Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:59
Eikeltje schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:38:
[...]

Had laatst een discussie met iemand anders hierover en blijf van mening dat toevallig New World ondanks dat het misschien niet al te netjes is geschreven/geprogrammeerd een ander onderliggend probleem bij nVidia of hun boardpartners bloot legt.

Het had net zo goed een andere game/programma kunnen zijn die dit veroorzaakte op een latere termijn en eventueel buiten je garantie periode.
Dit dus. Ik heb het zelf ook al meermaals gezegd. Maar New World is niet het enige spel waarin dit gebeurd.

https://forums.flightsimulator.com/t/burned-rtx3090/448739

Client software zou dit helemaal niet moeten mogen doen. Het is gewoon een hardware probleem.

Zowel binnen flight sim als new world is dit een terugkerend iets. Meer games gaan ongetwijfeld volgen.

Je bent als 3000 series owner waarschijnlijk best af door je PC met deze titels alvast even te stress testen nu je nog binnen factory warranty zit. Voordat je straks met bijvoorbeeld een GTA 6 buiten garantie je 3090 kapot ziet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Eikeltje schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:38:
[...]

Had laatst een discussie met iemand anders hierover en blijf van mening dat toevallig New World ondanks dat het misschien niet al te netjes is geschreven/geprogrammeerd een ander onderliggend probleem bij nVidia of hun boardpartners bloot legt.

Het had net zo goed een andere game/programma kunnen zijn die dit veroorzaakte op een latere termijn en eventueel buiten je garantie periode.
Dat idee had ik ook al een beetje bij het kijken van de video, vooral die kaart van evga, zo raar dat als je een limiet instelt voor power percentage dat hij gewoon constant daarboven blijft verbruiken, lijkt me al een probleem op zich.
Denk ook niet dat het aan een game kan liggen dat een kaart het begeeft, de kaart moet zelf weten wat het aan kan en mag niet door een game kunnen worden gedwongen om meer te doen dan wat hij aan kan.
Het lijkt me dus te wijzen op een hardware probleem, dat misschien wel met software op te lossen is door strengere limieten te stellen maar als het de hardware is zullen ze alles moeten reviseren en mag je hopen dat je een gereviseerde terug krijgt bij gebruik van garantie anders heb je straks weer hetzelfde probleem.

[ Voor 25% gewijzigd door Kalder op 08-10-2021 20:11 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:07
Lijkt ondertussen vrij duidelijk dat er bij bepaalde AIB's een probleem is met de firmware mbt het respecteren van de ingestelde power limieten. Zo zie je MSI gewoon de limiet houden en bijvoorbeeld EVGA er doorheen slaan.

Geen queue vandaag op Balanjar *O* .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
sdk1985 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:10:
Geen queue vandaag op Balanjar *O* .
Er zijn nog maar een handjevol servers met een queue van meer dan 500 op dit moment. Nagenoeg alle queues zijn vervallen. Ik vermoed dat het niet lang zal zijn na openstellen van de server transfers tot we de eerste server merges zullen gaan zien. De nieuwigheid gaat er een beetje vanaf. De drang om 20 uur op een dag te spelen verdwijnt :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Kalder schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:49:
[...]

Dat idee had ik ook al een beetje bij het kijken van de video, vooral die kaart van evga, zo raar dat als je een limiet instelt voor power percentage dat hij gewoon constant daarboven blijft verbruiken, lijkt me al een probleem op zich.
Denk ook niet dat het aan een game kan liggen dat een kaart het begeeft, de kaart moet zelf weten wat het aan kan en mag niet door een game kunnen worden gedwongen om meer te doen dan wat hij aan kan.
Het lijkt me dus te wijzen op een hardware probleem, dat misschien wel met software op te lossen is door strengere limieten te stellen maar als het de hardware is zullen ze alles moeten reviseren en mag je hopen dat je een gereviseerde terug krijgt bij gebruik van garantie anders heb je straks weer hetzelfde probleem.
Als software heb je eigenlijk helemaal geen directe controle over dat soort hardware verbruik. Wat je kunt doen is bijvoorbeeld frame rate limiten. Maar laten we wel wezen, voldoende gamers worden helemaal niet blij van bijvoorbeeld een fps limit van 60. En terecht, waarom zou je met een goed werkende kaart moeten boeten voor een fabrikant die tekortkomingen heeft?

Een fabrikant kan qua firmware de nodige aanpassingen doen. Maar ook dat is natuurlijk een afweging. Voor een partij als EVGA betreft het wat, 1 op 1000 3090's ongeveer die kapot gaat? Waarom zou je de presentaties van een meerderheid van je gebruikers beperken. Zeker nadat zij de hardware al aangeschaft hebben? Veel mensen zullen dan of geen firmware meer updaten, de kaarten verkocht met deze firmware mogelijk laten liggen ten kosten van de concurrentie waar mogelijk in deze tijden van schaarste en in de toekomst je als fabrikant potentieel enkel nog maar meer heroverwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

psychodude schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:44:
[...]

Als software heb je eigenlijk helemaal geen directe controle over dat soort hardware verbruik. Wat je kunt doen is bijvoorbeeld frame rate limiten. Maar laten we wel wezen, voldoende gamers worden helemaal niet blij van bijvoorbeeld een fps limit van 60. En terecht, waarom zou je met een goed werkende kaart moeten boeten voor een fabrikant die tekortkomingen heeft?

Een fabrikant kan qua firmware de nodige aanpassingen doen. Maar ook dat is natuurlijk een afweging. Voor een partij als EVGA betreft het wat, 1 op 1000 3090's ongeveer die kapot gaat? Waarom zou je de presentaties van een meerderheid van je gebruikers beperken. Zeker nadat zij de hardware al aangeschaft hebben? Veel mensen zullen dan of geen firmware meer updaten, de kaarten verkocht met deze firmware mogelijk laten liggen ten kosten van de concurrentie waar mogelijk in deze tijden van schaarste en in de toekomst je als fabrikant potentieel enkel nog maar meer heroverwegen.
Ja het is natuurlijk sterk afhankelijk van hoeveel het voorkomt maar als over 2-3 jaar blijkt dat 3000 series kaarten het stuk voor stuk begeven bij veeleisende games, hebben ze wel een probleem lijkt me, als klant word je niet blij als je zo'n dure uitgave maar zo kort kunt gebruiken helemaal als je niet doet aan overclocken. Bij normaal gebruik zouden zulke dingen een flinke levensverwachting moeten hebben veel langer dan de 2 jaar garantie.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 21:04
Na veel wikken en wegen denk ik dat het voorlopig fire staff + rapier wordt. Leuke combo en soms wel leuke crits. En ik denk dat op hoger of max level kijken om de rapier misschien te ruilen voor een ice gauntlet alsnog, om wat meer control te krijgen zeg maar.

Wel merk ik dat Pillar of Fire soms 2 keer damage doet, maar meestal 1 keer. Had vanmiddag een keer dat ie 2 keer deed en beide crit, was de mob gelijk dood. Iemand een idee waarom het soms 2 keer gaat? Mikken op lopende mobs was ook nog beetje wennen maar goed te doen.

Rapier is leuk er bij. Evade gaat soms niet helemaal lekker, word ik alsnog geraakt. Maar ja, met Fire Staff niet echt veel mana problemen tot nu toe dus gebruik de rapier ook niet heel veel. Riposte is wel een stuk makkelijker te timen in pve.

edit:
Om mijn eigen vraag te beantwoorden, mogelijk dat iemand het zich ook afvraagt: Pillar of Fire gaat als een soort ripple effect van binnen naar buiten. Als je deze dan precies goed gooit dan duw je de mob soms zo dat ie 2 keer geraakt wordt.

[ Voor 13% gewijzigd door DaitoX op 09-10-2021 00:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 13:51
Een update over de komende server transfers:

https://forums.newworld.com/t/server-transfer-update/354335

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
In ieder geval 'definitief' duidelijkheid over cross region transfers. Ben benieuwd of dit blijvend zal zijn, de backlash vanuit met name US east/west zal groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Boys is die gekke issue dat deze game je nieuwe 30X0 kaart kapot maakt al opgelost? Ik heb interesse om ook met deze game te gaan starten, maar wil mijn msi 3080 niet kapot zien gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:18
Soulizer schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:57:
Boys is die gekke issue dat deze game je nieuwe 30X0 kaart kapot maakt al opgelost? Ik heb interesse om ook met deze game te gaan starten, maar wil mijn msi 3080 niet kapot zien gaan.
Een paar berichten terug besproken. Als je kaart kapot gaat tijdens het spelen is het waarschijnlijker dat je kaart sowieso al een defect heeft dan dat het spel de oorzaak is

Dan is het misschien juist fijner dat je kaart kapot gaat binnen de garantie periode. Dan over een tijdje met een ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
En anders, als je je zorgen maakt, zet in MSI afterburner max energy verbruik op 80%, of stel ingame de fps cap in op 60. Dan zal je kaart niet op max draaien constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Precies zoals verwacht. Gratis éénmalige transfer, later betaald en niet naar full worlds. Welk worlds full zijn kun je hier zien: https://www.newworld.com/en-us/support/server-status

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:16
Nice :) ben level 30 geworden qua territory standing met Windsward. Nu wil ik daar dat grootste huis kopen. Kom nog 2k tekort though dus even grinden vanavond in de hoop dat ik dan me eerste huis kan kopen :D

EDIT : YAY

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s3BX-sYuFNNlYuCTEu9C-kOXHs0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XwIC9wT68qtGeJqAx45aVE3r.png?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door Ricmaniac op 09-10-2021 20:18 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
Ricmaniac schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 20:00:
Nice :) ben level 30 geworden qua territory standing met Windsward. Nu wil ik daar dat grootste huis kopen. Kom nog 2k tekort though dus even grinden vanavond in de hoop dat ik dan me eerste huis kan kopen :D

EDIT : YAY

[Afbeelding]
Nice, hier nog wel enige tijd te gaan voor de 30 territory standing :9.

Het zit vanavond niet mee met het vinden van iron veins. Overal kom ik alleen maar al gathered veins tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
De kleine details die AGS heeft aangebracht begin ik steeds meer te waarderen. Denk aan de damage decals op stenen structuren waar je tegenaan slaat. Het bijgaande geluid hierbij. Omgekapte bomen die naar beneden rollen indien je ze op een berg kapt. Het geluid van regen op heavy armor versus light armor. Het geluid van regen op een tentdoek boven je hoofd.

Dat in combinatie met de zeer verre view distance, lighting en overall sound maakt het gewoon zo'n mooie immersive ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:07
psychodude schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 22:19:
Dat in combinatie met de zeer verre view distance.
View distance is zelfs zo goed dat ik hemp zie staan voordat het zelfs maar op de radar verschijnt. Mogen ze de radar wel een klein beetje buffen ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h1jfSCmXrSS3iInBNj_by9z6V3s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/804KeY8wSwrHTSSZo7qXCfOO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 52% gewijzigd door Arator op 10-10-2021 11:41 . Reden: screenshot toegevoegd ]

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
psychodude schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 22:19:
De kleine details die AGS heeft aangebracht begin ik steeds meer te waarderen. Denk aan de damage decals op stenen structuren waar je tegenaan slaat. Het bijgaande geluid hierbij. Omgekapte bomen die naar beneden rollen indien je ze op een berg kapt. Het geluid van regen op heavy armor versus light armor. Het geluid van regen op een tentdoek boven je hoofd.

Dat in combinatie met de zeer verre view distance, lighting en overall sound maakt het gewoon zo'n mooie immersive ervaring.
Ja heb exact hetzelfde. vooral de audio daarvan is echt super nice gewoon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Voor het laatste is een doorn in me ogen. Soms ben ik onderweg ergens naar toe en wil ik tijdens het wandelen toch even kijken of ik nog een betere shirt of broek heb.. alleen ik ga nu nog steeds de mist in door Tab te klikken, en dan stopt me poppetje weer.

Juist ook dat lopen naar gebieden toe, is niet een probleem. Maar probleem is er wanneer je snel terug wilt om bijvoorbeeld quests in te leveren. De recall is inderdaad naar mijn mening te lang.

Liever zou ik gewoon een fast travel optie zien zoals Guild Wars 2 dat heeft, gewoon overal heen kunnen switchen, maar dan wel 'betaald' met coins.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 18:50
Metian schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 10:13:
Voor het laatste is een doorn in me ogen. Soms ben ik onderweg ergens naar toe en wil ik tijdens het wandelen toch even kijken of ik nog een betere shirt of broek heb.. alleen ik ga nu nog steeds de mist in door Tab te klikken, en dan stopt me poppetje weer.

Juist ook dat lopen naar gebieden toe, is niet een probleem. Maar probleem is er wanneer je snel terug wilt om bijvoorbeeld quests in te leveren. De recall is inderdaad naar mijn mening te lang.

Liever zou ik gewoon een fast travel optie zien zoals Guild Wars 2 dat heeft, gewoon overal heen kunnen switchen, maar dan wel 'betaald' met coins.
maar wat is er dan mis met het fast travel wat ze in new world hebben? je kun toch tussendoor gewoon naar je settlement toe gaan als je recall op cooldown is?

Vind het persoonlijk ook wel jammer dat NW in mijn ogen eindelijk weer een game is die een MMO maakt die niet gelijk is aan alle MMO's, en vind het daarom ook jammer dat alle aspecten die in een reguliere MMO zitten, ook in NW moeten komen.

[ Voor 12% gewijzigd door huntedjohan op 10-10-2021 10:20 ]

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik vind het juist wel prima. Eerst was ik ook helemaal aan het klagen .. echt mounts nodig blabla. inmiddels level 40 en travel echt meer dan genoeg maar erger me er totaal niet aan.

Geeft de wereld veel meer immersie en ook het gatheren en harvesten etc is allemaal makkelijk dan wanneer je op je paard steeds eraf en erop moet.

PvP ook geen gezeur dat iemand weg rent of je hem eerst van ze paard moet meppen etc :P

maar het niet door rennen terwijl je inventort opent is wel echt heel kut ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Trouwens, gezien er toch wat mensen dit spel spelen heb ik even de moeite genomen om een formulier + sheet te maken. Als iedereen die dit speelt het invult, kan men gemakkelijk zien waar iedereen speelt (server) ect.

Formulier: https://forms.gle/uwtTPFkPY5FDSRxs9
Sheet: https://docs.google.com/s...2gDlbmeQ/edit?usp=sharing

Je kan er meerdere toevoegen

[ Voor 3% gewijzigd door Metian op 10-10-2021 10:29 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

huntedjohan schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 10:17:
[...]

maar wat is er dan mis met het fast travel wat ze in new world hebben? je kun toch tussendoor gewoon naar je settlement toe gaan als je recall op cooldown is?

Vind het persoonlijk ook wel jammer dat NW in mijn ogen eindelijk weer een game is die een MMO maakt die niet gelijk is aan alle MMO's, en vind het daarom ook jammer dat alle aspecten die in een reguliere MMO zitten, ook in NW moeten komen.
Hoe dan? Want als ik random ergens in de wereld sta, is recall te enige optie om terug naar een settlement te komen. Om Fast Travel te gebruiken moet ik in een andere settlement of outpost zijn.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psychodude
Ik ben het persoonlijk eigenlijk alleen maar met punt 1 eens. Quest sharing.

Mail vind ik overbodig. En sterker nog, items versturen over afstand vind ik gezien de gescheiden trading posts die new world bied, daarmee dus lokale economies, uitermate onwenselijk. Indien dit al geïncorporeerd wordt, dan zou dit iets moeten zijn waar een redelijke fee over geheven wordt. Amazon heeft de data, dus bijvoorbeeld het verschil in mean price tussen locatie van ontvanger en zender. Stel mean price van een goede item is 400 in Everfall, 700 in Monarch's bluff, dat je dus een 300g fee betaald om van Everfall naar Monarch's Bluff te mailen.

Player collision is naar mijn mening begrijpelijk. Het is en blijft een game met world PvP. Je bevind je tussen players met PvP flagging. En daar moet collision gewoon voor gelden. Het ontbreken ervan in andere MMO's beschouw ik persoonlijk juist als omissie. Het hebben van collision maakt tanking in PvP zinnig. Het werken met een gemengde populatie maakt het erg onvoorspelbaar indien een deel wel collision gaat hebben, een ander deel niet. En in PvE neemt de hinder toch al redelijk af nu spelers wat meer verspreid beginnen te raken.

Reduced cooldown, meh. Het is een uur voor gratis recall naar je in. Je hebt recht op 3 huizen met recall, eveneens gratis en timers op 2 uur ieder indien je kiest voor de grootste huizen. Oftewel, binnen een periode van 2 uur kun je 5 keer gratis recallen naar locaties. Dat is dus eens per 24 minuten. Ga je het nog veel vaker maken, kun je Azoth wel helemaal schrappen. En zelfs de Azoth teleport costs zijn helemaal zo hoog niet eens. Ik gebruik Azoth naast teleports voor crafting, maar kruip langzaam aan op richting Azoth cap. Het kan aan mij liggen. Maar ik krijg het in ieder geval niet op op dit moment.

Het laatste punt verdeeld. Tijdens gathering ja, daar kan ik inkomen. Tijdens traveling, net als collision vind ik dit tijdens PvP weer onwenselijk. Zeker swappen van gear on the run moet dan niet mogelijk zijn. En eigenlijk vind ik ook überhaupt inventory management on the run iets dat daarin buiten beschouwing gelaten moet worden. Natuurlijk kun je werken met een systeem van tijdens PvE wel, wanneer PvP flagged niet. Maar uiteindelijk maakt dat een wat verdeelde speelervaring, wat zeker voor nieuwere spelers onwennig zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:17
Als je je, zoals ik, voorlopig alleen richt op questen en levelen en af en toe maar wat craft dan is Azoth sowieso geen probleem. Ik zit constant bijna op max Azoth en ga juist fast travelen om onder de max Azoth te blijven. Gaat misschien lastig worden als ik op hoger level wel ga craften en dan juist meer Azoth nodig heb dmv quests maar voorlopig is dat geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
psychodude schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 10:44:
[...]

Mail vind ik overbodig. En sterker nog, items versturen over afstand vind ik gezien de gescheiden trading posts die new world bied, daarmee dus lokale economies, uitermate onwenselijk. Indien dit al geïncorporeerd wordt, dan zou dit iets moeten zijn waar een redelijke fee over geheven wordt. Amazon heeft de data, dus bijvoorbeeld het verschil in mean price tussen locatie van ontvanger en zender. Stel mean price van een goede item is 400 in Everfall, 700 in Monarch's bluff, dat je dus een 300g fee betaald om van Everfall naar Monarch's Bluff te mailen.

Player collision is naar mijn mening begrijpelijk. Het is en blijft een game met world PvP. Je bevind je tussen players met PvP flagging. En daar moet collision gewoon voor gelden. Het ontbreken ervan in andere MMO's beschouw ik persoonlijk juist als omissie. Het hebben van collision maakt tanking in PvP zinnig. Het werken met een gemengde populatie maakt het erg onvoorspelbaar indien een deel wel collision gaat hebben, een ander deel niet. En in PvE neemt de hinder toch al redelijk af nu spelers wat meer verspreid beginnen te raken.

Reduced cooldown, meh. Het is een uur voor gratis recall naar je in. Je hebt recht op 3 huizen met recall, eveneens gratis en timers op 2 uur ieder indien je kiest voor de grootste huizen. Oftewel, binnen een periode van 2 uur kun je 5 keer gratis recallen naar locaties. Dat is dus eens per 24 minuten. Ga je het nog veel vaker maken, kun je Azoth wel helemaal schrappen. En zelfs de Azoth teleport costs zijn helemaal zo hoog niet eens. Ik gebruik Azoth naast teleports voor crafting, maar kruip langzaam aan op richting Azoth cap. Het kan aan mij liggen. Maar ik krijg het in ieder geval niet op op dit moment.

Het laatste punt verdeeld. Tijdens gathering ja, daar kan ik inkomen. Tijdens traveling, net als collision vind ik dit tijdens PvP weer onwenselijk. Zeker swappen van gear on the run moet dan niet mogelijk zijn. En eigenlijk vind ik ook überhaupt inventory management on the run iets dat daarin buiten beschouwing gelaten moet worden. Natuurlijk kun je werken met een systeem van tijdens PvE wel, wanneer PvP flagged niet. Maar uiteindelijk maakt dat een wat verdeelde speelervaring, wat zeker voor nieuwere spelers onwennig zal zijn.
Helemaal met je eens. Heb een beetje het idee dat de meeste van deze artikelen er maar 15 uur ofzo in hebben zitten en nog niet echt verder zijn dan level 20 ofzo.

Verwacht nog wel wat puntjes waar ik tegen aan ga lopen zodra ik 60 ben maar voelt niet alsof deze punten zoals in dat artikel geschreven het geen is waar ik me aan erger. Maar ook quest sharing is soms wel soms niet. Kan me scenarios voorstellen waarbij het "misbruikt" kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Ricmaniac schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 11:20:
[...]

Helemaal met je eens. Heb een beetje het idee dat de meeste van deze artikelen er maar 15 uur ofzo in hebben zitten en nog niet echt verder zijn dan level 20 ofzo.

Verwacht nog wel wat puntjes waar ik tegen aan ga lopen zodra ik 60 ben maar voelt niet alsof deze punten zoals in dat artikel geschreven het geen is waar ik me aan erger. Maar ook quest sharing is soms wel soms niet. Kan me scenarios voorstellen waarbij het "misbruikt" kan worden.
Een MMO echt reviewen is natuurlijk ook gewoon lastig in dat opzicht. En wat in veel reviews opvalt is dat er op een zekere wijze veel wordt gewerkt vanuit een bekend perspectief, te weinig wordt gekeken naar wat New World onderscheid.

Geboden 'verbeterpunten' zijn veelal dan ook eerder een stap richting WoW. En de kritische vraag is en blijft daarin toch veelal: is dit nodig? is dit wenselijk? En voor mij is het antwoord op zeker het eerste vaak nee.

Ik denk ook helemaal niet dat New World het nodig heeft om meer als WoW te worden. De ratings zijn goed, de spelersaantallen zijn goed, de fundamentals zijn goed. Het spel moet zich verder ontwikkelen, zeker. Maar dat is normaal. Wat denk ik veel belangrijker is, is dat van de ratings op Steam 70% inmiddels positief is. En als we kijken naar het datumbereik vanaf dag 4 post launch, dit zelfs 79% is. De laatste week 84%. En het over de laatste dagen een beetje rond deze 85% blijft hangen.

Naarmate de levensduur van het spel vordert, zal de overall rating dan ook waarschijnlijk meer en meer richting deze 85% gaan verschuiven.

Voor veel van deze spelers lijken "must changes" dan ook zeker niet aan de orde. En persoonlijk denk ik dat indien AGS te veel op WoW gaat proberen te lijken met New World, des te minder onderscheidend ze worden en des te minder het echt anders aanvoelt. Als ook voor wat betreft veel zaken gewoon af zal gaan doen op juist datgeen dat New World op dit moment juist zo leuk maakt.

En hoewel ik denk dat veel uur niet noodzakelijk zal moeten zijn om te beoordelen of een MMO leuk is om te spelen of niet, denk ik wel dat wil je het inderdaad goed kunnen reviewen, er op dit moment nog eigenlijk gewoon geen speler is die echt voldoende heeft gezien om een goed definitief oordeel te kunnen vellen voor een review artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:18
Een gezamelijke company storage in een stad is in mijn mening ook een gemis, maar niet direct een must have en een betere oplossing dan mail. Mail is denk ik redelijk lastig te balanceren omdat je locatie specifieke economieen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
psychodude schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 12:52:
[...]

Een MMO echt reviewen is natuurlijk ook gewoon lastig in dat opzicht. En wat in veel reviews opvalt is dat er op een zekere wijze veel wordt gewerkt vanuit een bekend perspectief, te weinig wordt gekeken naar wat New World onderscheid.

Geboden 'verbeterpunten' zijn veelal dan ook eerder een stap richting WoW. En de kritische vraag is en blijft daarin toch veelal: is dit nodig? is dit wenselijk? En voor mij is het antwoord op zeker het eerste vaak nee.

Ik denk ook helemaal niet dat New World het nodig heeft om meer als WoW te worden. De ratings zijn goed, de spelersaantallen zijn goed, de fundamentals zijn goed. Het spel moet zich verder ontwikkelen, zeker. Maar dat is normaal. Wat denk ik veel belangrijker is, is dat van de ratings op Steam 70% inmiddels positief is. En als we kijken naar het datumbereik vanaf dag 4 post launch, dit zelfs 79% is. De laatste week 84%. En het over de laatste dagen een beetje rond deze 85% blijft hangen.

Naarmate de levensduur van het spel vordert, zal de overall rating dan ook waarschijnlijk meer en meer richting deze 85% gaan verschuiven.

Voor veel van deze spelers lijken "must changes" dan ook zeker niet aan de orde. En persoonlijk denk ik dat indien AGS te veel op WoW gaat proberen te lijken met New World, des te minder onderscheidend ze worden en des te minder het echt anders aanvoelt. Als ook voor wat betreft veel zaken gewoon af zal gaan doen op juist datgeen dat New World op dit moment juist zo leuk maakt.

En hoewel ik denk dat veel uur niet noodzakelijk zal moeten zijn om te beoordelen of een MMO leuk is om te spelen of niet, denk ik wel dat wil je het inderdaad goed kunnen reviewen, er op dit moment nog eigenlijk gewoon geen speler is die echt voldoende heeft gezien om een goed definitief oordeel te kunnen vellen voor een review artikel.
Eh ik denk dat je die ratings binnenkort juist weer de andere kant op zal zien schuiven hoor. Nu is het een beetje de "honeymoon phase", servers doen het, grind voelt niet zo erg en genoeg mensen om dungeon mee te doen.

Maar over een paar weken als de snellere farmers allemaal max zijn en minder te doen hebben (alleen de wars / invasions), de casuals zich een beetje gaat stuk bijten rond de level 40 en misschien op sommige servers niet zo veel nieuwe mensen meer beginnen waardoor het lastiger wordt om voor Amrine bijvoorbeeld een groep te vinden. Tjah, dan zie ik de reviews wel weer wat naar beneden gaan. Enige manier dat ik ze rond de 85% zie blijven staan is als er ineens een hoop nieuwe content zou zijn of in ieder geval een roadmap gecommuniceerd zou worden, maar dat zie ik niet zo gauw gebeuren nog.

Hoewel ik het er mee eens ben dat het niet op WoW hoeft te gaan lijken, denk ik dat een dungeon finder bijvoorbeeld geen slecht ding is. Zeker als het straks lastiger is voor de leveling dungeons wil je niet voor die dungeon gaan staan wachten en steeds chat lopen spammen, kan je beter gewoon een queue in en ondertussen lekker iets anders doen. Ook veranderd een dungeon finder niks aan de pvp of sociale aspecten want nu gaat de groep een dungeon in en dan zeggen ze praktisch niks tot het einde.

Ook de keys voor de dungeons vind ik niet iets toevoegen. Inventory openen terwijl je auto run aan hebt zou toch ook geen probleem moeten zijn (om gear swappen in pvp tegen te gaan zouden ze gewoon gear swappen onmogelijk kunnen maken tijdens combat en x aantal seconden daarna). In mijn ogen zijn dit geen onderscheidende dingen, maar vooral die het een beetje gedateerd laten aanvoelen.

Ik denk dat New World een goede basis is, levelen en combat voelen over het algemeen goed aan, maar er is zeker genoeg ruimte voor verbetering, meer content en sommige aspecten voelen gedateerd.

Dat gezegd hebbende, vermaak ik me nog steeds prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Net het spel gekocht en begonnen met spelen maar wil graag een andere leuke server kiezen aangezien op deze veel russen lijken te zitten :/

Iemand tips voor een meer engels talige server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Cowamundo schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:56:
Net het spel gekocht en begonnen met spelen maar wil graag een andere leuke server kiezen aangezien op deze veel russen lijken te zitten :/

Iemand tips voor een meer engels talige server?
zit zelf op jacquet, en die bevalt tot nu prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluissie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-08 20:45
Nog een Company op de Serpens server ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Ik moet echt minder gaan vergeten om een kampvuur op te zetten voor ik ergens bezig ga met quests met mobs 2/3 levels hoger..

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AGS strikes again... https://www.eurogamer.net...ld-region-transfer-u-turn

Tl;dr: vanwege de queues beloofde Amazon dat er een functie zou komen nog om je character naar een andere wereld te verplaatsen, en ze zeiden dat het zelfs tussen regio's zou kunnen.

Switch naar gisteren: Amazon zegt dat de transfer feature komt, maar NIET tussen regio's. Dus mensen die de queue's wouden ontduiken via andere regio's totdat de servers gefixt waren, zijn de klos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:13
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:26:
AGS strikes again... https://www.eurogamer.net...ld-region-transfer-u-turn

Tl;dr: vanwege de queues beloofde Amazon dat er een functie zou komen nog om je character naar een andere wereld te verplaatsen, en ze zeiden dat het zelfs tussen regio's zou kunnen.

Switch naar gisteren: Amazon zegt dat de transfer feature komt, maar NIET tussen regio's. Dus mensen die de queue's wouden ontduiken via andere regio's totdat de servers gefixt waren, zijn de klos.
Dat heb ik eerder ook al aangegeven in een post, is destijds gewoon aangegeven door Amazon dat het niet tussen regio’s zou werken.

Ik begrijp de verontwaardiging dus ook niet☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:13
Metian schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:15:
Ik moet echt minder gaan vergeten om een kampvuur op te zetten voor ik ergens bezig ga met quests met mobs 2/3 levels hoger..
Ik gebruik echt nooit een kampvuur. Ook nog niet nodig gehad moet ik zeggen. Als je dan een nieuwe wilt maken, moet je dan de oude verwijderen?

Misschien toch maar eens de quests doen voor die upgraded camps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Tribunus schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:33:
[...]

Ik gebruik echt nooit een kampvuur. Ook nog niet nodig gehad moet ik zeggen. Als je dan een nieuwe wilt maken, moet je dan de oude verwijderen?

Misschien toch maar eens de quests doen voor die upgraded camps
Je moet inderdaad een oude kampvuur verwijderen (door Y in te houden) voor je een nieuwe kan plaatsen. Hoe dan ook, scheelt soms heel stuk lopen als je dood gaat :/

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 13:51
Metian schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:15:
Yep...hetzelfdie hier ;)
Ik begin het zo langzamerhand te leren maar soms dan ben ik in een landmark (kan je geen camp plaatsen) en denk ik: "ach, laat maar, ik red het wel"... maar ja soms toch ook even niet haha.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
richards3 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:06:
[...]

zit zelf op jacquet, en die bevalt tot nu prima.
Thanks ben daar opnieuw begonnen! :)
CharName Auvelia

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaitoX
Tribunus schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:31:
[...]

Dat heb ik eerder ook al aangegeven in een post, is destijds gewoon aangegeven door Amazon dat het niet tussen regio’s zou werken.

Ik begrijp de verontwaardiging dus ook niet☺️
Ze zeiden eerst juist specifiek dat dat wel kon.

https://twitter.com/playn.../1442909890222047233?s=21

[ Voor 8% gewijzigd door DaitoX op 10-10-2021 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ja dat is het hele probleem. Als ze toen gelijk hadden gezegd: Ja het kan mits de server niet vol is en alleen in je eigen region was dat hele probleem nu niet geweest.

Dit hebben ze goed verkloot. Ongeacht of je ze het kwalijk neemt of wat dan ook het is gewoon stom om op deze manier mensen "voorgelogen" te hebben.

Kijk naar bijvoorbeeld Asmongold. of je hem nou mag of niet en voor of tegen streamers bent.. hij heeft een hele grote following waardoor mensen kiezen op zijn server te spelen. De server was alleen te druk dus koos die een andere tot transfers beschikbaar werden... zit hij daar nu vast want hij kan niet naar zijn originele server :P Kan dan ook geen andere server als main server kiezen want wat hij ook kiest zijn server raakt vol dus worden er weer vieuwers benadeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
hebben we het over world sets? of gewoon region als in eu/us ect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Persoonlijk vind ik de azoth voor fast travel niet zo prettig werken in combinatie met de beperkte storage. Mijn materialen passen niet in één stad. Dus ik heb een stad voor items die ik wil bewaren, een stad voor alchemy/cooking en een stad voor outfitting/smelting/leatherworking/enz.

Je zit vrij snel op de cap maar je blaast ook weer vrij snel door azoth heen. Je kunt per keer maar 350kg (afhankelijk van je level) mee nemen. Kost je al snel 30 heen + 80 terug om even wat spullen te verhuizen. Doe dat 2x of 3x en je bent meteen 400 azoth kwijt.

Ik zie liever dat ze het azoth reserveren voor het verbeteren van wapens en eventueel toevoegen als eis voor het maken van de dungeon orbs en dat soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
Zodra je wat huizen hebt kan je wat meer gratis recalls doen, dat zou wat moeten helpen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Kun je in een huis ook dingen opslaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaitoX
Ja je kan storage furniture plaatsen in een huis. Hoe duurder het huis hoe meer storage furniture je er in mag plaatsen. Ook de recall cooldown is korter bij een duurder huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dementii
  • Laatst online: 11-09 21:10
Vortigen schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:09:
[...]

Yep...hetzelfdie hier ;)
Ik begin het zo langzamerhand te leren maar soms dan ben ik in een landmark (kan je geen camp plaatsen) en denk ik: "ach, laat maar, ik red het wel"... maar ja soms toch ook even niet haha.
Ik zoek altijd een bestaand kampvuur van iemand anders. Je kunt deze ook gebruiken om je respawn point in te stellen. Dat scheelt je nog materialen ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
sdk1985 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:00:
Kun je in een huis ook dingen opslaan?
Ja, in een large house heb je ruimte voor 4 chests, er iron chest krijg je 300 additional storage. Een large house met 4 chests geeft dus 1200 extra storage. Ook heb je 65 keer toegang tot storage als territory standing reward. Hoewel level 300 natuurlijk even gaat duren, geeft dit uiteindelijk ook 25 * 65 = 1625 storage. In 3 steden heb je dus ruimte tot 1000 + 1200 + 1625 = 3825 storage.

Een hoeveelheid die je als je het mij vraagt niet snel echt nodig zult hebben. Indien je niet al te veel zware mats aan het hoarden bent, en refined naar higher tier waar mogelijk, kun je al flink besparen op gewicht.
sdk1985 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 20:45:
Je kunt per keer maar 350kg (afhankelijk van je level) mee nemen. Kost je al snel 30 heen + 80 terug om even wat spullen te verhuizen. Doe dat 2x of 3x en je bent meteen 400 azoth kwijt.
Je hebt ruimte voor 3 bags, de tier V Infused Leather Adventurer's Satchel geeft ruimte voor 360. Met de extra pockets perk heb je 95 extra per bag, zit je op 445. Hiermee heb je dus 1335 extra draag capaciteit. Theoretisch zelf nog hoger, want het is een level 150 crafting recipe, craft je het met een hoger level kun je een hogere dan standaard gearscore en daarmee verder verhoogde capaciteit krijgen. Combineer dat verder met bijvoorbeeld de strength perk en je hebt uiteindelijk op je character een carry capacity van zeker 1500, mogelijk zelfs 1600.

Endgame kom je uiteindelijk dus op een storage capacity van ruim meer dan 20k. Houd je rekening met het feit dat endgame ruime hoeveelheden aan resources vereisen om überhaupt te refinen tot dat niveau, dan combineer je zoveel weight aan lower tier resources samen tot low weight items dat je steeds meer je best zult moeten doen om tegen limits aan te lopen.

Bedenk je verder ook dat sommige soorten items gewoon veel zwaarder zijn dan anderen. Een town voor food, een andere voor alchemy, een derde voor armorsmithing klinkt leuk. Goed georganiseerd. Maar is een ramp voor je storage gebruik. Cooking en alchemy ingredients zijn dusdanig licht i.v.m. armorsmithing dat deze keuze ongunstig is. Ook voor wat je zelf nodig hebt ben je dan erg afhankelijk van travelen wat je anders vermoedelijk niet snel gedaan zou hebben. Even op en neer naar je "potion town", om vervolgens naar je "food town" te gaan, kost toch redelijk wat Azoth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
psychodude schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 22:00:
[...]

Bedenk je verder ook dat sommige soorten items gewoon veel zwaarder zijn dan anderen. Een town voor food, een andere voor alchemy, een derde voor armorsmithing klinkt leuk. Goed georganiseerd. Maar is een ramp voor je storage gebruik. Cooking en alchemy ingredients zijn dusdanig licht i.v.m. armorsmithing dat deze keuze ongunstig is. Ook voor wat je zelf nodig hebt ben je dan erg afhankelijk van travelen wat je anders vermoedelijk niet snel gedaan zou hebben. Even op en neer naar je "potion town", om vervolgens naar je "food town" te gaan, kost toch redelijk wat Azoth.
Ja maar die bundel je toch ook gewoon als je zo gaat splitsen. Als je het zo zou willen splitsen:
Consumables doe je sowieso allemaal op 1 plek dan. Gemcutting kan dan ook nog bij die. Dan 1 town waar je voornamelijk je light en medium dingen maakt zeg maar (oftewel je leathers en cloth) en dan 1 town waar je heavy dingen en dat soort wapens makt (je mining zooi). In die 3 zones zet je je huizen, dan doe je in de zones er direct naast (indien je nog meer storage nodig hebt) gerelateerd spul. Want travel is goedkoper naar zones direct naast elkaar.

Maar dit gaat sowieso niet volledig werken denk ik. Niet zo zeer om wat je zelf aangaf, meer omdat je straks mooi al je cooking mats in zone A hebt liggen, maar die is misschien net in war geweest en nu is er geen tier 4 kitchen meer, moet je alsnog ergens anders heen gaan.

Verder blijf je her en daar ook wat overlap nodig hebben natuurlijk bij het craften. Ook bij light armor heb je toch vaak wat bars nodig hebben van je mining. Dus ik denk niet dat het een gek idee is om overal een basis te hebben liggen. Ik zou wel bij de een wat meer van bars doen en bij de andere wat meer leathers (oftewel wel een beetje zo splitsen bij de 3 huizen, ook al is het niet volledig).

Edit:
Om dan gelijk maar door te pakken:
Dan doe je je Huizen (de duurste natuurlijk) in Brightwoord, Cutlass Keys en Restless Shore. Dan hebben alle settlements een buur met een huis. Om verder travel nog te limiteren doe je je inn recall dan in Shattered Mountain (de neutrale zone helemaal in het noorden).

[ Voor 6% gewijzigd door DaitoX op 10-10-2021 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Let wel een groot huis kost ook een hoge tax die elke 7 dagen betaald moet worden.
Betaal je niet dan hou je je huis gewoon maar vervallen de bonussen die een huis geeft.

Dus verlies je je extra storage space, free teleport etc.

Wat wel een voordeel is: Tax stackt niet. Dus als je 1 week je tax niet betaald hebt blijft het gewoon op die ene week staan.

Dus je kan 6 weken niets betalen en dan alsnog hoef je maar 1 keer die tax te betalen.

Voor een groot huis zonder faction en/of company bonus betaal je wel 1000 gold per 7 dagen. Kan dus best hoog oplopen als je 3 grote huizen hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Ricmaniac schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 22:45:
Let wel een groot huis kost ook een hoge tax die elke 7 dagen betaald moet worden.
Betaal je niet dan hou je je huis gewoon maar vervallen de bonussen die een huis geeft.

Wat wel een voordeel is: Tax stackt niet. Dus als je 1 week je tax niet betaald hebt blijft het gewoon op die ene week staan.

Dus je kan 6 weken niets betalen en dan alsnog hoef je maar 1 keer die tax te betalen.

Voor een groot huis zonder faction en/of company bonus betaal je wel 1000 gold per 7 dagen. Kan dus best hoog oplopen als je 3 grote huizen hebt :P
Tsja, ik vraag mij af wat 3k gold per week over een paar maanden is. Afgelopen 2 dagen heb ik een uurtje of 8 kunnen spelen, circa 4k gold erbij. En verwacht eerlijk gezegd als ik morgen uit mijn werk terug kom dat er nog weer een paar bags verkocht zijn en dus nog eens 1 ~ 2k erbij gekomen zal zijn. En dan heb ik het nog maar over verkoop van tier 2, tier 3 items. Bij Tier 4 en tier 5 uiteindelijk zal dit enkel nog maar gunstiger zijn. En naarmate inflatie vordert, met de levensduur van een MMO, zal dit enkel en alleen maar nog gemakkelijker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ja ligt er aan wat je doet denk ik natuurlijk. ik weet niet precies wat voor quests je hebt op end game. of andere inkomsten buiten crafting.

Maar nu verdien ik voornamelijk me gold gewoon door te questen.
dat houd natuurlijk op een gegeven moment op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
Volgens mij is het standaard 1000 per week, maar bij het eerste huis krijg je 50% korting. Volgens mij is dit ook op de tax. Dan kom je dus uit op 2500 per week. Mogelijk meer door de tax stelling van degene die de zone controlled. Laten we voor het gemak heel ruim inschieten op 4000 per week.

Ik denk dat dit niet super veel is zodra je eenmaal max level bent. Denk dat je dat redelijk makkelijk bij elkaar hebt.
Ricmaniac schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 22:51:
Ja ligt er aan wat je doet denk ik natuurlijk. ik weet niet precies wat voor quests je hebt op end game. of andere inkomsten buiten crafting.

Maar nu verdien ik voornamelijk me gold gewoon door te questen.
dat houd natuurlijk op een gegeven moment op.
Faction board en project board houden nooit op natuurlijk. Paar dailies doen en klaar.

[ Voor 35% gewijzigd door DaitoX op 10-10-2021 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
Nu weet ik niet of de "kaarten" die je krijgt als je levelt in renown, random zijn. Maar daar krijg je ook regelmatig een kaart +25 storage. Ik heb zelf nog maar een char van lvl 22 max gehad, dus ik zou niet weten hoe dit verder gaat in de game.

Waar ik me dus wel aan erger, dat is dat je kills geloot kunnen worden door anderen. Word ik achtervolgd door een hoop zombie piraten, en een krokodil. Win ik het wonder boven wonder, staat er daar een lvl 30+ doodleuk te wachten tot die krokodil dood is, om die te kunnen skinnen. Of je mined een silver node of iets anders, word je aangevallen door iets, komt er iemand anders doodleuk alles inpikken. }:|

[ Voor 45% gewijzigd door Arator op 10-10-2021 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
DaitoX schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 22:52:
Volgens mij is het standaard 1000 per week, maar bij het eerste huis krijg je 50% korting. Volgens mij is dit ook op de tax. Dan kom je dus uit op 2500 per week. Mogelijk meer door de tax stelling van degene die de zone controlled.
Tax is standaard volgens mij 10% van de waarde. Dus het huis van 20k kost dan 2k per week. De owner van de town kan het instellen. Op Barri staan de meeste tussen 5 en 10%. De 50% korting is, zover ik heb begrepen, enkel voor de aankoop en de 1e week tax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwybo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 19:36
Ricmaniac schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 22:45:
(...) Betaal je niet dan hou je je huis gewoon maar vervallen de bonussen die een huis geeft.
Als het goed is behoud je wel je extra storage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
TheBrut3 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 00:59:
[...]

Tax is standaard volgens mij 10% van de waarde. Dus het huis van 20k kost dan 2k per week. De owner van de town kan het instellen. Op Barri staan de meeste tussen 5 en 10%. De 50% korting is, zover ik heb begrepen, enkel voor de aankoop en de 1e week tax.
Ik kan hier ook aan toevoegen dat niet de volledige tax naar de city owner gaat. Hier zit een gold sync van het spel in. Weet niet hoeveel % precies gaat nara de eigenaar want dat is lastig te zien, maar zeker niet de volledige tax.

De 50% korting is indd alleen voor de aankoop van je eerste huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dementii
  • Laatst online: 11-09 21:10
Wat is nu precies het voordeel van een huis kopen? Naast de extra opslag natuurlijk. Bragging rights?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Dementii schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:39:
Wat is nu precies het voordeel van een huis kopen? Naast de extra opslag natuurlijk. Bragging rights?
Trophies die je op kunt hangen, geven weer stat boosts e.d. Teleportation. Storage zoals je aangeeft. Dus zeker niet alleen bragging rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
psychodude schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 10:44:
[...]

Naja het laatste punt is natuurlijk vooral irritant als je dik lang moet wachten tijdens minen of lumbering.. dan is het wel handig als je even in je inventory kan rommelen, die huizen daar heb je een punt.

Echter zie ik mezelf niet zo heel snel 3 huizen hebben.. heb er nu nog niet eens 1 :+
Player collision vind ik dat die in pve uit moet.. deed gister avond een Dungeon met 3 melee dps en je raakt zelfs met z'n drieën vaak niets omdat je er niet bij kan.. chargen met de great axe? Vergeet het maar je raakt alleen de ruggen van je party members..

Mail.. ja ok valt wat voor te zeggen.. daarin tegen mogen ze van mij trading is dungeons wel gewoon aan zetten.. als je gevonden items of zelfs potions of food wilt traden.

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL
Dementii schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:39:
Zoals je al zei, opslag als je er furniture in doet, maar ook een heleboel andere voordelen. Een aantal opgesomd:

- Trophies > vorm van furniture die je boosts geeft over de hele map.
- Home recall naar die stad, afhankelijk van welk level je huis is om de x aantal uur die je kunt resetten met Azoth. Vaak goedkoper dan travelen met een hele inventory. Zo kun je in een high level area gatheren en terug recallen in een minder hoge.
- Lifestyle perk die de settlement upgrade binnen die zone. Bijv. als je huis in Windsward hebt en daar zijn lifestyle buffs actief, dan benut je die zolang je in de zone van Windsward bent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 10:23
Khaelos schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:57:
[...]

Naja het laatste punt is natuurlijk vooral irritant als je dik lang moet wachten tijdens minen of lumbering.. dan is het wel handig als je even in je inventory kan rommelen, die huizen daar heb je een punt.

Echter zie ik mezelf niet zo heel snel 3 huizen hebben.. heb er nu nog niet eens 1 :+
Player collision vind ik dat die in pve uit moet.. deed gister avond een Dungeon met 3 melee dps en je raakt zelfs met z'n drieën vaak niets omdat je er niet bij kan.. chargen met de great axe? Vergeet het maar je raakt alleen de ruggen van je party members..

Mail.. ja ok valt wat voor te zeggen.. daarin tegen mogen ze van mij trading is dungeons wel gewoon aan zetten.. als je gevonden items of zelfs potions of food wilt traden.
Ik ben het eigenlijk alleen eens met het collision in PVE (in instance only) uitzetten de rest is meer van "ik vind dat het zo moet" vanuit de originele auteur en vergelijken met andere games is een beetje een non discussie vind ik, elke game is anders en heeft zijn eigen plus en min punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ik vind brightwood trouwens wel een erg matige zone. De sfeer wanneer je binnen komt is top. Echter dat is van korte duur. Er zijn nauwelijks vijanden, er is vrijwel niks te minen en de quests staan enorm ver uit elkaar.

Opvallend want cutlass keys was wel écht een stap vooruit wat betreft questing. Daar kreeg je eindelijk de bekende groepjes quests van +-3 e in de zelfde regio. Tevens wat nieuwe mobs (crocs) en grote bouwwerken.

Hoe is weaver's fen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Echt een alles behalve productieve avond gehad XD me idee was om deze avond veel te levelen /questen

Uiteindelijk bijna 3 uur lang bezig geweest me storages te herindelen/verplaatsen omdat alles zo vol zat haha. Ook de oversteek naar Reekwater gedaan ondanks me lage level :P dat had ook wat voeten in de aarde maar is gelukt. Dus nu een extra stad erbij waar ik me mats kwijt kan en tussen kan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
sdk1985 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 22:17:
Ik vind brightwood trouwens wel een erg matige zone. De sfeer wanneer je binnen komt is top. Echter dat is van korte duur. Er zijn nauwelijks vijanden, er is vrijwel niks te minen en de quests staan enorm ver uit elkaar.

Opvallend want cutlass keys was wel écht een stap vooruit wat betreft questing. Daar kreeg je eindelijk de bekende groepjes quests van +-3 e in de zelfde regio. Tevens wat nieuwe mobs (crocs) en grote bouwwerken.

Hoe is weaver's fen?
Brightwood is met name voor Wyrdwood een goede/beste bron. Qua questing is het een beetje een tussenzone, kleinste level range.

Weaver's fen ben ik zelf nog niet geweest.

Vanavond door werk niet aan spelen toegekomen. Morgen hopelijk weer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
psychodude schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 23:06:
[...]

Brightwood is met name voor Wyrdwood een goede/beste bron. Qua questing is het een beetje een tussenzone, kleinste level range.

Weaver's fen ben ik zelf nog niet geweest.

Vanavond door werk niet aan spelen toegekomen. Morgen hopelijk weer :).
Weavers fen ben ik net uit. Vond het opzich wel een toffe zone. is een swamp area. wel erg grauw natuurlijk maarja zo is voornamelijk de hele game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 10:23
Ricmaniac schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 23:40:
[...]

Weavers fen ben ik net uit. Vond het opzich wel een toffe zone. is een swamp area. wel erg grauw natuurlijk maarja zo is voornamelijk de hele game.
Vond alleen wel het stadje in Weavers Fen compleet ruk ingedeeld, verder het sfeertje vond ik juist daar wel vet met dat moeras en de mist die er omheen hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 00:20
Iemand een aanraders voor youtuber(s) die uitleg geven of hoe alles werkt qua steden/storage etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
joostmakaay schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:30:
Iemand een aanraders voor youtuber(s) die uitleg geven of hoe alles werkt qua steden/storage etc.?
Wat wil je precies weten? Denk dat er hier wel een aantal mensen zijn, waaronder ik, die weten hoe het werkt. Of er een goede YT video over is dat durf ik niet te zeggen. Er zijn er vast genoeg met heel wat click bait titels. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
joostmakaay schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:30:
Wat wil je exact weten inderdaad?

Je hebt storage per stad die je kan uitbreiden op 2 manieren.
1 = die territory standing waarbij je af en toe de storage increase reward kiest.
2 = Een huis in een stad kopen en daar storage chests in plaatsen die bijdrage aan je max weight in een stad.

Je kan van area Y naar area X items uit de storage overhevelen voor wat gold als beide steden van jou faction zijn. Dit kan alleen naar de stad waar je staat. niet de andere kant op.

Welke vragen heb je precies :P

Om je weight limit in toom te houden is de beste tip die ik je kan geven om je materials te verspreiden op basis van crafts. Bijvoorbeeld cooking, alchemy in 1 stad. Armor en weapon smith in andere stad etc etc.

Enige probleem is dan af en toe de overlappende materials die je ook in andere crafts nodig hebt en je die dus in een andere stad hebt liggen. Indien die steden van je eigen faction zijn maakt dat niet zo uit want dan kan je ze dus laten "shippen" naar de stad waar je bent. (dat kan btw door boven je storage als je die opent een andere stad te selecteren.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
zijn er heel veel reacties verwijderd in deze topic? ik zie alleen maar berichten van psycodude. Is hij zijn karma stats aan het boosten of is er iets gebeurt in deze topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
Ok weird, forum deed vast een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Wowhead schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:00:
Ok weird, forum deed vast een beetje vreemd.
Had je toevallig op het knopje TS geklikt rechtsboven? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
Geen idee ik zal niemand anders zijn post behalve die van hem, vast mis geklikt oid geen idee. leuke topic ben me aan het inlezen in deze game.

Ga het allicht niet spelen want geen degelijke game bak en eerlijk gezegd ook niet meer de motivatie om een paar uur per dag te gamen maar ben altijd hopeful voor de next big MMO die mij helemaal doet weg zinken in een virtuele fantasie wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 00:27
Wat zijn de algemene huis strats hier van de mensen? Ik heb nog geen huis genomen omdat ik me zorgen maak over de upkeep als ik even niet kan spelen. Je moet toch 1000 coins per week bijeen krijgen of je verliest al de housing perks.

Ook even dit: als er mensen zijn die op hydrus zitten en syndicate spelen, zeker welkom in onze company.
Social, pve en pvp. Geen levelcap (waanzin dat sommige mensen dat al eisen)
Zijn allemaal Belgen en NLers. Stuur maar een berichtje dan.

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
JacobsT schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:08:
Wat zijn de algemene huis strats hier van de mensen? Ik heb nog geen huis genomen omdat ik me zorgen maak over de upkeep als ik even niet kan spelen. Je moet toch 1000 coins per week bijeen krijgen of je verliest al de housing perks.

Ook even dit: als er mensen zijn die op hydrus zitten en syndicate spelen, zeker welkom in onze company.
De houding perks unlocken ook weer op het moment dat je weer betaald. Dus indien je wat langer niet speelt, maakt het niet veel uit zou ik zeggen.

Daarnaast wacht ik 30 territory standing af voor direct grootste huis. Ben hier nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Wowhead schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:59:
zijn er heel veel reacties verwijderd in deze topic? ik zie alleen maar berichten van psycodude. Is hij zijn karma stats aan het boosten of is er iets gebeurt in deze topic?
Je zult op TS geklikt hebben, ben de enige TS die recent gepost heeft. Karma doet mij niet heel veel :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Weekje verder, erg leuk spel - vooral dat je met zo weinig skills toch best wat kan doen. Ik vind de player cap van 2k per server best laag. Kom op veel plekken 'niemand' tegen.

Toch wel enkele puntjes:
- Storage space. Ik ben level 30, kom zwaar te kort in alle zones waar ik ben geweest.... Ik probeer m'n mats zoceel mogelijk te upgraden, maar bijna alles zit overal vol :(.
- Migratie is uitgesteld (erg jammer, maar wel verwacht). Dus moet nog wachten totdat ik met mijn vrienden kan spelen
- Huizen lijken me op dit moment erg duur qua upkeep, dus heb die nog geen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Squishie schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:51:
- Migratie is uitgesteld (erg jammer, maar wel verwacht). Dus moet nog wachten totdat ik met mijn vrienden kan spelen
Dit is inderdaad ruk ja. Binnen mijn guild spelen we op dit moment ook nog erg verdeeld. Echt recruiten binnen New World hebben we dan ook nog niet gedaan omdat niet duidelijk is waar we naar toe zullen gaan/kunnen. Benieuwd wanneer het wel mogelijk zal gaan zijn. Hoop toch dat dit niet super lang op zich zal gaan laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik heb nog geen huis omdat ik nog twijfel over waar ik mijn eerste huis wil en ook of ik op dit moment al mijn gold wil uitgeven aan een huis of een profession levellen. :)

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij werken huizen zo:

De tax die je voor een huis betaalt hang af van 1) de prijs van je huis en 2) hoeveel procent de "eigenaar" van de stad heeft ingesteld; tussen de 5% en 20% van het aankoopbedrag van je huis.

Je kan elke week zelf kiezen of je de tax betaalt of niet. Betaal je niet dan verlies je de perks en fast travel, maar behoud je wel de eventuele extra storage die je via chests hebt gekregen.

Het is dus eigenlijk vooral het aankoopbedrag dat de verplichte kosten zijn. De storage heb je ook zonder tax en kost je dus niks extra (behalve eenmalige aanschaf van chests). Als je de tax niet wilt/kunt betalen, ben je daar door alsnog beter af dan zonder huis. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik ben verbaasd over de prijzen van gear. Zo goedkoop allemaal! Je kan echt goede deals scoren, heb een epic medium armor gekocht lvl50 (ben nu45) met + intel en + fireball damage voor 150 gold!

Zat te denken om te respeccen naar tank om de dungeons te clearen maar dat kost 2x 250 gold om weer terug te speccen. Van dat geld koop ik een paar epics....

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
evilpin0 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:59:
Ik ben verbaasd over de prijzen van gear. Zo goedkoop allemaal! Je kan echt goede deals scoren, heb een epic medium armor gekocht lvl50 (ben nu45) met + intel en + fireball damage voor 150 gold!

Zat te denken om te respeccen naar tank om de dungeons te clearen maar dat kost 2x 250 gold om weer terug te speccen. Van dat geld koop ik een paar epics....
Veel mensen levelen nu, zowel PvE als crafting. Dus ontzettend veel gear dat de markt overspoelt op dit moment. Verwacht dan ook dat dit de komende weken erg gaat bijtrekken. Waar je nu 200 gold voor betaald, kan over een maand of 3 zomaar meer richting de 10 - 20k gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
psychodude schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:01:
[...]

Veel mensen levelen nu, zowel PvE als crafting. Dus ontzettend veel gear dat de markt overspoelt op dit moment. Verwacht dan ook dat dit de komende weken erg gaat bijtrekken. Waar je nu 200 gold voor betaald, kan over een maand of 3 zomaar meer richting de 10 - 20k gaan.
Goed te weten, buy low now, sale very high later

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
evilpin0 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:02:
[...]

Goed te weten, buy low now, sale very high later
Is gewoon heel moeilijk te voorspellen de economie.
Ik denk dat het beter is om de low tier materials te houden.

Zo kon je in veel games geld verdienen. Mensen die later een alt rollen die willen snel de professions levelen en die kopen dan liever hopen van de low tier materials om alles ineens te powerlevelen ipv alles zelf te gaan gatheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
JacobsT schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:11:
[...]

Is gewoon heel moeilijk te voorspellen de economie.
Ik denk dat het beter is om de low tier materials te houden.

Zo kon je in veel games geld verdienen. Mensen die later een alt rollen die willen snel de professions levelen en die kopen dan liever hopen van de low tier materials om alles ineens te powerlevelen ipv alles zelf te gaan gatheren.
Alts zul je denk ik niet heel veel zien in deze game omdat je natuurlijk continue je build kan aanpassen en wapens kan wisselen.

Tegelijkertijd wil je denk ik niet de tijd die je in gathering en crafting stopt nog een keer op een andere character doen :P
Die tax hoef je je echt niet druk om te maken. Bij het grootste huis is het inderdaad 1000 gold. Maar dat verdien je echt makkelijk met een paar uur spelen. Je betaald het 1 keer per week en is een handmatige actie. Dus je kan het ook niet betalen maar dan verlies je na die 7 dagen de perks die je huis geeft. Dit blijft gewoon een eenmalige tax als je niet betaald hebt. Dus al stop je 6 weken met spelen, kom je terug en hoef je nog steeds alleen die ene keer tax te betalen om de perks weer te krijgen.

Let op 1000 is volgens mij wel zo'n beetje max. Afhankelijk wat de Gouverneur instelt.Indien de faction de area heeft is het al weer een stuk goedkoper volgens mij.

Mijn housing strat is 1 groot huis in de stad waar ik het meeste ben en het meeste craft dus meeste storage space nodig heb. Voor mij is dat windsward geworden. De overige 2 huizen wil ik verspreiden om de map zo goed mogelijk te coveren met de free teleport en zal waarschijnlijk in eerste instantie een klein huis zijn vanwege de kosten en puur voor de teleport. Denk dat ik ook alleen in mijn main house echt de inrichting wil doen enzo en het beetje mooi maken van je huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:00
psychodude schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:01:
[...]

Dat geloof ik niet zo, zeker niet voor de lagere tiers. Dit omdat de bovenkant van de T2/3 gear er nauwelijks nog is (de meeste gs op de marketplace komt niet verder dan x30-x40), dit gaat wel anders worden wanneer er veel mensen verder in crafting zijn en ook >x50 makkelijk kunnen maken.

Verder zal de koopkracht ook niet echt vergroten voor de lagere groep dus die kunnen het simpelweg nog niet betalen.

Voor de hogere/end game tears kan je natuurlijk wel verwachten dat de prijs omhoog gaat omdat mensen meer gold blijven verzamelen terwijl ze er in level niet voorbij gaan.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Team-RiNo schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:33:
[...]

Verder zal de koopkracht ook niet echt vergroten voor de lagere groep dus die kunnen het simpelweg nog niet betalen.
Dit is inderdaad ook iets wat ik de hele tijd denk. Heb het gevoel dat alles straks gewoon wat duurder zal worden omdat de koopkracht toe neemt en iedereen gewoon meer gold heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:31:
[...]

Dit is inderdaad ook iets wat ik de hele tijd denk. Heb het gevoel dat alles straks gewoon wat duurder zal worden omdat de koopkracht toe neemt en iedereen gewoon meer gold heeft.
Goh er zal ook meer aanbod zijn natuurlijk omdat meer mensen de professions levelen.
Economie is iets complex, ZELFS in spelletjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Ik heb mijn territory 'talents' gekozen op basis van lage property tax. Mijn huis van 20K (10K met 50% korting) kost nu zo'n 580 gold per week. Prima te doen. Wanneer je niet speelt en het huis niet betaald dan verlies je alleen de benefits van je huis, zoals de teleport. Ik zag ook dat ik een knop heb in mijn huis om te betalen. Volgens mij is dit dus een handmatige actie en er gaat er niet automatisch gold uit je inventory. Maar dit zal ik zien zodra ik mijn eerste keer moet betalen volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
earthapple schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:22:
[...]
. Ik zag ook dat ik een knop heb in mijn huis om te betalen. Volgens mij is dit dus een handmatige actie en er gaat er niet automatisch gold uit je inventory. Maar dit zal ik zien zodra ik mijn eerste keer moet betalen volgende week
Klopt, sterker nog, als je niet op tijd betaald kun je hem zelfs op afstand betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
DivineNL schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:27:
[...]

Klopt, sterker nog, als je niet op tijd betaald kun je hem zelfs op afstand betalen :)
Eerste expansion feature: incasso raids and loansharking are now added to the game >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JacobsT schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:32:
[...]

Eerste expansion feature: incasso raids and loansharking are now added to the game >:)
alles behalve character change (barber shop)/rename (administration office) en server transfer natuurlijk.

Amazon Pay app voor New World 8)7
kan je je ingame economy managen terwijl je op de plee zit.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2021 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
Of als je iets bestelt van het AH, duurt het enkele dagen voor je het in je inventory hebt, tenzij je natuurlijk gebruik maakt van Prime AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arator schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:27:
Of als je iets bestelt van het AH, duurt het enkele dagen voor je het in je inventory hebt, tenzij je natuurlijk gebruik maakt van Prime AH.
Azoth Prime is dan weer goudkleurig en kan je ook mee fast travelen terwijl je overencumbered bent.
Azoth Prime is een maandelijke betaling voor mensen die een Prime-abo hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:38:
[...]

Azoth Prime is dan weer goudkleurig en kan je ook mee fast travelen terwijl je overencumbered bent.
Azoth Prime is een maandelijke betaling voor mensen die een Prime-abo hebben.
Let's not jinx it boys 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• psychodude
Voor de prime members, Pirate Pack #2 per vandaag te unlocken :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arator
Leuke hotspot gevonden in zout water. Ik gooide 10 keer de hengel uit, en kreeg 4 vissen, 4 clams, 1 oester en een tier 4 schatkist O-) Ik moet zeggen dat het wel efkes duurde eer ik doorhad hoe die hotspots werkten. Ik dacht dat het echt een gebied was, maar tis echt maar da plaatske waar die vissen rondspringen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VBJ8WHqw248l82wuOvK6SuoDH7c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5Wb4x3oNnxeA4q94Pko6IYH3.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2knbHUe1R7ZmEkSQp7aCHypIqxE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OUFKIyBfDwRdCW1RO1TXtLx7.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Arator op 12-10-2021 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 18:50
Arator schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:45:
Leuke hotspot gevonden in zout water. Ik gooide 10 keer de hengel uit, en kreeg 4 vissen, 4 clams, 1 oester en een tier 4 schatkist O-) Ik moet zeggen dat het wel efkes duurde eer ik doorhad hoe die hotspots werkten. Ik dacht dat het echt een gebied was, maar tis echt maar da plaatske waar die vissen rondspringen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
die hotspots zijn echt goed. heb al verschillende kistjes opgevist, en zelfs een paar legend visjes. wat ik er mee moet weet ik nog niet, maar kan allicht van pas komen :P

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 10:57
DivineNL schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:27:
[...]

Misschien een domme vraag maar.. Hoe doe je dit? Gister bij inloggen kreeg ik de melding dat ik binnen 6 uur moest betalen :D en ik had idd ergens gelezen dat het op afstand kon maar kon dit nergens vinden in het menu, of door op het huis te klikken.

Uiteindelijk bij het uitloggen toch naar Everfall gegaan dus maar gewoon even betaald maar hoe werkt dit remote precies?
Pagina: 1 ... 17 ... 35 Laatste

Let op:
Samenspelen in een (Tweakers) clan? Kijk in de startpost van het topic
(neem contact op met een topicstarter om je clan toe te voegen)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Samen spelen, chatten en lobbies:
Check de Tweakers Discord