PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
I have stability. The ability to stab.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
heeee... "een wijze kent zichzelf, maar toont zichzelf niet"... de mol mag zichzelf ook niet tonen...
[ Voor 45% gewijzigd door SmurfLink op 11-01-2020 20:48 ]
Zou graag willen zien dat iemand verkeerd zit en z'n slot gewoon niet open gaat. Dan zou ik het wat spannender vinden.
[ Voor 19% gewijzigd door polopolo150 op 11-01-2020 20:52 ]
Mag niet, anders krijg je de doodstrafTristan schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:04:
Waarom locked er geen enkele Chinese telefoon na een paar minuten?
Goeie vraag...Tristan schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:04:
Waarom locked er geen enkele Chinese telefoon na een paar minuten?
Mil en Nathan wel als eerste eruit, door een slimme gedachte.SmurfLink schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:18:
Anita is echt chaos aan het doen, Buddy liegt en doet chaotisch... Miljuschka kreeg die tekst over een wijze toont zichzelf niet en is nu mollen aan het uitgraven uit de apparaten.....
⏩ PVOutput☀️
Dat wel ja... maar wellicht het vertrouwen dat de rest het verkloot. Echt, die team 2 hoe hard verneuk je het? Vol doorrijden ipv eerst nadenken.Quad schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:21:
[...]
Mil en Nathan wel als eerste eruit, door een slimme gedachte.
Zeauw, Anita parkeert 'm er lekker in zeg!
[ Voor 6% gewijzigd door SmurfLink op 11-01-2020 21:24 ]
Het gaat ook om naamsbekendheid en niet om geldExocet schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:27:
En hier het probleem van de Nederlandse mol. Ze halen 20 euro op ipv 2100 en lachen er alleen maar om.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Yess Nathan blijft
Ik weet niet wat het is met die Buddy maar ik mag hem niet.... kan het niet echt plaatsen.
[ Voor 34% gewijzigd door SmurfLink op 11-01-2020 21:35 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:48
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Er zijn er 2 die deze vraag 100% zeker weten. De rest niet.
Mooie eerste aflevering.
Is al tijden zo. Ik begin er ook niet meer aan.Tristan schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:42:
De app is nog steeds even kut. Ze kunnen weer de load niet aan.
⏩ PVOutput☀️
Zulk soort vragen kan je op dat moment ook beter via statistiek kansberekenen* invullen als je het mij vraagt, 90% kans dat de penningmeester kandidaat is, 10% dat het de mol isstreamnl schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:41:
Ik vind "is de Mol penningmeester" eigenlijk een oneerlijke vraag.
Mooie eerste aflevering.
Tenzij de mol de penningmeester is, dan is er maar 1 die het weet...streamnl schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:41:
Mooie eerste aflevering.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Dat geloof ik op dit moment niet.SmurfLink schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:43:
[...]
Tenzij de mol de penningmeester is, dan is er maar 1 die het weet...
Maar misschien verandert mijn mening nog
Ik ook nietstreamnl schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:45:
[...]
Dat geloof ik op dit moment niet.
Maar misschien verandert mijn mening nog
Kansberekening, en daarop je keuze baseren. Zeker in het beginstreamnl schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:41:
Mooie eerste aflevering.
Goed, iedereen die voor geluk koos, kreeg een vrijstelling. Iedereen die voor wijsheid koos, kreeg een zwarte vrijstelling. Opzich was het te verwachten dat de meeste hun vrijstelling gingen inzetten, en dat er minstens een zwarte vrijstelling ingezet werd..
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch
De aflevering draaide erg om jaartallen in het begin. Miljouschka had duidelijk een jaartal op haar shirt.
Coding in the cold; <brrrrr />
Ja dat zijn zeker verdachte situaties.Frostbite schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:45:
Vond Leonie al best wat molacties uitvoeren. Zo liet ze meerdere foto's maken door dezelfde persoon en geen moeite doen met het houtwerk en dan zeker om een schroef er proberen in te slaan met een hamer. .. . Om dan wel je te beklagen over je medekandidaat die niet handig is.. .
Maar of dat echt wat zegt...
13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.
Vaak juist niet. Alles wat opvallend in beeld is qua verdachte situaties is vaak juist niet de mol.T.Kreeftmeijer schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:50:
[...]
Ja dat zijn zeker verdachte situaties.
Maar of dat echt wat zegt...
Bij de Belgische Mol vorig jaar deden ze dit helaas ook al.
Ja best jammer dat ze niet gewoon alleen mol acties van de mol laten zien.Exocet schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:51:
[...]
Vaak juist niet. Alles wat opvallend in beeld is qua verdachte situaties is vaak juist niet de mol.
Bij de Belgische Mol vorig jaar deden ze dit helaas ook al.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Inderdaad, kunnen we de rest van het seizoen gewoon naar de mooie beelden en de spellen kijken.Sport_Life schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:55:
[...]
Ja best jammer dat ze niet gewoon alleen mol acties van de mol laten zien.
Wat was er gebeurt als het euro teken er niet had gestaan bij de vrachtwagens?
[ Voor 12% gewijzigd door Exocet op 11-01-2020 22:04 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:48
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Voor mij is dat tegenwoordig de beste manier om de mol wel te ontmaskeren.
Dat vroeg ik me dus ook af. Het was wel de makkelijkste opdracht met het tellen van de molletjes, dus de kans was wel groot dat die vrachtwagen er zou staan.Exocet schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:57:
[...]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dan hadden ze €2,60 gekregen (20 yuan)Exocet schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:57:
[...]Wat was er gebeurt als het euro teken er niet had gestaan bij de vrachtwagens?
Dat is waar. Wel jammer dat er altijd zoveel onduidelijk is over de regels van de opdrachten.Pinobigbird schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 22:08:
[...]
Dat vroeg ik me dus ook af. Het was wel de makkelijkste opdracht met het tellen van de molletjes, dus de kans was wel groot dat die vrachtwagen er zou staan.
Ok denk gewoon 0 euro. Ze hadden dan 20 iets gehad en dat is natuurlijk geen 20 euro.Exocet schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:57:
Letterlijk gezien.
Die sleutel in de lege vrachtwagen van Buddy vind ik wel verdacht.
13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.
Heb niet het idee dat je met afleveringtitels en andere moltalk "hints" de mol nog kan vinden.. Die titels wijzen elke aflevering naar 3 andere kandidaten etc.
[ Voor 35% gewijzigd door Vuvuzela op 11-01-2020 22:17 ]
I served in a company of heroes.
Moltalk hoort bij het programma, daar gaan ze nooit een echte hint geven.Vuvuzela schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 22:15:
Ik vertrouw Buddy niet. Geen bepaalde acties van hem die ik per se verdacht vind. Maar ik had een paar keer het idee dat hij acteert en slecht ook.
Heb niet het idee dat je met afleveringtitels en andere moltalk "hints" de mol nog kan vinden.. Die titels wijzen elke aflevering naar 3 andere kandidaten etc.
Die vind ik ook altijd vergezocht en onduidelijk. Er zullen een paar vast wel blijken te kloppen, maar een hele hoop ook niet. Ik hou dag op toeval.Vuvuzela schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 22:15:
Met die van de intro kan ik nog wel meekomen, maar dat zal moeten blijken...
Edit: @T.Kreeftmeijer , jij ook hier?
[ Voor 18% gewijzigd door masauri op 11-01-2020 22:24 ]
Misschien omdat ik bij meer dan de helft niet weet wie het zijn, maar waarschijnlijker omdat je toch wel weet dat alles wat nadrukkelijk in beeld komt, juist hetgeen is wat niet belangrijk is.
Misschien moeten ze maar gewoon beginnen met de mol voor te stellen en de uitdaging bij de winnaar te zetten. Het huidige overanalyseren en sociale media leent zich niet meer voor het huidige concept. Kan je ook per aflevering meer doen met de mol acties.
[Video: Wie is de Mol 2020 - Aflevering 1 - Glitches]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Denk je aan morse code?The_Worst schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 22:26:
De glitches in de uitzending.
[Gfycat: Wie is de Mol 2020 - Aflevering 1 - Glitches]
Ja blijkbaar. Jij ookmasauri schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 22:24:
Kwam er nu niemand op het idee om te vragen aan 1 van die mensen bij de gsm opdracht; google translate?
Ik doe niet mee met de app, Twitter en dat soort dingen, maar een beetje meekletsen hier kan wel. Geeft toch weer nieuwe inzichten, maar zoals @sambalbaj zegt, is het ook maar overdreven. Ik ook leuk vinden om een aantal molacties in beeld te hebben, maar gemengd met onhandige acties van de niet-mollen.
Ik dacht eerst dat het aan onze verbinding lag, vaag...The_Worst schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 22:26:
[ Voor 21% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 11-01-2020 22:29 ]
Aangezien de logo's ook verdwenen denk ik niet dat dit in de uitzending zelf zat. Meer een foutje bij de omroep.
[ Voor 4% gewijzigd door The_Worst op 11-01-2020 22:33 ]
Dit was voor mij in het Ziggo gebiedt, maar als iedereen het heeft gehad (ook KPN bijv.), dan lijkt me dit eerder iets bij de omroep of opzettelijk. Dat laatste lijkt me het geval, zeker omdat het in kleine stukjes was, tegenwoordig valt een beeld niet zo weg met zoveel haperingen en ook het testbeeld heb ik allang niet meer gezien bij NPO.The_Worst schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 22:31:
Ben ik met je eens @Belindo . Vreemde vind ik dan wel dat dit ook in uitzending gemist is te vinden. Maar dit ligt er natuurlijk maar net aan waar ze de stream oppikken voor uitzending gemist.
Denk dat het wachten is op een verklaring van NPO, maar ik denk dat ze dit opzettelijk deden.
EDIT: Niet bij NPO Start dus.
[ Voor 18% gewijzigd door raiders op 11-01-2020 22:47 ]
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Lijkt dus ergens bij de omroep te liggen. Maar dat testbeeld is wel opvallend, bij een storing verwacht je juist blokjes of strepen. Maar het kan natuurlijk ook gewoon echt een storing zijn geweest...
Op welke minuut is dit shot genomen? Op NPOStart zie ik inderdaad zoals @raiders aangeeft niet.The_Worst schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 22:26:
Bewust of niet bewust storingsvrij gemaakt door de NPO?The_Worst schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 22:56:
@HollowGamer Die schermopname heb ik gemaakt van uitzending gemist vanaf 45:00 maar deze is inmiddels storingsvrij.
Geen idee haha, ze zullen vast meerdere streams hebben, leek wel of iemand wilde inbreken zoals ze dat ook deden bij Veronica Inside laatst, maar denk niet dat iedereen die heeft gezien.
Ik wil niet alle fun wegnemen, maar men weet als kandidaat denk ik wel wat bedoeling is en er staat ook gewoon een filmcrew bij. Denk je dat ze bij de intro vooraf niet weten uit welke twee ze moeten kiezen en iedereen spontaan komt aanlopen?masauri schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 22:24:
Kwam er nu niemand op het idee om te vragen aan 1 van die mensen bij de gsm opdracht; google translate?
Translate of even op Google zoeken (wat overigens niet gaat in China), is niet echt de bedoeling en ik gok dat er ook een script is hoe ze precies willen filmen en wie in het shot moet.
[ Voor 47% gewijzigd door HollowGamer op 11-01-2020 23:16 ]

Bah! En bedankt maar weer, België!
De aflevering heette "afgeschermd". Zou dit hiermee verband hebben?The_Worst schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 22:26:
Nice thinking. Welke beelden werden er daar 'afgeschermd' die nu wel te zien zijn?Tristan schreef op zondag 12 januari 2020 @ 08:27:
[...]
De aflevering heette "afgeschermd". Zou dit hiermee verband hebben?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Vrij gemakkelijk op te lossen en erg belangrijk voor de uitkomst waar de vrachtwagen neergezet word.
Ik geloof niet dat de Mol bij de foto's zat bijvoorbeeld. Daar kon hij/zij weinig invloed uitoefenen aan de uitkomst. Dat was te veel werk.
Straks alles terugkijken.
Wat drukt Tina op 9.13s in?l3art schreef op zondag 12 januari 2020 @ 08:28:
[...]
Nice thinking. Welke beelden werden er daar 'afgeschermd' die nu wel te zien zijn?
Ok heb de Ziggo stream (met deze verstoring) en de NPO stream (zonder) nog eens bekeken. Ik kan niets zien wat vreemd is. Maar misschien mis ik iets compleet.l3art schreef op zondag 12 januari 2020 @ 08:28:
[...]
Nice thinking. Welke beelden werden er daar 'afgeschermd' die nu wel te zien zijn?
Het is rond minuut 45 in de aflevering.
Ik vermoed dat er totaal niets gaat zijn wat daar naar de mol kan leiden en dat we die 2 mogen afstrepen.T.Kreeftmeijer schreef op zondag 12 januari 2020 @ 08:56:
[...]
Ok heb de Ziggo stream (met deze verstoring) en de NPO stream (zonder) nog eens bekeken. Ik kan niets zien wat vreemd is. Maar misschien mis ik iets compleet.
Het is rond minuut 45 in de aflevering.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Juist in de vrachtwagen met de foto's was het makkelijk mollen. Je hangt een fotootje of twee even snel op een plek die leeg moest zijn, en het cijfer is niet meer te herkennen.streamnl schreef op zondag 12 januari 2020 @ 08:33:
[...]
Ik geloof niet dat de Mol bij de foto's zat bijvoorbeeld. Daar kon hij/zij weinig invloed uitoefenen aan de uitkomst. Dat was te veel werk.
[...]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Zit even te zoeken maar die dag is ook de geboortedatum van de Holleeder. En dat is weer de oom van... Miljuschka
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Woensdag 29 mei staat er, in 2019 viel deze dag op woensdag en is de dag dat Maxima in een broekpak van ontwerper Claes Iversen een premiere bijwoonde.Frostbite schreef op zondag 12 januari 2020 @ 10:54:
Op die telefoon staan 18:10 en de datum 29 mei.
Zit even te zoeken maar die dag is ook de geboortedatum van de Holleeder. En dat is weer de oom van... Miljuschka
https://untappd.com/user/OzzBier
Ook mooi gevonden maar die verdenk ik totaal (nog) nietOzzieMann schreef op zondag 12 januari 2020 @ 10:57:
[...]
Woensdag 29 mei staat er, in 2019 viel deze dag op woensdag en is de dag dat Maxima in een broekpak van ontwerper Claes Iversen een premiere bijwoonde.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Anoniem: 36835
Miljuschka vind ik overigens wel een enorm aantrekkelijke vrouw
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 12-01-2020 11:22 ]
Zulk soort dingen buiten het programma om zijn het nooit, helemaal die connectie met Holleeder. Verwacht eerder dat er dan verwezen word naar 18:10 en 29:05 binnen de aflevering of iets dergelijkt.Frostbite schreef op zondag 12 januari 2020 @ 10:54:
Op die telefoon staan 18:10 en de datum 29 mei.
Edit, net even gekeken, op 18:10 is Nathan in beeld en op 29:05 een random vrouw rond die markt/foto opdracht. Denk niet dat dat dus ergens naar leid.
[ Voor 13% gewijzigd door Lanfear89 op 12-01-2020 11:40 ]
OFFLINE enkele berichten geedit
Bang om er als eerste uit te gaan. Daarnaast kun je zeker de eerste ronde wel wat hulp gebruiken, want die test is nu eenmaal meer geluk dan wijsheidMrjraider schreef op zondag 12 januari 2020 @ 14:17:
Vrijwel iedereen zet zijn vrijstelling in en beide zwarte vrijstellingen erin. Jongens dat is geen spel spelen.Zoiets bewaar je toch voor verderop in het spel? Of zeg ik wat vreemds.
Het is maar hoe je er naar kijkt.Mrjraider schreef op zondag 12 januari 2020 @ 14:17:
Vrijwel iedereen zet zijn vrijstelling in en beide zwarte vrijstellingen erin. Jongens dat is geen spel spelen.Zoiets bewaar je toch voor verderop in het spel? Of zeg ik wat vreemds.
Zoals hier boven kan je kijken vanuit het oogpunt dat er nog niet veel bekend is dus dan maar extra kans scheppen voor jezelf.
Zelf ben ik meer van de statische aanpak, de kleinste kans om er uit te gaan is bij de eerste stemronde dus ik zou hem ook nog bewaren.
Even nog wat suggesties vanuit het oogpunt dat Leonie de mol zou zijn (misschien ga ik nu al die verdmomde WIDM tunnel in

Die storing liet me niet helemaal los en met afschermen in de titel dacht ik dat het misschien wel te maken heeft met het afschermen van het beeld dat er op dat moment was. Het gebeurd tijdens het beeld van Leonie en Rob in de vrachtwagen. Zou dat dan een hint zijn dat één van de twee de mol is?
Wat me in de uitzending nog niet echt opgevallen was maar hier (vanaf 1:35) wel is dat bij het maken van de foto's (meerdere foto's wat sowieso tegen de regels was) Leonie hier heel duidelijk roept om een foto te maken van het biljet waar op dat moment 'De Mol' staat "Yes now!".
[ Voor 40% gewijzigd door 13art op 12-01-2020 14:56 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
OFFLINE enkele berichten geedit
Er is toch nog 1 zwarte vrijstelling overgebleven?Mrjraider schreef op zondag 12 januari 2020 @ 14:17:
2 zijn er over gebleven. eentje voor Rob en eentje voor, ik meende, TinaDoeEensGek schreef op zondag 12 januari 2020 @ 15:58:
[...]
Er is toch nog 1 zwarte vrijstelling overgebleven?
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Tina had ik door, een zwarte vrijstelling, Rob is mij ontgaan.Kobus Post schreef op zondag 12 januari 2020 @ 16:26:
[...]
2 zijn er over gebleven. eentje voor Rob en eentje voor, ik meende, Tina
Waarom staat dit in spoiler tags?DoeEensGek schreef op zondag 12 januari 2020 @ 16:39:
[...]
Tina had ik door, een zwarte vrijstelling, Rob is mij ontgaan.
spoiler:Op internet zijn meer foto's en bewegende beelden van widm 2020 opgedoken. Filmpjes gemaakt door lokale bevolking. Wordt alleen wel beetje duidelijk wie er verder is gekomen. Maar wel leuke beelden om aan het einde van het seizoen eens te zien hoe het als toeschouwer eraan toe gaat. Zal niks delen aangezien de meeste enthousiast meespelen! Maar na het seizoen ze delen.
Je kan hier best de links delen, aan iedereen zelf de keus om er op te klikken, ik ben wel benieuwd.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Als het om widm gaat zijn sommige nogal snel gepikeerdmiicker schreef op zondag 12 januari 2020 @ 16:47:
[...]
Waarom staat dit in spoiler tags?
Je kan hier best de links delen, aan iedereen zelf de keus om er op te klikken, ik ben wel benieuwd.
Vooruit, maar iedereen is gewaarschuwd!Anoniem: 36835 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 16:48:
idd, delen die hap. Klikken op eigen risico
[ Voor 6% gewijzigd door DoeEensGek op 12-01-2020 16:51 ]
Er valt niet heel veel te zien i.m.o., ja je weet van een aantal mensen dat ze er nog in zitten, maar dat zegt ook weer niet heel veel, omdat misschien sommige mensen net ergens anders zijn (meeste opnames zijn van een spel). Dus dit laat niet echt zien wie er uit is. Dan heb je die opname die lijkt op de bekendmaking van een executie, maar dat zijn zo te zien niet de mensen die mee spelen, tenminste ik herken ze niet
En dan heb je een opname waarbij er drie of vier mensen naar Rik toelopen, dat is nog wel interessant, maar ik kan niet duidelijk zien wie dat zijn. De post die je eerder plaatste vond ik duidelijker. Daar zie je duidelijk 5 mensen en je ziet wie het zijn.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ja, als er op zou staan wie de laatste 5 zijn verlies je toch wel een groot deel van de lol (je komt iig ver in de appmiicker schreef op zondag 12 januari 2020 @ 16:58:
[...]
Er valt niet heel veel te zien i.m.o., ja je weet van een aantal mensen dat ze er nog in zitten, maar dat zegt ook weer niet heel veel, omdat misschien sommige mensen net ergens anders zijn (meeste opnames zijn van een spel). Dus dit laat niet echt zien wie er uit is. Dan heb je die opname die lijkt op de bekendmaking van een executie, maar dat zijn zo te zien niet de mensen die mee spelen, tenminste ik herken ze niet
En dan heb je een opname waarbij er drie of vier mensen naar Rik toelopen, dat is nog wel interessant, maar ik kan niet duidelijk zien wie dat zijn. De post die je eerder plaatste vond ik duidelijker. Daar zie je duidelijk 5 mensen en je ziet wie het zijn.
Het was 1 toeschouwer die lachtte. En dat was een Nederlands meisje.Exocet schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 20:59:
Waarom lachten die toeschouwers toen Rick zei dat ze andermans camera's moesten gebruiken? Staat er een tolk naast?
Bron: ik ken haar. Ze zit in de productie van het programma.
Huub Huub Barbatruc!
Hahaha, helemaal mee eensshoombak schreef op maandag 13 januari 2020 @ 07:56:
Kon er maar moeilijk inkomen, die eerste opdracht vond ik sowieso niks, met ook nog voor iedereen een vrijstelling. Verder zitten er weinig interessante kandidaten tussen en erger ik me nu al kapot aan die donkere dame, de manier waarop ze die lepel vasthield
niet iedereen heeft een bierbuikje

Ik let vooral op de bijzondere omgeving van waar WIDM zich afspeelt. Gewoon interessant om te zien; het is net een reisprogramma.
Oh ja, en dan lopen er ook nog mensen rond die een spelletje doen...
zacht schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 20:12:
Heeft er gisteren iemand Jinek gezien? Merel Westrik deed daar wat uitspraken die redelijk verdacht waren t.a.v. Leonie.
Merel is de vertrouwenspersoon van Leoniepolopolo150 schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 20:16:
Ik denk niet dat Merel weet wie de mol is. Daar zit echt zo'n dikke clausule in als je meedoet met het spel.
Dus ze kan wel weten wie de mol is. Dat ligt aan de rol van Leonie, hoe ver dat die gekomen is, en welk gedeelte ze daarvan met Merel besproken heeft...
Ik had het moment gezien bij Jinek. Toen dacht ik er niet zo veel over
Maar toen het later ergens benoemd was, ging ik er toch ook even anders naar kijken... want je kunt het echt wel op meerdere manieren interpreteren
Leeg - Sinds 20180907
Mijn medekijker zei hardop wat ik op dat moment dacht: "verklapt ze hier nu serieus wie de mol is?". Ze begon te stamelen, Patrick Stoof lult er professioneel een ander verhaal overheen, ik heb een zwaar vermoeden dat ze hier een enorme fout maakte.Chillz schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:00:
[...]
[...]
Merel is de vertrouwenspersoon van Leonie
Dus ze kan wel weten wie de mol is. Dat ligt aan de rol van Leonie, hoe ver dat die gekomen is, en welk gedeelte ze daarvan met Merel besproken heeft...
Ik had het moment gezien bij Jinek. Toen dacht ik er niet zo veel over
Maar toen het later ergens benoemd was, ging ik er toch ook even anders naar kijken... want je kunt het echt wel op meerdere manieren interpreteren
Wat zei ze dan?zacht schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:50:
[...]
Mijn medekijker zei hardop wat ik op dat moment dacht: "verklapt ze hier nu serieus wie de mol is?". Ze begon te stamelen, Patrick Stoof lult er professioneel een ander verhaal overheen, ik heb een zwaar vermoeden dat ze hier een enorme fout maakte.
Discussie over het nieuwe zomerseizoen 2020 mag in Wie is... de Mol? 2020 Zomereditie NL