren avond ook maar gekocht, en best wel leuk tot nu toe! Kan niet wachten om vanavond weer te spelen.

Welke wapens zijn een beetje "beginner friendly"? Had nu op het laatste een 2 handed sword en een gun, maar nog niet helemaal zeker ervan. Of wat raden jullie aan?
Maakt echt niks uit qua beginner friendly. Gewoon spelen wat je leuk vind.
Uiteraar is het moeilijker om wapens te mixen van 2 stats. maar daarom hebben veel wapens een secondary stat waarmee ze scalen.

Great Sword en Blunderbuss is wel leuk. weet niet of je die gun had of dat je musket bedoeld?
Blunderbuss scaled het meest met Strength en Musket met Dexterity.

Great sword is een unicum die net zo veel scaled als met Strenght dan met Dex dus die kan je in veel combinaties goed gebruiken.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik zelf speelde in de originele game veel Rapier/Bow en dat vond ik een super leuke agile build.
Tegenwoordig ben ik meer van de bruiser style gameplay en gebruik ik melee weapons.

GreatAxe/Warhammer, GreatSword/GreatAxe etc.

Momenteel gebruik ik Hatchet/Greatsword though en daar blijf ik nu op focussen voor nu.
Bedoeling is uiteindelijk te tanken hiermee. En uiteraard dan Heavy Armor maar voor het levelen nu probeer ik in de light catogory te blijven voor de snelheid

• ex87
Ben ook op fresh begonnen (Fate) omdat m'n main een beetje klaar is.. Main is 615 GS, alle dingen die ik wilde doen gedaan, elke quest in de game gedaan etc.. Dus log alleen nog in om met een vriend expeditions te doen en GS naar 625 te krijgen langzaam.

Nu dus maar op Fate begonnen, ga vol DEX/CON en bow/musket (main is een healer, nooit anders gespect ook) dus wil de andere kant van het spel ervaren :D.

Wel maar 15 min gespeeld oid, en nu level 10.

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-04 21:34
Gisteren ook maar eens begonnen met deze game.Nooit eerder gespeeld
Speelt erg lekker weg.

Probeer nu een beetje alle wapens om te kijken wat ik leuk vind (wil het liefst ranged)
Moet nog Bow en void glove proberen. Vind tot nu toe fire, frost erg leuk

Vanavond maar weer verder :)

FUMES et CARNES

• Vitwiz
Ricmaniac schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:43:
[...]

Maakt echt niks uit qua beginner friendly. Gewoon spelen wat je leuk vind.
Uiteraar is het moeilijker om wapens te mixen van 2 stats. maar daarom hebben veel wapens een secondary stat waarmee ze scalen.

Great Sword en Blunderbuss is wel leuk. weet niet of je die gun had of dat je musket bedoeld?
Blunderbuss scaled het meest met Strength en Musket met Dexterity.

Great sword is een unicum die net zo veel scaled als met Strenght dan met Dex dus die kan je in veel combinaties goed gebruiken.
Ja ik bedoel Blunderbuss inderdaad.
Bedankt voor de info! :)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat ook nog wel handig is om te weten is dat je uiteindelijk altijd meerdere builds zal gebruiken in principe.
Sommige endgame dungeons hebben bonus damage voor slash damage bijv en andere weer voor strike of w/e dus word er sowieso "verwacht " dat je meerdere opties gebruikt.

• Causs
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-06 09:16
Ik ga ook maar eens een poging wagen. Ben zelf gestart op Morgaine.

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-06 13:48
Gister op fresh server fate begonnen.
dit spel is toch wel erg leuk zeker in het begin. Lekkere veel drukte iedereen bomen hakken, minen, vissen. Als een kip zonder kop rondjes rennen quests doen. Heerlijk.
Nu hopen dat tegen de tijd dat ik 60 ben er end game genoeg te doen is want daar haakte ik een beetje af met de originele release.

• psychodude
Studded Warrior Set beschikbaar voor unlock op Twitch op dit moment. Weer even een tab open met background stream hier om binnen te halen :).

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

psychodude schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:09:
Studded Warrior Set beschikbaar voor unlock op Twitch op dit moment. Weer even een tab open met background stream hier om binnen te halen :).
Ja "The Tree Company" had het vanmorgen al unlocked :P

Direct even gehaald

Heb ook een uitnodiging gekregen op de server van Asmongold, Xaryu, Rich Cambell en BegginsTV te spelen en te helpen met die RTA goals voor de drops :P

Toch even een character gemaakt en je bent echt binnen anderhalf a 2 uur 25 tegenwoordig he zo snel gaat het. Maarja toen wilde ik echt "objectives" gaan doen en toen dacht ik van mja waar ben ik mee bezig haha kan ik net zo goed op mijn eigen char doen voor progress. Dus toch maar weer gestopt en op mijn eigen fresh verder gegaan.

Twijfel nog steeds wat nou mijn plan is :P of ik verder ga met fresh of toch terug ga naar me main. Maar heb gewoon erg plezier nu op fresh dus ik ga er lekker mee door en zie het later wel. Timewaste als ik natuurlijk toch naar main ga maarja als ik plezier heb gehad is het ook prima voor mij.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Levelen op fresh gaat wel lekker :) 46 inmiddels. Gisteravnod nog even door gequest. Liep iets uit met de main story. Die was 40 terwijl ik 39 was. toen even Weavers fen gebruikt om gewoon in zjin geheel te questen en nu ben ik daar nog niet eens klaar maar al wel 44. Dus gaat echt rap tegenwoordig als je gewoon quest. Nu kan ik weer even vooruit met de main story nadat ik weavers fen af heb gemaakt.

GS en Hatchet speelt echt super fijn en heb het gewoon als DPS gebouwd omdat k nog totaal niet bezig ben met dungeon content. Al zie ik in de chat al weer net als non-fresh dat er ontzettend vaak gezocht word naar Tanks dus ga alsnog switchen uiteindelijk.

En kan echt niet wachten op die loadout patch zeg. Wat zou dat een hoop gedoe schelen.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Leaderboards komen er binnekort aan :) Zijn op PTR toegevoegd.

Weekly, monthly en quarterly leaderboards voor Speedrun dungeons, pve kills, tradeskills crafts etc etc.
Erg nice :)

Voor bepaalde leaderboard checkpoints halen krijg je skins enzo.
Hoop niet dat het de game ineens te Sweaty maakt voor je FOMO (waar ik altijd last van heb haha :P)

• psychodude
Ben nu officieel een 'Grand Time Poobah' :+. 720 uurtjes op mijn main alweer :p.

Afgelopen dagen weer even redelijk relaxed aan gedaan na enkele weken expertise farming en volop nieuwe gear verkrijgen, nu weer even gewoon relaxed gatheren en refinen. Beetje voorbereiden op binnenkort weer even een middagje craften :9.

Qua refining vandaag ook woodworking 200 er eindelijk bij. Enkel weaving en stonecutting nog te gaan.

En met een vrij ruim aantal resources op de plank, hoop ik er stiekem een beetje op dat mijn 179 armoring vrij snel de eerste crafting skill op 200 zal gaan worden.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Yay heb eindelijk een camp skin. coole drop. beetje jammer dat die NA halloween komt though.

• psychodude
Ricmaniac schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 01:05:
Yay heb eindelijk een camp skin. coole drop. beetje jammer dat die NA halloween komt though.

[Afbeelding]
Afgelopen dagen even weinig tijd. Nu bezig met unlocken.

En ach, in ieder geval een leuke Halloween camp skin voor komende jaren :9.

• Causs
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-06 09:16
Ik ben zelf net begonnen op Artemis, zijn er hier mensen die daar ook spelen? Zo ja, ook in een (NL, casual) guild?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik denk dat ik weer terug ga van fresh naar non-fresh btw XD had het wel echt naar me zin enzo maar aangezien vrienden van mij helaas niet zijn gaan spelen heb ik zoiets van ja waar speel ik dan fresh voor :P De open world pvp enzo is wel leuk omdat er nog veel mensen geen gear hebben enzo maarja vooral de professions zijn mijn grootste bottleneck :P level nog wel even verder though ben bijna 60 dus wil dat wel even afmaken maar denk dat ik dan toch weer terug ga naar mijn main character haha

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zag dat er ook al een paar channels waren (niet de grote streamers) die Tier 4 drops al actief hadden :) was 1 minder populaire server die die challenges gefarmed hebben :)

Gelijk maar even geclaimt uiteraard.

leuke set vind ik. Heb een andere helm aangedaan though :P die bij de set hoort vind ik niet mooi

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-05 16:39
Van de week ook maar eens begonnen met NW. Leuke game tot zo ver. Story is niet echt heel boeiend IMO, daar vind ik ESO beter in. Ben nu iets van Sword & Shield + Blunderbuss aan het levelen. Is dit een goede build voor een tank?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Rudolf schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:16:
Van de week ook maar eens begonnen met NW. Leuke game tot zo ver. Story is niet echt heel boeiend IMO, daar vind ik ESO beter in. Ben nu iets van Sword & Shield + Blunderbuss aan het levelen. Is dit een goede build voor een tank?
Ja Eso heeft ook een veel betere story dan NW.

S&S + BB werkt dikke prima als tank. Zolang je red gems runt in je wapens zodat je meer threat generate.
Sword en Shield is uiteraard een echte tank weapon. Vind persoonlijk wat leuker om met een Warhammer of Greatsword erbij te tanken. Warhammer zorgt voor veel CC en Greatsword meer defensive abilities en doet veel damage.

Maar je kan prima met jou compositie tanken.

• psychodude
Rudolf schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:16:
ESO leunt natuurlijk ook op een reeds bestaande franchise met zijn eigen lore. Je merkt met New World dat de devs hierin ook nog een beetje zoekende zijn naar de invulling van de lore, of zo voelt het althans met de introductie van Brimstone Sands en nieuwe 1 - 25 leveling experience. Waarin niet alleen zozeer de ervaring hierin veranderd is binnen 1 - 25, maar ook het verhaal gewijzigd is t.o.v. hoe het was.

En om verder niet te willen spoilen, zal ik geen details vermelden. Maar wat in ieder geval wel gezegd kan worden is dat met name de quests binnen Brimstone Sands de ruimte geven tot een verdere, interessante quest chain.

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:04
is er een tweakers company op Barri lvl 60 ?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

GlorixJim schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:40:
is er een tweakers company op Barri lvl 60 ?
Nee geen tweakers company meer. Er zijn wel nog meerdere communities met nederlanders enzo op barri (daar zit ik overigens niet in though dus kan je niet verder helpen)

• psychodude

Voor de mensen die nog niet unlocked hebben, prime gaming reward. Nog een paar dagen beschikbaar.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

psychodude schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:43:
[Afbeelding]

Voor de mensen die nog niet unlocked hebben, prime gaming reward. Nog een paar dagen beschikbaar.
Ingame zien ze er tof uit. Stom dat hier net niet alle instrumenten bij zitten. had me wel een vette skin voor drums geleken :P

• psychodude
Zo, eindelijk Stonecutting ook op 200. Nu alle refining skills en gathering skills 200 *O*.

Tijd om crafting skills eindelijk van het lijstje te gaan afstrepen :+.

• Dynazap
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:35

Dynazap

Go Hard Or Go Home

Zie toevallig dit topic weer voorbijkomen. Heb het spel 100 uur gespeeld in de eerste weken na release, mar was er vrij snel klaar mee.

Hoe is het spel nu? Zijn er veel veranderingen? Speelt het fijner? Zijn er al mounts?
Ben benieuwd of het de moeite waard is om hier weer tijd in te stoppen :9.

• psychodude
Het makkelijkste is natuurlijk gewoon te proberen. Geen subscription, dus niets staat je in de weg om even een avondje, of enkele avondjes te spelen en voor jezelf te bepalen.

Daarnaast is er best veel veranderd, in termen van quality of life features.

Zie ook deze overview video hierin.

De nieuwe map expansion, Brimstone Sands van afgelopen maand, is ook echt zeker de moeite waard. En de zone rework met quest rework voor level 1 - 25 is zeker een goede update geweest.

Op veel vlakken speelt het spel daardoor fijner. Ook laat Brimstone Sands een goede koers zien in termen van de kwaliteit van updates zoals AGS deze mogelijk kan leveren, en dit biedt natuurlijk potentie voor de toekomst. Waarmee voor wat betreft de moeite waard om hier tijd in te stoppen, vanuit een MMO perspectief, voorzichtig positief beantwoord kan worden.

De vraag is of ze dit momentum gaan weten vast te houden.

De community hoopt spoedig een nieuwe roadmap te verkrijgen t.a.v. wat er gaat komen, en wanneer te verwachten. Mounts zijn bijvoorbeeld één van de aangekondigde zaken daarin.

Maar ik moet eerlijk bekennen dat de toegevoegde waarde van mounts momenteel niet extreem groot zal gaan zijn, fast travel is aanzienlijk vereenvoudigd. Veel belangrijker gaat naar mijn mening de snelheid zijn waarin nieuwe content zoals expeditions, raids, map expansions, etc. gaan komen. Uiteindelijk zijn dat de soort zaken waarvoor spelers langere tijden blijven spelen.

Persoonlijk vermaak ik mijzelf in ieder geval enkele maanden al weer bijna dagelijks met New World.

• psychodude

Tweede Forged in Aeternum video. Vind persoonlijk dit format niet geweldig. Mijn voorkeur gaat uit naar de daadwerkelijke developer update videos. Vorige week werd aangegeven dat dit nieuwe format de developer update videos niet zou vervangen, maar benieuwd wanneer de volgende komt. Is toch al weer zo'n beetje einde van de maand.

Hopelijk dat we snel de roadmap zullen krijgen voor 2023.

• psychodude
Dev Update voor december 2022 inmiddels uitgebracht.

Hierin ook een nieuwe roadmap. In de dev update video aangegeven dat deze niet volledig is. Omvat qua features overwegend zaken waarvan we al wisten.

Qua MSQ improvements wel interessant dat in de dev update video ze eigenlijk spreken over 2 zone reworks. Dus lijkt daarin in ieder geval iets uitgebreider. Mogelijk dat ze dit ook deels een beetje als quality of life improvement zien.

Cross world OPR had ik persoonlijk graag eerder gezien, mede gezien dit vermoedelijk betekend cross world dungeons niet eerder dan najaar 2023.

Opvallend dat mounts er niet op staan. Gezien dit al wel aangekondigd is, zal dit vermoedelijk niet eerder dan najaar 2023 gaan komen.

Verder stiekem toch wel een beetje benieuwd of er in 2023 nog wat world expansion in de planning zal staan. Dan wel in de vorm van content update, dan wel in de vorm van DLC/expansion pack. Uiteindelijk is dat toch iets dat echt een mooie nieuwe boost in content geeft om weer enige tijd echt iets nieuws te hebben. De rest van het lijstje is leuk voor erbij, maar denk onvoldoende om de gemiddelde speler echt goed vast te houden.

• YpS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-04 11:44
Hallo alle,

Ik ben op Barri begonnen omdat in deze topic start stond dat daar NLers / Tweakers zouden zijn.
Nu heb ik ondertussen door dat er niet zo actief meer gespeeld wordt door de crew die ooit is begonnen..

Maar zijn er nog wel mensen aan het spelen en op welke server?

Ik was begonnen met deze game toen het net uit was, en toen snel afgehaakt... hehe.
Maar sinds deze week weer begonnen en het is echt een heel stuk verbeterd sinds launch! Ik vermaak me er weer enorm mee!

Benieuwd naar jullie servers en ervaringen

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 02-06 16:28
YpS schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 09:39:
Hallo alle,

Ik ben op Barri begonnen omdat in deze topic start stond dat daar NLers / Tweakers zouden zijn.
Nu heb ik ondertussen door dat er niet zo actief meer gespeeld wordt door de crew die ooit is begonnen..

Ik was begonnen met deze game toen het net uit was, en toen snel afgehaakt... hehe.
Maar sinds deze week weer begonnen en het is echt een heel stuk verbeterd sinds launch! Ik vermaak me er weer enorm mee!

Je heb een PM :) (gister ook weer begonnen op Barri)

• ex87

Ik speel nog (semi) actief op Barri. Op het moment heb ik gewoon niet zo veel te doen (naast PvP/mutations in het weekend) dus ben ik meer met andere games bezig maar ben nog steeds wel wekelijks online.

Hopelijk snel wat (leuke) nieuwe content weer.

• RuudMu
Ik speel ook net weer op Barri, laat maar weten als je hulp nodig hebt (Ingame Teardrops)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik was ook laatst weer terug naar mijn OG character op Barri :P

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hmm dit is bijzonder.

De hoogste MS op mijn main datacenter :/

Al keer herstart etc. Zal vast aan de amazon servers liggen

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-06 21:48
Hallo alle,

Barri was in het begin echt een NL bolwerk, er werd zelfs in global vooral NL gepraat, echter na een hoop ellende binnen de companies is de hele zooi uit elkaar gevallen en zijn mensen van server geswitched of gestopt met spelen.. ;w

stiekem hoop ik dat er komende zomer ofzo weer fresh start servers komen :X

[Voor 4% gewijzigd door Khaelos op 13-03-2023 04:21]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C to, Corsair 4000D airflow

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Khaelos schreef op maandag 13 maart 2023 @ 04:20:
[...]

Barri was in het begin echt een NL bolwerk, er werd zelfs in global vooral NL gepraat, echter na een hoop ellende binnen de companies is de hele zooi uit elkaar gevallen en zijn mensen van server geswitched of gestopt met spelen.. ;w

stiekem hoop ik dat er komende zomer ofzo weer fresh start servers komen :X
Nu ik 1 keer fresh start heb gedaan zou ik het niet snel nog een keer doen. Ik zelf en ontzettend veel andere (new world spelers in het algemeen) zijn teruggegaan naar hun Main characters. Er zijn nog wel wat fresh servers over met veel spelers maar zijn veelal mensen die nooit echt ver zijn gekomen zeg maar en dus weinig achter lieten bij hun main.

Ik was max op fresh en mijn professions al redelijk gelevelt maar toch dacht ik alsnog weer na een maand of misschien 2 van: Waarom doe ik dit alsnog allemaal weer opnieuw. Kan net zo goed met mijn main character verder gaan.

In het begin is fresh start ontzettend leuk omdat iedereen nieuw is maar na 2 weken voelt het al bijna gewoon als een normale server.

Ik ben de enige van mijn vriendengroep die tot max level is gekomen though. Mijn irl vrienden waren allemaal gestopt voordat ze 60 waren. Misschien als zij met een fresh start weer allemaal zouden spelen dat ik mee zou spelen maar het hoeft niet meer van mij eigenlijk.

De game is nu gewoon een vrij goeie MMO maar helaas heeft het zo veel schade geleden in het begin waar veel mensen het niet een 2e kans willen geven. En zelfs als je nu zou starten op een OG realm zoals Barri kan je gewoon snel genoeg mee komen hoor.

• Khaelos
Ricmaniac schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:03:
[...]

Nu ik 1 keer fresh start heb gedaan zou ik het niet snel nog een keer doen. Ik zelf en ontzettend veel andere (new world spelers in het algemeen) zijn teruggegaan naar hun Main characters. Er zijn nog wel wat fresh servers over met veel spelers maar zijn veelal mensen die nooit echt ver zijn gekomen zeg maar en dus weinig achter lieten bij hun main.

Ik was max op fresh en mijn professions al redelijk gelevelt maar toch dacht ik alsnog weer na een maand of misschien 2 van: Waarom doe ik dit alsnog allemaal weer opnieuw. Kan net zo goed met mijn main character verder gaan.

In het begin is fresh start ontzettend leuk omdat iedereen nieuw is maar na 2 weken voelt het al bijna gewoon als een normale server.

Ik ben de enige van mijn vriendengroep die tot max level is gekomen though. Mijn irl vrienden waren allemaal gestopt voordat ze 60 waren. Misschien als zij met een fresh start weer allemaal zouden spelen dat ik mee zou spelen maar het hoeft niet meer van mij eigenlijk.

De game is nu gewoon een vrij goeie MMO maar helaas heeft het zo veel schade geleden in het begin waar veel mensen het niet een 2e kans willen geven. En zelfs als je nu zou starten op een OG realm zoals Barri kan je gewoon snel genoeg mee komen hoor.
Ik heb het gevoel dat ik met mn eerste character nu zo ver achter lig met van alles..
En heel eerlijk gezegd vind ik het dungeon systeem super irritant met die gearscore levelen en de inflatie is ook echt belachelijk hoog. Ik heb 150k gold dat was vroeger super veel. Nu kan je er met mazzel 1 goed item van kopen 8)7
Nee dan wacht ik wel op Ashes of Creation, of Pax Dei voor een serieuze poging om weer mee te doen bovenaan de ranglijsten :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C to, Corsair 4000D airflow

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

De dev video over seasons heeft mij toch wel een beetje gekriebelt om dit weer te gaan spelen.
Nu het toch wachten is op D4 heb ik niet veel zin meer in iets anders. maar New World weer even bekijken voelt altijd goed. helemaal zo met die seasons.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Goeie korte samenvatting over wat nieuw gaat zijn in Season 1 :P niet overdreven gedetailleerd en gewoon vlot.

Tevens:
Item list Season Pass
New Cosmetic List
Weapon Change Infograph
Iteration of the Patch Notes

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-06 13:13
Hey is een vraag was wat aan het zien om met new world te beginnen, maar ik zag dat er percies per server niet zo heel veel spelers meer zijn op https://nwdb.info/server-status

Welke server zouden de actieve spelers aanraden om te beginnen of is het beter om het spel links te laten liggen?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Bieren89 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 14:29:
Hey is een vraag was wat aan het zien om met new world te beginnen, maar ik zag dat er percies per server niet zo heel veel spelers meer zijn op https://nwdb.info/server-status

Welke server zouden de actieve spelers aanraden om te beginnen of is het beter om het spel links te laten liggen?
Als je nog nooit gespeeld hebt is het spel leuk om te spelen hoor. je kan er genoeg uren in stoppen om het je geld waard te laten zijn. En ze blijven er mooi op doorontwikkelen. Playerbase is hier en daar karig ja.

Mooie van dit spel is gewoon eenmalig aanschaffen en altijd kunnen spelen. geen expansions, subscriptions etc etc.

Met de launch zijn veel mensen hier begonnen op Barri. Intussentijd zijn veel servers bij Barri gemerged maar i nog steeds 1 van de grootste servers. Nooit verkeerd om daar te spelen.

Daar zit ik zelf ook nog en zie geen reden om te verhuizen.

• Bieren89
Ricmaniac schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 16:21:
[...]

Als je nog nooit gespeeld hebt is het spel leuk om te spelen hoor. je kan er genoeg uren in stoppen om het je geld waard te laten zijn. En ze blijven er mooi op doorontwikkelen. Playerbase is hier en daar karig ja.

Mooie van dit spel is gewoon eenmalig aanschaffen en altijd kunnen spelen. geen expansions, subscriptions etc etc.

Met de launch zijn veel mensen hier begonnen op Barri. Intussentijd zijn veel servers bij Barri gemerged maar i nog steeds 1 van de grootste servers. Nooit verkeerd om daar te spelen.

Daar zit ik zelf ook nog en zie geen reden om te verhuizen.
Is het spel een beetje casual friendly op pvp gebied?

Twijfel omdat ik ook valheim wil kopen en diablo 4 komt in juni ook al uit |:(

[Voor 5% gewijzigd door Bieren89 op 30-03-2023 16:27]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Bieren89 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 16:24:
[...]

Is het spel een beetje casual friendly op pvp gebied?

Twijfel omdat ik ook valheim wil kopen en diablo 4 komt in juni ook al uit |:(
Ja PvP is een toggle dus je kan er voor kiezen om zonder PvP te spelen.
Casual is het tegenwoordig goed speelbaar. met de laatste grote update is de required xp erg reduced.

Ook heb je gewoon queued PvP in de vorm van Arena en van Battlegrounds.

Volgens mij werd je in arena ook gescaled qua gear maar weet ik even niet zeker meer.

• Bieren89
Ricmaniac schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 16:34:
[...]

Ja PvP is een toggle dus je kan er voor kiezen om zonder PvP te spelen.
Casual is het tegenwoordig goed speelbaar. met de laatste grote update is de required xp erg reduced.

Ook heb je gewoon queued PvP in de vorm van Arena en van Battlegrounds.

Volgens mij werd je in arena ook gescaled qua gear maar weet ik even niet zeker meer.
Zijn er ook dungeons en is er dan ook een queued systeem voor of hoe moet ik met dit voorstellen?
Werkt dit ook met tank, dps en healer roles ?

Totaal noob sorry haha

Ik gok dat mijn systeem dit wel goed zal draaien I7-9700k, RTX 2060 en morgen 32gb Ram.

Wel gelezen ondertussen dat je fans wel hard kunnen beginnen draaien bij het spelen.

[Voor 3% gewijzigd door Bieren89 op 30-03-2023 16:44]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Bieren89 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 16:43:
[...]

Zijn er ook dungeons en is er dan ook een queued systeem voor of hoe moet ik met dit voorstellen? :)

Totaal noob sorry haha

Ik gok dat mijn systeem dit wel goed zal draaien I7-9700k, RTX 2060 en morgen 32gb Ram.

Wel gelezen ondertussen dat je fans wel hard kunnen beginnen draaien bij het spelen.
nee prima specs die jij hebt. mijne zijn slechter en ik speel op High.

Er zijn inderdaad genoeg dungeons en deze hebben tegenwoordig inderdaad party finder. dit was niet het geval toen de game uit kwam. toen ging alles via de chat. Nog steeds word het veel ook via de chat gedaan maar je hebt tegenwoordig gewoon een group finder.

Geen automatische group finder zoals random dungeons in WoW bijvoorbeeld.

De questlines zijn in principe zo opgebouwd dat je er naartoe geleid word door het verhaal (niet allen)

• Bieren89
Ricmaniac schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 16:46:
[...]

nee prima specs die jij hebt. mijne zijn slechter en ik speel op High.

Er zijn inderdaad genoeg dungeons en deze hebben tegenwoordig inderdaad party finder. dit was niet het geval toen de game uit kwam. toen ging alles via de chat. Nog steeds word het veel ook via de chat gedaan maar je hebt tegenwoordig gewoon een group finder.

Geen automatische group finder zoals random dungeons in WoW bijvoorbeeld.

De questlines zijn in principe zo opgebouwd dat je er naartoe geleid word door het verhaal (niet allen)
A beetje zoals bij final fantasy werd je ook gelijd naar de duneons. :)

Zo een char met gun lijkt me wel tof.

Mss toch de moeite waard om is te kopen of wel even wachten om te zien of het in de weekend sales komt :)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Bieren89 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 16:57:
[...]

A beetje zoals bij final fantasy werd je ook gelijd naar de duneons. :)

Zo een char met gun lijkt me wel tof.

Mss toch de moeite waard om is te kopen of wel even wachten om te zien of het in de weekend sales komt :)
1 deze dagen komt Season 1 uit. Verwachting is nu morgen maar is nu al 3 dagen elke dag delayed :P dus je zou inderdaad even het weekend kunnen wachten mogelijk dat ze een sale doen met season 1 release. Maar ze hadden al een 50% sale paar maanden terug dus weet niet of het weer gebeurd.

• Bieren89
Ricmaniac schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 16:59:
[...]

1 deze dagen komt Season 1 uit. Verwachting is nu morgen maar is nu al 3 dagen elke dag delayed :P dus je zou inderdaad even het weekend kunnen wachten mogelijk dat ze een sale doen met season 1 release. Maar ze hadden al een 50% sale paar maanden terug dus weet niet of het weer gebeurd.
Goh kost ook niet zo zot veel nu als je andere games tegenwoordig ziet wat die kosten.

En krijgt waarschijnlijk wel het verschil terug als het dit weekend in sale zou komen.

Net het youtube ding van season 1 gezien ziet er goed uit :) straks als ik thuis kom toch maar is de download op zetten en musket gameplay ziet er wel heel tof uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Khaelos
Ik ben sinds gisteren weer eens begonnen, op USeast deze keer server : Lillith (D4 >:) )
Latency is prima, ronde de 100-120ms
Ik speel nu met Bow/Spear die is level 17

ook heb ik op server Seer op USeasteen pop van lvl 31 die speelt met Void Gauntlet / Life staff
Echter is de Seer server vernaggeld.. Groen heeft de meeste en ver daarna geel een paar en als laatste heeft paars 1 gebied..
tevens zitten er maar een paar honderd man op Seer :F vandaar Lillith

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Khaelos schreef op zondag 2 april 2023 @ 22:12:
Ik ben sinds gisteren weer eens begonnen, op USeast deze keer server : Lillith (D4 >:) )
Latency is prima, ronde de 100-120ms
Ik speel nu met Bow/Spear die is level 17

ook heb ik op server Seer op USeasteen pop van lvl 31 die speelt met Void Gauntlet / Life staff
Echter is de Seer server vernaggeld.. Groen heeft de meeste en ver daarna geel een paar en als laatste heeft paars 1 gebied..
tevens zitten er maar een paar honderd man op Seer :F vandaar Lillith
Waarom opnieuw begonnen op US dan ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik had vanmiddag op barri zelfs een mini queue. verbaasde me echt aangezien S1 er nog niet is =p

Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste

Let op:
Samenspelen in een (Tweakers) clan? Kijk in de startpost van het topic
(neem contact op met een topicstarter om je clan toe te voegen)

https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Samen spelen, chatten en lobbies:
Check de Tweakers Discord

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee