Stoer; Marduq
HoiHoi
das vlakbij
Iedereen staat standaard dat ze op beide dagen NIET kunnen komen
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Ik bedoel, neem dan een centrale stad, in het midden van Nederland ofzo, het is een smal landje, dus dat moet wel kunnen denk ik... denk in de richting van de meer rustige steden, niet zoals Amsterdam.
Arnhem is een goede keuze denk ik.
Roep dan Deventer mafkeesOp zaterdag 04 augustus 2001 19:57 schreef Blue-eagle het volgende:
denk in de richting van de meer rustige steden, niet zoals Amsterdam.
Arnhem is een goede keuze denk ik.
dan kan ik komen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
|{ brrr }] |
Sjemig zeg.. er zijn hier best wel wijken waar je rennend doorheen moet, maar ok, daar doet geen mens 72 uur overOp zaterdag 04 augustus 2001 20:21 schreef Yellow het volgende:
Deventer is een enge plek. Was er vorig jaar tijdens de 72 uur ren wedstrijd. Dat was best eng
daar ben ik langgekomen toen ik met de trein terugkwam uit denemarken...trein stopte niet eens...en het was vlak over de grens, dus dicht bij duitsland...brr eng
Elke internationale trein (ook de ICE etc) stopt in Deventer, verder is de afstand tussen Deveneter en de grens ongeveer dezelfde als Arnhem Utrecht. Niet zoveel slapen in de trein. Qua NS ligt het zowiezo centraal, zeker als je vanuit zuiden of noorden moet komen.Op zaterdag 04 augustus 2001 21:18 schreef GraasGast het volgende:
deventer...dat is pas achteraf man!
daar ben ik langgekomen toen ik met de trein terugkwam uit denemarken...trein stopte niet eens...en het was vlak over de grens, dus dicht bij duitsland...brr eng
Ik heb nog niemand anders gezien die zijn huis als BBQ plaats wilt aabieden. Laat ik nou toevallig in breda wonen en niet 'iets' dichterbij de rest van de wereld.Leuk allemaal... Maarre, kon het niet 'iets' dichterbij de rest van de wereld?
Ik bedoel, neem dan een centrale stad
Back In Black!
En ik vind het best...waarzo in breda woon je ergens dan?Op zondag 05 augustus 2001 13:21 schreef dusty het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand anders gezien die zijn huis als BBQ plaats wilt aabieden. Laat ik nou toevallig in breda wonen en niet 'iets' dichterbij de rest van de wereld.
edit: phusion dood?
Nah, kom je aandacht te kortOp zaterdag 04 augustus 2001 15:23 schreef XangadiX het volgende:
he, waxle verwaardigt ons ook weer eens met een bezoek.
Ik vind breda nog steeds te ver weg, maar als het moet, dan moet het maar
Heb eindelijk weer even tijd om wat te posten; ik zit hier met mn rechterbeen omhoog, vrijdag een kijkoperatie gehad in mijn knie. Halve miniscus ( of meniscus?) eruit, en twee weken krukken... maar ik heb de operatie op video ( en das wel weer gaaf
Ik sluit me bij de optie Deventer ( Als die Kartbaan een beetje okee is) Breda is best lachen, maar wel een beetje uit de buurt...
|{ brrr }] |
niet dood, nog verre daarvanOp zondag 05 augustus 2001 14:19 schreef GraasGast het volgende:
[..]
En ik vind het best...waarzo in breda woon je ergens dan?
edit: phusion dood?noooooo...
DEVENTER!!!!!!!Op zaterdag 04 augustus 2001 20:13 schreef RM-rf het volgende:
1 september ben ik op vakantie en in het buitenland, dus:
dan kan ik komen(dat buitenland in mijn geval is bekend om tulpen, windmolens en klompen)
Elke trein stopt hier, het is dus goed bereikbaar...
M`n pa/ma vinden het vast niet goed dat hier een lading *ahum* compu-addicts in de tijd een fikkie zitten te stoken, dus Ozboz moet maar even inspringen
Daarbij, Deventer is helemaal niet eng! Het is gewoon een stad met een hoog moord percentage, en hier en daar wordt er niet ingebroken enzo... Maar dat komt niet vaak voor.
Gooi optie D`ter er maar ff bij aub... zien we wel hoeveel mee/tegen zijn.
Niet dat ik wil stoken ofzo, maar de afstand zal net iets te ver zijn imho voor sommige mensen.
Verwijderd
Iemand uit Grunn is dan net zo lang onder weg..
Waarom niet wat centraler zoals Utrecht weer, of Arnhem, Deventer..
Met Breda sluit je een aantal users gewoon uit.
Hoe lief de actie van Dusty overigens ook is..
Vind het een belediging voor de gastvrijheid van Dusty om hier andere opties te gaan opperen.
300% mee eensOp zondag 05 augustus 2001 17:46 schreef cutter het volgende:
Let's stick to plan A.
Vind het een belediging voor de gastvrijheid van Dusty om hier andere opties te gaan opperen.
+ 200% van /meOp zondag 05 augustus 2001 18:01 schreef prototype het volgende:
[..]
300% mee eens
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
Helemaal mee eens (400% zelfs) maar de locatie is niet practisch voor veel mensen (waaronder ikzelf) omdat ze geen goed vervoer kunnen krijgen, stel je eens voor dat je uit Groningen daarheen moet... dan ben je lang onderweg, en dan nog niet te spreken over die prijs die de NS eroverheen gooitOp zondag 05 augustus 2001 17:46 schreef cutter het volgende:
Let's stick to plan A.

Verwijderd
issie al terug uit milano dan?Op zondag 05 augustus 2001 20:21 schreef Tom het volgende:
Charlotte, beter bekend op GoT als Pacific_Ocean komt ook with me mee
jah al een tijdjeOp zondag 05 augustus 2001 20:24 schreef Lotte het volgende:
[..]
issie al terug uit milano dan?
Mooi, de afwas lijkt me geregeld.Op zondag 05 augustus 2001 20:21 schreef Tom het volgende:
zoek je ruzieOp zondag 05 augustus 2001 20:28 schreef cutter het volgende:
[..]
Mooi, de afwas lijkt me geregeld.
Verwijderd
hehe superflauwOp zondag 05 augustus 2001 20:28 schreef cutter het volgende:
hmm, druk geworden in het draadje. Iemand die in de lijn Gendringen (lees Doetinchem) Breda zit en vervoer nodig heeft kan bij Ren meerijden.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Ook 100% mee eens..Op zondag 05 augustus 2001 19:43 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Helemaal mee eens (400% zelfs) maar de locatie is niet practisch voor veel mensen (waaronder ikzelf) omdat ze geen goed vervoer kunnen krijgen, stel je eens voor dat je uit Groningen daarheen moet... dan ben je lang onderweg, en dan nog niet te spreken over die prijs die de NS eroverheen gooit
'Deventerschreeuwlelijkerds'Op zondag 05 augustus 2001 22:39 schreef McVirusS het volgende:
Als je Breda te ver vindt kom je toch gewoon niet.....en ehm.....er komt heus wel weer een vervolgmeeting......als 1 van die Deventerschreeuwlelijkerds nou eens de handen uit de mouwen steekt en de volgende meeting organiseert.........
Dit gaat naar SU
Organisatie is niet mijn grootste talent.
Misschien dat een van de andere Deventenaren (of lui uit de omgeving) wel over dat ding beschikken??
Maar in het geval van een meeting in D`ter, kan ik genoeg dingen verzinnen om hier te doen. Er moet dan wel voldoende vevoer zijn, dan kunnen we karten in Nijverdal, na afloop. Of 60 baantjes trekken in de Scheg
Bowlen kan ook nog, en ik ken ook een goed (lees: duur) restaurantje in de binnenstad: Vicktor!! Die is pas goed
Zieje ideeen genoeg, nu moet ik nog zien opf ik in Breda kan komen
Verwijderd
Nou voor deze keer danOp zondag 05 augustus 2001 20:21 schreef Tom het volgende:
Kuch kuch.. wordt er aan mun kooi gerammeld? Als ik een keer de rust hebt komt dat wel goed. Ben alvast wat eettentjes aan het checken en de Filetto Capricio bij Bella Roma en de Ossehaaspuntjes op zun Japans bij de Sjanpetter zijn goed te eten. Verder onderzoek volgtOp zondag 05 augustus 2001 22:39 schreef McVirusS het volgende:
......als 1 van die Deventerschreeuwlelijkerds nou eens de handen uit de mouwen steekt en de volgende meeting organiseert.........
Sja, en da's nou net het hele probleem...Op zondag 05 augustus 2001 19:43 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Helemaal mee eens (400% zelfs) maar de locatie is niet practisch voor veel mensen (waaronder ikzelf) omdat ze geen goed vervoer kunnen krijgen, stel je eens voor dat je uit Groningen daarheen moet... dan ben je lang onderweg, en dan nog niet te spreken over die prijs die de NS eroverheen gooit
Ik geloof dat er OV-wise niet zo'n probleem is, maar de reistijd is wel weer iets om u tegen te zeggen...
Advies 1 Advies 2 Advies 3
Vertrektijd 11:37 12:17 12:37
Aankomsttijd 15:13 15:34 16:13
Reistijd 03:36 03:17 03:36
Aantal overstappen 1 1 1
Vervoerssoorten trein trein interliner trein
Kun je bij Deventer alleen karten in Nijverdal, en hoe komen we daar dan?Op maandag 06 augustus 2001 09:49 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Nou voor deze keer danheb je in elk geval 1 persoon die tegen je wil praten
[..]
Kuch kuch.. wordt er aan mun kooi gerammeld? Als ik een keer de rust hebt komt dat wel goed. Ben alvast wat eettentjes aan het checken en de Filetto Capricio bij Bella Roma en de Ossehaaspuntjes op zun Japans bij de Sjanpetter zijn goed te eten. Verder onderzoek volgt
Op zondag 05 augustus 2001 20:28 schreef cutter het volgende:
[..]
* GraasGast & co gebruiken het woord "afwassen" vaak met een andere betekenis
ALS ik kom kan ik in noordwijk leiden(transferium A44) den haag (malieveld/CS) mensjes oppicken.
Hoe laat gaat alles plaatsvinden?
Doe ik vanavond even. ( Natuurlijk de laatste keer dat ik dat zei was het een dagje laterOp maandag 06 augustus 2001 14:23 schreef cutter het volgende:
Dusty, effe ideetje. Kun je op die inschrijfpagina van je een extra optie zetten voor degenen die een auto hebben en iemand mee willen nemen en waar ze dan iemand mee kunnen nemen.
ALS ik kom kan ik in noordwijk leiden(transferium A44) den haag (malieveld/CS) mensjes oppicken.
Hoe laat gaat alles plaatsvinden?
Ik dacht zo karten rond 16:00 of 17:00 .. dan daarna kunnen we mooi BBQ-en
betekent ook dat daarvoor nog mensen naar de winkel kunnen rennen om voedsel te bemachtigen
Er is ook een Makro erg dichtbij. Dus iedereen die een makro pas heeft even meenemen.. even met de auto erlangs en volladen.
Back In Black!
Hoe weet je dat nou als je ze nog nooit ontmoet hebtOp maandag 06 augustus 2001 15:29 schreef prototype het volgende:
woei, 'k check net even wie er allemaal komen en ik moet zeggen dat er een hoop gezellige gasten komen, can't wait to meet y'all
Irc, icq etc..Op maandag 06 augustus 2001 15:37 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou als je ze nog nooit ontmoet hebt.
Verwijderd
Ik kom alleen maar als et van jullie mag..Op zondag 05 augustus 2001 20:21 schreef Tom het volgende:
http://www.ces.uga.edu/pubcd/b1039-w.html
Dit lijkt me wel wat:
Er is vast wel een of andere tweaker met een grote mond uit het oosten des lands die van zijn paps en mams hun boerderij een varkentje mee kan nemen.Roasting a Small Pig
A pig weighing 20 to 40 pounds live will yield about 25 percent of that weight in edible meat. Have the pig dressed, but do not split the breast bone. Remove the head, if desired, by cutting the neck off smoothly. If the head is not removed, open the throat area and remove the esophagus and wind pipe at the base of the tongue and wash the area thoroughly.
Place the pig on a pit rod and secure firmly so that the carcass will rotate. The pig should be approximately 24 inches above the pit with enough coals for a low-heat fire along each side of the carcass. Roast six hours, reducing the heat slightly during the last hour, and cook until the stuffing reaches an internal temperature of 165 degrees F. Remove the pig from the pit and remove the stuffing. Place the pig on a large platter with the back up, garnish, and cover until ready to serve.
To carve, split the skin down the middle of the back. Lay skin off to each side. Scrape off subcutaneous fat, then pick the meat off the bones with a serving fork (the meat is too tender to slice). For aesthetic value, roast the head separately, wrapped in foil, and later reattached to the pig on the platter with skewers and with an apple in its mouth.
I don't see the problemOp maandag 06 augustus 2001 15:49 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar als et van jullie mag..Ik wil geen overlast ofzo zijn
Die zijn toch veel te oud voor jouOp maandag 06 augustus 2001 15:55 schreef prototype het volgende:
[..]
I don't see the problem, _VOORAL_ niet als je je vriendinnen meeneemt
![]()
beter dan TE OUD zijn voor chiquita'sOp maandag 06 augustus 2001 15:58 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Die zijn toch veel te oud voor jou...desalniettemin vind ik het een erg goed idee
.
Verwijderd
SureOp maandag 06 augustus 2001 15:55 schreef prototype het volgende:
[..]
I don't see the problem, _VOORAL_ niet als je je vriendinnen meeneemt
![]()
Deze?

Hij is een maand of twee terug naar Werchter heen en weer gegaan, dus afstanden rijden kannie wel.
Ik kom niet voor aardige mensen ik kom voor de koekjes! Echte Amerikaanse koekjes. mm die op die bank mee? Moet ze wel iets meer aangekleed zijn want anders laat ik straks een foto zien aan vriendinnetje en zegt ze, dus daar was je? Vertrouwen
|{ brrr }] |
Ik denk dat ik maar een keer eerder bij jou langskom
Sorry voor mijn puberale reactie
OMG OMG OMG!!
* prototype 's hartactiveit: _______________________
WOEI!, nog 1 vraag, houdt ze van twister?
* GraasGast had zich nog niet aangemeld (

Verwijderd
Twister?Op maandag 06 augustus 2001 16:41 schreef prototype het volgende:
[..]
nog 1 vraag, houdt ze van twister?
Ze is niet echt ehm begaan met PC's... ik moest het meisje uitleggen wat een website was
Maar desondanks alles is ze ontzettend aardig
Wow, wat een toeval zeg! Ik ook!Op maandag 06 augustus 2001 16:57 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Twister?Ehm.. nee.. wel van appels bakken en patat als ontbijt met ketchup
Ook van kaas.. daar kun je d'r altijd blij mee maken
![]()
Ze is niet echt ehm begaan met PC's... ik moest het meisje uitleggen wat een website was![]()
![]()
Maar desondanks alles is ze ontzettend aardig![]()
Wel jammer van dat twister though

Hoor ik daar linker hand geel?
OMG je kent haar echtOp maandag 06 augustus 2001 16:57 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Twister?Ehm.. nee.. wel van appels bakken en patat als ontbijt met ketchup
Ook van kaas.. daar kun je d'r altijd blij mee maken
![]()
Ze is niet echt ehm begaan met PC's... ik moest het meisje uitleggen wat een website was![]()
![]()
Maar desondanks alles is ze ontzettend aardig![]()
* McVirusS gaat z'n computer inruilen voor een kaasfondueding
Tss hou je hormonen es een beetje in bedwang...ze kan een boete krijgen voor dat soort dingen met jou doen ja...en dat gun je d'r toch niet?Op maandag 06 augustus 2001 16:58 schreef prototype het volgende:
[..]
Wow, wat een toeval zeg! Ik ook!
[afbeelding]
Hoor ik daar linker hand geel?![]()
moet jij zeggen kweilebalOp maandag 06 augustus 2001 16:55 schreef McVirusS het volgende:
Tsss stelletje pubers
Ik mag dat.Op maandag 06 augustus 2001 17:02 schreef GraasGast het volgende:
[..]
moet jij zeggen kweilebal
Yep, Opa's met een kunstgebit doen dat nou eenmaal, kunnen ze niets aan doenOp maandag 06 augustus 2001 17:04 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Ik mag dat.
Verwijderd
Op maandag 06 augustus 2001 16:58 schreef prototype het volgende:
[..]
Wow, wat een toeval zeg! Ik ook!
[afbeelding]
Hoor ik daar linker hand geel?![]()
Verwijderd
Virus.. denk om je gezondheid.. het is niet gezond om je zo op te windenOp maandag 06 augustus 2001 16:59 schreef McVirusS het volgende:
[..]
OMG je kent haar echt... ehm.... hook me up
.... en computers zijn toch maar saai....rotdingen
.
* McVirusS gaat z'n computer inruilen voor een kaasfondueding
Maar dat kaasfondueding is wel slim ja
And your point is?Op maandag 06 augustus 2001 17:05 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
You wish.. ze heeft al een vriend
TSS JIJ BARBAARS GEVAL! Ons zo martellen...tss...gemeen hoorOp maandag 06 augustus 2001 17:05 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
You wish.. ze heeft al een vriend
Apeldoorn, leukbaantje, 9 min met trein. Helaas is Apeldoorn zelf echt verschrikkelijkOp maandag 06 augustus 2001 12:25 schreef waxle het volgende:
[..]
Kun je bij Deventer alleen karten in Nijverdal, en hoe komen we daar dan?
Omdat je het zo bescheiden vraagt.. ok..Op maandag 06 augustus 2001 15:49 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar als et van jullie mag..Ik wil geen overlast ofzo zijn
Hmmm.. te jong
je wil te graag...houden ze niet vanOp maandag 06 augustus 2001 17:04 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Ik mag dat.
Weet mcviruss niet, die heeft tot nu toe alleen dieren gehad, z'n ex was lassie, vandaar dat kwijlenOp maandag 06 augustus 2001 17:07 schreef GraasGast het volgende:
[..]
je wil te graag...houden ze niet van
Verwijderd
Op maandag 06 augustus 2001 17:06 schreef prototype het volgende:
[..]
And your point is?
Hmmm tja.. dat vinnik nou eenmaal leukOp maandag 06 augustus 2001 17:06 schreef McVirusS het volgende:
[..]
TSS JIJ BARBAARS GEVAL! Ons zo martellen...tss...gemeen hoor.
Ze is 17..Op maandag 06 augustus 2001 17:06 schreef OzBoz het volgende:
Hmmm.. te jong(of ze moet op bejaard vallen natuurlijk
)
Veel te jong voor opa OzBoz dusOp maandag 06 augustus 2001 17:09 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Ze is 17..
Op maandag 06 augustus 2001 17:08 schreef prototype het volgende:
[..]
Weet mcviruss niet, die heeft tot nu toe alleen dieren gehad, z'n ex was lassie, vandaar dat kwijlen
Even voor de zekerheid opa, er staat 17, niet 71Op maandag 06 augustus 2001 17:12 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Veel te jong voor opa OzBoz dus...maar 17 kan net voor mij
.
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Verwijderd
Op maandag 06 augustus 2001 17:19 schreef cutter het volgende:
DammedPacific_Ocean zie je wat je gedaan hebt. Met die pic van Miss Nightie ga je dusty opzadelen met iedere hitsige puber uit W&G.
Tja..
omdat ik een vriendin heb(en graag wil houden) zeg ik niks over een bep. afbeelding.

Sjeems.. en dit vinden dur ouders leuk? Maar das inderdaad te jong.. Over 10 jaar kan dat wel.Op maandag 06 augustus 2001 17:09 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
[..]
Hmmm tja.. dat vinnik nou eenmaal leuk
[..]
Ze is 17..
Eheh.. may the force be with youOp maandag 06 augustus 2001 17:12 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Veel te jong voor opa OzBoz dus...maar 17 kan net voor mij
.
Nag nag.. fijn dat jullie begaan zijn met het lot van een eeuwige vrijgezelOp maandag 06 augustus 2001 17:13 schreef prototype het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid opa, er staat 17, niet 71
Verwijderd
Ben eigenlijk ook voor Deventer, majah..
Heb goede hoop..
En voor Yellow
Verwijderd
Huhum <kuch><kuch>Op maandag 06 augustus 2001 17:06 schreef OzBoz het volgende:
Apeldoorn, leukbaantje, 9 min met trein. Helaas is Apeldoorn zelf echt verschrikkelijk
idd, wij spreken uit ervaring he Angelic?Op maandag 06 augustus 2001 18:40 schreef Angelic het volgende:
[..]
Huhum <kuch><kuch>
Die miste ik nu al flink wat posts. Je hebt een gimmick, blijf erbijOp maandag 06 augustus 2001 18:18 schreef Tizzwat het volgende:
En voor Yellow
Ozboz, man zeg niet dat je oud ben dan voel ik me ook oud ook al heb ik jou antieke leeftijd nog niet gehaald (mm kansen gaan goed tegenwoordig gezien het minimale roken)
|{ brrr }] |
Verwijderd
Žgim·mick (de ~ (m.))Op maandag 06 augustus 2001 20:27 schreef Yellow het volgende:
[..]
Die miste ik nu al flink wat posts. Je hebt een gimmick, blijf erbij
Ozboz, man zeg niet dat je oud ben dan voel ik me ook oud ook al heb ik jou antieke leeftijd nog niet gehaald (mm kansen gaan goed tegenwoordig gezien het minimale roken)
1 truc van artiesten in hun show om de aandacht van het publiek te trekken
Eeeeuh, sorry maar
Jij bent ook oud. Grijns.. naja, ik zit nog stug aan mijn 1,5 pakje per dag. Schijnt niet goed te zijn hoorde ik laatst. Maar kan het nog niet laten. Das je state-of-mind ofzo.. je moet er klaar voor zijn en dan moet je stoppen. Nou ff niet. Bovendien zijn rokers natuurlijk veel gezelliger.. vooral zonder niet-rokersOp maandag 06 augustus 2001 20:27 schreef Yellow het volgende:
[..]
GoezoOp maandag 06 augustus 2001 22:37 schreef Tizzwat het volgende:
/me is eruit.. Ik kom.
Waxle en XanadiX ook I presume.Op maandag 06 augustus 2001 23:50 schreef wapje het volgende:
komen er ook mensen uit het noorden??? Of ben ik de enige
Verwijderd
oud das pas een state of mind en mind u guys jullie zijn echt niet oud hoorOp maandag 06 augustus 2001 21:20 schreef OzBoz het volgende:
Jij bent ook oud. Grijns.. naja, ik zit nog stug aan mijn 1,5 pakje per dag. Schijnt niet goed te zijn hoorde ik laatst. Maar kan het nog niet laten. Das je state-of-mind ofzo.. je moet er klaar voor zijn en dan moet je stoppen. Nou ff niet. Bovendien zijn rokers natuurlijk veel gezelliger.. vooral zonder niet-rokers
En roken is idd erg lekker, ben er nog lang niet aan toe om te stopppen. Probeerde ooit gemiddeld 123499 x per jaar te stoppen, ben er maar mee opgehouden.
Enniewees om een klein beetje terug te komen op het topic (ofzo ?) ik wens jullie heel veel plezier en ik zal aan jullie denken als ik in de provence zit
Ik verwacht natuurlijk een berg foto's van een ieder (ook PANO's aub!!
En Dusty zorg dat je genoeg bussen hebt om de mensen af te voeren, want anders wordt het weer zo'n zooitje als bij Dancevalley
Verwijderd
Ben alleen niet echt bekend hier volgens mij
Verwijderd
thnx ozboz,Op maandag 06 augustus 2001 23:57 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Waxle en XanadiX ook I presume.
ben gelukkig niet de enige!!!
anders durf ik niet zo goed
Grijns wacht maar tot je ze in het echt hebt gezienOp dinsdag 07 augustus 2001 02:10 schreef wapje het volgende:
[..]
thnx ozboz,
ben gelukkig niet de enige!!!
anders durf ik niet zo goed
dus als het stort-regent.... oh wacht.. gelukkig voor die mensen heb ik een party tent
Back In Black!
als je hen al onverstaanbaar vindt, dan zal je wel grote moeite hebben met mijn ABN.Op dinsdag 07 augustus 2001 09:32 schreef dusty het volgende:
[..]
god.. nog meer mensen met onverstaanbare accenten
Verwijderd
Grijns.. zegt ie vanut Breda.Op dinsdag 07 augustus 2001 09:32 schreef dusty het volgende:
[..]
god.. nog meer mensen met onverstaanbare accenten
Dit topic is gesloten.