Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:11
Het is vooral dat het irritant is om een compleet paragon board te resetten, een paar miljoen goud is het probleem voor de meesten niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22:45
hmm ik had meer verwacht van de stream im eerlijk te zijn niks over loot drops etc.
En vage antwoorden over QoL stuff.

We gaan het meemaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pirke schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:22:
Het is vooral dat het irritant is om een compleet paragon board te resetten, een paar miljoen goud is het probleem voor de meesten niet...
Ik ga er eigenlijk van uit dat die Scroll of Amnesia dat precies doet. De boel in een keer resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:32
Alcmaria schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:10:
[...]

Ja ergens erger ik me eraan, aan de andere kant denk ik ook, ze moeten toch ergens geld mee verdienen. Waarom zou je een game jaren onderhouden als er geen inkomsten binnenkomen.
Dus zolang het cosmetisch blijft.. en ze genoeg krijgen om maar leuke content te creëren, ben ik blij.

Mij persoonlijk boeit het cosmetische aspect me niks, maar ik heb zo maar het vermoeden dat ze complete speelbare classes achter een platinum transactie gaan zetten.
Vergeet niet dat er ook 2 grote expansions, minimaal, gepland zijn. De financiën zou ik me geen zorgen over maken.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Al die Battlepasses hebben volgens mij een optie om tegen betaling levels te skippen.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
MPC60 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:59:
Al die Battlepasses hebben volgens mij een optie om tegen betaling levels te skippen.
Dat kan, maar je kunt never nooit power kopen. Alleen cosmetics. En de free battle pass unlocked niets sneller, sommige dingen daarvan zit vast achter bepaalde levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:18
MPC60 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:59:
er is al vaak uitgelegd dat dat niet gaat gebeuren.
Premium Battle Pass (betalen) levert cosmetische voordelen op, maar nooit power.

Dat is nu echt al heel vaak uitgelegd.

Het wordt/is hetzelfde als PoE: betalen voor cosmetics, de rest is hetzelfde voor free play.
Er zijn genoeg whales die die cosmetics willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
:F :F ben toch geen necro..
lack aan cosmetics voor de sorc is sowieso een ding (ook die shop items)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 09:46
kwam net butcher op hc tegen (wt1 lvl 37) en dacht dat het maar eens moest ipv rennen. En een paar minuten later lag ie de grond te kussen :)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Damn, valt mij erg tegen dat eerste seizoen. Alle nieuwe unique's en legendaries zijn ook meteen beschikbaar op non-season. Je krijgt alleen een mini-story en wat cosmetics. De gems blijven binnen s1 dus ook die neem je niet mee terug. En niet eens een stash-tab; ik zie eigenlijk niet goed waarom ik eraan zou beginnen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
Lekker dan ... M'n HC lvl 32 Sorcerer dood, omdat mijn controller zonodig zonder batterij moest komen te zitten.

Fucking hell ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:36
Yonix schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 23:35:
Lekker dan ... M'n HC lvl 32 Sorcerer dood, omdat mijn controller zonodig zonder batterij moest komen te zitten.

Fucking hell ...
wie speelt er hc met draadloze spullen die je niet kan tracken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patch notes zeggen dat quests gefixed zijn, die niet completed konden worden. Fury Against Fate is nog niet gefixed. 1 ding is wel anders, je kunt de barrier wel attacken, maar je doet geen damage op het ding.
Dus, nog steeds broken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Poops_McGhee schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 03:01:
Patch notes zeggen dat quests gefixed zijn, die niet completed konden worden. Fury Against Fate is nog niet gefixed. 1 ding is wel anders, je kunt de barrier wel attacken, maar je doet geen damage op het ding.
Patch is nog niet live toch? Ik dacht de 17e pas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
Schijnt dat er vannacht honderden shako's in het spel gedropped zijn dmv de mystery chests. Er zou een bug in zitten. Dat is nu gefixed. Dus blijkbaar is de patch toch live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Complete lijst met dingen in seizoen 1 :

https://us.forums.blizzar...ery-underwhelming/77108/5

Gaat om de post van inskey.

[ Voor 9% gewijzigd door Visgek82 op 07-07-2023 06:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:35

Oxigeon

En zo is dat!

Tektoon schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 23:35:
Damn, valt mij erg tegen dat eerste seizoen. Alle nieuwe unique's en legendaries zijn ook meteen beschikbaar op non-season. Je krijgt alleen een mini-story en wat cosmetics. De gems blijven binnen s1 dus ook die neem je niet mee terug. En niet eens een stash-tab; ik zie eigenlijk niet goed waarom ik eraan zou beginnen.
Je krijgt nog wat stuff als je de story complete hebt. Een aspect ofzo? Een scroll en wat ander spul

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08
Wat is er nu precies betaald aan season 1? Alleen de cosmetics?

Misschien geen populaire mening, maar wat heb je aan cosmetics in Diablo4? Je char is te klein toch…

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 23:52
Visgek82 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 06:16:
Schijnt dat er vannacht honderden shako's in het spel gedropped zijn dmv de mystery chests. Er zou een bug in zitten. Dat is nu gefixed. Dus blijkbaar is de patch toch live :)
Dat is nogal een bug eerlijk gezegd… gelet op dat Shako een game changing item is IMHO.

Jammer maar helaas. Ik hoop van het weekend op een bug met een Grandfather dan :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friketje1
  • Laatst online: 16-09 07:49
Helemaal mee eens. Cosmetics zijn tegenwoordig nu eenmaal een verdien model, ik snap ook niet dat mensen er om geven.

Ik kan mij nog goed de ophef herinneren over de "horse armor" in Oblivon. Iedereen vond dat toen belachelijk, geld uitgeven en dan nog voor een dergelijk stom item. Toen is de ellende zo ongeveer begonnen met micro transactions.

[ Voor 8% gewijzigd door friketje1 op 07-07-2023 07:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 18:51
Visgek82 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 06:16:

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Tis mij inmiddels duidelijk dat vannacht een relatief kleine Patch was en dat we de 17de nog een veel grotere kunnen verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eehbiertje
arghhh had vannacht door moeten spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:50

Rmg

1Mark schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 23:11:
[...]

er is al vaak uitgelegd dat dat niet gaat gebeuren.
Premium Battle Pass (betalen) levert cosmetische voordelen op, maar nooit power.

Dat is nu echt al heel vaak uitgelegd.

Het wordt/is hetzelfde als PoE: betalen voor cosmetics, de rest is hetzelfde voor free play.
Er zijn genoeg whales die die cosmetics willen.
Battlepass tier skips, niet character level skips.

Tier skips komen er gewoon, in de Ultimate edition zitten 20 tier skips en er komt een accelerated battlepass

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Heb net maar even de season announcement bekeken en dat valt toch wel een beetje tegen. Ik weet niet precies waarom ik content verwachtte wat meer in de trant van een Path of Exile league zou zijn maar dit lijkt toch wel een beetje karig? Het is in feite gewoon D3 legendary gems die je kan krijgen via een omweg ipv aan het einde van een dungeon/grift.Ook de voorbeeld gem die ze hebben laten zien lijkt me nu niet echt direct een "build changing" toevoeging aan het spel.

Ook het hele format van de aankondiging voelt ontzettend klungelig, naast het feit dat ze totaal niet voorbereid waren forceren ze ook weer Diablo Immortal op de voorgrond. Dat is toch wel iets waar zo'n beetje elke D4 speler een ongemakkelijk gevoel van zou moeten krijgen.

Ik hoop dat ik het verkeerd zie en dat er echt wat substantieels word toegevoegd maar vooralsnog is de hypetrain zonder mij vertrokken. Wat dat betreft hebben ze dit soort aankondigingen bij Path of Exile wel beter voor elkaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 22:07
stickfiguur schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:34:
Heb net maar even de season announcement bekeken en dat valt toch wel een beetje tegen. Ik weet niet precies waarom ik content verwachtte wat meer in de trant van een Path of Exile league zou zijn maar dit lijkt toch wel een beetje karig? Het is in feite gewoon D3 legendary gems die je kan krijgen via een omweg ipv aan het einde van een dungeon/grift.Ook de voorbeeld gem die ze hebben laten zien lijkt me nu niet echt direct een "build changing" toevoeging aan het spel.

Ook het hele format van de aankondiging voelt ontzettend klungelig, naast het feit dat ze totaal niet voorbereid waren forceren ze ook weer Diablo Immortal op de voorgrond. Dat is toch wel iets waar zo'n beetje elke D4 speler een ongemakkelijk gevoel van zou moeten krijgen.

Ik hoop dat ik het verkeerd zie en dat er echt wat substantieels word toegevoegd maar vooralsnog is de hypetrain zonder mij vertrokken. Wat dat betreft hebben ze dit soort aankondigingen bij Path of Exile wel beter voor elkaar.
Vond die hele presentatie ook erg amateuristisch overkomen met echt domme grappen etc, ze zouden een andere format voor de aankondigingen van nieuwe seasons enzo moet gebruiken want dit was niet om aan te gluren.

Nieuwe season doet mij ook niet zoveel moet ik zeggen, vind het maar op een saai thema/verhaal lijken en die gem achtige dingen die je moet looten met extra powers lijken me ook niks, zou toch denken dat ze wel wat beters kunnen bedenken bij blizzard.

Maar waarschijnlijk verwachten we allemaal ook iets teveel van seasons, tis immers geen expansion.

Gelukkig vermaak ik me nog wel gewoon erg goed met de game maar weet niet of ik veel tijd in die season ga gooien.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik alles bij elkaar optel van wat ze aangekondigd hebben gisteren kan ik niet zeggen dat het heel indrukwekkend was. Het grootste onderdeel lijkt de battlepass journey. Een soort superglyph in gem vorm klinkt leuk maar niet meer dan dat. Als dit is wat een season inhoudt is dat niet iets waar ik iedere 3 maanden van sta te springen.
Ik heb de Premium battlepass en veel zin om een nieuw Character te beginnen dus het komt sowieso helemaal goed dit eerste seizoen. ;) Maar de keren daarop: dat zien we dan wel weer, we gaan zien hoe het allemaal uitpakt.

@Stylze verwachten we echt teveel? Kan mij herinneren dat seasons behoorlijk groot gingen worden volgens Blizzard. Wie weet hebben ze een hoop niet verteld gisteren, dat kan ook nog.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2023 08:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wel mee eens ja. Vond het ook super ongemakkelijk dat die D4 dev echt wel 5x moest benadrukken dat de battle pass echt alleen maar cosmetics bevat.

Voor wat betreft season 1 wil ik het echt even afwachten. De mechanic zelf lijkt me wel tof maar ik weet niet of het dusdanig tof is dat het een langere life cycle op gaat leveren dan D3 had.

Wat ik zelf het meest zorgwekkende vind is dat de Diablo chief (Rod Fergusson) schijnbaar verbaasd oogde dat uniques niet konden droppen in Helltides. En dat terwijl ze allemaal pretenderen de game zelf ook veel te spelen. Of die verbazing dan geveinsd was, geen idee, maar een goed signaal geef je er niet mee af. Ook het extra benoemen van dat ze op de hoogte zijn van de dingen die spelen maar dat het tijd kost om dit te fixen vind ik een beetje makkelijk. Alsof D4 in 6 maanden gemaakt is en niet uitgebreide alpha en beta tests heeft gehad? En dan zou het nu opeens 2 seasons of meer kosten om een simpele gem tab te maken? Blizzard Activision moet niet gaan doen alsof ze een small indie dev zijn, kom op ff...

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jinn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 17:05
Poops_McGhee schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 03:01:
Ik kwam deze quest gister ook tegen, kon de barrier wel slopen maar daarna was hij alsnog bugged. De NPCs liepen niet mee naar de nieuwe ruimte en die nieuwe ruimte was leeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En zo zie je maar, ook bij Blizzard (of misschien juist bij Blizzard): nooit (hoge) verwachtingen hebben. Want het valt eigenlijk gewoon enorm vaak tegen.

Lage verwachting hebben creëert uiteindelijk minder teleurstelling of zelfs juist een blijde verrassing. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:33

Dazzler2120

FP ProMod

Het eerste seizoen werd al heel lang van gezegd dat ze gingen voort borduren op wat ze nu hebben, dus nog weinig écht nieuwe content. Komt wel wat nieuws bij maar er wordt voor nu vooral bij de basis gebleven.

Het format kan je leuk vinden of niet, ik vind het wel grappig / toegankelijk overkomen zo

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
Stylze schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:41:
[...]

Maar waarschijnlijk verwachten we allemaal ook iets teveel van seasons, tis immers geen expansion.
Ik denk dat, in mijn geval, ik toch snel de vergelijking maak(/wil maken) met Path of Exile waar ze elke patch toch weer een heel nieuw game system toevoegen met vaak redelijk wat diepgang. Het toevoegen van 1 speciaal type elite die een speciale gem kan droppen en een tunnel waar je een grotere kans hebt op dat soort elites vind ik een beetje oppervlakkig en heeft mijn droom wel doen barsten dat ze eindelijk wat meer moeite gaan steken in de diablo seasons. Dit is helaas gewoon verder gaan met hoe ze seasons deden bij Diablo 3.
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:42:
Als dit is wat een season inhoudt is dat niet iets waar ik iedere 3 maanden van sta te springen.
Precies, als dit het niveau is wat we kunnen verwachten dan verwacht ik niet dat het er heel veel boeiender op word naarmate we meer seasons krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:28
Stylze schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:41:
[...]

Ik zie het eigenlijk ook als gewoon een 2e char levellen maar dan met wat extra's. Sorc is nu lvl97dus ik ga de 100 wel halen voor S1.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
Dazzler2120 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:50:
[...]

Het format kan je leuk vinden of niet, ik vind het wel grappig / toegankelijk overkomen zo
Het is meer dat het overkomt alsof ze niets voorbereid hebben, het leek vrij random dat ze ineens een filmpje half lieten zien en dan nog 3x hetzelfde filmpje afgebroken op andere momenten. Persoonlijk heb ik liever een goede trailer met de background story en gameplay videos van wat de season toevoegd. Misschien een preview van wat legendary effecten er in gemixt. En daarna kunnen ze lekker kletsen over van alles en nog wat. Nu was het zo'n loshangend zooitje en heb ik het gevoel dat ze niet zo compleet waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
stickfiguur schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:51:
[...]

Ik denk dat, in mijn geval, ik toch snel de vergelijking maak(/wil maken) met Path of Exile waar ze elke patch toch weer een heel nieuw game system toevoegen met vaak redelijk wat diepgang.
Als nieuwe speler PoE beginnen of een paar seizoen overslaan heeft dan wel als minpunt dat je een gigantisch aantal systemen opeens aan moet leren. Vond dat zelf als iemand die PoE bij launch een paar maanden gespeeld hebt en toen een aantal jaar later weer zo overweldigend dat het eigenlijk weghaalt van de speelervaring ipv. toevoegt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Jongens jongens, zijn we niet allemaal te negatief bezig? Ik wil nogmaals even aanhalen hoe D3 was toen het net uit was. Daar was zelfs geen sprake van seasons, alles was extreem ongebalanceerd, er was een RMAH, heck, wat ik zelfs nog heel goed herinner was dat je niet eens voorbij act 2 geraakte in Torment.

Om dan nog te zwijgen over de launch, die was verschrikkelijk.
Komt wel goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Zijn er nu echt mensen welke denken dat Diablo voor een eerste expansion het écht waard is? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
stickfiguur schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:51:
[...]

Ik denk dat, in mijn geval, ik toch snel de vergelijking maak(/wil maken) met Path of Exile waar ze elke patch toch weer een heel nieuw game system toevoegen met vaak redelijk wat diepgang. Het toevoegen van 1 speciaal type elite die een speciale gem kan droppen en een tunnel waar je een grotere kans hebt op dat soort elites vind ik een beetje oppervlakkig en heeft mijn droom wel doen barsten dat ze eindelijk wat meer moeite gaan steken in de diablo seasons. Dit is helaas gewoon verder gaan met hoe ze seasons deden bij Diablo 3.

[...]

Precies, als dit het niveau is wat we kunnen verwachten dan verwacht ik niet dat het er heel veel boeiender op word naarmate we meer seasons krijgen.
Even voor mijn beeldvorming,
Was PoE Season 1 echt zo denderend t.o.v. de basegame dan? Volgens mij is dat toch ook allemaal later pas gekomen?

Bij Diablo stond Season 1 grotendeels klaar voordat het spel live ging. Daarna hebben ze 1 maand gehad om wat dingetjes te tweaken. Voor Season 2 hebben ze nu veel meer feedback om daar een richting voor te bepalen. Als je meer had verwacht van season 1, ligt dat écht aan je eigen verwachtingspatroon naar mijn mening

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
Notlupus schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:54:
[...]

Als nieuwe speler PoE beginnen of een paar seizoen overslaan heeft dan wel als minpunt dat je een gigantisch aantal systemen opeens aan moet leren. Vond dat zelf als iemand die PoE bij launch een paar maanden gespeeld hebt en toen een aantal jaar later weer zo overweldigend dat het eigenlijk weghaalt van de speelervaring ipv. toevoegt.
Het is natuurlijk een keuze om al die content te behouden, en Path of Exile is natuurlijk iets minder casual dan Diablo 4. Dat is prima. Maar ik bedoel alleen dat het systeem wat ze toevoegen (vaak) meer dan een paar dagen content toevoegd aan de base game. Gebaseerd op deze stream lijkt het me nogal eendimensionaal.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 1Mark
Montaner schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:55:
Zijn er nu echt mensen welke denken dat Diablo voor een eerste expansion het écht waard is? :)
euh ja, ik heb er al veel plezier uitgehaald so far. En straks mijn 2e character tijdens S1 starten en dan heb ik best wel weer een andere ervaring

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dazzler2120 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:57:
[...]

Was PoE Season 1 echt zo denderend t.o.v. de basegame dan? Volgens mij is dat toch ook allemaal later pas gekomen?

Bij Diablo stond Season 1 grotendeels klaar voordat het spel live ging. Daarna hebben ze 1 maand gehad om wat dingetjes te tweaken. Voor Season 2 hebben ze nu veel meer feedback om daar een richting voor te bepalen. Als je meer had verwacht van season 1, ligt dat écht aan je eigen verwachtingspatroon naar mijn mening
Path of Exile had echter niet ruim 20 jaar aan game ervaring om uit te putten, zoals D4 dat wel heeft :P Daarom vind ik de ''D3 was ook niet top bij de launch'' comments een beetje goedkoop. Dat impliceert namelijk dat ze niets geleerd hebben bij Blizzard.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stickfiguur
Dazzler2120 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:57:
[...]

Uiteraard was dat ook wat minder indrukwekkend dan wat ze nu hebben, het was toendertijd ook een echte indie studio met niet zoveel dev capaciteit. Tevens denk ik dat ze toch wel (een van de) pioniers waren wat betreft zulke content toevoegen elke league. Blizzard heeft een gigantisch budget, genoeg developers en kan afkijken bij de concurrentie.

Op de een of andere manier vind ik een 'het is het eerste seizoen pas' dan niet echt een heel sterk argument.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 1Mark
De PoE seasons zijn echt top. Sommige zijn wat leuker dan andere, maar de themes zijn meestal leuk en er zit veel nieuwe content in. Soms zelfs belachelijk veel replayability wat nog jaren leuk blijft (zoals Delve).

Ik hoop dat dat bij Diablo ook gaat gebeuren. Die Malignant gems en Tunnels (soort dungeon?) kunnen echt wel gaaf uitpakken en ook leuk blijven in de eternal realms en nieuwe seasons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
1Mark schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:59:
[...]

euh ja, ik heb er al veel plezier uitgehaald so far. En straks mijn 2e character tijdens S1 starten en dan heb ik best wel weer een andere ervaring
Dat zag ik ook niet, ik heb D2 zonder LoD en D3 zonder RoS gespeeld.. maar pas na de expansions werd het spel echt goed. Bij D4 lijkt dit exact weer zo, en bij alle 3 heb ik veel plezier gehad zonder de expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 16:21
London schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 21:32:
[...]

Nu net, dat ze de community hebben gehoord en ermee bezig zijn. Nog ff wachten dus voor je je portemonnee mag trekken om stash tabs bij te kopen ;)
Is dit dan alleen voor season 1? Want je kunt toch gewoon stash tabs bijkopen momenteel met 100.000 gold of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
MiramarVTM schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:15:
[...]

Is dit dan alleen voor season 1? Want je kunt toch gewoon stash tabs bijkopen momenteel met 100.000 gold of zo?
Mensen vinden dat we te weinig stashspace hebben. Blizzard heeft aangegeven te kijken om de stashspace te vergroten.
Volgens mij is dit niet iets dat per definitie doorgevoerd gaat worden met/voor season 1, maar gewoon in het algemeen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Visgek82
Absoluut. elke cent. heb sinds launch elke dag 2+ uur gespeeld. dat kan ik van zeer weinig games zeggen.

[ Voor 15% gewijzigd door Visgek82 op 07-07-2023 09:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
YouTube: Diablo 4 Season 1 Revealed: Release Date, Theme, Battle Pass

Filmpje van Rhykker over het seizoen en de livestream.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JTibben
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-07 15:43
Jinn schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:46:
[...]

Ik kwam deze quest gister ook tegen, kon de barrier wel slopen maar daarna was hij alsnog bugged. De NPCs liepen niet mee naar de nieuwe ruimt en die nieuwe ruimte was leeg.
Er is een oplossing voor. Ik liep tegen hetzelfde aan. Buiten is er een event, als je deze eerst afrond en daarna naar binnen gaat zou het opgelost moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:56
Denk je dat je in een thread waar vrijwel alleen DIV spelers in kijken een representatief antwoord krijgt?

Wat mij betreft waarschijnlijk niet, heb nu een sorc. op lvl 80 maar heb het wel weer gezien, ruim daarvoor eigenlijk al.
Upgrades vind je niet of nauwelijks en zijn vaak van het niveau, euh misschien zijn ze beter, misschien ook niet maar daar kom je nooit achter.
En de hoeveelheid CC door monsters en one-shots was ik al heel snel zat eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
Dazzler2120 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:20:
[...]

Mensen vinden dat we te weinig stashspace hebben. Blizzard heeft aangegeven te kijken om de stashspace te vergroten.
Volgens mij is dit niet iets dat per definitie doorgevoerd gaat worden met/voor season 1, maar gewoon in het algemeen.
Je gems verhuizen naar een apart tabje toch? Dat scheelt eventueel al een halve stash tab ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
lolgast schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:28:
[...]

Je gems verhuizen naar een apart tabje toch? Dat scheelt eventueel al een halve stash tab ;)
Waarom zou je überhaupt gems bewaren? Die loot je toch gewoon tijdens een dungeon run als je echt eentje nodig hebt :?
Ik raap op geen enkele char gems op eigenlijk. Alleen als ik een open gem-slot heb, wat ook maar zelden voorkomt.

[ Voor 14% gewijzigd door Dazzler2120 op 07-07-2023 09:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Dazzler2120 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:29:
[...]

Waarom zou je überhaupt gems bewaren? Die loot je toch gewoon tijdens een dungeon run als je echt eentje nodig hebt :?
Ik raap op geen enkele char gems op eigenlijk. Alleen als ik een open gem-slot heb, wat ook maar zelden voorkomt.
Ja grappig.. ik doe dat dus ook niet meer, in het begin was ik als een eekhoorn die nootjes verzameld alle gems aan het stacken. Maar nu heb ik alles weggedaan en bouw alleen gems als ik er 1tje nodig heb.

Ze droppen ook gewoon echt best bijzonder veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:54
Dazzler2120 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:29:
[...]

Ik loot ze wel. Maar niet expres. Ik druk nooit op a als ik een gem zie en toch heb ik er altijd bergen in mijn inventory. Het zou mooi zijn als alleen de hoogste gem dropt. Dat zou vervuiling al verhelpen daar je nu regular, flawless en royal allemaal per ongeluk opraapt en zo een regel aan inventory space kwijt bent. Zeker als je zo lui bent als ik en die dingen eens per week en masse op de grond gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:50

Woohooo

Smilie, James Smilie

Er zit toch wel een grote nerf in de item balance zonder % aspects.

[ Voor 27% gewijzigd door Woohooo op 07-07-2023 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Rmg schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:24:
[...]

Battlepass tier skips, niet character level skips.

Tier skips komen er gewoon, in de Ultimate edition zitten 20 tier skips en er komt een accelerated battlepass
Dit is wat ik bedoelde inderdaad. Beetje ongelukkig geformuleerd door mij. :P

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Twee weken tijd om de renown grind af te maken, challenge accepted :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1Mark
Montaner schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:05:
[...]

Dat zag ik ook niet, ik heb D2 zonder LoD en D3 zonder RoS gespeeld.. maar pas na de expansions werd het spel echt goed. Bij D4 lijkt dit exact weer zo, en bij alle 3 heb ik veel plezier gehad zonder de expansion.
Maar waarom speel je een spel dat je niet echt goed vindt? :?

Dan kan je beter een ander spel spelen die je wel echt goed vindt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:03

Aganim

I have a cunning plan..

JTibben schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:24:
[...]

Er is een oplossing voor. Ik liep tegen hetzelfde aan. Buiten is er een event, als je deze eerst afrond en daarna naar binnen gaat zou het opgelost moeten zijn.
Nee, dat heeft er niets mee te maken. Ik heb die quest al onnoemelijk vaak geprobeerd. Met afronden van het event, zonder afronden event. Na volledig uitgelogd te zijn, eerst vanuit een ander gebied komen, direct buiten de grot spawnen en dat in diverse combinaties met wel of niet clearen van het event. Ik heb er nog geen logica in kunnen ontdekken, tot nu toe werkt het simpelweg gewoon nooit.

Dat verhaal over het clearen van het event lijkt meer een confirmation bias, als de quest het toevallig werkt na het clearen van het event wordt het daaraan toegeschreven. Maar correlatie is geen causaliteit.

[ Voor 4% gewijzigd door Aganim op 07-07-2023 10:01 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 12:34
Diablo 4 1.0.4 update

Gameplay
Fixed an issue where the damage multiplier for Enhanced Frozen Orb wasn’t applying correctly.
Fixed an issue where enemies with the Vortex affix would deal damage through Immunity.
Fixed an issue where the Elixir of Expertise was reducing resource cost by 10% instead of the displayed 20% value.
Fixed an issue where the damage bonus from the Paragon Subdue Glyph would be applied to any target instead of only Vulnerable targets.
Fixed an issue where the Barbarian’s Whirlwind ability would briefly stop channeling when a Cooldown skill was cast while using it.
Fixed an issue where the guaranteed Overpower buff from the Barbarian’s Earthstriker’s Aspect would be consumed upon gaining any other buff.
Fixed an issue where the player character would freeze when using the Rogue’s Shadow Step skill if used outside the range of your intended target.
Fixed an issue where the player could not rotate when casting a Channeled Skill if using a one-hand weapon with no off-hand item equipped.
Fixed an issue where the Cursed Scrolls in Fields of Hatred had a lower cooldown than the displayed 5-minute cooldown.
Fixed an issue where Aspects that deal flat damage imprinted through the Codex of Power scaled with player level instead of item power.
Fixed an issue where the Necromancer’s Shadow Mages weren’t applying extra shadow damage through the Shadowblight Key Passive.
Fixed an issue where Cheat Death effects would not trigger if you died while mounted.
Quests and Dungeons
Fixed an issue where a traversal wouldn’t appear during the The Blind Eye quest, blocking progression.
Fixed an issue where the Mother’s Judgement enemy would spawn before the player entered the encounter during the Whispers from the Past quest.
Fixed multiple issues where Quest progress would be blocked if the player used a Town Portal during specific sequences.
Fixed various other issues that prevented progression for multiple Quests.
Fixed an issue where the Forgotten Depths dungeon had one fewer prisoner to release than intended.
Fixed an issue where teleporting to Wejinhani during the Witch of the Wastes quest would force the player to drop the Vial of Quicksilver, despite the town being an allowed area for the quest.
Fixed an issue where the Cultist’s Refuge, Howling Warren and Luban’s Rest dungeons couldn’t be completed if the Butcher appeared and was not killed.
Fixed an issue where Treasure Goblins slain in a Nightmare Dungeon with the Death Pulse Affix would deal significantly more damage than intended with its post-death explosion.
Fixed an issue where the Mirage quest couldn’t properly be completed.

UI
Fixed an issue where the QR code used for account linking on console was improperly sized, which made scanning it difficult.
Fixed an issue where the Imprint cost for Legendary Aspects would be inaccurately displayed.
Fixed an issue where players on Console would be unable to navigate the Shop after using the Buy More Platinum button.
Fixed an issue where the Upgrade Glyph tab wouldn’t close after moving away from the Awakened Glyphstone.
Fixed an issue where a Skill unlocked by item contribution did not have an Assign Skill button in its tooltip.
Fixed an issue where trading a partial stack while playing with a controller would display a full stack in the tooltip.
Fixed an issue where the Weekly Reward Cache for defeating a World Boss would display as available if there was an active Whisper for defeating the boss, even when the Cache had already been claimed previously.

Miscellaneous
Fixed an issue where the NPC Arlo couldn’t be interacted with.
Fixed an issue where the Fields of Hatred Killer Cosmetic Set was missing helmets for Druid, Necromancer, and Rogue.
Fixed an issue where the cost of the Sturdy Saddle Cosmetic from the Stable Vendor would scale with the player character’s Level.
Fixed an issue where players could lure the Seething Abomination boss in the Alzuuda Fields of Hatred zone to a location where they could damage it, but it couldn’t damage them.
Fixed an issue where Mount Cosmetics would not properly display if applied while actively mounted.
Fixed an issue where the camera would pan from the point of death back to the respawn point instead of instantly moving for players in Local Co-Op.
Fixed an issue where the player and NPC would disappear during a dialogue sequence if the player was actively under the effect of a Conduit shrine. (Demonic trickery strikes again!)
Various Localization fixes.
Various other interface and accessibility Improvements.
Further stability, performance, and visual improvements across all platforms.
Fixed an issue where transmogs on off-hand Items for Sorcerers would reset upon performing any Inventory action.

Gameplay Adjustments
Helltide chests can now drop Unique items.
The bosses Vhenard, Brol, and Cyhrach have had their health pools and damage output reduced.
The cap for crafting materials has been increased from 999 to 9999.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-09 09:14
London schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:14:
[...]

Hear hear. Wat ik overigens best jammer vind, want als het niet zulke smerige money grab zou zijn had ik Diablo Immortal best tof gevonden. Maar volgens mij is het zelfs verboden in Nederland ivm de gokwet :D
Voor zover ik weet ik het niet expliciet verboden hier (vooral niet na de zaak die EA gewonnen heeft uit mijn hoofd over de FUT card packs), maar heeft Blizzard gekozen het hier niet uit te brengen omdat ze hun business in NL en BE via 1 kantoor hebben lopen (en volgens mij LUX ook), en het in België wel verboden is. NL en Luxemburg lijken daar dus in meegenomen te worden terwijl een verbod hier niet nodig zou zijn.

Ik vermoed dat ze ingeschat hebben dat het geld dat ze in NL zouden verdienen niet opweegt tegen de kosten die ze zouden moeten maken om hun gebruikelijke distributie kanalen te splitsen. Een simpele risk v.s reward berekening dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MPC60 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:47:
[...]

Dit is wat ik bedoelde inderdaad. Beetje ongelukkig geformuleerd door mij. :P
Hij had het ook beter kunnen formuleren: de accelerated BP zit in de Ultimate Edition. ;)

Hoe meer ik nadenk over wat er gister is verteld hoe meer ik besef hoe mager het was. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2023 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Die patchnotes zijn wel erg lame zeg. Allemaal changes maar zonder duidelijk verhaal erbij wat dit nu betekent. Kom je er opeens achter dat verschillende aspects de minimale roll hebben gekregen en mag je weer opnieuw farmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Laatst online: 15-09 14:59
Vind je op hoger level betere items? Ik ben nu 71 maar enkel troep hoewel item power wel 800+ kan zijn. Spullen met bijv 6 werewolf damage, 10 earth crit damage, 15 int en +2 lightning storm ofzo. Nog niet een keer iets met een goede combinatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
Cpt.Chaos schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 10:44:
Vind je op hoger level betere items? Ik ben nu 71 maar enkel troep hoewel item power wel 800+ kan zijn. Spullen met bijv 6 werewolf damage, 10 earth crit damage, 15 int en +2 lightning storm ofzo. Nog niet een keer iets met een goede combinatie.
De combi van gewenste opties kun je ook op lagere items krijgen, dat is geluk hebben.

Hogere ilvl geeft weinig meerwaarde.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
DaWizza schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 10:47:
[...]

De combi van gewenste opties kun je ook op lagere items krijgen, dat is geluk hebben.

Hogere ilvl geeft weinig meerwaarde.
Hogere ilvl geeft hogere stats rolls toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
Dazzler2120 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 10:49:
[...]

Vandaar de "weinig meerwaarde"
Ik vind het weinig toevoegen om een hoop uit te geven aan misschien iets meer dmg vanwege eenzelfde item met +10 ilvl.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-09 10:30
Bossie schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:53:
Voor de renown hoef je toch eigenlijk alleen de statues & map discovery te doen die mee gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
So_Surreal schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 10:56:
[...]

Voor de renown hoef je toch eigenlijk alleen de statues & map discovery te doen die mee gaan?
Nouja je wilt wel max renown rewards in iedere zone unlocken, zodat je alle paragon points ook beschikbaar hebt zonder daar extra voor te moeten grinden.
Max renown in een zone red je niet met alleen map discovery en statues, daar zal je ook dungeons voor moeten doen en wat sidequests

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben ondertussen level 73 en het gaat met levelen inderdaad wel steeds trager. Maar, gisteren vond ik opeens hier eentje van (geen screenshot van mijzelf, maar wel soortgelijke roll):

Afbeeldingslocatie: https://dotesports.com/wp-content/uploads/2023/06/image-213.png

Die doet voor mijn bone spirit necro meer dan ik dacht en sowieso ziet het er heerlijk spectaculair uit. Hele veld vol met corpses en dan Corpse Explosion spammen en de skeletons zien rennen en exploderen, love it! Voor een non-minion necro echt een aanrader om te zoeken! Ik kan nu ook zowaar de eerste NM dungeons op WT4 redelijk fastsoenlijk clearen zonder dood te gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door spaceboy op 07-07-2023 11:09 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1Mark
Wat @So_Surreal bedoelt is dat de renown van alleen altars en exploration mee gaan naar je S1 characters.
Dus in S1 begin je met ongeveer 2,5 rewards per area en de rest moet je opnieuw farmen (strongholds, dungeons, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
spelen er hier ook mensen HC?

ik vind Diablo 4 best gaaf maar vind alleen HC mode echt leuk. tot nu zijn al mijn characters dood door server related lag spikes. 8 seconden rennen terwijl alles stil staat en dan ineens beweegt alles en ben je dood.

servers lijken zo slecht te zijn dat HC gewoon geen optie is. nog 1 maal proberen denk ik. weer dood door lag dan uninstall ik en wacht ik geduldig voor POE 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Flghter1982 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:10:

ik vind Diablo 4 best gaaf maar vind alleen HC mode echt leuk. tot nu zijn al mijn characters dood door server related lag spikes. 8 seconden rennen terwijl alles stil staat en dan ineens beweegt alles en ben je dood.

servers lijken zo slecht te zijn dat HC gewoon geen optie is. nog 1 maal proberen denk ik. weer dood door lag dan uninstall ik en wacht ik geduldig voor POE 2.
Ik twijfel steeds om een HC character te beginnen. Maar vooral omdat ik die trophy (reach HC level 50) op de PS5 wil halen. Maar ik wacht nog op een stabielere omgeving, want ik dat soort gekloot met dingen waar je echt niets aan kunt doen wil ik niet bloot worden gesteld. Ook weet ik nog niet wel char ik moet hebben om het meest safe te zijn. Iemand tips? Welke class is het best in defence en gaat (dus) het minst dood? (als je je een beetje beheerst)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou wat meer willen horen over de malignant hearts. Een dikke armor versie zou bijvoorbeeld veel kunnen betekenen voor de Sorc en dus de keus makkelijker maken voor mij tussen Sorc of Necro in S1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod

Ik heb een lvl 80 SC rogue, maar ben nu, tot seasons begint, een HC begonnen :)
Het is wel leuk en het voegt wel echt iets toe vind ik.
Ik heb wel eens lag spikes, maar tot nu toe heeft geen van de spikes mij een character gekost. Lagg is wel echt de meest vervelende manier om een character te verliezen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76

Ik heb dit toevallig gister 1x en vanochtend 1x meegemaakt maar daarvoor nog nooit dus om nu te zeggen dat de servers zo slecht zijn... denk dat het wellicht met het patchen te maken had. Er stond een waarschuwing volgens mij gister bij het opstarten. Beide keren heb ik het overleefd overigens weliswaar in SC maar wel met mijn sorc dus dat is best een prestatie.

Kun je niet met je HC char gewoon gelijk op ALT-F4 rammen als je in zo'n situatie komt? Als je merkt dat die lag spike er is, Q spammen tot je ALT-F4 kunt doen. Niet zeker of t werkt.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
JohnnyV76 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:23:
[...]

Ik heb dit toevallig gister 1x en vanochtend 1x meegemaakt maar daarvoor nog nooit dus om nu te zeggen dat de servers zo slecht zijn... denk dat het wellicht met het patchen te maken had. Er stond een waarschuwing volgens mij gister bij het opstarten. Beide keren heb ik het overleefd overigens weliswaar in SC maar wel met mijn sorc dus dat is best een prestatie.

Kun je niet met je HC char gewoon gelijk op ALT-F4 rammen als je in zo'n situatie komt? Als je merkt dat die lag spike er is, Q spammen tot je ALT-F4 kunt doen. Niet zeker of t werkt.
nee werkt niet. geen enkele ability van mij werkt tijdens zo'n lagspike. geen pots.. geen skills. geen scroll of escape. maar de vijanden slaan op de achtergrond gewoon door. alt f4 resulteerd in afsluiten spel maar je character blijft dan nog gewoon in de game. ik geloof dat het record wat getest was op 3 minuten staat. best heel kansloos dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:05
Ik lees net dat de wereld op WT2 stopt met scalen op level 50 als je de campaign nog niet hebt voltooid, klopt dat? Ik ben net pas in Act III en ga al richting de 50, moet ik de side quests maar even laten voor wat het zijn om te voorkomen dat ik door de verhaallijn heen banjer zonder uitdaging?

[ Voor 9% gewijzigd door Marrtijn op 07-07-2023 11:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• howolowitz
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 28-11-2024
Dazzler2120 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 10:49:
[...]

Er zijn bepaalde breekpunten wanneer de stats echt een sprong maken.
All Item Power Breakpoint Levels in Diablo 4:
Level 1: Power 1 – 149
Level 2: Power 150 – 339
Level 3: Power 340 – 459
Level 4: Power 460 – 624
Level 5: Power 625 – 724
Level 6: Power 725+

Als je over zo'n punt heen gaat maken je stats een grote sprong. Let daar dus op of je met upgrades over die punten heen kan gaan (+5 ilvl per upgrade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Marrtijn schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:27:
Ik lees net dat de wereld op WT2 stopt met scalen op level 50 als je de campaign nog niet hebt voltooid, klopt dat? Ik ben net pas in Act III en ga al richting de 50, moet ik de side quests maar even laten voor wat het zijn om te voorkomen dat ik door de verhaallijn heen banjer zonder uitdaging?
Zou ik doen ja. Kun je die sidequests doen op WT3 of 4 en krijg je er meer XP en kans op betere items voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 09:29

ResuCigam

BOFH

Ja je kunt het beste de sidequests even bewaren tot je met de verhaallijn klaar bent, die schalen wel mee.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:53:
Hoeft niet per se he :P Lillith statues en map exploration is mainly het enige wat je al gedaan wil hebben :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
spaceboy schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:07:
Ik ben ondertussen level 73 en het gaat met levelen inderdaad wel steeds trager. Maar, gisteren vond ik opeens hier eentje van (geen screenshot van mijzelf, maar wel soortgelijke roll):

[Afbeelding]

Die doet voor mijn bone spirit necro meer dan ik dacht en sowieso ziet het er heerlijk spectaculair uit. Hele veld vol met corpses en dan Corpse Explosion spammen en de skeletons zien rennen en exploderen, love it! Voor een non-minion necro echt een aanrader om te zoeken! Ik kan nu ook zowaar de eerste NM dungeons op WT4 redelijk fastsoenlijk clearen zonder dood te gaan.
Ik ben 68 ofzo, maar ik neem aan dat dit niet helpt tegen die skelleton crossbows die je van ver (soms niet eens zichtbaar) snipen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Bossie schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:34:
[...]

Ik ben 68 ofzo, maar ik neem aan dat dit niet helpt tegen die skelleton crossbows die je van ver (soms niet eens zichtbaar) snipen :+
Nee, die zijn shit. Je moet wel blijven bewegen. Sowieso handig om corpse tendrils een beetje goed te plaatsen. Die trekken de crossbow klojo's ook wel mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flghter1982
mijn mening over D4 so far:

het is eigenlijk niet eens een hele goede game in de huidige status.

- bosses hebben weinig variatie in hun aanvallen. steeds dezelfde rotatie of trigger bij een health %
- 0 quality of life in de game, dingen die je tegenwoordig als standaard mag beschouwen.
- items die je niet kan droppen tijdens bewegen. of vast houden en droppen terwijl je inventory weer sluit.
- je moet items oppakken om de stats te kunnen zien
- geen aoe loot voor quest items
- mount pathing is verschrikkelijk slecht
- weinig tot geen dungeon variatie / bosses

de game heeft echt wel potential maar in de huidge staat is het eigenlijk best triest te noemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Flghter1982 op 07-07-2023 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
spaceboy schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:07:

[Afbeelding]

Ik heb deze ook sinds gisteren maar mijn sacred gloves met +3 bone spear en 10% crit chance zijn, hoewel minder hilarisch, een stuk efficiënter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
spaceboy schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:37:
[...]

Nee, die zijn shit. Je moet wel blijven bewegen. Sowieso handig om corpse tendrils een beetje goed te plaatsen. Die trekken de crossbow klojo's ook wel mee.
Ik heb een build zonder CT momenteel, aangezien ik nu de upgrade van sacred naar ancestral gear aan het doen is het niet het juiste moment om alles om te gooien.

Waarschijnlijk later wel weer terug naar CE/CT met blight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als dit al gebeurd, ga je tegen het einde van de campaign ook niet zo heel snel meer. Tegen het einde van de campaign ben je namelijk level 50. Maar inderdaad, de sidequests kun je het beste als laatste doen begreep ik. En is volgens mij ook meermaals hier in het topic al gezegd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Flghter1982 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:43:

- bosses hebben weinig variatie in hun aanvallen. steeds dezelfde rotatie of trigger bij een health %
- 0 quality of life in de game, dingen die je tegenwoordig als standaard mag beschouwen.
- items die je niet kan droppen tijdens bewegen. of vast houden en droppen terwijl je inventory weer sluit.
Deels mee eens wat de QoL dingen betreft, die verwacht ik over een paar patches wel opgelost te zien worden. Dungeons zullen we in season 1 zien of ze de feedback hebben begrepen, aangezien die promintent onderdeel zijn van de mechanics.
Bosses hebben al meer variatie dan in D3, maar er mag best nog wat variatie bij in sommige gevallen.
de game heeft echt wel potential maar in de huidge staat is het eigenlijk best triest te noemen.
Ieder recht op zijn/haar mening natuurlijk, maar persoonlijk vind ik het best een goeie game al, met veel meer potentie. Scheelt misschien dat ik pas rond de 50 ben en niet in de 70-100 grind zit, maar ook daarvan denk ik dat ze dat op korte termijn gaan proberen te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
Niks moet. Ik was ook level 56 of 58 ofzo toen ik de campaign haalde. Het wordt wel iets makkelijker inderdaad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje

klinkt als het rubberbanding / out of sync probleem.
wifi? heb het met mijn mocca netwerk ook.. dan vlieg ik door de map heen soms (en weer terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
eehbiertje schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:11:
[...]

klinkt als het rubberbanding / out of sync probleem.
wifi? heb het met mijn mocca netwerk ook.. dan vlieg ik door de map heen soms (en weer terug)
nee de verbinding is bekabeld en heeft geen issues. 11ms in de meeste games zonder interupties. het is echt server sided. de rest gaat ook gewoon door op het 2e scherm zonder issues. (twitch.tv) etc.

zelfs een speedtest tijdens zo'n lagspike haalt gewoon volle snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Flghter1982 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:13:
[...]

nee de verbinding is bekabeld en heeft geen issues. 11ms in de meeste games zonder interupties. het is echt server sided. de rest gaat ook gewoon door op het 2e scherm zonder issues. (twitch.tv) etc.

Klopt heb zelfde met mijn mocca maar er zit dus een server sided gedeelte in die kijkt waar je bent en welke spell je doet enz.. Soort anti cheat En die Staat Iets te fijn afgesteld.. Als je ook maar iets qua vertraging hebt tussendoor krijg je dus dat je spells enz wel werken maar de mobs stil staan.. En dan in 1x ben je 5 sec verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
hopelijk kunnen ze dat oplossen dan. want op dit moment is HC niet de vraag OF maar Wanneer je dood gaat door lag / rubberbanding / of client dc's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
@Flghter1982 ja kan de kabel die hier midden door het huis over de vloer ligt ook weg
heb dus ook glasvezel ook rond de 10 msec normaal.. alleen hiermee af en toe dat de data niet goed over komt.

zodoende die kabel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
Ik heb net de renown grind in HC afgerond (en daarmee ook meteen alle aspects). Meteen naar WT3 gehopt en eigenlijk gaat dat best lekker. Ik heb geen Sacred gear maar zo level 55 gaat best goed eigenlijk. Net een Legion meegepakt, maar geen nuttige drops helaas. Wat bijzonder is als alles vervangen moet worden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22:45

hmm triest is geen groot woord, ik heb me nu al 400+ uur vermaakt met het spel dus voor mij scoort het goed.
Is het perfect? nee, zit alle QoL erin? nee.
Maar ik zou de game nog steeds aanbevelen aan mensen, 7,5/10 voor mij :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 22:07

Maar heb je alleen negatieve punten dan of ook positieve? want als dit je mening over diablo 4 is zal ik er lekker mee stoppen als ik jou was :+
Zelf vind ik het nog altijd heerlijke game, alleen aankondiging van S1 is wel wat tegenvallend mja zolang de base game zo sterk is stoort me dat nog niet heel erg.

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnyV76
Flghter1982 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:13:
[...]

Nu snap ik waarom je char dood gaat tijdens een lagspike... als jij dan gewoon ff een speedtestje gaat draaien! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Visgek82 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 07:59:
Tis mij inmiddels duidelijk dat vannacht een relatief kleine Patch was en dat we de 17de nog een veel grotere kunnen verwachten.
Je kunt gewoon naar de nummertjes kijken. Vannacht is patch 1.04 live gegaan, de 18e komt patch 1.1.
Pagina: 1 ... 102 ... 213 Laatste