Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• HaNS1443
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22:24
Iedereen taggen is níet de bedoeling. En op de man spelen ("maken jullie geld aan mij over?") ook niet.

Ik ben het met TS eens, ongeacht het bedrag, moet het geld weer worden teruggestort. Je kan het ook omdraaien, Flatex doet ook moeilijk (over vijf euro), waarom zou je dat zelf dan niet mogen doen?

Ardana wijzigde deze reactie 28-11-2019 17:59 (54%)

KISTRADIO

• Soggney
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 09:49

Soggney

Zeekomkommer

@BombaAriba dit is duidelijk een principekwestie. Dit hele topic is al meer dan 5 euro waard. Maar het gaat niet om het bedrag, het gaat om het feit dat Flatex in schuld staat bij TS (en bij weetFlatexhoeveel anderen)
Die schuld moet vereffend worden.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• Hielko
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22:22
Ik denk dat Flatex ondertussen ook al meer dan 5 euro aan reputatieschade heeft opgelopen als amateuristische cowboy broker zonder fatsoenlijke helpdesk :p

• vj_slof
  • Registratie: mei 2010
  • Nu online
Hielko schreef op donderdag 28 november 2019 @ 13:09:
Ik denk dat Flatex ondertussen ook al meer dan 5 euro aan reputatieschade heeft opgelopen als amateuristische cowboy broker zonder fatsoenlijke helpdesk :p
cowbow of niet maar met die gratis € 100 heb ik ondertussen al meer dan € 51 euro weten te verdienen en die € 100 staat nog steeds op de rekening en die € 51 heb ik ondertussen maar even naar m’n eigen rekening overgemaakt om een fles whisky van te kopen.

• Ardana
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 08:30

Ardana

Moderator General Chat

Army of undead unicorns

Modbreak:Svp on-topic blijven. Moraliteitsdiscussies mogen naar AWM en showen hoeveel geld je hebt verdiend hoort hier ook niet..

Ik ga straks dit topic opschonend en waar nodig een waarschuwing uitdelen. Je hebt nu nog de tijd om zélf je post aan te passen.

Ardana wijzigde deze reactie 28-11-2019 14:28 (12%)

Stop intimidatie bij abortusklinieken: teken de petitie hier!

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 07:01
cryptapix schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:13:
[...]

Waarom zou ik? Jij bent toch geen vijf euro kwijt? Maar ik wil best met alle mensen die jij tagt de 5 euro schade van TS crowdfunden hoor. Ieder 11 cent en we zijn er. Verder moet TS lekker doen waar hij zin in heeft, maar het gaat hem veel meer kosten (al is het maar tijd) dan het oplevert (€ 5,-). Daarom like ik de post van @Falcon.
Tja, mn 5 euro crowdfunden gaat m niet worden, ik wil namelijk dat Flatex mijn 5 euro terugeeft, die van iemand anders hoef ik niet (daarom dat ik het ook nooit voorgesteld heb aan alle mensen die zeggen dat ik zielig doe over 5 euro, ik hoef iemand anders zn geld niet).

Verder kost het me inderdaad tijd, maar het is ook leerzaam en ipv het maar gewoon te laten en een bedrijf mijn geld laten afpakken kom ik nu voor mezelf op. Zoiets mag tijd en geld kosten. Ik ga dus ook nog 1 keertje contact opnemen met ze en een termijn stellen van 2 weken om mijn geld terug te krijgen, daarna volg ik @GlowMouse zijn optie voor de europese procedure.

• dehardstyler
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 15-12 12:28
mark-k schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:46:
[...]

Tja, mn 5 euro crowdfunden gaat m niet worden, ik wil namelijk dat Flatex mijn 5 euro terugeeft, die van iemand anders hoef ik niet (daarom dat ik het ook nooit voorgesteld heb aan alle mensen die zeggen dat ik zielig doe over 5 euro, ik hoef iemand anders zn geld niet).

Verder kost het me inderdaad tijd, maar het is ook leerzaam en ipv het maar gewoon te laten en een bedrijf mijn geld laten afpakken kom ik nu voor mezelf op. Zoiets mag tijd en geld kosten. Ik ga dus ook nog 1 keertje contact opnemen met ze en een termijn stellen van 2 weken om mijn geld terug te krijgen, daarna volg ik @GlowMouse zijn optie voor de europese procedure.
De vasthoudendheid siert je zeker! Laat ons vooral de uitkomst weten. :)

• JohanNL
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 00:01
Dit wordt toch sowieso erg lastig omdat degene waarvan je het geld terug wilt hebben ook zelf de bank is.
De bank zegt dat het geld is overgemaakt naar TS's rekening en mocht de rechter hier aan te pas komen zal die toch in beginsel deze informatie als de waarheid zien.
Je zou met iets moeten aankomen dat de bank ( Flatex ) weerspreekt, zoiets als een verklaring van je eigen bank waarin staat dat wat Flatex beweert over te hebben gemaakt, nooit is aangekomen bij je eigen bank.

• mark-k
JohanNL schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:15:
Dit wordt toch sowieso erg lastig omdat degene waarvan je het geld terug wilt hebben ook zelf de bank is.
De bank zegt dat het geld is overgemaakt naar TS's rekening en mocht de rechter hier aan te pas komen zal die toch in beginsel deze informatie als de waarheid zien.
Je zou met iets moeten aankomen dat de bank ( Flatex ) weerspreekt, zoiets als een verklaring van je eigen bank waarin staat dat wat Flatex beweert over te hebben gemaakt, nooit is aangekomen bij je eigen bank.
Ik kan gewoon een transactieoverzicht downloaden bij mn bank waarin geen transactie van Flatex naar mij te zien is, lijkt mij voldoende bewijs.

• Tim01
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13-12 16:57
mark-k schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:58:
[...]

Ik kan gewoon een transactieoverzicht downloaden bij mn bank waarin geen transactie van Flatex naar mij te zien is, lijkt mij voldoende bewijs.
Kan het niet ergens bij jou bank "zoek"zijn geraakt? In een ver verleden zelf ook al een keer geen geld ontvangen terwijl de tegenpartij dit wel gewoon (goed) had overgemaakt. Na wat uitzoekwerk van mijn bank zijn kant uit bleek het idd bij hun technisch iets niet goed zijn gegaan en toen heb ik het als nog ontvangen

• mark-k
Tim01 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:25:
[...]

Kan het niet ergens bij jou bank "zoek"zijn geraakt? In een ver verleden zelf ook al een keer geen geld ontvangen terwijl de tegenpartij dit wel gewoon (goed) had overgemaakt. Na wat uitzoekwerk van mijn bank zijn kant uit bleek het idd bij hun technisch iets niet goed zijn gegaan en toen heb ik het als nog ontvangen
Mijn bank heb ik al contact mee gehad. Verder lijkt het mij ook niet mijn verantwoordelijkheid dat als de ene bank iets naar de andere overmaakt ik het moet uitzoeken. Daar kunnen zij een swift onderzoek voor starten...

• Ardana
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 08:30

Ardana

Moderator General Chat

Army of undead unicorns

Alle posts die ingingen op de mega-tag en de off-topic-discussie die daaruit ontstond heb ik verwijderd.

Modbreak:Als je een post tegen komt die níet door de beugel kan: negeer de post en dien een TR in. Als je er zelf op reageert (zeker als je daarbij op de man speelt), ben je zelf óók fout bezig.

Ardana wijzigde deze reactie 28-11-2019 18:15 (47%)

Stop intimidatie bij abortusklinieken: teken de petitie hier!

Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True