Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
[ Voor 10% gewijzigd door RaptorXS op 16-02-2020 22:15 ]
Verwijderd
Positief voor mij. Ik mag overmorgen nld weer verruilen voor warmer weer.
AhaThe_Goat schreef op zondag 16 februari 2020 @ 22:00:
[...]
Henk en Ingrid 1.0 is rekt gegaan na 2017, aan holden van alts. Die hopen nu (en dat roepen ze zelf allemaal uit zelfprotectie), op een nieuwe inflow van geld door Henk en Ingrid 2.0.
Henk en Ingrid 2.0 is hier momenteel echt niet mee bezig. Dus tot die tijd gaan Henk en Ingrid 1.0 nog een aantal keer rekt, waaronder dit weekend, omdat ze greedy werden, te laat gekocht, last van fomo hadden, etc.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Sorry, zal niet meer kritisch zijn en lekker met zn allen moon blijven roepen, dan komt die investering misschien toch nog goed
Nee joh dat is al super oud. Vroeger leefde er zelfs een REKTosaurusHertog_Martin schreef op zondag 16 februari 2020 @ 23:04:
Ik kijk sinds vele maanden eens in dit topic en enige wat er veranderd is lijkt een nieuw woord 'REKT' te zijn
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
CZ ivm de traagheid:
Writing a detailed report on some of the perf issues we face in the last few days. Will publish in 24h or so. It's not the first time @Binance faced challenges, and it won't be the last time we solve them. We are humbled to have the heaviest traffic in crypto, and your support!🙏
— CZ 🔶 BNB (@cz_binance) 16 februari 2020
[Twitter: https://twitter.com/cz_binance/status/1229141320347848707]
Hij neemt het serieus, pakt het op en neemt maatregelen. Uiteraard even zien of het werkt, maar veel andere CEO's zie je niet naar voren stappen....
[ Voor 55% gewijzigd door Taro op 16-02-2020 23:11 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik pak slechts €200 vandaag ipv €250 en dat is flink kut. Waar mag ik daar over klagen?Hertog_Martin schreef op zondag 16 februari 2020 @ 23:04:
Ik kijk sinds vele maanden eens in dit topic en enige wat er veranderd is lijkt een nieuw woord 'REKT' te zijn
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Als je elke dag 200 euro pakt hoef je toch niet te klagen?Crypts schreef op zondag 16 februari 2020 @ 23:11:
[...]
Ik pak slechts €200 vandaag ipv €250 en dat is flink kut. Waar mag ik daar over klagen?
Wat mij betreft ben je lekker kritisch, ik wist alleen niet dat er een 1.0 en 2.0 H&I’s warenThe_Goat schreef op zondag 16 februari 2020 @ 23:03:
[...]
Sorry, zal niet meer kritisch zijn en lekker met zn allen moon blijven roepen, dan komt die investering misschien toch nog goed
En ik ben dus van mening dat we echt nog maar aan het begin staan van de ‘crypto revolutie’. Daarmee bedoel ik dat er nog veel meer rek zit in de investeringen die er in gedaan kunnen worden (vandaar mijn post uit 2017, daar kun je in zien dat er ‘in het grotere plaatje’ nog veel meer geld bestaat dat deels in crypto gestoken kan worden).
Het gaat toch niet om het bedrag maar waarom je zeikt?Tominatie schreef op zondag 16 februari 2020 @ 23:16:
[...]
Als je elke dag 200 euro pakt hoef je toch niet te klagen?
Verwijderd
D-Ed schreef op zondag 16 februari 2020 @ 23:18:
[...]
Wat mij betreft ben je lekker kritisch, ik wist alleen niet dat er een 1.0 en 2.0 H&I’s waren
En ik ben dus van mening dat we echt nog maar aan het begin staan van de ‘crypto revolutie’. Daarmee bedoel ik dat er nog veel meer REKT zit in de investeringen die er in gedaan kunnen worden (vandaar mijn post uit 2017, daar kun je in zien dat er ‘in het grotere plaatje’ nog veel meer geld bestaat dat deels in crypto gestoken kan worden).
daar kun je in zien dat er ‘in het grotere plaatje’ nog veel meer geld bestaat dat deels in crypto gestolen kan worden).
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
Had ik maar had ik maar had ik maar.
Oh nee, ben een hodler. Waar staat alles over 2,5 jaar als ik 40 ben, dat is wat telt!
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Bloedbad? Die paar %tjes?Ali Baba 1001 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 06:00:
Het is weer een bloedbad.
Had ik maar had ik maar had ik maar.
Oh nee, ben een hodler. Waar staat alles over 2,5 jaar als ik 40 ben, dat is wat telt!
Altijd mooi om te zien, als de WOZ een paar tientjes omhoog gaat maakt Nederland massaal bezwaar, het liefst via zo'n bureau dat het gratis doet voor je, maar als bitcoin zakt zijn het ineens een paar tientjes en is er niks aan de hand.
XRP = trash
Die paar %tjes kunnen heel veel virtueel geld zijn.
Zero.
Ja... Ik neem aan dat je dit van te voren weet als je in de crypto wereld investeert. Dit zijn geen saaie aandelenPelox schreef op maandag 17 februari 2020 @ 08:09:
[...]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nou, die buy order van je is wel geluktD-Ed schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 21:56:
Door heel het sentiment van vanmiddag zit ik nu met een buyorder onder de $0,30 te wachten voor m’n IOTA
Ik snap nu eindelijk die uitspraken van jullie: “Laat de dip maar komen”

Au! De laatste 2 dagen hebben me een nieuwe auto gekostPelox schreef op maandag 17 februari 2020 @ 08:09:
[...]
Maar de laatste maand heeft er ook meer dan 1 opgeleverd danSpecy schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:05:
[...]
Au! De laatste 2 dagen hebben me een nieuwe auto gekostEn een duurdere dan die ik nu heb ook nog.
#omdenken
Zero.
daar heeft die nou weinig aanPelox schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:20:
[...]
Maar de laatste maand heeft er ook meer dan 1 opgeleverd dan![]()
#omdenken
Ja ik sta ook op verlies over de laatste 2 dagen. Mijn hodl pot is 90% van mijn pf. Met 10% probeer ik af en toe te profiteren. Gisteren was eindelijk een goede dag.bie100 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:22:
[...]
daar heeft die nou weinig aanmaar goed sta ook op verlies ben nooit zo goed in verkopen waarom weet ik eigenlijk ook niet?
Om echt te traden moet je ook gewoon tijd hebben/maken en ik besteed mijn belangrijke tijd liever aan andere leuke dingen. Daarnaast tijd is ook geld natuurlijk.
Zero.
nee stop er ook geen tijd meer in heb nog een bag ADA en LTCPelox schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:30:
[...]
Ja ik sta ook op verlies over de laatste 2 dagen. Mijn hodl pot is 90% van mijn pf. Met 10% probeer ik af en toe te profiteren. Gisteren was eindelijk een goede dag.
Om echt te traden moet je ook gewoon tijd hebben/maken en ik besteed mijn belangrijke tijd liever aan andere leuke dingen. Daarnaast tijd is ook geld natuurlijk.
maar dat duurt ook niet zo lang meer dan pleur ik dat er ook uit
Nu maar wachten op het juiste instap moment maar meestal ben ik te afwachtend en staat de koers alweer 10% hoger.
Haha exact het zelfde hieroNopheros schreef op maandag 17 februari 2020 @ 11:18:
Heb zelf voor de verandering een keer vrijwel op de top verkocht, daarna helaas weer gekocht en uur later verkocht met 1% verlies..
Nu maar wachten op het juiste instap moment maar meestal ben ik te afwachtend en staat de koers alweer 10% hoger.
Je bent bekend met de dumpster fire die momenteel gaande is binnen bch? Ik zou je TA even laten voor wat het is.The_Goat schreef op zondag 16 februari 2020 @ 21:25:
Heb net wat BCH gekocht om te zien of de bounce ergens naar de 420 kan gaan
[Afbeelding]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Kom je dan alleen naar het cryptoforum om ons uit te lachen?acotone777 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:29:
Mijn naam is Henk (echt waar) maar ik stap er niet in, ik heb goud gekocht en nu al flink winst en die winst zal de komende jaren alleen maar toenemen
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
Heerlijke troll reactie. Wrijf het er maar in Henk. Het is je gegundacotone777 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:29:
Mijn naam is Henk (echt waar) maar ik stap er niet in, ik heb goud gekocht en nu al flink winst en die winst zal de komende jaren alleen maar toenemen
Precies! Maar betekent dit dat Ingrid nog in ripple zit dan?Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:34:
[...]
Heerlijke troll reactie. Wrijf het er maar in Henk. Het is je gegund
Zero.
Geen idee, dump gaat prima gepaard met TA, zal vanavond posten.oisyn schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:22:
[...]
Je bent bekend met de dumpster fire die momenteel gaande is binnen bch? Ik zou je TA even laten voor wat het is.
Verwijderd
Ingrid zit in de tulpen heb ik gehoord in de wandelgangen.Pelox schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:36:
[...]
Precies! Maar betekent dit dat Ingrid nog in ripple zit dan?
In de bollen of in de bloemen?Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:50:
[...]
Ingrid zit in de tulpen heb ik gehoord in de wandelgangen.
Zero.
Ik weet ongeveer nog het moment dat de prijs van de Bitcoin ongeveer gelijk was aan 1 troy ounce goud.acotone777 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:29:
Dat was op 1200/1300 dollar.
Heeft de Bitcoin het toch "ietsjes" beter gedaan als het goud sinds die tijd.
Mensen willen geld voor hun devwerk. Een aantal miningpools hadden afgesproken dat 12,5% van de block reward overgemaakt zou worden naar een een of andere entiteit in HK die de coins dan zou verdelen over dev projecten. Miners die dat niet deden zouden hun blocks georphaned zien worden. Na een hoop commotie is dit uiteindelijk afgeblazen.The_Goat schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:37:
[...]
Geen idee, dump gaat prima gepaard met TA, zal vanavond posten
Nu hebben de mensen van Bitcoin ABC, de leading BCH client, aanpassingen gemaakt aan de software om dit alsnog te doen. 5% van de coinbase moet naar een van de hardcoded whitelist aan adressen gaan, waaronder Bitcoin ABC zelf. Iedere miner die de komende versie 0.21.0 installeert zal automatisch 5% van zijn blockreward verliezen.
Enorm veel mensen zijn het hier natuurlijk compleet niet mee eens (een dergelijke gecentraliseerde belasting gaat volgens hen compleet in tegen datgene waar de coin voor staat), dus de coin stevent nu af op een fork.
Meer info.
[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 17-02-2020 13:35 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dankjewel, nuttig om te weten dat het rommelt..oisyn schreef op maandag 17 februari 2020 @ 13:28:
[...]
Mensen willen geld voor hun devwerk. Een aantal miningpools hadden afgesproken dat 12,5% van de block reward overgemaakt zou worden naar een een of andere entiteit in HK die de coins dan zou verdelen over dev projecten. Miners die dat niet deden zouden hun blocks georphaned zien worden. Na een hoop commotie is dit uiteindelijk afgeblazen.
Nu hebben de mensen van Bitcoin ABC, de leading BCH client, aanpassingen gemaakt aan de software om dit alsnog te doen. 5% van de coinbase moet naar een van de hardcoded whitelist aan adressen gaan, waaronder Bitcoin ABC zelf. Iedere miner die de komende versie 0.21.0 installeert zal automatisch 5% van zijn blockreward verliezen.
Enorm veel mensen zijn het hier natuurlijk compleet niet mee eens (een dergelijke gecentraliseerde belasting gaat volgens hen compleet in tegen datgene waar de coin voor staat), dus de coin stevent nu af op een fork.
Meer info.
Dit is wat ik bedoelde met een TA sell-off:
Impulse --> retrace naar .5 of .0382 fib --> impulse --> retrace naar 0.5 of 0.382 fib --> impulse --> retrace
Heb er even een elliot wave naast getekend om het wat duidelijker te maken
Edit: fwiw ik heb al m'n spot btc weer teruggekocht op 9619, misschien niet de exacte bodem, maar ik verwacht hier ergens een bounce en ben tevreden met de 700$ move die ik heb gepakt. Shorts nog wel gewoon open
[ Voor 6% gewijzigd door The_Goat op 17-02-2020 13:50 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
9k zou mooi zijn, vind 9500 eigenlijk te hoog om weer in te kopen. Alts zijn nog veel harder gestegen als BTC dus daar mag ook nog wel wat meer vanaf.mengenli schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:24:
waar gaan dit heen... naar 9K of nog lager??
ETH 3x de 242 aangeraakt, zal waarschijnlijk ook niet lang meer duren.
[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 17-02-2020 15:38 ]
Daar hoeft helemaal niks meer vanaf.Nopheros schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:37:
[...]
Alts zijn nog veel harder gestegen als BTC dus daar mag ook nog wel wat meer vanaf.
Sta nog op 120% winst tov 1 januari met de alts

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd

Gelukkig heb ik nog een grote mand vol speciaalbiertjes. Die laten me nooit in de steek.
Feli, ik ben zelf pas een paar weken geleden ingestapt en met +/- 35% uitgestapt.Gelukszoekr schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:50:
[...]
Daar hoeft helemaal niks meer vanaf.
Sta nog op 120% winst tov 1 januari met de alts
Vergeet niet af en toe wat winst te nemen
- Taro
- Niet online
My funds are safu!Taro schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:19:
IOTA heeft patch voor Trinity wallet uitgebracht: https://bitcoinist.com/io...d-trinity-desktop-wallet/.

Troost je met de gedachte dat er heel veel meer mensen zijn met dezelfde inzichten en actiesDJ-Promo schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:37:
Zaterdagmiddag dacht ik laat ik mijn "winst" eens veilig zetten, 1 seconde later met wat anders bezig en niet meer gedaan. Nu REKT, zal ik het ooit leren om soms ook iets veilig te stellen.

Bij mij valt het overigens wel mee, ja het is lager dan een paar dagen terug maar nog steeds een stuk hoger dan een maand geleden.
Dit komt overigens voornamelijk door de ETH bull run. Die mag wel even door knallen naar de 300 euro. Kopen jongens!
Buy the dip is lastig als je hele handelspot nog in coins zitThe_Goat schreef op maandag 17 februari 2020 @ 17:29:
Buy the dip?

Shhhh, straks denken ze weer euforie te ruiken en rammen ze massaal op SELLTominatie schreef op maandag 17 februari 2020 @ 17:42:
bullrun is weer begonnen, op naar nieuwe all time highs, letsgo![]()
![]()

Op: https://status.iota.org is te lezen dat de bij de groep mensen de gestolen tokens teruggestort worden (na een KYC procedure):
"We will perform a global snapshot of the network that will, pending community validation, enable us to bring stolen tokens back to the affected users. "

Ik vind het inderdaad een heel groot minpunt. Het gaat tegen alles in wat crypto zou moeten zijn.D-Ed schreef op maandag 17 februari 2020 @ 18:13:
(hoewel een aantal nonbelievers het door het decentrale karakter vast weer een minpunt vinden)
Is voor nu noodzakelijk, de coördinator doet wat ie nu moet doen en zal in verloop van tijd verdwijnen zoals ook in de roadmap te zien is.PilatuS schreef op maandag 17 februari 2020 @ 18:16:
[...]
Ik vind het inderdaad een heel groot minpunt. Het gaat tegen alles in wat crypto zou moeten zijn.
Het is niet noodzakelijk. Het is een keuze die wordt gemaakt en die had ook anders kunnen zijn. Dat het voor een hoop mensen gewenst is, da's een ander verhaal. Straks zegt de overheid van de USA dat er een rollback nodig is omdat een of andere terrorist wat te veel heeft verzonden. Wat is crypto waard wanneer er rollbacks gebeuren ? Als je het mij vraagt, heel weinig of niets. Zolang het mogelijk is voor een maker om dit te doen en het dan ook te doet, valt voor mij de waarde compleet weg. Iedere coin waarbij een rollback zo makkelijk mogelijk is, is voor mij geen crypto.D-Ed schreef op maandag 17 februari 2020 @ 18:45:
[...]
Is voor nu noodzakelijk, de coördinator doet wat ie nu moet doen en zal in verloop van tijd verdwijnen zoals ook in de roadmap te zien is.
Verwijderd
Van hart met je verjaardag, ik zie een taartjeTimwap schreef op maandag 17 februari 2020 @ 18:10:
[...]
Shhhh, straks denken ze weer euforie te ruiken en rammen ze massaal op SELL
Moon soon.
Tja, Niemand zegt dan ook dat het project al productie klaar is dus dat weet men als het goed is voordat er geld ingestoken wordt (zegen de IF members ook duidelijk). Liever dat dit soort dingen gebeuren in de huidige fase dan later in het proces.PilatuS schreef op maandag 17 februari 2020 @ 18:54:
[...]
Het is niet noodzakelijk. Het is een keuze die wordt gemaakt en die had ook anders kunnen zijn. Dat het voor een hoop mensen gewenst is, da's een ander verhaal. Straks zegt de overheid van de USA dat er een rollback nodig is omdat een of andere terrorist wat te veel heeft verzonden. Wat is crypto waard wanneer er rollbacks gebeuren ? Als je het mij vraagt, heel weinig of niets. Zolang het mogelijk is voor een maker om dit te doen en het dan ook te doet, valt voor mij de waarde compleet weg. Iedere coin waarbij een rollback zo makkelijk mogelijk is, is voor mij geen crypto.
Maar goed, mijn inziens laten ze zien er bovenop te zitten en heb ik er juist meer vertrouwen in gekregen. What can we do about it
Ik haal er nog niet uit dat ze een rollback gaan doen. Snapshot kan op twee manieren uitgelegd worden maar als ze idd kiezen voor een rollback ben ik het volledig met je eens. Dat mag en moet niet kunnen. Vervelend voor degenen die er door getroffen worden maar dat is crypto.PilatuS schreef op maandag 17 februari 2020 @ 18:54:
[...]
Het is niet noodzakelijk. Het is een keuze die wordt gemaakt en die had ook anders kunnen zijn. Dat het voor een hoop mensen gewenst is, da's een ander verhaal. Straks zegt de overheid van de USA dat er een rollback nodig is omdat een of andere terrorist wat te veel heeft verzonden. Wat is crypto waard wanneer er rollbacks gebeuren ? Als je het mij vraagt, heel weinig of niets. Zolang het mogelijk is voor een maker om dit te doen en het dan ook te doet, valt voor mij de waarde compleet weg. Iedere coin waarbij een rollback zo makkelijk mogelijk is, is voor mij geen crypto.
Ik zou het helemaal niet willen zien, maar da's mijn meningD-Ed schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:04:
[...]
Liever dat dit soort dingen gebeuren in de huidige fase dan later in het proces.
Deze zin: enable us to bring stolen tokens backCrypts schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:04:
[...]
Ik haal er nog niet uit dat ze een rollback gaan doen. Snapshot kan op twee manieren uitgelegd worden maar als ze idd kiezen voor een rollback ben ik het volledig met je eens. Dat mag en moet niet kunnen. Vervelend voor degenen die er door getroffen worden maar dat is crypto.
Lijkt er voor mij op dat tokens van het ene adres naar het andere adres gaan. Dus van de adressen waar de gestolen tokens heen zijn gegaan en terug naar de originele adressen van de getroffen gebruikers. Dat zou dat een rollback zijn. Mocht dat niet zo zijn vind ik het een vreemd geformuleerde zin.
Ik ben al even bezig met traden en ruim 66% verloren (op het diepe punt nog wel meer). Vooral door de klassieke fouten. Emotie en de groene kaarsen jagen. Inmiddels zit ik rond de inleg nu ik niet de fouten meer maak.
Het leven is te kort om te testen
Ik vind het ook lastig te lezen maar een rollback in mijn opinie zou het maken van een snapshot zijn om terug te gaan naar dat punt in de tijd alsof er niks gebeurt is. Ik lees het voor nu maar even positief als dat de gestolen tokens die naar exchanges zijn gestuurd en op tijd zijn bevroren worden teruggestuurd naar de slachtoffers en de transactie historie dus gewoon in tact blijft.PilatuS schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:16:
Deze zin: enable us to bring stolen tokens back
Lijkt er voor mij op dat tokens van het ene adres naar het andere adres gaan. Dus van de adressen waar de gestolen tokens heen zijn gegaan en terug naar de originele adressen van de getroffen gebruikers. Dat zou dat een rollback zijn. Mocht dat niet zo zijn vind ik het een vreemd geformuleerde zin.
Het is idd een beetje wazig geformuleerd.
Netjes man! Wat is de winning strategie die je momenteel gebruikt mbt crypto trading?Beneveerg schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:21:
Ook maar eens reageren in plaats van met jullie mee lezen.
Ik ben al even bezig met traden en ruim 66% verloren (op het diepe punt nog wel meer). Vooral door de klassieke fouten. Emotie en de groene kaarsen jagen. Inmiddels zit ik rond de inleg nu ik niet de fouten meer maak.
Nu vooral altloos aan het traden, dus verkopen voor usdt en lager terug kopen.
Het leven is te kort om te testen
- Taro
- Niet online

En hier ga ik van uit: Bitcoin kan dus richting de 8k gaan. Hoeveel exact is afhankelijk van hoeveel tijd daar voor nodig is. De lijntjes zijn getrokken op basis van de weekly candles, dus vandaar dat ze er hier niet netjes uitzien:

Bron: https://www.telegraaf.nl/...ijs-20-erbij-in-zes-wekenGoud op recordprijs: 20% erbij in zes weken
De Bitcoin in dezelfde 6 weken van 7,2 naar 9,6K. Dat is meer als 20% toch?
Morgen in de Televaag: De BTC gaat door het putje.

- Taro
- Niet online
https://coingape.com/7000-btc-lost-says-fcoin-exchange-ceo/A big announcement by FCoin is rocking the crypto world. Crypto exchange FCoin has just announced that between 7,000 and 13,000 BTC cannot be recovered.
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 17-02-2020 20:18 ]
Hoe zuur dat voor de betrokkenen ook is.. Betekent wel 7000 btc minder die verkocht kan wordenTaro schreef op maandag 17 februari 2020 @ 20:15:
Daar gaan we weer, slecht nieuws voor de cryptocurrency wereld:
[...]
https://coingape.com/7000-btc-lost-says-fcoin-exchange-ceo/
De Telegraaf had het in de oorlog al fout, sindsdien hecht ik totaal geen waarde meer aan wat er in de Telegraaf staat.RaptorXS schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:56:
[...]
Bron: https://www.telegraaf.nl/...ijs-20-erbij-in-zes-weken
De Bitcoin in dezelfde 6 weken van 7,2 naar 9,6K. Dat is meer als 20% toch?
Morgen in de Televaag: De BTC gaat door het putje.
Btc en veel alts mooi gebounced op de ema's, achteraf is het zo voorspelbaar.
De tijd leert of het tij keert
- Taro
- Niet online
Helaas is TA niet aan mij besteed, maar dat is onderhand wel bekend hier.raq schreef op maandag 17 februari 2020 @ 20:23:
[...]
De Telegraaf had het in de oorlog al fout, sindsdien hecht ik totaal geen waarde meer aan wat er in de Telegraaf staat.
Btc en veel alts mooi gebounced op de ema's, achteraf is het zo voorspelbaar.
Idd dit klinkt als een exit scam. Hier gaat men nog grondig onderzoek naar doen denk ik zo.Taro schreef op maandag 17 februari 2020 @ 20:24:
Klopt, de supply is wederom minder geworden, mits de Bitcoins niet "per ongeluk" gewoon zijn weggesluisd. Ik blijf het maar een vage toelichting vinden, er staat niets over dat men niet meer bij de private key kan komen of iets dergelijks. Vaag gebeuren.
Echt nog nooit van gehoord maar het zal vast meevallen. Snap echt geen reet van die announcement.Taro schreef op maandag 17 februari 2020 @ 20:15:
Daar gaan we weer, slecht nieuws voor de cryptocurrency wereld:
[...]
https://coingape.com/7000-btc-lost-says-fcoin-exchange-ceo/
Mocht ik het wel een keer gaan snappen maakt het dus weinig uit?
"Despite the problems, the exchange continued to be popular with its unique business model that touted turning cryptocurrency trading into mining."
Oftewel whatever ze doen gaat het nog steeds goed?
[ Voor 51% gewijzigd door Pelox op 17-02-2020 21:04 ]
Zero.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!