Als je de kleding van de Lidl/Trek ploeg leuk vind, dan kun je die nu kopen:
https://www.lidl.nl/l/fol...30-2024/view/flyer/page/4
Ik vind de combinatie van de sponsors echt heel goed uitgepakt. In het peloton heel zichtbaar.nogeeninlog schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 09:41:
Als je de kleding van de Lidl/Trek ploeg leuk vind, dan kun je die nu kopen:
Je hebt gelijk, net de nieuwe broek wezen ophalen maar die was inderdaad ook te groot. Nu een maatje L gekocht.Louislouislouis schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 15:02:
[...]
Als je zeem zoveel verschuift zou ik zelfs neigen naar 2 maatjes te groot
Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra
Mijn favoriete broeken zijn van vermarc. Ik zou wel de duurste lijn pakken (Meen PR.R?). Heb ervaring met assos, kalas, Q36.5, sportful en bioracer maar pak alsnog vermarc eigenlijk.Sanderke28 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 09:37:
[...]
Ik heb deze zomer, met mijn kleine groepje fietsers goede ervaring met Vermarc (gister nog flink te zien met Lotto/Soudal Victor Campenaerts. Het loopt ouderwets en correct, via een salesman/contactpersoon. Ik was een stuk goedkoper uit per persoon per shirt (10 shirts ~ €52 per shirt, weet even niet precies) dan bij Belgische buur Bioracer waar het uitkwam op bijna €90. Ook vond ik het contact correcter verlopen.
Ik heb geen ervaring met de bib-broeken.
I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her
Ben hier wel eens beland, volgens mij via Insta. Even wat ervaringen opgezocht op het interwebs, werd er niet blij van dus maar links laten liggen.Weet iemand of deze site echt is? Prijzen lijken namelijk te mooi om waar te zijn..
(Mn reactie lijkt verdwenen, dus even een kortere: dank voor de tip, goed te horen. Zeker als eea betaalbaar is!Mijn favoriete broeken zijn van vermarc. Ik zou wel de duurste lijn pakken (Meen PR.R?). Heb ervaring met assos, kalas, Q36.5, sportful en bioracer maar pak alsnog vermarc eigenlijk.
En prijstechnisch ook prima is mijn ervaring.
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn is het dat vrijwel altijd ook.YLMOSE schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 20:12:
Weet iemand of deze site echt is? Prijzen lijken namelijk te mooi om waar te zijn.. https://rccoutlet.com/
[ Voor 13% gewijzigd door La1974 op 20-07-2024 21:47 ]
Domein is 3 dagen oud en is gemaakt met een "klik je eigen webshop in elkaar binnen 2 minuten" website en staat in Google Safe Browsing als onveilig aangemerkt, ver van weg blijven.YLMOSE schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 20:12:
Weet iemand of deze site echt is? Prijzen lijken namelijk te mooi om waar te zijn.. https://rccoutlet.com/
Goed gespot en uitgezocht! Toevoeging als 'gebruiker': Dit soort sites ben ik de laatste maanden vaker tegengekomen. Naast Rapha, worden ook POC en Giro als bait gebruikt voor dit soort fuiken. En allemaal ben ik ze tegengekomen via Insta- ads. Fijn dat mijn Google searches dus ook met Meta gedeeld worden. (Ik vermoed via mijn Google Pixel, maar ik ben wat dat betreft geen beste/ingelezen Tweaker).bcome schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 21:43:
[...]
Domein is 3 dagen oud en is gemaakt met een "klik je eigen webshop in elkaar binnen 2 minuten" website en staat in Google Safe Browsing als onveilig aangemerkt, ver van weg blijven.
Beetje off-topic maar in het kader van geld in je portemonnee houden voor fietskleding; Afhankelijk van hoe je Instagram consumeert zou je een adblocker als uBlock Origin kunnen overwegen. Als het advertenties in apps op je telefoon zijn kan iets als de gratis Adguard DNS instellen op je telefoon een uitkomst zijn.Sanderke28 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 12:54:
[...]
Goed gespot en uitgezocht! Toevoeging als 'gebruiker': Dit soort sites ben ik de laatste maanden vaker tegengekomen. Naast Rapha, worden ook POC en Giro als bait gebruikt voor dit soort fuiken. En allemaal ben ik ze tegengekomen via Insta- ads. Fijn dat mijn Google searches dus ook met Meta gedeeld worden. (Ik vermoed via mijn Google Pixel, maar ik ben wat dat betreft geen beste/ingelezen Tweaker).
Ik heb hier ook soms last van (met andere merken), en vermoed dat het niet uitgespoeld zijn van het wasmiddel of teveel ervan gebruikt hebben een rol speelt. Daarom gebruik ik altijd erg weinig als ik een fietsbroek in de was doe, op een programma dat niet zuinig is met water...Duclaasie schreef op zondag 28 juli 2024 @ 11:10:
Hoe is jullie ervaring met het effect van wasmiddelen op de stof van je zeem? Ik heb een Assos Mille GT C2 en gister merkte ik voor het eerst dat de stof een beetje schuurde. Hier had ik, zeker in het begin, geen last van.
Enorm bedankt voor het uitgebreide antwoord. Zo te lezen ben ik al op de goede weg, fijn.nrg schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 16:06:
@Slpkgl Ik heb verschillende broeken van Le Col, Q36.5 en ook de Assos Mille GT. De laatste vind ik denk ik de fijnste, dus eigenlijk zit je al helemaal goed als je het mij vraagtVan Q36.5 heb ik de Gregarius Pro, die is ook goed.
Qua shirts zit het verschil vaak in de stof en de afwerking van bijv de mouwen. Ik vind die lasercut mouwen bijv het mooiste, dat vind je vaak niet bij de goedkoopste shirts voor zover ik weet.
Qua shirts heb ik ook vrij veel verschillende. Vind zelf shirts van Santini fijn maar heb ook mooie van Q36.5 en bijv ook van La Machine een fijne. Ik zou zelf eerder geld uitgeven aan een dure broek dan aan een duur shirt omdat een goede broek wel echt meer comfort kan geven.
Als het kouder wordt heb ik vaak een windvest mee en/of armstukken (en/of een thermo eronder met lange mouwen). Stapje verder is beenstukken. Daarna kom je bij lange broeken en shirts met lange mouwen. En je hebt natuurlijk ook nog verschillende diktes stof. Je kan je kledingkast zo vol krijgen met fietskleren
Hmm wat ik me dan afvraag; wordt er niets afgekneld?jorrefunk schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 14:06:
Is voor iedereen inderdaad anders (heb zelf snel last van koude aan de voeten en mijn "edele" delen (tip = heat pads!!)). Ben pas als 52-jarige in 2019 "deftig" beginnen fietsen en heb anno 2024 eindelijk mijn kledij op orde (zomer, winter, warmte, koude, droog, regen, en alles daar tussen). Ja, je kan er makkelijk geld tegensmijten en alles in 1 keer (het duurste) kopen maar heb het letterlijk stuk per stuk gedaan met bijkopen als het nodig was of vervangen als het echt niet voldeed.
PS4 PSN: Dazzler2120
[ Voor 16% gewijzigd door SiErRa op 17-08-2024 18:08 ]
Voor mij valt deze in de categorie “te mooi om waar te zijn”SiErRa schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 18:07:
Iemand ervaring met https://www.fietsuitrustingwinkel.com/, hebben goede aanbiedingen en veel dingen op voorraad die overal op zijn, maar er zijn weinig reviews van?
[ Voor 3% gewijzigd door newtastyland op 17-08-2024 18:17 ]
The tyres begin to write cheques that the geometry can’t quite cash.
https://www.futurumshop.n...FXu5HHLCP23saAiCWEALw_wcBMichiel193 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 09:32:
Ik heb last van zweet wat van mijn helm op het brilglas druipt en dat daardoor de bril niet meer lekker kijkt...
Mijn huidige helm (Giro Agilis) is inmiddels 5 jaar oud en aan vervanging toe.
Ik kijk dus naar bovengemiddeld ventilerende helmen als Lazer Genesis, hebben jullie suggesties/alternatieve?
Tip, je hebt deze ook in zwart. Maar bij mij helpt het meer dat er geen zweet in mijn ogen komt.
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her
Ik heb de nodige fietshelmen (don't ask) en met afstand de meest geventileerde is de: Specialized S-Works Prevail 3.Michiel193 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 09:32:
Ik heb last van zweet wat van mijn helm op het brilglas druipt en dat daardoor de bril niet meer lekker kijkt...
Ik kijk dus naar bovengemiddeld ventilerende helmen als Lazer Genesis, hebben jullie suggesties/alternatieve?
Hoe is de helm met insecten?Grin schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 16:23:
[...]
Ik heb de nodige fietshelmen (don't ask) en met afstand de meest geventileerde is de: Specialized S-Works Prevail 3.
Kan mij werkelijk niet voorstellen hoe je meer/grotere ventilatie(openingen) in een fietshelm kan stoppen dan in deze helm; bijna lachwekkend als je de foto's ziet...
Zo aerodynamisch als een baksteen maar het koelt wel!
Fking waardeloos.
Oh man, ik heb hier ook enorm last van. Ik was nu na iedere dag ook nog de padding van mijn helm. Maar met warm weer gutst het eruit. Ben al van een stormchaser naar een airbreaker gegaan in de hoop dat het ook hielp qua lucht doorlating. Het helpt een beetje, maar niet super veel.Michiel193 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 09:32:
Blijkbaar toch niet zo geliefd.mr.DJ95 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:36:
https://www.nu.nl/economi...tel-van-betaling-aan.html
Geliefd merk onder ons fietsers: AGU (bijna) failliet.
Gebruik je een helmmuts?tiswat schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:51:
[...]
Oh man, ik heb hier ook enorm last van. Ik was nu na iedere dag ook nog de padding van mijn helm. Maar met warm weer gutst het eruit. Ben al van een stormchaser naar een airbreaker gegaan in de hoop dat het ook hielp qua lucht doorlating. Het helpt een beetje, maar niet super veel.
Tot in hoeverre is het jammer als ze niets toevoegen?Kluus schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 16:13:
Volgens mij heb ik wel eens wat gehad, maar geen idee meer wat dus dat zegt ook wel wat.Verder wel jammer, toch een nederlands merk wat omvalt.
Ik heb onlangs Agu Tech Rain kledij gekocht en toch behoorlijk tevreden over voor mijn ritjes met de speed pedelec. Veel te duur maar weinig alternatieven die Hi-Vis en waterdichte kledij hadden.Ypuh schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 16:11:
Voor de rest kan ik niet uit eigen ervaring spreken want heb nooit kleding van ze gehad.
[ Voor 32% gewijzigd door RigolleM op 20-08-2024 17:23 ]
Do { Ping } while ( LOL )
Nee dat niet. Maar ventileert dan ook weer minder.
Zweetbandje is misschien wel een idee.tiswat schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 18:06:
[...]
Daar lijkt het op ja. Steeds minder producten, heel lang sale en vooral niet courante maten.BreadFan schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:52:
Weet iemand of La Passione er wellicht mee gaat nokken? Ik zie alleen nog maar sale artikelen, geen nieuwe collecties meer.
BreadFan schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:52:
Weet iemand of La Passione er wellicht mee gaat nokken? Ik zie alleen nog maar sale artikelen, geen nieuwe collecties meer.
Dear all, we understand your frustration at not yet receiving concrete answers to your questions. We are working on restructuring the business model and restarting the brand with all our energy. But it is taking longer than expected. I hope you will continue to follow us, and thank you for doing so until now.
Ik ben een dikke zweetbeer, maar tot 22-23c is het prima te doen. Castelli bandana is niet zo diktiswat schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 18:06:
[...]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Lastig te zeggen dat iets duur is zonder de kwaliteit te weten. Helemaal als er mensen zijn die 300 voor een broek niet raar vinden.RobNemoo schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 13:07:
maar vond het ook vooral erg duur.
Ik heb een Gripgrab lightweight skull cap, dat neem je zweet op en door de verdamping koelt het je hoofd ook weer wat. Ik heb geen last van verminderde ventilatie of iets dergelijks. Mijn (kale) kop vangt geen direct zonlicht, dat scheelt ooktiswat schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 18:06:
[...]
Ik heb sinds kort dezelfde broek, maat XL die goed zou moeten zijn voor mijn 1.90 en 90kg. Maar ik heb last van dat de broek optrekt in mijn liezen en ook op diezelfde plek irritatie geeft bij wat langere ritten. Ik heb nu een Assos Mille GT C2 besteld, online want hier in de buurt geen winkel waar ik 'm kon vinden. Hopelijk is die beter...charlie7 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 09:05:
Sinds 2 weken ook aan het wielrennen.
Ik heb als broek de Rogelli distance genomen. Nu is het zo dat na een km of 30, de zeem tussen mijn zak en been komt te zittenen dat schuurt heel erg. Is dit iets waar meer mensen last van hebben? Is mijn broek wellicht te groot of klein? Ik heb een XXL genomen, deze zat beter dan een XL (wat eigenlijk qua normale kleding maat had gemoeten)
Dank!
Even mezelf quoten, zojuist 50km gefietst met de Assos Mille GT c2 en geen klachtentwodigits schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 15:55:
[...]
Ik heb sinds kort dezelfde broek, maat XL die goed zou moeten zijn voor mijn 1.90 en 90kg. Maar ik heb last van dat de broek optrekt in mijn liezen en ook op diezelfde plek irritatie geeft bij wat langere ritten. Ik heb nu een Assos Mille GT C2 besteld, online want hier in de buurt geen winkel waar ik 'm kon vinden. Hopelijk is die beter...
Zelfde maat?twodigits schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 14:11:
[...]
Even mezelf quoten, zojuist 50km gefietst met de Assos Mille GT c2 en geen klachtenGewoon een fijne fietsbroek
Ik heb inmiddels dezelfde broek in maat L gekocht. Deze zit perfect en geen problemen meer.twodigits schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 15:55:
[...]
Ik heb sinds kort dezelfde broek, maat XL die goed zou moeten zijn voor mijn 1.90 en 90kg. Maar ik heb last van dat de broek optrekt in mijn liezen en ook op diezelfde plek irritatie geeft bij wat langere ritten. Ik heb nu een Assos Mille GT C2 besteld, online want hier in de buurt geen winkel waar ik 'm kon vinden. Hopelijk is die beter...
Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra
Mantel en 12Go hebben best wel wat kleding hangen.Shadow_Agent schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 18:28:
Over kleding gesproken: waar kun je überhaupt nog kleding passen in een winkel? Hier in de buurt zijn alle winkels zo lijkt het wel gestopt met kleding. Of er hangen een handje vol shirtjes, 5 broeken en wat handschoenen.
Alles maar online bestellen ben ik niet zo'n fan van maar je wordt wel gedwongen zo 😐
Hopmans dat is wel mijn favoriet.Shadow_Agent schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 18:28:
Over kleding gesproken: waar kun je überhaupt nog kleding passen in een winkel? Hier in de buurt zijn alle winkels zo lijkt het wel gestopt met kleding. Of er hangen een handje vol shirtjes, 5 broeken en wat handschoenen.
Alles maar online bestellen ben ik niet zo'n fan van maar je wordt wel gedwongen zo 😐
[ Voor 3% gewijzigd door mhr-zip op 24-08-2024 19:51 ]
Wat is veel?mhr-zip schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 19:50:
[...]
...snip...
Zijn er Tweakers die winkels weten met veel fietskleding?
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
[ Voor 83% gewijzigd door McMiGHtY op 25-08-2024 17:34 ]
[ Voor 30% gewijzigd door mhr-zip op 25-08-2024 20:50 ]
Welke van de 2 filialen heeft het meeste hangen?
In Aalter (Lotenhulle) hangt er veel.mhr-zip schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 19:07:
[...]
Welke van de 2 filialen heeft het meeste hangen?
Hopmans heeft niet alleen veel kleding, maar ook echt mooie kleding. Ik heb al heel lang niets meer bij mantel gekocht omdat ik er steeds niets moois zie hangen (en omdat ik de service achteruit gegaan vind).mhr-zip schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 18:45:
Even voor de duidelijkheid aan iedereen. Hangt er veel kleding?
2 rekjes bij de LBS is het omrijden niet waard natuurlijk.
Hopmans verdient waarschijnlijk meer aan kleding dan aan fietsen.
Hier staat ook een filmpje:
https://www.hopmansfietsgigant.nl/content/13-winkel
Velodroom in Roden wellicht?Shadow_Agent schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 09:55:
Tnkx voor de reacties![]()
Niet echt zaken in Noord Nederland helaas haha. "Vroeger" had je in Groningen bijv. Belga die echt veel kleding had, tegenwoordig Broekhuis en die hebben vrijwel niets meer. Misschien in Harkstede nog? Geen idee.
Ik kijk ook vaak bij Mantel, helaas nog niks kunnen vinden.supersoco80 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 19:36:
[...]
Hopmans heeft niet alleen veel kleding, maar ook echt mooie kleding. Ik heb al heel lang niets meer bij mantel gekocht omdat ik er steeds niets moois zie hangen (en omdat ik de service achteruit gegaan vind).
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Volgens mij alle, behalve de goedkoopste (Essential?) broeken. Ik heb zelf iig 2x de Dottore L1 en die bevallen uitstekend. Maar er zijn wisselende meningen in dit topic. Even zoeken op Q36.5 in dit topic helpt je wel verder denk ik.guapper schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 20:19:
Q36.5 vraagje
Welke broeken/zemen hebben de 'approved' stempel ontvangen?
[ Voor 17% gewijzigd door MaSw85 op 26-08-2024 20:38 ]
Nee geen idee. Je kan op de site van Q36.5 wel een beetje het spectrum zien door te sorteren op de RRP.guapper schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 20:19:
Q36.5 vraagje
Welke broeken/zemen hebben de 'approved' stempel ontvangen?
@MaSw85 : die L1 zie ik niet meer voorbij komen, tenzij in XXL (wat mij iets te ruim zal zitten).
Enig idee waar de Gregarius Ultra in het spectrum gepositioneerd is?
Ik ook. Maar heeft weinig compressie, en ik bestel die omgekeerd Castelli; of te wel aan de kleine kant. Gaat tie ook niet schuiven bij de zeem, en de benen rekken wel mee.McMiGHtY schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 20:50:
Ik heb een voorkeur voor de Gregarius
Ik heb een Bollé Lightshifter met photochromic lens. Bevalt echt uitstekend! In zonnig weer is ie iets meer lichtdoorlatend dan een reguliere Cat. 3 bril maar het zicht wordt er niet minder om.Joojooyoghurt schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:53:
Zijn er mensen hier met (oakly) fotochromatische brillen? Wat zijn jullie ervaringen ermee? Ik wil graag een zonnebril die ik 's ochtends in het donker/schemer en 's middags als het zonnig is kan gebruiken.
Oakley Sutro met Photochromatic lens heb ik, die wissel ik af met een PriZM Road. De Prizm is anders qua kleuren maar de Photochromatic voldoet ook op een klaarlichte dag.Joojooyoghurt schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:53:
Zijn er mensen hier met (oakly) fotochromatische brillen? Wat zijn jullie ervaringen ermee? Ik wil graag een zonnebril die ik 's ochtends in het donker/schemer en 's middags als het zonnig is kan gebruiken.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Ik heb voor de MTB een bril van BBB (de voorloper van de Cycling Impulse) met verwisselbare glazen. Er zitten drie setjes glazen bij, normaal helder, geel (voor meer contrast als het wat donkerder is zoals in het bos) en blauw getinte glazen voor zonnig weer. Is zoiets geen optie voor je?Joojooyoghurt schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:53:
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq