Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Volgens mijn laatste opticien heb je dan geluk want ze kon niet voorspellen hoe de gepolariseerde laag in het glas komt en of dat dan betekende dat je je scherm wel of niet kan zien. Als je je bril kantelt of op zn kop houdt zie je dat effect. Ik heb er gelukkig ook weinig tot geen last van bij het aflezen.Grin schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 12:28:
Hangt blijkbaar ook van je fietscomputer/scherm af want nagenoeg al mijn brillen zijn gepolariseerd en ik kan echt altijd alles lezen. Garmin 1040 maar ook met de 830 nooit een issue gehad...
The tyres begin to write cheques that the geometry can’t quite cash.
Als je niet weet hoe die laag is gepositioneerd, heb je er niets aan. Dan ben je beter af zonder.
De polariserende laag wordt gebruikt om schitteringen weg te nemen. Als de polariserende laag / het glas 90 graden gedraaid is, werkt dat dus niet. Of zelfs averechts, doordat een oppervlak ondoorzichtig wordt (letterlijk: zwart).
Maar dat kan dus ook aan het materiaal/afdekglas van je fietscomputer liggen.
Bij mijn Wahoo heb ik geen probleem, maar andere afdekschermen zoals dat van een alarminstallatie op kantoor wel, en kan ik het scherm niet aflezen omdat het zwart wordt wanneer ik de bril draag.
Raar spul.
De polariserende laag wordt gebruikt om schitteringen weg te nemen. Als de polariserende laag / het glas 90 graden gedraaid is, werkt dat dus niet. Of zelfs averechts, doordat een oppervlak ondoorzichtig wordt (letterlijk: zwart).
Maar dat kan dus ook aan het materiaal/afdekglas van je fietscomputer liggen.
Bij mijn Wahoo heb ik geen probleem, maar andere afdekschermen zoals dat van een alarminstallatie op kantoor wel, en kan ik het scherm niet aflezen omdat het zwart wordt wanneer ik de bril draag.
Raar spul.
[ Voor 30% gewijzigd door guapper op 13-10-2025 16:46 ]