Maar dan niet deze. Deze heb ik ook gehad, en ik vond het een onding. Zoals veel VidaXL zooi.
Met onze eerste, nu 6, hebben we bovenstaande gehad. Werkt op zich goed, maar je bent zelf geneigd om het hekje niet open te doen met bijvullen, wat bij mij regelmatig tot mooie strepen op mijn arm als resultaat had. En dat doet best zeer  

Nu kruipt er eentje van bijna 1 in de rondte, en we hebben het idee om er geen hek omheen te zetten. Een paar keer op schoot gehad met de kachel goed aan, en de deur open. Dat voelt niet prettig natuurlijk, en het lijkt er op dat als de kachel aan staat, hij er niet heen kruipt. Kan je NOOIT van uit gaan natuurlijk, en er is ook altijd iemand op enkele meters van de kachel, of in ieder geval dichter bij de kachel als meneertje, om ongelukken te voorkomen.
Als we kinderen (die lopen en rennen) te gast hebben en de kachel staat aan, zet ik aan 2 kanten van de kachel iets neer, zodat ze er niet direct langs kunnen rennen, en er dus niet tegenaan kunnen vallen.

7x 410 pw op zuid met enphase IQ7A   --   kijkend naar Marstek A, D of E, al dan niet met pv er aan op O en W   --   2x MHI SRK20ZS-WF   --   Zonneplan   --   Homey   --   Houtkachel tbv hoofdverwarming