[Freedom] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 3 ... 79 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 14:06
davides schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 13:50:
Freedom heeft op meerdere plaatsen gesuggereerd dat ze gaan 'meeliften' op de overeenkomst van een bestaande partij. Maar volgens mij is niet bekend welke partij dat is en of deze partij een WBA of VULA overeenkomst heeft met KPN?
Volgens mij stond ergens dat de partij waar ze mee gaan samenwerken een WBA overeenkomst met KPN heeft. Dat past ook wel bij Freedom, want dan hebben ze nog een beetje invloed op het product dat ze leveren. Het feit dat ze met een TV leverancier aan het onderhandelen zijn geeft ook aan dat ze geen VULA gaan doen, want dan zit je volgens mij aan KPN vast voor TV.

De partij waar ze mee gaan samenwerken heeft ook toegang tot glasvezelnetwerken waar bijvoorbeeld XS4ALL niet op levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-05 17:12
esky schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 14:57:
[...]

Volgens mij stond ergens dat de partij waar ze mee gaan samenwerken een WBA overeenkomst met KPN heeft. Dat past ook wel bij Freedom, want dan hebben ze nog een beetje invloed op het product dat ze leveren. Het feit dat ze met een TV leverancier aan het onderhandelen zijn geeft ook aan dat ze geen VULA gaan doen, want dan zit je volgens mij aan KPN vast voor TV.

De partij waar ze mee gaan samenwerken heeft ook toegang tot glasvezelnetwerken waar bijvoorbeeld XS4ALL niet op levert.
Waarom doen ze zo super geheimzinnig over deze "partij"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:09

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Tamerciaga schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 19:36:
[...]
Waarom doen ze zo super geheimzinnig over deze "partij"?
Om de contracten tussen die partij en KPN zo dicht te zetten, dat KPN er niet meer onderuit kan.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-05 13:37
esky schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 14:57:
[...]

Dan kan ik er maar eentje bedenken en dat is Cambrium (Tweak).

En KPN er niet onderuit kunnen: denk je echt dat KPN zo actief een nieuwe provider zou tegenwerken? KPN Wholesale werkt met elke partij die betaalt. Zie ook de energieboeren die de laatste jaren erbij zijn gekomen.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonder.h
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Zojuist ook maar lid geworden. Al jaren bij XS4ALL (via Demon destijds) en had toch al e-mail op een domein bij Soverin lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Televisie via een andere partij als KPN zou ik wel zorgelijk vinden eigenlijk. KPN ITV is eigenlijk het enige volwassen televisie product op glas wat mij betreft.

Ik wacht voorlopig de ontwikkelingen rustig af, voor dit moment zit ik nog prima bij XS4ALL. Maar de gedachte achter Freedom vind ik heel goed, hoop echt dat het goed van de grond komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacques1971
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-05 09:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:53
Zojuist founding member geworden. Heb nog even de tijd. Mijn contract loopt tot juni bij Xs4all. Ik volg freedom in ieder geval de komende tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-05 15:01
BNR in bedrijf: achter de schermen bij Freedom:

https://www.bnr.nl/player/audio/10139871/10397606

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmrama
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 31-05 19:51
Als ik BNR beluister gaat @freedom ook op het CIF netwerk aanbieden. Dat biedt perspectief. Geen bonding meer nodig. De glaskabel ligt hier anders maar te versloffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignitem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01-2022
ik222 schreef op zondag 22 december 2019 @ 19:19:
Televisie via een andere partij als KPN zou ik wel zorgelijk vinden eigenlijk. KPN ITV is eigenlijk het enige volwassen televisie product op glas wat mij betreft.
Het aantal bugs in KPN/XS4ALLTelevisie is legio, Het woord "volwassen" zou ik echt niet in de mond durven nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
ignitem schreef op woensdag 25 december 2019 @ 21:49:
[...]

Het aantal bugs in KPN/XS4ALLTelevisie is legio, Het woord "volwassen" zou ik echt niet in de mond durven nemen.
Tuurlijk zitten er bugs in, en inderdaad s het heel irritant dat sommige dingen nog altijd niet opgelost zijn. Maar ik heb ook de ITV van o.a. Tweak gezien en als je het daarmee vergelijkt is het KPN platform echt een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:08
ik222 schreef op zondag 22 december 2019 @ 19:19:

Ik wacht voorlopig de ontwikkelingen rustig af, voor dit moment zit ik nog prima bij XS4ALL. Maar de gedachte achter Freedom vind ik heel goed, hoop echt dat het goed van de grond komt :)
TV zal hoe dan ook via andere partij lopen, aangezien ze ook over non-WBA gaan leveren.
Ik gok dan op Canal Digitaal

• alexwel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik zou graag internet afnemen bij Freedom, maar er is hier geen glasvezel, dus dan zal ik vast zitten aan een lagere maximum snelheid dan wat ik nu via kabel heb.
Het ziet er helaas ook niet naar uit dat er hier glasvezel komt. Ik woon in een dorp, nieuwbouwwijk heeft het wel standaard, maar waarschijnlijk zal het nog in de rest van het dorp aangelegd worden. :'(

• joop99
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:50
mad-dog schreef op woensdag 25 december 2019 @ 23:13:
[...]

TV zal hoe dan ook via andere partij lopen, aangezien ze ook over non-WBA gaan leveren.
Ik gok dan op Canal Digitaal
Ik denk dat er niet heel veel andere keuze is, KPN doet geen White label meer (daar weten ze bij Tweak alles van ) tenzij je het hele pakket van hun afneemt. De box is langzaam maar live tv werkt prima, interactieve gedeelte wordt langzaam beter maar is (nog) niet van KPN niveau (ik ben optimist)

• turboproc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05 20:10
fmrama schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 16:31:
Als ik BNR beluister gaat @freedom ook op het CIF netwerk aanbieden. Dat biedt perspectief. Geen bonding meer nodig. De glaskabel ligt hier anders maar te versloffen.
Dat zou inderdaad top zijn. Ook hier ligt glas dat alleen jaren geleden tijdens een pilot gebruikt is. Op dit moment geen serieus aanbod in CIF gebied. Freedom Internet zou hier wel het verschil kunnen maken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barre73
turboproc schreef op donderdag 26 december 2019 @ 19:29:
[...]

Dat zou inderdaad top zijn. Ook hier ligt glas dat alleen jaren geleden tijdens een pilot gebruikt is. Op dit moment geen serieus aanbod in CIF gebied. Freedom Internet zou hier wel het verschil kunnen maken :)
Zou ik niet meteen op rekenen. Freedom heeft voor de eerste jaren niet de middelen om eigen apparatuur te plaatsen in CIF gebied. Dus dan moeten ze werken met het CAIW wholesale aanbod. Net al die andere providers op dat netwerk.

Dat is tenminste mijn professionele inschatting...

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:08
turboproc schreef op donderdag 26 december 2019 @ 19:29:
[...]

Zie reactie @Barre73. Internet is niet meer hetzelfde als 25 Jaar geleden, het wordt heel erg lastig om je te onderscheiden, tenzij je echt een gevulde portemonnee hebt. Laat dat nou iets zijn wat ze niet hebben

• fmrama
Dan maar hopen dat kpn ons gaat aansluiten op de straatkast. Dan kan bonding eraf en houd ik een mooie snelheid over om naar freedom over te gaan. Zolang freedom geen bonding aanbied , heeft het weinig zin om over te stappen van xs4all (kpn) naar freedom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turboproc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05 20:10
Barre73 schreef op donderdag 26 december 2019 @ 20:36:
[...]

Zou ik niet meteen op rekenen. Freedom heeft voor de eerste jaren niet de middelen om eigen apparatuur te plaatsen in CIF gebied. Dus dan moeten ze werken met het CAIW wholesale aanbod. Net al die andere providers op dat netwerk.

Dat is tenminste mijn professionele inschatting...
Vraag op zich niets bijzonders: static IP, gezonde peering relaties en een normale prijs. Voice (VOIP) houd ik graag gescheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Zolang er nog niet zoveel duidelijk is (logisch ook) ga ik denk ik toch overstag voor de KPN actie.

Hebben ze al actuele (streef) datums of is het nog steeds "early 2020"?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:44
The Chosen One schreef op zondag 29 december 2019 @ 19:53:
Zolang er nog niet zoveel duidelijk is (logisch ook) ga ik denk ik toch overstag voor de KPN actie.

Hebben ze al actuele (streef) datums of is het nog steeds "early 2020"?
In de mail die ik heb gehad van XS4ALL staat eind 2020. Voorlopig verandert er dus niets. Mijn contract loopt af in mei 2020. Freedom wil vanaf maart operationeel zijn. Ik kan (en ga) het dus eerst een paar maanden aankijken voordat ik een beslissing neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11:17
wat mij betreft de kans dat ik overstap naar freedom opeens heel klein geworden. Ik wil helemaal geen tv of bellen via internet maar gewoon internet. Dit stond er in mijn mail:

De bedoeling is in ieder geval dat in maart de eerste internetaansluitingen worden geleverd (hoe eerder je founding member bent geworden, hoe eerder je internet kunt aanvragen). Dat zal dan minimaal internet+tv+bellen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Daar kan je mijns inziens niet uit opmaken dat je ook tv en bellen moet afnemen. Alleen dat dit vanaf de start al beschikbaar gaat zijn.

Maar vraag het voor de zekerheid even direct aan Freedom. Je quote uit de nieuwsbrief van actiecomité XS4ALL moet blijven ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 217504

aljooge schreef op maandag 30 december 2019 @ 19:34:
wat mij betreft de kans dat ik overstap naar freedom opeens heel klein geworden. Ik wil helemaal geen tv of bellen via internet maar gewoon internet. Dit stond er in mijn mail:

De bedoeling is in ieder geval dat in maart de eerste internetaansluitingen worden geleverd (hoe eerder je founding member bent geworden, hoe eerder je internet kunt aanvragen). Dat zal dan minimaal internet+tv+bellen zijn.
FAQ - Internet, van Freedom geeft aan dat je ook alleen internet kan afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Ik begrijp uit al hun communicatie ook dat dat de minimale diensten zijn die ze gaan bieden en niet dat je ze per se samen moet afnemen. Zou in deze tijd ook geen hele verstandige zet zijn.
Bij mij thuis gaat TV via internet niet werken, want te weinig bandbreedte op DSL.
Ik hoop ook erg dat ze zsm op de kabel mogen en kunnen. En dat ze daar bij niet te veel gelimiteerd worden door Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:35
Iemand enig idee wat we qua richtprijs voor vdsl enkelparige lijntjes kunnen verwachten voor solo-internet? Ik denk dat de prijsstelling van xs4all niet meer haalbaar is om nieuwe klanten te ''veroveren'' voor een volledig nieuwe provider op de markt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• antidote
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-05 23:24
@digitalus101 voila:
Cumulus-1 schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:13:
[...]
De directeur van Freedom zei vorige week bij BNR: "In onze prijsstelling proberen we vergelijkbaar te zijn met Ziggo, KPN, dergelijke aanbieders."

Hele interview: https://www.bnr.nl/podcas...et-zomaar-verkocht-worden

[ Voor 3% gewijzigd door antidote op 31-12-2019 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esky
digitalus101 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 00:38:
Iemand enig idee wat we qua richtprijs voor vdsl enkelparige lijntjes kunnen verwachten voor solo-internet? Ik denk dat de prijsstelling van xs4all niet meer haalbaar is om nieuwe klanten te ''veroveren'' voor een volledig nieuwe provider op de markt.
Geen idee wat de exacte prijs wordt, maar het prijspeil van KPN (€47,50 per maand voor 100Mbit DSL), XS4ALL (€50 per maand voor 100Mbit DSL) of Ziggo (€51 per maand voor 50Mbit) lijkt me prima voor een premium provider.

Als ik de pakketten mocht samenstellen zou ik het simpel houden, twee pakketten. De eerste met 100Mbit via DSL en glas en een snellere met de maximaal haalbare snelheid via DSL en glas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aljooge
esky schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 09:18:
[...]

Geen idee wat de exacte prijs wordt, maar het prijspeil van KPN (€47,50 per maand voor 100Mbit DSL), XS4ALL (€50 per maand voor 100Mbit DSL) of Ziggo (€51 per maand voor 50Mbit) lijkt me prima voor een premium provider.

Als ik de pakketten mocht samenstellen zou ik het simpel houden, twee pakketten. De eerste met 100Mbit via DSL en glas en een snellere met de maximaal haalbare snelheid via DSL en glas.
40 euro per maand lijkt me nog meer prima. 8 jaar geleden betaalde ik nog 32,5 euro per maand voor xs4all. De prijzen schijnen ook steeds weer hoger te moeten. Waarom eigenlijk? Wat is in die tussentijd er extra bijgekomen dat 50 euro per maand rechtvaardigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop99
Ik denk dat als je naar de prijzen van Tweak of cheap connect kijkt je een aardige indicatie hebt, dat zijn allebei providers met weinig overhead en basic service. Ga er dus vanuit dat je voor premium service daar snel 10 euro per maand bij moet tellen. Dan kom je snel op tegen de 60 uit. Ik denk dus dat ze zeker prijsdifferentiatie op basis van wholesale netwerk moeten doen om hun kansen te verbeteren. Ik ben tevreden met Tweak (inclusief TV) maar als mijn vrouw hun service desk belt dan denk ik dat het resultaat "wisselend" is, ik zou dus best iets extra's voor premium support willen betalen (maar dat doe je niet op 1 label)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
joop99 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 10:09:
Ik denk dat als je naar de prijzen van Tweak of cheap connect kijkt je een aardige indicatie hebt, dat zijn allebei providers met weinig overhead en basic service. Ga er dus vanuit dat je voor premium service daar snel 10 euro per maand bij moet tellen. Dan kom je snel op tegen de 60 uit. Ik denk dus dat ze zeker prijsdifferentiatie op basis van wholesale netwerk moeten doen om hun kansen te verbeteren. Ik ben tevreden met Tweak (inclusief TV) maar als mijn vrouw hun service desk belt dan denk ik dat het resultaat "wisselend" is, ik zou dus best iets extra's voor premium support willen betalen (maar dat doe je niet op 1 label)
Neem jij tv af van Canaldigitaal? Hoe bevalt dat? Gebruik je de app of een box? TV van KPN/XS4ALL blijkt toch wel de top te zijn. Als ik niet overstap naar Freedom komt het echt door tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joop99
Edje040 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 12:17:
[...]

Neem jij tv af van Canaldigitaal? Hoe bevalt dat? Gebruik je de app of een box? TV van KPN/XS4ALL blijkt toch wel de top te zijn. Als ik niet overstap naar Freedom komt het echt door tv.
Ja, klopt. Ik heb 3 boxen en de app in gebruik.
  • Live beeld via de boxen is prima, zijn voor de meeste streams van de NL zenders gewoon 12 mbit (vergelijkbaar met KPN).
  • Boxen zijn qua snelheid wisselend, er lijkt veel serverside te gebeuren. Je kunt ze echter ook via de app bedienen.
  • Interactieve deel(opnemen, gemist) werkt meestal goed, af en toe last van blokjes. Dit is het deel waar nog scherpe randjes aan zitten en is nog geen KPN niveau, het is echter goed bruikbaar
Ik neem e.a. dus af via Tweak, boxen zijn de huidige kaon media boxen, ik begrijp dat de oude boxen meer issues hebben.
I

[ Voor 5% gewijzigd door joop99 op 31-12-2019 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

First world issue. Interesse in Freedom internet (only), voornamelijk voor hun ideologie/support e.d. en niet perse alle features. Moet alleen nu wel internet hebben in nieuw huurhuis komende maanden.

Paar maand kan op zich best maar internet wordt aangesloten op basis van lid worden toch?
En ze zitten al flink over hun 1e schattingen heen dacht ik te lezen. Dat duurt dan toch ook nog wel even? Als ze ook volgens plan in eind maart beginnen en niet later.

(@Zr40 T-mobile (nu (bij ouders)thuis) sowieso niet. Gebeld naar kpn voor 1 jaar abbo met 50% korting 6 maanden, probleem met website/systeem belt morgen terug (om te regelen).

[ Voor 37% gewijzigd door The Chosen One op 01-01-2020 19:49 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Ik zou eigenlijk zeggen, als je nu internet nodig hebt, wacht niet op Freedom, maar kies een provider waar je nu blij (of eigenlijk het minst ontevreden) mee bent. Later overstappen naar Freedom kan altijd nog :)

Andere opties zijn: een provider met maandcontract (alleen KPN lijkt dit aan te bieden) of de tijd overbruggen met 4G.

Dat laatste heb ik gedaan toen ik dankzij een overstap naar Tweak een paar weken (!) zonder werkende verbinding heb gezeten. (iPhone met hotspot > laptop met connection sharing > router)

De overstap naar XS4ALL een jaar later ging vlekkeloos :)

[ Voor 8% gewijzigd door Zr40 op 01-01-2020 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
TV en VoIP ach... Ik hoop dat Freedom een goed alternatief kan bieden voor mijn Google verslaving met mail, agenda en drive. Soverin biedt al agenda aan, dus het zou kunnen. Proton gaat ook die.kant op: nieuws: ProtonMail brengt bèta uit van versleutelde agenda-app voor betalende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
voorstad schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 13:32:
TV en VoIP ach... Ik hoop dat Freedom een goed alternatief kan bieden voor mijn Google verslaving met mail, agenda en drive. Soverin biedt al agenda aan, dus het zou kunnen. Proton gaat ook die.kant op: nieuws: ProtonMail brengt bèta uit van versleutelde agenda-app voor betalende...
Voor jou wellicht minder van belang maar ik denk dat een goede invulling van tv en bellen belangrijk is om volume te genereren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BushWhacker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 17:41

BushWhacker

developer

Ik heb vandaag mijn domein gekoppeld.
Dat stelt niets voor... Dus dat is een goed teken.
De mail komt snel aan en gemakkelijk aan de verschillende mailboxen te koppelen.

Freedom FttH - EdgeRouter 4 SFP - OnePlus 8T - Debian - Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 08:37

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

Ons Glas jaar abonnement is afgelopen bij xs4all en we mogen weer 63,50eur afrekenen per maand. Ik ben reeds supporter van Freedom en lees dat er in Q1 internet aangeboden zal gaan worden, althans dat is het streven. Middels de FAQ geeft Freedom ook aan geen goedkoop internet aan te gaan bieden.
Ik vraag mijzelf af wat slim is, nogmaals een jaar verlengen bij xs4all of overstappen en dus wachten op Freedom? Het is m.i. stil m.b.t. enige vooruitgang en/of huidige status m.b.t. planning in het aan bieden van Freedom Internet, of heb ik wat gemist?!

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esky
WeaZuL schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 14:31:
Ons Glas jaar abonnement is afgelopen bij xs4all en we mogen weer 63,50eur afrekenen per maand. Ik ben reeds supporter van Freedom en lees dat er in Q1 internet aangeboden zal gaan worden, althans dat is het streven. Middels de FAQ geeft Freedom ook aan geen goedkoop internet aan te gaan bieden.
Ik vraag mijzelf af wat slim is, nogmaals een jaar verlengen bij xs4all of overstappen en dus wachten op Freedom? Het is m.i. stil m.b.t. enige vooruitgang en/of huidige status m.b.t. planning in het aan bieden van Freedom Internet, of heb ik wat gemist?!
Ze willen in maart gaan beginnen pakketten aan te bieden. Dus ik verwacht deze maand niet veel nieuws. Kan je niet gewoon een paar maanden bij XS4ALL blijven en dan in maart kiezen wat je doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:46
WeaZuL schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 14:31: Het is m.i. stil m.b.t. enige vooruitgang en/of huidige status m.b.t. planning in het aan bieden van Freedom Internet, of heb ik wat gemist?!
De planning is om nog medio eind maart te beginnen met de eerste aansluitingen, op basis van volgorde van aanmeldingen als supporter.

Wij zijn zelf nu inmiddels al bijna een jaar contract vrij bij XS, en hebben dus al een jaar retentie korting gemist, omdat we graag contract vrij wilden zijn zodra het XS alternatief beschikbaar was. Achteraf gezien hadden wij beter nog kunnen verlengen toen, maar voor nu zou ik dat niet meer doen. Als je vroeg als supporter erbij was, heb je denk wel kans dat je binnen 3-4-5 maanden aangesloten zit via Freedom. Maar dat is geen garantie.

Het is een eigen keuze, om eventueel nog een jaar te wachten, of niet. En tijdelijk de normale volle prijs te betalen bij XS.

Edit; moet medio eind maart zijn.

Edit 2, kan de openbare bron niet vinden voor eind maart, maar hieronder twee andere links;

BNR - FREEDOM INTERNET: VOLGEND JAAR 25.000 KLANTEN

Tweakers - Xs4all-alternatief Freedom Internet wil in maart 2020 van start gaan

[ Voor 21% gewijzigd door don spike op 08-01-2020 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL

WeaZuL

esky schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 14:42:
[...]

Ze willen in maart gaan beginnen pakketten aan te bieden. Dus ik verwacht deze maand niet veel nieuws. Kan je niet gewoon een paar maanden bij XS4ALL blijven en dan in maart kiezen wat je doet?
Dat kan zeker, echter bied XS4all een interessante korting per maand bij het aangaan van een nieuw jaar contract. Hierbij opgeteld, de Freedom FAQ staan teksten echter geven deze weinig specifieke informatie, bijv. over product details.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
don spike schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 14:48:
[...]

De planning is om nog medio eind maart te beginnen met de eerste aansluitingen, op basis van volgorde van aanmeldingen als supporter.

[...]
Duidelijk, ik heb geen idee hoeveelste supporter ik ben, is dat ergens terug te vinden?

edit:
ik kreeg mijn welkomst email op 14-11-2019, zegt dat wat?

[ Voor 24% gewijzigd door WeaZuL op 08-01-2020 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• don spike
Ik kan niet in andermans portemonnee kijken, maar denk niet dat de meeste al bij XS zaten voor de prijs.
Wij gaan bewust over naar Freedom, en nemen eventuele kinderziektes op de koop toe. De prijs is ook wat minder relevant, en ze gaven ook aan het doel te hebben onder de XS prijs te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
WeaZuL schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 14:57:
[...]
Duidelijk, ik heb geen idee hoeveelste supporter ik ben, is dat ergens terug te vinden?

edit:
ik kreeg mijn welkomst email op 14-11-2019, zegt dat wat?
Denk niet dat je dat kan terugvinden. Je was er wel relatief vroeg bij, maar niet op dag 1. Denk dat ze veel aanmeldingen hebben gehad op de eerste dag. Zelf was ik al iets voor 11 uur aangemeld 8).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• esky
Op twitter las ik dat zondag 29 maart de launch party in Paradiso is. Voor die tijd zal er nog niet veel bekend worden denk ik.

Ook kreeg ik per e-mail vandaag de "Founding Member factuur", misschien dat het factuurnummer iets zegt over de hoeveelste aanmelding je was. Als dat klopt was ik nummer 175 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Hier vier cijfers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
verwijderd

[ Voor 100% gewijzigd door Edje040 op 09-01-2020 14:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hp-got
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-01-2021

hp-got

Moi

Voor degenen die hem nog niet gezien hebben: de eerste nieuwsbrief staat online: klik
Veel vragen die ik hier langs zien komen worden daar beantwoord.
Aardig om te zien is de personele bezetting en het feit dat er op dit moment geen vacatures zijn.

Als data het nieuwe goud is dan is je telefoon een goudmijn. | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
esky schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 19:21:

Ook kreeg ik per e-mail vandaag de "Founding Member factuur", misschien dat het factuurnummer iets zegt over de hoeveelste aanmelding je was. Als dat klopt was ik nummer 175 :)
Mmm, lid van het eerste uur (nou ja, binnen 2 uur, 11:55 kwam ik erdoor heen) maar geen mail of factuur gezien. Ook geen nieuwsbrief. Ach, wie weet komt het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hp-got
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-01-2021

hp-got

Moi

voorstad schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 21:35:
[...]
Mmm, lid van het eerste uur (nou ja, binnen 2 uur, 11:55 kwam ik erdoor heen) maar geen mail of factuur gezien. Ook geen nieuwsbrief. Ach, wie weet komt het nog.
Heb je wel je activatiemail gehad nadat je ingeschreven had?

Daar ging het bij mij fout.
Ik was ook een van de eersten, maar de activatiemail kwam nooit.
Uiteindelijk (na overleg met Freedom) een tweede keer ingeschreven en betaald, toen ging het wel goed, en één betaling heel snel teruggekregen.

Als data het nieuwe goud is dan is je telefoon een goudmijn. | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Ik heb ook nog geen factuur gezien, zou je die moeten krijgen op je freedom.nl mailadres?

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:54

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

182 hier :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

MatHack schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 21:51:
Ik heb ook nog geen factuur gezien, zou je die moeten krijgen op je freedom.nl mailadres?
Nee, op het adres dat je bij aanmelding hebt ingevuld. Dus waar je destijds de instructies hebt ontvangen om het account te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Zr40 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 21:54:
[...]

Nee, op het adres dat je bij aanmelding hebt ingevuld. Dus waar je destijds de instructies hebt ontvangen om het account te activeren.
Ah, waarschijnlijk gaat het in batches, ik had me pas rond 17:30 aangemeld, dus zal wel ergens later in de lijst staan.

Edit: Meteen maar ingeschreven voor de nieuwsbrief, want die krijg je blijkbaar niet standaard als member (wat ik dan eigenlijk ook wel weer goed vind).

[ Voor 17% gewijzigd door MatHack op 08-01-2020 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
hp-got schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 21:40:
[...]

Heb je wel je activatiemail gehad nadat je ingeschreven had?

Daar ging het bij mij fout.
Ik was ook een van de eersten, maar de activatiemail kwam nooit.
Uiteindelijk (na overleg met Freedom) een tweede keer ingeschreven en betaald, toen ging het wel goed, en één betaling heel snel teruggekregen.
Ja hoor, ik heb gewoon een werkend mailadres en heb mijn domein gekoppeld. Ik k heb ook ingeschreven voor de nieuwsbrief en dit bevestigt (en een bevestigingsmail ontvangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL

WeaZuL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daansan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-05 10:29
Mijn xs4all contract verloopt medio Juni en hoop dan naar Freedom over te kunnen. Nummer op mijn founding member factuur is 10224... Hopelijk kunnen ze relatief snel gaan leveren vanaf eind maart :-)

I love it when a plan comes together!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Dan ga ik ervanuit dat ik niet naar freedom kan aan het einde van mijn contract halverwege juni. Denk niet dat ze meer dan 12.500 mensen kunnen verbinden in het eerste jaar. (Ik heb al eigen mailserver, dus had weinig nut van het freedom-member aanbod).
Achja, we kijken het aan. Eens kijken wat xs4all nog voor me kan betekenen en anders tweak ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmrama
Hier nog geen founding member factuur ontvangen.
Update: net binnen.

[ Voor 17% gewijzigd door fmrama op 10-01-2020 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjoosten
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-05 11:11
Jelte schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 11:13:
Dan ga ik ervanuit dat ik niet naar freedom kan aan het einde van mijn contract halverwege juni. Denk niet dat ze meer dan 12.500 mensen kunnen verbinden in het eerste jaar. (Ik heb al eigen mailserver, dus had weinig nut van het freedom-member aanbod).
Achja, we kijken het aan. Eens kijken wat xs4all nog voor me kan betekenen en anders tweak ofzo.
Ze hebben zelf gezegd dat ze streven naar 25.000 leden na 1 jaar. Ze schatten zelf dus in dat ze meer dan 12.500 mensen aansluiten in het eerste jaar.

[ Voor 11% gewijzigd door pimjoosten op 09-01-2020 13:33 . Reden: Factuurnummer verwijderd i.v.m. privacy ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
Mijn contract bij XS4ALL loopt tot eind mei. Vanaf die datum dus maandelijks opzegbaar. Bij mij hangt het sterk af waar de geleverde diensten uit bestaan. Internet/router geloof ik allemaal wel. Vaste telefonie heb ik niet nodig. Alles zal (zeker bij de rest van het gezin) afhangen van televisie. Dat zal van goede kwaliteit moeten zijn. Ik hoop dus dat ze op dat vlak de juiste keuze maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmrama
Ik ga over naar freedom voor vdsl en bellen als 1. ze bonding gaan leveren of 2. wanneer kpn de aansluiting op de kabelverdeler realiseert. Ze zijn druk bezig hier in de omgeving. Een deel van de straten zou in okt 2019 al geupgrade worden tot boven de 100 mbits. Een deel van de straat waar ik aan zit nog niet. Vervolgens is het al 3 maal uitgesteld. En is er weer gegraven bij de kabelverdeler. Ik hoop dat het is om nu ook het ontbrekende deel van de straat aan te sluiten. Dan is bonding niet meer nodig en staat overstap naar freedom open. Afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
voorstad schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 23:15:
[...]

Ja hoor, ik heb gewoon een werkend mailadres en heb mijn domein gekoppeld. Ik k heb ook ingeschreven voor de nieuwsbrief en dit bevestigt (en een bevestigingsmail ontvangen).
Zojuist de factuur ontvangen: klantnummer in de driehonderd :*)

[ Voor 4% gewijzigd door voorstad op 09-01-2020 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacques1971
De vraag is of het factuurnummer ook het klantnummer is. Mijn nr in ieder geval onder de 500.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-05 22:19
jacques1971 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 12:31:
De vraag is of het factuurnummer ook het klantnummer is. Mijn nr in ieder geval onder de 500.
Als dat eerste het geval is moet je jezelf afvragen of het slim is om (zoals anderen wel doen) het exacte nummer te posten. In combinatie met achternaam/geboortedatum kunnen mensen een hoop ellende uithalen.

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus-1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:55
Hallo,

In de nieuwsbrief van 8 jan. staat het volgende:
Freedom gaat een redelijke prijs vragen. We bieden kwalitatief hoogwaardige, eerlijke diensten waarbij we géén inkomsten willen uit verkoop van klantendata. Omwille van snelheid moeten we deels als virtuele provider starten, maar dat gaan we zéker niet blijven!
Weet iemand wat 'virtuele provider' inhoudt?

Bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Dat ze in deze fase nog afhankelijk zijn van de infrastructuur van een andere provider.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bob-B190
  • Laatst online: 31-05 22:19
Zr40 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 14:03:
Dat ze in deze fase nog afhankelijk zijn van de infrastructuur van een andere provider.
Je hebt niet binnen een kwartaal je eigen datacenter, danwel je eigen hardware voor tienduizenden klanten staan. (Bedacht, besteld, gebouwd, geimplementeerd, getest en uitgerold).

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 31-05 23:49
Had me op dag 1 aangemeld maar verder nooit meer naar omgekeken. Tot vanavond ik eens wilde kijken of ik het domein ergens voor kon gebruiken.

Wachtwoord vergeten maar het resetten lukt me niet. Blijkbaar duurt het 2 dagen voor je antwoord krijgt op mail.

Ik heb het geprobeerd met mijn "normale" email adres en het freedom adres maar krijg geen SMS met code. Gecheckt en dit is wel het nummer waar ik de eerste activatiecode op heb ontvangen.

Vandaag wel de factuur ontvangen dus lijkt erop dat de aanmelding wel goed gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08-2023
Is er al iemand met een eigen domeinnaam die gekoppeld is aan Freedom in geslaagd een configuratie voor mutt werkend te krijgen? Ik kom er op dit moment nog niet uit 8)7

Edit: Nevermind. Het is me uiteindelijk gelukt. Het was wel even sleutelen om de urls goed te krijgen ;)

[ Voor 24% gewijzigd door swima op 10-01-2020 02:32 . Reden: Probleem opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BushWhacker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 17:41

BushWhacker

developer

Ik was iets later zo te zien: Factuurnr 86xx. Toch nog bij de eerste 10k. :)

Freedom FttH - EdgeRouter 4 SFP - OnePlus 8T - Debian - Home Assistant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:25
BushWhacker schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 10:14:
Ik was iets later zo te zien: Factuurnr 86xx. Toch nog bij de eerste 10k. :)
Dat was mij niet eens opgevallen. ook maar effe opscheppen :9 47xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
44xx

Wie heeft 1tje met minder dan 4 cijfers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:45
In de 300 hier en hierboven ook een of twee die onder de 1000 zaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edje040
aljooge schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 10:39:
44xx

Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmA-X
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:16
aljooge schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 10:39:
Hier ook laag in de 900. Dit betekent dat ze in het eerste uur meer dan 1000 nieuwe members hebben mogen verwelkomen (denk ik).

Mijn jaarabbo bij XS4ALL is afgelopen december afgelopen, dus nu weer per maand opzegbaar. Als het aanbod dat ze hebben voldoende is (voldoende snel FTTH internet en voldoende TV) dan zou ik weleens early adopter kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollie1965
  • Laatst online: 29-05 16:26

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

Als het nummer de volgorde is dan snap ik iets niet.
Ik kreeg rond 14.30 uur de mail en had binnen 10 minuten betaald. Mijn reactie op CrowdAboutNow was nr 55.
Mijn volgnummer van de factuur is 6xxx.
Of hebben jullie al eerder dan 14.30 uur de mail ontvangen?

En dan nog een andere vraag:
Ik heb een eigen domein met 1 mailadres en inmiddels vele aliassen.
Ik heb mappen aangemaakt in de webmail box en wil nu meerder aliassen in submappen laten landen via een filter
- Regel "Verplaatst berichten gebaseerd op "Aan" "
- Regelnaam "Whatever"
- Aan bevat "Aliasnaam@domein.nl"
- Doelfolder "Naam folder"

Ik heb nu in doelfolder hier staan "Foldernaam/Subfoldernaam"

Dat blijkt niet te werken, iemand een idee of dit wel kan, of een andere schrijfwijze?

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

Dit , hierom en hierom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonder.h
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
ollie1965 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 13:29:
En dan nog een andere vraag:
Ik heb een eigen domein met 1 mailadres en inmiddels vele aliassen.
Ik heb mappen aangemaakt in de webmail box en wil nu meerder aliassen in submappen laten landen via een filter
- Regel "Verplaatst berichten gebaseerd op "Aan" "
- Regelnaam "Whatever"
- Aan bevat "Aliasnaam@domein.nl"
- Doelfolder "Naam folder"

Ik heb nu in doelfolder hier staan "Foldernaam/Subfoldernaam"

Dat blijkt niet te werken, iemand een idee of dit wel kan, of een andere schrijfwijze?
Ik heb dit zojuist geprobeerd
  • Als ik mappen en submappen onder/in Inbox aanmaak, dan werkt het. Dus bijvoorbeeld INBOX/NewFolder/NewSubFolder
  • Als ik een map buiten Inbox aanmaak, dan werkt het alleen voor die map, maar niet voor eventuele submappen. Dus NewFolder wel, maar NewFolder/NewSubFolder niet ook*
*Houd er wel rekening mee dat de schrijfwijze (bijvoorbeeld HoofdLetters) van foldernamen van belang is. In mijn geval had ik in het filter NewFolder/NewSubfolder opgenomen, terwijl de bedoelde map NewFolder/NewSubFolder was. Het filter werkte overigens wel gewoon en plaatste het bericht in NewFolder/NewSubfolder. Die folder was echter eerst niet zichtbaar. Dus kijk even bij Instellingen > Mappen of zoiets bij jou ook het geval is.

[ Voor 37% gewijzigd door zonder.h op 12-01-2020 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollie1965

ollie1965

@zonder.h
Oke, dat wordt even een naamconventie toepassen en precies over nemen :+
Gevalletje van gewoon te snel willen doen en dan fouten maken

Dit , hierom en hierom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XingV
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04-2024
Mail naar freedom.nl geeft SSL certificate Error. Certificaat van mail @freedom.nl is fout.

Er kunnen mail servers zijn die een bericht naar @freedom.nl weigeren. De meeste mail servers geven niet een error

Bij een test zie je:

Cert Hostname DOES NOT VERIFY (mx.freedom.soverin.net != *.soverin.net | DNS:*.soverin.net | DNS:soverin.net)
(see RFC-2818 section 3.1 paragraph 4 for info on wildcard ("*") matching)
So email is encrypted but the host is not verified.

Een mailserver zegt b.v. used SSL-X509_V_ERR_HOSTNAME_MISMATCH- , gelukkig geven veel mailservers geen error, en verzenden het gewoon.

Heb het gemeld aan de helpdesk.

Moet wel opgelost worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Mail van Kirsten Verdel
Beste crowdfunder,

Je bent een van de eerste 500 mensen die bij de crowdfundactie heeft geïnvesteerd in Freedom Internet. Dat betekent dat je recht hebt op twee kaarten voor de officiële lancering van Freedom. Deze zal plaatsvinden op zondag 29 maart in Paradiso in Amsterdam, van 18:30-22:30 uur.
*O*

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

En onderstaande mail voor mensen die niet bij de eerste 500 zaten:
Beste crowdfunder,

Je bent een van de mensen die bij de crowdfundactie heeft geïnvesteerd in Freedom
Internet. Dat betekent dat je mee mag doen aan de loting voor kaarten voor de
officiële lancering van Freedom. Deze zal plaatsvinden op zondag 29 maart in
Paradiso in Amsterdam, van 18:30-22:30 uur. We hebben op dit moment eigenlijk maar
één belangrijke vraag voor je: kun je daadwerkelijk naar het feest komen? Zo nee,
dan halen we je namelijk uit de loting.

VERZOEK: reageer aub even op deze mail als je WEL kaarten wilt. Geef hierbij aan of
je 1 of 2 kaarten wilt.
Over enkele weken worden de kaarten per mail gedistribueerd aan de winnaars van de
loting. Uiterlijk 1 maart verschijnt hier een bericht over op www.freedom.nl.

We nemen in Paradiso afscheid van XS4ALL en blikken terug op een jaar lang
actievoeren. We kijken natuurlijk vooruit naar wat Freedom allemaal gaat doen.
Uiteraard hebben we ook een paar verrassingen. We hopen dan ook dat je er bij kunt
zijn, het is voor ons een heel bijzonder moment en dat delen we graag met je!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Voor jullie meer kans, ik ga hiervoor niet naar Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacques1971
Ik heb nog geen email gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
@jacques1971 Heb je meegedaan aan de crowdfundactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacques1971
ik ben foundingmenber, maar dat wel wat anders zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmrama
De eerste 500 krijgen een uitnodiging, mits ze dit bij de aanmelding hebben aangegeven aanwezig te willen zijn in Paradiso., en met de crowdfunding hebben meegedaan. Daarnaast worden nog enkele kaarten verloot.

[ Voor 11% gewijzigd door fmrama op 27-01-2020 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
@jacques1971 Precies, dat is wat anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

fmrama schreef op maandag 27 januari 2020 @ 10:44:
De eerste 500 krijgen een uitnodiging
De eerste 500 crowdfunders die minstens €1000 hebben uitgeleend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollie1965

ollie1965

En de rest mag in de Tombola meedoen als hij/zij dit aangeeft.

En als het goed is heb je ook een mail ontvangen (als je anoniem had aanmeld op de crowdfund pagina) of je toch op de Wall of Fame wilde met je naam.

Of wel, je kunt mij ook ergens vinden straks op die Wall of Fame :)

Gelijk Kirsten en Sjoera maar even extra bedankt voor hun werk.

[ Voor 10% gewijzigd door ollie1965 op 27-01-2020 11:31 ]

Dit , hierom en hierom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PtrO
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-05 21:30
Wil nog even aangeven dat beveiligd met PGP mailen vanuit webmail een ware verademing is omdat je dan overal en nergens, je privacy nog beter kunt bewaren.
Je kunt bij FreeDom online je PGP-keys aanmaken, beheren maar die natuurlijk ook importeren en exporteren.

Ook het beheer van je eigen mail met aliassen gaat best lekker. Hoewel ik op termijn graag zou willen dat je je DNS-lijst zou moeten kunnen importeren en exporteren.

Het werkt allemaal echt als een zonnetje en ook als je niks te verbergen hebt is dat nog geen reden om te willen dat anderen zomaar kunnen meekijken.

[ Voor 17% gewijzigd door PtrO op 27-01-2020 13:34 ]

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ollie1965

ollie1965

Dit , hierom en hierom

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05 14:24
Vanaf 30 maart worden de eerste internet verbindingen geleverd. 50 euro voor 1Gb/s. https://twitter.com/freed.../1226102394284658688?s=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ben benieuwd of dat ook voor WBA-gebied geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-05 17:12
.oisyn schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 12:45:
Ben benieuwd of dat ook voor WBA-gebied geldt.
Hoe gaan ze dat doen dan? Als bijvoorbeeld KPN het nog niet eens aanbiedt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fmrama
Ok! dan. Hopelijk ook glas op het cif netwerk. Anders wordt het toch wachten op levering van bonding.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Barre73
Tamerciaga schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 13:16:
[...]

Hoe gaan ze dat doen dan? Als bijvoorbeeld KPN het nog niet eens aanbiedt?
Had je gemist dat KPN dat vanaf 2 maart gaat doen? Of beter gezegd: dat KPN WBA dat vanaf 2 maart gaat aanbieden?

https://www.kpn-wholesale...1-gbs-op-wbavula-ftth.htm

[ Voor 27% gewijzigd door Barre73 op 08-02-2020 14:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@Barre73 Ik wel iig, thanks :)

Pagina: 1 ... 3 ... 79 Laatste