• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16-09 00:14
Stond op plek 1094 en toen kreeg ik weer een error, gelijk opnieuw gequeued en mag weer achteraan sluiten op plek 2453. Vind die queues allemaal prima maar als ik steeds errors krijg waardoor ik uit de queues wordt gegooid dan kan ik nooit spelen.
Amazon mag wel wat doen aan hun login servers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Simone96 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:42:
Stond op plek 1094 en toen kreeg ik weer een error, gelijk opnieuw gequeued en mag weer achteraan sluiten op plek 2453. Vind die queues allemaal prima maar als ik steeds errors krijg waardoor ik uit de queues wordt gegooid dan kan ik nooit spelen.
Amazon mag wel wat doen aan hun login servers.
Bij error klikken op het kruisje en je behoudt je plek. Getest door meerdere tweakers en bevestigd op onze discord.

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

pirader schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:44:
[...]

Bij error klikken op het kruisje en je behoudt je plek. Getest door meerdere tweakers en bevestigd op onze discord.
En komt het window van de queue dan gewoon weer terug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 11:34
Voor iedereen die dit nog niet weet: https://www.reddit.com/r/...toomanyrequestsexception/

In het kort: wanneer je tijdens de queue de "TooManyRequestsException" krijgt, druk dan die melding weg en doe dan niks. NIET op "Play" drukken of iets dergelijks. Na enkele minuten zal je weer terug in de queue zitten op je oorspronkelijke plek.

Helaas kom ik hier pas achter nadat ik weer op "Play" drukte en zit nu achteraan in de queue :+

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:13
Ik heb inmiddels het risico genomen om op een US server te spelen, hopelijk mag ik uiteindelijk US naar EU transferen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:12
Nog even over het onderwerp server aantallen. Als die website wel klopt dan lijk het er op dat er maar ca 90 servers van de 150 in de EU op dit moment online zijn. Iemand iets gelezen wanneer deze worden "ingeschakeld" ? Of klopt de website niet. Scheelt zo weer 100K spelers die extra 50 servers die nu missen.

• Tribunus
Killion schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:45:
Ik heb inmiddels het risico genomen om op een US server te spelen, hopelijk mag ik uiteindelijk US naar EU transferen.
Het zou zo ongelofelijk zonde van de tijd zijn wanneer dit niet mogelijk is. Kan me niet voorstellen dat je met die lag echt lekker PVP etc kan doen.

• Tribunus
pirader schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:19:
[...]

ik ben vrij zeker dat ze enkel transfers van servers op dezelfde region gaan toelaten.
Dit klopt, het was al bevestigd in een Duitse post die aangemaakt was op het support forum. Je kan dus alleen een character transfer doen binnen de eigen regio.

https://forums.newworld.com/t/kostenloser-servertransfer-als-entsch%C3%A4digung-nur-eu-server-oder-weltweit/258485

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 12:45
Fijn, game crashed. Nu weer achter aan in de rij. (2730, dus 3 uur wachten?)

New World twitterde wel over uitbreidingen, zijn die ook voor EU al uitgerold? Dan pak ik wel een andere server.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:08
Metian schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:42:
[...]

Het zal denk ik voornamelijk met de mechanics van de game te maken hebben. Dit zal ongetwijfeld niet gebaseerd zijn op een hard getal als 2.000, maar het is niet zo dat ze even 10.000 spelers per server kunnen toelaten zonder dat er iets kapot gaat.

Overigens lijkt het me aannemelijk dat die 2.000 gewoon een stop is voor nu, en dat het langzaam omhoog gaat om de druk te verminderen, maar het wel onder controle kan blijven.
Hetgeen vermoedelijk het meest kapot gaat zal performance bij je thuis zijn. Mensen klaagden in beta nu al dat de fps rates laag zouden zijn. Laat staan als je in plaats van 100 characters rondom je heen in newbie town dus bijvoorbeeld 500 hebt lopen. Daadwerkelijk server performance gaat vermoedelijk niet eens de belangrijkste bottleneck zijn verwacht ik zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:50
Killion schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:45:
Gaat gewoon werken, aldus de New World Twitter:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FPVQgfctm4pM_6IqzRuyhyy9ST4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/deLwNLEUragfhJFSVdERupNG.png?f=user_large

• Tribunus
Flapperbol schreef op woensdag 29 september 2021 @ 18:02:
[...]

[Afbeelding]
Ze zeggen zelf op de forums dat dit niet gaat werken:
https://forums.newworld.c...rver-oder-weltweit/258485

Vaag, maakt het niet echt veel duidelijker

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 10:52
Tribunus schreef op woensdag 29 september 2021 @ 18:05:
[...]

Ze zeggen zelf op de forums dat dit niet gaat werken:
https://forums.newworld.c...rver-oder-weltweit/258485

Vaag, maakt het niet echt veel duidelijker
Ik vind zijn vraag ook niet echt duidelijk. Want het is mogelijk om te switchen tussen de regio's. Zijn vraag had wel wat duidelijker mogen zijn. Ik denk dat ze op het forum het juiste antwoord geven. Dus switchen binnen de regio.

• pirader
Flapperbol schreef op woensdag 29 september 2021 @ 18:02:
[...]

[Afbeelding]
dit is een vraag of je kan wisselen tussen de regios, wat gewoon kan.
Er wordt echter niks gezegd over character transfer tussen regios.

• Westland1940
  • Laatst online: 07:16
Gisteren nog lachen om 84 man voor mij, nu 2280 en na 45 min een error :+

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Westland1940 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 18:17:
Gisteren nog lachen om 84 man voor mij, nu 2280 en na 45 min een error :+
Lekker man. Ik sta op plekje 2000 nog wat.. 😬

Rupsen, Rapsen.

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 12:56
Hier staat de teller al een kwartier op 58. Ik krijg de indruk dat het getal niet echt klopt.

PSN RobinNova

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Ja is wel mooi zonde dit.

En natuurlijk is dit te verwachten.
Wat het op dit moment is, is dat er gewoon een harde cap zit op het aantal spelers wat kan spelen. Je kan dus ook zeggen dat ze geen keys hadden "mogen" verkopen nadat het maximaal aantal was bereikt.

Barthelomeus#2737

• Westland1940
  • Laatst online: 07:16
Ik weet niet hoe andere MMORPG launches gingen, maar dit is wel zuur ja. Ik zit nog steeds plus 2000. Met dit tempo kan ik er pas in rond 10 of 11 uur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psychodude
Westland1940 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 18:52:
Ik weet niet hoe andere MMORPG launches gingen, maar dit is wel zuur ja. Ik zit nog steeds plus 2000. Met dit tempo kan ik er pas in rond 10 of 11 uur.
Weinig nieuws onder de zon dit. Bij FFXIV en SWTOR launch bijvoorbeeld logde mijn vriendin vaak ergens in loop van de middag voor mij in zodat ik na het avondeten ongeveer door de queue heen was.

Ik chill voor nu met name dan ook gewoon een beetje op een alt op een US server. Mogelijk dat ik dit weekend ergens een beetje een start kan gaan maken op mijn main character :9.

• Welja
Net een char op US East aangemaakt, null wachttijd!

• pirader
Welja schreef op woensdag 29 september 2021 @ 18:59:
Net een char op US East aangemaakt, null wachttijd!
en later zit je vast met high latency en kan je niet transferren naar EU... No thanks

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 12:56
pirader schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:04:
[...]

en later zit je vast met high latency en kan je niet transferren naar EU... No thanks
Uiteindelijk zal niet de latency het meest vervelende zijn, voornamelijk dat er main-time niemand aan het spelen is waardoor het spel leeg aanvoelt.

Als ik er niet in kan loggen dan wacht ik een paar dagen; zal vast en zeker goed gaan komen.

PSN RobinNova

• badabingbadaboo
[...]

we’ll offer an opportunity in the next two weeks for all players to relocate their characters to a new server of their choice at no cost.

Barthelomeus#2737

• pirader
badabingbadaboo schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:07:
[...]

we’ll offer an opportunity in the next two weeks for all players to relocate their characters to a new server of their choice at no cost.
en op het forum staat heel duidelijk dat dit binnen de region blijft ;)

• Welja
Ach, ik speel nu eigenlijk op US East om te kunnen spelen en wat anders te doen dan met de Char op Barri. Dus dat relocaten hoeft niet en de latency is prima.

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 18:50
Hatsjoe schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:45:
Voor iedereen die dit nog niet weet: https://www.reddit.com/r/...toomanyrequestsexception/

In het kort: wanneer je tijdens de queue de "TooManyRequestsException" krijgt, druk dan die melding weg en doe dan niks. NIET op "Play" drukken of iets dergelijks. Na enkele minuten zal je weer terug in de queue zitten op je oorspronkelijke plek.

Helaas kom ik hier pas achter nadat ik weer op "Play" drukte en zit nu achteraan in de queue :+
waarom krijg ik die error dan niet, maar krijg ik een andere error, en kom ik weer gewoon achterin de rij terecht. zat op 256 ofzo, en nu weer terug naar 1100. 2e avond dat ik mn character niet eens op de server krijg :-(

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:47

Nielless

Born at a very young age.

Waiting Queue Simulator 2021

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 15:26
Top, net ruim 2 uur in de queue gezeten, 15 minuten kunnen spelen, het spel crashed, reconnect binnen een paar minuten en 3329 in queue.

Het is allemaal al wel gezegd, maar dit is echt extreem waardeloos.

Verwijderd

Queue Simulator 2021

awwww.. Nielless was me voor.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2021 19:40 ]

• badabingbadaboo
pirader schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:09:
[...]

en op het forum staat heel duidelijk dat dit binnen de region blijft ;)
https://twitter.com/playnewworld/status/1442909890222047233

New World
@playnewworld
Replying to
@Al_orv
Yes, you can move between regions if you want.

FF doorzoeken ouwe ;)

[ Voor 8% gewijzigd door badabingbadaboo op 29-09-2021 19:52 ]

Barthelomeus#2737

• Oggy
  • Laatst online: 16-09 13:57
Volgens mij zijn er nieuwe servers, queue 0/.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirader
badabingbadaboo schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:51:
[...]

https://twitter.com/playnewworld/status/1442909890222047233

New World
@playnewworld
Replying to
@Al_orv
Yes, you can move between regions if you want.

FF doorzoeken ouwe ;)
je kan inderdaad moven tussen regions, je kan perfect een karakter aanmaken op US region, je kan GEEN character transfer doen tussen regions.

https://forums.newworld.c...er-oder-weltweit/258485/2

Tweede dev post....

Beter zoeken voor je commentaar geeft jongeman :P

[ Voor 17% gewijzigd door pirader op 29-09-2021 20:01 ]

• huntedjohan
Oggy schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:58:
Volgens mij zijn er nieuwe servers, queue 0/.
op barri?

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
ja heel veel servers erbij. geen idee welke te kiezen.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• psychodude
Terwijl er langzaam nieuwe servers bijkomen, loopt het aantal spelers ook weer verder op :9. 725k mensen ingame nu volgens steam stats, paar k hoger dan max van gisteren en peak time (over circa 2 - 3 uur, wanneer US en EU gezamenlijk zo'n beetje max zitten) moet nog komen.

• huntedjohan
graag jullie mening.

ik heb een 3600, samen met een 3060 TI vision. maar mijn videokaart fans gaan gewoon voluit draaien, word zon 72 graden, en vebruikt gewoon vol vermogen (volgens nvidia overlay) van 235 watt, en dit terwijl ik in de queu ben. dus nieteens in het spel. Dit is van alle kanten veel erger als dat ik met BF 5 singleplayer heb, waar ik de fans amper hoor, en max vermogen wat ik heb gezien 215 watt is met temps onder de 70.

heb FPS cap op 60 staan, en in background op 30 FPS. nu maak ik me niet gelijk druk om de temperatuur, maar wel om de fans die gewoon voluit draaien, wat ik nog nooit heb mee gemaakt. Als ik dan ook op hardware.info lees dat er alweer berichten zijn van kaarten die crashen met spelen van NW vraag ik me toch af wat het is.

• pirader
huntedjohan schreef op woensdag 29 september 2021 @ 20:03:
graag jullie mening.

ik heb een 3600, samen met een 3060 TI vision. maar mijn videokaart fans gaan gewoon voluit draaien, word zon 72 graden, en vebruikt gewoon vol vermogen (volgens nvidia overlay) van 235 watt, en dit terwijl ik in de queu ben. dus nieteens in het spel. Dit is van alle kanten veel erger als dat ik met BF 5 singleplayer heb, waar ik de fans amper hoor, en max vermogen wat ik heb gezien 215 watt is met temps onder de 70.

heb FPS cap op 60 staan, en in background op 30 FPS. nu maak ik me niet gelijk druk om de temperatuur, maar wel om de fans die gewoon voluit draaien, wat ik nog nooit heb mee gemaakt. Als ik dan ook op hardware.info lees dat er alweer berichten zijn van kaarten die crashen met spelen van NW vraag ik me toch af wat het is.
rivatuner opzetten en extern fps cappen in queue en erna uitzetten.

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:53
NosferatuX schreef op woensdag 29 september 2021 @ 20:01:
ja heel veel servers erbij. geen idee welke te kiezen.
Inderdaad, een hoop nieuwe servers er bij! Daar hoopte ik al op :)
Aangezien ik toch net naar een nieuwe server was gestapt en maar een paar leveltjes heb gemaakt, ga ik ook maar eens kijken op 1 van die nieuwe.
Maar ja...welke dan? :D

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Verwijderd

psychodude schreef op woensdag 29 september 2021 @ 20:03:
Terwijl er langzaam nieuwe servers bijkomen, loopt het aantal spelers ook weer verder op :9. 725k mensen ingame nu volgens steam stats, paar k hoger dan max van gisteren en peak time (over circa 2 - 3 uur, wanneer US en EU gezamenlijk zo'n beetje max zitten) moet nog komen.
hoe dan. En waarom.

Wat is er aan dit spel wat zo gaaf is dat er driekwart miljoen mensen het willen spelen.
Tot nu toe alleen gathering/crafting.

Persoonlijk vind ik het ook niet veel aan.

Is men eindelijk WoW-moe? Wil men wat nieuws? Nieuw blik spelers met interesse gevonden?

What's this?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Laatst online: 28-07 13:23
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2021 @ 20:25:
[...]

hoe dan. En waarom.

Wat is er aan dit spel wat zo gaaf is dat er driekwart miljoen mensen het willen spelen.

Is men eindelijk WoW-moe? Wil men wat nieuws? Nieuw blik spelers met interesse gevonden?

What's this?
A New World 8)

• Metian

Metian

Snert is vies

Het zal voornamelijk de nieuwigheid zijn van de game met het feit dat er maar eenmalige kosten is en dan spelen. Zelfde als Guild Wars is. Dus snap het ergens wel, het doet 'minder' pijn.

Ik vermaak me voorlopig wel hiermee 8)

Enige dat ik op dit moment beetje mis zijn mounts.. 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Metian op 29-09-2021 20:59 ]

Rupsen, Rapsen.

• ronalnilson
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 31-07 13:33
zal vanavond spel downloaden om morgen te kunnen game. welke server joinen en hebben jullie discord voor new world?

• badabingbadaboo
ronalnilson schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:19:
zal vanavond spel downloaden om morgen te kunnen game. welke server joinen en hebben jullie discord voor new world?
Op dit moment kan niemand joinen xD

Barri server - discord link op start pagina denk ik

Barthelomeus#2737

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• psychodude
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2021 @ 20:25:
[...]

hoe dan. En waarom.

What's this?
Ik denk dat vele mensen al lang WoW-moe zijn, maar dat dit redelijk irrelevant is. Nieuwe MMO's trekken sowieso best vaak veel spelers aan. Zeker nieuwe MMO's van grote westerse bedrijven. Denk bijvoorbeeld aan de launch van ESO en SWTOR.

Wat verder meespeelt naar mijn mening is dat Amazon iets vergelijkbaars doet als hetgeen dat Blizzard inmiddels al weer bijna 2 decennia geleden gedaan heeft. Geeft het iets volledig nieuws? Nee, niet echt. Maar veel van wat het biedt is vermakelijk genoeg, werkt naar behoren, geeft voor ieder wat wils en het totaal plaatje is er dan ook gewoon.

Gaat het voor absoluut iedereen zijn? Nee. Maar laten we wel wezen, ook dit is verder niets nieuws. ESO launch vond ik zelf absoluut bagger. FFXIV weet ik dat veel oude guildies snel op afgeknapt waren, idem dito voor SWTOR. En pre-WoW speelde ik zelf mainly Ragnarok Online. Verreweg de meeste mensen in mijn guild destijds waren weinig enthousiast.

Bovendien gaat echt lang niet iedereen blijven. Gebruikelijk in een MMO launch periode is een drop-off rate van ongeveer 70 - 80%. Player retention is doorgaans laag. Dus kijk ook hier niet gek op als we over een paar weken spelen met zo'n 100 - 200k concurrent spelers. En zelfs dat zou al een ontzettend goed getal zijn voor een MMO.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Net even zo'n 2 uur elite gronden gedaan links onder op de map met een mannetje of 20😁
2 levels van 22 naar 24 en hatchet van 7 naar 11 en bow van 6 naar 9 dikke prima!

Hopelijk lost het queue probleem zich snel op voor degene die nu steeds naast de pot pissen ..

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:27
Khaelos schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:47:
Net even zo'n 2 uur elite gronden gedaan links onder op de map met een mannetje of 20😁
2 levels van 22 naar 24 en hatchet van 7 naar 11 en bow van 6 naar 9 dikke prima!

Hopelijk lost het queue probleem zich snel op voor degene die nu steeds naast de pot pissen ..
Dat is wel rap!
Ik ben ook wel lekker gegaan opzich vanavond en ben er echt eindelijk uit :P ga toch eerst nu voor de spear/bow haha. Begin het aimen ook in pvp redelijk onder de knie te krijgen met Bow dus voelt goed.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Khaelos
Er is weer een hoop gedoe over brickende GPUs..

https://videocardz.com/ne...e-rtx-3090-graphics-cards

https://twitter.com/JayzT.../1418107831786434561?s=19

Mijn 2070super word totaal niet te warm.. terwijl die als ik niet game, aan het ETH minen is :X

Vraag me dan toch af waar het probleem in zit.. wat in die lijst van jayz2cents zie je geen 2XXX kaarten

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• badabingbadaboo
Is er nog een covenant company die mensen accepteert? :)

Ingame: Valdar

Barthelomeus#2737

• huntedjohan
Khaelos schreef op donderdag 30 september 2021 @ 06:34:

Mijn 2070super word totaal niet te warm.. terwijl die als ik niet game, aan het ETH minen is :X

Vraag me dan toch af waar het probleem in zit.. wat in die lijst van jayz2cents zie je geen 2XXX kaarten
Wat mij hierin opvalt is dat mijn 3060 Ti in bepaalde schermen verschillende power vraagt van m'n kaart. Als ik nieuw char aanmaak en wil inloggen met queue is het verbruik gewoon minder als dat ik new world opnieuw opstart en dan wil inloggen en weer in queue kom. Daarnaast vreet mijn kaart ingame gewoon minder power als in queue scherm. Wat ook merkbaar is in temperatuur en fan speeds en geluid. Dit is met GPS limiter op 60.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
Khaelos schreef op donderdag 30 september 2021 @ 06:34:

Uiteindelijk toch ondermaatse hardware. New World legt dit pijnpunt bloot op dit moment. En omdat het door zoveel gespeeld wordt, valt het op. Maar bijvoorbeeld bij Flight Simulator zag je dit ook al gebeuren.
Khaelos schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:47:
Naast nieuwe servers lijkt het er op dat een eerste paar servers inmiddels ook naar een hogere caps gezet zijn van 2250 - 2500.

Inmiddels zitten we globally op zo'n 600 servers. Dat geeft nu al ruinte aan 1.2 miljoen concurrent players. Zou met 2500 tot 1.5 miljoen bieden. De capacity is daar. Nu nog grotendeels ook aan spelers om zich te herverdelen om eerlijk te zijn.

• Metian

Metian

Snert is vies

Probleem zit hem voornamelijk in het feit dat veel mensen een server hebben gevonden en daar nu spelen. Dus de queues lossen niet direct hiermee op.

Ik denk dat ik vanavond maar een nieuwe server ga zoeken en daar opnieuw begin. Ben ik ook meteen van dat zooitje ongeregeld af in de global chat 🤡

Rupsen, Rapsen.

• Khaelos
Metian schreef op donderdag 30 september 2021 @ 07:43:
Probleem zit hem voornamelijk in het feit dat veel mensen een server hebben gevonden en daar nu spelen. Dus de queues lossen niet direct hiermee op.

Ik denk dat ik vanavond maar een nieuwe server ga zoeken en daar opnieuw begin. Ben ik ook meteen van dat zooitje ongeregeld af in de global chat 🤡
Precies wat je zegt, ik ga nu echt niet een andere server zoeken heb er net 2 dagen bloed zweet en tranen in zitten _O-

• huntedjohan
psychodude schreef op donderdag 30 september 2021 @ 07:27:
[...]

Uiteindelijk toch ondermaatse hardware. New World legt dit pijnpunt bloot op dit moment. En omdat het door zoveel gespeeld wordt, valt het op. Maar bijvoorbeeld bij Flight Simulator zag je dit ook al gebeuren.
Ben toch benieuwd hoe je die conclusie trek. Het zijn vooral nieuwe kaarten, en laten we eerlijk zijn. New world is qua gpu gebruik ruk. Wachtrij en dan vol vermogen vragen van je videokaart is slecht, zeker als het in bèta al videokaarten sloopte. Zelfs lock op 60 FPS vraagt het volledige vermogen. Daarnaast werkt de background FPS lock ook niet altijd. Als je dan uren wachtrij heb ga je er niet blij van worden.

• Metian

Metian

Snert is vies

Is er trouwens iets bekend over het limiet van het aantal characters dat je kan maken? Gezien je op dit moment maar maximaal 2 per continent kan maken..

Rupsen, Rapsen.

• psychodude
huntedjohan schreef op donderdag 30 september 2021 @ 07:56:
[...]

Ben toch benieuwd hoe je die conclusie trek. Het zijn vooral nieuwe kaarten, en laten we eerlijk zijn. New world is qua gpu gebruik ruk. Wachtrij en dan vol vermogen vragen van je videokaart is slecht, zeker als het in bèta al videokaarten sloopte. Zelfs lock op 60 FPS vraagt het volledige vermogen. Daarnaast werkt de background FPS lock ook niet altijd. Als je dan uren wachtrij heb ga je er niet blij van worden.
Client software mag nooit en teninmer capaciteit van hardware gebruiken waarmee deze te slopen is. Zou fijn zijn. Wat malware verspreiden waarmee iedereen zijn/haar hardware bricked.

Dit soort issues is en blijft dan ook een hardware probleem.

• Flapperbol
  • Laatst online: 11:50
Wij zijn gisteren maar naar één van de nieuwe EU servers gegaan en opnieuw begonnen.
Hadden een karakter op US East, maar aangezien het erop lijkt dat migration naar EU niet gaat lukken toch maar een nieuw karakter gemaakt.

De groep was er natuurlijk niet super blij mee, maar gelukkig hadden we slechts één avond gespeeld (waarvan een groot deel queue'n was voor Barri) dus de schade viel mee.

Wat gelukkig wel helpt is dat je verschillende start area's hebt, dan voelt opnieuw beginnen niet helemaal als herhaling.

De mensen in de server waren het er nog niet helemaal over eens of het nou een Turkse/Russische/Engelse/Duitse server moest zijn, maar dat maakte de chat wel enigszins vermakelijk.
We zijn in ieder geval slechts 2-3 Nederlanders tegengekomen, nu hopen dat ze ook wegblijven :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Flapperbol schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:13:
Wij zijn gisteren maar naar één van de nieuwe EU servers gegaan en opnieuw begonnen.
Hadden een karakter op US East, maar aangezien het erop lijkt dat migration naar EU niet gaat lukken toch maar een nieuw karakter gemaakt.

De groep was er natuurlijk niet super blij mee, maar gelukkig hadden we slechts één avond gespeeld (waarvan een groot deel queue'n was voor Barri) dus de schade viel mee.

Wat gelukkig wel helpt is dat je verschillende start area's hebt, dan voelt opnieuw beginnen niet helemaal als herhaling.

De mensen in de server waren het er nog niet helemaal over eens of het nou een Turkse/Russische/Engelse/Duitse server moest zijn, maar dat maakte de chat wel enigszins vermakelijk.
We zijn in ieder geval slechts 2-3 Nederlanders tegengekomen, nu hopen dat ze ook wegblijven :P
Fun fact; Barri is op dit moment echt geweldig.
Ben nu toevallig heel even ingelogt voor ik weer aan het werk ga, maar het is gewoon lekker rustig, de chat is in het Engels. Geen vervelende NLers die irritant lopen te doen.

Ik zou haast blijven op Barri, mja weet ook wel dat het vanavond weer compleet anders zal zijn.

Rupsen, Rapsen.

• huntedjohan
psychodude schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:09:
[...]

Client software mag nooit en teninmer capaciteit van hardware gebruiken waarmee deze te slopen is. Zou fijn zijn. Wat malware verspreiden waarmee iedereen zijn/haar hardware bricked.

Dit soort issues is en blijft dan ook een hardware probleem.
Dus jij vind t wenselijk en normaal dat de wachtrij van new world 235w van mijn videokaart vraagt terwijl er op 60 frames gewerkt word, terwijl andere games (BF5) ingame met zo'n 100 FPS max 225w verbruikt?

Dit was in de bèta al bekend, en er is gewoon niks aan gedaan.

• Ricmaniac
Metian schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:15:
[...]

Fun fact; Barri is op dit moment echt geweldig.
Ben nu toevallig heel even ingelogt voor ik weer aan het werk ga, maar het is gewoon lekker rustig, de chat is in het Engels. Geen vervelende NLers die irritant lopen te doen.

Ik zou haast blijven op Barri, mja weet ook wel dat het vanavond weer compleet anders zal zijn.
Ik blijf gewoon en als het over 2 weken niet beter is kunnen we altijd nog gratis weg transferen.

• huntedjohan
Ricmaniac schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:22:
[...]

Blijf gewoon en als het over 2 weken niet beter is kunnen we altijd nog gratis weg transferen.
Gisteren besloten niet te beginnen op barri en hopen dat t over 2 weken zo rustig is dat ik dan naar barri toe kan transfer. Wilde graag met the collaboration op stap maar dat wordt even uitgesteld.

• psychodude
huntedjohan schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:16:
[...]

Dus jij vind t wenselijk en normaal dat de wachtrij van new world 235w van mijn videokaart vraagt terwijl er op 60 frames gewerkt word, terwijl andere games (BF5) ingame met zo'n 100 FPS max 225w verbruikt?

Dit was in de bèta al bekend, en er is gewoon niks aan gedaan.
Dat zeg ik dus niet.

• huntedjohan
Klopt. Je ontwijk het door alleen de verantwoordelijkheid bij hardware te leggen, en er verder niet op in te gaan ;)

• psychodude
huntedjohan schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:33:
[...]

Klopt. Je ontwijk het door alleen de verantwoordelijkheid bij hardware te leggen, en er verder niet op in te gaan ;)
Omdat het ook een hardware fout is. Hardware dat kapot gaat bij gebruik van client software is gewoon gebrekkige hardware. Daar valt gewoon niet over te discussiëren, dat is gewoon een feit. Eén van de hardware fabrikanten heeft ook gewoon hun eigen verantwoordelijkheid daar al in genomen en aangegeven wat op in ieder geval hun kaarten het hardware gebrek is geweest.

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 21:04
psychodude schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:02:
[...]

Omdat het ook een hardware fout is. Hardware dat kapot gaat bij gebruik van client software is gewoon gebrekkige hardware. Daar valt gewoon niet over te discussiëren, dat is gewoon een feit. Eén van de hardware fabrikanten heeft ook gewoon hun eigen verantwoordelijkheid daar al in genomen en aangegeven wat op in ieder geval hun kaarten het hardware gebrek is geweest.
Het is een hardware fout (ik bedoel die kaarten moeten gewoon 100% load aankunnen en indien ze te warm worden zouden ze zelf moeten down clocken) die bloot wordt gelegd door krakkemikkige software (want er is geen enkele reden waarom een zwart queue scherm zo veel fps nodig heeft).

Zolang je niet in-game bent kan je het best je FPS cappen op 30 gewoon. Ook al fikt je kaart niet door, het stroom verbruik en de hitte generatie is overbodig, zeker voor een zwart scherm waar je een paar uur op moet wachten.

edit: dat artikel en die tweet zijn van de closed beta nog, een "hoop gedoe", haha, paar maanden terug ja.

[ Voor 5% gewijzigd door DaitoX op 30-09-2021 09:10 ]

• Dementii
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 21:10
Even over die toxic chat in Global, je kunt het ook gewoon uitzetten he?

Dat deed ik al in WoW, en dat heb ik gisteren ook in New World gedaan. Volgens mij mis je er niks aan. Ik in ieder geval niet. En als je het wel belangrijk vindt dan zet je de global chat gewoon een weekje uit, misschien is het daarna al veel beter.

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:23
Sinds er gister een hoop nieuwe servers bij gekomen zijn toch maar een nieuwe char aangemaakt op een andere was toch nog niet zo ver met lvlen, nu maar hopen dat de que times dan een beetje normaal worden.

• huntedjohan
DaitoX schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:07:
[...]

Het is een hardware fout (ik bedoel die kaarten moeten gewoon 100% load aankunnen en indien ze te warm worden zouden ze zelf moeten down clocken) die bloot wordt gelegd door krakkemikkige software (want er is geen enkele reden waarom een zwart queue scherm zo veel fps nodig heeft).

Zolang je niet in-game bent kan je het best je FPS cappen op 30 gewoon. Ook al fikt je kaart niet door, het stroom verbruik en de hitte generatie is overbodig, zeker voor een zwart scherm waar je een paar uur op moet wachten.

edit: dat artikel en die tweet zijn van de closed beta nog, een "hoop gedoe", haha, paar maanden terug ja.
Zelfs in background met FPS op30 verbruikt dat scherm gewoon 160_170w. Daar zit meer achter als alleen ongelimiteerd FPS doorsturen.

• Metian

Metian

Snert is vies

Gixxer27 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:15:
Sinds er gister een hoop nieuwe servers bij gekomen zijn toch maar een nieuwe char aangemaakt op een andere was toch nog niet zo ver met lvlen, nu maar hopen dat de que times dan een beetje normaal worden.
Hangt er ook maar net vanaf hoe snel Amazon de spelers cap gaat verhogen voor alle servers. Als ik naar newworldstatus.com kijk dan zie ik enkele servers die inmiddels 2250 - 2500 speler cap hebben. Dat ze aan het testen zijn is duidelijk.

Maar goed, zoals gezegt, zolang men op de server blijft waar ze nu op zitten zullen de queues voor die servers niet verbeteren. Beste kans is een nieuwe 'low' server pakken vanavond.

Rupsen, Rapsen.

• Khaelos
Dementii schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:12:
Even over die toxic chat in Global, je kunt het ook gewoon uitzetten he?

Dat deed ik al in WoW, en dat heb ik gisteren ook in New World gedaan. Volgens mij mis je er niks aan. Ik in ieder geval niet. En als je het wel belangrijk vindt dan zet je de global chat gewoon een weekje uit, misschien is het daarna al veel beter.
Ik het alleen company, faction en area chat aan de rest uit :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:53
Ik ga voor deze build met spear en lifestaff. Bevalt me goed tot nu toe (lvl 11)

Templar Build

Video op YT:

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:43
Er is niet echt een queue van acties mogelijk he?

Timing is wel belangrijk met je aanvallen en zo, want hij onthoudt niet dat als je bijvoorbeeld 2 keer klikt voor lichte aanval en als je dan na je tweede klik je wapen wilt wisselen, dan doet hij dat niet als de animatie nog niet afgelopen is. Dan moet je nog een paar keer klikken voor je je wapen kan wisselen.

• Gixxer27
Wat ik tot nu toe eigenlijk het vervelendste vind is dat je als je met een vriend oid speeld en beide in een ander begin gebied gedropt word 1 van de 2 gewoon een tering eind kan gaan sjouwen, daar mogen ze van mij ook wel wat aan doen.

• Ricmaniac
ActualFantasy schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:25:
Er is niet echt een queue van acties mogelijk he?

Timing is wel belangrijk met je aanvallen en zo, want hij onthoudt niet dat als je bijvoorbeeld 2 keer klikt voor lichte aanval en als je dan na je tweede klik je wapen wilt wisselen, dan doet hij dat niet als de animatie nog niet afgelopen is. Dan moet je nog een paar keer klikken voor je je wapen kan wisselen.
Gelukkig wel. maakt pvp een stukje meer skilled

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Metian schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:18:
[...]

Hangt er ook maar net vanaf hoe snel Amazon de spelers cap gaat verhogen voor alle servers. Als ik naar newworldstatus.com kijk dan zie ik enkele servers die inmiddels 2250 - 2500 speler cap hebben. Dat ze aan het testen zijn is duidelijk.

Maar goed, zoals gezegt, zolang men op de server blijft waar ze nu op zitten zullen de queues voor die servers niet verbeteren. Beste kans is een nieuwe 'low' server pakken vanavond.
het spijt me maar het spel is nu in productie, dus de tijd van testen is voorbij.
Ik heb voor het spel betaald dus ik wil het kunnen spelen.
Testen met spelerconnecties hadden ze met de beta kunnen doen.
Nu zit ik 's avonds in een wachtrij van minimaal 2000 personen.

vanochtend tussen 03:00 en 06:00 uur dus maar even wat gespeeld. In een keer door, geen queue.
Alle hemp is nu op en zit in mijn vault :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2021 10:27 ]

• Gixxer27
Ricmaniac schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:38:
[...]

Gelukkig wel. maakt pvp een stukje meer skilled
Pvp is nog wel een dingetje hoor, gister even pvp aangezet maar 1v1 gaat het wel om skill en timing maar probleem is dat het vaak niet 1v1 is maar 1v3 of meer althans dat was mijn ervaring.

• Mr.jan
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 10-10-2021
Welke zijn de beste servers voor BE/NL spelers?

Barri heb ik op het internet al gevonden maar zijn er nog of is er sprake van ergens naar toe te gaan?
Het is natuurlijk moeilijk want iedereen springt van her naar daar om de wachtrij te vermijden als je wilt spelen.

Jan

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Zijn er meerdere wapens die een beetje self healing hebben of alleen de hatchet? (lifestaff niet meetellend)

• huntedjohan
Mr.jan schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:42:
Welke zijn de beste servers voor BE/NL spelers?

Barri heb ik op het internet al gevonden maar zijn er nog of is er sprake van ergens naar toe te gaan?
Het is natuurlijk moeilijk want iedereen springt van her naar daar om de wachtrij te vermijden als je wilt spelen.

Jan
Ik heb 2 dagen geprobeerd op barri te komen. Kan in de avond pas inloggen, en tot nu toe niet aan spelen toekomen vanwege lange wachttijden. Verder lijkt global chat behoorlijk toxic te zijn.

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:43
Kieft91 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:44:
Zijn er meerdere wapens die een beetje self healing hebben of alleen de hatchet? (lifestaff niet meetellend)
Rapier heeft het ook een beetje volgensmij, met een "talent" op flurry.

• Kieft91
ActualFantasy schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:56:
[...]

Rapier heeft het ook een beetje volgensmij, met een "talent" op flurry.
Dan blijf ik misschien toch bij ice gauntlet / Rapier :)

• Ricmaniac
huntedjohan schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:44:
[...]

Ik heb 2 dagen geprobeerd op barri te komen. Kan in de avond pas inloggen, en tot nu toe niet aan spelen toekomen vanwege lange wachttijden. Verder lijkt global chat behoorlijk toxic te zijn.
Ja avonden zijn kut qua queues.

Toxic is inderdaad opzich waar maar het is echt ook dat alleen savonds :/ .. ook het niveau lijkt zoo laag savonds van de chat dus verwacht echt dat het de kinderen zijn die nu op school zitten ofzo. Nu is de chat vanaf 8 uur al dikke prima. gisteren was het overdag ook zo.

Amazon heeft wel laten weten dat het iedereen dus binnen 2 weken ofzo een free transfer geeft zodat iedereen nu gewoon lekker op de server spelen waar hij of zij wilt als je geen zin hebt in queues. En dan kan je wanneer die free transfer komt alsnog daar naar toe... of juist weg :P

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:07:
[...]

Toxic is inderdaad opzich waar maar het is echt ook dat alleen savonds :/ .. ook het niveau lijkt zoo laag savonds van de chat dus verwacht echt dat het de kinderen zijn die nu op school zitten ofzo. Nu is de chat vanaf 8 uur al dikke prima. gisteren was het overdag ook zo.

Amazon heeft wel laten weten dat het iedereen dus binnen 2 weken ofzo een free transfer geeft zodat iedereen nu gewoon lekker op de server spelen waar hij of zij wilt als je geen zin hebt in queues. En dan kan je wanneer die free transfer komt alsnog daar naar toe... of juist weg :P
ook volwassenen kunnen met laag niveau een beetje trollen hoor, dus het zegt niet zoveel.
Mensen zijn gewoon wat aan het kloten.

Dus dan krijjg 'candice' en 'ligma' enzo.
Ik heb volgens mij alt+f4 ook al een keer voorbij zien komen dus de chat is weer lekker gezond :+

• Mr.jan
Kieft91 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:44:
De great axe heeft er ook 1 dacht ik maar kweet niet of het de moeite is.

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:21
sinds gisteren ook new world eigenaar en voor het eerst sinds 39 jaar dat ik met muis en toetsenbord speel (I know) en zou dan ook graag een controller willen testen, nu vind ik wel wat binding presets over de interwebs, maar vroeg mij af of er al iemand ervaringen mee heeft en tips welke het beste werken.

iRacing Profiel Twitch

• Mr.jan
huntedjohan schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:44:
[...]

Dus iedereen zit op Barri? als er savonds teveel wachtrij is lijkt me dat (momenteel) geen optie. Ik werk overdag en heb zelf kinderen dus kan pas laat beginnen spelen.

• Mr.jan
ourplayground schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:31:
sinds gisteren ook new world eigenaar en voor het eerst sinds 39 jaar dat ik met muis en toetsenbord speel (I know) en zou dan ook graag een controller willen testen, nu vind ik wel wat binding presets over de interwebs, maar vroeg mij af of er al iemand ervaringen mee heeft en tips welke het beste werken.
ik niet maar ga het zeker uitproberen

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:39

Louw Post

Cerenas

Ik vind de server meme nog wel leuk (Joel kom op Discord/MSN/Zoom/etc.), maar naast dat is het niveau best laag inderdaad.

Verder negeer ik het ook tijdens het spelen, let er helemaal niet op als ik bezig ben.

• Tribunus
Barri is echt droevig qua personen. Als ik de gemiddelde leeftijd zou moeten schatten zou ik niet hoger dan 13 komen denk ik. Er lopen zelfs mensen rond met namen waarin de meest nare ziektes voorkomen, ik begrijp daar echt niets van.

Ik ben blij dat de gratis transfer een optie is straks. Kunnen we tegen die tijd wel even kijken hoe de vlag er bij hangt.

p.s. voor de mensen die net starten, ik zou een nieuwe server pakken! Dan heb je veel kans om te spelen tegen de avond. Je kan later altijd transferen naar de gewenste server (mits die niet ramvol is uiteraard)

• huntedjohan
Gisteravond een chat aangemaakt op een nieuwe server met 0 wachttijd. Benieuwd hoe dat vanavond zal zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gixxer27
Tribunus schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:42:
Barri is echt droevig qua personen. Als ik de gemiddelde leeftijd zou moeten schatten zou ik niet hoger dan 13 komen denk ik. Er lopen zelfs mensen rond met namen waarin de meest nare ziektes voorkomen, ik begrijp daar echt niets van.

Ik ben blij dat de gratis transfer een optie is straks. Kunnen we tegen die tijd wel even kijken hoe de vlag er bij hangt.

p.s. voor de mensen die net starten, ik zou een nieuwe server pakken! Dan heb je veel kans om te spelen tegen de avond. Je kan later altijd transferen naar de gewenste server (mits die niet ramvol is uiteraard)
Dat is dus de rede geweest dat ik Barri specifiek ontweken heb om een char op aan te maken, leuk dat er veel Nederlanders zitten maar vaak zijn het grotendeels een stelletje kleuters die alleen maar schreeuwen.
Weet niet waarom NL volk denkt zich zo te moeten gedragen in chat, Engels spreekende zijn over het algemeen vaak netter (ja zitten ook eikels tussen maar minder).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaelos
Tribunus schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:42:

De mensen uit de collaboration guild op Barri zijn vrijwel allemaal 25-50 met kinderen, plus dat wij er streng op zijn dat mensen geen BS in de global verspreiden :N

• Kieft91
Mr.jan schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:33:
[...]

Dus iedereen zit op Barri? als er savonds teveel wachtrij is lijkt me dat (momenteel) geen optie. Ik werk overdag en heb zelf kinderen dus kan pas laat beginnen spelen.
Heb ik ook, dus gisteren om 19:00 in de queue gegaan zodat ik om 22:15 kon spelen ;)

• Khaelos
Of het mag weet ik niet, dat het "asociaal" is heb ik al gehoord maar ik log 1.5 uur voordat ik klaar ben met werken in via remote desktop en kan dan als ik thuis ben meteen aan de slag.

En ook al eerder gehoord, als je even een uurtje weg moet, gewoon een timer op 20 minuten zetten en elke 20 min even inloggen en een stukje lopen/een paar keer springen om de afk-kick te ontwijken.
(Nee dit is niet hetzelfde als autorun ergens tegenaan wat blijkbaar wel werkt maar ik gek vind aangezien er dan geen input is)

Overigens kan ik ook m'n vrouw bellen of appen om het te regelen die is vrij vandaag :+

[ Voor 8% gewijzigd door Khaelos op 30-09-2021 12:00 ]

• Mr.jan
Kieft91 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:54:
[...]

Heb ik ook, dus gisteren om 19:00 in de queue gegaan zodat ik om 22:15 kon spelen ;)
Op Barri dan? Vanmorgen ( om 4u30, dan slapen ze nog ;) )een nieuw car. gemaakt en kon onmiddellijk beginnen, benieuwd voor vanavond.

• Tribunus
Khaelos schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:53:
[...]

De mensen uit de collaboration guild op Barri zijn vrijwel allemaal 25-50 met kinderen, plus dat wij er streng op zijn dat mensen geen BS in de global verspreiden :N
Ik probeer ook zeker niet iedereen over 1 kam te scheren maar ik heb het nog niet eerder meegemaakt op deze manier. Met name het gooien met ziektes etc kan zo ongelofelijk weinig mee, kan er slecht tegen.

Ik report die personen ook steevast, geen idee of het werkt maar goed.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Vanmiddag een wachtrij van 70 was er vrij snel doorheen. Kwam de eerste 5 minuten wel direct 3 spelers tegen die op autorun tegen een een boom/gebouw vast stonden.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Ricmaniac schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:07:
[...]

Meestal mag je bij free transfers niet naar servers met een high aanduiding. Zie geen bron bij je bericht dus weet niet of daar al iets over gezegd is?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
Mocht je de queues willen checken hier een pagina daar voor

https://www.newworldstatus.com

Edit: ik kan Europe ineens niet meer vinden.. zijn de servers down? :?

[ Voor 34% gewijzigd door Khaelos op 30-09-2021 13:03 ]

• Ricmaniac
Yup zijn alweer server issues in EU. als je ingame zit is het allemaal prima. maar login servers zijn fucked telkens

Pagina: 1 ... 12 ... 35 Laatste

Let op:
Samenspelen in een (Tweakers) clan? Kijk in de startpost van het topic
(neem contact op met een topicstarter om je clan toe te voegen)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Samen spelen, chatten en lobbies:
Check de Tweakers Discord