Schaamteloze cross-post van het fietsmagazine forum, maar daar krijg ik weinig reactie.
Ik zoek een paar overschoenen voor mijn Lake CX241 schoenen. Ik heb maat 42,5, maar wel de wide uitvoering Deze schoenen zijn erg breed!
Nu is het probleem dat ik zit te tobben om alle overschoenen die ik heb er overheen te trekken (niet tegelijk natuurlijk :lol: ), alles zit te strak. Omdat de schoenen breed zijn, en zeker in combinatie met de boa sluiting.
Het probleem is dat deze schoenen behalve erg breed ook erg open zijn, dus snel koud. Terwijl het dan nog te warm is voor echte echte winterschoenen. Aangezien dit ook het enige paar is dat een beetje fatsoenlijk paste bij bikeshoe4u (na het gebruik van een knobbeltang!). Is even een andere paar schoenen kopen ook niet echt een optie.
Wat heb ik al geprobeerd:
Velotoze toe cover. Gisteren kapot getrokken met aan trekken, want strak. Functioneren verder wel.
DeFeet Slipstream oversokken Speciaal maat L/XL besteld, maar zijn niet aan te trekken.
BBB Rainflex, tegen de tijd dat ik ze aan heb is de bui weer over.
BBB Hardware BWS-04 neopreen overschoenen. Deze gaan niet makkelijk, maar wel het beste aan, maar te warm voor (het begin van) de herfst.
Dus wie weet een paar overschoenen/sokken die lekker wijd zijn en niet te warm? Ik kan sowieso al niet meer in de min met stijlpunten, dus dat boeit niet.