Het grote fietskleding topic

Pagina: 1 ... 41 ... 63 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koenbr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-09 22:02
Strider schreef op donderdag 22 december 2022 @ 16:13:
[...]

Jep nog steeds.
Ik heb eigenlijk alleen ervaring met de inner liners zoals de Assos trail liner (maat M), die dus geen bretels heeft. Maar wel een 'strakke' band om je buik, maar daar heb ik nooit last van gehad.
Het kan goed zijn dat een dergelijke bib niet past bij je bouw en/of wat je fijn vind. Normaal gesproken is een L ruim zat. XL voor jersey m.i. Zelfs iets aan de grote kant.

Anders kijken naar een bib met lagere boord? Op veel Engelse sites kom je vergelijkingen tegen, zoals dit: https://road.cc/content/b...ib-shorts-2022-218115?amp Wellicht een goed startpunt, nog beter: naar een Mantel, 12go, Rose etc. gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:39

Kluus

Gang is alles

Volgens mij was het inderdaad bij mij meer wat @DDX zegt. Beetje vochtig kunnen ze wel worden maar het echte water kwam gisteren via de verzadigde broek bij mij, ik voelde de stroompjes lopen op een gegeven moment.

Ze zijn nog niet echt droog trouwens, dadelijk toch maar aantrekken en gaan… Hebben de hele nacht open onder de radiator gestaan, maarja die wordt nu ook maar lafjes warm natuurlijk, vorige week zou dat beter hebben gewerkt… Iemand nog andere tips hiervoor? :)

[ Voor 37% gewijzigd door Kluus op 24-12-2022 08:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Kluus schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 08:33:
Volgens mij was het inderdaad bij mij meer wat @DDX zegt. Beetje vochtig kunnen ze wel worden maar het echte water kwam gisteren via de verzadigde broek bij mij, ik voelde de stroompjes lopen op een gegeven moment.

Ze zijn nog niet echt droog trouwens, dadelijk toch maar aantrekken en gaan… Hebben de hele nacht open onder de radiator gestaan, maarja die wordt nu ook maar lafjes warm natuurlijk, vorige week zou dat beter hebben gewerkt… Iemand nog andere tips hiervoor? :)
Kranten in je schoenen. Ik heb nog nooit gehad dat de schoenen dan niet de volgende dag weer droog zijn. Ik fiets overigens wel met zomerschoenen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ElGreco
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:24

Shoefresh?

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:38

DDX

Dat ja, al heeft die ook best moeite om winterschoenen droog te krijgen als ze echt goed nat zijn.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:54
Nee het is echt de schoen die lekt. Maar ik weet dat van mijn bergschoenen ook wel, die lekken ook op den duur, ik denk dat de stikselnaden van goretex uiteindelijk toch lekken. Maar ik snap daarom de perforatie van de Shimano schoenen niet zo goed. Een wandelschoen heeft dat meestal ook niet, en die draag ik in de zomer.

Voor het drogen heb ik trouwens eenvoudige electrische verwarmers. Kranten kan evt ook voor het ergste vocht. (Beetje vierdaagse ervaring komt ook met fietsschoenen van pas ;)) Ik heb ze nu bijna droog na ~24u.
Je hebt er ook die lucht blazen, dat werkt nog beter, met name met goretex. En de shimano schoen valt een beetje dicht dus dan kan er helemaal al weinig verse lucht bij.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RR46
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 09:25
@Kluus kranten (en regelmatig verwisselen) en/of (icm) vloerverwarming?

MW701 is een prima winterschoen is mijn ervaring, zolang het maar niet langdurig regent (regen komt via bovenzijde in de schoen en blijft soppen in de schoen).

Alleen al om het gedoe met overschoenen te besparen (bij bv forenzen ritten tot pakweg 1 uur), is de schoen zijn geld al waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:39

Kluus

Gang is alles

Thanks allemaal, ik gooi er zo een paar kranten in. Zo’n aparaat is ook nog wel het overwegen waard voor mij aangezien ik toch ook veel woon-werk fiets.

Het zijn inderdaad fijne schoenen, vorige week met de vrieskou eigenlijk geen koude voeten gehad en ze hebben ook al wel wat buitjes droog gehouden, vrijdag was voor het eerst dat het inderdaad te veel werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10
Ik begrijp soms echt niets van fietskleding.
MAAP Alt_road bib short Maat L, zit echt mega strak bij mijn buik. Voor de rest zit de broek echt top.

Assos Mille GT Winter C2 Bib Tights Maat L, zit extreem los bij mijn buik en als ik met deze broek rondloop heb ik echt het idee dat ik een soort van luier draag.

Assos Trail Liner Maat L, zit prima bij mijn buik, niet te los/strak, compressie bij mijn benen is ook ok, maar daar heb ik weer het gevoel dat de zeem soms wat dubbel klapt en en dat voelt dan net of dat er iets tussen je billen zit :? :')

[ Voor 28% gewijzigd door Strider op 27-12-2022 19:57 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Zo ik ben uit mijn bib dilemma gekomen, nu zit ik nog met een jersey.

Ik heb hier een paar jersey's liggen en als ik ze aantrek zitten ze zo strak dat het oncomfortabel onder mijn hals voelt. Het drukt echt in mijn hals waarbij ik het gevoel krijg dat als je gaat fietsen je borstkas niet lekker kan uitzetten.

Herkenbaar? :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 16:03
@Strider absoluut niet. Koop je dat allemaal online? Heb je al eens een maatje groter geprobeerd?
Fietshouding kan iets schelen maar wat jij beschrijft lijkt me niet in die categorie.

[ Voor 30% gewijzigd door Jesse op 04-01-2023 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Jesse schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 00:02:
@Strider absoluut niet. Koop je dat allemaal online? Heb je al eens een maatje groter geprobeerd?
Fietshouding kan iets schelen maar wat jij beschrijft lijkt me niet in die categorie.
Rapha maat L en Maap maat XL, heb het idd online gekocht.
Dus als jij je jersey aantrekt dan zit het gelijk fijn en nergens oncomfortabel strak?

BlaBlaBla

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElGreco
Heb je er al mee gefietst of alleen voor de spiegel gestaan? Goede fietskleding is juist gesneden om goed te zitten op de fiets en niet voor de spiegel.
Mijn winterjasjes zitten niet lekker als ik rechtop sta (stugger dan een zomer shirtje). Strak bij hals en borst. Maar zodra ik ga fietsen zit het perfect.

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesse
Strider schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 00:59:
[...]
Dus als jij je jersey aantrekt dan zit het gelijk fijn en nergens oncomfortabel strak?
Als ik gewoon rechtop ga staan dan voel ik het zeker een beetje trekken. Maar absoluut niet dat ik het gevoel heb dat ik niet lekker vrij kan ademen in de fietshouding. Als ik m'n bovenlichaam richting de fietshouding beweeg (onderarmen naar voren, hoofd naar voor/omlaag) dan is daar niks van over.

Ik heb overigens geen ervaring met Rapha en Maap.

[ Voor 5% gewijzigd door Jesse op 04-01-2023 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
ElGreco schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 07:10:
Heb je er al mee gefietst of alleen voor de spiegel gestaan? Goede fietskleding is juist gesneden om goed te zitten op de fiets en niet voor de spiegel.
Mijn winterjasjes zitten niet lekker als ik rechtop sta (stugger dan een zomer shirtje). Strak bij hals en borst. Maar zodra ik ga fietsen zit het perfect.
Nee nog niet mee gefietst, kaartjes hangen er ook nog aan.
Hoe weet je dan eigenlijk in een winkel of een jersey goed zit? Hij zit immers niet echt comfortabel als je er mee voor de spiegel staat :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Strider schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:21:
[...]
Nee nog niet mee gefietst, kaartjes hangen er ook nog aan.
Hoe weet je dan eigenlijk in een winkel of een jersey goed zit? Hij zit immers niet echt comfortabel als je er mee voor de spiegel staat :)
In de winkel kan je ook even een maatje groter en kleiner proberen.
Zowel in de winkel als thuis kan je met je bovenlichaam even proberen de houding zoals op de fiets aan te nemen.
In de winkel lopen meestal ook mensen rond die er ervaring mee hebben en even met je mee kunnen kijken.

[ Voor 9% gewijzigd door Jesse op 04-01-2023 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Strider schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 00:59:
[...]

Ik heb zowel Rapha als Maap (dezelfde maat) en herken dit absoluut niet. Maar jouw issue met de Bib herken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElGreco
In de winkel kun je ook op een fiets naar keuze gaan zitten alsof je deze uitprobeert. Zo moeilijk is dat toch niet? Je hoeft ook niet daadwerkelijk te gaan fietsen, even op de fiets zitten in de juiste houding is voldoende.

[ Voor 31% gewijzigd door ElGreco op 04-01-2023 14:23 ]

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louislouislouis
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14:57
Heeft iemand nog suggesties voor effen (of twee kleuren) fietskleding zonder grote logo’s?

Nu draag ik eigenlijk alleen Rapha maar die aanvoerdersbanden en grote naam op de broek en rug gaan me inmiddels een beetje tegenstaan.

Sportful ziet er wel aardig uit maar daar heb ik helemaal geen ervaring mee qua kwaliteit.

Andere gegadigde lijkt la passione maar ook daar geen ervaring mee helaas.

Zijn er nog merken die ik mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Jesse schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:31:
[...]

In de winkel kan je ook even een maatje groter en kleiner proberen.
Zowel in de winkel als thuis kan je met je bovenlichaam even proberen de houding zoals op de fiets aan te nemen.
In de winkel lopen meestal ook mensen rond die er ervaring mee hebben en even met je mee kunnen kijken.
Ik weet nu wat ik precies vervelend vind en dat is de minimale druk tussen de 2 SC gewrichten op je luchtpijp van de jersey. Bij een jersey waar je geen kraagje hebt is dat de plek waar de rits dan eindigt. Misschien dat ik daar gewoon wat gevoeliger voor ben, het is inderdaad wel minder als je in de fietshouding zit.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Kx0myYX/Untitled.png

Overigens als de pijpjes van je bib short wat omhoog kruipen, dan is denk ik de bib short een maat te groot?

[ Voor 3% gewijzigd door Strider op 04-01-2023 17:51 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:17

McMiGHtY

- burp -

Louislouislouis schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 17:22:
Heeft iemand nog suggesties voor effen (of twee kleuren) fietskleding zonder grote logo’s?

Nu draag ik eigenlijk alleen Rapha maar die aanvoerdersbanden en grote naam op de broek en rug gaan me inmiddels een beetje tegenstaan.

Sportful ziet er wel aardig uit maar daar heb ik helemaal geen ervaring mee qua kwaliteit.

Assos?

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:30

Zomer of winterkleding?

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogeeninlog
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:20
Biehler?
https://www.biehler-cycli...-by-category/jerseys/?p=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louislouislouis
@nogeeninlog , @McMiGHtY

Thanks voor de suggesties! Biehler had ik nog nooit van gehoord, Assos heb ik nooit echt overwogen omdat er vaak toch wel iets van patroontjes en logo’s op de shirts zitten.

@mhr-zip : vooral zomershirts met lange en korte mouw en bibs. In de winter draag ik eigenlijk altijd een zomershirt icm een perfetto ( O+ ) of een vestje en bibs met beenstukken. Erg veel winterkleding draag ik dus niet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElGreco
Dat merkje met de schorpioen is lekker subtiel met logo's :+

Agu heeft rustige modellen. La Passione ook.

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 21:20

Fisico

by Fabian

Q36.5 heeft weinig logo's toch @Grin ?
ElGreco schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 20:05:
Daar merkje met de schorpioen is lekker subtiel met logo's :+
dat is een krab toch of was het nou een kreeft? #tweewielers de podcast.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louislouislouis
ElGreco schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 20:05:
Daar merkje met de schorpioen is lekker subtiel met logo's :+

Agu heeft rustige modellen. La Passione ook.
Haha absoluut niet nee. Maar heb die perfetto is top, alleen twee zwarte logo’s op een zwart jackie. Zie je bijna niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 18:27

Grin

Ride si sapis.

Fisico schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 20:26:
[...]
Q36.5 heeft weinig logo's toch @Grin ?
[...]
Hehehe klopt.
Maar saaie subtiele kleding is het veelal niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Grin op 04-01-2023 20:40 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07:42
Iemand tips voor een goed jackie voor met de huidige temperaturen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GerbenBK
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 21:22
jasperz89 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 20:46:
Iemand tips voor een goed jackie voor met de huidige temperaturen?
Gabba, maar nu heet het jack volgens mij Perfetto: https://www.mantel.com/castelli-perfetto-ros-fietsjack

The tyres begin to write cheques that the geometry can’t quite cash.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mhr-zip
Louislouislouis schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:30:
@nogeeninlog , @McMiGHtY

Thanks voor de suggesties! Biehler had ik nog nooit van gehoord, Assos heb ik nooit echt overwogen omdat er vaak toch wel iets van patroontjes en logo’s op de shirts zitten.

@mhr-zip : vooral zomershirts met lange en korte mouw en bibs. In de winter draag ik eigenlijk altijd een zomershirt icm een perfetto ( O+ ) of een vestje en bibs met beenstukken. Erg veel winterkleding draag ik dus niet!
Persoonlijk vind ik dit de fijnste broek van LP (in andere kleuren is tie dik afgeprijsd).

Dan nog een jersey: de Striver als je een wielrenners lijf hebt, de believer als je meer een hollandse jongen bent.

Probleem met dat internet gebeuren is dat je maar moet gokken welke maat je nodig hebt. Daarom heb ik 1e keer meerdere soorten en maten besteld om te passen en ff te voelen wat beste beviel. Retour is 5 euro. Maar dan weet je wel welke maat je nodig hebt, en welke kledinglijn je moet hebben (of niet).

Heb je trouwens gekeken bij Q36.5? Die broeken zijn ook fijn (ik vind het niet zo'n probleem om verschillende merken te matchen). De shirts kunnen wel beetje opzichtig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louislouislouis
mhr-zip schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 21:49:
[...]

Persoonlijk vind ik dit de fijnste broek van LP (in andere kleuren is tie dik afgeprijsd).).

Heb je trouwens gekeken bij Q36.5? Die broeken zijn ook fijn (ik vind het niet zo'n probleem om verschillende merken te matchen). De shirts kunnen wel beetje opzichtig zijn.
Die broek van LP is qua ontwerp precies wat ik zoek, ga ik zeker uitproberen. Die shirts vind ik
overigens ook echt mooi. Daarvan maar even testen welk modelletje het beste past!

Van dat Q36.5 krijg ik een beetje nouveau riche/Audi vibes.

Tikkie opzichtig en smakeloos :P .

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mhr-zip
Louislouislouis schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 22:06:
[...]

Je schrijft BMW verkeerd, maar ik denk dat @Grin het als een compliment beschouwd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

[...]

Die broek van LP is qua ontwerp precies wat ik zoek, ga ik zeker uitproberen. Die shirts vind ik
overigens ook echt mooi. Daarvan maar even testen welk modelletje het beste past!

Hahaha. Precies, zou er ver van blijven.
D’r is vast nog wel ergens iets in de aanbieding (met een vis/crab/kreeft logo) ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jesse
Strider schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 17:37:
[...]
*knip*
Overigens als de pijpjes van je bib short wat omhoog kruipen, dan is denk ik de bib short een maat te groot?
Wat de jersey betreft, allicht dat net verschillende modellen met een net verschillende kraag nog de moeite zijn.
Wat de broek betreft, dat denk ik wel.

@Louislouislouis je zou ook naar https://en.eroe.cc/category/mens-jerseys kunnen kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

mhr-zip schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 21:49:

Beste broek die ik heb en logo daarop is wel subtiel en bijna niemand kent het. Ik draag hem vooral bij shirts waar ik geen broek bij heb zoals het shirt van de club. Ik probeer wel zo veel mogelijk broek en shirt te matchen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• GerbenBK
[...]

Haha, en dat van iemand die momenteel alleen Rapha draagt! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 19:31
[...]

Als je een Q36.5 Unique X bib koopt met een Pinstripe X jersey black erbij dan is het goed mogelijk daar je spaarvarkentje geheel leeg te kloppen en er desalniettemin understated bij te fietsen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Stoffa schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 10:03:
[...]

Als je een Q36.5 Unique X bib koopt met een Pinstripe X jersey black erbij dan is het goed mogelijk daar je spaarvarkentje geheel leeg te kloppen en er desalniettemin understated bij te fietsen hoor.
In de zomer regelmatig de Unique bib aan gehad met de Clima Short Sleeve, heb je maar twee kledingstukken aan en toch 500+ euro retail... 8)7
Gaat echt nergens over met dat merk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbenBK
Grin schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 10:15:
[...]

In de zomer regelmatig de Unique bib aan gehad met de Clima Short Sleeve, heb je maar twee kledingstukken aan en toch 500+ euro retail... 8)7
Gaat echt nergens over met dat merk...
Maar dan heb je wel 'responsive thermo regulation' in je shirt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Jesse schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 23:38:
[...]

Wat de jersey betreft, allicht dat net verschillende modellen met een net verschillende kraag nog de moeite zijn.
Wat de broek betreft, dat denk ik wel.

@Louislouislouis je zou ook naar https://en.eroe.cc/category/mens-jerseys kunnen kijken.
Of de rits niet helemaal omhoog zippen, ik kan er wel mee fietsen maar het zit net niet helemaal lekker bij mijn hals. Wel vreemd dat dit probleem niet herkenbaar is :+

Afbeeldingslocatie: https://1.bp.blogspot.com/-psv0hAVMEOA/YOVnjM6geeI/AAAAAAAAXoY/bIF1vFouTAgxfsKhw5M59G2uG6ni1mcFwCLcBGAsYHQ/s16000/Review%2BRapha%2BPro%2BTeam%2BTraining%2BJersey%2B%25288%2529.jpeg

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:22
Ben op zoek naar dunne overschoenen voor op de racer, bedoeld tegen spatwater en een klein buitje, ik zat te kijken naar onder andere :
ASSOS RS RAIN OVERSCHOENEN ZWART
Castelli Perfetto Shoe Covers
Castelli Pioggerella

Iemand ervaring met 1 van deze of andere goede opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plong
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-08 20:04
rolandos582 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 19:32:
Ben op zoek naar dunne overschoenen voor op de racer, bedoeld tegen spatwater en een klein buitje, ik zat te kijken naar onder andere :
Castelli Pioggerella

Dan hoeft het niet zoveel geld te kosten imo. Kijk 's naar Decathlon Van Rysel lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
plong schreef op zondag 8 januari 2023 @ 19:35:
[...]
Dan hoeft het niet zoveel geld te kosten imo. Kijk 's naar Decathlon Van Rysel lijn.
Laat ik het zo zeggen, ik investeer liever in mooie kwalitief goede spullen. Het mag namelijk echt wel wat geld kosten als ik het vaak ga gebruiken. Voornamelijk in koers enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElGreco
#supportyourlocal

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:10
plong schreef op zondag 8 januari 2023 @ 19:35:
[...]

@rolandos582 koopt vanwege zijn levensovertuiging geen kleding bij de Decathlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Daarom ga ik ook niet naar mijn lokale fietsenmaker met mijn wielen, die verneukt ze alleen maar..... Ik stuur ze op naar Castricum, schijnbaar zit daar een goede wielenbouwer. https://vanspeykwheels.nl/ ofzo?
wisselwerking schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:40:
[...]

@rolandos582 koopt vanwege zijn levensovertuiging geen kleding bij de Decathlon
Dat is gedeeltelijk waar, ik kom toch geregeld in de Decathlon. Maar dit is off topic. Ik had een serieuze vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDX

DDX

Die idd, heb er veel geprobeerd maar dit zijn toch wel de betere.
Sluiten ook mooi rond je kuiten. (bij mij dan iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
DDX schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:46:
[...]

Die idd, heb er veel geprobeerd maar dit zijn toch wel de betere.
Sluiten ook mooi rond je kuiten. (bij mij dan iig)
Welke opties heb je nog meer geprobeerd?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mhr-zip
rolandos582 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 19:48:
[...]

Laat ik het zo zeggen, ik investeer liever in mooie kwalitief goede spullen. Het mag namelijk echt wel wat geld kosten als ik het vaak ga gebruiken. Voornamelijk in koers enzo.
@plong je moet bovenstaande lezen als: Decathlon is voor paupers, en niet voor @rolandos582.

@rolandos582 die van velotoze zou ik niet nemen, die gaan rottig aan en snel kapot.

[ Voor 10% gewijzigd door mhr-zip op 08-01-2023 21:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rolandos582
mhr-zip schreef op zondag 8 januari 2023 @ 21:45:
[...]

@plong je moet bovenstaande lezen als: Decathlon is voor paupers, en niet voor @rolandos582.

@rolandos582 die van velotoze zou ik niet nemen, die gaan rottig aan en snel kapot.
Ik gebruik liever de term, ''wielertoerist''. Ik overweeg die Sockeloen wel ja,@McMiGHtY kwam daar ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 13:36
Castelli Pioggerella

Ik heb deze just for that purpose

https://www.strava.com/athletes/5891551

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY

McMiGHtY

- burp -

En dan maar hopen dat je maatje 40 hebt..dat scheelt behoorlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:07
Castelli Pioggerella

Misschien eens kijken bij Ekoi? Die hebben momenteel een winteruitverkoop en geven flinke kortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Laatst online: 18-09 22:39

Galois

1811 - 1832

Iemand ervaring met de Castelli Emergency 2.

Ik fiets ook gewoon door de regen en zou het wel fijn vinden om wat droger te kunnen fietsen. Nu heb ik helemaal geen regenjack (heb dan gewoon een Castelli Perfetto aan).

Een echt goed regenjack kost een fortuin (zoals bv de Castelli Idro of een Assos regenjack), dat heb ik voor een paar keer per jaar niet voor over. Een aanbieding van de Emergency is nog wel te doen...

Iemand ervaringen met dit jackie en/of een tip?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DDX

DDX

Tja, het is het waarschijnlijk net niet en dan is 130 euro een hoop geld.
Ik zou toch echt even kijken voor jack met gore tex shakedry materiaal.
Waren recent nog in de aanbieding/met code van gore via strava. (maar die is denk ondertussen verlopen)

Bike-discount heeft er nog wat in de aanbieding :
https://www.bike-discount.de/en/search?sSearch=shakedry

En bike24 ook :
https://www.bike24.com/brands/gore-wear/topics/shakedry

En rapha heeft op dit moment ook sale, al zie ik de shakedry niet meer bij hun staan.
Volgens mij is dit hun vervanging al is die minder compact :
https://www.rapha.cc/nl/e...jacket/product/AHF01XXJEO

[ Voor 15% gewijzigd door DDX op 10-01-2023 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

DDX schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:55:
Ik zou toch echt even kijken voor jack met gore tex shakedry materiaal.
Waren recent nog in de aanbieding/met code van gore via strava. (maar die is denk ondertussen verlopen)

Bike-discount heeft er nog wat in de aanbieding :
https://www.bike-discount.de/en/search?sSearch=shakedry

En bike24 ook :
https://www.bike24.com/brands/gore-wear/topics/shakedry

En rapha heeft op dit moment ook sale, al zie ik de shakedry niet meer bij hun staan.
Volgens mij is dit hun vervanging al is die minder compact :
https://www.rapha.cc/nl/e...jacket/product/AHF01XXJEO
Ja, dat shakedry heb ik al meerdere keren zeer positieve dingen over gelezen... Alleen dat is echt duur! 200 euro op zijn goedkoopst. De Emergency is vaak genoeg voor onder de 100 euro te vinden.

Maar je hebt helemaal gelijk hoor... een 'net niet' jack is niet handig om voor te gaan en dan is het wellicht verstandiger om toch maar dieper in de buidel te tasten...

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElGreco
Goedkoop is zeker duurkoop in het geval van een Shakedry vs de rest. Ik zou wel opschieten want ze zijn gestopt met het stofje produceren.

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

ElGreco schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 17:01:
Goedkoop is zeker duurkoop in het geval van een Shakedry vs de rest. Ik zou wel opschieten want ze zijn gestopt met het stofje produceren.
Waarom? Toch niet zo goed? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElGreco
Galois schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 17:02:
[...]

Waarom? Toch niet zo goed? :)
Te duur 8)

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

DDX schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:55:
@Galois Bij bike24 koop je daar nu ook een MAAP Prime Stow Jacket voor. https://www.bike24.com/p2457917.html?sku=1564867 Goede reviews en redelijk vouwbaar. Ik heb hem alleen nog maar als derde laag tegen de koude gebruikt en bij wat spatjes. Lijkt waterdicht en je kan jouw warmte nog redelijk kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Fisico schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 19:02:
[...]

@Galois Bij bike24 koop je daar nu ook een MAAP Prime Stow Jacket voor. https://www.bike24.com/p2457917.html?sku=1564867 Goede reviews en redelijk vouwbaar. Ik heb hem alleen nog maar als derde laag tegen de koude gebruikt en bij wat spatjes. Lijkt waterdicht en je kan jouw warmte nog redelijk kwijt.
Je h ebt dan ook nog https://www.bike24.com/p2600402.html
Die lijkt wel heel goed waterdicht maar niet adembaar. https://road.cc/content/r...nd-pro-rain-jacket-279245

Rapha PRO TEAM INSULATED GORE-TEX RAIN JACKET
GOREWEAR Race SHAKEDRY™ Jacket
7MESH ORO
MAAP Ascend Pro Rain Jacket

Is een beetje de opties waar ik naar kijk voor die gure regen ritjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElGreco
rolandos582 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 19:10:
[...]

Je h ebt dan ook nog https://www.bike24.com/p2600402.html
Die lijkt wel heel goed waterdicht maar niet adembaar. https://road.cc/content/r...nd-pro-rain-jacket-279245

Rapha PRO TEAM INSULATED GORE-TEX RAIN JACKET
GOREWEAR Race SHAKEDRY™ Jacket
7MESH ORO
MAAP Ascend Pro Rain Jacket

Is een beetje de opties waar ik naar kijk voor die gure regen ritjes.
Insulated is niet nodig en zeer beperkt inzetbaar

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Op een dag als vandaag niet verkeerd hoor.
7mesh oro heb ik echt voor lente/zomer ritjes met regen.

Vandaag m'n pedaled hikari jas aan, over m'n andere 2 lagen :
https://www.all4cycling.c...ri-reflective-shell-rosso

Met dit weer is opvallen ook wel prettig en iets steviger materiaal is ook niet verkeerd.
In principe heb ik deze voor m'n offroad ritten als het nat is.

Hangt er allemaal erg vanaf wat je precies zoekt/wanneer je het wilt aantrekken. (over hoeveel andere lagen)
In dit weer fietsen is gewoon niet goedkoop kwa materiaal/kleding.

[ Voor 6% gewijzigd door DDX op 10-01-2023 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElGreco
In de winter/erg koude dag trek ik mijn Oro gewoon over mijn winterjack heen. Hoeft niet gevoerd te zijn wat mij betreft.

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Maja ik weet dat jullie die 7mesh oro hebben, dat is wel een beetje wat ik zoek. Alleen die prijs hé... Dik 300 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

ElGreco schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:28:
In de winter/erg koude dag trek ik mijn Oro gewoon over mijn winterjack heen. Hoeft niet gevoerd te zijn wat mij betreft.
Klopt, maar mijn oro maatvoering is meer om gewoon over zomershirt te doen.
Als ik hem over winterjack ga doen zit het erg strak zegmaar 8)

Ik heb gewoon wat meer keuzes.
Kwa regenkleding heb ik deze ook gekocht jaar of 2 terug maar die bevalt het minst ;

https://tic-cc.com/produc...sleeve-jersey-neon-coral/

Na half uur regen begint het al nat te worden eronder zegmaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDX

DDX

rolandos582 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:49:
Maja ik weet dat jullie die 7mesh oro hebben, dat is wel een beetje wat ik zoek. Alleen die prijs hé... Dik 300 euro...
Zie mijn linkjes met gorewear alternatieven rond de 200 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElGreco
DDX schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 22:04:
[...]

Klopt, maar mijn oro maatvoering is meer om gewoon over zomershirt te doen.
Als ik hem over winterjack ga doen zit het erg strak zegmaar 8)

Ik heb gewoon wat meer keuzes.
Kwa regenkleding heb ik deze ook gekocht jaar of 2 terug maar die bevalt het minst ;

https://tic-cc.com/produc...sleeve-jersey-neon-coral/

Na half uur regen begint het al nat te worden eronder zegmaar.
Bij jou strak? Dat dat bestaat :)

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 15:48

DeFeCt

je wéét toch

Iemand nog andere tips hiervoor? :)
Ik heb deze in een impulsaankoop gekocht maar nog niet hoeven testen:
https://www.techpunt.nl/n...thing-schoenendroger.html

Flickr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• McMiGHtY

McMiGHtY

- burp -

Galois schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:07:
[...]

Ja, dat shakedry heb ik al meerdere keren zeer positieve dingen over gelezen... Alleen dat is echt duur! 200 euro op zijn goedkoopst. De Emergency is vaak genoeg voor onder de 100 euro te vinden.

Maar je hebt helemaal gelijk hoor... een 'net niet' jack is niet handig om voor te gaan en dan is het wellicht verstandiger om toch maar dieper in de buidel te tasten...
Als persoon die nu eindelijk een shakedry gekocht heeft na een Castelli en een Biehler regenjas die allebei "best redelijk ademen hoor", maar dit stiekem toch niet deden, ben ik wel voorstander van het "buy once' cry once principe..

En laatst dus toch maar gewoon https://www.bike-discount...akedry-1985-rain-jacket-1 aangeklikt..

[ Voor 8% gewijzigd door McMiGHtY op 12-01-2023 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhr-zip
McMiGHtY schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 15:40:
[...]

Als persoon die nu eindelijk een shakedry gekocht heeft na een Castelli en een Biehler regenjas die allebei "best redelijk ademen hoor", maar dit stiekem toch niet deden, ben ik wel voorstander van het "buy once' cry once principe..

En laatst dus toch maar gewoon https://www.bike-discount...akedry-1985-rain-jacket-1 aangeklikt..
Inderdaad.

Prima om geen shakedry te nemen. Maar al die andere jasjes zweten allemaal net zo als die 50 euro regenjas van de decathlon. Alleen is de marketing afdeling meestal los gegaan waardoor het jasje 150 is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

McMiGHtY schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 15:40:
[...]

En alleen maar: “Had ik veel eerder moeten doen?”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:07

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hmaVrWwKaeZM09kLpHmQy9Zybyk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P7dZ2wCUTkiAYded4aMrEZcN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CIal2Q2WDXha07frHaShMq-J2-4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g02RANcxAzA5yulMIvsOfK41.jpg?f=fotoalbum_large

Ik plaats de vraag hier omdat er volgens mij geen ‘Grote fietsaccessoires’ topic is.
Bovenstaand paarse bidons. Uit de omschrijving blijkt dat ze uit Nederland komen. Ook zit ik niet persé op reclame uitingen te wachten.
De vraag: weet iemand of deze glimmend paarse bidons (dus niet verplicht van/met le coffeeride) bij een Nederlandse webshop te krijgen zijn?

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDX

DDX

Even googlen op tacx bidons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl

magic_nl

Dan vind ik deze, of kom op sites die minimum orders van 50-100 hebben. En die kleur wijkt nogal af van die van le coffeeride.
Misschien dat het een custom productie is, en moet ik accepteren dat zij de enige zijn die deze leveren. Maar kan me dat tegenwoordig haast niet voorstellen.

https://www.bol.com/nl/nl...WTFSX4GU-9300000080110171
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bz4tqQOOIAussZqJcKbwuIBonGo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PQ0RQSSHyp6Px6nVuFmNBYpm.jpg?f=user_large

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McMiGHtY

McMiGHtY

- burp -

Galois schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 22:15:
[...]

En alleen maar: “Had ik veel eerder moeten doen?”
Volmondig ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koenbr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-09 22:02
magic_nl schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 12:04:
[...]

Dan vind ik deze, of kom op sites die minimum orders van 50-100 hebben. En die kleur wijkt nogal af van die van le coffeeride.
Misschien dat het een custom productie is, en moet ik accepteren dat zij de enige zijn die deze leveren. Maar kan me dat tegenwoordig haast niet voorstellen.

https://www.bol.com/nl/nl...WTFSX4GU-9300000080110171
[Afbeelding]
Even met je meegezocht. Het exacte model is de Tacx Shanti. Wellicht dat deze plum enigszins overeenkomt met wat je zoekt? https://hollandbikeshop.c...plum-purple-500cc-806585/. Ik dacht dat Taxc opgeslokt (pun-intended) is door Garmin. Je zou kunnen kijken of je direct kan contacteren.

Ps: ik vind zelf de Tacx Shiva niet al te best. Die willen nogal eens gaan lekken.

[ Voor 3% gewijzigd door Koenbr op 15-01-2023 16:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• magic_nl

magic_nl

Koenbr schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:39:
[...]

Even met je meegezocht. Het exacte model is de Tacx Shanti. Wellicht dat deze plum enigszins overeenkomt met wat je zoekt? https://hollandbikeshop.c...plum-purple-500cc-806585/. Ik dacht dat Taxc opgeslokt (pun-intended) is door Garmin. Je zou kunnen kijken of je direct kan contacteren.

Ps: ik vind zelf de Tacx Shiva niet al te best. Die willen nogal eens gaan lekken.
Top! Dit komt overeen met wat ik zocht.
Gelijk maar besteld.

Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucano
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-01 07:02
Voor de Castelli Perfetto dragers hier, gooien jullie die gewoon op 30 graden in de wasmachine met normaal wasmiddel ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mistraller
Lucano schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 15:30:
Voor de Castelli Perfetto dragers hier, gooien jullie die gewoon op 30 graden in de wasmachine met normaal wasmiddel ?
Ja, alle winterkleding gaat gewoon in de normale was hier. Veel te veel gedoe anders.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
Mistraller schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 16:02:
[...]

Ja, alle winterkleding gaat gewoon in de normale was hier. Veel te veel gedoe anders.
Je Perfetto ook?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElGreco
Wij verzamelen en wassen alle sportkleding in een keer bij elkaar, apart van de rest van de "normale" kleding.
Andere temperaturen, geen wasverzachter, andere duur en andere centrifuge stand.

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wafflestomper
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 29-06 13:43
Ik gooi ook de winterkleding apart erin, met TechWash wasmiddel.. lagere centrifugeren stand op 30 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Oh haha ik bedenk me net dat ik een Sorpasso heb 8)7

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 09:07
Wat gebruiken jullie om je zaakje warm te houden?
Ik merk dat de thermo boxer die ik heb niet genoeg is (Craft active extreme 2.0 boxer WS).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElGreco
kadooosh schreef op maandag 23 januari 2023 @ 15:00:
Wat gebruiken jullie om je zaakje warm te houden?
Ik merk dat de thermo boxer die ik heb niet genoeg is (Craft active extreme 2.0 boxer WS).
😳

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:31
Dat lijkt me eerder een doorbloedingsprobleem dan een kledingprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-09 17:11
Ik heb daar ook geen last van, zelfs niet bij -10 laatst. Toen was alleen de neopreen winter broek genoeg.

Als de kledingkeuze goed is zorgt een beetje extra gas geven er wel voor dat alles warm blijft vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 09:07
Zal dan wel aan mijn winterbroek liggen. Is een oudje van btwin. Voel de wind er door heen gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY

McMiGHtY

- burp -

Thermoboxer? watdat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mhr-zip
Viva forum?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY

McMiGHtY

- burp -

Libelle ingezonden brieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:01
iemand recentelijk ervaring met rapha? Voor het eerst daar zooitje besteld wat afgelopen maandag verzonden zou moeten zijn, alleen de t&t link laat niet meer zien dan dat het label gecreëerd is. Is dat normaal of moet ik support even contacten?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:41

bonzz.netninja

Niente baffi

Ik heb nog wel een tip voor mooie fietskleding. Ik vond via vinted allemaal mooie kleding van dure merken met kaartjes er nog aan, voor minder dan de helft. Scheelt toch weer :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LGU
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 23:49

LGU

Verona27 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:04:
iemand recentelijk ervaring met rapha? Voor het eerst daar zooitje besteld wat afgelopen maandag verzonden zou moeten zijn, alleen de t&t link laat niet meer zien dan dat het label gecreëerd is. Is dat normaal of moet ik support even contacten?
Ik kreeg een automatische mail dat de verzending vertraagd was in verband met grote drukte in de sale. Heeft (meen ik) ongeveer 10 dagen geduurd voordat de spullen er waren. Gekke was dat ik de t&t ontving op het moment dat de bezorger al aan de deur was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Verona27 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:04:
Duurde bij mij ook een dag of tien. En weer alles retour. Heb eerder spullen gehad van Rapha en dat beviel goed.

Mijn laatste bestelling niet. Maatvoering klopte voor geen meter (te groot). Ben voorlopig weer klaar met Rapha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:01
La1974 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 10:48:
[...]

Duurde bij mij ook een dag of tien. En weer alles retour. Heb eerder spullen gehad van Rapha en dat beviel goed.

Mijn laatste bestelling niet. Maatvoering klopte voor geen meter (te groot). Ben voorlopig weer klaar met Rapha.
hmm, dit is dus mijn eerste bestelling, heb de maattabel op de site gebruikt maar lees de laatste tijd veel negatieve verhalen over rapha, ben heel benieuwd maar begin ook steeds meer huiverig te worden dat alles of in ieder geval een deel weer terug moet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gitcheckoutmain
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 18-08-2024
Hoe bepalen jullie welke kleding je draagt als je gaat fietsen? Ik merk met deze wisselende temperaturen dat ik me vaak te warm of te koud aankleed. Een vriend wees me laatst op een web appje op www.ishetkoers.nu om als richtlijn aan te houden, iemand daar ervaring mee?
Pagina: 1 ... 41 ... 63 Laatste