Als er een meeting op Lowlands gaat plaats vinden, ben ik ook van de partij.
Verwijderd
Mooi, vrijdag avond in de pers tentOp woensdag 22 augustus 2001 13:36 schreef Underscore het volgende:
Als er een meeting op Lowlands gaat plaats vinden, ben ik ook van de partij.
nee, wat dachten we L-dopa bij de Bravo tent? da's op zaterdag om 19:30....
Ik vind het best
Zaterdag op de eerste rij om 15.00 bij Costa?
Kunnen we gelijk weer weg
Verwijderd
Is ok, al hoop ik dat ik om 15:00 geen interview ofzo heb.....ik moet overdag daaadwerkelijk ook nog wat doen....Op woensdag 22 augustus 2001 14:44 schreef DeFeCt het volgende:
Ik vind het best![]()
kunnen we niet iets dragen ofzo waaraan we herkenbaar zijn?
Ik heb ook een perskaart, dus de perstent lijkt me wel wat.. We kunnen ook een pilaar van de alfa pakken en even relaxed gaan zitten ouwehoeren op de dijk. Wie moet jij interviewen dan B-Top? Ik heb 's avonds zo rond 8 uur een interview.
Verwijderd
Lijkt me ok, als iedereen die komt nou ff een naampje in deze thread neerzet....Op woensdag 22 augustus 2001 14:54 schreef Underscore het volgende:
Ik heb ook een perskaart, dus de perstent lijkt me wel wat.. We kunnen ook een pilaar van de alfa pakken en even relaxed gaan zitten ouwehoeren op de dijk. Wie moet jij interviewen dan B-Top? Ik heb 's avonds zo rond 8 uur een interview.
Ik zelf heb geen intervieuws; ik ben 'technische ondersteuning' en 'sfeer fotograaf'...ik loop een beetje achter de muziek redacteur aan....
Maar wat gaan we nu afspreken?
OK. Zaterdagmiddag 3 uur bij de pilaar het meest linksachter van de Alfa tent. Als iedereen daar nou met zijn hand op zijn hoofd gaat staan, kunnen we elkaar ook herkennen.
Count me in..
Verwijderd
nee er word een laserschiet-baan boven gebouwdOp dinsdag 21 augustus 2001 19:52 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Zo verlies je wel veel klanten...
Maarja, ga je de baan verbouwen? Of het hele zooitje?
Is linksachter niet van verschillende kanten interpreteerbaarOp woensdag 22 augustus 2001 15:19 schreef Underscore het volgende:
OK. Zaterdagmiddag 3 uur bij de pilaar het meest linksachter van de Alfa tent. Als iedereen daar nou met zijn hand op zijn hoofd gaat staan, kunnen we elkaar ook herkennen.Count me in..
Kweetutnie hoor, ga dit jaar voor het eerst.
Verwijderd
Hehe, het geheime GOT W&G tekenOp woensdag 22 augustus 2001 15:19 schreef Underscore het volgende:
OK. Zaterdagmiddag 3 uur bij de pilaar het meest linksachter van de Alfa tent. Als iedereen daar nou met zijn hand op zijn hoofd gaat staan, kunnen we elkaar ook herkennen.Count me in..
B.....lijkt me ok.....ik ben nu aan het kijken welke interviews.
Links achter is dus als je met je neus naar het podium staat. Voorin zal het wel douwen zijn, en om 3 uur heb je geen grote bands, dus.. lijkt me wel interessant om eens met jou te wisselen van gedachten b-top..
Verwijderd
IDD ik schijn ook nog een interview te hebben om 01:00.....
Maar da's eigenlijk wel leuk.
B.
Maar da's eigenlijk wel leuk.
B.
Verwijderd
Ik schijn de hele vrijdag niets te hoeven doen, dus dan zou het meeten me beter uitkomen.....
Met wie heb jij dan interviews?
Met wie heb jij dan interviews?
Kart baan is gereserveerd voor totaal 19 man, om 16:15 en 16:30.
Laat even weten (zal morgen even formpje maken op de meeting site) of je echt nog wilt gaan, of je misschien 2 keer achter elkaar wilt.. (maximaal 14 man per heat...)
we moeten er 30 minuten voor aanvang zijn. iedereen moet dus HIER zijn om uiterlijk 14:30 (althans de mensen die mee gaan karten..) uitleg om naar mijn huis te komen volgt binnenkort op de meeting site.
Laat even weten (zal morgen even formpje maken op de meeting site) of je echt nog wilt gaan, of je misschien 2 keer achter elkaar wilt.. (maximaal 14 man per heat...)
we moeten er 30 minuten voor aanvang zijn. iedereen moet dus HIER zijn om uiterlijk 14:30 (althans de mensen die mee gaan karten..) uitleg om naar mijn huis te komen volgt binnenkort op de meeting site.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Als ik de eerste heat overleef dan ga ik wel 2 heats
^^ iemand anders nog commentaar ? (hij viel van het lijstje af, wat is dat nou ? worden we alemaal opeens verlegen ?)
Back In Black!
Owja ?Op zondag 26 augustus 2001 11:12 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Over een week hebben jullie al de schrik van jullie leven gehad![]()
hoezo dat dan? 
* GraasGast vraagd zich af wie hem gaat laten schrikken...knappe jongen/meid die dat lukt
* GraasGast vraagd zich af wie hem gaat laten schrikken...knappe jongen/meid die dat lukt
Verwijderd
Ik had het nog niet gezegd maar ik ben eigenlijk 1.60 en 100kg.. en Tom is 2.10 en 130kg..Op zondag 26 augustus 2001 13:20 schreef GraasGast het volgende:
hoezo dat dan?
dacht je dat we daar nog niet achter waren ofzo?!Op zondag 26 augustus 2001 13:25 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gezegd maar ik ben eigenlijk 1.60 en 100kg.. en Tom is 2.10 en 130kg..
KOEL!, dan speel ik op de achtergrond wel Weezer - Hash Pipe, mogen jullie 2 even sumo worstelenOp zondag 26 augustus 2001 13:25 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gezegd maar ik ben eigenlijk 1.60 en 100kg.. en Tom is 2.10 en 130kg..
Ehm w8 eens ff...Op zondag 26 augustus 2001 13:25 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Prototype, laat je die twisterset wel tuis liggen!!!
hehe, lolOp zondag 26 augustus 2001 13:40 schreef GraasGast het volgende:
[..]
Ehm w8 eens ff...
Prototype, laat je die twisterset wel tuis liggen!!!
Verwijderd
Hmmm ik dacht dat jullie tegenwoordig allemaal van die 'rubens vrouwen' hielden? En dan geef ik eindelijk toe dat ik er eentje ben en is het weer niet goed?
* XangadiX moet meedelen dat hij 1 september waarschijnlijk niet gaat halen
Stoer; Marduq
*snif* Vind ik jammer dude........ (dem weer een kans minder om die DV cam te ontvreemdenOp zondag 26 augustus 2001 17:47 schreef XangadiX het volgende:
* XangadiX moet meedelen dat hij 1 september waarschijnlijk niet gaat halen
* Blue-eagle moet werken bij de AH... 
En ik zit in m`n opzeg termijn, ik kan het niet afzeggen

Ik wil echt wel komen, maar alles zit tegen
En ik zit in m`n opzeg termijn, ik kan het niet afzeggen
Ik wil echt wel komen, maar alles zit tegen
rubensvrouwen...nehh...das weer wat te...maar die anorexiamutsen zijn ook bah...Op zondag 26 augustus 2001 16:00 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Hmmm ik dacht dat jullie tegenwoordig allemaal van die 'rubens vrouwen' hielden? En dan geef ik eindelijk toe dat ik er eentje ben en is het weer niet goed?
ik heb liever iets ertussenin...een beetje squidgy mag best
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijkOp zondag 26 augustus 2001 22:27 schreef GraasGast het volgende:
[..]
rubensvrouwen...nehh...das weer wat te...maar die anorexiamutsen zijn ook bah...
ik heb liever iets ertussenin...een beetje squidgy mag best
Uiterlijk is maar een klein deel. Intelligentie, persoonlijkheid e.d. zijn veel belangrijker in mijn mening.Op zondag 26 augustus 2001 16:00 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Back In Black!
Dan zal ik die van mij ook maar niet meenemenOp zondag 26 augustus 2001 17:49 schreef McVirusS het volgende:
[..]
*snif* Vind ik jammer dude........ (dem weer een kans minder om die DV cam te ontvreemden).
* XangadiX moet waarschijnlijk hard rennen ende haasten dan, maar er zullen wel pogingen gedaan worden... dus er is nog een kans
Stoer; Marduq
Tot Yellows immer grote spijt moet hij helaas meedelen dat hij het deze keer 99% waarschijnlijk niet zal kunnen halen. Soms gebeuren er wat minder coole dingen tussendoor. 1 September lukt dus niet, kan het morgen met zekerheid zeggen
|{ brrr }] |
Ik moet helaas ook mededelen dat mijn komst onzeker is
* Oefening denkt dat McVirusS broodnodig een spellingscontrole nodig heeftOp maandag 27 augustus 2001 21:46 schreef McVirusS het volgende:
<font size=+40>AFHAEKERS</font>
and I mean a Nederlandse, geen Groningse
Damnit man ik wil wel maar kan niet echt 
and McVirus sucks
and McVirus sucks
|{ brrr }] |
Verwijderd
Same hereOp maandag 27 augustus 2001 21:45 schreef prototype het volgende:
Ik moet helaas ook mededelen dat mijn komst onzeker is
Nou.. jij was ook erg zenuwachtig bij meeting nr 1Op maandag 27 augustus 2001 21:46 schreef McVirusS het volgende:
<font size=+40>AFHAEKERS</font>
* Pelle had het hier al even gemeld, maar hij kan dus ook niet 
Overdag voetbaltoernooi, 's avonds geluidstechniekert spelen. Kan 't echt niet naar 8 september?
Overdag voetbaltoernooi, 's avonds geluidstechniekert spelen. Kan 't echt niet naar 8 september?
Pfft.....says who?Op maandag 27 augustus 2001 22:07 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Nou.. jij was ook erg zenuwachtig bij meeting nr 1![]()
Verwijderd
Op maandag 27 augustus 2001 21:46 schreef McVirusS het volgende:
<font size=+40>HELEMAAL NIET</font>
Exactly! en vergeet uitstraling niet, ook heel belangrijkOp maandag 27 augustus 2001 10:10 schreef dusty het volgende:
[..]
Uiterlijk is maar een klein deel. Intelligentie, persoonlijkheid e.d. zijn veel belangrijker in mijn mening.
enne, stelletje mietjes hierboven, SCHAAM JE!!! zeg dat meteen dat je niet kan/wil komen ofzo

* GraasGast is een die hard en komt gewoon
Alleen omdat het om de hoek is zeker GraasGast?
En ehm.....jij doet 4 jaar opleiding voor multimedia vormgever op Webdevver te worden? Zonde. Proggen sux.
Op dinsdag 28 augustus 2001 00:06 schreef McVirusS het volgende:
En ehm.....jij doet 4 jaar opleiding voor multimedia vormgever op Webdevver te worden? Zonde. Proggen sux.
Maar waarom suckt proggen volgens jou dan? Of heb ik een denkbeeldige smiley over het hoofd gezien?
als het ergens ander was zou ik ook komen!Op dinsdag 28 augustus 2001 00:06 schreef McVirusS het volgende:
Alleen omdat het om de hoek is zeker GraasGast?En ehm.....jij doet 4 jaar opleiding voor multimedia vormgever op Webdevver te worden? Zonde. Proggen sux.
make that 3 jaar (versneld)
en tjah...proggen heb ik mezelf geleerd, en ik combineer het met vormgeven, dat vind ik gewoon meer voldoening geven, omdat je je ontwerpen zelf kan ombouwen tot een erg functioneel iets
True, true!Op dinsdag 28 augustus 2001 00:35 schreef GraasGast het volgende:
en tjah...proggen heb ik mezelf geleerd, en ik combineer het met vormgeven, dat vind ik gewoon meer voldoening geven, omdat je je ontwerpen zelf kan ombouwen tot een erg functioneel iets
Ik vind het ook tof om iets te maken dat én werkt, én er geil uitziet (en andersom). Mensen die alleen maar designen of alleen maar code kloppen, missen gewoon iets fundamenteels, namelijk: afwisseling!
* DeFeCt biedt zijn excuses aan voor het niet zijn op het ontmoetingspunt op Lowlands. Hij lag nog te rotten op zijn luchtbed.
Kan ik nog melden dat ik wel kom en dat ik mijn chica hoogstwaarschijnlijk ga meenemen. Aangezien het aantal ja ik kom schreeuwers helaas weer erg hoog was ben ik nu zeer benieuwd naar wie er werkelijk gaan komen.
Heb nog steeds 2 plekken over op de achterbank, misschien een idee voor waxle en xan om niet helemaal naar breda te hoeven reizen ?
En ik kan geen details updaten op het geweldige board van dusty
m.a.w: Ik wil wel karten maar kan dat dus niet aangeven
Kan ik nog melden dat ik wel kom en dat ik mijn chica hoogstwaarschijnlijk ga meenemen. Aangezien het aantal ja ik kom schreeuwers helaas weer erg hoog was ben ik nu zeer benieuwd naar wie er werkelijk gaan komen.
Heb nog steeds 2 plekken over op de achterbank, misschien een idee voor waxle en xan om niet helemaal naar breda te hoeven reizen ?
Ja ik wilde vragen of ik met je mee kan reizen!!!!Op dinsdag 28 augustus 2001 09:01 schreef DeFeCt het volgende:
Reageer ff via icq
Was er een ontmoetingspunt op Lowlands?
|{ brrr }] |
Noemen ze cache.. probeer eens te refreshenOp dinsdag 28 augustus 2001 09:01 schreef DeFeCt het volgende:
Back In Black!
Ehm.... Lowlands. Ik was er ook niet omdat ik een date had met Nelly. Ik had je nog proberen te spreken via ICQ maar kon je niet te pakken krijgen Yellow. Volgende x beter..
Gisteren even wat drank & zooi wezen kopen.
Tuinhaard staat klaar om gebruikt te worden als BBQ
Picknic tafel ligt klaar om in elkaar gezet te worden.
ben er praktisch klaar voor
Ohja.. ik heb ook nog ff 100 viltstiften gekocht.. ( papier heb ik nog wel
) dus kan nooit iemand klagen dat ze niets te doen hebben.. *grin*
Welke personen waren trouwens van plan om vrijdag avond al te komen ?
Tuinhaard staat klaar om gebruikt te worden als BBQ
Picknic tafel ligt klaar om in elkaar gezet te worden.
ben er praktisch klaar voor
Ohja.. ik heb ook nog ff 100 viltstiften gekocht.. ( papier heb ik nog wel
Welke personen waren trouwens van plan om vrijdag avond al te komen ?
Back In Black!
Ehm... wie komen er nou wel en wie niet eigenlijk... ik zie niet echt een normaal overzicht op die site van dUSTY.. en ik zie hier een hoop mensen die afhaken... is er een beetje een lijst die up-to-date is enzo?
Je gaat toch zelf niet weer terugkruipen he?Op woensdag 29 augustus 2001 17:14 schreef Tom het volgende:
Ehm... wie komen er nou wel en wie niet eigenlijk... ik zie niet echt een normaal overzicht op die site van dUSTY.. en ik zie hier een hoop mensen die afhaken... is er een beetje een lijst die up-to-date is enzo?
ik pas mijn site wel ff aan dat de 8e september mensen er tussen uit worden gefilterd
Back In Black!
* DeFeCt vraagt zich af of dusty ook nog een programma gaat presenteren.
Hoe laat worden we verwacht ?
Wat is de routebeschrijving ?
Wie komen er 'echt' allemaal ?
En zo zijn er nog wel wat dingen te bedenken...
Verwacht: Vanaf een uur of 19:00 op vrijdag.. tot ergens 15:30 Zaterdag. Daarna wordt er gelopen naar de kartbaan waaral we vanaf 15:45 moeten wachten tot 16:15 om te karten.. daarna terug lopen naar mijn huis waar we kunnen gaan BBQ-en, drinken, praten & zooi.Op woensdag 29 augustus 2001 17:32 schreef DeFeCt het volgende:
* DeFeCt vraagt zich af of dusty ook nog een programma gaat presenteren.
Routebeschrijving komt op de meeting site.
Wie er echt allemaal komen is volgens de meeting site:
b-top
cutter
DeFeCt
dennisdotcom
DMS
dUSTY
GraasGast
HappyFun
Helox-in-a-box
KoeKk
McVirusS
muis
oh,when?
OzBoz
Pacific_Ocean
Snow-in-a-can
TeasZ
Tom
Yellow
En dan mijn vrouw die niet komt maar er gewoon is.
wie er echt komen is altijd maar afwachten.. Maar als ik zo naar het lijstje kijkt zullen de meesten inderdaad wel komen.
Back In Black!
Verwijderd
Ik ben alleen mijn WW voor de meeting site kwijt.help.....Op woensdag 29 augustus 2001 17:52 schreef dusty het volgende:
[..]
Verwacht: Vanaf een uur of 19:00 op vrijdag.. tot ergens 15:30 Zaterdag. Daarna wordt er gelopen naar de kartbaan waaral we vanaf 15:45 moeten wachten tot 16:15 om te karten.. daarna terug lopen naar mijn huis waar we kunnen gaan BBQ-en, drinken, praten & zooi.
b-top
cutter
DeFeCt
dennisdotcom
DMS
dUSTY
GraasGast
HappyFun
Helox-in-a-box
KoeKk
McVirusS
muis
oh,when?
OzBoz
Pacific_Ocean
Snow-in-a-can
TeasZ
Tom
Yellow
wie er echt komen is altijd maar afwachten.. Maar als ik zo naar het lijstje kijkt zullen de meesten inderdaad wel komen.
Verwijderd
min teasz denk ik.. maar die is de laatste tijd niet zo goed in het onderhouden van contacten..Op woensdag 29 augustus 2001 17:52 schreef dusty het volgende:
[..]
Verwacht: Vanaf een uur of 19:00 op vrijdag.. tot ergens 15:30 Zaterdag. Daarna wordt er gelopen naar de kartbaan waaral we vanaf 15:45 moeten wachten tot 16:15 om te karten.. daarna terug lopen naar mijn huis waar we kunnen gaan BBQ-en, drinken, praten & zooi.
b-top
cutter
DeFeCt
dennisdotcom
DMS
dUSTY
GraasGast
HappyFun
Helox-in-a-box
KoeKk
McVirusS
muis
oh,when?
OzBoz
Pacific_Ocean
Snow-in-a-can
TeasZ
Tom
Yellow
graasgast.update:
Ik kom niet op vrijdag, maar ik ga waarschijnlijk wel proberen op tijd te komen om te karten...ik weet niet of dat nog mogelijk is?
en anders kom ik gewoon wat later aanstruinen...ik zet de Dusty hotline wel ff in me mobiel...
Ik kom niet op vrijdag, maar ik ga waarschijnlijk wel proberen op tijd te komen om te karten...ik weet niet of dat nog mogelijk is?
en anders kom ik gewoon wat later aanstruinen...ik zet de Dusty hotline wel ff in me mobiel...
* DeFeCt komt ook pas zaterdag met zijn gevolg
* OzBoz komt ook zaterdag.. zonder gevolg.. wheheheee
Met gevolg dat ik je zaterdag dan ga zien...Op woensdag 29 augustus 2001 19:16 schreef OzBoz het volgende:
* OzBoz komt ook zaterdag.. zonder gevolg.. wheheheee![]()
EINDELIJKOp woensdag 29 augustus 2001 19:28 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Met gevolg dat ik je zaterdag dan ga zien...
Jullie hebben het aan DeFeCt te danken dat ik er ook ben, of je dat positief of negatief vind mag je zelf bedenken
Ik zal DeFeCt es ff contacten.. en ik had um nog zo voor je gewaarschuwdOp woensdag 29 augustus 2001 19:54 schreef dennisdotcom het volgende:
Jullie hebben het aan DeFeCt te danken dat ik er ook ben, of je dat positief of negatief vind mag je zelf bedenken![]()
Jij bent nog nergens....Op woensdag 29 augustus 2001 19:54 schreef dennisdotcom het volgende:
Jullie hebben het aan DeFeCt te danken dat ik er ook ben,
Reed jij nou ook langs Deventer?Op woensdag 29 augustus 2001 20:09 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Jij bent nog nergens....
En dan via Nijmegen (Xan) naar Breda, sorry Dennisdotcom...Op woensdag 29 augustus 2001 20:14 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Reed jij nou ook langs Deventer?
Verwijderd
Goh, als ik nu eens in Nijmegen kon opstappenOp woensdag 29 augustus 2001 20:36 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
En dan via Nijmegen (Xan) naar Breda, sorry Dennisdotcom...
[Situatie]Op woensdag 29 augustus 2001 20:36 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
En dan via Nijmegen (Xan) naar Breda, sorry Dennisdotcom...
Jij kunt mensen oppikken (die meebetalen in gasoline ofcourse...) in Deventer. Dan had ik weer gezegd: zei dat dan eerder! Dan had ik AH gemeld dat ze iemand anders moeten regelen!!
[/Situatie]
Ik baal serieus dat ik niet kan.
Verwijderd
Op woensdag 29 augustus 2001 18:37 schreef B-Top het volgende:
En ik wil dit ook nog ff kwijt:
code:
1 2 3 4 5 6 Seraph = new Object(); Seraph.komt = true; movieclip.prototype.seraph = function(){ trace('GVD, waarom kom je nou niet'); }
zo....
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Seraph.heeftfeestje = true; Seraph.komt = false; Seraph.vindhetjammer = true; delete Seraph; anderex=new Array("andere", "keer", "dan", "maar", "?") trace(anderex.join()); |
Ik kan... daar zit het hem nou net in... Ik kan ook mensen in Parijs oppikken als het moet... Dat wil alleen nog niet zeggen dat ik het ook doe... En trust me, ik had je post allang gezien, als ik in da hood had gewoond had jij meegemogen.Op woensdag 29 augustus 2001 21:05 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
[Situatie]
Jij kunt mensen oppikken (die meebetalen in gasoline ofcourse...) in Deventer. Dan had ik weer gezegd: zei dat dan eerder! [/Situatie]
Zal vanavond even er een wachtwoord mailer in hangen.Op woensdag 29 augustus 2001 18:35 schreef B-Top het volgende:
Ik ben alleen mijn WW voor de meeting site kwijt.help.....
Back In Black!
T was maar een scenarioOp woensdag 29 augustus 2001 21:29 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Ik kan... daar zit het hem nou net in... Ik kan ook mensen in Parijs oppikken als het moet... Dat wil alleen nog niet zeggen dat ik het ook doe... En trust me, ik had je post allang gezien, als ik in da hood had gewoond had jij meegemogen.
Maar ik baal echt e-n-o-r-m. Niet alleen dat ik moet werken op dat moment (vakkenvullen... winkel is verbouwd, nu is het echt een rotzaak geworden
Maargoed, ik denk dat dit niet de laatste meeting zal zijn. En ik denk dat de volgende iets meer in mijn richting ligt. Want dat is toch ook een van de main-reasons waarom ik dus niet kan...
* prototype hates to say this, maar ik denk daadwerkelijk dat ik niet kan komen en voor een lullige reden ook: flat busted
ohwjah, 't ligt niet alleen aan de GR hoor, maar dat bedrag had ik nou opzij gelegd voor meeting, en m'n comp is ook dood
dus je typt dit op je nieuwe grafische rekenmachineOp donderdag 30 augustus 2001 10:59 schreef prototype het volgende:
ohwjah, 't ligt niet alleen aan de GR hoor, maar dat bedrag had ik nou opzij gelegd voor meeting, en m'n comp is ook dood... nog steeds, binnenkort niet meer
Nee sloerie, op de gatewayOp donderdag 30 augustus 2001 12:27 schreef Tom het volgende:
[..]
dus je typt dit op je nieuwe grafische rekenmachine![]()
dan kauw je de rest van de maand maar op een houtje.. komen jij!Op donderdag 30 augustus 2001 10:59 schreef prototype het volgende:
[...]
ohwjah, 't ligt niet alleen aan de GR hoor, maar dat bedrag had ik nou opzij gelegd voor meeting, en m'n comp is ook dood... nog steeds, binnenkort niet meer
Back In Black!
* cutter legt 5 gulden neer voor prototype om zijn komst te vermogelijken
Als je ouders op vakantie zijn hebben ze dus wat huishoud geld achtergelaten voor je...
Ken je de serie Ravioli
Ken je de serie Ravioli
Holy da's een ouwe duite serie. Uit 1984 of zo denk ik.Op donderdag 30 augustus 2001 13:27 schreef DeFeCt het volgende:
Als je ouders op vakantie zijn hebben ze dus wat huishoud geld achtergelaten voor je...
Ken je de serie Ravioli![]()
cutter knows that shit!

Enniewee, het komt hier op neer, koop van het huishoudgeld een kaartje voor naar dUSTY, eet de rest van de twee weken goedkope deegwaren en je kan rekenen, meeten en gateway'en tegelijk.
Life can be so easy...
Enniewee, het komt hier op neer, koop van het huishoudgeld een kaartje voor naar dUSTY, eet de rest van de twee weken goedkope deegwaren en je kan rekenen, meeten en gateway'en tegelijk.
Life can be so easy...
* prototype ligt in een scheur van de reacties, zo erg is het nou ook weer niet hoor
, ik probeer ff wat te lenen van m'n zus en dan ben ik er denk ik wel
, dusseh, 'k denk dat ik jullie daar wel zie
.
Dit hele probleem had kunnen worden vermeden als ik m'n boeken niet op hoefte te halen morgen :\, dan zat ik nu nml al in breda
Dit hele probleem had kunnen worden vermeden als ik m'n boeken niet op hoefte te halen morgen :\, dan zat ik nu nml al in breda

whehehe... al die mensjes die afhaken omdat ze geen vervoer hebben..jullie zijn zeker nog geen professionele studenten? 
die kennen alle truuks wel van zwartrijden, koop gewoon een treinkaartje of railrunner naar het eerstvolgende station, stap in de intercity naar breda, en zodra die het volgende station voorbijraast met 120 km/h ga je naar de conducteur en probeer je in gebrekkig frans te vragen waarom die nu niet stop
krijg je ook gelijk een aantekening en een kaartje retour dus jij zit gebakken..simpel is dat..
of je gaat liften..breda ligt op de richting naar parijs dus je hebt redelijk kans, zeker als je op vrijdagmiddag gaat, want dan zijn er nog veel vrachtwagens op de weg..
</einde van * oh,when? zijn reistips>
die kennen alle truuks wel van zwartrijden, koop gewoon een treinkaartje of railrunner naar het eerstvolgende station, stap in de intercity naar breda, en zodra die het volgende station voorbijraast met 120 km/h ga je naar de conducteur en probeer je in gebrekkig frans te vragen waarom die nu niet stop
of je gaat liften..breda ligt op de richting naar parijs dus je hebt redelijk kans, zeker als je op vrijdagmiddag gaat, want dan zijn er nog veel vrachtwagens op de weg..
</einde van * oh,when? zijn reistips>

"You're only as good, as what you did last week."
Jaja... jij kon meerijden, niet
Nou beste jongens en meisjes, 't ziet er naar uit dat ik toch wel kan komen :D! Woei woei woei, enzo
Vast een aardige zus.. bij mij is het juist mun zus die weles op geld wil bietsen..Op donderdag 30 augustus 2001 15:03 schreef prototype het volgende:
Nou beste jongens en meisjes, 't ziet er naar uit dat ik toch wel kan komen :D! Woei woei woei, enzo
En dan ben jij vast een aardige broer ?Op donderdag 30 augustus 2001 15:04 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Vast een aardige zus.. bij mij is het juist mun zus die weles op geld wil bietsen..
Back In Black!
Jewel.. hoewel ik dan wel comments plaats over 'het wat beter omgaan met geld' since ze ook gewoon een baan heeft met een normaal salaris. En wat dergelijke comments betreft neemt ze meer van mij aan dan van dur ouders.. *goh*Op donderdag 30 augustus 2001 15:13 schreef dusty het volgende:
[..]
En dan ben jij vast een aardige broer ?
Dit topic is gesloten.