Op zondag 02 september 2001 00:43 schreef GraasGast het volgende:
jottum
* Dennis sets mode to ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZzzzzzZZ
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Op zondag 02 september 2001 00:43 schreef GraasGast het volgende:
jottum
* GraasGast already said g'nightOp zondag 02 september 2001 00:43 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
* GraasGast sets mode to ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZzzzzzZZ
sta ik er lekker ff bij met me suffe hoofdOp zondag 02 september 2001 00:47 schreef OzBoz het volgende:
[afbeelding]
"You're only as good, as what you did last week."
Eej.. was dat nou.. gaan we het ineens niet over gemiddelde rondetijden hebben?Op zaterdag 01 september 2001 23:25 schreef GraasGast het volgende:
maar ja afgezien van dat was het erg relex in breda...vette kartbaan daar...ja en wie heeft natuurlijk de snelste rondetijd neergezet?
nee ik dan daar onder die bloemOp zondag 02 september 2001 00:49 schreef oh,when? het volgende:
[..]
sta ik er lekker ff bij met me suffe hoofd
Er hangt ook wat aan je kinOp zondag 02 september 2001 00:49 schreef oh,when? het volgende:
[..]
sta ik er lekker ff bij met me suffe hoofd
jaja...maar dat is waar onvoorziene omstandigheden om de hoek komen kijken...zoals bij een strakke inhaalmanouvre samen in tegen de kant vast komen te zitten met (vermoedelijk) McVirusS...Op zondag 02 september 2001 00:51 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Eej.. was dat nou.. gaan we het ineens niet over gemiddelde rondetijden hebben?
LOLOp zondag 02 september 2001 00:52 schreef GraasGast het volgende:
[..]
nee ik dan daar onder die bloem![]()
yeah yeah blame meOp zondag 02 september 2001 01:06 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaargh... FOUTE FOTO!!!!
Ozboz zit er dus nog.Op zaterdag 01 september 2001 23:58 schreef GraasGast het volgende:
Dit is alleen wat al geupped is
ja en iedereen is nu ongveer al wel thuis denk ik...behalve mensen die in plaatsen als deventer enzo wonen mischien...
/me o.a.Op zondag 02 september 2001 00:00 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Wie woont ook in dat soort plaatsen![]()
Op zondag 02 september 2001 00:04 schreef GraasGast het volgende:
[..]
OzBoz&co
hmm lekker die salmiaklollies...dusty heeft er nog een stel in m'n jaszak gepropt :d
Ahh, zit Dusty alleen??Op zaterdag 01 september 2001 23:58 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Ik, Tom, McvirusS en Graasgast ziijn volgens mij weer thuis.. en Ohwhen ook
en dennisdotcom
Zo wou ik het niet uitdrukkenOp zondag 02 september 2001 01:06 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaargh... FOUTE FOTO!!!!
Nee hoor je had gezellig mee kunnen rijden met de trein.. samen in slaap vallen in een duffe wagon.. tjeez.. lange reis..Op zondag 02 september 2001 01:18 schreef Blue-eagle het volgende:
Hehedit roeleerd echt zwaar
[..]
Ozboz zit er dus nog.
Credits gaan naar Psychobunny.. ben niet meer zo wakker dat ik ze ter plekke verzin.. damn.. NS is slecht voor de geestOp zondag 02 september 2001 01:34 schreef GraasGast het volgende:
[..]
ROTFLOLWPIMP
Verwijderd
Hehehe...Op zondag 02 september 2001 01:20 schreef j3p het volgende:
[..]
Zo wou ik het niet uitdrukken![]()
![]()
Lamerz.. weer een concept van me gejatOp zondag 02 september 2001 01:39 schreef GraasGast het volgende:
ghehe...ns = geestverkrappend middel
jou icon heeft trouwens wel wat weg van die g5 powercube weet je
Ik moest werken, helaas. Aangezien ik 2 weken korting op mijn opzeg termijn kan krijgen als ik niet moeilijk doe over tijden, ben ik dus maar gegaan. Wegblijven is ook zo lullig. En dan heeft de vracht een uur vertraging, die bestuurder zat z`n wedstrijdje te kijkenOp zondag 02 september 2001 01:29 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Nee hoor je had gezellig mee kunnen rijden met de trein.. samen in slaap vallen in een duffe wagon.. tjeez.. lange reis..
Ik constateer een vergelijkbaar type gebit!Op zondag 02 september 2001 01:41 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Hehehe...![]()
Deez is wel leuk
[afbeelding]
Verwijderd
Tsssssss.... wat zijn we aardig vandaag..Op zondag 02 september 2001 01:48 schreef j3p het volgende:
[..]
Ik constateer een vergelijkbaar type gebit!
Hijs lief![]()
Verwijderd
Het grootste deel is al weg, dacht ik...Op zondag 02 september 2001 01:58 schreef PyroDaan het volgende:
Heyz, zijn jullie nog @ Dusty's place ofzow? Ik kon helaas niet komen, ik heb een leuk bedrijfsuitje (waterskiën en wakeboarden) voor laten gaan... Lache foto's! Nu zie ik ook welke gezichtjes bij de nicks horen van de gasten die vorige meeting niet waren gekomen.
*schattig stemmetje*Op zondag 02 september 2001 01:50 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Tsssssss.... wat zijn we aardig vandaag..
Iedereen is al lang weg...Op zondag 02 september 2001 02:01 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Het grootste deel is al weg, dacht ik...
Ik dacht dat het morg vandaag nog doorging??Op zondag 02 september 2001 02:02 schreef GraasGast het volgende:
[..]
Iedereen is al lang weg...
Oh,when, koek en ik waren de laatste die weggingen, en dat was om 22:20
ik dacht het niet hoor...Op zondag 02 september 2001 02:45 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Ik dacht dat het morg vandaag nog doorging??
Dat was idd de bedoeling ja.Op zondag 02 september 2001 02:45 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik dacht dat het morg vandaag nog doorging??
heeeej!Op zondag 02 september 2001 10:58 schreef DeFeCt het volgende:
GAAAAAAAP....
Zo Meissie en DeFeCt melden zich ook
Voor ons was het kwart voor 1 dat we thuis waren dus gingen we maar meteen slapen.
Het was gezellig!
Gelukkig maar heb nog gedroomd over arme mensjes die in Hoog Caterijnen moesten overnachten omdat een evil conducteur ze de verkeerde weg gewezen had..Op zondag 02 september 2001 12:04 schreef prototype het volgende:
newayz ozboz, we hebben het dus wel op tijd gered, dat je dus niet een vermist topic hoeft te plaatsen ofzo
Eej.. vergeet niet de brilliante fotó's te checkenOp zondag 02 september 2001 10:58 schreef DeFeCt het volgende:
GAAAAAAAP....
Zo Meissie en DeFeCt melden zich ook
Voor ons was het kwart voor 1 dat we thuis waren dus gingen we maar meteen slapen.
Het was gezellig!
heheOp zondag 02 september 2001 12:23 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Gelukkig maar heb nog gedroomd over arme mensjes die in Hoog Caterijnen moesten overnachten omdat een evil conducteur ze de verkeerde weg gewezen had..
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Wie organiseerd hem? Eigenlijk moeten de plannen al worden gemaakt, dan kan iedereen dat op tijd inplannen...Op zondag 02 september 2001 13:12 schreef RM-rf het volgende:
ziet er alemaal zeer gezellig uit, hooguit een beetje koud (zie die arme PO maar die moet de hele tijd door een onguur tiep beschermd worden tegen die gemene koude wind)
baal flink dat ik er niet was en kan enkel beloven dat ik er meeting3 echt zal zijn, al wordt ie in groningen gehouden, ik kom iig.
Dit keer was het ook ruim van tevoren.Op zondag 02 september 2001 13:43 schreef Blue-eagle het volgende:
Wie organiseerd hem? Eigenlijk moeten de plannen al worden gemaakt, dan kan iedereen dat op tijd inplannen...
Know it, maar ik bedoel eigenlijk dat het nu -weer- op tijd moet zijn.Op zondag 02 september 2001 13:47 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Dit keer was het ook ruim van tevoren.
Whiplash is voor watjesOp zondag 02 september 2001 00:11 schreef GraasGast het volgende:
ik kwam er net achter dat ik eigenlijk wel pijn aan m'n rug en zij heb van dat karten...heb er nog geen last van gehad maar nu voel ik het wel
nog meer slachtoffers? dusty toch niet stieken een wiplash?
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Ik zie daar toch echt MIJ links staan.. en ik zie ook nog prototype achter Dennisdotcom staan.. ons een beetje censureren he ?Op zondag 02 september 2001 00:28 schreef oh,when? het volgende:
[afbeelding]
vlnr: dennisdotcom|oh,when?|ozboz
Back In Black!
wie mooie tijden wil rijden moet pijn lijden denk ik...Op zondag 02 september 2001 16:07 schreef dusty het volgende:
[..]
Whiplash is voor watjes
Beetje pijn moet fijn zijn hoor....
Ohja.. ik was al thuis
maar gewoon blijven denken dat het van het karten is en niet van mijn rijstijl graag
mooi.. dan pas jij de volgende keer beter op en maak ik een betere kans.Op zondag 02 september 2001 16:16 schreef GraasGast het volgende:
[..]
wie mooie tijden wil rijden moet pijn lijden denk ik...
ik ben nu nog stijf![]()
Back In Black!
Je aanpassingen zijn doorgevoerd, je surft nu automatisch naar de thread (of klik hier als je niet zoveel geduld hebt).Op zondag 02 september 2001 16:11 schreef dusty het volgende:
[..]
Ik zie daar toch echt MIJ links staan.. en ik zie ook nog prototype achter Dennisdotcom staan.. ons een beetje censureren he ?
no chance! volgende keer neem ik een kussen meeOp zondag 02 september 2001 16:19 schreef dusty het volgende:
[..]
mooi.. dan pas jij de volgende keer beter op en maak ik een betere kans.
en madnerd ook dan! MADNERD!!!!!!!!!!! show us your (karting)skills..Op zondag 02 september 2001 17:14 schreef GraasGast het volgende:
ik help wel mee...met mijn DUAL LOLLIE POWERS!!
Oh jawel we halen natuurlijk de 1000 nog welOp zondag 02 september 2001 17:11 schreef oh,when? het volgende:
kut, nu met dat andere topic halen we de 1000 niet meer
Back In Black!
pfff, ik deed het alleen omdat ik zo goed tegen m'n verlies kon, en angelic niet, dus ging ik expres langzaam rijden HOOOOOOOOROp zondag 02 september 2001 17:29 schreef oh,when? het volgende:
[..]
en madnerd ook dan! MADNERD!!!!!!!!!!! show us your (karting)skills..
Back In Black!
Nee, de enige die op een vetkussen zitOp zondag 02 september 2001 18:10 schreef dusty het volgende:
Waarom voel ik mij nou prima. Nergens last van geen spierpijn of wat dan ook.
Ben ik nou echt de enige die fit is ?![]()
Heb je l33t3 ic00n al af?Op zondag 02 september 2001 18:14 schreef prototype het volgende:
[..]
Nee, de enige die op een vetkussen zit![]()
Under Construction
Kijk nix mis met op-tijd.. maar of je het nu 3 maanden of 1 maand van tevoren roept.. afzeggers hou je..Op zondag 02 september 2001 16:06 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Know it, maar ik bedoel eigenlijk dat het nu -weer- op tijd moet zijn.
Dat komt gewoon door onze l33t driving skillz...of omdat we gewoon veel te hard een bocht in raggen...auw...Op zondag 02 september 2001 18:35 schreef OzBoz het volgende:
Ik loopt ook lastig.. blauwe plekken in mun zij en mun rug.. maar das altijd als ik gekart heb
Completely true. Maar ik denk dat ik er nu beter op voorbereid ben. Als er een datum is staat ie in m`n agenda`s.Op zondag 02 september 2001 18:36 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Kijk nix mis met op-tijd.. maar of je het nu 3 maanden of 1 maand van tevoren roept.. afzeggers hou je..
Was jij op de meeting?Op zondag 02 september 2001 18:25 schreef datwainer het volgende:
[..]
Heb je l33t3 ic00n al af?
Ah dus eigenlijk ben ik de winnaar aangezien ik compleet in orde benOp zondag 02 september 2001 18:35 schreef OzBoz het volgende:
Ik loopt ook lastig.. blauwe plekken in mun zij en mun rug.. maar das altijd als ik gekart heb
Back In Black!
Welke meetingOp zondag 02 september 2001 20:11 schreef prototype het volgende:
[..]
Was jij op de meeting?![]()
Under Construction
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Niet piepen.. dat zou betekenen dat niemand in Friesland buiten de provincie komtOp zondag 02 september 2001 21:35 schreef geez het volgende:
Karten ruleerd!!!! BBQ-en weet ik niet, heb ik nog noiit gedaanIk wou ook wel heen maar woon er te ver vandaan. Friesland...dus wat wordt ut um niet
Verwijderd
Had ik ook, een maand terug. 2e rit heb ik zo`n bescherm ding om gedaan... anders doet het erg veel auwOp zondag 02 september 2001 18:35 schreef OzBoz het volgende:
Verwijderd
Ik ook, en je moet me geloven als ik zeg dat ik echt niet anders kon....ik zal je een hint geven.....nooit in gemeenschap van goederen trouwen.Op zaterdag 01 september 2001 22:58 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Vind ik erg jammer....je werd gemist...volgende keer beter.
Je bedoeld waarschijnlijk: nooit trouwen.Op zondag 02 september 2001 23:06 schreef B-Top het volgende:
[..]
Ik ook, en je moet me geloven als ik zeg dat ik echt niet anders kon....ik zal je een hint geven.....nooit in gemeenschap van goederen trouwen.
Zo`n band om je rug en zijkanten, met piepschuim erinOp zondag 02 september 2001 23:04 schreef GraasGast het volgende:
beschermding? leg eens uit...
Nee hoor, want in tegenstelling tot de andere mietjes heb ik ook nergens last van en mijn overall tijd was toch echt sneller dan die van jouOp zondag 02 september 2001 20:39 schreef dusty het volgende:
[..]
Ah dus eigenlijk ben ik de winnaar aangezien ik compleet in orde ben
Heb je meestal als je wordt afgesneden in de banden terecht komt en niet zelf je kart weer goed op de baan te krijgen. (tijd voor een reverse op die dingen..)Op maandag 03 september 2001 09:57 schreef DeFeCt het volgende:
Nee hoor, want in tegenstelling tot de andere mietjes heb ik ook nergens last van en mijn overall tijd was toch echt sneller dan die van jou
Back In Black!
Vind je het erg??Op zondag 02 september 2001 22:10 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Niet piepen.. dat zou betekenen dat niemand in Friesland buiten de provincie komt
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Absoluut niet......blijf maar lekker in Friesland hoorOp maandag 03 september 2001 11:32 schreef geez het volgende:
[..]
Vind je het erg??
Ja maar dat heb je meestal als je wordt afgesneden blah blah blahOp maandag 03 september 2001 10:23 schreef dusty het volgende:
[..]
maar mijn snelste tijd was beter dan de jouwe
Nee en volgens mij jullie ook niet..Op maandag 03 september 2001 11:32 schreef geez het volgende:
[..]
Vind je het erg??
Sorry dustyOp maandag 03 september 2001 10:23 schreef dusty het volgende:
[..]
Heb je meestal als je wordt afgesneden in de banden terecht komt en niet zelf je kart weer goed op de baan te krijgen. (tijd voor een reverse op die dingen..)
maar mijn snelste tijd was beter dan de jouwe
Wie heeft er dan de eer om het slotje erop te doen??Op maandag 03 september 2001 20:00 schreef prototype het volgende:
post nr 991, kom op, we zijn bijna bij de duizend, help ff mee
My guess: OzBozOp maandag 03 september 2001 20:27 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Wie heeft er dan de eer om het slotje erop te doen??
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq