Wie is... de Mol? 2020 NL Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Mede-auteur:
  • Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eYx0oqo.jpg?1

Seizoen 2020

Het nieuwe seizoen van Wie Is De Mol? gaat op 11 januari 2020 van start.

Kandidaten

Afgevallen
Vrijstelling
Doorgegaan zonder verder informatie

KandidaatAfl 1Afl 2Afl 3Afl 4Afl 5Afl 6Afl 7Afl 8Afl 9Finale
Anita Witzier
Tina de Bruin
Jaike Belfor
Johan Goossens
Claes Iversen
Leonie ter Braak
Miljuschka Witzenhausen
Buddy Vedder
Rob Dekay
Nathan Rutjes

WIDM 2020 speelt zich af in China

[Instagram: Wie is de Mol 2020 - Een bijzonder land voor een bijzonder jaar: China #widm #widm20 #kommaarop #11januari2020 #npo1]

Hints/Teasers

Alle hints en teasers op een rijtje:

https://www.instagram.com/p/B5S1sg7nZHs/
https://www.instagram.com/p/B5CopHjHJUX/
NU.nl item
Linda.nl

WIDM app

Android / iOS

Er is een poule "GoT" aangemaakt in de WIDM app. De liefhebbers kunnen Gekkenhuis een DM sturen met daarin je WIDM gebruikersnaam of tag hem in een post in dit topic zodat hij je kan uitnodigen.

Websites

Twitter
Facebook
Instagram
Officiële website

Social media Rik van de Westelaken
Twitter
Instagram

Deze TS wordt naarmate er meer informatie beschikbaar wordt natuurlijk uitgebreid.

Wil je mede-TS worden stuur dan even een DM

[ Voor 170% gewijzigd door ImNotnoa op 09-03-2020 07:52 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05 19:07

TDB

Speelt zich idd af in China (regisseur van WIDM).
Wij hebben er thuis weer erg veel zin in! Vorig jaar de hoogst mogelijk score gescoord op de app: vanaf aflevering 1 100% op de mol :)

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Er gaan geruchten dat Ron Boszhard een nieuwe kans gaat krijgen, wat denken jullie? Wishful thinking of zou het zomaar zo kunnen zijn vanwege het jubileum en de uitslag op de poll die WIDM eerder dit jaar plaatste?
Ron Boszhard zou een tweede kans krijgen van het programma. Hij was in 2018 zodanig enthousiast over zijn deelname, maar nog voordat hij ook maar kon meedoen aan een spel zat hij weer in het vliegtuig terug naar Nederland. De makers hielden enkele maanden geleden een poll wie volgens de fans een tweede kans verdiende en de winnaar was overduidelijk Ron. We gaan het meemaken! Het twintigste seizoen staat in ieder geval voor de deur!

[ Voor 51% gewijzigd door ImNotnoa op 26-11-2019 15:50 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:00
Eventuele andere geruchten.
https://www.superguide.nl...aan-wie-is-de-mol-2020-tv

Nadia Moussaid, Nathan Rutjes, Toprak Yalçiner, Dione de Graaff, Lucas van de Meerendonk, Leonie ter Braak.

Ben vooral benieuwd of dit seizoen weer echt uit 9 kandidaten bestaat en 1 mol en geen 9 mollen en 1 probeer kandidaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

De afgelopen twee seizoenen al met bijzonder weinig plezier gekeken. Ik vind er echt geen zak meer aan. Ik sla dit seizoen denk ik maar eens over.

De Belgische is overigens wel leuk als je het mij vraagt. Laatste twee seizoenen staan op NPO Plus / NLZiet.

[ Voor 27% gewijzigd door FirePuma142 op 26-11-2019 18:33 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Johan Goossens Is de volgende die deelneemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:50

Pinobigbird

doesn't share food!

Vijf tot nu toe:
Miljuschka Witzenhausen
Johan Goossens
Jaike Belfor
Claes Iversen
Buddy Vedder

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Benieuwd wie er vandaag nog meer uit de kistjes komen.

Mogelijk via deze kanalen:
Morgen zullen we de laatste vijf kandidaten te weten komen. Waar moeten we die verwachten? In ieder geval op Radio 2 en op Nu.nl. Daarvan is al bevestigd dat ze een kistje hebben ontvangen. Shownieuws zou ook een logische plek zijn. En verder wellicht talkshows als De Wereld Draait Door of Pauw? Ladies Night, het programma van oud-Mol Merel Westrik zou ook een goede plek zijn om een kandidaat te onthullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:35

Saffie_time

Why use this? 42!

En op radio2 zojuist inderdaad bevestigd dat men aan de slag gaat met ontcijferen wie de volgende deelnemer is.
Dat is dus Rob Hameka / Rob Dekay geworden

[ Voor 30% gewijzigd door Saffie_time op 27-11-2019 09:57 ]

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Saffie_time schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:44:
En op radio2 zojuist inderdaad bevestigd dat men aan de slag gaat met ontcijferen wie de volgende deelnemer is.
Dat is dus Rob Hameka / Rob Dekay geworden
Niet eens een wikipagina

Ik denk dat ik ook wel bekende-nederlander genoeg ben om mee te mogen doen :+

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:35

Saffie_time

Why use this? 42!

Anitia Witzier is er ook bij.
Dat is dan al de tweede die ik van naam ken (waarvan 1 een heel klein beetje in het echt)

Nathan Rutjes is toegevoegd

[ Voor 39% gewijzigd door Saffie_time op 27-11-2019 13:47 ]

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Er zijn al beelden uitgelekt (door Chinezen ter plaatse denk ik) waarop ook Leonie ter Braak te zien is. Ga er niet naar linken, geïnteresseerden mogen dat zelf opzoeken ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
BreadFan schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:30:
Er zijn al beelden uitgelekt (door Chinezen ter plaatse denk ik) waarop ook Leonie ter Braak te zien is. Ga er niet naar linken, geïnteresseerden mogen dat zelf opzoeken ;)
Afbeeldingslocatie: https://www.rtlboulevard.nl/sites/default/files/styles/staand/public/content/images/2019/11/27/Schermafbeelding%202019-11-27%20om%2014.08.54.png?h=763b59a1&itok=fn74OwbG

Ik link er gewoon wel naar :+

Try SCE to Aux

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• One-eye864
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-05 12:48
Leuk om te lezen dat we weer terug zijn bij de onbekende Nederlanders! Helaas de oproep om je aan te melden gemist.... volgende keer beter 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
One-eye864 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:36:
Leuk om te lezen dat we weer terug zijn bij de onbekende Nederlanders! Helaas de oproep om je aan te melden gemist.... volgende keer beter 8)7
Ze hebben mij ook gevraagd (ik fietste een keer op de achtergrond voorbij bij een item van de regionale oproep, dat is mijn tv ervaring)

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• One-eye864
Imnoa schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:58:
[...]

Ze hebben mij ook gevraagd (ik fietste een keer op de achtergrond voorbij bij een item van de regionale oproep, dat is mijn tv ervaring)
Yes dan maak ik ook kans voor volgend jaar! Ik heb in 2003 keer in het Brabants Dagblad gestaan (met foto!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:42
Ik ben ooit in een flits op TV-Oost te zien geweest ivm een uitbraak van buikgriep in het verpleeghuis waar ik werkte in de 'logistiek' (zorgen dat alle afdelingen van maaltijden werden voorzien). Telt dat ook? Wel jammer dat ik een minuut of wat geïnterviewd ben wat dat voor mijn werk betekende om om te moeten gaan met het buikgriepvirus, als medewerker die eigenlijk overal moest (kunnen) komen en alleen een beeld overbleeft waarin ik voorbij liep, omdat er natuurlijk ook gewoon gewerkt moest worden.

Lijkt me een heerlijk programma om eens aan mee te kunnen doen.
De sociale kant hiervan, icm de activiteiten lijkt me heerlijk.

Ik vind sowieso in alle programma's waar ze al voor langere tijd 'bekende Nederlanders' voor optrommelen dat dit ook vaak niet echt bekende Nederlanders meer zijn voor mijn categorie mensen (rappers, youtubers (vloggers) die de jeugdigen onder ons wel echt aanspreken, en dan vaak ook wel kennen.
Alleen zijn bekende(re) mensen vaak meer gewend te 'pokeren', dus om een rol te spelen of zich wat anders voor te doen in verschillende situaties. Bijv. een vlogger die een vlog maakt terwijl hij/ zij zich niet echt prettig voelt. Of die iets aanprijst waar hij/zij wel (goed) geld voor krijgt, maar zelf niet echt fan is van het product.

Nieuwslezers, politici en acteurs geldt dit natuurlijk in sterkere mate voor. Die zijn toch (redelijk) getraind hun gezicht in de plooi te houden. Alleen daarom zou het weer erg leuk zijn met onbekende Nederlanders.

[ Voor 66% gewijzigd door jbdeiman op 27-11-2019 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
jbdeiman schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:04:
Ik vind sowieso in alle programma's waar ze al voor langere tijd 'bekende Nederlanders' voor optrommelen dat dit ook vaak niet echt bekende Nederlanders meer zijn voor mijn categorie mensen (rappers, youtubers (vloggers) die de jeugdigen onder ons wel echt aanspreken, en dan vaak ook wel kennen.
Alleen zijn bekende(re) mensen vaak meer gewend te 'pokeren', dus om een rol te spelen of zich wat anders voor te doen in verschillende situaties. Bijv. een vlogger die een vlog maakt terwijl hij/ zij zich niet echt prettig voelt. Of die iets aanprijst waar hij/zij wel (goed) geld voor krijgt, maar zelf niet echt fan is van het product.

Nieuwslezers, politici en acteurs geldt dit natuurlijk in sterkere mate voor. Die zijn toch (redelijk) getraind hun gezicht in de plooi te houden. Alleen daarom zou het weer erg leuk zijn met onbekende Nederlanders.
Eens! Plus sinds dat WIDM met "NB-ers" wordt gespeeld wordt er meer genepmolt dan ooit. Persoonlijk heb ik echt het idee dat het de kandidaten meer om de aandacht gaat dan dat ze echt voor de pot spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:39
In Nederland mogen ze het van mij best met BN-ers houden. Dat maakt het ook dat de Belgische variant leuk(er) blijft om te kijken. :P

Maar, we zitten al weer klaar om te gaan kijken volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
One-eye864 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:17:
[...]
Eens! Plus sinds dat WIDM met "NB-ers" wordt gespeeld wordt er meer genepmolt dan ooit. Persoonlijk heb ik echt het idee dat het de kandidaten meer om de aandacht gaat dan dat ze echt voor de pot spelen.
Natuurlijk, WIDM is een prima kickstart voor je carriere als je nog niet heel erg bekend bent, daarom doen dat soort "BN-ers" graag mee

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
Imnoa schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:20:
[...]

Natuurlijk, WIDM is een prima kickstart voor je carriere als je nog niet heel erg bekend bent, daarom doen dat soort "BN-ers" graag mee
Ja en vooral zo veel en gek mogelijk in beeld komen. Niet door het spel zo serieus mogelijk te spelen. Ja uiteraard zijn hier uitzonderingen op maar dat is er meestal maar 1 per seizoen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Dan liever Ron Boszhard een tweede kans, die man wou echt graag meedoen om het spel te spelen

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:42
One-eye864 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:21:
[...]
Ja en vooral zo veel en gek mogelijk in beeld komen. Niet door het spel zo serieus mogelijk te spelen. Ja uiteraard zijn hier uitzonderingen op maar dat is er meestal maar 1 per seizoen
Tjah, nepmollen hoort er nu eenmaal wel een beetje bij, die tactiek zouden niet bekende Nederlanders ook wel een beetje gaan hanteren. Maar omdat ze er dan wel belang bij hebben dat de pot groot wordt zal daar ook meer voor gespeeld gaan worden. Een pure fanatiekeling die alleen maar voor de pot gaat zal er dan ook wel inzitten, maar die is niet tactisch genoeg (meestal) om de finale te halen en te winnen.
Het spel zo serieus mogelijk spelen is nu eenmaal ook (af en toe) zorgen dat je zelf verdacht wordt, want dan is de kans (wat) groter dat anderen op de verkeerde Mol zullen stemmen, dus dat hoort gewoon bij het spelletje wat mij betreft, al zal je dan proberen onopvallend (maar toch opvallend dat iemand dat ziet) iets te doen, gesnapt worden en toch zoveel mogelijk binnen willen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
Ik zeg ook zeker niet dat nepmollen er helemaal niet bij hoort maar met BN-ers is het vaak wel heel veel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Ik heb ook een filmpje gezien :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:10

Vuvuzela

My spire is forming

Imnoa schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:25:
Dan liever Ron Boszhard een tweede kans, die man wou echt graag meedoen om het spel te spelen
Liever niet.. als 1e afvallen is altijd lullig. Maar ik zou het slap vinden om iemand nog een kans te geven. En Ron heeft in aflevering 2 al een 2e kans gekregen (vraag me af of dat voor het seizoen begon al gepland was) waar de rest geen zin in had. Imho is het mooi geweest met Ron in WIDM.

Net wat gelekte beelden bekeken. En het is wel apart om te zien. Denk dat we dit seizoen flinke spoilers gaan krijgen. Heb het ff vlug bekeken en zag o.a een shot met 5 stoeltjes maar daar leken gelukkig crew mensen op te zitten.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik zie deze net langskomen op reddit Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EKaTpThXkAIrBjU.jpg:large

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 13:23
Ik "ken" er 5 van de kandidaten :) heb er ontzettend veel zin in weer!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:10
Vuvuzela schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:49:
[...]

Liever niet.. als 1e afvallen is altijd lullig. Maar ik zou het slap vinden om iemand nog een kans te geven. En Ron heeft in aflevering 2 al een 2e kans gekregen (vraag me af of dat voor het seizoen begon al gepland was) waar de rest geen zin in had. Imho is het mooi geweest met Ron in WIDM.
Ja, die Ron... pfff...

Er is elk jaar een eerste afvaller. Er is vaker iemand geweest die nog gedurende het spel een 2e kans kreeg.
En er zijn altijd meerdere mensen die "nog lang niet naar huis wilden".
Ik snap niet dat het in het geval van Ron zo lang moet na-ebben... :/
Get over it, Ron.
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 07:51:
Ik "ken" er 5 van de kandidaten :) heb er ontzettend veel zin in weer!
Uiteindelijk 'ken' ik er toch 7.

Zin om te zien wat ze ervan gemaakt hebben zeker!

Toch... aangezien het 20e seizoen... had je haast een klapper qua deelnemersveld verwacht...
Dat is het dan toch niet geworden...
Maar misschien dat ze met het spel een hoop goedmaken (Vast wel, dat blijft toch elk jaar goed op niveau 8) )

(offtopic, maar Expeditie Robinson heeft nu ook dat gevoel. 20e seizoen, je verwacht echt een klapper, maar zit er nog altijd niet in.... Hopelijk gaat WIDM dat beter doen - of ze wachten tot S25 :P )

---
@Imnoa mogen er ook linkjes naar voorgaande jaargangen in de TS?

Leeg - Sinds 20180907

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-05 01:18

burgt

Starbass

Ken er deze keer ook maar weinig van. Weet wel al dat mijn kinderen weer mee willen kijken omdat Buddy Vedder er in zit :)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Imnoa schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:12:
[...]

Niet eens een wikipagina

Ik denk dat ik ook wel bekende-nederlander genoeg ben om mee te mogen doen :+
Dat is eigenlijk de enige die ik ken. Hij heeft samen met Akwasi een album gemaakt met covers van Bram Vermeulen.

YouTube: Akwasi - Een Wedstrijd ft. Rob Dekay

edit, o nee, Anita Witzier ken ik ook. Ik ben een beetje gestopt met tv-kijken een paar decenia geleden. Dus wie er allemaal in GTST spelen na Arnie of in Onderweg naar morgen dat weet ik allemaal niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 28-11-2019 09:08 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Chillz schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:54:
[...]

@Imnoa mogen er ook linkjes naar voorgaande jaargangen in de TS?
Naar de topics van voorgaande jaren bedoel je? Je kunt eenvoudig door de topicreeks bladeren met de rode < en > knoppen naast de topictitel

Try SCE to Aux

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chillz
Imnoa schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:27:

Naar de topics van voorgaande jaren bedoel je? Je kunt eenvoudig door de topicreeks bladeren met de rode < en > knoppen naast de topictitel
...en zo leer ik nog altijd bij :P

Leeg - Sinds 20180907

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:58
burgt schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:01:
Weet wel al dat mijn kinderen weer mee willen kijken omdat Buddy Vedder er in zit :)
Haha dat is voor mij eigenlijk een reden dat ik niet wil kijken ;) (ga ik waarschijnlijk toch wel doen, maar hoop dat ie er snel uit ligt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
In de TS staat dat Jaike Belfor een vechtsporter is, maar daar lees ik niks over in haar wiki..? Ken haar verder niet, maar klopt dat wel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Chillz schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:54:
[...]

Ja, die Ron... pfff...

Er is elk jaar een eerste afvaller. Er is vaker iemand geweest die nog gedurende het spel een 2e kans kreeg.
En er zijn altijd meerdere mensen die "nog lang niet naar huis wilden".
Ik snap niet dat het in het geval van Ron zo lang moet na-ebben... :/
Get over it, Ron.
mee eens hoor.. maar denk dat de manier waarom hij eruit gedonderd is ook meespeelt. Zonder zijn medekandidaten gezien te hebben een test moeten doen terwijl je een informatie achterstand hebt omdat je het spel daarvoor niet goed genoeg gespeeld hebt, dat voelt (en is het eigenlijk ook) een beetje oneerlijk. Hij is er meer uitgegaan door een tombola dan door onkunde, en dat maakt het samen met zijn enthousiasme en gewild "tweedekansje". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19:27
https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/item/jaike/
"Jaike Belfor (41) is actrice en theatermaker met een grote liefde voor vechtsporten."

https://www.jaike.nl/
"Naast theater is vechtsport mijn grote liefde."

Goed opgelet @BreadFan, kan je dit aanpassen @Imnoa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
SpeedQber schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:17:
https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/item/jaike/
"Jaike Belfor (41) is actrice en theatermaker met een grote liefde voor vechtsporten."

https://www.jaike.nl/
"Naast theater is vechtsport mijn grote liefde."

Goed opgelet @BreadFan, kan je dit aanpassen @Imnoa?
Bij dezen

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

ik ken er welgeteld 4. Hoezo "BN'ers".... |:(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DCNY
Altijd weer dat die reacties over hoe weinig BN'ers iemand kent... Is toch onderhand elk jaar hetzelfde. Bij WIDM doet er tenminste wel wat intelligenter volk mee dan bij ER Buddy Vedder uitgezonderd natuurlijk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chillz
Shadow_Agent schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:12:
Ah, dus het is afhankelijk van of jij iemand kent om te bepalen of het een BN'er is of niet...

:)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
DCNY schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:17:
Altijd weer dat die reacties over hoe weinig BN'ers iemand kent... Is toch onderhand elk jaar hetzelfde. Bij WIDM doet er tenminste wel wat intelligenter volk mee dan bij ER Buddy Vedder uitgezonderd natuurlijk
Daarnaast.. wat maakt het uit. Naar mijn idee wordt het er niet leuker of minder leuk van. Het heeft juist wel wat dat je iemand z'n maniertjes niet kent, maakt ze wat moeilijker te peilen.

Vergeet ook niet dat het voor de productie verrot lastig is om van te voren niks uit te laten lekken. Als je met 10 A BN-ers om het zo maar even te noemen val je al snel veel meer op, ook al zit je in het buitenland. Het is toch prima om minder bekende mensen mee te laten doen? Vorig jaar Jamie bijvoorbeeld. Ik kende hem geheel niet, maar hij speelde heerlijk fanatiek. Heb ik 100x liever dan Jean-Marc van Tol die ik wel kende, maar in aflevering 2 vrijwillig de brui er aan geeft.

[ Voor 0% gewijzigd door BreadFan op 29-11-2019 20:24 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Shadow_Agent schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:12:
Ik ken er 1, misschien 2 als de (bijna) middelste de voetballer van rustagh is. :Y)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Precies, eerst vragen om een wie is de mol zonder Bn'ers... Dit is dan een seizoen met voor de helft onbekende Nederlanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Begrijp mij niet verkeerd, ik heb niets tegen BN'ers maar het feit dat deze mensen "bn'er" worden genoemd vind ik gek. Half Nederland heeft geen idee wiet het zijn :P

Liever zou ik trouwens echt onbekenden hebben zoals vorig jaar weer met ER. ON'ers hebben toch minder te maken met imagoschade, kennen elkaar niet, etc.

Bij ER is het dit jaar trouwens zo beroerd met die *&#$@%bondjes dat ik gestopt ben met kijken. Alle sterke spelers worden door die vrouwenkliek eruit gewerkt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

BreadFan schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:47:
[...]

Daarnaast.. wat maakt het uit. Naar mijn idee wordt het er niet leuker of minder leuk van. Het heeft juist wel wat dat je iemand z'n maniertjes niet kent, maakt ze wat moeilijker te peilen.

Vergeet ook niet dat het voor de productie verrot lastig is om van te voren niks uit te laten lekken. Als je met 10 A BN-ers om het zo maar even te noemen van je al snel veel meer op, ook al zit je in het buitenland. Het is toch prima om minder bekende mensen mee te laten doen? Vorig jaar Jamie bijvoorbeeld. Ik kende hem geheel niet, maar hij speelde heerlijk fanatiek. Heb ik 100x liever dan Jean-Marc van Tol die ik wel kende, maar in aflevering 2 vrijwillig de brui er aan geeft.
Bij Van Tol heb ik nog steeds het idee dat hij expres opgaf omdat hij al 100% wist dat Jan de mol was. Vond dat zo'n vreemde gang van zaken toen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Famous schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:52:
[...]

Ik ken er 1, misschien 2 als de (bijna) middelste de voetballer van rustagh is. :Y)
nope... helaas, je kent er 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Famous schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:52:
[...]

De voetballer is meer een positiviteitsgoeroe. Niet die Hagenees van rustâgh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:58
Erg veel zin in. En Nathan Rutjes erin, nu al lachen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
https://www.ad.nl/show/np...-moltalk-bekend~a7499bf5/
Moltalk gaat gepresenteerd worden door Marlijn Weerdenburg en Rop Verheijen.
Marlijn was in 2015 verliezend finalist en Rop ging in 2016 als 6e naar huis.

Ik wist niet eens dat Margriet en Chris weggingen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

SpeedQber schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 18:29:
https://www.ad.nl/show/np...-moltalk-bekend~a7499bf5/
Moltalk gaat gepresenteerd worden door Marlijn Weerdenburg en Rop Verheijen.
Marlijn was in 2015 verliezend finalist en Rop ging in 2016 als 6e naar huis.

Ik wist niet eens dat Margriet en Chris weggingen :P
Prima duo! Margriet vond ik verschrikkelijk.. die is allesbehalve geschikt voor op tv. Chris was wel leuk/enthousiast altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 13:23
Eens, Chris is leuk en Margriet vond ik echt niks.

Ik hoorde vanmorgen op de radio dat er "ophef" is om het feit dat Wie is de Mol in China is opgenomen, want; WIDM is ook reclame voor het land waar het is opgenomen en rondom China is veel controverse.

Vind het een beetje vermoeiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

DoeEensGek schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:07:
Ben vooral benieuwd of dit seizoen weer echt uit 9 kandidaten bestaat en 1 mol en geen 9 mollen en 1 probeer kandidaat.
Natuurlijk niet. De meest fanatieke kandidaten liggen er altijd als eerste uit omdat zij in het nadeel zijn (de andere kandidaten hebben namelijk een mol minder om uit te kiezen).
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 08:14:
Eens, Chris is leuk en Margriet vond ik echt niks.

Ik hoorde vanmorgen op de radio dat er "ophef" is om het feit dat Wie is de Mol in China is opgenomen, want; WIDM is ook reclame voor het land waar het is opgenomen en rondom China is veel controverse.

Vind het een beetje vermoeiend.
Ze moeten gewoon stoppen met zeiken en China niet meer als ontwikkelingsland behandelen. Dan kunnen ze ook niet meer die goedkope troep gratis hiernaartoe sturen. Ipv allerlei verhalen verzinnen. Vroeger had je dezelfde verhalen over Japan toen die nog goedkope meuk namaakten. Daarna Korea, nu is het China, daarna misschien Vietnam. Die landen maken gewoon allemaal dezelfde ontwikkeling mee van ontwikkelingsland, naar technologieland.

[ Voor 52% gewijzigd door Marzman op 04-12-2019 08:43 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:52

aerofreak

Steve Jobs

Zouden er hier al 4 kandidaten afgevallen zijn? :o

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:17

OzzieMann

PSN: OzzieMann

aerofreak schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:38:
[...]

Zouden er hier al 4 kandidaten afgevallen zijn? :o
Dat zou wat wezen, ik tel echter wel minimaal 10 dinky toys.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Maar ik ga geen punten inzetten op de 4 mensen die er niet opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Ik geef weer een slinger aan dat wiel in de app en ga 100% blind op de degene waar het wiel stopt met draaien :)

Ik geef eigenlijk weinig om het hele Mol gebeuren, vind het vooral heel tof om de activiteiten op mooie locaties te zien. (plus dat er meestal wel wat interessants tussen de kandidaten zit a la Merel Westrik, Renate Verbaan of Yvonne Coldeweijer :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Op zich niet heel spannend maar er waren nog een paar foto's van dezelfde opdracht te vinden. Je wordt er niet veel wijzer van. Voor de zekerheid wel spoiler tags gebruikt.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/XJZX4p0m/20190725095423512351.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/wBj74w46/20190725095568796879.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/G9nR0pcF/20190725095724232423.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/8kJrVnpc/20190725095742004200.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Y25L2f03/20190725095810501050.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/y8PDTMPQ/20190725095876667666.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Laatst online: 14:52

aerofreak

Steve Jobs

DoeEensGek schreef op woensdag 4 december 2019 @ 19:37:
Op zich niet heel spannend maar er waren nog een paar foto's van dezelfde opdracht te vinden. Je wordt er niet veel wijzer van. Voor de zekerheid wel spoiler tags gebruikt.

Dit lijkt toch haast dat we de eerste 4(5) afvallers weten? :X

niets is wat het lijk bij WIDM, i know :7

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Die achterste man op de eerste foto is geen kandidaat. Weet iemand wie dat wel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-05 23:30
OzzieMann schreef op donderdag 5 december 2019 @ 08:54:
Die achterste man op de eerste foto is geen kandidaat. Weet iemand wie dat wel is?
Patagonia shirt, wandelschoenen, outdoor broek, ik gok op een cameraman/technicus/iets in die richting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
aerofreak schreef op donderdag 5 december 2019 @ 07:27:
[...]

Dit lijkt toch haast dat we de eerste 4(5) afvallers weten? :X

niets is wat het lijk bij WIDM, i know :7
Tja groepen splitsen gebeurd ook nog wel eens. Je ziet ook een portofoon dus er is communicatie tussen 2 partijen. Ik word er in ieder geval niet heel veel bijster van wie de mol is :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

De app is weer bijgewerkt. Net alvast 100 punten op mijn mol gezet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Topicstarter
Ik heb zojuist een poule "GoT" aangemaakt voor ons. De liefhebbers kunnen mij een DM sturen met je WIDM gebruikersnaam zodat ik je een uitnodiging kan sturen :)

[ Voor 164% gewijzigd door Gekkenhuis op 02-01-2020 19:13 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenyatta
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:24

Zenyatta

Tsjakka!

Gekkenhuis schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 18:13:
Ik heb zojuist een poule "GoT" aangemaakt voor ons. De liefhebbers kunnen mij een DM sturen met je WIDM gebruikersnaam zodat ik je een uitnodiging kan sturen :)
Cool! You've got DM!

Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Als ik de app open krijg ik de melding dat het spel is afgelopen, niks mogelijk wat betreft een account aanmaken of iets dergelijks. Weet iemand hoe je dit kan fixen?

Scrap dat.. ff verwijderen en opnieuw downloaden heeft geholpen

[ Voor 18% gewijzigd door Lanfear89 op 03-01-2020 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-05 22:47
Lanfear89 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 23:31:
Als ik de app open krijg ik de melding dat het spel is afgelopen, niks mogelijk wat betreft een account aanmaken of iets dergelijks. Weet iemand hoe je dit kan fixen?

Scrap dat.. ff verwijderen en opnieuw downloaden heeft geholpen
Ik moest wel gewoon een nieuwe account aanmaken, jij ook? Mijn bestaande account was niet correct (met gebruikersnaam + wachtwoord kon ik niet inloggen), maar wanneer ik bij 'wachtwoord vergeten' een verzoek indiende om mijn wachtwoord te resetten per e-mail ontving ik niets. Toen maar een nieuwe account aangemaakt met zelfde gebruikersnaam, mailadres en wachtwoord.. werkte het vervolgens wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
De oude accounts werken niet meer, je moet een nieuw account aanmaken (staat in de Play store beschrijving vermeld)

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Topicstarter
Vanavond de eerste aflevering van Moltalk op NPO3 om 2025u oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Gekkenhuis schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 16:53:
Vanavond de eerste aflevering van Moltalk op NPO3 om 2025u oOo
Gelukkig nieuwe presentatoren, maar verwacht er niet te veel van. Te veel ingaan op overduidelijke "hints". Het wordt tegenwoordig toch zo gefilmd dat je het toch niet kan weten.

Ik kijk voor de beelden en hoe het spel gespeeld wordt.
Heb nog de fout gemaakt om vorige maand De Mol te kijken, dus vrees dat het daar niet bij gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Topicstarter
Exocet schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 17:03:
[...]

Gelukkig nieuwe presentatoren, maar verwacht er niet te veel van. Te veel ingaan op overduidelijke "hints". Het wordt tegenwoordig toch zo gefilmd dat je het toch niet kan weten.

Ik kijk voor de beelden en hoe het spel gespeeld wordt.
Heb nog de fout gemaakt om vorige maand De Mol te kijken, dus vrees dat het daar niet bij gaat halen.
Tuurlijk, maar dat is al jaren zo. WIDM kijk ik voor een gedeelte ook voor het camerawerk. Dit weten ze vaak toch wel erg mooi te verpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

Ik ben reuze benieuwd, vond het vorig jaar ook erg spannend :D

OFFLINE enkele berichten geedit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:46
Ik doe ook weer mee, hoop op een seizoen met veel variatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Topicstarter
Wat een fantastische vent is Nathan _O-

Jaike's introductie leek wel heel erg voorbereid/gescript.

Leuke aflevering verder. Introductie van de deelnemers en een beetje terugblikken. Ben benieuwd naar volgende week :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Ah leuk, Wie is de Mol, waarbij alle mogelijke hints er uit gemonteerd worden zodat het als kijker volstrekt gokken blijft tot de laatste aflevering.

In oudere seizoenen kreeg je nog wel eens wat kado :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04 15:56
Hmm persoonlijk al afgehaakt van deze serie toen ze per se over moesten op BN'ers, ondertussen zijn ze al bij de C/D-list BN'ers aanbeland zo te zien, zouden ze ooit weer terug gaan naar de 'gewone' persoon met het programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
Anoniem: 36835 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 22:36:
Ah leuk, Wie is de Mol, waarbij alle mogelijke hints er uit gemonteerd worden zodat het als kijker volstrekt gokken blijft tot de laatste aflevering.

In oudere seizoenen kreeg je nog wel eens wat kado :+
En toen vertelde je t een paar collega’s of vrienden, en daar bleef t bij. Tegenwoordig met social media wordt elk klein hintje groots uitgemeten en bereikt t nagenoeg iedereen die WIDM kijkt. Dus logisch (en jammer) dat ze geen echte hints meer in t programma stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
DCNY schreef op zondag 5 januari 2020 @ 08:11:
[...]

En toen vertelde je t een paar collega’s of vrienden, en daar bleef t bij. Tegenwoordig met social media wordt elk klein hintje groots uitgemeten en bereikt t nagenoeg iedereen die WIDM kijkt. Dus logisch (en jammer) dat ze geen echte hints meer in t programma stoppen.
Doen ze niet meer achteraf een overzicht maken van alle hints?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
We hebben er weer zin in!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:08

masauri

aka qwybyte

Een lauw opwarmertje voor de échte mol van België :)B
Maar we kijken weer in de hoop dat het zal beteren.
Voor mij en men vrouw zijn deze kandidaten allemaal onbekend _O-

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

President schreef op zondag 5 januari 2020 @ 08:14:
[...]

Doen ze niet meer achteraf een overzicht maken van alle hints?
Ja maar dat zijn hints die nooit iemand had kunnen zien. Omdat het er tijdens de shows niet in zat :p Het zijn meer molacties die dan in beeld worden gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Anoniem: 36835 schreef op zondag 5 januari 2020 @ 11:40:
[...]

Ja maar dat zijn hints die nooit iemand had kunnen zien. Omdat het er tijdens de shows niet in zat :p Het zijn meer molacties die dan in beeld worden gebracht.
En de "mol"acties die je wel ziet, zijn van kandidaten. Die dienen om iemand voor het kijkend publiek verdacht te maken (en dan hebben ze bij mol talk iets om over te praten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kortom: Kutshow :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Na de maximale aantal punten vorig jaar behaald te hebben... Ga ik dit jaar weer "normaal" meedoen met de poule.

Gewoon punten inzetten omdat ik X niet vertrouw.

Zin in!

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Is er geen directe link naar de poule?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-05 01:18

burgt

Starbass

WhatsappHack schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 20:11:
Is er geen directe link naar de poule?
Dat is er nog nooit geweest, altijd op basis van uitnodiging. Maar een DM naar @Gekkenhuis en hij zorgt de je een uitnodiging krijgt.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
burgt schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 23:56:
[...]

Dat is er nog nooit geweest, altijd op basis van uitnodiging. Maar een DM naar @Gekkenhuis en hij zorgt de je een uitnodiging krijgt.
Ah okee, bedankt. Laat maar zitten dan.
Veel plezier allen en fijne jacht ;)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:17

Pierre

Van nature lui!

Vorig jaar vond ik er geen zak aan, dit jaar pas ik om te kijken. Aan iedereen die wel kijkt natuurlijk veel plezier.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:36

Moofnor

King of my castle

Toch fijn dat menigeen zich elk jaar geroepen voelt om te komen klagen over het gebrek aan bn'ers, de wens om onbekende nederlanders (die 2 punten heffen elkaar toch op?) En hoe vroeger alles beter was...

Ik heb er in ieder geval weer zin in, moge Leonie de mol zijn.

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:39
Ik vind het allemaal prima. Als Nederland de kant van België op gaat, is er minder reden om België te kijken.

Vind zelf die versie namelijk veel leuker en kijk de NL versie voor de beelden vooral.
Maar intriges en psychologische spelletjes zijn vanuit België een stuk leuker en interessanter.

Beide zijn leuk en interessant op hun eigen manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Moofnor schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:55:
Toch fijn dat menigeen zich elk jaar geroepen voelt om te komen klagen over het gebrek aan bn'ers, de wens om onbekende nederlanders (die 2 punten heffen elkaar toch op?) En hoe vroeger alles beter was...

Ik heb er in ieder geval weer zin in, moge Leonie de mol zijn.
Miljuschka liever :Y :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Doe maar Claes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:03

13art

Moderator Mobile
Ik gok dat dit jaar Ron terug komt ;)
.
.
.
.
.
Of er komen vast weer roddels over.

Maar leuk, app is gedownload, nu nog zien of ik morgen kan kijken of dat het overmorgen wordt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:46
burgt schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 23:56:
[...]

Dat moet nu wel kunnen, een collega van mij heeft ook een directe link op facebook gedeeld.
Aanklikken, en ik zat meteen in haar poule.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
@Gekkenhuis wil je me uitnodigen voor de poule? Ik heb daar dezelfde gebruikersnaam.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

miicker schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 19:12:
@Gekkenhuis wil je me uitnodigen voor de poule? Ik heb daar dezelfde gebruikersnaam.
@Gekkenhuis +1 (schaamteloze copy paste) maar dit geldt ook voor mij.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Heeft er gisteren iemand Jinek gezien? Merel Westrik deed daar wat uitspraken die redelijk verdacht waren t.a.v. Leonie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
zacht schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 20:12:
Heeft er gisteren iemand Jinek gezien? Merel Westrik deed daar wat uitspraken die redelijk verdacht waren t.a.v. Leonie.
Ok, kunnen we die wegstrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-05 22:56
zacht schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 20:12:
Ik denk niet dat Merel weet wie de mol is. Daar zit echt zo'n dikke clausule in als je meedoet met het spel.
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Let op:
Discussie over het nieuwe zomerseizoen 2020 mag in Wie is... de Mol? 2020 Zomereditie NL