Deze handjes zijn best goed als je ook in {Serration/Compound Fracture/Evulsion} hebt geïnvesteerd.spaceboy schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:07:
Ik ben ondertussen level 73 en het gaat met levelen inderdaad wel steeds trager. Maar, gisteren vond ik opeens hier eentje van (geen screenshot van mijzelf, maar wel soortgelijke roll):
[Afbeelding]
Die doet voor mijn bone spirit necro meer dan ik dacht en sowieso ziet het er heerlijk spectaculair uit. Hele veld vol met corpses en dan Corpse Explosion spammen en de skeletons zien rennen en exploderen, love it! Voor een non-minion necro echt een aanrader om te zoeken! Ik kan nu ook zowaar de eerste NM dungeons op WT4 redelijk fastsoenlijk clearen zonder dood te gaan.
In combi met [Black River] en een goeie focus, wat in eerste instantie minder AP geeft dan een 2H Sword, hou je wel je {essence} veel makkelijker op of rond max, waardoor je met die skills toch meer en consistenter hoge crits kan maken met Bone Spear dan dat je met een 2H kan doen met je {essence} op half of lager, zonder je build aan te passen.