Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dazzler2120 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 11:36:
[...]

Dat klinkt als een hele goede reden om wél te gaan gamen O-) :X
Absoluut... maar tv wordt dan helaas geconfisqueerd... ;) ze verblijft de nacht ook zodat ze morgen op de kleine mannen kan passen... en dat is ook wat waard. Ofzo......

Give gamingavond!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:49
Leoavoro schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 02:03:
[...]

Morgen is er meer duidelijkheid over wanneer S1 gaat starten. Wellicht door tijdsverschil pas 7/7. Je kan alvast kijken welke class je leuk lijkt om te spelen en wat voorwerk doen (Altars of Lilith etc)

Bij Season start je met een nieuwe character helemaal opnieuw en ga je weer levelen. Het is overigens geen verplichting want je kan ook doorgaan met je niet seasonal character.

Alles wat je behaald met je seasonal character, gaat zodra het seizoen afgelopen is naar “reguliere” game.

Dus aan jou de keuze…
Dankje voor de informatie. Wat doen de meeste mensen? Ik neem aan dat die gewoon seasons spelen. Ik denk eerst maar wat kennis op doen off season en later maar in het season komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:04

Dazzler2120

FP ProMod
Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 11:47:
[...]

Ik hoop niet dat we die seasonal effect kant uit gaan. Lekker geforceerd een build spelen. :X
Hopelijk hebben ze hier goed over nagedacht ipv “zo doen we dat altijd”. Ik zie liever innovatie en lef.
Nouja dat er seasonal items komen dat hebben ze al announced. Enige reden voor seasonal only items die ik me kan voorstellen is dat er tijdelijke effecten toegevoegd worden, wat die zijn? Geen idee.
Volgens mij zou Season 1 ook relatief weinig veranderingen hebben / vooral wegspelen zoals de current-state game.

Maar ik vraag me dan wel af, wat zou jij dan een innovatieve / gedurfde toevoeging voor de seasons vinden?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:25
Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 10:53:
Wanneer gokken jullie dat S1 uitkomt?

Ik hoop volgende week vrijdag maar denk de 21ste. Ik ga er vanuit dat het seizoen klaar ligt en ze kijken naar het juiste moment. Als ik zie hoeveel mensen minder aan het spelen zijn inmiddels (Blizzard weet dat beter natuurlijk) vermoed ik dat ze niet gaan wachten tot eind Juli. Aan de andere kant kunnen ze natuurlijk ook gewoon kijken of dat 'iedere' speler de campaign af heeft want de fanatiekere speler komt toch wel terug met zijn PremiumBP die in de Deluxe of Ultimate editie zat.

Voor mij persoonlijk kan het niet snel genoeg komen. :9
Hoop de 14e, ben bang dat het de 28e wordt

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Dazzler2120 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 11:52:
[...]

Nouja dat er seasonal items komen dat hebben ze al announced. Enige reden voor seasonal only items die ik me kan voorstellen is dat er tijdelijke effecten toegevoegd worden, wat die zijn? Geen idee.
Volgens mij zou Season 1 ook relatief weinig veranderingen hebben / vooral wegspelen zoals de current-state game.

Maar ik vraag me dan wel af, wat zou jij dan een innovatieve / gedurfde toevoeging voor de seasons vinden?
Goeie vraag. Ik hoop wel op die seasonal items en uiteraard dat ze daarna blijven voor non seasonal.

Ik hoop dat ze met seasons meer de kant opgaan van PoE. Ze hebben al gezegd dat ze story content toevoegen. Dat is sowieso helemaal top en leuk. Voornamelijk hoop ik dus echt op die themed events zoals Heists, Harvest, Metamorph etc uit PoE. dat je echt een nieuw systeem hebt voor een season.

Maar Seizoen 1 zal ik sowieso al leuk vinden omdat we weer gewoon een season journal hebben en battle pass om te levelen :P voelt toch al "nieuw" aan dan voor Diablo 4 =p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:04

Dazzler2120

FP ProMod
llovesoccerx7 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 11:52:
[...]

Dankje voor de informatie. Wat doen de meeste mensen? Ik neem aan dat die gewoon seasons spelen. Ik denk eerst maar wat kennis op doen off season en later maar in het season komen.
Nouja die kennis kan je natuurlijk ook in het season opdoen
Ik denk dat veel mensen die al een tijdje spelen inderdaad gaan starten met seasonal play

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dazzler2120 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 11:52:
[...]
Daar mag Blizzard over nadenken. ;)
Ik zou sowieso graag willen zien dat iedere season een eindbaas heeft waar je naartoe werkt met een goede reward. Ik verwacht ook geen grote veranderingen in het eerste seizoen. Het belangrijkste vind ik dat er iets komt om het leuker te houden na level 70-75 zodat de de rit langer leuk blijft. Tel de BP er bovenop en voor season 1 ben ik tevreden.
Voor mij mogen ze ook doorgaan met het capstone principe. Dat zijn gearchecks en geven een goed gevoel van progressie imo. Niet dat er ieder seizoen een WT boven op moet komen maar WT5 icm een capstone in S1 zou ik niet verkeerd vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2023 12:09 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 11:28
Oof, kom er net pas achter dat als je een affix plakt op een rare item het dan een legendary wordt.. 7(8)7

Ik vroeg me al af waarom ik zo vreselijk weinig upgrades in gear vond maar als je dus goede unique rare's vindt die je kan upgraden middels affix gaat het vast veel sneller, haha..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Ik klaar zelf ook regelmatig over dat de game eigenlijk nog niet af was bij release en dat we nu een betaalde beta spelen.
Maar als ik dit artikel lees kan ik niet anders dan het er mee eens zijn..

https://www.pcgamer.com/t...e-time-you-hit-max-level/

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 12:00:
[...]

Daar mag Blizzard over nadenken. ;)
Ik zou sowieso graag willen zien dat iedere season een eindbaas heeft waar je naartoe werkt met een goede reward. Ik verwacht ook geen grote veranderingen in het eerste seizoen. Het belangrijkste vind ik dat er iets komt om het leuker te houden na level 70-75 zodat de de rit langer leuk blijft. Tel de BP er bovenop en voor season 1 ben ik tevreden.
Voor mij mogen ze ook doorgaan met het capstone principe. Dat zijn gearchecks en geven een goed gevoel van progressie imo. Niet dat er ieder seizoen een WT boven op moet komen maar WT5 icm een capstone in S1 zou ik niet verkeerd vinden.
Capstone dungeons zouden alleen SOLO gedaan moeten kunnen worden.
Nu word je door een level 90+ er in 10 minuten doorheen geschopt

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 14:02
Khaelos schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 12:52:
[...]

Dat kies je toch zelf? In een co-op party vind ik ook dat het prima moet kunnen. Is toch lachen om samen te spelen? Misschien dat je een maximum level verschil moet implementeren. Ben gisteravond begonnen met m'n eerste capstone (wel solo). 2x geprobeerd en helaas net op de laatste 10-20% ging ik dood. Die Ballistas naaien me dan hard. Vanavond ff opnieuw proberen evt met wat elixers. Heb nu nog een selfmade build en ik hoop dat ik het er daar mee red. Mijn equipment is niet helemaal tof, maar de aspects meshen wel lekker volgens mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Khaelos schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 12:52:
[...]

nu niet overdrijven he.. 3 minuten was de snelste 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Khaelos schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 12:51:
Ik klaar zelf ook regelmatig over dat de game eigenlijk nog niet af was bij release en dat we nu een betaalde beta spelen.

Mijn enige character (Sorcerer) is nu lvl 99. Ik gok nog 3 NM dungeons tot lvl 100. Ik ben nog gecommitteerd om het af te maken, maar de spanning is er al een tijdje af. Sinds level 80 heb ik op twee pieces na ook geen gear meer vervangen, terwijl ik wel steeds hogere tiers Nightmare Dungeons ben gaan spelen. Ergens klopt dat natuurlijk niet voor een loot-based game. Of ze bewaren 'the good stuff' voor seizoen 1, of het is een oversight geweest tijdens de ontwikkeling. Ik gok/hoop dat eerste.

Vanavond maar even 100 aantikken en dan een break nemen tot season 1. Level 1 t/m 50 was overigens echt fantastisch. Alle content in de campaign heb ik erg van genoten. Heb me toch een beetje laten misleiden door reviews die claimde dat het spel een perfecte end-game loop had met Tree of Whispers, World Bosses, Nightmare Dungeons en Helltides. Op papier klinkt dat ook vet, maar in de praktijk haal je daar vrij weinig meer uit na ~lvl 75 omdat de loot pool gewoon het zelfde blijft tot aan lvl 100.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:06

Vind het maar zeiken om het zeiken zeg maar, speel d2/d2r ook al jaren ondanks de repetitive content.
Met D4 kan ik ook nog erg lang vooruit en is er in mijn geval nog genoeg te doen.

Nu kan ik de game wel gaan kapotgrinden/no-lifen etc, maar dan is het logisch dat je er snel klaar mee bent.
Wat is er overigens niet af?, er zijn misschien wel een aantal QoL improvements die gedaan kunnen worden maar verder heb ik niet het gevoel dat ik een beta/broken game aan het spelen ben.

Misschien zijn mijn verwachten wat lager, maar momenteel vermaak ik me prima.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:23
Bossie schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 13:43:
[...]

Vind het maar zeiken om het zeiken zeg maar, speel d2/d2r ook al jaren ondanks de repetitive content.
Met D4 kan ik ook nog erg lang vooruit en is er in mijn geval nog genoeg te doen.

Nu kan ik de game wel gaan kapotgrinden/no-lifen etc, maar dan is het logisch dat je er snel klaar mee bent.
Wat is er overigens niet af?, er zijn misschien wel een aantal QoL improvements die gedaan kunnen worden maar verder heb ik niet het gevoel dat ik een beta/broken game aan het spelen ben.

Dat mensen zelfs nog gaan klagen over content bij een game als deze gaat mij ook de pet te boven, nooit eerder zo'n uitgebreide game gespeeld die ik na 40 uur nog steeds super leuk vind om te spelen.
Nu kan ik mij voorstellen dat als je nog is het dubbele aantal uren erin hebt zitten als ik dat de game gaat vervelen maar dat zal bij elke game zijn.

Je kan gewoonweg niet oneindig vermaak bieden aan een gamer, dat kan geen enkele game... Geniet gewoon is van de game totdat je het teveel gespeeld hebt en geef dan ook gewoon verdiende complimenten terwijl je zelf een pauze ervan neemt omdat je burned out bent van het vele spelen. Ga niet lopen zeiken terwijl je er weet ik veel hoeveel uren plezier uit hebt gehaald.
Misschien moeten die spelers ook af en toe is wat meer naar buiten gaan maar dat is voor een andere discussie :+

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:37
Soms kan ik echt vloeken op het spel. Vanmiddag was Hellstide event er, de eerste 175 fire crushers had ik al vrij snel, maar toen ging alles berg afwaarts en ging alles een stuk slomer, ik ging nog 2x dood omdat een event bug was en de mobs opeens allemaal te gelijke tijd kwamen ipv in phases.

Oke -50% fire crushers minder, opnieuw event naar event gaan om te zorgen voor de 2e mystery chest, weer dood omdat ik gestunned was en geen kant op kon. Ik was er echt klaar mee, niet opgeven en toch doorgegaan. Eindelijk weer 175 fire crushers met nog 2 minuten op de klok, komen er nog 2 irritante mannetjes waardoor ik niet teleporten naar stad om naar de kist te gaan. Uiteindelijk gelukt, snel met de paard naar de kist gerend, kom ik op locatie “past boem kist verdwijnt voor mijn neus vandaag” g*dv*rd*mme wat een klote spel. :(

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Niet vergeten dat D3 bij release echt een heuse ongebalanceerde shit show was. D4 is nu al echt vrij goed tot super goed en dit kan alleen maar beter en beter worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vermaak me voorlopig nog prima met de game. Er is zat aan activiteiten te kiezen en afwisseling genoeg.
Als je je maar op 1 ding focused, dan gaat elk spel snel vervelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 23:11

Tsja wat wil je... Mensen gaan eerst beta's spelen, vervolgens uren zoeken naar de meest OP builds, daarna met maximale efficiëntie door het spel en daarna janken over te weinig endgame 8)7

Als mensen net als vroeger nou eens gewoon lekker beginnen aan een nieuw spel en het gaandeweg allemaal uitzoeken. Voor de meeste mensen zal dat heel wat meer plezier opleveren en ze zijn dan ook heel wat langer bezig.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Zo, alle sidequests gedaan! Was nog een hele klus om uit te vinden welke ik miste.. Waren allemaal drop-quests dus veel heen-en-weer geren om alles te checken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nR2PvLL53oG5Yaq-PgvrpM3Zz2A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8gs4y2xrrXULpPVoODHQ4a9J.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YO0BP5YdFL0PZegPJsmVF6fzNXc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oMLNBxAbzXL7DauJrZmjDynY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bBGzwhsGffQ479R24MKZl_W-6kA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KDhnktxUYyhNrbWCUeuU1HnS.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-dSYuScX1CD-zcjvCqugoNNRPkM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Vq6KHpSrb3YoezamzeXRmux7.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bQYMrZaXVvWVKXOYaCv-ZsYGR68=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MDVWBbhQ3juWSkH17F1xDAxA.png?f=fotoalbum_large

Nu nog ff die dungeons doen en dan is dat ook weer klaar :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Inmiddels begonnen met spelen level 10 druid. Bevalt goed tot nu toe nog niet veel spannends. Leuke feature dat het toetsenbord zich aanpast aan het spel. Bijv als je bijna doodgaat toetsenbord begint te knipperen of als je weer kan vooruit jumpen dat hij zulke dingen aangeeft via het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:16
Angeloonie schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 15:19:
Zo, alle sidequests gedaan! Was nog een hele klus om uit te vinden welke ik miste.. Waren allemaal drop-quests dus veel heen-en-weer geren om alles te checken.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dedication hoor! Die ga ik echt niet doen, de rest is wel allemaal groen in softcore. Hardcore is onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 04:29
TheBrut3 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 14:35:
[...]

Tsja wat wil je... Mensen gaan eerst beta's spelen, vervolgens uren zoeken naar de meest OP builds, daarna met maximale efficiëntie door het spel en daarna janken over te weinig endgame 8)7

Als mensen net als vroeger nou eens gewoon lekker beginnen aan een nieuw spel en het gaandeweg allemaal uitzoeken. Voor de meeste mensen zal dat heel wat meer plezier opleveren en ze zijn dan ook heel wat langer bezig.
Het is vooral mooi dat je doorhebt wat de endgame is vanaf lvl 50. En dan doorpusgen naar lvl 100 en dan klagen. Als je het niet leuk vindt om dungeons te clearen en helltide te doen moet je misschien niet Diablo 4 spelen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 17:16
Tomski1986 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 14:21:
Niet vergeten dat D3 bij release echt een heuse ongebalanceerde shit show was. D4 is nu al echt vrij goed tot super goed en dit kan alleen maar beter en beter worden.
Om over dat ‘fantastische’ RMAH maar te zwijgen🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Laatst online: 15-09 17:16
Exactor it schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 15:49:
[...]

Als je het niet leuk vindt om dungeons te clearen en helltide te doen moet je misschien niet Diablo spelen. :o
Fixed your post😉

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
TheBrut3 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 14:35:
[...]

Maar de meest OP build maken is JUIST het hele eieren eten in dit genre wat Blizzard zelf heeft uitgevonden. Volgens mij benoemt het artikel hele valide punten. Herspeelbaarheid is wat Diablo zo groot heeft gemaakt, en hoewel ze een dijk van een campaign hebben neergezet, valt de game daarna vrijwel stil.

Ik snap best dat de trouwe spelers zich zorgen maken, want juist die vertrouwde herspeelbaarheid mist nu. Maar goed, ik denk dat de boodschap aan Blizzard duidelijk is. Je hebt natuurlijk altijd mensen die doordraaien in het klagen... dat is ook zonde van de energie, zeker omdat seizoen 1 niet al te ver weg is :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Ik heb d2 en d3 gespeeld en vind d4 tot nu toe ook een prima game. Ik heb eerder het idee dat sommige mensen pas 5 jaar na release die games zijn gaan spelen of een erg selectief geheugen hebben. 4 is zelfs op dit moment een meer dan prima game.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

yinx84 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 16:07:
[...]

Maar de meest OP build maken is JUIST het hele eieren eten in dit genre wat Blizzard zelf heeft uitgevonden. Volgens mij benoemt het artikel hele valide punten. Herspeelbaarheid is wat Diablo zo groot heeft gemaakt, en hoewel ze een dijk van een campaign hebben neergezet, valt de game daarna vrijwel stil.

Ik snap best dat de trouwe spelers zich zorgen maken, want juist die vertrouwde herspeelbaarheid mist nu. Maar goed, ik denk dat de boodschap aan Blizzard duidelijk is. Je hebt natuurlijk altijd mensen die doordraaien in het klagen... dat is ook zonde van de energie, zeker omdat seizoen 1 niet al te ver weg is :)
Het probleem in D4 is dat de power curve bijna volledig afvlakt rond level ~70 en je dus eigenlijk 0,0 incentive meer hebt om door te levellen. Ja, die belachelijke 0,000001% droprate uniques of uber Lilith zou je voor kunnen gaan maar verder is er vrij weinig om voor te spelen. Daarbij draait het in een ARPG om de items die droppen en die zijn qua itemization vrij magertjes. Het is massaal vulnerable damage stacken wat de meeste meta builds nu doen en dat is gewoon niet heel divers te noemen.

Met al het bovenstaande zeg ik overigens niet dat de game niet vermakelijk is. Er staat een mooie basis om op voort te borduren. Hopelijk wordt daar morgen een begin mee gemaakt. D3 was zoals terecht genoemd werd een stuk magerder bij de release en ook dat is enigszins goed gekomen. Hoop vooral dat Blizzard geleerd heeft van het halsstarrig vasthouden aan bepaalde beleidskeuzes en zich openstelt voor opbouwende kritiek vanuit de community. Uiteindelijk willen we allemaal een zo vermakelijk mogelijke D4, of je nu 2 uur of 200 uur per maand speelt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door London op 05-07-2023 17:14 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 16:59:
[...]

Het probleem in D4 is dat de power curve bijna volledig afvlakt rond level ~70 en je dus eigenlijk 0,0 incentive meer hebt om door te levellen. Ja, die belachelijke 0,000001% droprate uniques of uber Lilith zou je voor kunnen gaan maar verder is er vrij weinig om voor te spelen. Daarbij draait het in een ARPG om de items die droppen en die zijn qua itemization vrij magertjes. Het is massaal vulnerable damage stacken wat de meeste meta builds nu doen en dat is gewoon niet heel divers te noemen.

Met al het bovenstaande zeg ik overigens niet dat de game niet vermakelijk is. Er staat een mooie basis om op voort te borduren. Hopelijk wordt daar morgen een begin mee gemaakt. D3 was zoals terecht genoemd werd een stuk magerder bij de release en ook dat is enigszins goed gekomen. Hoop vooral dat Blizzard geleerd heeft van het halsstarrig vasthouden aan bepaalde beleidskeuzes en zich openstelt voor opbouwende kritiek vanuit de community. Uiteindelijk willen we allemaal een zo vermakelijk mogelijke D4, of je nu 2 uur of 200 uur per maand speelt ;)
Ik kan het er mee eens zijn dat het loot piñata idee niet helemaal aanwezig is in D4. Daar doen veel games het inderdaad goed op, want je hebt lekker snel en makkelijk je rewards voor je werk.
Dat is in D4 een tikje mager, om het maar zo te zeggen. Zeker in de bracket van 75 naar 100.
D3 deed het beter qua loot en gebruik ervan ook. Enchants was veel beter. Hier moet je maar zien of je de random enchant, welke je niet van te voren kunt bekijken, wel neemt ja of nee. Niet? Dan be je toch je poen en mats kwijt. Dat geeft echt 0 incentive om gear te enchanten. Ik doe dat dan ook helemaal niet meer.
De meeste lootdrops laat ik ook liggen, als het blauw is, of Sacred rare. Sacred legendaries neem ik alleen mee om te kijken of er een bruikbare affix op zit.
En, na 4 NM dungeons vanmiddag, heb ik maar 1 Sacred legendary drop gezien, buiten de dungeon reward om. De rest was allemaal magic of rare en niet eens Ancestral. Dat is best triest en geeft ook weinig incentive om NM's te runnen. Ook daar deed D3 het beter.
Maar, qua open world content is D4 echt een stuk beter en ik vermaak me er prima mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 17:35:
[...]

Ik kan het er mee eens zijn dat het loot piñata idee niet helemaal aanwezig is in D4. Daar doen veel games het inderdaad goed op, want je hebt lekker snel en makkelijk je rewards voor je werk.
Dat is in D4 een tikje mager, om het maar zo te zeggen. Zeker in de bracket van 75 naar 100.
D3 deed het beter qua loot en gebruik ervan ook. Enchants was veel beter. Hier moet je maar zien of je de random enchant, welke je niet van te voren kunt bekijken, wel neemt ja of nee. Niet? Dan be je toch je poen en mats kwijt. Dat geeft echt 0 incentive om gear te enchanten. Ik doe dat dan ook helemaal niet meer.
De meeste lootdrops laat ik ook liggen, als het blauw is, of Sacred rare. Sacred legendaries neem ik alleen mee om te kijken of er een bruikbare affix op zit.
En, na 4 NM dungeons vanmiddag, heb ik maar 1 Sacred legendary drop gezien, buiten de dungeon reward om. De rest was allemaal magic of rare en niet eens Ancestral. Dat is best triest en geeft ook weinig incentive om NM's te runnen. Ook daar deed D3 het beter.
Maar, qua open world content is D4 echt een stuk beter en ik vermaak me er prima mee.
D3 was naar mijn idee juist te makkelijk met drops geven. Je had in no time je build compleet en dan verloor ik al snel de interesse. Juist als je heel snel heel veel nuttige drops krijgt zit je ook in no time op het punt dat je steeds meer moet grinden om nog meer progressie te maken.

Moet wel zeggen, ik ben pas level 63, dus ik weet nog niet hoe het bij 70+ is... Maar dat 3 op dat vlak beter was dat betwijfel ik dus.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 17:45:
[...]

D3 was naar mijn idee juist te makkelijk met drops geven. Je had in no time je build compleet en dan verloor ik al snel de interesse. Juist als je heel snel heel veel nuttige drops krijgt zit je ook in no time op het punt dat je steeds meer moet grinden om nog meer progressie te maken.

Moet wel zeggen, ik ben pas level 63, dus ik weet nog niet hoe het bij 70+ is... Maar dat 3 op dat vlak beter was dat betwijfel ik dus.
Kan ik het ook deels mee eens zijn. Het ging wel een stuk makkelijker in D3, maar je kon dan ook makkelijker meerdere classes spelen, die je redelijk snel kon gearen voor endgame.
En het aantal nutteloze drops was een stuk lager in D3. Je had er altijd wel wat aan, of je moest er zelfs voor grinden. Nu laat ik echt veel liggen, inclusief gems. Daar heb ik er al veel te veel van, dus dat is alleen maar stash clutter. De drops vind ik dermate slecht, dat er van een reward al geen sprake meer is. Het lijkt meer te gaan om een klein beetje level progress. Maar hoe hoger je in level komt, hoe lastiger het wordt met steeds minder wordende gear. Die balans mag, wat mij betreft, wel beter. Ik ben zelf nu bijna lvl89 en de laatste drop die mijn class echt ten goede komt, is alweer 20 levels geleden.
Het hoeft inderdaad niet zo excessief als op D3, maar het mag wel wat beter dan wat het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En als dat klaar is ga je ook zeiken dat er niks meer te doen is... ;) j/k

Lekker man. :) completionist. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Net mijn vierde Unique gekregen, allemaal verschillend en aan alle vier niets :( :p

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 18:05:
[...]

Kan ik het ook deels mee eens zijn. Het ging wel een stuk makkelijker in D3, maar je kon dan ook makkelijker meerdere classes spelen, die je redelijk snel kon gearen voor endgame.
En het aantal nutteloze drops was een stuk lager in D3. Je had er altijd wel wat aan, of je moest er zelfs voor grinden. Nu laat ik echt veel liggen, inclusief gems. Daar heb ik er al veel te veel van, dus dat is alleen maar stash clutter. De drops vind ik dermate slecht, dat er van een reward al geen sprake meer is. Het lijkt meer te gaan om een klein beetje level progress. Maar hoe hoger je in level komt, hoe lastiger het wordt met steeds minder wordende gear. Die balans mag, wat mij betreft, wel beter. Ik ben zelf nu bijna lvl89 en de laatste drop die mijn class echt ten goede komt, is alweer 20 levels geleden.
Het hoeft inderdaad niet zo excessief als op D3, maar het mag wel wat beter dan wat het nu is.
Dat klopt inderdaad ook ja... Vind het jammer dat gems zo nutteloos zijn. Al zouden ze maar gold opleveren of gesalvaged kunnen worden voor iets nuttigs. Nu pak ik ze inderdaad ook niet op (behalve nu omdat ik gisteren ineens de flawless variant begon tegen te komen, maar zal in no time een voorraad in de stash hebben en dan negeer ik ze weer). Is ook vervelend dat het met de controller zo lastig is om specifieke dingen op te pakken, nou ben ik vaak de gems weer terug op de grond aan het gooien. Wel vreemd want D2r was veel beter in het selecteren van items op de grond met controller.

De gewone loot zou van mij heel veel minder mogen worden. Nu heb ik na 1 dungeon mijn inventory alweer vol zitten en steeds zitten te zoeken of er eens wat tussen zit is vervelend. Ik pak wel alles op voor gold en mats. Vind het wel apart dat ik mensen regelmatig zie klagen hoe duur dingen zijn maar ook dat ze dingen gewoon laten liggen (misschien niet dezelfde mensen natuurlijk).

Maar ja als ze het op een of andere manier zouden kunnen doen dat maar 1/5e van de loot dropt maar dat elk item 5 keer zo waarschijnlijk is dat het echt goed is voor je zodat je effectief even vlot upgrades krijgt (en 5x gold/mats zodat de balans bewaard blijft), dat zou ik wel een erg fijne wijziging vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MPC60 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 16:46:
Ik heb d2 en d3 gespeeld en vind d4 tot nu toe ook een prima game. Ik heb eerder het idee dat sommige mensen pas 5 jaar na release die games zijn gaan spelen of een erg selectief geheugen hebben. 4 is zelfs op dit moment een meer dan prima game.
100% D2 kan ik niet meer herinneren op launch maar D4 is in alle opzichten beter dan dat D3 was tot in ieder geval Reapers of Souls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Finraziel schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 18:50:
behalve nu omdat ik gisteren ineens de flawless variant begon tegen te komen
Als ze nu droppen, dan kan je ze waarschijnlijk al een paar levels maken (vanaf 60).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 19:19:
[...]

Als ze nu droppen, dan kan je ze waarschijnlijk al een paar levels maken (vanaf 60).
Oh kan dat wel???
Dat vind ik dan wel echt een UI fail zeg. Ik stond eerder bij die NPC me af te vragen of dit nou echt de hoogste kwaliteit was wat gecraft kon worden van gems. Als het later wel mogelijk zou worden had ik verwacht dat de optie er wel zou zijn maar met 'requires level 60' of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21

Hoe heb je die fate of fury in de grot gedaan? 1 van de weinigen die ik nog moet maar dat ding blijft bugged. (dat event blijft spawnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Hoe laat wordt er iets bekend over s1?

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

MPC60 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 19:56:
Over 24 uur is er een stream met de devs over season 1.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:23
MPC60 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 19:56:
Morgen pas toch?

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-09 10:45
Stylze schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 13:52:
[...]

Dat mensen zelfs nog gaan klagen over content bij een game als deze gaat mij ook de pet te boven, nooit eerder zo'n uitgebreide game gespeeld die ik na 40 uur nog steeds super leuk vind om te spelen.
Nu kan ik mij voorstellen dat als je nog is het dubbele aantal uren erin hebt zitten als ik dat de game gaat vervelen maar dat zal bij elke game zijn.

Je kan gewoonweg niet oneindig vermaak bieden aan een gamer, dat kan geen enkele game... Geniet gewoon is van de game totdat je het teveel gespeeld hebt en geef dan ook gewoon verdiende complimenten terwijl je zelf een pauze ervan neemt omdat je burned out bent van het vele spelen. Ga niet lopen zeiken terwijl je er weet ik veel hoeveel uren plezier uit hebt gehaald.
Misschien moeten die spelers ook af en toe is wat meer naar buiten gaan maar dat is voor een andere discussie :+
Nu, heel eerlijk gezegd vind ik de content van level 0-60 zelfs tegenvallen. Er zit een leuke mainquest in maar wat heb ik in al die uren nou eigenlijk gedaan? Grinden van veelal identieke RNG dungeons en grind grind grind. Er is geen dungeon die ik mij ook maar kan herinneren :P The Butcher en die gold goblin zijn de enige echte gameplay uitzonderingen die mij bij zijn gebleven.

En ja je hebt gelijk. Ik hoor niet te klagen omdat er zoveel content in zit, maar het is allemaal SLACHT ALLES AF content :9 alle sidecontent zoals craften, upgraden etc. vond ik nou ook niet uitdagend en je hoeft ook niet bepaalde vijanden te farmen voor speciale drops en/of loot. Het was leuk voor wat het was, zeker omdat je met vrienden speelt maar ik ben er wel klaar mee.

[ Voor 3% gewijzigd door jellybrah op 05-07-2023 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 18:50:
[...]

Dat klopt inderdaad ook ja... Vind het jammer dat gems zo nutteloos zijn. Al zouden ze maar gold opleveren of gesalvaged kunnen worden voor iets nuttigs. Nu pak ik ze inderdaad ook niet op (behalve nu omdat ik gisteren ineens de flawless variant begon tegen te komen, maar zal in no time een voorraad in de stash hebben en dan negeer ik ze weer). Is ook vervelend dat het met de controller zo lastig is om specifieke dingen op te pakken, nou ben ik vaak de gems weer terug op de grond aan het gooien. Wel vreemd want D2r was veel beter in het selecteren van items op de grond met controller.

De gewone loot zou van mij heel veel minder mogen worden. Nu heb ik na 1 dungeon mijn inventory alweer vol zitten en steeds zitten te zoeken of er eens wat tussen zit is vervelend. Ik pak wel alles op voor gold en mats. Vind het wel apart dat ik mensen regelmatig zie klagen hoe duur dingen zijn maar ook dat ze dingen gewoon laten liggen (misschien niet dezelfde mensen natuurlijk).

Maar ja als ze het op een of andere manier zouden kunnen doen dat maar 1/5e van de loot dropt maar dat elk item 5 keer zo waarschijnlijk is dat het echt goed is voor je zodat je effectief even vlot upgrades krijgt (en 5x gold/mats zodat de balans bewaard blijft), dat zou ik wel een erg fijne wijziging vinden.
4G voor een Flawless gem... Ik heb van elke soort 2 stacks van 50 gems in de stash zitten en die heb ik eigenlijk al dagen niet meer aangeraakt.

Niet alleen oppakken van loot is een beetje lastig met een controller, maar richten met je character ook. Vooral, in mijn geval, het neerleggen van Corpse Tendrils. Die plopt soms zelfs buiten beeld op de grond, terwijl je hem echt vlak naast je wilt hebben. Had al een paar keer dat ik niet zag waar m'n Tendrils waren en dacht dat de spell niet triggerde, bleek dat hij ergens buiten beeld terecht was gekomen, waar geen mobs zijn....
Zo zonde van je cooldown en je kans om je huid te redden.
Het zijn niet hele grote ergernissen, maar het is soms best frustrerend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:06
Poops_McGhee schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 20:13:
[...]

4G voor een Flawless gem... Ik heb van elke soort 2 stacks van 50 gems in de stash zitten en die heb ik eigenlijk al dagen niet meer aangeraakt.

Niet alleen oppakken van loot is een beetje lastig met een controller, maar richten met je character ook. Vooral, in mijn geval, het neerleggen van Corpse Tendrils. Die plopt soms zelfs buiten beeld op de grond, terwijl je hem echt vlak naast je wilt hebben. Had al een paar keer dat ik niet zag waar m'n Tendrils waren en dacht dat de spell niet triggerde, bleek dat hij ergens buiten beeld terecht was gekomen, waar geen mobs zijn....
Zo zonde van je cooldown en je kans om je huid te redden.
Het zijn niet hele grote ergernissen, maar het is soms best frustrerend.
Of hoe je golem soms de mobs voorbij rent en zijn special in de lege ruimte doet :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tAGqhl7PyI7dXgqQPD6cvfke5iI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/03XNSuxZR9fjCOKK2VKZaKcT.png?f=user_large

Eerste dag diablo erg vermakelijk tot nu toe. Ik weet niet of het aan mij ligt maar dat druid early game niet zo sterk is? Ik doe er vrij lang over om een "boss" te verslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 20:18:
[Afbeelding]

Eerste dag diablo erg vermakelijk tot nu toe. Ik weet niet of het aan mij ligt maar dat druid early game niet zo sterk is? Ik doe er vrij lang over om een "boss" te verslaan.
Klopt helemaal. druid is de zwakste class als je het echt over early game hebt. wat ik persoonlijk de enige viable build voor begin vind is de tornado leveling build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ricmaniac schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 20:24:
[...]

Klopt helemaal. druid is de zwakste class als je het echt over early game hebt. wat ik persoonlijk de enige viable build voor begin vind is de tornado leveling build
Dat dacht ik al maar later in de game dan zal het beter worden ga ik vanuit. Zat te twijfelen met barb maar begreep dat daar de endgame niet zo sterk is vergeleken de anderen classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 20:29:
[...]
Dat dacht ik al maar later in de game dan zal het beter worden ga ik vanuit. Zat te twijfelen met barb maar begreep dat daar de endgame niet zo sterk is vergeleken de anderen classes.
Druid vind ik heel leuk later game. verschillende leuke builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 20:15:
[...]

Of hoe je golem soms de mobs voorbij rent en zijn special in de lege ruimte doet :+
Of dat ie naast je staat mee te kijken, terwijl jij en je skelly army mobs aan het killen zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ricmaniac schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 20:31:
[...]

Druid vind ik heel leuk later game. verschillende leuke builds.
Ik ga voor werewolf tornado ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Je gaat voor de build waar je de items voor krijgt :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 20:38:
[...]

Ik ga voor werewolf tornado ben benieuwd :)
werewolf tornado is een goeie ja maar eigenlijk pas viable als je de tempest roar helmet hebt. die farm ik ook nog steeds.

Voor het levelen en eigenlijk tot je die helm vind zou ik deze build gewoon volgen en daarmee verder spelen.

En dan deze wanneer je de campaign klaar hebt en 50 + bent ofzo. want hierin staat ook beschreven wat je moet doen als je die helm nog niet hebt en in "human" form speelt.

Uiteraard alleen wanneer je het niet zelf uit wilt vogelen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 05-07-2023 20:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
jellybrah schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 20:01:
maar het is allemaal SLACHT ALLES AF content :9
Dat is toch Diablo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:17
Heb weer een nieuwe unique: Penitent Greaves op 807 item power. Maar dat chill effect is lokaal, terwijl ik voornamelijk op range speel tegenwoordig. Ook wil ik geen aspects meer opgeven... anders was ie wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Oh en ook een Deathspeakers Pendant, had ik niet eens door :) Blood Surge geeft elke minion een mini surge... kan het experimenteren waard zijn. Welke slechte rolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ik zie hier weer builds van Druids (links niet gelezen).

Ik heb zelf Landslide build en die zie ik eigenlijk nergens. Vraag het me toch af waarom want die damage gaat goed hard en lekker veel AoE.

Nu heb ik hem zelf in elkaar gezet dus zal vast wat te verbeteren zijn, maar het speelt wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pirke schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 20:53:
Heb weer een nieuwe unique: Penitent Greaves op 807 item power. Maar dat chill effect is lokaal, terwijl ik voornamelijk op range speel tegenwoordig. Ook wil ik geen aspects meer opgeven... anders was ie wel leuk.
De movement speed vind ik wel heel fijn van die schoenen. De mijne hebben nu 26.2%. Maar als ik iets tegenkom met een vergelijkbare stat, dan wissel ik ze wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ricmaniac schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 20:46:
[...]

werewolf tornado is een goeie ja maar eigenlijk pas viable als je de tempest roar helmet hebt. die farm ik ook nog steeds.

Voor het levelen en eigenlijk tot je die helm vind zou ik deze build gewoon volgen en daarmee verder spelen.

En dan deze wanneer je de campaign klaar hebt en 50 + bent ofzo. want hierin staat ook beschreven wat je moet doen als je die helm nog niet hebt en in "human" form speelt.

Uiteraard alleen wanneer je het niet zelf uit wilt vogelen :P
Ah dat wist ik niet zeker handig! Maar als je bij de end game bent. Kan je zo alles weer omgooien? Zoals Skill tree etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

llovesoccerx7 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 21:48:
[...]
Ah dat wist ik niet zeker handig! Maar als je bij de end game bent. Kan je zo alles weer omgooien? Zoals Skill tree etc?
Ja, je gooit alles zo om. Kost alleen wat gold en tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-09 10:45
Dit is m'n eerste Diablo. Ik heb wel Grim Dawn gespeeld. Grim dawn had veel geheime gebieden en bosses, heel andere ervaring wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
De bone spear necro endgame guide volgen van maxroll zorgt ervoor dat je de helft van de build niet nodig hebt. Het idee is dat je curses rondslingert voor cc effecten en dan corpse tendrils voor vulnerable en af en toe blood mist als het heel heftig wordt. Maar alles ligt toch al na een paar bone spears zonder alle setup etc (buiten laatste wave van events maar Dan doe ik de ultimate waardoor alles altijd crit en dan heb je de skills weer niet echt nodig) . Ben benieuwd of dit in WT4 anders speelt dan in WT3.

Dungeon bosses zijn nog het leukst. Gewoon voor ze staan, ultimate en 4 bone spears en ze liggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Exactor it op 05-07-2023 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Poops_McGhee schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 21:42:
[...]

De movement speed vind ik wel heel fijn van die schoenen. De mijne hebben nu 26.2%. Maar als ik iets tegenkom met een vergelijkbare stat, dan wissel ik ze wel in.
Movement speed had ik al op m'n schoenen, iets meer zelfs. M'n schoenen hebben Coldbringer aspect waardoor de mages blizzard doen met chill, daar heb ik veel meer aan. M'n huidige schoenen hebben dodge chance en wat damage reduction.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sucL66daBuLK4gs3l02PODz64ww=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ppd1EnMNL9j9Tw9Omt6EaWUL.jpg?f=user_large

3e unique in 2 uur spelen ofzo, ze vallen goed. Helaas is dit ook weer zo'n onding voor mij... Als het volledig random is dan is de gemiddelde damage 135% wat zeker niet slecht is, maar als die Lucky Hits, yuk. Healing en Essence hoef ik niet, Immobilize en Daze zijn overbodig met minions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Stylze schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 13:52:
[...]

Ik snap wat je bedoeld, maar 70€ voor 40 uur gameplay is heel karig..
Ook hadden ze de term MMO nooit moeten noemen, dat veranderd het beeld van mij en waarschijnlijk vele andere met mij in iets wat deze game gewoon helemaal niet is.
Een MMO is zo veel uitgebreider in bijvoorbeeld; crafting, gearen, bossfights, pvp, etc..

En de term beta was misschien iets flauw, maar er zitten nog talloze kleine bugs en QoL dingen in die aangepakt moeten worden ondanks een alpha en 2 betas.

Met rogue was is het op 61 zat, mn Necro is nu 71 en heb er nog wel lol in, maar dat is vooral omdat er met Zn vieren NMs runnen. En ik 73+ wil worden voor ancestral gambling en wellicht 85+ voor sommige uniques.

Als season 1 niet veel gaat toevoegen ben ik bang dat er na een week of 2 veel mensen al weer afhaken, dit gebeurt bij Path of Exile namelijk ook elke league weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Khaelos schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 22:19:
[...]

Ik snap wat je bedoeld, maar 70€ voor 40 uur gameplay is heel karig..
Ook hadden ze de term MMO nooit moeten noemen, dat veranderd het beeld van mij en waarschijnlijk vele andere met mij in iets wat deze game gewoon helemaal niet is.
Een MMO is zo veel uitgebreider in bijvoorbeeld; crafting, gearen, bossfights, pvp, etc..

En de term beta was misschien iets flauw, maar er zitten nog talloze kleine bugs en QoL dingen in die aangepakt moeten worden ondanks een alpha en 2 betas.

Met rogue was is het op 61 zat, mn Necro is nu 71 en heb er nog wel lol in, maar dat is vooral omdat er met Zn vieren NMs runnen. En ik 73+ wil worden voor ancestral gambling en wellicht 85+ voor sommige uniques.

Als season 1 niet veel gaat toevoegen ben ik bang dat er na een week of 2 veel mensen al weer afhaken, dit gebeurt bij Path of Exile namelijk ook elke league weer.
Net als bij PoE en D3 komen die mensen ook vrijwel elk seizoen/league weer terug.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pirke schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 22:19:
[Afbeelding]

3e unique in 2 uur spelen ofzo, ze vallen goed. Helaas is dit ook weer zo'n onding voor mij... Als het volledig random is dan is de gemiddelde damage 135% wat zeker niet slecht is, maar als die Lucky Hits, yuk. Healing en Essence hoef ik niet, Immobilize en Daze zijn overbodig met minions.
Die heb ik ook een paar dagen geleden geloot. Hij procced best goed en op hoge damage ook nog. De mijne gaan naar 290%. Ik gebruik hem niet veel, hoor. Af en toe voor de lol. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Poops_McGhee schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 22:36:
[...]

Die heb ik ook een paar dagen geleden geloot. Hij procced best goed en op hoge damage ook nog. De mijne gaan naar 290%. Ik gebruik hem niet veel, hoor. Af en toe voor de lol. :*)
Werkt ie ook op minions of alleen op mezelf?

Nu heb ik 11% attack speed, 10.5% crit chance, 4 ranks of sever en een bult willpower. Plus een aspect naar keuze. Power level 810 ofzoiets. Ik verwacht geen betere handschoenen te vinden dan ik al heb.

Ik zoek nog een betere broek, maar sinds lvl 75 bijna geen gear meer geupgrade.

[ Voor 28% gewijzigd door pirke op 05-07-2023 22:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B4ZHeqh50LVkFqPgm7fKZYS9208=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rfLF36wvL6ParvRvBPpVPkIm.png?f=fotoalbum_large

Cool heb die ghost mount van de legion events gekregen :)

Screenshot is niet zo mooi maar vind hem ingame erg dik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ricmaniac schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 22:46:
[Afbeelding]

Cool heb die ghost mount van de legion events gekregen :)

Screenshot is niet zo mooi maar vind hem ingame erg dik.
Helaas rijdt iedereen ermee :p
Ik ben weer terug naar een simpele.

Wel grappig dat ze de geluidseffecten ook aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Nu snap ik waarom mijn paard overal vast komt te zitten, de Ghost Mount logica staat aan terwijl het een gewoon paard is... Dikke bug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-09 23:44
Precies, ik heb volgens D4 Armory weet niet hoe accurate dat is er nu ongeveer 400 uur inzitten, en vermaak me nog steeds :D
Bossie schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 13:43:
[...]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nou, 2 levels verder (65 nu), gear ietsje verbeterd, paragon beetje aangepast... en nu was de capstone naar WT4 ineens appeltje eitje en de boss een pushover :)
Het maakt het wel héél duidelijk dat dit echt een gear/build game is, meer dan skill. Want ik ben echt niet veel beter gaan spelen ineens :+

Even gewoon wat whispers gedaan in WT4 om te proberen, geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Krijgen meerderen dagelijkse spam berichten ingame? Ik krijg een stuk of 5 berichten per dag. Is er een manier om ze te blocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 22:51:
[...]

Helaas rijdt iedereen ermee :p
Klopt maar maakt voor mij niet uit :P ik vind hem zelf gewoon vet en daar gaat het mij om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ben ik de enige met gigantische lag momenteel? Bijna mijn Druid verloren zojuist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 23:08:
Ben ik de enige met gigantische lag momenteel. Bijna mijn Druid verloren zojuist....
Geen last momenteel nee. zowel in NM dungeons niet als in open world niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ricmaniac schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 23:09:
[...]

Geen last momenteel nee. zowel in NM dungeons niet als in open world niet
Mijn provider lijkt er even geen zin in te hebben. Download van 1Mb momenteel (ipv 1000Mb) met een latency van >100ms. Das geen goeie combi met HC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:04
Finraziel schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 22:57:
Nou, 2 levels verder (65 nu), gear ietsje verbeterd, paragon beetje aangepast... en nu was de capstone naar WT4 ineens appeltje eitje en de boss een pushover :)
Het maakt het wel héél duidelijk dat dit echt een gear/build game is, meer dan skill. Want ik ben echt niet veel beter gaan spelen ineens :+

Even gewoon wat whispers gedaan in WT4 om te proberen, geen enkel probleem.
Het één sluit het ander toch niet uit?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 23:08:
Ben ik de enige met gigantische lag momenteel? Bijna mijn Druid verloren zojuist....
Had er vanavond ook af en toe last van... Vooral met meerdere andere spelers in de buurt in helltide werd het erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sdk1985 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 23:21:
[...]

Het één sluit het ander toch niet uit?
Nee dat klopt ook inderdaad, getuige het feit dat genoeg mensen het op een veel lager level al halen dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 23:02:
[Afbeelding]

Cool nu kan ik ook de claw build eens proberen binnekort :D
Nice! :9~
Zou zelf dan alleen zoiets hebben van waarom nou net 698 :+ net 2 puntjes te kort om over een breakpoint te duwen... Maar uiteraard alsnog veel beter dan het ding gewoon helemaal nog niet gevonden hebben (zoals ik :z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pirke schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 22:39:
[...]

Werkt ie ook op minions of alleen op mezelf?

Nu heb ik 11% attack speed, 10.5% crit chance, 4 ranks of sever en een bult willpower. Plus een aspect naar keuze. Power level 810 ofzoiets. Ik verwacht geen betere handschoenen te vinden dan ik al heb.

Ik zoek nog een betere broek, maar sinds lvl 75 bijna geen gear meer geupgrade.
Geen idee of die ook voor minions procced. Ik zit op 12% attack speed, 33,2% crit chance, 291% crit dmg en 178,5% crit dmg met Bone skills.
Minions heb ik al een poosje niet meer.

lvl90 na een avondje NM's rennen. Kwam van lvl88, dus 2 levels per avond is te doen. Nog 10 levels! 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Poops_McGhee op 06-07-2023 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
eehbiertje schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 19:38:
[...]

Hoe heb je die fate of fury in de grot gedaan? 1 van de weinigen die ik nog moet maar dat ding blijft bugged. (dat event blijft spawnen)
Blijven proberen. Ik had het bijna opgegeven tot het ineens wel werkte, volgens mij had ik niets anders gedaan dan de vorige 56 pogingen. Mogelijk had ik de quest abandoned en opnieuw gestart, maar weet dit niet meer zeker. Ineens deed hij het iig. Je kunt snel checken of hij goed gaat: dan kun je die barricade niet aanvallen. Is die wel aan te vallen dan bugged hij en kun je het weer opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Poops_McGhee schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 00:32:
[...]

Geen idee of die ook voor minions procced. Ik zit op 12% attack speed, 33,2% crit chance, 291% crit dmg en 178,5% crit dmg met Bone skills.
Minions heb ik al een poosje niet meer.

lvl90 na een avondje NM's rennen. Kwam van lvl88, dus 2 levels per avond is te doen. Nog 10 levels! 8)7
Ik had het over de stats op mn gloves ipv die lucky chance troep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17
pirke schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 06:48:
[...]

Ik had het over de stats op mn gloves ipv die lucky chance troep ;)
Is die lucky chance niet goud icm mendeln ?
Of is dat een fixed 10% op de ring ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zou Bobby Kotick langs komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:14
justifire schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 07:07:
[...]

Is die lucky chance niet goud icm mendeln ?
Of is dat een fixed 10% op de ring ?
Ik speel de "Minion Mendeln ring build" en bezit ook die Fists of Fate gloves. Helaas kan je beter een Rare glove nemen met lucky hit chance, +3-4 Curse Skill en met Crit Chance en Crit damage.
Die Fists of Fate geven mij niet dezelfde damage output.
Have fun!

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JosShenky
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21-07 21:16
Andere druids hier die enorm genieten van de Shred build of zijn het hier ook allemaal beren?

Nm40 in een minuut of 8 waarbij je heerlijk heen en weer flitst tussen packs.

Vind dat na de laatste update met druid buffs er in er voor heeft gezorgd dat voor mij de endgame (nu level 84) echt genieten is met verschillende buffs uitproberen en tweaken met de upgrades die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
JosShenky schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:05:
Andere druids hier die enorm genieten van de Shred build of zijn het hier ook allemaal beren?

Vind dat na de laatste update met druid buffs er in er voor heeft gezorgd dat voor mij de endgame (nu level 84) echt genieten is met verschillende buffs uitproberen en tweaken met de upgrades die je krijgt.
*Beer meldt.

De spullen voor een shred build zijn aanwezig in de stash, alles omzetten (paragon vooral) weerhoud mij ervan om het te doen.
Als er een save-optie komt, ga ik los...of op lvl 100 8)

Stiekem wil ik een summonerbuild, dat gaat nog wel even duren voordat dat werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door DaWizza op 06-07-2023 09:13 ]

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosShenky
DaWizza schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:12:
[...]

*Beer meldt.

De spullen voor een shred build zijn aanwezig in de stash, alles omzetten (paragon vooral) weerhoud mij ervan om het te doen.
Als er een save-optie komt, ga ik los...of op lvl 100 8)
Paragon board is in de eerste instantie de reden geweest waardoor ik heel lang landslide pulverize heb gespeeld maar na de eerste keer een kwartier klikken vind ik het eigenlijk nog best meevallen.
Een optie om het hele board of connected boards instant te wissen zou wel welkom zijn.

Summoner build wil ik ook proberen nu ik wat items heb zoals de Wolf naar Weerwolf met rabies aspect heb evenals de unique legs!

[ Voor 9% gewijzigd door JosShenky op 06-07-2023 09:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 13:50

Ik zat 'vast' op WT3 met een Lightning storm build. Erg leuk om te spelen, maar kwam wat te kort..

Heb nu een van alles en nog wat build :p komt het meeste in de buurt van een 'Trampleslide' build.
Healing met weerwolf, damage met Trample en Landslide. Poison creeper erbij voor wat extra CC en damage vanuit het paragon bord. Speelt best lekker!

Daarmee ook de capstone dungeon naar WT4 kunnen clearen, nu dus al m'n gear aan het upgraden naar ancestral!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07

Om het moment speel ik nog een lightning/poison build, vraag we wel af of dit sterk genoeg is voor later (nu lvl 42 en net de campaign klaar, alles nog in WT1 gedaan)

https://d4builds.gg/build...1-47d0-856b-c411ce857c21/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maciasty
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:29

Ah, wellicht heb je wat tips. Ik ben net door de campaign en bijna lvl 50. Ik ben van plan om ook een Shred build te doen.
Kan ik daar op lvl 48 al naartoe met alleen de aspects die je van dungeons krijgt? Of kan ik beter wachten tot ik die blurred beast aspect vind? Het was mij niet heel duidelijk of bepaalde aspects vereist zijn voor deze build.

[ Voor 5% gewijzigd door maciasty op 06-07-2023 09:38 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:14
Vond deze op reddit... te hard om gelachen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4f0L-RtDzf6ot9kWOf-R4sHtPak=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7mOlWkdC4RaXXj0RVLBzJx8y.png?f=fotoalbum_large

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JosShenky
maciasty schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:35:
[...]

Ah, wellicht heb je wat tips. Ik ben net door de campaign en bijna lvl 50. Ik ben van plan om ook een Shred build te doen.
Kan ik daar op lvl 48 al naartoe met alleen de aspects die je van dungeons krijgt? Of kan ik beter wachten tot ik die blurred beast aspect vind?
Voor shred zijn blurred beast en Waxing Gib wapen wel van belang , er zijn builds die het zonder deze items doen ik vind ze alleen verre van effectief vergeleken met de volledige build met beide items.
De 2.5 seconden guaranteed crit van Waxing gib maakt de build enorm sterk in combinatie met %vulnerable en Crit dam stacken.
Mooie is hieraan dat je geen enkele %crit chance nodig hebt op je build.

https://d4builds.gg/build...9-4f7e-b264-7f8c9574a1f8/
Bovenstaand de huidige build die ik speel zonder uberhaupt nog min max te hebben gebruikt en zolang ik geen dramatische NM affixes en mobs heb vlieg ik er doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Laatst online: 03-09-2024
JosShenky schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:40:
[...]

Voor shred zijn blurred beast en Waxing Gib wapen wel van belang , er zijn builds die het zonder deze items doen ik vind ze alleen verre van effectief vergeleken met de volledige build met beide items.
De 2.5 seconden guaranteed crit van Waxing gib maakt de build enorm sterk in combinatie met %vulnerable en Crit dam stacken.
Mooie is hieraan dat je geen enkele %crit chance nodig hebt op je build.

https://d4builds.gg/build...9-4f7e-b264-7f8c9574a1f8/
Bovenstaand de huidige build die ik speel zonder uberhaupt nog min max te hebben gebruikt en zolang ik geen dramatische NM affixes en mobs heb vlieg ik er doorheen.
ben nu zelf lvl 70 drood, wil ooit inderdaad over naar shred, heb alleen een sacred waxing gib, maar nog steeds geen helm. quite annoying, maar pulverize doet het nog redelijk, overgang naar torment farm is slow en carefull play, moet echt wat meer ancestrals hebben om het makkelijker te maken.
meer cultist refuge farms totdat ik helm heb maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 09:55

Ben level 97 pulverize, ik zet alleen mijn build om zodra die Tempest roar een keer dropped... Maar in mijn realm bestaat die niet blijkbaar ben bang dat ik die met level 100 nog niet heb.

Anders teveel werk om om te zetten op dit level :p
Tot nu toe is mijn pulverize zodanig sterk dat NM Dungeons geen issue zijn, maar wil zo graag die tornado wolf spelen maar het mag niet zo zijn tot nu toe, jaloers op druids die op level 75 al met die helm lopen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 15:03
FidoDido schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 10:22:
[...]

Ben level 97 pulverize, ik zet alleen mijn build om zodra die Tempest roar een keer dropped... Maar in mijn realm bestaat die niet blijkbaar ben bang dat ik die met level 100 nog niet heb.

Anders teveel werk om om te zetten op dit level :p
Tot nu toe is mijn pulverize zodanig sterk dat NM Dungeons geen issue zijn, maar wil zo graag die tornado wolf spelen maar het mag niet zo zijn tot nu toe, jaloers op druids die op level 75 al met die helm lopen :p
Hier exact dezelfde wens, maar hetzelfde issue. Ik heb geloof ik alle unique's van een druid wel dubbel of sommige 7x dubbel, maar geen Tempest Roar. Daarom nu op level 85 nog steeds pulverize.

Overigens weet ik niet of ik nog wel wil switchen. Ik zie er tegenop om het hele paragonboard 1 voor 1 om te refunden. Ben bijna geneigd in dat geval wel een 2de druid te levelen
Pagina: 1 ... 100 ... 213 Laatste