BTW: Hoe zet je voor eens en voor altijd die show extra's uit in PS 6?
Krijg ze steeds weer terug na het booten van PS
/offtopic
Extra's? Probeer es te openen extra's uit te zetten en weer ps weer afsluiten. Ikheb ze allemaal open als ik begrijp wat je bedoel, heb niet voor niets twee monitorretjesOp donderdag 30 augustus 2001 16:57 schreef DeFeCt het volgende:
Ohjee daar komen de familieproblemen op tafel....
BTW: Hoe zet je voor eens en voor altijd die show extra's uit in PS 6?
Krijg ze steeds weer terug na het booten van PS
/offtopic
Dat doe ik dus al de hele middag...Op donderdag 30 augustus 2001 17:00 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Extra's? Probeer es te openen extra's uit te zetten en weer ps weer afsluiten. Ikheb ze allemaal open als ik begrijp wat je bedoel, heb niet voor niets twee monitorretjes
Vind het irritant als er zo'n slice over mijn psd heen ligt... maar ehm wat hebben die twee monitoren ermee te maken
erg chill dat prototype toch komt! hoe hadden we anders Twister kunnen spelen?
die kan ik dus niet meer vindenOp vrijdag 31 augustus 2001 01:29 schreef GraasGast het volgende:
* GraasGast zegt pffuueee.... (de standaard opgelucht sound)
erg chill dat prototype toch komt! hoe hadden we anders Twister kunnen spelen?
Ehm gewoon morgen meeting toch?Op vrijdag 31 augustus 2001 11:20 schreef B-Top het volgende:
Zaterdag is toch de enige dag?
Hoe ZIT HET NOU???
Verwijderd
B.
Hier ook trein.. tot Breda-station gaat me nog wel lukken.. misschien handig als Dusty (al dan niet op meeting-site) even zun adres laat weten.. vervoerstechnischerwijs wel handig. Als er meer mensen op het station zijn.. grab a cabOp vrijdag 31 augustus 2001 12:00 schreef B-Top het volgende:
Koel, dan zie ik het allemaal nog wel zitten, maar ik ga dus met de trein, hoe kom ik er?
B.

zal vanavond toch maar eens mijn adres posten op de meeting site
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
ksssst geen Mercedes?Op vrijdag 31 augustus 2001 13:13 schreef dusty het volgende:
De dust-mobiel: redelijk makkelijk te herkennen:
[afbeelding]
zal vanavond toch maar eens mijn adres posten op de meeting site
Persoonlijk heb ik liever een ster in mijn voorruit dan een ster op mijn motorkap!Op vrijdag 31 augustus 2001 13:21 schreef Tom het volgende:
ksssst geen Mercedes?
Back In Black!
Die is oud, nog maar 283934 keer gehoordOp vrijdag 31 augustus 2001 13:26 schreef dusty het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik liever een ster in mijn voorruit dan een ster op mijn motorkap!
LOL!Op vrijdag 31 augustus 2001 13:23 schreef Tom het volgende:
[..]
1-0 voor cutter
Nog wat info qua tijden zou ook wel handig zijn, leuk zo'n verzorgde bejaardenreis, hoef alleen maar gas te geven straks
cutter-mobiel (ook wel GoT-MOD taxi)Op vrijdag 31 augustus 2001 13:23 schreef Tom het volgende:
[..]

pas dinsdag kan ik mn mercedes A-klasse van de dealer ophalen, zit dus tegen mn zin nog steeds in Bratwurst-land.
maar de voorzicht op lekker eland-hunting vanaf dinsdag maakt veel goed;
ach ja wat kan een webdesigner dan nog meer wensen ....Tom, Tom ben je dr nog
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
ik BEN ook oud... maar dat betekent nog niet dat het niet meer waar zou zijnOp vrijdag 31 augustus 2001 13:27 schreef Tom het volgende:
Die is oud, nog maar 283934 keer gehoord
Back In Black!
maar we gaan tot laat door hoorOp vrijdag 31 augustus 2001 13:31 schreef RM-rf het volgende:
tja zoals gemeld kan ik dus niet komen
pas dinsdag kan ik mn mercedes A-klasse van de dealer ophalen, zit dus tegen mn zin nog steeds in Bratwurst-land.
Back In Black!
Toch wel met Brabus tune pakket..........Op vrijdag 31 augustus 2001 13:31 schreef RM-rf het volgende:
tja zoals gemeld kan ik dus niet komen
Ik kan als ik thuis ben wel ff de password mailer uploadenOp vrijdag 31 augustus 2001 13:48 schreef B-Top het volgende:
Eeeeej......kan iemand nog ff mijn ww op de meeting site aanpassen?
Back In Black!
Mjah......je hebt een kleine kans dat er wel tweakers zijn die passief aan sport doen inderdaad.Op vrijdag 31 augustus 2001 14:39 schreef cutter het volgende:
Ik hoop dat het voetbal morgen toch wel aan staat...... Nederland Ierland
IkOp vrijdag 31 augustus 2001 14:39 schreef cutter het volgende:

Back In Black!
Verwijderd
Voetbal?????Op vrijdag 31 augustus 2001 14:51 schreef dusty het volgende:
Toch ff snel zo'n blocker kopen voor verschillende programma's..

Verwijderd
Wel eens 'Clockwork Orange' gezien?
ach ja, w i jOp vrijdag 31 augustus 2001 14:39 schreef cutter het volgende:
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
UTFSOp vrijdag 31 augustus 2001 16:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ach ja, w i jmoeten dan tegen engeland, en bij winst kwalificeren wij ons al gelijk voor het WK, is dat bij nederland dan ook zo?
![]()
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/214386
Sommige mensen trekken weg uit de stad voor de opvoeding van hun kinderen, anderen remmen te laat.....
whehehe...als er een ukkepuk morgen op de meeting rondloopt ben ik het wel...ikke is klein!Op vrijdag 31 augustus 2001 17:36 schreef Pacific_Ocean het volgende:
...al die lange mensen
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
Op vrijdag 31 augustus 2001 18:52 schreef oh,when? het volgende:
[..]
whehehe...als er een ukkepuk morgen op de meeting rondloopt ben ik het wel...ikke is klein!
Ikke wil jouw niet zien morgen<02:46:06><Tom> "oeps verkeerde :D"
owwjaa..waar ging dat ook alweer over..ff logs opzoeken en uitprintenOp vrijdag 31 augustus 2001 19:52 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Ikke wil jouw niet zien morgen![]()
Verwijderd
En jij wilde nog lang en gelukkig leven?Op vrijdag 31 augustus 2001 19:55 schreef oh,when? het volgende:
[..]
owwjaa..waar ging dat ook alweer over..ff logs opzoeken en uitprinten
* oh,when? kan heel hard rennen ookOp vrijdag 31 augustus 2001 19:57 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
En jij wilde nog lang en gelukkig leven?
Verwijderd
Die vaardigheid zul je nodig hebben ookOp vrijdag 31 augustus 2001 20:00 schreef oh,when? het volgende:
[..]
* oh,when? kan heel hard rennen ook
Heb je nog geen account heb je pech, er kunnen geen nieuwe accounts meer aangemaakt worden, dus zal men moeten bellen ervoor.
en die ene domme persoon heeft zijn wachtwoord toegemailed gekregen
Back In Black!
Dus je komt toch?Op vrijdag 31 augustus 2001 20:08 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Die vaardigheid zul je nodig hebben ook
Verwijderd
Ja... jullie irriterenOp vrijdag 31 augustus 2001 20:40 schreef GraasGast het volgende:
[..]
Dus je komt toch?
Inspireren bedoel je waarschijnlijkOp vrijdag 31 augustus 2001 21:34 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Ja... jullie irriteren
Damn.. de helpdesk kwam er ook niet uit en nu moet ik terugbellen, dat wordt dus zondag.. hate it... aan de andere kant heb ik alweer zoveer borrels op dat typen zowiezo moeizaam gaat, toch leuk een collega met open-huis.
Verwijderd
Morgen ken je me ook persoonlijk benaderenOp vrijdag 31 augustus 2001 22:34 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Inspireren bedoel je waarschijnlijknaja, tis dat mun ICQ het niet doet en internet bagger is anders had ik je wel ff persoonlijk benaderd.
Ik ga trouwens m'n lievelings broek aantrekken
M'n Benen beginnen alleen beetje gevoelloos te worden nou...

Hmmm lastig ja..Damn.. de helpdesk kwam er ook niet uit en nu moet ik terugbellen, dat wordt dus zondag.. hate it... aan de andere kant heb ik alweer zoveer borrels op dat typen zowiezo moeizaam gaat, toch leuk een collega met open-huis.
Mach mir verrucktOp vrijdag 31 augustus 2001 22:40 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Morgen ken je me ook persoonlijk benaderen
Grijns.. gekkie.. bovenste knoopje los wil nogal eens helpen zit nu in een 32-36 maar na alle breezers etc. begint ie wat te knellen.. voor morgen weet ik nog niet wat ik aan doe, wilde nog even iets leuks kopen in de stad maar dur was nix leuks te vinden wat me ook nog aansprakIk ga trouwens m'n lievelings broek aantrekkenHeb em met veel getrek en geruk aangekregen.. ik was eigenlijk teveel aangekomen ervoor, maar al op m'n rug op bed liggen, buik inhoudend heb ik em dichtgekregen
M'n Benen beginnen alleen beetje gevoelloos te worden nou...
En wat betreft internet, ja, om gestoord van te worden, en omdat ik dat niet wil ga ik nu lekker op de bank liggen met een Murphies en een bak cashew-noten.. hopelijk doet MrZap het beter..
/me's broeken zijn altijd te wijd en te kort...
* oh,when? zijn broeken zijn ook altijd veel te grootOp vrijdag 31 augustus 2001 23:54 schreef GraasGast het volgende:
/me's broeken zijn altijd te wijd en te kort...
Op zaterdag 01 september 2001 01:09 schreef oh,when? het volgende:
[..]
* oh,when? zijn broeken zijn ook altijd veel te groot
ik had het meer over broeken vinden in winkels enzo...
Als je (het) zat bentOp zaterdag 01 september 2001 00:34 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Hoelaat is het morgen afgelopen?
Ofzodra de persoon in kwestie wordt meegenomen door de politie.. (dan is het voor die persoon afgelopenOp zaterdag 01 september 2001 10:48 schreef McVirusS het volgende:
Als je (het) zat bent.
Back In Black!
Verwijderd
mzzl.
Hehe
Have fun guys
Vind ik erg jammer....je werd gemist...volgende keer beter.Op zaterdag 01 september 2001 14:21 schreef B-Top het volgende:
Het spijt me erg, maar vanwege de onder sommigen van jullie bekende problemen kan ik niet komen.....opnieuw ben ik genaaid.....
lekker domper op de avond, m'n fiets is gejat op het station

er stond een oud barrel voor in de plaats (echt pcies dezelfde plaats tegen een hek), zonder slot, lekke voorband...ben daar maar mee naar huis gereden
het was zo'n relexte fiets...hoe moet ik nou maandag naar m'n werk?
maar ja afgezien van dat was het erg relex in breda...vette kartbaan daar...ja en wie heeft natuurlijk de snelste rondetijd neergezet?
dusty's huis ligt op een mooie locatie in het doolhof wat haagse beemden heet
we hebben er bijna 36 breezers en een onbekend aantal flesjes bier doorheen gejaagd
meer info volgd...
Verwijderd
Lang niet gezienOp zaterdag 01 september 2001 23:26 schreef Tom het volgende:
Ben er ook weer
Stelletje kleffo's!Op zaterdag 01 september 2001 23:30 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Lang niet gezien
Verwijderd
Dan hadden er maar meer kratten(stoelenOp zaterdag 01 september 2001 23:31 schreef GraasGast het volgende:
[..]
Stelletje kleffo's!daarvoor kom je toch niet naar een meeting, dat kan je thuis toch ook
slechte smoes...kratjes zat, en een stoel was er ook nog over (achter die tafel) dus jullie konden makkelijk ff gezellig aanschuiven en je in het nutteloze geklets stortenOp zaterdag 01 september 2001 23:34 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Dan hadden er maar meer kratten(stoelen) moeten zijn..
maar ach...het was zeker voor herhaling vatbaar... W&G meeting III met Lasergames
edit: lekkerre stoelen??

Verwijderd
Dan was er tuin te weinigOp zaterdag 01 september 2001 23:39 schreef GraasGast het volgende:
[..]
slechte smoes...kratjes zat, en een stoel was er ook nog over (achter die tafel) dus jullie konden makkelijk ff gezellig aanschuiven en je in het nutteloze geklets storten
ff foto's uppenn....
ps. 1000! 1000!
jaaajaaja...whateverOp zaterdag 01 september 2001 23:43 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Dan was er tuin te weinigMaarrrr het was ook koud buiten enzo..
scorelijst karting komt er zo aan...foto's McVirusS ook
[img]"http://mcviruss.nl/fotos/meeting0109/defect&cutter&koekk.jpg"[/img]
Vlnr: DeFeCt, cutter en KoekK
[img]"http://mcviruss.nl/fotos/meeting0109/graasgast&pacific&tom.jpg"[/img]
Vlnr: GraasGast, Pacific_Ocean en Tom
[img]"http://mcviruss.nl/fotos/meeting0109/graasgast.jpg"[/img]
Graasgast
[img]"http://mcviruss.nl/fotos/meeting0109/groep.jpg"[/img]
Vlnr: OzBoz, Meissie, cutter, GraasGast, prototype,
[img]"http://mcviruss.nl/fotos/meeting0109/groep02.jpg"[/img]
Vlnr: Pacific_Ocean (klein stukje
[img]"http://mcviruss.nl/fotos/meeting0109/groep03.jpg"[/img]
Vlnr: meissie, Tom, Pacific_Ocean, DeFeCt, Dusty, GraasGast (andere 2 onherkenbaar
[img]"http://mcviruss.nl/fotos/meeting0109/koekjes.jpg"[/img]
Echte Amerikaanse koekjes volgens mij
[img]"http://mcviruss.nl/fotos/meeting0109/koekk&ozboz&meissie.jpg"[/img]
Vlnr: KoekK, OzBoz en meissie.
[img]"http://mcviruss.nl/fotos/meeting0109/owen.jpg"[/img]
Oh,when?
[img]"http://mcviruss.nl/fotos/meeting0109/owenkart.jpg"[/img]
Onbekend individu.......my best guess; Oh,when?
[img]"http://mcviruss.nl/fotos/meeting0109/ozboz&meissie.jpg"[/img]
OzBoz & meissie
(Ohja......meissie is een nick

Vroeeeeeem
edit: Super = ProtoType/MadNerd
Edit: kikke foto`s
Verwijderd
en dennisdotcom
ja en iedereen is nu ongveer al wel thuis denk ik...behalve mensen die in plaatsen als deventer enzo wonen mischien...
Wie woont ook in dat soort plaatsenOp zaterdag 01 september 2001 23:58 schreef GraasGast het volgende:
Dit is alleen wat al geupped is
ja en iedereen is nu ongveer al wel thuis denk ik...behalve mensen die in plaatsen als deventer enzo wonen mischien...
heheh wacht maar!Op zaterdag 01 september 2001 23:57 schreef dennisdotcom het volgende:
YES !
geen 1 foto van mij![]()
![]()
OzBoz&coOp zondag 02 september 2001 00:00 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Wie woont ook in dat soort plaatsen![]()
hmm lekker die salmiaklollies...dusty heeft er nog een stel in m'n jaszak gepropt :d
Oh nee hèOp zondag 02 september 2001 00:01 schreef oh,when? het volgende:
heheh wacht maar!
nog meer slachtoffers? dusty toch niet stieken een wiplash?
Op zondag 02 september 2001 00:12 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Volgens McvirusS is dit een geschikte nieuwe icoon![]()
[afbeelding]
bah...kleffe kleefzooiOp zondag 02 september 2001 00:12 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[afbeelding]
maar dan moeten jullie wel allebij dit als icon nemen
Kleffers.... 1 minuut van elkaar afblijven was al moeilijkOp zondag 02 september 2001 00:12 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Ghehehe.. zal er overna denkenOp zondag 02 september 2001 00:13 schreef GraasGast het volgende:
[..]
bah...kleffe kleefzooi
maar dan moeten jullie wel allebij dit als icon nemen

vlnr: prototype|meissie|defect|koekk|ozboz

proto-ik-wil-niet-op-de-foto-type

vlnr: mcviruss|defect|graasgast|dennisdotcom

vlnr: dusty|dennisdotcom|prototype|oh,when?|ozboz

vlnr: dusty|defect|

vlnr: meissie|dennisdotcom|defect

charlotte+tom

mcvirussssssssss

vlnr: mcviruss|charlotte|tom

dusty aan het woord.

Wanneer nietOp zondag 02 september 2001 00:34 schreef McVirusS het volgende:
Bah ik kijk vaag.
Verwijderd
Op zondag 02 september 2001 00:36 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Wouw ze hebben hun handen niet eens vast!![]()
![]()
ik kan goed photoshoppen he?Op zondag 02 september 2001 00:36 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Wouw ze hebben hun handen niet eens vast!![]()
![]()
Dit topic is gesloten.