Vind dat we het nu wel genoeg over auto's hebben gehad...

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Kijk eens naar je ondertitel...Op maandag 13 augustus 2001 13:09 schreef PyroDaan het volgende:
Vind dat we het nu wel genoeg over auto's hebben gehad...
Maar er zijn nog steeds mensen die niet begrijpenOp maandag 13 augustus 2001 13:46 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Kijk eens naar je ondertitel...
Maar ik ben het met je eens.
Verwijderd
NeeOp maandag 13 augustus 2001 14:27 schreef Tizzwat het volgende:
Maar goed. Auto's zijn een leuk tijdverdrijf he.
Verwijderd
Gelijk heb je dat zijn vrouwenOp maandag 13 augustus 2001 15:35 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Nee
Soms..... (of beter gezegd: Soms niet....)Op maandag 13 augustus 2001 15:36 schreef raymanontweakers het volgende:
Gelijk heb je dat zijn vrouwen
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Verwijderd
Getrouwed zekerOp maandag 13 augustus 2001 15:42 schreef dusty het volgende:
[..]
Soms..... (of beter gezegd: Soms niet....)
En ik maar denken dat het zoiets was als "liever een ster in de voorruit dan op de motorkap cq in de grille"..Op maandag 13 augustus 2001 14:09 schreef cutter het volgende:
[..]
Maar er zijn nog steeds mensen die niet begrijpendat een ster voor je neus het eerste vereiste is als je er uberhaupt aan denkt om een auto te kopen.
lang leve de vrouwen dan toch?Op maandag 13 augustus 2001 15:53 schreef raymanontweakers het volgende:
[..]
Getrouwed zekerKan het begrijpen hoor...
Maar ik ben pas 18 dus Lang leve de lol
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
Ach of ze lang leven is een ander verhaal Of je plezier met ze kunt hebben.. daar gaat het omOp maandag 13 augustus 2001 16:55 schreef oh,when? het volgende:
[..]
lang leve de vrouwen dan toch?![]()
Verwijderd
* RayMan Vind Graasgast wel errug nieuwsgierigOp maandag 13 augustus 2001 20:17 schreef GraasGast het volgende:
* GraasGast vraagt zich af waarom bovenstaande dat bericht heeft veranderd
stiekum toch te ver gegaan?
Oeps ging over vrouwen die reply......maybe by raymanontweakers
Ik vind Ozboz heel heel heel errug............................. uh.. lief(rayman houd zich in omdat hij bang is voor Negatieve note
)
nou niet gaan overdrijven heOp maandag 13 augustus 2001 20:53 schreef Lotte het volgende:
power to the women ?
Verwijderd
Uhm.. niet power to the women...Op maandag 13 augustus 2001 20:53 schreef Lotte het volgende:
power to the women ?
Verwijderd
JA! JA! JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op maandag 13 augustus 2001 20:53 schreef Lotte het volgende:
power to the women ?
Verwijderd
Doet me denken aan die ene reclame.. "Helaas berusten deze beelden (hier, de tekst)niet op de werkelijkheid"Op maandag 13 augustus 2001 20:53 schreef Lotte het volgende:
power to the women ?
Verwijderd
LOL... go go.. JunkyJaz....Op maandag 13 augustus 2001 23:05 schreef JunkyJaz het volgende:
[..]
Doet me denken aan die ene reclame.. "Helaas berusten deze beelden (hier, de tekst)niet op de werkelijkheid"
Verwijderd
maak daar dan maarOp maandag 13 augustus 2001 22:50 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
JA! JA! JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
waarom staat dezeOp maandag 13 augustus 2001 23:21 schreef Lotte het volgende:
[..]
maak daar dan maar
JA! JA! JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [img="http://jimbob.xs4all.nl/martijn/pippi/pippishiny.gif"][/img] van
waarom krijg ik daar deze gedachten bij ?Op maandag 13 augustus 2001 23:21 schreef Lotte het volgende:
maak daar dan maar
JA! JA! JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [afbeelding] van
Back In Black!
Verwijderd
omdat dat een private LOTTE smilie is.Op maandag 13 augustus 2001 23:22 schreef raymanontweakers het volgende:
[..]
waarom staat deze [afbeelding] nog niet bij de smiles
Verwijderd
Mhhh... moet ik er dan ook een gaan maken...smile met zwevende bennen en armenOp maandag 13 augustus 2001 23:42 schreef Lotte het volgende:
[..]
omdat dat een private LOTTE smilie is.
niet voor iedereen! [afbeelding]
made by iemand (de basis die smilet) en nogiemand(de staartjes op een gewone smile) en last but certainly not least TeasZ (lach MET staartjes)
hmmmm...soms wel...als ik het wilOp maandag 13 augustus 2001 20:53 schreef Lotte het volgende:
power to the women ?
Verwijderd
Hint.... hint.... hint....Op maandag 13 augustus 2001 23:42 schreef Lotte het volgende:
[..]
omdat dat een private LOTTE smilie is.
niet voor iedereen! [afbeelding]
made by iemand (de basis die smilet) en nogiemand(de staartjes op een gewone smile) en last but certainly not least TeasZ (lach MET staartjes)
Verwijderd
Same request here eigenlijkOp dinsdag 14 augustus 2001 16:56 schreef B-Top het volgende:
Kan ik nog meerijden met iemand?
Vanuit gelderland?
En zo nee, kan iemand me van het station halen?
B.
Verwijderd
Heeft hij dat zelf gezegt of spreek jij namens hem....Op dinsdag 14 augustus 2001 17:38 schreef GraasGast het volgende:
Dusty gaat voor pendeldienst spelenedit: vanaf het station natuurlijk
niet bij je thuis
geen dance-valley-praktijken hier koop ik
zou ik ook wel willen weten, dat van dat karten dan. lijkt me een duur grapje maar goed. Hoeveel geld moeten we ongeveer op rekenen?Op dinsdag 14 augustus 2001 22:33 schreef SuperCell het volgende:
Blue-eagle op account broertje, wat zijn de kosten van dit alles eigenlijk?
En idd. is karten niet goedkoop. Wat is de prijs daarvan??Op dinsdag 14 augustus 2001 22:40 schreef prototype het volgende:
[..]
[ps]
je broertje's signature.
a) Vegeta's attack is een Final Flash Attach, niet final shine. (In het japans Big Bang Attack).
nope, in GT een nieuwe attack van Vegita.
b) Hells burster?'k weet alleen dat frieza (furiza) & cell een destructo disc (kienzian oid) kunnen
hells burster hebben ze geleerd in de hel, waar ze Chibi Goku (klein gewenst door Pilaf) mee proberen te pakken. Dat lukt ze redelijk.
c) Son Goku (of gokou was het, iig niet met 2 u's na mijn weten).
Chinese, Japanese, Dutch, English... allemaal weer net iets anders, af en toe...![]()
[..]
Verwijderd
HUH?wtf am I not missing.Op dinsdag 14 augustus 2001 22:40 schreef prototype het volgende:
[..]
zou ik ook wel willen weten, dat van dat karten dan. lijkt me een duur grapje maar goed. Hoeveel geld moeten we ongeveer op rekenen?
[ps]
je broertje's signature.
a) Vegeta's attack is een Final Flash Attach, niet final shine. (In het japans Big Bang Attack).
b) Hells burster?'k weet alleen dat frieza (furiza) & cell een destructo disc (kienzian oid) kunnen
c) Son Goku (of gokou was het, iig niet met 2 u's na mijn weten).
sorry, maar dat moest ik even kwijt
Not? Dus jij download ook alle eps?Op woensdag 15 augustus 2001 10:26 schreef B-Top het volgende:
[..]
HUH?wtf am I not missing.
Ik heb hier alle epi's van GT, 'k zal ze speciaal voor jou weer overnieuw kijken. Dat van Cell & Frieza heb je volgens mij wel gelijk in, dat is toch die aanval die ze allebei tegelijk deden op chibi goku, waardoor hij vast zat oid?Op woensdag 15 augustus 2001 08:20 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
En idd. is karten niet goedkoop. Wat is de prijs daarvan??
Verwijderd
Eeeuh,Op woensdag 15 augustus 2001 15:04 schreef Wipneus.en.Pim het volgende:
http://www.wipneusenpim.nl/pag/agendainhoud.asp?maand=9
sorry jongens.... wij kunnen er niet zijn.
Op woensdag 15 augustus 2001 08:20 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
En idd. is karten niet goedkoop. Wat is de prijs daarvan??
ik ga naar http://www.indoorfun.nl/ (indoor kartcentre breda) en vooral deze pagina.er gaan totaal 16 mensen mee karten.
dus vollop keusIndividuele rijders; 1 heat, 12 minuten
FL 27,50
Exclusieve heats; 1 heat met uw eigen groepje (max. 14 personen) zonder "vreemde rijders"
FL 385,-
Combinatie van karten en barbecuen.
- 2x karten
- barbecue "pitstop"
FL 80,-
Final Flash is een oudere versie, tegen super 17 doet ie de Final Shine Attack.Op woensdag 15 augustus 2001 15:27 schreef prototype het volgende:
[..]
Ik heb hier alle epi's van GT, 'k zal ze speciaal voor jou weer overnieuw kijken. Dat van Cell & Frieza heb je volgens mij wel gelijk in, dat is toch die aanval die ze allebei tegelijk deden op chibi goku, waardoor hij vast zat oid?
Dat final shine zegt me echt niets hoor, 'k vraag me af wat voor GT jij hebt, 'k heb de originele japanse iig.
[edit]
Final Shine = final flash dus.
Ook tegen evil shen long 1 hoorOp woensdag 15 augustus 2001 18:03 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Final Flash is een oudere versie, tegen super 17 doet ie de Final Shine Attack.
Gokuu = Japans... of Frans.
Hmm.. moeten we waarschijnlijk toch onder dwang naar club-van-tom te luisterenOp woensdag 15 augustus 2001 15:04 schreef Wipneus.en.Pim het volgende:
http://www.wipneusenpim.nl/pag/agendainhoud.asp?maand=9
sorry jongens.... wij kunnen er niet zijn.
arg...Op woensdag 15 augustus 2001 20:15 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Hmm.. moeten we waarschijnlijk toch onder dwang naar club-van-tom te luisteren
Verwijderd
Ja waarschijnlijk wel, en naar z'n gezeik over Mercedessen. Maar helaas, wij kunnen niet komen mensenOp woensdag 15 augustus 2001 20:15 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Hmm.. moeten we waarschijnlijk toch onder dwang naar club-van-tom te luisteren
Gezien de generatiekloof betwijfel ik dat.. moet ik wel zeggen dat ik nu naar wat vrolijke dance/trance luister.. maar das een uitzondering.. veel 70ies/80ies en Moby/Faithless/Eels/Air/Air/Air/Greenday/Offspring.. als het maar enigzinds up-tempo is..Op woensdag 15 augustus 2001 21:22 schreef GraasGast het volgende:
[..]
arg...
iemand een voorstel om wat beter mee te nemen dan? ik neem aan dat ozboz wel een smaakvolle suggestie kan doen?
Ik ben voor.. vandaag naar live-cd zitten luisteren.. prettig.. vooral als ie hard gaat.Op woensdag 15 augustus 2001 23:02 schreef Tizzwat het volgende:
Underworld ??
Generatiekloof == bullshitOp woensdag 15 augustus 2001 21:47 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Gezien de generatiekloof betwijfel ik dat.. moet ik wel zeggen dat ik nu naar wat vrolijke dance/trance luister.. maar das een uitzondering.. veel 70ies/80ies en Moby/Faithless/Eels/Air/Air/Air/Greenday/Offspring.. als het maar enigzinds up-tempo is..
Verwijderd
Laaager laaaager shouting !!Op woensdag 15 augustus 2001 23:05 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Ik ben voor.. vandaag naar live-cd zitten luisteren.. prettig.. vooral als ie hard gaat.
Mooi.. kunnen we elkaar aflossenOp dinsdag 14 augustus 2001 19:28 schreef DMS het volgende:
ik wil voor jullie ook wel als pendeldienst spelen ga toch zatedag wel karten
Back In Black!
Verwijderd
En dat maakt dan 3, maar ik ben het ook wel eens met faithless ensow........het liefst als we echt weg zijn, geen Air, maar OrbitalOp woensdag 15 augustus 2001 23:25 schreef GraasGast het volgende:
[..]
leuk om iemand te vinden die ook eels luistert
4! Alhoewel ik de laatste Faithless wel minder vond dan de vorige twee. En in plaats van Orbital of Air stel ik Lee Perry of Mad Professor vs. Massive Attack voor, dan pas ben je echt ver wegOp donderdag 16 augustus 2001 10:55 schreef B-Top het volgende:
[..]
En dat maakt dan 3, maar ik ben het ook wel eens met faithless ensow........het liefst als we echt weg zijn, geen Air, maar Orbital
Back In Black!
Verwijderd
Mad Pro vs MA heb ik nog wel ergens op dat oude medium, cd, liggen....ik neem uhm wel meeOp donderdag 16 augustus 2001 11:05 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
4! Alhoewel ik de laatste Faithless wel minder vond dan de vorige twee. En in plaats van Orbital of Air stel ik Lee Perry of Mad Professor vs. Massive Attack voor, dan pas ben je echt ver weg
* DeFeCt denkt er ook over om te komen en heeft bij gevolg 2 of 3 plekken in zijn auto vrij
Verwijderd
Seraph gaat misschien ook, en dan ga ik ook vanuit gelderland, waarschijnlijk met de trein, dan gaat ik vanuit nijmegen, dus zie mensen misschien daar al...Op dinsdag 14 augustus 2001 16:56 schreef B-Top het volgende:
Kan ik nog meerijden met iemand?
Vanuit gelderland?
En zo nee, kan iemand me van het station halen?
B.
Verwijderd
/me reist ook over Nijmegen... Vanuit Venray.Op donderdag 16 augustus 2001 16:49 schreef Seraph het volgende:
[..]
Seraph gaat misschien ook, en dan ga ik ook vanuit gelderland, waarschijnlijk met de trein, dan gaat ik vanuit nijmegen, dus zie mensen misschien daar al...
* OzBoz volgens mij ook..Op donderdag 16 augustus 2001 18:08 schreef SpiritX het volgende:
[..]
/me reist ook over Nijmegen... Vanuit Venray.
Op donderdag 16 augustus 2001 10:55 schreef B-Top het volgende:
[..]
En dat maakt dan 3, maar ik ben het ook wel eens met faithless ensow........het liefst als we echt weg zijn, geen Air, maar Orbital
Resultaat is dus : 1 september.waarvan er 18 mensen kunnen komen op 1 September en 16 op 8 September
Back In Black!
Verwijderd
perfectomundo deze jongen is er zeker bij.Op vrijdag 17 augustus 2001 14:39 schreef dusty het volgende:
[..]
Resultaat is dus : 1 september.
( komt ook beter uit voor mij)
dat betekent ook:Op vrijdag 17 augustus 2001 14:39 schreef dusty het volgende:
[..]
Resultaat is dus : 1 september.
( komt ook beter uit voor mij)
dat er 8 mensen zijn die dus niet meer komen..wie zijn dat dan?er zijn 27 mensen die komen.
waarvan er 19 mensen kunnen komen op 1 September en 16 op 8 September.
-1 (ik had nog nix aangevinkt..Op vrijdag 17 augustus 2001 17:11 schreef oh,when? het volgende:
[..]
dat betekent ook:
[..]
dat er 8 mensen zijn die dus niet meer komen..wie zijn dat dan?
mijne staat uit, maar ik ben nog niet zeker...Op vrijdag 17 augustus 2001 17:11 schreef oh,when? het volgende:
[..]
dat betekent ook:
[..]
dat er 8 mensen zijn die dus niet meer komen..wie zijn dat dan?
Verwijderd
Wow..Op zaterdag 18 augustus 2001 02:11 schreef Rens Braspenning het volgende:
jongens IK WERK BIJ HET KARTCENTRE IN BREDA!!!!
en ik moet die dag ook werken
Hoor ik daar korting?Op zaterdag 18 augustus 2001 02:11 schreef Rens Braspenning het volgende:
nee, een achterdeur die per ongeluk open staat zodat je gratis kan kartenOp zaterdag 18 augustus 2001 10:37 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Hoor ik daar korting?
Yeah!!Op zaterdag 18 augustus 2001 13:31 schreef oh,when? het volgende:
[..]
nee, een achterdeur die per ongeluk open staat zodat je gratis kan karten
Stoer; Marduq
okay dan de Dusty hotline:Op zaterdag 18 augustus 2001 14:59 schreef XangadiX het volgende:
* XangadiX kan wel slapen in nijmegen maar ehr...
zijn e ral tijden bekend en hoe-wat-enzow?
dan kom ik ook over nijmegen.
(mobiele nummers zijn misschien ook handig)
Back In Black!
Verwijderd
Wie ben jij danOp zaterdag 18 augustus 2001 02:11 schreef Rens Braspenning het volgende:
Verwijderd
Ik denk toch dat als we 'gratis' gaan karten dat er dan ietsiepietsie meer mensen meegaanOp zaterdag 18 augustus 2001 14:10 schreef GraasGast het volgende:
[..]
Yeah!!
Rens, wat moet je er voor hebben?
15-20 mensen naar binnen smokkelen moet kunnen toch?
|{ brrr }] |
Verwijderd
ik ben een medewerker van het indoor kartcentre breda by arie luyendijkOp zaterdag 18 augustus 2001 19:39 schreef DMS het volgende:
[..]
Wie ben jij dan
Verwijderd
|{ brrr }] |
* GraasGast experimenteerd: gaan deze letters snellerOp zondag 19 augustus 2001 02:42 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A denkt dat als hij een rood kart ding heeft 'ie toch wel wint, want zoals bewezen, gaan rode dingen zneller dan niet rode dingen
* Yellow|A gaat nu Zzzzzzzz....
|{ brrr }] |
Dan mag je niet meeOp zondag 19 augustus 2001 16:15 schreef Rens Braspenning het volgende:
als ik mee ga karten win ik gewoon
Verwijderd
deze heb ik toendertijd gemaakt voor de site van de kartbaan.. inclusief de ideale lijn die niet helemaal kloptOp zondag 19 augustus 2001 17:24 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Dan mag je niet meeeej, post ff een bescheiden plattegrond van de baan.. kan ik me geestelijk voorbereiden
Verwijderd
Jij geht auch naar Lowlands?Op zaterdag 18 augustus 2001 20:41 schreef Yellow het volgende:
Lowlands, perskaart jij snoodaard
* Yellow|A moest gewoon 200,50 betalen
Heb deze thread echt een paar dagen niet ingekund.
Verwijderd
Ja dat wis ik maar wie ben jij dan ik kom daar zo 1 keer in de maand ofzo sta je op de baanOp zondag 19 augustus 2001 01:06 schreef Rens Braspenning het volgende:
[..]
ik ben een medewerker van het indoor kartcentre breda by arie luyendijk
en ik las deze topic toevallig
Vraagje, baseren ze in Breda alles op de dunne darm? Pemig.. ik haat kort-door-de-bocht.. ziet er krap uit..Op maandag 20 augustus 2001 01:59 schreef Rens Braspenning het volgende:
[..]
deze heb ik toendertijd gemaakt voor de site van de kartbaan.. inclusief de ideale lijn die niet helemaal kloptmaar ja.. een goede karter heeft na 2 ronden de ideale lijn al door!
[afbeelding]
Verwijderd
is het nietOp maandag 20 augustus 2001 22:07 schreef OzBoz het volgende:
ziet er krap uit..
Back In Black!
Belachelijk: OzBoz ban Rens Braspenning van GoT wegens het verspillen van de kostbare tijd van onze W&G Activiteiten Commissaris.Op dinsdag 21 augustus 2001 10:21 schreef dusty het volgende:
wil'k de baan reserveren.. zijn ze op dinsdag gesloten.. grmbl.
Verwijderd
ja komt door de verbouwing he!! kan natuurlijk moeilijk verbouwen als je voordurend moet opzij springen voor een kartjeOp dinsdag 21 augustus 2001 10:21 schreef dusty het volgende:
wil'k de baan reserveren.. zijn ze op dinsdag gesloten.. grmbl.
Zo verlies je wel veel klanten...Op dinsdag 21 augustus 2001 17:24 schreef Rens Braspenning het volgende:
[..]
ja komt door de verbouwing he!! kan natuurlijk moeilijk verbouwen als je voordurend moet opzij springen voor een kartje
Goh, heb je helemaal goed.. maar kan het wel delegeren en dat is erg belangrijk.. dingen op tijd delegerenOp dinsdag 21 augustus 2001 14:32 schreef McVirusS het volgende:
OzBoz kan dat lekker helemaal niet
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq