[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.595 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Haha moet je die Waves zien gaan lieve mensen. Gisteren stond ik er nog verlies op & nu prima winst. Tijdje terug zelfs nog op €0,50 bijgekocht 8)7

Nu is de vraag: blijf ik lekker hangen in de 2017 bull waas of ben ik verstandig en verkoop ik iedergeval een deel. Nu ben ik nog jong dus raad is wat ik ga doen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-10 13:23

raq

Tominatie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 19:49:
Haha moet je die Waves zien gaan lieve mensen. Gisteren stond ik er nog verlies op & nu prima winst. Tijdje terug zelfs nog op €0,50 bijgekocht 8)7

Nu is de vraag: blijf ik lekker hangen in de 2017 bull waas of ben ik verstandig en verkoop ik iedergeval een deel. Nu ben ik nog een jong dus raad is wat ik ga doen? :+
Net 33% verkocht van m'n waves. Vind het sowieso nu lastig om te bepalen of ik alt verkoop of wat langer aanhoud. Het zou een relief-rally kunnen zijn waarbij we terugkeren naar de prijzen van begin 2019, hoe bepaal je dat nou? Iemand een slim inzicht hiervoor?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Tominatie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 19:49:

Nu is de vraag: blijf ik lekker hangen in de 2017 bull waas of ben ik verstandig en verkoop ik iedergeval een deel. Nu ben ik nog jong dus raad is wat ik ga doen? :+
Een deel verkopen tegen resistence (btc pair) is niemand slechter van geworden. Gefeliciteerd ouwe baas.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@raq ik heb al wel het nodige meegemaakt in 2017 en het enige wat ik er nog van weet: alles wat ik verkocht ging hoger :+

Maarja, ik kan me niet voorstellen dat we weer zo'n waas krijgen met al die shitcoins, alhoewel... ik begin er alweer in te komen

Soon XVG pump ofzoiets, ok nee dat gaat tever.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:47

Liberteh

All your base belong to me

Ik hoorde in de wandelgangen over een potentiële announcement van de announcement van de hoofd announcement.... announcement. Het begint weer te borrelen, beste mensen! :)

Edit: Het concept van de roadmap van de announcement is gelekt...
Het gaat om een partnership met Kim Holland producties!

[ Voor 26% gewijzigd door Liberteh op 10-02-2020 19:59 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wejo, ik zie dat Ark ook een dikke pump heeft. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Hold @A87 dit pareltje nog? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq

raq

Tominatie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 19:59:
Wejo, ik zie dat Ark ook een dikke pump heeft. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Hold @A87 dit pareltje nog? :P
Nee, had die gedumpt volgens mij met veel heisa.
Poeh he, of dat een pump is zeg, es ist ein krankenhaus

[ Voor 8% gewijzigd door raq op 10-02-2020 20:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 68616c6c6f
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-02-2023
Wedden dat dit het begin van het einde is van fiat. De eerste keer dat crypto crazy mode ging was toen de media uitgebreid aandacht aan gaf. Massa kocht in. Stonks. En toen was het toppunt bereikt. Mijn verwachting is dat dit nog een keer gaat gebeuren maar over een langere termijn ~10 jaar. Er is een transitie periode nodig om radicale veranderingen in het monetair systeem door te voeren voor zowel de industrie, overheid als de consument.

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
68616c6c6f schreef op maandag 10 februari 2020 @ 20:05:
Wedden dat dit het begin van het einde is van fiat. De eerste keer dat crypto crazy mode ging was toen de media uitgebreid aandacht aan gaf. Massa kocht in. Stonks. En toen was het toppunt bereikt. Mijn verwachting is dat dit nog een keer gaat gebeuren maar over een langere termijn ~10 jaar. Er is een transitie periode nodig om radicale veranderingen in het monetair systeem door te voeren voor zowel de industrie, overheid als de consument.
Afbeeldingslocatie: https://media2.giphy.com/media/Qe5oD5aXjEbKw/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-02-2023
Ik zeg het je, verlichting 2.0

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oiljzJK.png

[ Voor 10% gewijzigd door 68616c6c6f op 10-02-2020 20:23 ]

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als de pump van ARK daadwerkelijk gerelateerd is aan de ecosystem 2.6 release (*proest*), dan mogen we toch inmiddels wel spreken van een bullmarkt?

Ik bedoel in de barre tijden hoorde en zag je bijna niets meer van announcements... Toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
_/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tomUBplrahZSpP8AarxVkm2p/medium.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
68616c6c6f schreef op maandag 10 februari 2020 @ 20:05:
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/YiXnP6e5z0CBQx0poj/giphy.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Op deze manier ziet de Bitcoin koers er nog steeds prima uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/g09bVrUX1uUYJM0ciHq5mujz/full.png

Natuurlijk heb ik zaterdagmiddag ONT weer de deur uit gedaan met iets verlies, had ik gewoon moeten houden, maar zo gaat het altijd met cryptocurrency :)

Zelfs tankstations in de VS beginnen met het aanbieden van Bitcoin: Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQX8UdqU4AArpkG?format=jpg&name=medium

Ik heb er op zich nog steeds vertrouwen in, al moet de Bitcoin koers dan de komende 2-3 dagen niet veel verder meer zakken.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Taro schreef op maandag 10 februari 2020 @ 21:04:
Op deze manier ziet de Bitcoin koers er nog steeds prima uit:
[Afbeelding]

Natuurlijk heb ik zaterdagmiddag ONT weer de deur uit gedaan met iets verlies, had ik gewoon moeten houden, maar zo gaat het altijd met cryptocurrency :)

Zelfs tankstations in de VS beginnen met het aanbieden van Bitcoin: [Afbeelding]

Ik heb er op zich nog steeds vertrouwen in, al moet de Bitcoin koers dan de komende 2-3 dagen niet veel verder meer zakken.
"If in doubt zoom out" _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Dit is echt een perfect voorbeeld van véél te veel informatie in 1 plaatje pleuren. Mijn zielige hersentjes weten gewoon niet waar ze moeten beginnen en wat ze van deze info moeten denken.

Maar de lijntjes en bijzondere termen zeggen mij 1 ding; de 20K is dichtbij. Moon soon. Lambo. We gaan makkers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 21:09:
[...]

Dit is echt een perfect voorbeeld van véél te veel informatie in 1 plaatje pleuren. Mijn zielige hersentjes weten gewoon niet waar ze moeten beginnen en wat ze van deze info moeten denken.

Maar de lijntjes en bijzondere termen zeggen mij 1 ding; de 20K is dichtbij. Moon soon. Lambo. We gaan makkers.
_O- precies dat. Het is een knap staaltje TA door iemand die zeker verstand van zaken lijkt te hebben maar ik was constant aan het zoeken naar wat het nu betekende voor de prijs _O-

Wel een mooie @PilatuS

Maar de 10k is nu dus resistance. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro waarom moet de bitcoin koers niet te veel meer zakken? Toen we de bullrun hadden van 5k naar 20k zijn we daarvoor eerst naar 2k gedropt. Dus dat zegt allemaal niet zo heel veel ;)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Als BTC niet steeds zo snel stijgt krijgen de alts ook wat lucht. Prima momenten om meer btc te vergaren toch.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
DAMAGE schreef op maandag 10 februari 2020 @ 21:16:
@Taro waarom moet de bitcoin koers niet te veel meer zakken? Toen we de bullrun hadden van 5k naar 20k zijn we daarvoor eerst naar 2k gedropt. Dus dat zegt allemaal niet zo heel veel ;)
Als de koers onder de 8.900 komt vermoed ik dat Bitcoin eerst nog verder naar beneden gaat, boven de 9.000 blijf ik er vertrouwen in hebben dat de opwaartse trend doorzet. Maar dat is allemaal korte termijn.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op maandag 10 februari 2020 @ 21:17:
Als BTC niet steeds zo snel stijgt krijgen de alts ook wat lucht. Prima momenten om meer btc te vergaren toch.
Van mij mag Bitcoin nog een maand rond de 10k hangen, als de alts dit soort pumps blijven laten zien. :Y

Mijn complete Bitcoin stack is de laatste 7 dagen met 12% gestegen zonder enige aankoop :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 21:09:
[...]
Het is natuurlijk ook maar net hoeveel je er van weet. Puur iets als breakout target zone is al een prachtig iets. Verder ook bijvoorbeeld wat de verschillende soorten candles aangeven en wat de koers daarna doet. Ik kan mij voorstellen dat het allemaal wat te veel is, want er is ook wel belachelijk veel info ingepropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro zolang we de huidige opwaardse constructie in stand houden zit het wel snor ja. Gewoon dat niet breken en het is positief. Maar daar zit nog wel wat speling in gelukkig.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 10 februari 2020 @ 21:24:
[...]

Het is natuurlijk ook maar net hoeveel je er van weet. Puur iets als breakout target zone is al een prachtig iets. Verder ook bijvoorbeeld wat de verschillende soorten candles aangeven en wat de koers daarna doet. Ik kan mij voorstellen dat het allemaal wat te veel is, want er is ook wel belachelijk veel info ingepropt.
Haha, jij zal er sneller informatie uit vissen dan een simpele holder die af'n toe wat yolo'd in het marktje. Het ziet er qua TA allemaal wel mooi uit maar heb er ook gewoon te weinig verstand van.

Wat is jouw play voor de komende tijd? Zit je nu in EUR/USD of Bitcoin en evt. targets? Ben wel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doge staat ook relatief laag op 29/30 sats.

Wie durft? :*) ik niet :F

Nu Bitcoin even afgeremd lijkt raak ik maar even een tijdje niets aan denk ik.

Ik wil nog wel een bag DOGE hebben ooit. Zo'n coin hoort toch in mijn crapfolio te zitten, samen met andere pareltjes als Mooncoin en HTMLcoin.

*;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 21:29:
[...]
Haha, jij zal er sneller informatie uit vissen dan een simpele holder die af'n toe wat yolo'd in het marktje. Het ziet er qua TA allemaal wel mooi uit maar heb er ook gewoon te weinig verstand van.
Vind het wel een heel mooi voorbeeld van wat er allemaal uit te halen is ipv dat het allemaal random zou zijn :)
Wat is jouw play voor de komende tijd? Zit je nu in EUR/USD of Bitcoin en evt. targets? Ben wel benieuwd!
Ik ben voornamelijk bezig met heel veel scalpen en wat swingtrades. Leuk dat BTC iedere dag gemiddeld een procentje of wat doet, maar met de alts is er meer te halen in zowel BTC als USDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 10 februari 2020 @ 21:35:
[...]

Vind het wel een heel mooi voorbeeld van wat er allemaal uit te halen is ipv dat het allemaal random zou zijn :)

[...]

Ik ben voornamelijk bezig met heel veel scalpen en wat swingtrades. Leuk dat BTC iedere dag gemiddeld een procentje of wat doet, maar met de alts is er meer te halen in zowel BTC als USDT.
Wat pak jij nou in procenten in dit soort tijden? Er zijn toch mooie pumps voorbij gekomen afgelopen week, heb je ook vooraf een potentiële pump kunnen spotten en een mooie rit kunnen maken?

Ik heb zelf wel een paar mooie ritjes gepakt, maar trade altijd maar met de helft of een derde van mijn Bitcoin. Voor als de shit de fan hit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ik zit nog steeds in masternodes en als ik bovenstaande zo lees was dat een erg goede keuze.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2020 @ 21:42:
[...]
Wat pak jij nou in procenten in dit soort tijden? Er zijn toch mooie pumps voorbij gekomen afgelopen week, heb je ook vooraf een potentiële pump kunnen spotten en een mooie rit kunnen maken?

Ik heb zelf wel een paar mooie ritjes gepakt, maar trade altijd maar met de helft of een derde van mijn Bitcoin. Voor als de shit de fan hit. :+
Ik hou niet precies bij wat ik qua percentages doe, zolang het in BTC en USDT maar omhoog gaat. Verder is het een beetje kijken welke coins nog weinig hebben gedaan. Je kan eigenlijk iedere highcap wel pakken de laatste tijd, maar wat nog weinig heeft gedaan is dan het meest interessant. Heb bijvoorbeeld een leuke swing op BNB gepakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
nou 'k ga mijn waves maar ff naar binens sturen, vindt het wel mooi zo.

Die BTC stop ik dan lekker in Nano en dan dikke mooneration soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Tominatie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 21:53:
nou 'k ga mijn waves maar ff naar binens sturen, vindt het wel mooi zo.

Die BTC stop ik dan lekker in Nano en dan dikke mooneration soon.
Mag je wel opschieten want het begint al te borrelen bij Nano...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
iVibes schreef op maandag 10 februari 2020 @ 22:04:
[...]

Mag je wel opschieten want het begint al te borrelen bij Nano...
I know, deed ff een market buy. LETS GO BOOIII

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nou vooruit, ik doe ook even mee met Nano, maar geen market buy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Verwijderd Doge is, geloof het of niet, een coin die nog een aardige use case heeft en kijk maar eens goed naar de chart, de golf beweging daarop is echt heel goed te traden. Doge kan zelfs in een bearmarket nog wel eens een leuke spike omhoog laten zien en dan trap je de coins er dan weer uit en wacht je eventueel op een nieuwe entry. Kun je toch nog aardig wat aan verdienen believe it or not :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op maandag 10 februari 2020 @ 22:18:
@Verwijderd Doge is, geloof het of niet, een coin die nog een aardige use case heeft en kijk maar eens goed naar de chart, de golf beweging daarop is echt heel goed te traden. Doge kan zelfs in een bearmarket nog wel eens een leuke spike omhoog laten zien en dan trap je de coins er dan weer uit en wacht je eventueel op een nieuwe entry. Kun je toch nog aardig wat aan verdienen believe it or not :)
Ja klopt. Was hier laatst iemand die een filmpje? Postte over alts die altijd meedoen in een bullcycle van Bitcoin. Doge was er 1 van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/NLq6BxRe/

Als bull wil je toch wel graag bids rond 9500 hebben, dat zou de trap omhoog mooi intact houden. 4H close onder 9500 verwacht ik een flinke sell-off

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op maandag 10 februari 2020 @ 22:12:
Nou vooruit, ik doe ook even mee met Nano, maar geen market buy.
Hahhahaha die post van @Tominatie deed het hem he _O- :+
Tominatie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:54:
Nano gaat echt een zieke run krijgen @Verwijderd , binnen een maandje denk rond de $3 soon.
Ik hodl tot minimaal $50, op maximale yolo. Ik blijf die shit de komende tijd bijkopen.

Nano is de Tesla van de cryptocurrency.

[Afbeelding]

Duurzaam & vooruitstrevend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Verwijderd Oh, niet eens gezien :) Wel vandaag weer 3%!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Did you have your Nano today?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
godverdorie ey, had toch die waves nog ff moeten vasthouden. Bizarre run zeg. Wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Volgt iemand NEO nog? Leeft dat nog een beetje, zijn er ontwikkelingen, etc?

Staat qua alts een bovenaan m'n watchlist momenteel voor mogelijke swingtrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op maandag 10 februari 2020 @ 22:38:

Puur op basis van volume lijkt er relatief weinig interesse in te zijn. Hij maakt wel wat mooie bewegingen, maar komt niet eens in de buurt van andere highcaps qua volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
The_Goat schreef op maandag 10 februari 2020 @ 22:38:

Neo gaat nog wel x’tje, geloof dat ze bezig zijn met een 3.0 versie. Verder volg ik het allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
PilatuS schreef op maandag 10 februari 2020 @ 22:45:
[...]

Puur op basis van volume lijkt er relatief weinig interesse in te zijn. Hij maakt wel wat mooie bewegingen, maar komt niet eens in de buurt van andere highcaps qua volume.
Niet helemaal mee eens, laatste dagen stijgt het volume iets, en je zou er een soort C&H in kunnen zien (die ik hier heel lelijk in getekend heb)

https://www.tradingview.com/x/dHKBsuPp/

Denk dat ik toch ergens een kleine hoeveelheid koop indien er een soort s/r flip rond de 1400 sats komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op maandag 10 februari 2020 @ 22:59:
[...]
Niet helemaal mee eens, laatste dagen stijgt het volume iets
Ik heb het puur even over volume tegenover andere coins en hoeveel interesse er in NEO is tegenover die andere coins op basis van het volume de laatste weken. Tuurlijk kan NEO prima een mooie run maken, maar in deze tijd waar vrijwel alles flink gaat vind ik NEO maar achterblijven waardoor ik denk dat de interesse minder is dan eerder. Dat achterblijven kan zeker een mooie run geven, maar ik heb het idee dat NEO niet meer is wat het was anders had ie al wel meer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
We gaan het zien, had ook algo op Mn watchlist maar denk dat dat nu te laat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-10 13:03
The_Goat schreef op maandag 10 februari 2020 @ 23:13:
We gaan het zien, had ook algo op Mn watchlist maar denk dat dat nu te laat is
Algo! Zit ook in mijn bag met coins.. Of het te laat is.. Lastig, begin volgende maand komen de super stake rewards vrij, geen idee wat dat met de prijs gaat doen. Misschien dat even afwachten, mocht je nog willen instappen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 22:37:
godverdorie ey, had toch die waves nog ff moeten vasthouden. Bizarre run zeg. Wtf
Toch mooi rond de top verkocht jonge!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 07:24:
[...]

Toch mooi rond de top verkocht jonge!
Hij vertrekt weer zie ik :P

BTC ziet er trouwens ook dood uit zeg. Wel grappig dat XVG weer pompende is _O-

De waas is back!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Careclown
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 16:21
Dirk_Fransen schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 17:14:
[...]

Ja snap ik.. ik heb geen glazen bol... zal het ook niet altijd aan het juiste eind hebben..
Maar ga hier ook geen coins adviseren die geen kans van slagen hebben
Als iemand die er wel wat van snapt maar niet al te veel tijd in kan steken, vind ik dit soort tips wel fijn.
Dan kan ik zelf even kijken of ik het wel wat vindt en eventueel meedoen.

Er zijn gewoon zooooveel coins en het is allemaal best overweldigend. Ik heb een aantal vaste coins die ik HODL maar vindt het ook leuk om met een deel af een toe een trade te wagen dus als iemand zegt, "hey let op! Dit is interessant" dan kan ik me ergens op focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Goat schreef op maandag 10 februari 2020 @ 22:25:
[Afbeelding]

Als bull wil je toch wel graag bids rond 9500 hebben, dat zou de trap omhoog mooi intact houden. 4H close onder 9500 verwacht ik een flinke sell-off
Als dat gebeurt dan wel graag naar de 7700 binnen een week om gap op te vullen, liever nu dan vanaf 12k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:08
Careclown schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 09:51:
[...]

Als iemand die er wel wat van snapt maar niet al te veel tijd in kan steken, vind ik dit soort tips wel fijn.
Dan kan ik zelf even kijken of ik het wel wat vindt en eventueel meedoen.

Er zijn gewoon zooooveel coins en het is allemaal best overweldigend. Ik heb een aantal vaste coins die ik HODL maar vindt het ook leuk om met een deel af een toe een trade te wagen dus als iemand zegt, "hey let op! Dit is interessant" dan kan ik me ergens op focussen.
Algo is net begonnen aan zn run voor vandaag, op Binance maakt hij steeds hele mooie swings ik hou hem in de gaten op de 30m grafiek.
Ik hoop dat hij vandaag einde dag de 0.39 haalt (USDT) en dan vannacht weer terug zakt naar rond de 0.35

*Disclaimer, ik ben slecht in TA, bovenstaande is puur onderbuikgevoel, doe er mee wat je wil (of niet).
:*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
NANO komt ook opgang

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Nano !! oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq

raq

Nano nice :), die verkopen we niet voor de $30, is dit nou de muntexplosie die je wist dat zou komen?

Zelf lig ik in de struiken te wachten op een oermoederpers-pump van INS, ZIL en ETC.

Edit 1: bovenstaand geen advies natuurlijk, puur op basis van m'n koffiedik

Edit 2: NANO en Waves moeten beiden nog een 5x leverage optie krijgen bij Binance, geeft ook altijd een pumpje

[ Voor 34% gewijzigd door raq op 11-02-2020 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Careclown
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 16:21
Vindt het beetje eng om NANO in te stappen, best een flinke candle op de 4h nu.

Algo gaat ook wel lekker maar denk dat ie wat terugkrabt voor die weer omhoog gaat (ook onderbuik gevoel :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
micmulder schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 06:47:
[...]

Algo! Zit ook in mijn bag met coins.. Of het te laat is.. Lastig, begin volgende maand komen de super stake rewards vrij, geen idee wat dat met de prijs gaat doen. Misschien dat even afwachten, mocht je nog willen instappen
Als ik het goed zie gaat er voor elke super staking Algo iets meer dan 0.34 Algo aan stakes uitgekeerd worden? https://algoexplorer.io/super_rewards :D
Dan zou ik nog even wachten idd, grote kans dat veel mensen gaan uitcashen en de prijs flink gethrashed gaat worden. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Nano <3

Nano --> *; <-- Jaapio

Ik weet nog dat ie tijden rond de 9 a 10 dollar zweefde, totdat die er ook aanging. Bij 5 dollar dacht ik: damn wat is die gezakt...

Graag terug naar die tijden!

Rond $1.20? een bagje gekocht destijds, dus nog iets onder water.

In mijn optiek echt een oldschool crypto zonder toeters en bellen zoals v8.29 platform of mainnet releases en dat soort ongein. Ook niet om de haverklap announcements van partnerships met een vuilniszak en een stuk handzeep. Gewoon goede tech die werkt zoals het hoort, snel en simpel.

To the moon, gentlemen. oOo

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:18:
Nano <3
In mijn optiek echt een oldschool crypto zonder toeters en bellen zoals v8.29 platform of mainnet releases en dat soort ongein. Ook niet om de haverklap announcements van partnerships met een vuilniszak en een stuk handzeep. Gewoon goede tech die werkt zoals het hoort, snel en simpel.

To the moon, gentlemen. oOo
Zit ons Jaapske nu echt knalhard een coin te shillen hier? :+ -O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Laatst online: 19:36
Crypts schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:21:
[...]

Que sera, sera. Zelfs Jaapio zwicht voor de pecunia.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:23:
[...]

Que sera, sera. Zelfs Jaapio zwicht voor de pecunia.
Lijkt het (nieuws over) het corona virus wel, die (aankomende) bull markt begint nu toch echt epidemische vormen aan te nemen... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:03
Nano, wat moeten we ermee.

De shill-army's zijn weer op stoom. Maar gaan we terug naar die $30+?

Zelf kocht ik voor een paar honder euro's in november 2017 RaiBlocks voor $0.70. 3 maandjes later verkocht en een leuke A4 cabrio van gehaald :P

Maar wat is er daana mee gebeurt? Naar mijn idee is het vooral gehypet. Het enige nieuws dat ik voorbij heb zien komen is dat wat simpele games gespeeld kunnen worden met Nano als inleg.

Ik had puur vanwege de eerdere winst mezelf beloofd altijd nog wat Nano te houden, maar veel vertrouwen heb ik niet in nog zo'n zieke run. Of mis ik iets?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 19:27

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:33:

Ik had puur vanwege de eerdere winst mezelf beloofd altijd nog wat Nano te houden, maar veel vertrouwen heb ik niet in nog zo'n zieke run. Of mis ik iets?
ja, bij crypto doet logica er niet toe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Crypts schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:30:
[...]

Lijkt het (nieuws over) het corona virus wel, die (aankomende) bull markt begint nu toch echt epidemische vormen aan te nemen... :P
Mja ik moet zeggen dat ik mijn verwachtingen op de korte termijn wat heb getemperd. Het zou me niks verbazen als we nog 1 piek zien richting 11 - 12k en vervolgens weer richting 8.5 - 9.1k duikelen.

Ik vond dit op zich wel een plausibel verhaal. https://www.blog.btse.com/post/ok-we-made-10k-what-s-next

Daarnaast begreep ik van hem (sprak hem op TG) dat hij twee bubbels in 3 jaar erg ongezond vindt voor de space, waar ik me goed iets bij kan voorstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:40
Stokstaart schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:39:
[...]

Mja ik moet zeggen dat ik mijn verwachtingen op de korte termijn wat heb getemperd. Het zou me niks verbazen als we nog 1 piek zien richting 11 - 12k en vervolgens weer richting 8.5 - 9.1k duikelen.

Ik vond dit op zich wel een plausibel verhaal. https://www.blog.btse.com/post/ok-we-made-10k-what-s-next

Daarnaast begreep ik van hem (sprak hem op TG) dat hij twee bubbels in 3 jaar erg ongezond vindt voor de space, waar ik me goed iets bij kan voorstellen.
Uiteraard hoop ik op 100k echter kan onderstaande resistance wel eens een probleem worden inderdaad.

Afbeeldingslocatie: https://static.wixstatic.com/media/4f2e78_bee5354b977f4007bd4bae17d373001d~mv2.jpeg/v1/fill/w_740,h_372,al_c,q_90,usm_0.66_1.00_0.01/4f2e78_bee5354b977f4007bd4bae17d373001d~mv2.webp

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 11-02-2020 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:21:
[...]

Zekers. Nano mag geshilled worden. Hell, ik shillde Nano al ver voordat ik een bag had :Y

Heb op 15 dollar nagedacht om te kopen, op 10 dollar, op 7 dollar, op 5 dollar...

Zo blij dat ik uiteindelijk een bagje heb gehaald. Dat was naast Bitcoin echt de crypto die ik heel graag wilde bezitten. En ook 1 van de weinige waar ik niet door fomo ben ingestapt. Ik wil ze ook liever niet verkopen maar gewoon houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Nopheros schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:46:
[...]

Uiteraard hoop ik op 100k echter kan onderstaande resistance wel eens een probleem worden.

[Afbeelding]
Mocht hij daar doorheen breken echter.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:47:
[...]

Zekers. Nano mag geshilled worden. Hell, ik shillde Nano al ver voordat ik een bag had :Y

Heb op 15 dollar nagedacht om te kopen, op 10 dollar, op 7 dollar, op 5 dollar...

Zo blij dat ik uiteindelijk een bagje heb gehaald. Dat was naast Bitcoin echt de crypto die ik heel graag wilde bezitten. En ook 1 van de weinige waar ik niet door fomo ben ingestapt. Ik wil ze ook liever niet verkopen maar gewoon houden :)
Waar ben je uiteindelijk op in gestapt? :)

Ik mag me sinds een paar minuten Telos multimiljonair noemen, nu nog even doorgroeien naar een euro het stuk. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:53:
[...]

Waar ben je uiteindelijk op in gestapt? :)

Ik mag me sinds een paar minuten Telos multimiljonair noemen, nu nog even doorgroeien naar een euro het stuk. :+
Zie mijn post daarvoor, weet het niet meer precies maar ergens rond de 1.10/1.20 dollar. Volgens mij net onder de 1 euro destijds.

Heb er ook niet veel hoor, 155 stuks _O-

Maar leuk genoeg als we weer naar ATH gaan.

Ik hoop dat die coin van je een mooie run maakt in de volgende parabolische run, zou lekker zijn :Y *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 12:02:
[...]

Zie mijn post daarvoor, weet het niet meer precies maar ergens rond de 1.10/1.20 dollar. Volgens mij net onder de 1 euro destijds.

Heb er ook niet veel hoor, 155 stuks _O-

Maar leuk genoeg als we weer naar ATH gaan.

Ik hoop dat die coin van je een mooie run maakt in de volgende parabolische run, zou lekker zijn :Y *O*
Arg.... Need. more. coffee. :+

Zou leuk zijn idd, dubbeltje per stuk zou ik ook niet afwijzen. Voorlopig moet hij zelfs in dat geval nog x10 doen dus we zijn er nog niet. Overigens beweegt ons muntje totaal niet mee met BTC, geen idee nog of dat een voor- danwel nadeel is. Toevallig net een discussie gehad over het al dan niet adverteren maar we zijn het zowaar eens (dat gebeurt vrijwel nooit 8)7 ) dat voor ons maar ook in het algemeen er nieuw geld in moet om verder te kunnen groeien en dat het dus weinig zin heeft weer centjes rond te schuiven naar partijen die zich alleen maar op het huidige crypto publiek richten.

Dat is kort door de bocht denk ik op dit moment het grootste probleem, we schuiven een beetje coins en geld rond maar er stroomt niet genoeg in om echt door te stomen. Leuk die 10k maar ipv nieuwelingen die als een jecko in gaan kopen zijn het meer oudgedienden die winst nemen en de boel weer naar beneden drukken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-10 14:46
Voor de ADA traders onder ons. Golden Cross word gevormd op de daily chart.

BTC 1H, Bullish.

BTC

[ Voor 54% gewijzigd door HaruHaru op 11-02-2020 12:43 ]

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 12:28:
[...]

Arg.... Need. more. coffee. :+

Zou leuk zijn idd, dubbeltje per stuk zou ik ook niet afwijzen. Voorlopig moet hij zelfs in dat geval nog x10 doen dus we zijn er nog niet. Overigens beweegt ons muntje totaal niet mee met BTC, geen idee nog of dat een voor- danwel nadeel is. Toevallig net een discussie gehad over het al dan niet adverteren maar we zijn het zowaar eens (dat gebeurt vrijwel nooit 8)7 ) dat voor ons maar ook in het algemeen er nieuw geld in moet om verder te kunnen groeien en dat het dus weinig zin heeft weer centjes rond te schuiven naar partijen die zich alleen maar op het huidige crypto publiek richten.

Dat is kort door de bocht denk ik op dit moment het grootste probleem, we schuiven een beetje coins en geld rond maar er stroomt niet genoeg in om echt door te stomen. Leuk die 10k maar ipv nieuwelingen die als een jecko in gaan kopen zijn het meer oudgedienden die winst nemen en de boel weer naar beneden drukken. ;)
Klopt, de meeste 'groei' is momenteel net zo organisch als een zak kunstmest. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:16

gws24

Thinking is hard!

lol, William shatner is CSW fans aan het trollen en ze worden gek _/-\o_

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 12:46:
[...]

Klopt, de meeste 'groei' is momenteel net zo organisch als een zak kunstmest. :+
Klopt al zit er aan veel bewegingen ook wel een luchtje wat netjes omschreven kan worden als 'doet sterk denken aan het organische origineel'. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Crypts schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 12:54:
[...]

Klopt al zit er aan veel bewegingen ook wel een luchtje wat netjes omschreven kan worden als 'doet sterk denken aan het organische origineel'. :+
Dat zullen de shitcoins wel weer zijn, vieze stink dingen zijn het. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

HaruHaru schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 12:37:
Voor de ADA traders onder ons. Golden Cross word gevormd op de daily chart.
ZIe dit inderdaad bij ADA/USDT gebeuren...
Heeft zo'n Golden Cross ook enige meerwaarde als dit tegenover een BTC pair is?
Zie bijvoorbeeld dat tegenover het BTC-pair de cross vorige week al werd gevormd en sindsdien is de koers vrij stabiel boven de 600 sats blijven hangen...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/O11aFRx.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
twain4me schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:04:
[...]

Dat zullen de shitcoins wel weer zijn, vieze stink dingen zijn het. :+
...en zo is het kringetje weer rond. :P When moon? When poo season? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Crypts schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:14:
[...]

...en zo is het kringetje weer rond. :P When moon? When poo season? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:29
Kwam deze nog tegen.. januari 2018:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/h6uiulYwenCSOc26NcqJdVZn/medium.jpg

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-10 14:46
iVibes schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:12:
[...]

ZIe dit inderdaad bij ADA/USDT gebeuren...
Heeft zo'n Golden Cross ook enige meerwaarde als dit tegenover een BTC pair is?
Zie bijvoorbeeld dat tegenover het BTC-pair de cross vorige week al werd gevormd en sindsdien is de koers vrij stabiel boven de 600 sats blijven hangen...
Het is een munt die veel word getrade dus ik zou zeggen van wel. Ik heb dat ie 640 sats doorboord en zijn we in no-time tegen de 700 aan.

[ Voor 7% gewijzigd door HaruHaru op 11-02-2020 13:42 ]

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Deze maakte destijds op mij veel indruk:
It's over for me

Suffered severe depression for years. Nano was all I had.. Literally could have wiped off my debt if I managed to get the 30k nano out I owned. I can't describe what my head is going through right now.. I don't know who to speak to. It's over for me. Thank you for being such a great community, made things always better and exciting for me.

All the best, John.
1 of ander soort vaag afscheid.

Bron: https://www.reddit.com/r/BitGrailExchange/comments/7wle4c/its_over_for_me/

Er zijn wel meer mensen die veel te diep in de problemen geraakt zijn met zichzelf door crypto:
My brother killed himself because of BTC

I don't really know where to post this but I feel like I need to vent.

Do not take this as criticism of Bitcoin, blockchain technology, or cryptocurrency users & developers, it's not.

There are probably other factors that led to my brother's suicide, but he had been beating himself up over Bitcoin for the past several years to the point where he seemed constantly depressed over it and gradually became a shadow of his former happy self.

He claimed to have owned 15,000 at one point, which may have been an exaggeration. But I know for a fact that at some point around October-November 2012 he did have at least 6,000 BTC which he showed me in his wallets. He was so enthusiastic about Bitcoin and how cryptocurrencies would revolutionize the financial world. For awhile he was annoying the fuck out of our relatives about how it would make them millionaires.

I'm not sure exactly what happened to his BTC. Sometime in 2013 he claimed to have lost most of them in a hack and sold the remainder too early. He very well may have sold them all too early, but who knows.

As the price took off in late 2013-early 2014 you could tell he was distraught over it and became increasingly withdrawn from family and friends. Whenever I did manage to contact him he would sometimes end up ranting about how badly he had fucked up and how he would never have a chance to be rich again.

As the price climbed up to 10k over the past several months it became even more difficult to make contact with him, he just wouldn't reply to me or my parents calls and texts. A couple weeks ago my parents flew out to see my brother and found him dead by suicide with no note. He was 29 with 50 years of life ahead of him.

Other than obvious grief I don't really know how to feel about this. If I had missed out on $50M I might have killed myself too. I can't imagine what my brother must have been feeling these past several years knowing he missed his best & easiest shot at the wealthy life he had always fantasized about. Bitcoin totally fucked up his mindset to the point where you couldn't talk about anything related to investing, money or finances without him storming off or crying.

If there's any more of you in a similar situation feel free to PM me. Please try to recognize there are endless economic opportunities in life and 1 mistake doesn't define your future. There are family and friends who care about you and will listen.
Bron: https://www.reddit.com/r/Bitcoin/comments/7hmjdw/my_brother_killed_himself_because_of_btc/?utm_source=amp&utm_medium=&utm_content=post_body

Verschrikkelijk op de eerste plaats. Maar toch ook een soort fascinerend dat iets wat zo ver van de oorsprong van leven afstaat, namelijk financiën, je tot dit soort waanzin kan drijven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Goat
Crypts schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 12:28:
[...]

De beste opmerking van de afgelopen 20 pagina's in dit topic denk ik. Het grote probleem van crypto (en met name alts) momenteel. Het is een speelbal van traders/mensen met veel geld, leuk dat je alt misschien wel of geen goede fundamentals, doet er momenteel helemaal niets toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:48:
Verschrikkelijk op de eerste plaats. Maar toch ook een soort fascinerend dat iets wat zo ver van de oorsprong van leven afstaat, namelijk financiën, je tot dit soort waanzin kan drijven.
Ik zal wellicht heel hard klinken maar ik geloof niet dat de oorzaak van dat soort dingen bij crypto ligt, er is/was iets mis met deze mensen zelf en het is hooguit het laatste duwtje geweest. Had net zo goed door verlies met gokken kunnen komen. ;)
The_Goat schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:00:
[...]

De beste opmerking van de afgelopen 20 pagina's in dit topic denk ik. Het grote probleem van crypto (en met name alts) momenteel. Het is een speelbal van traders/mensen met veel geld, leuk dat je alt misschien wel of geen goede fundamentals, doet er momenteel helemaal niets toe.
Het is denk ik een beetje een mix van durfinvesteerders, techneuten en andere nerds. :+ Jan modaal zit er niet (meer) in en dat levert de huidige kip-ei situatie op. Iedereen worstelt een beetje met hetzelfde, hoe ga je dat grote publiek enthousiast maken en zorg je ervoor dat mensen ook daadwerkelijk crypto gaan gebruiken? Kan dat überhaubt wel in de huidige vorm? Hoe krijg je de koudwatervrees weg bij mensen als er met enige regelmaat slecht nieuws over crypto naar buiten komt?

Ik zie het een beetje als het VHS/Betamax/Video2000 tijdperk zoals dat in het prille begin was. Het gros van de mensen zag totaal niks in kunnen opnemen en afspelen, die markt moest eerst gecreëerd worden en dat is nu met crypto niet anders. Wat we hebben werkt. Kan het beter? Ja. Zit iemand daar nu op te wachten? Nee. :P

Volgens mij is dat ook de meest gestelde vraag over crypto: 'wat kun je er eigenlijk mee?' :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:48:
[...]

Deze maakte destijds op mij veel indruk:

[...]

1 of ander soort vaag afscheid.

Bron: https://www.reddit.com/r/BitGrailExchange/comments/7wle4c/its_over_for_me/

Er zijn wel meer mensen die veel te diep in de problemen geraakt zijn met zichzelf door crypto:

[...]

Bron: https://www.reddit.com/r/Bitcoin/comments/7hmjdw/my_brother_killed_himself_because_of_btc/?utm_source=amp&utm_medium=&utm_content=post_body

In sommige culturen (Murica) is het kapitalisme een heftig/bepalend onderdeel van je leven en aanzien. Ik kan me voorstellen dat dit soort dingen daar wat meer impact hebben. Ook is hier vaak een cultuur van geld lenen. Je zou maar met geleend geld verloren hebben en nu de wetenschap hebben dat je nooit deze schuld kan terugbetalen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-10 15:46
Crypts schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:32:
[...]

Ik zal wellicht heel hard klinken maar ik geloof niet dat de oorzaak van dat soort dingen bij crypto ligt, er is/was iets mis met deze mensen zelf en het is hooguit het laatste duwtje geweest. Had net zo goed door verlies met gokken kunnen komen. ;)

[...]

Het is denk ik een beetje een mix van durfinvesteerders, techneuten en andere nerds. :+ Jan modaal zit er niet (meer) in en dat levert de huidige kip-ei situatie op. Iedereen worstelt een beetje met hetzelfde, hoe ga je dat grote publiek enthousiast maken en zorg je ervoor dat mensen ook daadwerkelijk crypto gaan gebruiken? Kan dat überhaubt wel in de huidige vorm? Hoe krijg je de koudwatervrees weg bij mensen als er met enige regelmaat slecht nieuws over crypto naar buiten komt?

Ik zie het een beetje als het VHS/Betamax/Video2000 tijdperk zoals dat in het prille begin was. Het gros van de mensen zag totaal niks in kunnen opnemen en afspelen, die markt moest eerst gecreëerd worden en dat is nu met crypto niet anders. Wat we hebben werkt. Kan het beter? Ja. Zit iemand daar nu op te wachten? Nee. :P

Volgens mij is dat ook de meest gestelde vraag over crypto: 'wat kun je er eigenlijk mee?' :)
Wie denkt dat je al die crypto's effectief gaat kunnen gebruiken om een brood mee te kopen bij de bakker, zal bedrogen uitkomen. Dat wil echter niet zeggen dat ze daarom geen nut hebben. Het gros ervan gaat gebruikt worden zonder dat iemand er infeite besef van gaat hebben dat er mee betaald wordt. Het is niet omdat je er bovenstaande niet mee kan kopen, dat ze daarom geen use hebben. De meeste van die crypto's gaan dienen voor het transactieverkeer op al die decentralized netwerken te financieren en bijgevolg dit netwerk moeten draaiende houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Rebbelx schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:47:
[...]

Wie denkt dat je al die crypto's effectief gaat kunnen gebruiken om een brood mee te kopen bij de bakker, zal bedrogen uitkomen. Dat wil echter niet zeggen dat ze daarom geen nut hebben. Het gros ervan gaat gebruikt worden zonder dat iemand er infeite besef van gaat hebben dat er mee betaald wordt. Het is niet omdat je er bovenstaande niet mee kan kopen, dat ze daarom geen use hebben. De meeste van die crypto's gaan dienen voor het transactieverkeer op al die decentralized netwerken te financieren en bijgevolg dit netwerk moeten draaiende houden.
Dat kan prima zolang je kan pinnen. Niet alleen met onze eigen kaart maar ook met bijv. die van CB en nog wat anderen maar dat gaat geen grootschalige adoptie opleveren. Ik heb werkelijk waar nog geen idee hoe de toekomst er uit gaat zien en anderen blijkbaar ook niet anders zaten we nu niet waar we zaten. :P
Crypto... Hele mooie techniek, nu nog een toepassing vinden. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag allemaal, ik lees al mee sinds 2018, toch maar een account aangemaakt omdat ik wat wil vragen.

Mijn eerste coin die ik kocht (toen ik er nog niks van snapte) was Litecoin, dat kan je ook wel zien want deze is nu als enige nog -60% haha. Nu denk ik dat ik hem beter kan ruilen voor iets wat nu ook nog potentie heeft. Wat vinden jullie? En wat zijn jullie long term bags?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 15:18:
Goedemiddag allemaal, ik lees al mee sinds 2018, toch maar een account aangemaakt omdat ik wat wil vragen.

Mijn eerste coin die ik kocht (toen ik er nog niks van snapte) was Litecoin, dat kan je ook wel zien want deze is nu als enige nog -60% haha. Nu denk ik dat ik hem beter kan ruilen voor iets wat nu ook nog potentie heeft. Wat vinden jullie? En wat zijn jullie long term bags?
Long houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart

Hmmmmmmmmmmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Dat dus. Ik zou lekker die ene LTC houden en geduld hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lange termijn weet niemand wat er gaat gebeuren.

Mijn longterm bags: Bitcoin, en gokjes :Y

Maar zelfs Bitcoin geeft geen garantie. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Mijn eerste coin die ik kocht (toen ik er nog niks van snapte) was Litecoin,...
Laat bepaalde mensen op dit forum het maar niet horen!

_/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Dat LTC op verlies staat heeft niks te maken met of jij er wat van snapte ofniet. Ik zal je een geheimpje vertellen, niemand snapt er nog een hol van. Het is echt een beetje gokken. Coins met prima usecases en ontwikkeling doen soms helemaal niks qua prijs. Waar andere coins zonder enige waarde of ontwikkeling toch ineens weer helemaal opleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Het is wat de geit hierboven aangaf. De hele cryptomarkt lijkt momenteel een speelbal van traders/gokkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 15:27:
Dat LTC op verlies staat heeft niks te maken met of jij er wat van snapte ofniet. Ik zal je een geheimpje vertellen, niemand snapt er nog een hol van. Het is echt een beetje gokken. Coins met prima usecases en ontwikkeling doen soms helemaal niks qua prijs. Waar andere coins zonder enige waarde of ontwikkeling toch ineens weer helemaal opleven.
Als aanvulling hierop; alles valt of staat met Bitcoin.

Stel dat we een 5k candle naar beneden krijgen, ik betwijfel hoeveel er overblijft van de alts die nu nog wat leven vertonen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 15:29:
[...]

Als aanvulling hierop; alles valt of staat met Bitcoin.

Stel dat we een 5k candle naar beneden krijgen, ik betwijfel hoeveel er overblijft van de alts die nu nog wat leven vertonen :P
die gaan negatief

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Nou, het heeft lang geduurd (bijna een jaar) maar ik sta sinds vandaag in alts eindelijk weer hoger dan eind april vorig jaar. In euro's nog zo'n 9% verlies tov de piek van juni vorig jaar. Strak dezelfde strategie blijven volgen - zelfs als het er behoorlijk hopeloos uitziet - werkt dus wel...

(Noot: Dit is nog wel exclusief mijn behoorlijk forse "verlies" door de Cryptopia-hack :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Specy schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 15:31:
Nou, het heeft lang geduurd (bijna een jaar) maar ik sta sinds vandaag in alts eindelijk weer hoger dan eind april vorig jaar. In euro's nog zo'n 9% verlies tov de piek van juni vorig jaar. Strak dezelfde strategie blijven volgen - zelfs als het er behoorlijk hopeloos uitziet - werkt dus wel...

(Noot: Dit is nog wel exclusief mijn behoorlijk forse "verlies" door de Cryptopia-hack :( ).
Je had toch al eerder last met cryptopia vanwege vermeende wash trading met je bot? Of was dat een andere exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Specy schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 15:31:

Juist! Plan maken en jezelf eraan houden. ;)

Ach ja Cryptopia, leuke tijd was dat ook wel. Ze waren toch wel anders dan anderen maar geen idee meer wat ik daar ben kwijtgeraakt. Volgens mij weten ze dat zelf ook nog niet en gaat dat nooit meer boven water komen. :P
Geloof niet dat het veel was maar toch, altijd jammer als op die manier centen afhandig gemaakt worden. :/

Pagina: 1 ... 48 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!