Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
GR#*($&*&#$mblOp woensdag 01 augustus 2001 01:28 schreef dusty het volgende:
1 september
kan dat geen 8 september worden, of is die datum definitief definitief?
PS) Yellow, be afraid, be very affraid
Daar hebben we wel een tv voor nodig dan, heb je zoiets Dusty?
kan altijd nog aan mijn computer aansluiten (TV-kaart).. heb je in iedergeval scherper beeld
Back In Black!
komt er trouwens ook nog een overzichtje van wie er allemaal geregd zijn?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Ik las vanochtend in de krant dat ze de huwbare leeftijd willen verlagen naar 15Op woensdag 01 augustus 2001 11:15 schreef robbinh het volgende:
14
Maar no way dat die datum nog verandert? Jammer...
|{ brrr }] |

remember kids, don't try this at home
Als er genoeg mensen zijn die het veranderd willen hebben, maar de laatste keer was gebleken dat 1 september de beste keuze was. (volgens de meesten)Op woensdag 01 augustus 2001 11:20 schreef Pelle het volgende:
[..]
Ik las vanochtend in de krant dat ze de huwbare leeftijd willen verlagen naar 15
Maar no way dat die datum nog verandert? Jammer...
Back In Black!
Maar als ik kom rijd ik jullie allemaal voorbij op m`n kart
Verwijderd
Eigelijk wel, ja. Maar aanmelden ken geen kwaad d8ik zo.Op woensdag 01 augustus 2001 18:15 schreef JunkyJaz het volgende:
Erg leuk, maar breda is mij te ver..
Hoe is het bij de 8 vandaag?Ik wil best meedoen, ben toch in de buurt, Chaam, bij Baarle-Nassau
* GA!S komt er ook nog wel eens daar
de betaler vervuilt
Dusty, ik dacht dat jij na onze bowl avonturen wel meer vertrouwen had in mijn kunnen
De koeien staan er goed bij dit jaar.
Prototype, spelen we eerlijk of gewoon?
* Yellow|A gaat zijn trainingskamp in, met begeleidende Rocky muzak
|{ brrr }] |
Snik. Ik wil eigenlijk dat Lotte komt, en Teasz en Vulpes en Ozboz en McVirus en RM en Pelle en Xangadix (die vandaag hopelijk een kamer in Utrecht heeft gevonden en anders nu wel zit te chillen bij de pier waar ik net weg ben) en Wicher en vele andere mensen.Op woensdag 01 augustus 2001 17:58 schreef Lotte het volgende:
/me heeft introductiekampje van DMD HKU dus dit wordt (behalve als toeter komt) een vrouw/dame/meisjeloze meeting
In ieder geval is de vrouw van Dusty er dus we zullen niet in boeren enzo vervallen door 100% jongens crew enzo
|{ brrr }] |
Verwijderd
En dankjewel..Op woensdag 01 augustus 2001 21:43 schreef Yellow het volgende:
[..]
Snik. Ik wil eigenlijk dat Lotte komt, en Teasz en Vulpes en Ozboz en McVirus en RM en Pelle en Xangadix (die vandaag hopelijk een kamer in Utrecht heeft gevonden en anders nu wel zit te chillen bij de pier waar ik net weg ben) en Wicher en vele andere mensen.
In ieder geval is de vrouw van Dusty er dus we zullen niet in boeren enzo vervallen door 100% jongens crew enzo
|{ brrr }] |
Op een zaterdag? vind ik best beroerd danOp woensdag 01 augustus 2001 17:37 schreef J-roen het volgende:
/me is niet van de partij op 1 september vanwege schoolverplichtingen
Yellow> hehe, you'll need the training
Op woensdag 01 augustus 2001 17:58 schreef Lotte het volgende:
/me heeft introductiekampje van DMD HKU dus dit wordt (behalve als toeter komt) een vrouw/dame/meisjeloze meeting
Ik ga proberen te komen.....denk wel dat het gaat lukken....maar weet nog niet wat ik moet meenemen; suggesties zijn welkom via ICQ ofzo
sja potdikkie dat vind ik ook wel wat om onze yellow in het echt te zienOp woensdag 01 augustus 2001 21:43 schreef Yellow het volgende:
[..]
Snik. Ik wil eigenlijk dat Lotte komt, en Teasz en Vulpes en Ozboz en McVirus en RM en Pelle en Xangadix (die vandaag hopelijk een kamer in Utrecht heeft gevonden en anders nu wel zit te chillen bij de pier waar ik net weg ben) en Wicher en vele andere mensen.
als die jongen eens zijn telefoon regelmatig controleerde ...
ik ga ff checken, ik wil ook wel zo'n tof introductie kamp maar die hebben wij vast niet (ik heb nog niets gezien iig
maar ik kijk wel ff, ik vind die datum niet zo, breda ook niet eigenlijk
Stoer; Marduq
dan kan ik ook eens gaan kijken naar 2 kamer appartementen.
* XangadiX krijgt nu vast ruzie met zijn vriendin en Lotte met haar vriend(je)
Stoer; Marduq
Verwijderd
hee YO xang.. (Op donderdag 02 augustus 2001 00:02 schreef XangadiX het volgende:
ik ga ff checken, ik wil ook wel zo'n tof introductie kamp maar die hebben wij vast niet (ik heb nog niets gezien iig)
ehm. ja. misschien kan ik je meesmokkelen.. jij gaat toch ook naar de hku. vind ik dat je wel ehm. meemag. (ik zal een grote tas meenemen)
Verwijderd
Lotte krijgt geen ruzie met haar vriendjeOp donderdag 02 augustus 2001 00:03 schreef XangadiX het volgende:
ik heb trouwens geen kamer gevonden, morgen weer naar amsterdam, lotte wil je nog met me samenwonen ?
dan kan ik ook eens gaan kijken naar 2 kamer appartementen.
* XangadiX krijgt nu vast ruzie met zijn vriendin en Lotte met haar vriend(je)
en ja.. ben nogsteeds op zoek.. en denk dat 3kamerappartementen een slimmer idee is
dat wordt nog spannend dan, kun je die info daarvan niet faxen
* XangadiX is er nog steeds niet uit wat die studie nu precies is die hij gaat doen
ow en ik ga ECHT niet met EN jouw EN je vriendje samenwonen natuurlijk, dan slaap ik niet meer

Stoer; Marduq
Verwijderd
uitlegmode:Op donderdag 02 augustus 2001 00:04 schreef XangadiX het volgende:
ow dear
dat wordt nog spannend dan, kun je die info daarvan niet faxen
* XangadiX is er nog steeds niet uit wat die studie nu precies is die hij gaat doen
ow en ik ga ECHT niet met EN jouw EN je vriendje samenwonen natuurlijk, dan slaap ik niet meer
een 2kamerappartement betekent een appartement met 1 slaapkamer en 1 woonkamer.
dan liever een
3 kamerappartement met dus 2 slaapkamers en 1 woonkamer.
en ehm. ik wil de brief enzo wel even voor je inscannen .
Stoer; Marduq
Verwijderd
[gangsta mode]Op donderdag 02 augustus 2001 00:09 schreef XangadiX het volgende:
hmmm, nou ik zit dus morgen in Amsterdam, dus misschien kunnen we het er dan eens over hebben?? als je in de stad zit tenminste, ik meel wel ff mijn mobiel enzo naar lodte@yahoo.com oK?
YO.. en de mijne heb je al als het goed is (zie w&gmeetingemailvanvorigekeer)
[/gangsta mode]
meeltje has been sent
Stoer; Marduq
Verwijderd
icq?Op donderdag 02 augustus 2001 00:12 schreef XangadiX het volgende:
stuur maar ff terug naar xangadix@hotmail.com want die zit niet meer in mijn mobieltje hoor
vandaar deze onhandige wegen, sms lijkt me een beter optie, of ff telefooneren oid
hehe! ik heb MNS messenger ... heb jij dat ook ??
Stoer; Marduq
Verwijderd
nope.Op donderdag 02 augustus 2001 00:17 schreef XangadiX het volgende:
ja ik zit dus in den haag bij mijn pa en dat heb ik dus niet want ik zit op een enorm trage casema verbinding
vandaar deze onhandige wegen, sms lijkt me een beter optie, of ff telefooneren oid
hehe! ik heb MNS messenger ... heb jij dat ook ??
check uw mail maar
oh en
[sms mode]
JA DAT MAG>
* XangadiX zit over 4 verschillende media te communiceren, now ain't that cool
Stoer; Marduq
Verwijderd
zijn wij vooruitstrevend or WHAT?Op donderdag 02 augustus 2001 00:31 schreef XangadiX het volgende:
check
* XangadiX zit over 4 verschillende media te communiceren, now ain't that cool
heb je al ronde hoekjes?
Stoer; Marduq
Verwijderd
nope.Op donderdag 02 augustus 2001 00:38 schreef XangadiX het volgende:
ja nou!
heb je al ronde hoekjes?
wilde ik morgen gaan afmaken maar nu wordt ik opeens op A'dam CS verwacht om 13:00
Stoer; Marduq
nu nog zo'nm radiobakkie..
Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.
Verwijderd
hehe.Op donderdag 02 augustus 2001 00:43 schreef Schurem het volgende:
nou nou het is me toch wat lol
nu nog zo'nm radiobakkie..
of van die blikjes met een touwtje ertussen.
/me zwaait af..
Daarom heb ik ook al gezegd. Iedereen die wilt blijven slapen kan dat gewoon doen.Op woensdag 01 augustus 2001 23:24 schreef McVirusS het volgende:
Jammer.... ehm.... Breda......ik vind het best....maar als Xangadix en Waxle nog in Groningen wonen tegen die tijd denk ik niet dat zij gaan komen (kan natuurlijk niet voor hun denken.....maar is zomaar een inschatting
Ik heb 2 gasten kamers, waarvan er een voor de katten zal zijn. (mogen niet buiten komen, en om ze nou los te laten lopen, nou nee..) De andere kamer kan minimaal zo'n 10 man in
(Ja het is een nogal groot huiskamer..)
Dus men kan nooit zeggen dat ze niet kunnen komen omdat het te ver is om s'avonds naar huis te gaan.
Back In Black!
lotte: lang touwtje dan
Stoer; Marduq
Enne...we gaan allemaal langs me oude dorpie daarro --> bosschenhoofd..ff langsgaan en ff paar gasten daar meppen
Defunctus Deo Juvente
Stoer; Marduq
aaaah, pesten de lokale kleuters je daar?Op donderdag 02 augustus 2001 01:29 schreef HappyFun het volgende:
* HappyFun komt ook onder voorbehoud
Enne...we gaan allemaal langs me oude dorpie daarro --> bosschenhoofd..ff langsgaan en ff paar gasten daar meppen
Revend of * HappyFun Nee...was wel gezellig daarro..alleen beetje boeren(goed bedoeld..)Op donderdag 02 augustus 2001 01:51 schreef prototype het volgende:
[..]
aaaah, pesten de lokale kleuters je daar?kan je ze niet alleen aan?
Je kan niet met ze ..je kan niet zonder ze
En Xan..niet van meppen...zo af en toe is wel lekker UT toch>>
[Edit..meppen is goedkoper dan karten:)]
Defunctus Deo Juvente
pijnlijker bedoel je!Op donderdag 02 augustus 2001 02:01 schreef HappyFun het volgende:
[..]
[Edit..meppen is goedkoper dan karten:)]
meppen = stompen = je eigen vuist beschadigen = moeilijk muis/wacom mee te bedienen = minder photoshop = HORROR!
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Van Taradino win ik bij default (de jongen is er niet)
Van Xangadix win ik ook wel, want de vergeet meteen te spelen als hij een SMSje krijgt en supersnel moet beantwoorden.
Prototype win ik ook van door een gelukkige toetscombo in te drukken, super super special.
Van Dusty verlies door de echte amerikaanse koekjes.
Das 3-1 voor Yellow.
Ik ga trouwens vannuit Utrecht met de auto, dus als iemand tussen Utrecht Breda inzit en echt dood wil kan het wel even zeggen. (ondervoorbehoud dat de auto dan nog leeft, wat met dat brak een 50% 50% kans is). Groningen lig er niet tussen, dus pech voor Waxle en Xangadix (Amsterdam ook niet
|{ brrr }] |
AAARGH, LOL. * prototype haat die mensen die alle knopjes indrukken, DIE ZIJN GEVAARLIJKOp donderdag 02 augustus 2001 03:28 schreef Yellow het volgende:
Met de PS2 worden mijn kansen steeds beter.
Van Taradino win ik bij default (de jongen is er niet)
Van Xangadix win ik ook wel, want de vergeet meteen te spelen als hij een SMSje krijgt en supersnel moet beantwoorden.
Prototype win ik ook van door een gelukkige toetscombo in te drukken, super super special.
Van Dusty verlies door de echte amerikaanse koekjes.
Das 3-1 voor Yellow.
* prototype was vandaag ook al 1x verslagen door m'n nichtje, die door alle knopjes in te drukken spontaan een level 3 super special(x-ism) tegen m'n kop aan smeet... daar stond m'n bek wel even van open... zo zag dat er dus uit:

Wacht maar.. als je tegen mijn vrouw speelt verlies je. Ze heeft echter geen idee welke knopje wat doet. (ervaring in antwerpen. ze maakte me gewoon in terwijl ik wel de controls wist.. = niet leuk..)Op donderdag 02 augustus 2001 03:28 schreef Yellow het volgende:
Met de PS2 worden mijn kansen steeds beter.
Das 3-1 voor Yellow.
Back In Black!
Hehe, ze geven je NIET de tijd om die moves te makenOp donderdag 02 augustus 2001 09:11 schreef dusty het volgende:
[..]
Wacht maar.. als je tegen mijn vrouw speelt verlies je. Ze heeft echter geen idee welke knopje wat doet. (ervaring in antwerpen. ze maakte me gewoon in terwijl ik wel de controls wist.. = niet leuk..)
de beste bescherming ervoor bij het starten.. bukken, verdedigings knop en op afstand zien te komenOp donderdag 02 augustus 2001 09:24 schreef prototype het volgende:
Hehe, ze geven je NIET de tijd om die moves te maken
Back In Black!
Wanneer sluit de inschrijving?
Dagje ervoor ofzoOp donderdag 02 augustus 2001 09:56 schreef Pelle het volgende:
* Pelle kan misschien 's avonds nog wel langskomen
Wanneer sluit de inschrijving?
je kan gewoon account aanmaken, en dan in je profiel niet zetten dat je komt. ( Ja dat moet je specifiek aanzetten
Kan je ook meteen alle vreemde statistieken zien
Back In Black!
Okee, dat moet wel genoeg zijn denk ikOp donderdag 02 augustus 2001 10:20 schreef dusty het volgende:
Dagje ervoor ofzo
Ik hattet al gezien ja. Ik ga me eens beraden op wat ik mee ga nemen voor het geval dat het gaat lukken om langs te komen. Zit je dichtbij station Breda trouwens?je kan gewoon account aanmaken, en dan in je profiel niet zetten dat je komt.
* Pelle gaat waarschijnlijk wel terug 's avonds naar Den Haag
Hey grote vriend heb jij toevallig een auto?Op donderdag 02 augustus 2001 11:17 schreef Pelle het volgende:
* Pelle schreef net:Op donderdag 02 augustus 2001 11:27 schreef McVirusS het volgende:
Hey grote vriend heb jij toevallig een auto?If so can je me vast wel ff in Monster droppen
.
Oftewel: ik ga lekker m'n OV misbruikenZit je dichtbij station Breda trouwens?
Over samenreizen valt natuurlijk altijd wel een afspraak te maken, maar ik moet eerst nog maar zien of ik 's avonds daadwerkelijk langs kan gaan komen.
Oh ja: als ik een auto had (en een rijbewijs
1
| $drank = ($auto) ? "geen bier" : "wel bier"; |
NeeOp donderdag 02 augustus 2001 11:17 schreef Pelle het volgende:
Zit je dichtbij station Breda trouwens?
Als in: Te ver om te lopen
Back In Black!
Maar ook in: 'te ver om te skaten'?Op donderdag 02 augustus 2001 11:53 schreef dusty het volgende:
Nee
Als in: Te ver om te lopen
Of: 'doch de bushalte is slechts 5 passen lopen'?
Kortom: vertel vertel vertel hoe je van het station bij jou komt...
Als dat erg lastig is (lopend/skatend/openbaar vervoer), dan moet ik McVirusS lief aankijken of ik mee mag met z'n auto namelijk
Doch de bushalte is ongeveer 1 keer struikelen.Op donderdag 02 augustus 2001 12:17 schreef Pelle het volgende:
Maar ook in: 'te ver om te skaten'?
Of: 'doch de bushalte is slechts 5 passen lopen'?
Kortom: vertel vertel vertel hoe je van het station bij jou komt...
Als dat erg lastig is (lopend/skatend/openbaar vervoer), dan moet ik McVirusS lief aankijken of ik mee mag met z'n auto namelijk![]()
met openbaar vervoer is het erg makkelijk bereikbaar. Voor diegene die komen krijgen voor de meeting nog een nette beschrijving hoe hier te komen.
Back In Black!
pff, niet eens akumaOp donderdag 02 augustus 2001 15:45 schreef GRRR het volgende:
street fighter zero 3 op mame emu![]()
[afbeelding] [afbeelding]
ik kom btw niet. brabant is te ver
|{ brrr }] |
Op donderdag 02 augustus 2001 20:27 schreef Tom het volgende:
* Tom komt ook wel
Overigens een vrij kansloos topic dit.. wel gezellig.
|{ brrr }] |
* McVirusS kijkt heel lief met *pruillipje* enzo (als Lotte nou even meedoet met pruillipjes trekken dan maakt het vast meer indruk
Ik ben blij dat mijn status variabel is maar hij staat nu op on, moet natuurlijk wel gezellig biertjes kunnen drinken met Yellow ensow..Op donderdag 02 augustus 2001 21:23 schreef Yellow het volgende:
Kansloos? Ik ben hastikke blij met dit topic, Lotte en Xangadix kunnen hun kamer perikelen bespreken. Dusty kan mensen lokken naar zijn huis en ik kan zorgen dat Ozboz ook gaat, want hij gaat (of niet?
Verwijderd
Op donderdag 02 augustus 2001 22:21 schreef McVirusS het volgende:
Ehm.....ben misschien beetje laat hiermee enzo.....maar is het mogelijk om de meeting een weekje op te schuiven?
* McVirusS kijkt heel lief met *pruillipje* enzo (als Lotte nou even meedoet met pruillipjes trekken dan maakt het vast meer indruk)

Dat kan dus.Op donderdag 02 augustus 2001 23:49 schreef waxle het volgende:
Ehr, McVir, is de OV alweer geldig op de 1ste? als ik bij iemand in Breda kan pitten, lijkt het me niet zo'n probleem
Ik zal er vanavond twee vragen bij zetten.. "ik kan op 1 September" en "ik kan op 8 September"maar is het mogelijk om de meeting een weekje op te schuiven?
kijken we gewoon wanneer de meesten kunnen komen
Back In Black!
Hmm, dat ziet er eigenlijk meer lijp uit dan pruillipperigOp vrijdag 03 augustus 2001 08:18 schreef Lotte het volgende:
zoiets?
En ehm...ik heb geen verstand van OV jaarkaart enzo waxle
Tss ben jij nou een bikkel?Op vrijdag 03 augustus 2001 10:08 schreef prototype het volgende:
8 september komt mij weer wat minder uit, heb ik weer school enzo, en kan ik niet zo even vrijdag er uit om zaterdag naar een meeting te gaan
Graag zelfsOp vrijdag 03 augustus 2001 11:16 schreef B-Top het volgende:
Mag blacktopje ook mee?
Ooooooooooooooooooh, en jij bent even een Arnold SwarzeneggerOp vrijdag 03 augustus 2001 11:12 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Tss ben jij nou een bikkel?
Op donderdag 02 augustus 2001 22:21 schreef McVirusS het volgende:
Ehm.....ben misschien beetje laat hiermee enzo.....maar is het mogelijk om de meeting een weekje op te schuiven? Op 1 september is namenlijk ook de GoT Crewmeeting en het liefst zou ik niet willen kiezen maar gewoon beiden doen eigenlijk.
* McVirusS kijkt heel lief met *pruillipje* enzo (als Lotte nou even meedoet met pruillipjes trekken dan maakt het vast meer indruk)
Verwijderd
BTW, seraph, lijkt me een goede opportunity om irl te meeten.
Ozboz, ik heb ook wel zin om met jou een lichtelijke alcoholische versnappering te nuttigen.
* Yellow|A gaat nu terug naar een donkere kamer om te herstellen van donderdag nacht
|{ brrr }] |
* Pelle ziet nog niksOp vrijdag 03 augustus 2001 08:37 schreef dusty het volgende:
Ik zal er vanavond twee vragen bij zetten.. "ik kan op 1 September" en "ik kan op 8 September"
8 september roeleert; 1 september wordt lastig(er)... in die zin, dat als het me gaat lukken om dan te komen, het karten niet gehaald kan worden, en misschien de BBQ ook niet. Grrr...
Verwijderd
Mjah, een introkamp van MDT, wel koel vermoed ik.Op woensdag 01 augustus 2001 22:10 schreef prototype het volgende:
[..]
Op een zaterdag? vind ik best beroerd dan
Verwijderd
wauw. verzint iedere W en G-er een introkamp of niet? ..Op vrijdag 03 augustus 2001 21:33 schreef J-roen het volgende:
Mjah, een introkamp van MDT, wel koel vermoed ik.

(nee, geen introkamp
Ik zie wel wat de vorderingen zijn als ik terug ben. Houden jullie 't een beetje gezellig hier in W&G?
Je kent ons tochOp zaterdag 04 augustus 2001 00:53 schreef Pelle het volgende:
* Pelle gaat over 7 uurtjes op vakantie
(nee, geen introkamp)
Ik zie wel wat de vorderingen zijn als ik terug ben. Houden jullie 't een beetje gezellig hier in W&G?
Das waar ja. En met jou als modje moet het allemaal wel dik in orde komenOp zaterdag 04 augustus 2001 00:55 schreef OzBoz het volgende:
Je kent ons toch
Dat gaat zeker wel lukken... voor het eerst in een jaar weer vakantie (jaja), dus ik ga 't er wel van nemen.lekkere vakantie trouwens.. geniet ervan en ease your mind!
Zolang de Hertog Jan koud staat en de barbeque is opgestookt, vermaak ik me prima.
Tot over 2 weken!
* GraasGast was op vakantie...
hmmm...nu moet ik m'n belofte nakomen, dat ik op een volgende W&G meeting aanwezig zou zijn
En ik heb geen OV meer!
maar ach...belooft is belooft

verdikke, da's waar ookOp vrijdag 03 augustus 2001 09:54 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Hmm, dat ziet er eigenlijk meer lijp uit dan pruillipperig...maar goed...voor deze ene keer dan
.
En ehm...ik heb geen verstand van OV jaarkaart enzo waxle...ik werk fulltime enzo.
Helemaal vergeten
Dit topic is gesloten.