"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Is er geen hack aan de gang of worden er door hacks vergaarde BTC gedumpt?
Ik ga pitten, lekker dromen van mn portfolio van een paar weken terug
[ Voor 12% gewijzigd door raq op 13-03-2020 01:02 ]
De tijd leert of het tij keert
Had zelf gelukkig een een hoopje MCO verkocht op $3,13 voor USDT, staat nu $2,60
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Ik zit er met mijn 50% HODL potje nu wel vast in. Wel knap van me, LTC voor 24 USDT kopen, Glenn Hoddlen tot 600%, niets doen en weer terug...
Mooi, de complete wereldeconomie dondert ineen en dan zeggen dat je aan TA niets hebtoNo schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 01:22:
Was er een TA die dit heeft gezien. Leuk al die lijntjes en een beetje roepen voor eigen gewin. Zo zie je maar dat crypto niet is te voorspellen... Het is net gokken... of pokeren![]()
Ik zit er met mijn 50% HODL potje nu wel vast in. Wel knap van me, LTC voor 24 USDT kopen, Glenn Hoddlen tot 600%, niets doen en weer terug...
TA is mooi in een rustige en enigszins stabiele markt.oNo schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 01:22:
Was er een TA die dit heeft gezien. Leuk al die lijntjes en een beetje roepen voor eigen gewin. Zo zie je maar dat crypto niet is te voorspellen... Het is net gokken... of pokeren
Als de angst echter regeert is alles onvoorspelbaar....
Edit: "en een beetje roepen voor eigen gewin" noemen ze Shillen, geen TA....
[ Voor 8% gewijzigd door iVibes op 13-03-2020 02:25 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Dat het 9 van de 10x nuttig is, is ook niet genoeg he. Het moet 1000x van de 1000x alles perfect voorspellen, ook op lange termijn, anders is het volledig nutteloos.toilet_paper schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 02:04:
[...]
Mooi, de complete wereldeconomie dondert ineen en dan zeggen dat je aan TA niets hebt
Klopt helemaaliVibes schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 02:07:
[...]
TA is mooi in een rustige en enigszins stabiele markt.
Als de angst echter regeert is alles onvoorspelbaar....
TA en aardbevingen. Slechte combo.toilet_paper schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 02:04:
[...]
Mooi, de complete wereldeconomie dondert ineen en dan zeggen dat je aan TA niets hebt
Vraag het Nick Leeson, die weet er alles van.
Zelf zat ik te denken onder de 3000 moet kunnen.
afwachten maar
★ What does that mean? ★
Gelukkig stoploss op 5000 met 1x short ..
[ Voor 114% gewijzigd door A87 op 13-03-2020 03:29 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Je kan trouwens zeggen wat je wil van CZ en Binance, maar ik heb de hele dag niet 1x een probleem gehad met orders. Hooguit dat het wat tijd kost dat de orderhistorie zichtbaar is, maar da's dan ook alles.
Zijn er daytraders? In minder dan een uur een bounce van bijna een rug...
Ik had wat fiat klaargezet, mooi gemist...
7% op LINK in minder dan 2 minuten is 1 van mijn tradesoNo schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 03:34:
Zijn er daytraders?
Je kan beter 24 uur slapen, dan heb je het allemaal geeneens gemerkt
Edit: dit wordt de meest bizarre squeeze ooit en over een weekje zitten we weer in de bullrun op koers.
[ Voor 38% gewijzigd door oNo op 13-03-2020 03:44 ]
Dat je nu niet de bodem hebt gepakt betekend niet dat BTC niet naar 3k kan gaan de komende dagen. Ja, we zien een dikke bounce, maar dat zegt niets over wat we de komende dagen en weken gaan doen. Zeker voor de langere termijn is afwachten misschien een beter plan dan nu kopen omdat het zo extreem is gezakt. Hell, zelfs 1k BTC is niet onmogelijk.blu-fox schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 03:45:
Net koopmoment gemist, ik baal echt... Idd was ik maar gewoon gaan slapen...
dit dusblu-fox schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 03:51:
Coronapaniek zal idd nog wel even aanhouden en het openbare leven zal in de komende maanden wereldwijd wel helemaal platgelegd worden... Wat dat betreft lijkt het mij logisch dat we nog wat lager gaan.
[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 13-03-2020 04:26 ]
Volgens mij simpelweg paniek. Paniek op de beurzen die oversloeg naar paniek in de cryptomarkt.blu-fox schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 04:27:
Enig idee wat nou de oorzaak was van deze crash? Een grote partij die ging dumpen oid?
Zero.
Gewoon manipulatie in de hoop dat iedereen alles verkoopt, daarna up up up.blu-fox schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 04:27:
Enig idee wat nou de oorzaak was van deze crash? Een grote partij die ging dumpen oid?
XRP = trash
Nu eerst tijd voor een bakkie.
Ik hoop dat de mensen inzien dat het eigenlijk allemaal nogal gehyped is met heel die corona. Ja oudere mensen of mensen met longaandoeningen hebben er last van. Verder is er weinig aan de hand. Hup en nu weer aan het werk en door.KoffieAnanas schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 07:51:
De grootste slechtnieuwsgolven in Azië en Europa zijn nu wel geweest vermoed ik. De wereld beseft inmiddels wel dat grote delen van Azië en Europa stilstaan. Daarmee verwacht ik dat de ergste klappen op de beurs nu wel klaar zijn. De enige klapper die nog kan komen is als er ook in Amerika drastische maatregelen genomen worden die de economie serieus raken. Dat verwacht ik niet direct en zal ook deels al in de koersen verwerkt zijn. Dus, om optimistisch af te sluiten, ziet mijn glazen bol de komende tijd rustiger vaarwater op de aandelenbeurzen, en daarmee ook weer rustiger vaarwater in de crypto. Zou mij niets verbazen als we daarna relatief snel terug gaan naar de 7k range.
Zero.
jij verwacht niet dat er in Amerika drastische maatregelen worden genomen? waarom niet, het gebeurt overal in de wereld. tis niet meer dan logisch dat t daar ook op slot gaat, net als hier trouwens. wij lopen gewoon maximaal 2 weken achter op Italie.KoffieAnanas schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 07:51:
De grootste slechtnieuwsgolven in Azië en Europa zijn nu wel geweest vermoed ik. De wereld beseft inmiddels wel dat grote delen van Azië en Europa stilstaan. Daarmee verwacht ik dat de ergste klappen op de beurs nu wel klaar zijn. De enige klapper die nog kan komen is als er ook in Amerika drastische maatregelen genomen worden die de economie serieus raken. Dat verwacht ik niet direct en zal ook deels al in de koersen verwerkt zijn. Dus, om optimistisch af te sluiten, ziet mijn glazen bol de komende tijd rustiger vaarwater op de aandelenbeurzen, en daarmee ook weer rustiger vaarwater in de crypto. Zou mij niets verbazen als we daarna relatief snel terug gaan naar de 7k range.
De week is nog niet over. Klamp je maar vast aan die gedachte.Bever! schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 07:54:
200 weekly gebroken, log channel gebroken, waar moet een moonboy zich nu aan vastklampen!?
The watercoolerBever! schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 07:54:
200 weekly gebroken, log channel gebroken, waar moet een moonboy zich nu aan vastklampen!?
XRP = trash
Inderdaad.superpolm schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 07:55:
[...]
jij verwacht niet dat er in Amerika drastische maatregelen worden genomen? waarom niet, het gebeurt overal in de wereld. tis niet meer dan logisch dat t daar ook op slot gaat, net als hier trouwens. wij lopen gewoon maximaal 2 weken achter op Italie.
En USA is misschien nog wel erger vanwege het zorgsysteem daar. Daar gaan zoveel mensen compleet “broke” uit komen aan het einde van de rit icm de situatie van de beurzen, bedrijven die omvallen door de maatregelen, waardoor mensen hun baan verliezen etc etc. De echte schok komt nog als bankrekeningen opdrogen en het virus dan nog niet onder controle is.
Maar een positieve noot: goeie korting op BTC nu
[ Voor 19% gewijzigd door JorzoR op 13-03-2020 08:01 ]
Ik ben nieuw hier, jaren geleden was ik redelijk actief met traden en zag nu dat crypto iets gedaald was, dus heb ik maar een klein spaarpotje geleegd om wat crypto muntjes bij te kopen, holden(hudl zoals jullie het in vaktermen noemen) was toch niet zo goed idee voor mij want van mijn BTC, LTC, NANO is niet veel meer over, dus moet ik maar snel weer gaan dag traden.
ik hoop hier de komende tijd weer veel te kunnen leren en te discusseren over echte usecases zoals BCH, BSV XVG,TRX, VET, GET NLG en dat crypto na 10 jaar eindelijk het fiat systeem gaat vervangen.
Groetjes
Trump. Deinst niet terug voor draconische maatregelen om de economie draaiende te houden in zijn verkiezingsjaar, en de beurzen weer groen te laten kleuren. Veel Amerikanen hebben hun spaargeld en pensioengeld in aandelen zitten. Beleggers zoeken houvast, Trump biedt dat. Maar dat is mijn vermoeden.superpolm schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 07:55:
[...]
jij verwacht niet dat er in Amerika drastische maatregelen worden genomen? waarom niet, het gebeurt overal in de wereld. tis niet meer dan logisch dat t daar ook op slot gaat, net als hier trouwens. wij lopen gewoon maximaal 2 weken achter op Italie.
En in de koersen is deels al verwerkt dat Amerika ook geraakt zal worden.
[ Voor 10% gewijzigd door KoffieAnanas op 13-03-2020 08:09 ]
Hoi Slux,Slux schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:04:
Hoi,
Ik ben nieuw hier, jaren geleden was ik redelijk actief met traden en zag nu dat crypto iets gedaald was, dus heb ik maar een klein spaarpotje geleegd om wat crypto muntjes bij te kopen, holden(hudl zoals jullie het in vaktermen noemen) was toch niet zo goed idee voor mij want van mijn BTC, LTC, NANO is niet veel meer over, dus moet ik maar snel weer gaan dag traden.
ik hoop hier de komende tijd weer veel te kunnen leren en te discusseren over echte usecases zoals BCH, BSV XVG,TRX, VET, GET NLG en dat crypto na 10 jaar eindelijk het fiat systeem gaat vervangen.
Groetjes
Welkom terug!
Als ik je een tip mag geven; Bitcoin Trash is lekker goedkoop nu.
XRP = trash
Ik zou mijn geld straks liever in aandelen steken met dividendYub schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:09:
Persoonlijk wacht ik nog even met inkopen. Het is vrijdag. Beleggers willen niks liever dadelijk rustig het weekend ingaan. Dus ik verwacht aan het eind van de dag kleine min koersen, tevens kunnen zich er in het weekend nieuwe 'incidenten' voordoen.Tot nu toe heeft elk genomen maatregel klappen uitgedeeld. Dit werkt door op crypto-markt.
Goudprijs knalt omhoog BTC gaat -40% store of value my ass
Cash is king op dit moment iedereen koopt eten en toiletpapier voor zichzelf of hun familie
is t niet zo dat staten zelf kunnen bepalen of ze op slot gaan? ben er niet zo bekend mee.KoffieAnanas schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:04:
[...]
Trump. Deinst niet terug voor draconische maatregelen om de economie draaiende te houden in zijn verkiezingsjaar, en de beurzen weer groen te laten kleuren. Veel Amerikanen hebben hun spaargeld en pensioengeld in aandelen zitten. Beleggers zoeken houvast, Trump biedt dat. Maar dat is mijn vermoeden.
En in de koersen is deels al verwerkt dat Amerika ook geraakt zal worden.
Aandelen met dividend zijn zeker aantrekkelijk tot straks de kwartaalcijfers komen..locmorto schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:19:
[...]
Ik zou mijn geld straks liever in aandelen steken met dividend
Goudprijs knalt omhoog BTC gaat -40% store of value my ass![]()
Cash is king op dit moment iedereen koopt eten en toiletpapier voor zichzelf of hun familie
De ECB en de FED kunnen nog maar weinig doen de vorige crisis hebben ze nooit aangepakt.superpolm schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:21:
[...]
is t niet zo dat staten zelf kunnen bepalen of ze op slot gaan? ben er niet zo bekend mee.
De rente staat al negatief en de rente verder omlaag brengen gaat het verschil niet maken.
Daarom was de dump op de beurs ook zo groot na de persconferentie van de ECB iedereen komt er nu achter dat er geen oplossing komt uit die hoek.
2008 komt nu als boomerang keihard terug maar dan 10x zo hard
AEX -10,8%
Als je die vult met cola met wat Mentos, is Moonen best mogelijk
Gister uiteraard, de AEX gaat straks pas open
Ik verwacht een klein herstel voor vandaag en vanaf volgende week weer down hill
Sommige mensen denken dat dit het ideale instapmoment is
Maarja, nieuwe ronde nieuwe kansen he.
Rookworst zonder r is ook worst.
AEX gaat gewoon weer een aantal procenten naar beneden.locmorto schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:30:
[...]
Gister uiteraard, de AEX gaat straks pas open
Ik verwacht een klein herstel voor vandaag en vanaf volgende week weer down hill
Sommige mensen denken dat dit het ideale instapmoment is
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
is het alweer maart-april 2019?
AEX opent fors hoger... volgens RTLZ
Wallstreet ook, ben benieuwd wat dit gaat doen met BTC.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Centrale banken en overheden hebben twee tools om dit op te lossen: rente omlaag brengen en geld printen.
Wanneer er geld geprint gaat worden (volgens sommige 1 triljoen$) om de economie te herstellen, gaan mensen Goud kopen vanwege inflatie(check financiele crisis en goud).
Hoogstwss gaat de interest rate naar 0.25% in ergste geval 0%, negatieve rente wilt USA zeker niet hebben.
En dit is waar BTC zijn eerste grote test zal uitvoeren.
Hoogswaarschijnlijk zal het printen en pompen voor de halvering zijn van BTC. Het grote verschil tussen goud en btc is dat btc binnekort zoals bekend een halvering zal krijgen(in mei 2020). BTC is al schaars de supply shock zal het nog schaarser maken. Dit kan je zien als> investeerders goud willen kopen vanwege inflatie, maar helft van de goudminers stoppen tegelijkertijd.
En we weten (voor mensen die langer in zitten) dat BTC superierer is dan FIAT.
Cryptocurrencies zullen belangrijk onderdeel zijn van de 4e industriele revolutie <2025. Contant geld wordt 100% elektronisch.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2020 09:17 ]
Haha Sluxiee WBSlux schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:04:
Hoi,
Groetjes
Het voelde voor ons idd als jaren, maar in werkelijkheid viel dat mee geloof ik. Mooi instapmoment heb je gekozen!
BTW: BTCEUR en BTCUSD zelfde bedrag.. Teveel volatiliteit om het koersverschil te hanteren ofzo. Weird
[ Voor 6% gewijzigd door Stokstaart op 13-03-2020 09:10 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
Bedankt voor je bericht Nostradamus.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 09:06:
liquiditeitsprobleem mensen. wanneer er geld geprint gaat worden (volgens sommige 1 triljoen$) om de economie te herstellen, gaan mensen Goud kopen vanwege inflatie(check financiele crisis en goud). Centrale banken en overheden hebben twee tools om dit op te lossen: rente omlaag brengen en geld printen.
Hoogstwss gaat de interest rate naar 0.25% in ergste geval 0%, negatieve rente wilt USA zeker niet hebben.
En dit is waar BTC zijn eerste grote test zal uitvoeren.
Hoogswaarschijnlijk zal het printen en pompen voor de halvering zijn van BTC. Het grote verschil tussen goud en btc is dat btc binnekort zoals bekend een halvering zal krijgen(in mei 2020). BTC is al schaars de supply shock zal het nog schaarser maken. Dit kan je zien als> investeerders goud willen kopen vanwege inflatie, maar helft van de goudminers stoppen tegelijkertijd.
En we weten (voor mensen die langer in zitten) dat BTC superierer is dan FIAT.
Cryptocurrencies zullen belangrijk onderdeel zijn van de 4e industriele revolutie <2025. Contant geld wordt 100% elektronisch.
Herstelt zich iets net als de beurs. De beurzen zoeken richting, de grootste klappen zijn geweest. Beleggers zijn nu op zoek naar houvast. De FED en Trump zullen alle paardenmiddelen inzetten om economische schade in Amerika te voorkomen. Mijn gevoel zegt dat beleggers eerst nog wat afwachtend zullen zijn wat voor nieuws eruit Amerika gaat komen. En in de tussentijd zul je voorzichtig herstel zien. De klappen zijn immers immens groot geweest. Koopjesjagers slaan toe.HaruHaru schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 09:01:
[...]
AEX opent fors hoger... volgens RTLZ
Wallstreet ook, ben benieuwd wat dit gaat doen met BTC.
Verwijderd
En ik heb nog steeds geld klaarstaan op Bitvavo.
Mijn vrouwtje was flink pissig, meestal is dat een erg bullish signaal.
@Slux welkom terug. Wat mij betreft het meest bullish signaal waar we van konden dromen.
Verwijderd
Met flinterdunne orderbooks zul je vandaag en morgen wel enorme volatiliteit zien verwacht ik
Verwijderd
Maar dat kan ik helemaal mis hebben natuurlijk
Dan geloof ik best, de markt is extreem volatiel. Leuke tijden.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 09:16:
Ik gok er vooralsnog op dat we die 3780 zeker nog een keer gaan zien.
Verwijderd
Verwijderd
liquiditeit.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 09:30:
Ik had toch wel verwacht dat de btc stabiel zou blijven met dat virus en de aandelenmarkt, het is niet meer zo decenttraal om aan te zien
Trouwens fiat overmaken naar Coinbase (Pro) duurt maar meestal een dagje zeker? Geld withdrawen duurt maar een dagje dus ik denk depositen ook zeker?
SPiET
Duurde vanochtend 1min bij mij via idealspietie schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 09:33:
Waarom moest ik nu weer slapen rond 0300 !!! Goh zo'n mooi inkoopmoment.
Trouwens fiat overmaken naar Coinbase (Pro) duurt maar meestal een dagje zeker? Geld withdrawen duurt maar een dagje dus ik denk depositen ook zeker?
ehhh.. noppes
Op basis van ? gutsgevoel of?Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 09:16:
Ik gok er vooralsnog op dat we die 3780 zeker nog een keer gaan zien.
Denk persoonlijk dat we er niet meer naar toe zullen gaan, maar ik kan ook mis zijn. Nu fiat staat klaar maar wat te doen. Wachten, kopen?
Denk ook wel dat de beursen het meeste gehad hebben. Corona nog niet maar langzamerhand zal dit ook wel minder en minder zijn.
SPiET
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Ik zat niet te slapen maar had geen geld, te veel uitgegeven omdat ik binnenkort toch wat geld kon verwachten. $3850 was een mooie instapmoment geweest. Zul je zien dat we weer boven $7k zitten voordat ik kan toeslaan. De volgende keer zorg ik dat een kleine oorlogskas heb maar ik denk dat we dit niet meer zo snel gaan zien.spietie schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 09:33:
Waarom moest ik nu weer slapen rond 0300 !!! Goh zo'n mooi inkoopmoment.
[ Voor 4% gewijzigd door sampoo op 13-03-2020 10:23 ]
Als je denkt dat we het ergste gehad hebben zou je gespreid in kunnen stappen. Begin met 25% oid. Als het dan nog lager gaat kun je bijkopen.spietie schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:01:
[...]
Op basis van ? gutsgevoel of?
Denk persoonlijk dat we er niet meer naar toe zullen gaan, maar ik kan ook mis zijn. Nu fiat staat klaar maar wat te doen. Wachten, kopen?
Denk ook wel dat de beursen het meeste gehad hebben. Corona nog niet maar langzamerhand zal dit ook wel minder en minder zijn.
Verwijderd
Puur onderbuik gevoel en nergens op gebaseerd. En ik houd in het achterhoofd dat de grootste klap qua corona nog gaat komen vanuit de states. Wanneer het daar ook compleet uitbreekt zoals in Italië bijvoorbeeld dan is het hek van de dam.spietie schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:01:
[...]
Op basis van ? gutsgevoel of?
Niet dat zoiets vast en zeker gaat gebeuren, maar het is wel degelijk een mogelijkheid.
Jaapio, ja dat klopt denk ik ook. Als het daar uitbreekt, al hens los!Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:12:
[...]
Puur onderbuik gevoel en nergens op gebaseerd. En ik houd in het achterhoofd dat de grootste klap qua corona nog gaat komen vanuit de states. Wanneer het daar ook compleet uitbreekt zoals in Italië bijvoorbeeld dan is het hek van de dam.
Niet dat zoiets vast en zeker gaat gebeuren, maar het is wel degelijk een mogelijkheid.
Maar door het inreisverbod komen er nu wel geen extra besmettingen bij. Enkel diegene die al besmet zijn kunnen t nog doorgeven maar Trump kennende zal ie dit normaal wel isoleren.
Niet?
SPiET
Ik denk eigenlijk dat de aandelenmarkt zich daar nu al wel enigzins op aan het voorbereiden is. Iedereen weet dat het ook in de USA zo gaat lopen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:12:
[...]
Puur onderbuik gevoel en nergens op gebaseerd. En ik houd in het achterhoofd dat de grootste klap qua corona nog gaat komen vanuit de states. Wanneer het daar ook compleet uitbreekt zoals in Italië bijvoorbeeld dan is het hek van de dam.
Daar heeft niet iedereen een zorgverzekering. Testen op het virus kost geld. En niet werken kost geld, en als je het virus hebt mag je niet werken. Oftewel, het gaat zich daar maximaal verspreiden. Sowieso gaat Trump zo lang mogelijk voorkomen dat er iets aan gedaan wordt, die man heeft geen idee.
Ik denk dat het hek al van de dam is
Mijn wallet gaat wel goed trouwens, in BTC waarde iig. In fiat-waarde ben ik vrij veel monies verloren
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Ik heb niet zo heel veel vertrouwen in Trump persoonlijkspietie schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:15:
[...]
Jaapio, ja dat klopt denk ik ook. Als het daar uitbreekt, al hens los!
Maar door het inreisverbod komen er nu wel geen extra besmettingen bij. Enkel diegene die al besmet zijn kunnen t nog doorgeven maar Trump kennende zal ie dit normaal wel isoleren.
Niet?
Hij zal natuurlijk koste wat kost de economie draaiende proberen te houden, dat geloof ik wel. Ik denk ook dat hij erg veel focus gaat leggen om daadkracht uit te stralen met oog op zijn 2e ambtstermijn.
En ik ben bang dat daartussen wel eens iets mis kan gaan
Maargoed het is allemaal koffiedik kijken momenteel.
Maand of 4 niks met crypto gedaan, wel op de gewone beurs gespeeld en vanochtend nog een bergje aandelen gekocht waaronder Alfen.Stokstaart schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 09:08:
[...]
Haha Sluxiee WB
Het voelde voor ons idd als jaren, maar in werkelijkheid viel dat mee geloof ik. Mooi instapmoment heb je gekozen!
BTW: BTCEUR en BTCUSD zelfde bedrag.. Teveel volatiliteit om het koersverschil te hanteren ofzo. Weird
Maar crypto is toch leuker om mee te spelen
5175 euro <-> 5445 dollar
Bij deze eurostand zou je een dollarkoers van 5785 verwachten.
SRK35ZS-W
Mark price die stevig afwijkt veronderstel ik?Cobus79 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:44:
Ok, ik moet het jullie vragen want ik snap het niet. Wat is er aan de hand op bitmex, de minsteof gerringste positie die ik plaats(factor 10 of 25) schiet meteen naar de -26% (gisteren zelfs meteen geliquideerd na een paar seconden). Hoe kan dat?
Misschien tot max 5x maar verder blijf ik er heel ver van weg net als dat bitmex, nooit meer.
Verwijderd
is er nergens een knop dat je select op last price ipv mark price. Mark price is altijd lagerCobus79 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:51:
Ja precies....en hoe werkt dat of wat \kan ik daar aan doen, zo kan ik niet meer traden iig.
Het meest komische zou zijn als Trump het zelf krijgt. Niet dat ik iemand gun, maar fun zou het wel zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:21:
[...]
Ik heb niet zo heel veel vertrouwen in Trump persoonlijk![]()
Hij zal natuurlijk koste wat kost de economie draaiende proberen te houden, dat geloof ik wel. Ik denk ook dat hij erg veel focus gaat leggen om daadkracht uit te stralen met oog op zijn 2e ambtstermijn.
En ik ben bang dat daartussen wel eens iets mis kan gaan![]()
[ Voor 5% gewijzigd door KoffieAnanas op 13-03-2020 11:09 ]
/f/image/HL5nHLIp5HaDFOWBaurTXINa.jpg?f=fotoalbum_large)
oef...
Edit: dit is van deribit btw.
Mex ook wel wat klappen gehad maar een stuk minder
[ Voor 13% gewijzigd door The_Goat op 13-03-2020 11:12 ]
Verwijderd
Tja, de meerderheid van de 'elite' valt in de grootste risicogroep. Allemaal oude maar rijke mensen.KoffieAnanas schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:08:
[...]
Het meest komische zou zijn als Trump het zelf krijgt. Niet dat ik iemand gun, maar fun zou het wel zijn.Ik verheug me in dat geval nu al op de woordvoerders van het Witte Huis...
Zo'n pandemie maakt geen onderscheid tussen blank of donker, sloeber of miljardair.
Als het tot een pandemie komt daar, zal Trump tussen het redden van de economie en goede voorzorgsmaatregelen en hulpverlening aan het zieke volk komen te staan. Hand in hand gaan die 2 denk ik niet samen.
Als hij het zelf krijgt is het Trump first in plaats van America first
Wanneer hij herstelt hoor ik hem al zeggen: "My infection was huge. I had the biggest infection and managed to recover from it. In fact, I don't think anyone recovered this well so far."
https://nypost.com/2020/0...r-calling-crisis-fantasy/
Coins zijn wel lekker goedkoop, heb alleen geen centjes meer die ik kan missen momenteel
[ Voor 20% gewijzigd door pietz0r op 13-03-2020 11:44 ]
Niemand die het zal merken als hij het heeft. Trump zal ongetwijfeld gewoon blijven twitteren, dat is zijn baan nu eenmaal en dat kan ook vanuit het ziektebed.pietz0r schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:41:
Trump en zn VP waren al op een carnaval feest in Brazilië met brazilliaanse minister. Die brazilliaan heeft nu corono, dus trumpie heeft het misschien al die ouwe rakker.
https://nypost.com/2020/0...r-calling-crisis-fantasy/
Coins zijn wel lekker goedkoop, heb alleen geen centjes meer die ik kan missen momenteel
new store of value, went all in.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:51:
Van al mijn coins zijn mijn KCS het meest waardevast gebleken.
Had ik niet verwacht.
Dit las ik vanochtend op twitter:Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:21:
[...]
Ik heb niet zo heel veel vertrouwen in Trump persoonlijk![]()
En ik ben bang dat daartussen wel eens iets mis kan gaan![]()
Trump ontsloeg in 2018 al het team met pandemie specialisten.
Ben bang dat het daar heel erg mis gaat :-)
https://twitter.com/JuddLegum/status/1238108656950001666
Ik zie kansen beste mensen!
Bizar man. Vannacht heeft bitcoin de 3700 dollar aangetikt. Maarja gewoon hodl en trouw de dip maar weer kopen. Eind 2020 een nieuw ATH, komtgoed.
[ Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 13-03-2020 13:16 ]
Gewoon je behoefte in de tuin doen.Slux schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:25:
[...]
Maand of 4 niks met crypto gedaan, wel op de gewone beurs gespeeld en vanochtend nog een bergje aandelen gekocht waaronder Alfen.
Maar crypto is toch leuker om mee te spelenAlleen even opletten dat ik niet weer als een crypto junk door het leven ga,ik weet nu van mijzelf dat zodra ik weer op de wc zit te traden dat ik weer verslaafd ben, dus dat is het moment dat ik er weer mee stop.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ook een idee, ik zat al aan luiers te denken.
Benieuwd of we zo een mooie run naar boven gaan krijgen zo voor het weekend, beurzen hier zien er goed uit nu de andere nog dan krijgt crypto ook weer een push omhoog.
Ging long @ 4700
FUCK ME!! verdomme 3 dubbeltjess. Als ik rekt ga is het @ 3500 (KEK)
https://ibb.co/jJ38dgm
[ Voor 46% gewijzigd door A87 op 13-03-2020 14:19 ]
Dan liever nog coronaA87 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 14:09:
FUCK ME!!
Nee hoor. Toiletpapier is uitverkocht, bitcoin niet.sampoo schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 14:24:
Toiletpapier kopen of bitcoin. Lastig.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
mijn moeder gaat plee papier voor me halensampoo schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 14:24:
Toiletpapier kopen of bitcoin. Lastig.
Wat? Komt er over 2 weken geen water meer uit de kraan??sjukke schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 14:26:
Mensen die massaal flesjes water inslaan LOL net of er over twee weken geen water meer uit de kraan komt in NL
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!