Carcosa server hier en heb nog geen queue meegemaakt. Kon afgelopen zaterdagavond - ergens tussen 20.00 en 20.30 - direct het spel in. Heb zondag niet gespeeld maar hoorde dat er toen wel een queue was. Weet niet hoe groot.Louw Post schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:07:
Hier ook Pointland met een paar vrienden. Global chat is daar een stuk beter, beter dan Barri in ieder geval, nog geen toxicity meegemaakt. Zondagavond was er nog een queue (overdag was die er niet), maar gisteravond kon ik er meteen in, dus dat is gelukkig ook niet zo erg als bij Barri.
De chat is gewoon normaal zonder toxisch gedrag. Men helpt elkaar zelfs af en toe met het vinden van gathering mats of mobs
Ik zit in een Marauder company "Ironwood" en we hebben zelfs een gebied in handen. Nou ja..."we"...ik heb er niks mee te maken gehad haha. Ben nog maar lvl 17 en speel de game echt supercasual. Mijn laatste level heb ik zelfs helemaal gedaan met gatheren. Op de 1 of andere manier is dat ZO relaxed
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games