SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW
Inmiddel rond de level 75 en respec gedaan naar Flurry met Rapid Fire voor single targets en dit gaat echt super. De boel knalt vaak in 1x uit elkaar door Shadow Imbu waar ik met TB echt soms aan het rondrennen was om overal die blades doorheen te krijgen.
:strip_exif()/f/image/oa08VjcP9SjyZQEGWqNaKYwJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Van de Necro weet ik nu niet echt wat ik er van vond, aangezien ik heel vaak een leeg energy balkje had...
Maar, meteen gererolled. Nieuw char gemaakt, toch weer meer richting de stijl waar ik van houd; de Rogue.
Ben 'standaard' voor een twisted blade build gegaan, aangezien ik de speelstijl gewoon fijn vind. Ik weet dat Pen Shot rogue 'veiliger' is, maar ik houd niet van kiten of op afstand van groups te zitten...
Nu is alleen de vraag, ga ik builden richting death trap (zoals mijn softcore rogue) of toch de twisted blades build blijven, ik zie dat die wat updates heeft gehad, dus mogelijk dat die ondertussen wat beter is geworden...
PS4 PSN: Dazzler2120
Xbox: SendexNL
Dat is toch ook het leukste? Gewoon je eigen build maken en kijken waar het schip strand. Als het echt niet meer zou gaan kan je altijd nog een guide volgenMPC60 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 10:56:
Ik speel een zelf verzonnen natures fury build met lighting storm en vlieg werkelijk waar door t4 heen. Ben nu lvl 68 maar doe al t4 sinds 65.
Op zich valt het wel mee hoor. Even 5 a 10 minuten klikken en je bent er. Weet niet of jij al vanaf t begin de ideale route gekozen hebt maar kans is groot dat je, toen je nog niet alles zo goed kende, de niet optimale route of nodes gekozen hebt. Dan is het ook meteen een moment om wel de beste route te kiezen. Ik vond het wel de moeite waard in ieder geval.Kaasje123 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 10:29:
[...]
Overigens weet ik niet of ik nog wel wil switchen. Ik zie er tegenop om het hele paragonboard 1 voor 1 om te refunden. Ben bijna geneigd in dat geval wel een 2de druid te levelen
Heb vanochtend (lvl95) mijn 6e glyph kunnen slotten en nu nog een stuk of 7 nodes nodig om die tweede bonus ervan te unlocken. Dan de laatste paragon puntjes gebruiken om nog een rare node te halen en dan is t af! Heb op zich wel zin om dit in S1 voor een andere class te doen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Het leukste verschilt voor iedereen, voor mij, als 30'er die voltijd werkt en daarnaast nog een opleiding volgt, het huishouden samen met de vriendin moet doen etc. heb ik simpelweg niet de tijd (Lees: Wil ik niet de tijd maken om) of de energie om vanaf 0 een build te theorycraftenKaasje123 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 10:58:
[...]
Dat is toch ook het leukste? Gewoon je eigen build maken en kijken waar het schip strand. Als het echt niet meer zou gaan kan je altijd nog een guide volgenIk doe dat ook hoor. Er zal vast en zeker nog veel te optimzen zijn bij mijn skills of mijn paragonboard maar whatever
Na verloop van tijd ga ik wel mijn build licht aanpassen naar de behoeftes van dat moment...
Kan je iets linken?MPC60 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 10:56:
Ik speel een zelf verzonnen natures fury build met lighting storm en vlieg werkelijk waar door t4 heen. Ben nu lvl 68 maar doe al t4 sinds 65.
Het is dat ik de andere 3 ancestral helmen niet kan delenFidoDido schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 10:22:
[...]
Ben level 97 pulverize, ik zet alleen mijn build om zodra die Tempest roar een keer dropped... Maar in mijn realm bestaat die niet blijkbaar ben bang dat ik die met level 100 nog niet heb.
Anders teveel werk om om te zetten op dit level![]()
Tot nu toe is mijn pulverize zodanig sterk dat NM Dungeons geen issue zijn, maar wil zo graag die tornado wolf spelen maar het mag niet zo zijn tot nu toe, jaloers op druids die op level 75 al met die helm lopen

Ik krijg maar geen tempest roar... Wil graag eens wat anders dan pulverize (al blijft het leuk, vooral die dungeons met enorm veel kleine spinnetjes). Even de double generator spec (stormclaw) gespeeld maar die ging snel vervelen.JosShenky schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:05:
Andere druids hier die enorm genieten van de Shred build of zijn het hier ook allemaal beren?
Nm40 in een minuut of 8 waarbij je heerlijk heen en weer flitst tussen packs.
Vind dat na de laatste update met druid buffs er in er voor heeft gezorgd dat voor mij de endgame (nu level 84) echt genieten is met verschillende buffs uitproberen en tweaken met de upgrades die je krijgt.
Haha ja bizar toch ik kan onderhand wel 8 complete pulverize uniques en shockwaves delen naar andere die dat weer graag zouden willen.JosShenky schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:18:
[...]
Het is dat ik de andere 3 ancestral helmen niet kan delen
RNG is leuk maar wel tot een bepaalde mate, ik blijf volhouden tot Season 1 dan wordt het necro. Dan is het tijd voor wat anders
Ik heb een 60 rogue die ik de ene keer flurry spec geef en de andere keer penetrating shot, dus op zich al voldoende afwisseling. Toch geeft de rogue minder voldoening dan wanneer pulverize ene paar keer achter elkaar 'proct' met lucky hits enzo...FidoDido schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:40:
[...]
Haha ja bizar toch ik kan onderhand wel 8 complete pulverize uniques en shockwaves delen naar andere die dat weer graag zouden willen.
RNG is leuk maar wel tot een bepaalde mate, ik blijf volhouden tot Season 1 dan wordt het necro. Dan is het tijd voor wat anders
maarja, lomp en onbehouwen past dan ook wel bij me

Essence regen is wel een uitdaging bij necro. Duurt even voordat je de gear en verdere setup hebt. Mijn bone spearende necro heeft het nu voor elkaar met hoge crit chance op spear icm torment aspect (snellere regen op crit) en een beetje via umbral (crowd control geeft een paar essence per mob). Kan nu vrijwel altijd spears spammen.Dazzler2120 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 10:49:
Gisteren was mijn eerste HC death een feit
[Afbeelding]
Van de Necro weet ik nu niet echt wat ik er van vond, aangezien ik heel vaak een leeg energy balkje had...
Maar, meteen gererolled. Nieuw char gemaakt, toch weer meer richting de stijl waar ik van houd; de Rogue.
Edit: nuttige lunchpauze. Twee NM dungeons leverden een betere Umbral aspect en Pentient Greaves op. Beetje rondlopen doet nu ook essence regen.
[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 06-07-2023 12:57 ]
Gisteren alles omgebouwd naar bone spear en wat andere bone skils. Vanavond ff alle minion skils enz weg doen en wat anders proberen. Ook t paragon board gaat op de schop.
Het is even een werkje maar op zich snel gebeurd.
Zou wel een verbetering zijn als je ea wat makkelijker kan resetten zoals t board en gly enz.
Maar het vinden van DE ring kan de hele build weer omgooien haha
[ Voor 7% gewijzigd door BlueFoxOne op 06-07-2023 13:10 ]
Xbox C#, .NET, Vissen
Voor mij het nummer 1 issue is itemization, het vpelt niet goed om op level 70 een item te looten wat je nooit meer vervangt.
En waarom dropt loot uit NM70+ op hetzelfde level als NM 30+?
Lijkt mij hoe moeilijker de content hoe beter de rewards, nou niet dus...
Verwijderd
Je snapt er ook helemaal niks van hè! Het is de bedoeling dat je iedere keer een nieuw Character aanmaakt.BlueFoxOne schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 12:50:
Ik had mn necro vooral op shadow damage en mnions gebaseerd maar loop toch een beetje vast met level 66.
Gisteren alles omgebouwd naar bone spear en wat andere bone skils. Vanavond ff alle minion skils enz weg doen en wat anders proberen. Ook t paragon board gaat op de schop.
Het is even een werkje maar op zich snel gebeurd.
Zou wel een verbetering zijn als je ea wat makkelijker kan resetten zoals t board en gly enz.
Maar het vinden van DE ring kan de hele build weer omgooien haha
Maar inderdaad, onbegrijpelijk dat je niet met 1 knop kunt resetten.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2023 13:15 ]
Niet de sterkste build, maar bij een Necro horen gewoon minions.
Ondanks dat ik nog niets positiefs ben tegengekomen over thorn damage, wil ik dat later nog eens proberen. Heb nu een 2H wapen wat een kans geeft thorns damage te doen aan alle monsters om mij heen.
Dus tja.. enige waar ik sterker door wordt is levels en paragons.
Gemiddelde Itemlevel zit rond de 810, uniques vind ik een beetje bleeh.. zit niet echt iets bij waar ik warm van wordt.
dus tja.. seizoen 1 wordt het voor mij denk ik...
Verwijderd
Toch begrijp ik de keus van Blizzard hierin want nu begint “endgame” niet pas op een heel hoog level. Hebben ze altijd aangegeven dat vanaf level 50 endgame eigenlijk begint. De kans op beter spul zou hoger zijn in hogere NMD. Tevens level je je Glyphs sneller en krijg je meer xp in hogere NMD. Ik vind de keus niet zo gek.Nahkriin schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:14:
En waarom dropt loot uit NM70+ op hetzelfde level als NM 30+?
Lijkt mij hoe moeilijker de content hoe beter de rewards, nou niet dus...
Extra cosmetische rewards oid voor hogere NMD zie ik wel zitten. Wellicht met seasons.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2023 13:26 ]
ik snap het niet, waarom doen ze geen ilvl bucket per NM level, als je 75+ doet verwacht je dat alles minimaal ilvl 800+ is...Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:23:
[...]
Toch begrijp ik de keus van Blizzard hierin want nu begint “endgame” niet pas op een heel hoog level. Hebben ze altijd aangegeven dat vanaf level 50 endgame eigenlijk begint. De kans op beter spul zou hoger zijn in hogere NMD. Tevens level je je Glyphs sneller en krijg je meer xp in hogere NMD. Ik vind de keus niet zo gek.
Extra cosmetische rewards voor hogere NMD zie ik wel zitten.
Moeilijkste content moet de beste rewards geven zo simpel is het.
Waarom zou ik nu 75+ doen, ipv 50 die ik veel sneller kan farmen?
Glyphs al lang op max level dusja...
Geen idee, ik heb die ring nog niet. Ik bewaar m gewoon en kijk in de toekomst wel.justifire schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 07:07:
[...]
Is die lucky chance niet goud icm mendeln ?
Of is dat een fixed 10% op de ring ?
Hoewel het me leuk lijkt is het niets voor mij. Volgens mij mis ik gewoon de hersencapaciteit om over alles goed na te denkenKaasje123 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 10:58:
[...]
Dat is toch ook het leukste? Gewoon je eigen build maken en kijken waar het schip strand. Als het echt niet meer zou gaan kan je altijd nog een guide volgenIk doe dat ook hoor. Er zal vast en zeker nog veel te optimzen zijn bij mijn skills of mijn paragonboard maar whatever

Ik volg liever (ben ik nu achter) een guide en daar kan je soms ook al ruim 2 uur mee bezig zijn om dat ingame uit te vogelen.en dan hou je dat continue bij. Snap ik eenmaal de build enzo dan heb ik verder niet veel meer een guide nodig nee want dan onthoud ik wel waar ik op moet letten met het vinden van items enzo maarja.
Tegelijkertijd omdat ik altijd hardcore speel is de "kijken waar het schip strand" vaak een lastige want meestal strand dat je in het hiernamaals dan hahaha
Verwijderd
De kans op betere gear zou groter zijn in hogere NMD. Ik weet niet of dat het slim is om een minimaal ilvl te droppen, daar zijn best wat nadelen voor te bedenken. (even een paar runs boosten, en je zit dik in je gear bijvoorbeeld)Nahkriin schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:26:
[...]
ik snap het niet, waarom doen ze geen ilvl bucket per NM level, als je 75+ doet verwacht je dat alles minimaal ilvl 800+ is...
Moeilijkste content moet de beste rewards geven zo simpel is het.
Waarom zou ik nu 75+ doen, ipv 50 die ik veel sneller kan farmen?
Glyphs al lang op max level dusja...
We komen iedere keer op hetzelfde punt uit: wat gaan seasons ons brengen.
Ik verwacht met S1 echt wel extra rewards voor iemand die hogere NMD's doet.
Wat zou het nadeel dan zijn?Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:41:
[...]
De kans op betere gear zou groter zijn in hogere NMD. Ik weet niet of dat het slim is om een minimaal ilvl te droppen, daar zijn best wat nadelen voor te bedenken. (even een paar runs boosten, en je zit dik in je gear bijvoorbeeld)
We komen iedere keer op hetzelfde punt uit: wat gaan seasons ons brengen.![]()
Ik verwacht met S1 echt wel extra rewards voor iemand die hogere NMD's doet.
Je kan nog steeds level 800 items halen op laag level, maar als je zo hoog pushed zou je niet 730 +/- items moeten krijgen, dan moet je gewoon vanaf 800 drops krijgen.
Mensen die willen boosten boosten toch wel, heb ik minder last van dan van de huidige loot table.
Hier een level 75 pulverize druid die tempest roar heeft gevonden. Wist niet eens dat het een gewild item wasFidoDido schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 10:22:
[...]
Ben level 97 pulverize, ik zet alleen mijn build om zodra die Tempest roar een keer dropped... Maar in mijn realm bestaat die niet blijkbaar ben bang dat ik die met level 100 nog niet heb.
Anders teveel werk om om te zetten op dit level![]()
Tot nu toe is mijn pulverize zodanig sterk dat NM Dungeons geen issue zijn, maar wil zo graag die tornado wolf spelen maar het mag niet zo zijn tot nu toe, jaloers op druids die op level 75 al met die helm lopen
Met de stormwolf build wordt de meeste content redelijk triviaal heb ik gemerkt. Als pulverize kon ik NM40's redelijk goed clearen op lvl 90, maar als stormwolf waren NM50's opeens geen probleem meer. En op level 100 zijn ook NM60's prima te doen moet ik zeggen. Wat 1 item al niet kan veroorzakenstin00 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:07:
[...]
Hier een level 75 pulverize druid die tempest roar heeft gevonden. Wist niet eens dat het een gewild item wasMet pulverize zit ik nu vast op tier 50 tot 55, heb wat moeite met bepaalde elites en bosses. Denk dat ik maar voor tornado wolf ga
Heb overigens al een paar dagen geen D4 meer gedaan. Even een pauze tot season 1. Ben benieuwd naar de stream vanavond en ook naar de class changes. Vooralsnog weet ik nog niet wat m'n eerste char gaat worden..
Tesla M3LR '21
Als je gewoon je normale tier speelt, of iets daarboven, dan is elke build wel geschikt...
Omdat pushen naar de maximale moeilijkheid die je aan kan ook een gevoel van succes kan opleveren. Voor veel mensen is precies dít juist de charme van een ARPG, je build dusdanig optimaliseren dat je content kan facerollen. Tot je weer tegen een barrière oploopt, terug naar het tekenbord, build verder optimaliseren én wéér verder proberen te komen.pirke schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:14:
Waarom zou je gaan optimaliseren voor een zo hoog mogelijke NM tier? Je kan beter optimaliseren naar wat je leuk vindt om te spelen.
Als je gewoon je normale tier speelt, of iets daarboven, dan is elke build wel geschikt...
Ik heb verschillende builds geprobeerd die minder bij mijn speelstijl passen, in theorie zijn ze net zo goed als TB rogue of beter, maar ik kom er niet mee uit de verf, dus ik val terug op rogue, omdat ik daar dus de hoogste content mee kan clearen.
Bonespear gaat prima samen met een minions build hoor!bakkerjangert schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:21:
Heb net een Deathless Visage geloot met mijn lvl 55 Necro. Nu toch echt maar eens een nieuwe bonespear build gaan proberen. Tot nu toe altijd met minions gespeeld, maar lees dat de bonespear toch echt een stukje sterker zou zijn. Vanavod maar eens proberen om te bouwen.
Behoorlijke power spike die helm.. hetgeen blijft leven na een initiele bonespear of een splinter daarvan wordt alsnog weg gevaagd door die echo's.
"Blood Artisan's Cuirass" zit ook in mn stash maar gebruik ik niet... maar misschien ook maar proberen in te bouwen..
bakkerjangert schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:21:
Heb net een Deathless Visage geloot met mijn lvl 55 Necro. Nu toch echt maar eens een nieuwe bonespear build gaan proberen. Tot nu toe altijd met minions gespeeld, maar lees dat de bonespear toch echt een stukje sterker zou zijn. Vanavod maar eens proberen om te bouwen.
Xbox C#, .NET, Vissen
Verwijderd
Ik zou het niet zo weten maar neem aan dat Blizzard dit niet random heeft besloten. Mij stoort het voor nu niet en (nogmaals) S1 moet nog beginnen en ze zullen daar vast over nagedacht hebben. Het ging mij er in eerste instantie om dat ik de keus van, de 'beste' gear kunnen looten vanaf level 50 (ook al lagere kans), een goede keus is geweest.Nahkriin schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:57:
[...]
Wat zou het nadeel dan zijn?
Je kan nog steeds level 800 items halen op laag level, maar als je zo hoog pushed zou je niet 730 +/- items moeten krijgen, dan moet je gewoon vanaf 800 drops krijgen.
Mensen die willen boosten boosten toch wel, heb ik minder last van dan van de huidige loot table.
Vanavond als het goed is eindelijk meer info waar we het over kunnen gaan hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2023 14:45 ]
Mij stoort het in die zin dat je eigenlijk alleen progressie maakt op het gebied van XP, terwijl je ook betere gear uit NM's zou moeten halen.Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:44:
[...]
Ik zou het niet zo weten maar neem aan dat Blizzard dit niet random heeft besloten. Mij stoort het voor nu niet en (nogmaals) S1 moet nog beginnen en ze zullen daar vast over nagedacht hebben. Het ging mij er in eerste instantie om dat ik de keus van, de 'beste' gear kunnen looten vanaf level 50 (ook al lagere kans), een goede keus is geweest.
Vanavond als het goed is eindelijk meer info waar we het over kunnen gaan hebben.
Als je op lvl90 in en +3 NM dungeon je sokken uit je laarzen vecht, dan hoort de reward geen ilvl686 Sacred helmpje en een ilvl670 rare amulet te zijn. Glyphs en paragon upgrades zijn natuurlijk welkom, maar nice gear drops ook. Sub ilvl800 hoort daar niet bij.
En als NM dungeons een hogere kans op betere gear hebben en bovengenoemde je reward is, dan zijn normale dungeons al helemaal waardeloos qua gear loot.
Blizzard behandelt de loot tables alsof ze moeten betalen voor de goeie drops.
[ Voor 10% gewijzigd door Poops_McGhee op 06-07-2023 15:13 ]
Bij PoE heb je ook gewoon kans witte low level bases op hoge difficulty. Ik zie ze alleen niet omdat mijn loot filter het verbergt. Zo pak ik in D4 gewoon geen sacred items op tenzij het een amulet is want die kan nog best wel goede skill rolls hebben. Zo ook bij D2, daar is mijn scherm vol met witte en blauwe drops en ben ik kieskeurig van wat ik wel pak en niet.
alleen die kans is er niet, alleen hogere kans op ancesteral, maar niet hogere kans op hoger ilvl..PjotrX schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:15:
Ik zie het probleem niet echt. Zolang je op hoge NM lvl maar grotere kans hebt op hogere iLVL is het voor mij genoeg. Maar misschien ben ik dat gewoon gewend van andere ARGP's, hogere difficulty gegarandeerd niets, het maakt de kans op betere items alleen maar groter. En je moet met gear farmen een balans vinden tussen hogere difficulty en clear speed.
Bij PoE heb je ook gewoon kans witte low level bases op hoge difficulty. Ik zie ze alleen niet omdat mijn loot filter het verbergt. Zo pak ik in D4 gewoon geen sacred items op tenzij het een amulet is want die kan nog best wel goede skill rolls hebben. Zo ook bij D2, daar is mijn scherm vol met witte en blauwe drops en ben ik kieskeurig van wat ik wel pak en niet.
Als je hogere kans op ancestral hebt, dan heb je automatisch toch ook kans op hogere ilvl loot? Aangezien ancestrals gemiddeld genomen een hoger ilvl hebben dan sacred?Nahkriin schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:18:
[...]
alleen die kans is er niet, alleen hogere kans op ancesteral, maar niet hogere kans op hoger ilvl..
Dus als je 30 items loot, waarvan op NM Tier 30 50% sacred, 50% ancestrals is, maar op Tier 40 55% ancestrals is etc, dan wordt je gemiddelde gelootte ilvl toch steeds hoger?
Dat je meer items krijgt heeft niks te maken met het item level, ze starten bij 725 ilvl het is complete rng.Dazzler2120 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:22:
[...]
Als je hogere kans op ancestral hebt, dan heb je automatisch toch ook kans op hogere ilvl loot? Aangezien ancestrals gemiddeld genomen een hoger ilvl hebben dan sacred?
Dus als je 30 items loot, waarvan op NM Tier 30 50% sacred, 50% ancestrals is, maar op Tier 40 55% ancestrals is etc, dan wordt je gemiddelde gelootte ilvl toch steeds hoger?
Ik wil best een screenshot uploaden van loot van nm 35 vs 65 dat is gewoon triest.
Neem wapens bijvoorbeeld, base dmg van 800+ is best aanzienlijk, ik heb op mijn low level alt meer 800 ilvl geloot dan op mn main, dat zou niet zo moeten werken.
Inderdaad. Andere ARPG's doet dit trouwens anders. Daar wordt gewoon meer items gedropt op hogere difficulty en heb je meer kans op magic, rare of unique. Dit zorgt op den duur dat je een loot filter nodig hebt. Op dit moment doet D4 nog niets met het aantal item drops en ik gok dat dit het voor hun veel moeilijk maakt om het systeem goed te tweaken.Dazzler2120 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:22:
[...]
Als je hogere kans op ancestral hebt, dan heb je automatisch toch ook kans op hogere ilvl loot? Aangezien ancestrals gemiddeld genomen een hoger ilvl hebben dan sacred?
:fill(white):strip_exif()/f/image/UiUDr68LRkCQa74WLILW6KA6.png?f=user_large)
Hardcore druid is gesneuveld... Worldboss geprobeerd maar mijn medespelers viellen bij bosjes
Eigenlijk ben ik er wel blij mee, nog steeds geen Shockwave weten te bemachtigen

We gaan nu lekker een Rogue rollen op HC
[ Voor 3% gewijzigd door danslo op 06-07-2023 15:34 ]
Waren dat allemaal HC characters?danslo schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:34:
[Afbeelding]
Hardcore druid is gesneuveld... Worldboss geprobeerd maar mijn medespelers viellen bij bosjes![]()
Eigenlijk ben ik er wel blij mee, nog steeds geen Shockwave weten te bemachtigen![]()
![]()
We gaan nu lekker een Rogue rollen op HC
YepDazzler2120 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:36:
[...]
Waren dat allemaal HC characters?mass grave
De eerste keer dat ik die mechanic tegenkwam werd ik er ook door overrompeld. Zodra je dat door hebt is het EZ. Daarnaast moet je ook dichtbij de boss blijven staan, hij doet soms een sweeping attack, volgens mij doet dat ook best wel Auw (zag ik veel mensen door dood gaan op WT4 rond lvl70)lolgast schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:38:
Elke Avarice WB zie ik er 2 tot 3 mensen een character verliezen. Snap ik niet zo goed, want zo hard slaat hij niet. Je moet alleen op die ontploffende pilaren letten
@danslo Welk level was je?
Ik heb altijd 1 basic strat bij World Bosses; je moet ze in de kont kunnen knijpen. Dan sta je meestal wel goed en hoef je alleen op te letten of er niks geks in je buurt staat wat ontploft of DoT.Dazzler2120 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:40:
[...]
De eerste keer dat ik die mechanic tegenkwam werd ik er ook door overrompeld. Zodra je dat door hebt is het EZ. Daarnaast moet je ook dichtbij de boss blijven staan, hij doet soms een sweeping attack, volgens mij doet dat ook best wel Auw (zag ik veel mensen door dood gaan op WT4 rond lvl70)
Hier ook. En je zou verwachten dat met namen als "xXx Gold4u xXx" het niet zo moeilijk voor Blizzard zou moeten zijn om deze accounts te filteren. Maar goed, decline en report en ik kan weer doorPoops_McGhee schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:42:
De gold seller friend requests komen dagelijks binnen. Geeft me weer een oude WoW vibe
Had op zich wel wat goud kunnen gebruiken de afgelopen week: had m'n lvl 72 rogue een respec gegeven van Twisting Blades naar een Flurry/Rapid Fire build. Ik begon met >6 mln goud, op het dieptepunt had ik nog 600k over
Xbox Live: Chevalric
Moet nog 3 dungeons in Scosglen en daarna level 4 en 5 renown in Hawezar nog. Dan ben ik klaar met alle renown en ga ik weer proberen te levellen in WT3
[ Voor 6% gewijzigd door lolgast op 06-07-2023 17:04 ]
Het lijkt me dat Blizz toch zat ervaring moet hebben met gold spammers, na jarenlang daarmee in WoW te kampen hebben gehad.Chevalric schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 16:08:
[...]
Hier ook. En je zou verwachten dat met namen als "xXx Gold4u xXx" het niet zo moeilijk voor Blizzard zou moeten zijn om deze accounts te filteren. Maar goed, decline en report en ik kan weer door.
Maarja, inderdaad reporten en verder met levelen
Ik heb nu 57mln, maar dat komt veelal omdat ik te krenterig ben om enchants te doen. Ik ren ook altijd terug om gold op te pakken en verkoop veel nutteloze gear, sowieso om stash clutter te voorkomen.
[ Voor 16% gewijzigd door Poops_McGhee op 06-07-2023 17:18 ]
Ik ben van Battletag naam veranderd, toen was het afgelopen.Poops_McGhee schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:42:
De gold seller friend requests komen dagelijks binnen. Geeft me weer een oude WoW vibe
Ik geloof dat je dat 1x gratis kan doen
Hoe laat begint de dev stream trouwens?
Edit: ik zie op https://www.twitch.tv/diablo al dat het om 20:00 Nederlandse tijd begint
[ Voor 11% gewijzigd door So_Surreal op 06-07-2023 19:40 ]
nothing stops this train
Kripp wordt ook een dagje ouder blijkbaar..Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:47:
Hadden jullie deze al gezien:
[YouTube: I DIED?! - Diablo 4 HC Journey Pt. 5]
Ik schakel net in maar de stream zegt dat het 30m al begon?So_Surreal schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 19:39:
[...]
Ik ben van Battletag naam veranderd, toen was het afgelopen.
Ik geloof dat je dat 1x gratis kan doen
Hoe laat begint de dev stream trouwens?
Edit: ik zie op https://www.twitch.tv/diablo al dat het om 20:00 Nederlandse tijd begint
Of hadden ze simpelweg een countdown online gezet.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat vragen ze daar überhaupt voor? Klinkt als business!
nothing stops this train
Verwijderd
Hear hear. Wat ik overigens best jammer vind, want als het niet zulke smerige money grab zou zijn had ik Diablo Immortal best tof gevonden. Maar volgens mij is het zelfs verboden in Nederland ivm de gokwetVerwijderd schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:12:
Goed moment om de D4 spelers nog eens te confronteren met dit P2W schepsel en waartoe Blizzard in staat is tegenwoordig. Zo komen we in een vrolijke stemming voor het D4 nieuws straks.
Tesla M3LR '21
klopt als Nederlander kun je het niet spelen.London schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:14:
[...]
Hear hear. Wat ik overigens best jammer vind, want als het niet zulke smerige money grab zou zijn had ik Diablo Immortal best tof gevonden. Maar volgens mij is het zelfs verboden in Nederland ivm de gokwet
maar denk dat je ook niet veel mist.
D4 gaat ook volgens mij 2 grote expansions uitbrengen, genoeg money grab dus
nothing stops this train
Misschien naar de laatste 5 minuten scrollen...ze zijn nog steeds aan het zeuren over Immortal.Kol Nedra schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:11:
ik kijk later op de avond wel, dan kan ik ook doorheen scrollen wat niet interessant is
[ Voor 44% gewijzigd door pirke op 06-07-2023 20:24 ]
In de launcher staat een aankondiging voor live maintenance, dat betekent niet automatisch dat er een patch komt. Dat is zojuist pas bevestigd.TheBrut3 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:30:
Dat was gisteren al bekend en in de launcher staat al de hele dag een aankondiging.
Tesla M3LR '21
Precies de dag wanneer ik op vakantie ga
[ Voor 59% gewijzigd door So_Surreal op 06-07-2023 20:34 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
nothing stops this train
Is die nu live? Dan ga ik em even claimenpirke schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:39:
[Afbeelding]
Met Amazon Prime heb je ook Prime Gaming, waarbij je de Brackish Fetch Mount Armor-bundel krijgt.
Mooi. Dan heb ik nog 2 weken om in ieder geval 1 character op lvl100 te krijgen.Bazziek schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:33:
20e starten dus
pirke schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:43:
Dat is het weekend dat we een maand op vakantie gaan.....

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Daarom trouw je ook. Dan zitten ze aan je vast en kan je doen wat je wiltRustStorm schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:51:
Per de 24e zal ik 3 weken vrij hebben. En we gaan niet op vakantie. Vriendin zal het echter niet per se gaan waarderen als ik de game nerd ga uithangen...
Verwijderd
Klinkt allemaal niet heel spannend maar misschien houden ze wat achter.
Sowieso heb ik er zin in al is het maar om de Premium BP door te spelen, een extra laag die ik nu mis.
2 weekjes geduld. Zin in!
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2023 21:00 ]
Verwijderd
18 Juli patch day, 20 Juli S1.
Edit: Juli @RocketKoen
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2023 21:17 ]
Alleen van statues en explorationpirke schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 21:05:
Alle renown progress gaat door naar season 1, en zelfs naar je alts op eternal!
Doe maar juli. Juni duurt nog zo langVerwijderd schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 21:06:
Vanaf 18Juni sowieso even op je Characters inloggen om renown(behaalde altars en ontdekte delen van map) te synchroniseren voor je seasonal Character.
18 Juni patch day, 20 Juni S1.
Tesla M3LR '21
Daar ben ik ook benieuwd naar.London schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 21:20:
Ziet er top uit allemaal. Kom maar op met die patch notes
Een level 100 ga ik nooit meer redden voor de 20e. Geeft niet. Nu vooral bedenken welke class ik ga pakken voor S1.
Zeker zin in!
Wat ik wel bijzonder van mijzelf vind is dat lvl 100 nog geen 1 keer een doel van me is geweestRustStorm schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 21:22:
[...]
Een level 100 ga ik nooit meer redden voor de 20e. Geeft niet. Nu vooral bedenken welke class ik ga pakken voor S1.
Competitiveness komt wel wanneer leaderboards er zijn.
zolang dat niet vergroot wordt voel ik weinig motivatie om S1 te gaan spelen eigenlijk..
lees wat over nieuwe items ja leuk.. maar dan moeten we al die oude meuk bewaren ergens.. want zul je net zien dat je dat item weggegooid hebt (immers ook omdat dat aspect boek maar 50% van de aspects bevat)
zie wel dit trouwens
[ Voor 17% gewijzigd door eehbiertje op 06-07-2023 21:26 ]
Nu net, dat ze de community hebben gehoord en ermee bezig zijn. Nog ff wachten dus voor je je portemonnee mag trekken om stash tabs bij te kopeneehbiertje schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 21:25:
is er ook wat gezegd over stash updates?
zolang dat niet vergroot wordt voel ik weinig motivatie om S1 te gaan spelen eigenlijk..
lees wat over nieuwe items ja leuk.. maar dan moeten we al die oude meuk bewaren ergens.. want zul je net zien dat je dat item weggegooid hebt (immers ook omdat dat aspect boek maar 50% van de aspects bevat)
zie wel dit trouwens
[YouTube: Diablo IV | Season of the Malignant | Announce Trailer]
Tesla M3LR '21
als dat een betaalde optie wordt.. zwaai ik sowieso af en kom ik met de 1e dlc wel terug..London schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 21:32:
[...]
Nu net, dat ze de community hebben gehoord en ermee bezig zijn. Nog ff wachten dus voor je je portemonnee mag trekken om stash tabs bij te kopen

Verwijderd
“ Players also have the option to skip Tiers by spending Platinum at a cost of 200 Platinum per Tier skip.”
Ja enkel cosmetisch maar toch.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2023 22:04 ]
Ja ergens erger ik me eraan, aan de andere kant denk ik ook, ze moeten toch ergens geld mee verdienen. Waarom zou je een game jaren onderhouden als er geen inkomsten binnenkomen.Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:04:
Gadver deze optie is er ook voor de BP:
“ Players also have the option to skip Tiers by spending Platinum at a cost of 200 Platinum per Tier skip.”
Ja enkel cosmetisch maar toch.
Dus zolang het cosmetisch blijft.. en ze genoeg krijgen om maar leuke content te creëren, ben ik blij.
Mij persoonlijk boeit het cosmetische aspect me niks, maar ik heb zo maar het vermoeden dat ze complete speelbare classes achter een platinum transactie gaan zetten.
Verwijderd
Dit kun je toch blijven zeggen? Laag op laag op laag. Iedere keer weer een stapje. Ze zijn niet zielig of zo.Alcmaria schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:10:
[...]
Ja ergens erger ik me eraan, aan de andere kant denk ik ook, ze moeten toch ergens geld mee verdienen. Waarom zou je een game jaren onderhouden als er geen inkomsten binnenkomen.
Dus zolang het cosmetisch blijft.. en ze genoeg krijgen om maar leuke content te creëren, ben ik blij.
Mij persoonlijk boeit het cosmetische aspect me niks, maar ik heb zo maar het vermoeden dat ze complete speelbare classes achter een platinum transactie gaan zetten.
Ik laat me er niet door wegjagen maar een nare smaak blijf ik er bij krijgen.
Maar dit blijft een eindeloze discussie. Ik moest het er weer even uit spugen. De misselijkheid is alweer gezakt.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2023 22:16 ]
Verwijderd
Mooi.
——
:strip_exif()/f/image/p9bU7yfMnU7ilNW7mVqCtnBn.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2023 22:22 ]