Acties:
  • 0 Henk 'm!
spaceboy schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:07:
Ik ben ondertussen level 73 en het gaat met levelen inderdaad wel steeds trager. Maar, gisteren vond ik opeens hier eentje van (geen screenshot van mijzelf, maar wel soortgelijke roll):

[Afbeelding]

Die doet voor mijn bone spirit necro meer dan ik dacht en sowieso ziet het er heerlijk spectaculair uit. Hele veld vol met corpses en dan Corpse Explosion spammen en de skeletons zien rennen en exploderen, love it! Voor een non-minion necro echt een aanrader om te zoeken! Ik kan nu ook zowaar de eerste NM dungeons op WT4 redelijk fastsoenlijk clearen zonder dood te gaan.
Deze handjes zijn best goed als je ook in {Serration/Compound Fracture/Evulsion} hebt geïnvesteerd.
In combi met [Black River] en een goeie focus, wat in eerste instantie minder AP geeft dan een 2H Sword, hou je wel je {essence} veel makkelijker op of rond max, waardoor je met die skills toch meer en consistenter hoge crits kan maken met Bone Spear dan dat je met een 2H kan doen met je {essence} op half of lager, zonder je build aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-09 10:30
Ik denk dat ik in S1 een rogue ga spelen :)

Ik heb meerdere keren twisting blades geprobeerd, maar ik vind het gewoon echt niet leuk.
Qua melee vind ik flurry wel echt heerlijk om te spelen, ik heb het idee dat het sneller is, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet zo goed ben met TB's.

Verder vond ik barrage ook niet leuk, maar penetrating shot dan weer wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22:45
So_Surreal schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 15:00:

Ik heb meerdere keren twisting blades geprobeerd, maar ik vind het gewoon echt niet leuk.
Qua melee vind ik flurry wel echt heerlijk om te spelen, ik heb het idee dat het sneller is, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet zo goed ben met TB's.

Mijn main is een rogue, heb nu denk ik 8 builds gehad, Rapid fire is echt leuk vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 10:37
wat ik nog niet helemaal snap is item (power) level en required level. ik ben nu level 70 en heb al aardig wat items van 780+/800+ gevonden. deze zijn echter level 60/65 required level.

als ik dan plaatjes voorbij zie komen van level 80+ required level zijn de item levels nog steeds maar rond dezelfde koers. ik had verwacht dat de required level wat meer gerelateerd zou zijn aan de item power level maar dat is dus random ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Crysania schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 15:09:
wat ik nog niet helemaal snap is item (power) level en required level. ik ben nu level 70 en heb al aardig wat items van 780+/800+ gevonden. deze zijn echter level 60/65 required level.

als ik dan plaatjes voorbij zie komen van level 80+ required level zijn de item levels nog steeds maar rond dezelfde koers. ik had verwacht dat de required level wat meer gerelateerd zou zijn aan de item power level maar dat is dus random ofzo?
helaas wel, groot hekelpunt voor mij.
Je kan dus idd op ''low level'' een 820 wapen looten en dan ben je klaar.
Of je nou NM 30 of 100 doet maakt verder niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DZyCHzCe0ASJs3s5b5C64BWHyxg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qNJV5NZEHwYXIzjDSRFOkfgh.png?f=user_large

Het gaat redelijk volgens mij vechten gaat vrij makkelijk dus misschien naar WT2 gaan? Qua items hopelijk doe ik goede dingen maar er is nog best veel informatie voor een newbie. Mijn idee is om asap campaign af te ronden en daarna alle dingen erom heen halen in S1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:28
Crysania schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 15:09:

Required level is toch gewoon t level wat je zelf was toen je t item vond? Als ik dus nu op lvl97 een goede amulet oid zou vinden voor een alt dan kan ik die dus praktisch nooit aan.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:09
Als je je klaar wilt stomen voor S1 kan je beter op WT1 blijven, de campaign doen en de renown halen die mee gaat naar S1 (locations en altars). WT2 is wel leuker, maar 't kost je uiteindelijk wel meer tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Nahkriin schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 15:05:
[...]

Mijn main is een rogue, heb nu denk ik 8 builds gehad, Rapid fire is echt leuk vind ik :)
Die zie ik helaas niet staan op maxroll, heb je toevallig een link van een goede build :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:33

Dazzler2120

FP ProMod
So_Surreal schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 15:00:

Ik speel eigenlijk bijna alleen maar met Twisted blades rogues, eentje op lvl 80 SC en eentje op lvl 40 HC
De lvl 80 SC is een death trap build, die heeft een wat meer stationaire speelstijl, jump erin, gooi je traps die mobs naar je toe pullen, klik op de paarse mobs, en alles gaat dood.
De lvl 40 HC wil ik wat meer als traditionelere TB spelen, moet zeggen dat ik daar ook wel een beetje aan moet wennen.
De builds gaan sws pas echt werken als je de bladedancer aspect hebt i.c.m. Inner Sight

Maar S1 wil ik eens een Pen Shot build proberen, mocht dat niet bevallen kan ik nog altijd terugvallen op TB/DT 8)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
So_Surreal schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 15:31:
[...]

Die zie ik helaas niet staan op maxroll, heb je toevallig een link van een goede build :) ?
Dit heb ik gevolgd als baseline, zit wel een learning curve aan ivm CQC.

YouTube: Rapid Fire Rogue Build Guide - Push High Nightmare Dungeons! (T84+) ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 06:35
Damn ik heb 1 gebied nog niet ontdekt in Dry Steppes, maar ik kan gewoon niet vinden waar dat stukje zit :+ 8)7
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 15:20:
[Afbeelding]

Het gaat redelijk volgens mij vechten gaat vrij makkelijk dus misschien naar WT2 gaan? Qua items hopelijk doe ik goede dingen maar er is nog best veel informatie voor een newbie. Mijn idee is om asap campaign af te ronden en daarna alle dingen erom heen halen in S1.
Ik ben nooit op WT1 geweest, WT2 was al makkelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die de Ultimate Edition heeft vergeet niet dat je die acceleratie kunt bewaren voor een andere season. Dat ga ik misschien doen, voor een toekomstige season wanneer ik weet dat ik minder ga spelen. Even aankijken hoeveel zin ik nog heb over 2 weken en dan besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:14
Heb er nu zo'n 80 uur in zitten maar begint toch wel een aflopend verhaal te worden voor mij. Ben nu level 74 maar weet niet zo goed waar ik voor aan het spelen ben. De endgame is gewoon niet/amper aanwezig en alleen maar Helltides, Nightmare Dungeons en Legion events doen begint heel erg saai te worden. Op de dungeons na is er nooit meer uitdaging en heel sporadisch krijg je eens wat fatsoenlijke loot.

Seizoen 1 lijkt dat probleem ook niet op te lossen, kan wel genoeg uur in een nieuwe char steken maar nu ik weet dat er straks wéér niks bijzonders te doen is op hoog level verdwijnt de motivatie heel snel om te spelen. Het nieuwe seizoen even spelen tot augustus en dan volle bak naar Baldurs Gate 3!

Laten we hopen dat er heel snel interessante content wordt toegevoegd aan de endgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
TheBrut3 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 15:43:
Damn ik heb 1 gebied nog niet ontdekt in Dry Steppes, maar ik kan gewoon niet vinden waar dat stukje zit :+ 8)7

[...]

Ik ben nooit op WT1 geweest, WT2 was al makkelijk.
Waarschijnlijk een van de schiereilandjes :) Ik moest ook even zoeken, die staan op de map niet zo duidelijk als undiscovered als de binnenlanden. Als je je cursor er overheen haalt zie je wel dat ie undiscovered is als het goed is.
Daan0s schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 16:16:
Heb er nu zo'n 80 uur in zitten maar begint toch wel een aflopend verhaal te worden voor mij. Ben nu level 74 maar weet niet zo goed waar ik voor aan het spelen ben. De endgame is gewoon niet/amper aanwezig en alleen maar Helltides, Nightmare Dungeons en Legion events doen begint heel erg saai te worden. Op de dungeons na is er nooit meer uitdaging en heel sporadisch krijg je eens wat fatsoenlijke loot.

Seizoen 1 lijkt dat probleem ook niet op te lossen, kan wel genoeg uur in een nieuwe char steken maar nu ik weet dat er straks wéér niks bijzonders te doen is op hoog level verdwijnt de motivatie heel snel om te spelen. Het nieuwe seizoen even spelen tot augustus en dan volle bak naar Baldurs Gate 3!

Laten we hopen dat er heel snel interessante content wordt toegevoegd aan de endgame.
Ha dit klinkt wel bekend. Ben ook rond 75, nu net renown klaar en (ondanks dat dat eigenlijk enorm saai was om te doen) merkte meteen dat de lol er een beetje af is. Alleen maar NM dungeons doen in de hoop dat je net ietsje betere gear krijgt gaat mij denk ik niet niet zo lang meer boeien. Ik speel normaal gesproken wat meer shooters enzo en mis wat dat betreft bij Diablo ook wel een beetje het "skill" aspect. Voelt soms meer een beetje als Cookie Clicker 2.0 :9

[ Voor 57% gewijzigd door Rubu op 07-07-2023 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Daan0s schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 16:16:.

Het lijkt er inderdaad op dat er niet veel gaat veranderen op hoger level in S1 behalve heel “powerfull” kunnen worden door die gems en een extra aspect/Unique hier en daar. Aan de ene kan kun je zeggen dat het prima is want de game is net uit aan de andere kant kun je zeggen dat ze moeten knallen met die game. Hebben ze echt niet kunnen bedenken hoe de ervaring is na level 75-80? Of ze zijn gewoon tevreden dat kan ook.
Wanneer je in de shop kijkt of wanneer je een Premium BP koopt zeggen ze ook niet: rustig aan we zijn net begonnen. :P
We gaan het zien hoe S1 gaat worden in zijn totaliteit. Ik vind de game nog leuk genoeg dus dat scheelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:34
Nahkriin schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 15:05:
[...]

Helemaal eens, ook twisting blade, by far de beste build eerlijk is eerlijk, ook penetrating shot, langzaam en te omstandigheid afhankelijk.

Nu al best lang op Rapid fire icm rain of arrows, maar zit ook met traps te experimenteren.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Heb ik een probleem? Of ben ik gewoon uuhm, toegewijd?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nxZTRDY5HF7FVfrhRR1qgNWKVvE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/v6v7EGzwlUqatFlfqfH0tyPB.png?f=user_large

Dan heb ik nog niet eens een level 100, shame shame :P, hoogste is 89. Wel wat heroic chars gesneuveld en weinig motivatie om verder te spelen dan level 70+ op een char in de huidige staat vanwege de item progressie, of het ontbreken ervan. Naast de super unique's is er weinig meer te behalen daarna voor mijn gevoel.

Wel zin in seasons, tot die tijd maar is kijken of er buiten Diablo ook nog andere dingen te doen zijn in het leven :P. Kom nu sinds afgelopen week ook niet verder dan hooguit 2/3 NM dungeons in de avond alvorens ik het spel weer afsluit. Zoals vele ook al hebben aangegeven, de basis\fundering is goed van het spel. Verwacht echter dat het meer dan 1 seizoen nodig heeft om echt een heel goed spel te worden.

Ik heb er op zich ook wel vertrouwen in dat op de lange termijn het spel nog beter gaat worden, dat hebben ze gisteren tijdens de livestream eigenlijk ook verteld en al laten zien met snelle aanpassingen. Het (goed) implementeren van de veel gevraagde functies kost gewoon veel tijd. Vraag mijzelf wel af hoeveel tijd men ze gaat geven en dan al niet compleet gaan afhaken voor die tijd. Dat is volgens mij ook wel redelijk met Diablo 3 zo gegaan, wat ook wel wat tijd nodig had na de release om beter te worden.

Ik heb er nu al meer dan genoeg plezier uitgehaald voor mijzelf, gaan het meemaken of het alleen nog beter gaat worden. time will tell, in Hell! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06:19
Mijn HC Druid gaat echt als een trein in WT3 :o Net een Helltide meegepikt maar dat gaat bijna te makkelijk. Paar leuke upgrades, binnenkort maar eens wat NM dungeons gaan lopen :) Level 56 inmiddels omdat ik eerst alle renown moest/wilde doen voor toekomstbestendigheid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:36

On_E

Housemusic

Ze hadden voor lvl 50, 60, 70 etc een paar unieke dungeons moeten maken met steeds moeilijkere bossen en steeds betere loot.

Dan had je tenminste een goede reden gehad om verder te levelen. Nu ben ik het op lvl 55 al aardig zat, want waarom zou ik sterker willen worden, er is nauwelijks tot niets om naartoe te werken.

Maar goed, misschien is de Diablo endgame gewoon niet voor mij, dat kan natuurlijk ook. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Kan je nog bijzondere dingen doen met overige legendary items of is het gewoon verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:11
Diversity schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 17:19:
Heb ik een probleem? Of ben ik gewoon uuhm, toegewijd?
[Afbeelding]

Dan heb ik nog niet eens een level 100, shame shame :P, hoogste is 89. Wel wat heroic chars gesneuveld en weinig motivatie om verder te spelen dan level 70+ op een char in de huidige staat vanwege de item progressie, of het ontbreken ervan. Naast de super unique's is er weinig meer te behalen daarna voor mijn gevoel.

Wel zin in seasons, tot die tijd maar is kijken of er buiten Diablo ook nog andere dingen te doen zijn in het leven :P. Kom nu sinds afgelopen week ook niet verder dan hooguit 2/3 NM dungeons in de avond alvorens ik het spel weer afsluit. Zoals vele ook al hebben aangegeven, de basis\fundering is goed van het spel. Verwacht echter dat het meer dan 1 seizoen nodig heeft om echt een heel goed spel te worden.

Ik heb er op zich ook wel vertrouwen in dat op de lange termijn het spel nog beter gaat worden, dat hebben ze gisteren tijdens de livestream eigenlijk ook verteld en al laten zien met snelle aanpassingen. Het (goed) implementeren van de veel gevraagde functies kost gewoon veel tijd. Vraag mijzelf wel af hoeveel tijd men ze gaat geven en dan al niet compleet gaan afhaken voor die tijd. Dat is volgens mij ook wel redelijk met Diablo 3 zo gegaan, wat ook wel wat tijd nodig had na de release om beter te worden.

Ik heb er nu al meer dan genoeg plezier uitgehaald voor mijzelf, gaan het meemaken of het alleen nog beter gaat worden. time will tell, in Hell! })
254 uur * 60 minuten * 60 seconde * 124.1 fps = 113.477.040 frames ... Gaat hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 17:46:
Kan je nog bijzondere dingen doen met overige legendary items of is het gewoon verkopen?
Alle perfect aspect rolls bewaar ik voor toekomstige builds. De rest gaat naar de blacksmith of wordt verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
stin00 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 17:49:
[...]

Alle perfect aspect rolls bewaar ik voor toekomstige builds. De rest gaat naar de blacksmith of wordt verkocht.
Sorry noob vraag maar aspect rolls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:07
On_E schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 17:39:
Ze hadden voor lvl 50, 60, 70 etc een paar unieke dungeons moeten maken met steeds moeilijkere bossen en steeds betere loot.

Dan had je tenminste een goede reden gehad om verder te levelen. Nu ben ik het op lvl 55 al aardig zat, want waarom zou ik sterker willen worden, er is nauwelijks tot niets om naartoe te werken.

Maar goed, misschien is de Diablo endgame gewoon niet voor mij, dat kan natuurlijk ook. :)
dit lijkt wel een groot probleem te zijn, heeft blizzard hier helemaal niet aan gedacht dan? begreep dat ze wel veel tijd in endgame hadden gestopt. Zelf ben ik volgens mij bijna ook bij die fase dus ben benieuwd hoe ik het ga vinden dan haha.

Wel apart want ze hebben toch genoeg ervaring met endgame ook in WoW etc met moeilijke dungeons voor de hoogste lvls etc is toch raar dat ze dan niks boeiends voor de lvl 70-100 hebben gemaakt.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 17:54:
[...]

Sorry noob vraag maar aspect rolls?
Aspects (op legendaries) met de hoogst mogelijke waardes.
Bijvoorbeeld: Change to pierce 4 [3-4] times but with 20% [20%-25%] less damage each time.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Goldman schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 16:56:
[...]

Helemaal eens, ook twisting blade, by far de beste build eerlijk is eerlijk, ook penetrating shot, langzaam en te omstandigheid afhankelijk.

Nu al best lang op Rapid fire icm rain of arrows, maar zit ook met traps te experimenteren.
Ja TB is heel sterk, ik heb ook penetrating shot gespeeld vond dat ook heel vet.
Rain of arrows vond ik dan zelf minder, nu gewoon rapid fire buildje speelt leuk :)
Denk dat ik de boel nog wel een keer omgooi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DDriessen
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-09 20:52
Ondertussen een paar uur in de game zitten en level 24 bereikt, tot nu toe erg vermakelijk en weer eens 'zin' om te gamen. Ik heb een verzoekje ingediend bij de clan <GoT> 3, maar weet niet of daar nog een plekje vrij is in de clan (andere actieve <GoT> is ook prima, ik zit ook in de Discord channel). Name in-game is FOCUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
DDriessen schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 19:38:
Ondertussen een paar uur in de game zitten en level 24 bereikt, tot nu toe erg vermakelijk en weer eens 'zin' om te gamen. Ik heb een verzoekje ingediend bij de clan <GoT> 3, maar weet niet of daar nog een plekje vrij is in de clan (andere actieve <GoT> is ook prima, ik zit ook in de Discord channel). Name in-game is FOCUS.
Ik ben nu net 27 en idd erg vermakelijk alleen nog veel te leren qua items en stuff wat er allemaal mogelijk is ingame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bijna lvl93 en nu pas de eerste Unique drop in een NM+3 dungeon. Het is dan wel weer een Razorplate. Die kan op de stapel bij de andere 5.

Omdat gear upgrades niet lekker willen droppen, dan heb ik een ander doel gesteld; minstens 100mln gold in de bank. Je moet toch wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 06:38
Zijn er nog tips om Blizzard support te bereiken vanwege niet kunnen inloggen zonder dat je moet inloggen om je ticket bij te werken? Wat een idiote vragen ook, alsof ik me kan herinneren wanneer ik world of Warcraft ooit een uur gespeeld heb en hoe mijn poppetje toen heette en of ik even allerlei persoonsgegevens wil doorgeven. Volgens mij heb ik een ander beeld bij het belang van een account bij Blizzard om een xbox spel te spelen dan zij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:11
Is het verstandig om nu nog Helltide te doen, nu zij de chest hebben aangepast? Ik heb nu het idee dat ik het alles voor niks doe. Ik zie ook niemand.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Buizerd__NL schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 20:24:
Is het verstandig om nu nog Helltide te doen, nu zij de chest hebben aangepast? Ik heb nu het idee dat ik het alles voor niks doe. Ik zie ook niemand.
Het is nu juist interessanter om Helltides te doen - je kan immes uniques krijgen uit de chests. Doordat je de gewone chests nu kan gebruiken (non mystery) om the farmen voor een specifiek item.

Ik gok dat als je helm chests ziet in de helltide, er daar plots veel volk te vinden is.

EDIT : Door informatie in latere comments weet ik nu dat de ulta uniques niet droppen door een bug momenteel |:( . Wanneer die verholpen is geldt bovenstaande terug

[ Voor 13% gewijzigd door sleepwalkerbe op 07-07-2023 22:14 ]

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:03

Aganim

I have a cunning plan..

Kak, eindelijk tijd om weer te spelen: disconnect, gevolgd door een 'your character has not finished being saved by their current game melding'. Vervolgens blijft de boel hangen op 'Start game pending'.

Weten we weer waarom always online niet wenselijk is als je gewoon single player wilt spelen. :(

[ Voor 11% gewijzigd door Aganim op 07-07-2023 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 23:52
Ik zag een mededeling dat de ultra Uniques nu geheel niet meer droppen tot eea gefixt is. Dus ik zie het nut momenteel niet in het farmen van Helltides inderdaad. Sterker nog… buiten van LVL97 naar 100 en glyphs upgraden zit ik voornamelijk te wachten op een drop van Shako of Grandfather. Beide kan ik nu dus als drop kans van 0,000000 rekenen ipv 0,000001 dus motivatie is nu nog lager..

Ik heb vanaf lvl 91 geen enkele echte upgrade meer gevonden.

Ach ja… van het weekend kijken of ik lvl 100 kan behalen en wat Glyps kan uppen. Dan ben ik klaar voor de grind naar Ultra Unique gear zodra het weer gefixed is.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
Vraagje over lilith statues. Ik speel samen met mijn vrouw op 1 account. Beide hebben nog 1 character waar we mee spelen.

Ik heb inmiddels alle lilith statues gevonden. Ik zie in mijn menu dat voor beide characters we nu extra potions, paragon points, etc hebben.

Als mijn vrouw nu ook lilith statues vind zien we nog steeds +2 dexterity, +2 intelligence, etc. Krijg je deze nu dubbel? Ie: als je met 4 characters alle statues vind, krijg je dan ook 4x alle basis bonuses?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:21
Renzzie schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 20:54:
Vraagje over lilith statues. Ik speel samen met mijn vrouw op 1 account. Beide hebben nog 1 character waar we mee spelen.

Ik heb inmiddels alle lilith statues gevonden. Ik zie in mijn menu dat voor beide characters we nu extra potions, paragon points, etc hebben.

Als mijn vrouw nu ook lilith statues vind zien we nog steeds +2 dexterity, +2 intelligence, etc. Krijg je deze nu dubbel? Ie: als je met 4 characters alle statues vind, krijg je dan ook 4x alle basis bonuses?
Nee, kijk maar naar de regio voortgang, je ziet sommige dingen al aangevinkt staan als je een ander karakter maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDriessen
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-09 20:52
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 19:45:
[...]

Ik ben nu net 27 en idd erg vermakelijk alleen nog veel te leren qua items en stuff wat er allemaal mogelijk is ingame.
Hier ook, nog geen idee van (sc)rollen van items, binnenkort maar eens youtuben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Thalaron schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 20:45:
Ik zag een mededeling dat de ultra Uniques nu geheel niet meer droppen tot eea gefixt is. Dus ik zie het nut momenteel niet in het farmen van Helltides inderdaad. Sterker nog… buiten van LVL97 naar 100 en glyphs upgraden zit ik voornamelijk te wachten op een drop van Shako of Grandfather. Beide kan ik nu dus als drop kans van 0,000000 rekenen ipv 0,000001 dus motivatie is nu nog lager..

Ik heb vanaf lvl 91 geen enkele echte upgrade meer gevonden.

Ach ja… van het weekend kijken of ik lvl 100 kan behalen en wat Glyps kan uppen. Dan ben ik klaar voor de grind naar Ultra Unique gear zodra het weer gefixed is.
Mededeling ingame of heb je daar een source voor? Anders hou ik ook ff op met farmen ... zonde als je de super uniques ni eens meer kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
De razorplate is een val... veel thorns is leuk, maar ik mis de defensive properties op m'n armor :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 21:17:
[...]

Mededeling ingame of heb je daar een source voor? Anders hou ik ook ff op met farmen ... zonde als je de super uniques ni eens meer kan krijgen
Staat zodra je de game opstart als aankondiging.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0G4X9UC1siJLNwrHSkT4ewukteU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/thuqW9WttSExGl2DFBPEgL6D.jpg?f=user_large

Net wel een leuke broek in de winkel gekocht :) Ik zocht iets wat betere defensive eigenschappen had, deze lag toevallig te koop. Slecht 3 of 4x rerollen om een nutteloze stat om te zetten in een nuttige damage reduction, en een paar keer geupgrade.

En met +4 ranks corpse explosion erbij... misschien dat ik ook eens ga respeccen. Ik hou van m'n minions, maar misschien eens wat anders proberen.

Paragon board resetten (eind lvl83) is maar 1,5 miljoen, ik kan 10x wisselen als ik wil :) Ik ben ook zo weer terug bij minions als ik dat toch graag zou willen blijven doen.

Het is vooral gear en glyphs waar ik een stap terug ga zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door pirke op 07-07-2023 21:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Montaner schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:55:
Zijn er nu echt mensen welke denken dat Diablo voor een eerste expansion het écht waard is? :)
Ik vermoed toch wel de meeste mensen die nu spelen... Zelfs alleen de campaign was het al waard voor mij en vermaak mij nu nog steeds met Diablo IV zelfs zonder expansion.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Pfff. Vind ik de Ring of Mendeln terwijl ik geen minions meer heb. The irony.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
spaceboy schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 21:57:
Pfff. Vind ik de Ring of Mendeln terwijl ik geen minions meer heb. The irony.
Lekker terug switchen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-09 21:03
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 21:17:
[...]

Launcher
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IyHie-upPpubcIRYUyKcy3Hdb9w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X29LKmq0mj0j2iDKuNpkjbcE.jpg?f=fotoalbum_large

Edit:toevoeging

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 21:50

Woohooo

Smilie, James Smilie

So_Surreal schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 15:31:
[...]

Deze build is echt tof om te spelen; https://maxroll.gg/d4/planner/f313i0b1#2
YouTube: Diablo 4 - The New Rogue Meta: Flurry + Rapid Fire Full Build Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 00:24

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Poops_McGhee schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 19:58:
Bijna lvl93 en nu pas de eerste Unique drop in een NM+3 dungeon. Het is dan wel weer een Razorplate. Die kan op de stapel bij de andere 5.

Omdat gear upgrades niet lekker willen droppen, dan heb ik een ander doel gesteld; minstens 100mln gold in de bank. Je moet toch wat....
Helltides doen heb nu 5 uniques op level 61, dropt als een gek daar.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet dus met je Characters inloggen na de 18de zodat je season Character de progressie van altars etc. krijgt. Dit zou betekenen wanneer een HC speler zijn Character verliest voor de 18de alle progressie kwijt is voor een eventuele HC season character? De HC spelers hier kunnen zich daar maar beter in verdiepen denk Ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Bedankt ! Met een hotfix vandaag in de namiddag van PST kan ik leven, kan ik vanavond gewoon door farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harminator
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 27-08 21:31
Iemand tips voor een level 58 necromancer die vast zit in world tier 3? Ik blijf doodgaan. Sinds deze tier letterlijk 0 upgrades qua gear. Vier verschillende specs, gear enz. geprobeerd en niets lijkt te werken... Of moet ik terug naar tier 2? Ik wil gewoon alle renown krijgen (momenteel 2 regio's compleet), elke dungeon en wat side quests doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BroWohsEdis schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 22:32:
[...]

Helltides doen heb nu 5 uniques op level 61, dropt als een gek daar.
Ik heb wel eerder uniques gehad, maar nog nooit uit een NMD. En met die dingen ben ik al sinds lvl60-65 bezig. Ik heb de meeste uniques gewoon uit kisten of mobs in de open wereld gevonden.
Nu droppen ze ook in Helltides, maar daar krijg ik niet zoveel XP van en upgrades zal ik er ook wel niet krijgen, met mijn geluk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 06:43
Vanavond vier Helltide Mystery Chests en drie Helltide Ring Chests open getrokken, geen enkele unique.
Daarnaast tien NM dungeons lvl25 gedaan, nog steeds geen Mendeln :(
Ach, zo blijft er nog een doel om te spelen richting lvl100 :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 00:24

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Poops_McGhee schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 22:56:
[...]

Ik heb wel eerder uniques gehad, maar nog nooit uit een NMD. En met die dingen ben ik al sinds lvl60-65 bezig. Ik heb de meeste uniques gewoon uit kisten of mobs in de open wereld gevonden.
Nu droppen ze ook in Helltides, maar daar krijg ik niet zoveel XP van en upgrades zal ik er ook wel niet krijgen, met mijn geluk :D
Via https://helltides.com/ kan je zien welke chests "mysterious chests" zijn. Kosten 175 van die punten en droppen betere items dan de normale chests. Die events respawnen ook constant dus dan gaat het wel hard.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Wat mij trouwens opviel :

Voor de patch
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GWTbvfxtIg5nX0NNleXShH5VuFc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DWqT7fRbBbUQ48j0ZPqb9Lir.png?f=fotoalbum_large

Na de patch
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qYwbQgFPcaVcnfR1rjQgD6QG0kw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Vm0q6bRDXHo7HT5ehilxXyFv.png?f=fotoalbum_large

Hebben ze de HDR soms vern**kt ? (Series X)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BroWohsEdis schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 23:14:
[...]

Via https://helltides.com/ kan je zien welke chests "mysterious chests" zijn. Kosten 175 van die punten en droppen betere items dan de normale chests. Die events respawnen ook constant dus dan gaat het wel hard.
Ik gebruik de kaarten op WoWHead, als ik zin heb in Helltides. Maar ook de rewards van mystery chests vind ik vaak onder de maat. Misschien leuk en bruikbaar als je rond lvl70-75 zit, maar daarboven wordt het best lastig om wat goeie upgrades te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 17:57
ik ben eigenlijk op zoek naar enkele personen om in party samen te spelen. Heb al een aantal clans geprobeerd maar meestal wordt er toch alleen gespeeld.
Wordt er binnen tweakers veel in party gespeeld?
Als je iemand zoekt om coop te spelen, voeg mij gerust toe: fjskmd#2111
ik speel tijdens de weekends redelijk veel, en tijdens de week rond 18u

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 16:50:
[...]
Het lijkt er inderdaad op dat er niet veel gaat veranderen op hoger level in S1 behalve heel “powerfull” kunnen worden door die gems en een extra aspect/Unique hier en daar. Aan de ene kan kun je zeggen dat het prima is want de game is net uit aan de andere kant kun je zeggen dat ze moeten knallen met die game.
Als die gems zo OP zijn als ze lijken dan is S1 in feite een xp buff. Je kan een nieuwe char starten en met die gems veel sneller levellen dan op off-season. Dat zou (zo ongeveer de enige) reden zijn voor mij om season te spelen: relatief snel van 70 naar 100 te kunnen gaan. We gaan het zien.

Wel jammer van die Shako problemen op het moment. Vooral als sommigen er velen hebben terwijl ze voor anderen onbereikbaar gaan blijven.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
HOTFIX 2 - JULY 7, 2023 - 1.0.4

Bug Fixes

Fixed an issue where Uber Unique items had an unintended higher chance to drop from Helltide Chests.
Developer Note: With the above change, we have re-enabled Uber Unique drops in Diablo IV. In total we have discovered that only 142 accounts obtained an Uber Unique between the launch of 1.0.4 and when we disabled Uber Unique items from the game on the evening of July 6th. We do not plan on removing these items from the accounts. In the future, we may need to take action to maintain fairness within the game when a bug or exploit impacts the gameplay of others.

Gameplay Changes

Helltide Chests will now have the chance to drop any Unique and not be restricted to specific item slot limitations from any chest.
Developer Note: With the above change players will now be able to find Unique items from ALL Helltide Chests. Uber Unique items also have a chance to be found from all chests.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 07:49
Harminator schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 22:54:
Iemand tips voor een level 58 necromancer die vast zit in world tier 3? Ik blijf doodgaan. Sinds deze tier letterlijk 0 upgrades qua gear. Vier verschillende specs, gear enz. geprobeerd en niets lijkt te werken... Of moet ik terug naar tier 2? Ik wil gewoon alle renown krijgen (momenteel 2 regio's compleet), elke dungeon en wat side quests doen.
Een andere build proberen. Via maxroll, ik gebruik zelf d4build.gg. Of wat video's bekijken.Je hoort dit gewoon makkelijk te doen in WT3, je zou eerder aan WT4 moeten gaan denken. Bonespear schijnt goed te zijn (speel zelf geen necromancer)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Harminator schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 22:54:
Wat hierboven staat: andere build nemen. Ik kwam rond dat level echt in de penarie met mijn minions-build. Ben totaal respecced (denk ook aan paragon: veel werk, maar echt de moeite) naar bone spirit en ik ben nu (level 74) echt als een beest aan het facetanken en groepen mobs aan het vertrappen. :D

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 08:18:
HOTFIX 2 - JULY 7, 2023 - 1.0.4

Bug Fixes

Fixed an issue where Uber Unique items had an unintended higher chance to drop from Helltide Chests.
Developer Note: With the above change, we have re-enabled Uber Unique drops in Diablo IV. In total we have discovered that only 142 accounts obtained an Uber Unique between the launch of 1.0.4 and when we disabled Uber Unique items from the game on the evening of July 6th. We do not plan on removing these items from the accounts. In the future, we may need to take action to maintain fairness within the game when a bug or exploit impacts the gameplay of others.

Gameplay Changes

Helltide Chests will now have the chance to drop any Unique and not be restricted to specific item slot limitations from any chest.
Developer Note: With the above change players will now be able to find Unique items from ALL Helltide Chests. Uber Unique items also have a chance to be found from all chests.
Haha dit vind ik wel mooi. Als je Reddit zag gisteren leek het er op dat de halve wereld een uber unique had binnen geharkt. Zo zien we maar weer: een kleine luide groep is een kleine luide groep. ;)
Leuk voor de mensen die het gelukt is die dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tektoon schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 01:55:
[...]

Als die gems zo OP zijn als ze lijken dan is S1 in feite een xp buff. Je kan een nieuwe char starten en met die gems veel sneller levellen dan op off-season. Dat zou (zo ongeveer de enige) reden zijn voor mij om season te spelen: relatief snel van 70 naar 100 te kunnen gaan. We gaan het zien.

Wel jammer van die Shako problemen op het moment. Vooral als sommigen er velen hebben terwijl ze voor anderen onbereikbaar gaan blijven.
Inderdaad ja. Tel daarbij de season journey op en de hele rit zal wat vloeiender gaan. Een reden dat ik niet hard ben gaan door knallen boven de 70 want zoiets zat er dik aan te komen.
Ofdat dit genoeg is voor een season en of dat het alles is in S1.. we gaan het zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2023 09:18 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:34
Dit was wel leuk even.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_1wURSX8n7CYfv0acME56GZmJM8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5BQriC8rb0izPH4E5XVRJLFW.png?f=fotoalbum_large

Helaas niet zulke bijzondere drops.

The Butchers Cleaver en Penitent Greaves

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik denk dat ik ook maar even pauze ga houden tot season 1... Ben nu level 68 met mijn pulverize druid en alles smelt nu al terwijl upgrades al maar heel sporadisch langskomen. Nieuw wapen gevonden met een flinke DPS sprong en leuke stats, maar uiteindelijk is het erg lastig te zeggen of ik nou echt meer damage ben gaan doen omdat de stats op bepaalde punten weer net iets minder uitvallen. Vind op dat vlak de uniques eigenlijk ook een nadeel hebben in de zin dat als je build er op leunt je gelijk alles wat voor dat slot valt maar geen sterkere versie van dezelfde unique is in de vuilnisbak kunt gooien. Mijn build gebruikt dat Vasily's ding om earth spike te kunnen gebruiken als bear skill, dus helmen hoef ik niet naar te kijken.

Net een uurtje rondgerend in de helltide en dat is nog steeds leuk (al werd ik ineens uit het niks geoneshot aan het eind van een event doordat er zo'n vuurspuugtoren verstopt zat onder de chest :S)... maar als dat afgelopen is dan begin ik me gelijk weer af te vragen waar ik het voor aan het doen ben en begin ik me steeds meer aan bovenstaande puntjes te irriteren. Upgrades gaan zo traag en er is eigenlijk weinig meer op de horizon om naar uit te kijken. Alleen net iets harder slaan op net iets taaiere monsters waardoor het effectief niks uitmaakt. Zou op zich nog wel andere builds willen proberen, maar dan moet je eerst weer de uniques daarvoor vinden.

Vandaar maar even stoppen voordat ik zo burned out ben dat ik in het season er ook geen zin meer in heb. Op zich ook wel goed, meer dan genoeg andere games die ik aan het negeren was door Diablo :9 misschien nog eens een poging doen te starten met Cyberpunk...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16-09 17:35
Ik heb verschillende Gathering of Tweakers guilds een request gestuurd onder de naam Boonstick. Mocht er iemand online zijn en mij kunnen inviten.

Dan hoor ik het graag!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
pirke schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 21:25:
[Afbeelding]

Net wel een leuke broek in de winkel gekocht :) Ik zocht iets wat betere defensive eigenschappen had, deze lag toevallig te koop. Slecht 3 of 4x rerollen om een nutteloze stat om te zetten in een nuttige damage reduction, en een paar keer geupgrade.

En met +4 ranks corpse explosion erbij... misschien dat ik ook eens ga respeccen. Ik hou van m'n minions, maar misschien eens wat anders proberen.

Paragon board resetten (eind lvl83) is maar 1,5 miljoen, ik kan 10x wisselen als ik wil :) Ik ben ook zo weer terug bij minions als ik dat toch graag zou willen blijven doen.

Het is vooral gear en glyphs waar ik een stap terug ga zetten.
Inclusief skill board resetten, paar keer rerollen voor items, aspects extracten en imprinten etc was ik alles bij elkaar bijna 10 miljoen kwijt voor een compleet andere build. Ik had het, maar het was een flinke hap uit m'n saldo. Gelukkig gaat cash farmen bijna vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:54

Spooksel

Spooksel!

Zijn er hier nog mensen met tips over hoe om te gaan met een Wolfnado druid? Ik heb vanmorgen een respec gedaan vanaf Pulverize, maar het is echt zo'n totaal andere speelstijl. Weet niet of ik er wel aan kan wennen eigenlijk.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Rotinomm schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 11:06:
Ik heb verschillende Gathering of Tweakers guilds een request gestuurd onder de naam Boonstick. Mocht er iemand online zijn en mij kunnen inviten.

Dan hoor ik het graag!

Thanks!
wij hebben nog 1 plek eigenlijk is die al verzegd maar diegene accepteert niet..
(GOT3)

je kan een invite sturen maar garanderen kan ik het niet.. (als er plek vrijkomt wel weer)

was er maar een last online functie |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Butcher is toch echt wel een klein beetje OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 11:32
Tomski1986 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 12:44:
Blijven levelen dan wordt het vanzelf een normale mob :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 17:32
Tomski1986 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 12:44:
Nee, hoor. Kwestie van je build goed voor elkaar hebben. Gister met mijn bow rogue (barrage/shadow imbue) duurde het 30 sec voor hij dood was.. En die is lvl 32 ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door Visgek82 op 08-07-2023 13:15 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Dat ziet er erg tof uit :D
Is er ook al een build voor om level 1-50 te doen, of werkt dit pas vanaf 50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
So_Surreal schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 13:25:
[...]

Dat ziet er erg tof uit :D
Is er ook al een build voor om level 1-50 te doen, of werkt dit pas vanaf 50?
Dat is zowel op de website van de build als in de video te vinden. Er is ook een level 50 codex aspects only build, om je op weg te helpen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 00:11
Tot nu toe erg leuke game.

Qua moeilijkheidsgraad valt het allemaal erg mee.

Speel op de hoogst mogelijke tier en ga er te makkelijk doorheen. Hopelijk snel naar de volgende tier.

Druk bezig om alles af te ronden voor nieuwe seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 06:38
Dagarkin schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 13:46:
Tot nu toe erg leuke game.

Qua moeilijkheidsgraad valt het allemaal erg mee.

Speel op de hoogst mogelijke tier en ga er te makkelijk doorheen. Hopelijk snel naar de volgende tier.

Druk bezig om alles af te ronden voor nieuwe seizoen.
Diablo is geen moeilijk spel. Althans niet qua gameplay mechanics met pixel perfect dodges en timing op aanvallen etc. Als het moeilijk is ben je te hoge level aan het pushen of kan je build beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Vraagje wat betreft hardcore season 1. Moet je op een heroic char ook al die altars + fog of war (map discovery) unlocked hebben op een char die nog leeft om die over te brengen naar season 1?

Ik heb hier op gezocht op het diablo 4 forum\reddit (zie veel mensen met dezelfde vraag, maar nog niet gevonden wat ik zocht). Mijn aanname is overigens van wel?

edit;
ah, laat maar. soort van gevonden (https://us.forums.blizzar...atues-completion/77100/26). Lijkt erop dat ze dit hebben toegezegd via Twitter, maar dat heb ik niet :P. Dus voor de mede heroic strijders, pas op met doodgaan voor 18 juli met je HC char, anders neem je die niet mee naar seasons in hc over je account :P.

You won’t get credit if you can’t log into the character after the patch drops. Take special care in the days ahead…

Joseph Piepiora

----------

Wat is dat forum trouwens vol met walgelijke mensen die alleen maar klagen, niet normaal. Wel bijzonder dat mensen die het spel bijna haten volgens hun post, zoveel tijd investeren om het spel eigenlijk alleen zwart te maken zonder enige bruikbare feedback. Wel een goede weerspiegeling van onze maatschappij tegenwoordig (helaas).

onderstaand een screenshot van de laatste posts overzicht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-gVGNMfwl0Tg42qq-VPrbg_S32s=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/imUKjYnqeZykwhYNQUeuT0ib.png?f=fotoalbum_small

[ Voor 18% gewijzigd door Diversity op 08-07-2023 17:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
@Diversity Heroic = Hardcore? Dan ja, dat zijn gescheiden omgevingen. Ik heb 2 keer alle renown gedaan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
lolgast schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:59:
@Diversity Heroic = Hardcore? Dan ja, dat zijn gescheiden omgevingen. Ik heb 2 keer alle renown gedaan :+
lol, dat verklaard waarom ik niks kon vinden. Geen idee waarom ik er heroic van maakte :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Ik twijfel wel heel erg om nu HC te blijven spelen. Ik heb echt super veel plezier met mijn Druid en progressie gaat echt lekker. Maar als ik die nu zou verliezen voor 18 juli weet ik niet of ik nog een keer wil levellen en map exploration wil doen…

Toch de SC sorc dan maar onder het stof vandaan halen ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 18:42:
Ik twijfel wel heel erg om nu HC te blijven spelen. Ik heb echt super veel plezier met mijn Druid en progressie gaat echt lekker. Maar als ik die nu zou verliezen voor 18 juli weet ik niet of ik nog een keer wil levellen en map exploration wil doen…

Toch de SC sorc dan maar onder het stof vandaan halen ben ik bang
waarom zou je de map exploration weer opnieuw doen ? :P

Ben benieuwd of je dat kan terug naar SC. mij lukt het niet haha.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Vandaag weer 3 Bloodless Screams gekregen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Finraziel schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 11:02:
Ik denk dat ik ook maar even pauze ga houden tot season 1... Ben nu level 68 met mijn pulverize druid en alles smelt nu al terwijl upgrades al maar heel sporadisch langskomen. Nieuw wapen gevonden met een flinke DPS sprong en leuke stats, maar uiteindelijk is het erg lastig te zeggen of ik nou echt meer damage ben gaan doen omdat de stats op bepaalde punten weer net iets minder uitvallen. Vind op dat vlak de uniques eigenlijk ook een nadeel hebben in de zin dat als je build er op leunt je gelijk alles wat voor dat slot valt maar geen sterkere versie van dezelfde unique is in de vuilnisbak kunt gooien. Mijn build gebruikt dat Vasily's ding om earth spike te kunnen gebruiken als bear skill, dus helmen hoef ik niet naar te kijken.

Net een uurtje rondgerend in de helltide en dat is nog steeds leuk (al werd ik ineens uit het niks geoneshot aan het eind van een event doordat er zo'n vuurspuugtoren verstopt zat onder de chest :S)... maar als dat afgelopen is dan begin ik me gelijk weer af te vragen waar ik het voor aan het doen ben en begin ik me steeds meer aan bovenstaande puntjes te irriteren. Upgrades gaan zo traag en er is eigenlijk weinig meer op de horizon om naar uit te kijken. Alleen net iets harder slaan op net iets taaiere monsters waardoor het effectief niks uitmaakt. Zou op zich nog wel andere builds willen proberen, maar dan moet je eerst weer de uniques daarvoor vinden.

Vandaar maar even stoppen voordat ik zo burned out ben dat ik in het season er ook geen zin meer in heb. Op zich ook wel goed, meer dan genoeg andere games die ik aan het negeren was door Diablo :9 misschien nog eens een poging doen te starten met Cyberpunk...
Ik zag afgelopen week een dergelijk verhaal op youtube voorbij komen, er zit te weinig vooruitgang in met loot en na ongeveer lvl 75-80 is het helemaal schaars wat upgrades betreft wat ik lees en hoor. En vragen mensen zich af waarom nog naar lvl 100 gaan. Zeker omdat lvl 85-lvl 100 schijnbaar net zoveel XP is als de 85 levels ervoor bij elkaar.
Zelf komt en gaat de zin bij mij, maar dat komt ook omdat ik bij de release al niet echt een favoriete klasse had. Ik speelde in D2R heel veel met een summon druid en in D3 met een Witch Doctor met pets. Beide is in D4 helaas niet echt mogelijk en de barbarian is niet vooruit te branden. Soms verlang ik naar D3 terug, naar de WD en de rifts. :) Hopelijk krijgt de summon druid nog aandacht van de ontwikkelaars en ben je bij de necro niet afhankelijk van die ene ring voor de minions want anders hadden ze er beter een WD van gemaakt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Ricmaniac schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 19:59:
[...]

waarom zou je de map exploration weer opnieuw doen ? :P

Ben benieuwd of je dat kan terug naar SC. mij lukt het niet haha.
Echt… Ik dacht, het zal wel. Eerste NM dungeon, stunlocked -> dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 20:18:
[...]

Ik zag afgelopen week een dergelijk verhaal op youtube voorbij komen, er zit te weinig vooruitgang in met loot en na ongeveer lvl 75-80 is het helemaal schaars wat upgrades betreft wat ik lees en hoor. En vragen mensen zich af waarom nog naar lvl 100 gaan. Zeker omdat lvl 85-lvl 100 schijnbaar net zoveel XP is als de 85 levels ervoor bij elkaar.
Zelf komt en gaat de zin bij mij, maar dat komt ook omdat ik bij de release al niet echt een favoriete klasse had. Ik speelde in D2R heel veel met een summon druid en in D3 met een Witch Doctor met pets. Beide is in D4 helaas niet echt mogelijk en de barbarian is niet vooruit te branden. Soms verlang ik naar D3 terug, naar de WD en de rifts. :) Hopelijk krijgt de summon druid nog aandacht van de ontwikkelaars en ben je bij de necro niet afhankelijk van die ene ring voor de minions want anders hadden ze er beter een WD van gemaakt.
Die net zoveel xp om van 85 naar 100 te komen als daarvoor is natuurlijk niet helemaal eerlijk... Althans, ik ga er even vanuit dat monsters ook meer xp geven op hoger level. Zelfs als ze dat in de basis niet doen wordt het wel makkelijker om boven je eigen level te farmen. Dus je zou dat eigenlijk moeten calibreren om werkelijk te weten waar ongeveer halverwege zou zijn qua tijd en moeite. Maar goed aan de andere kant zit er in die eerste 'helft' wel weer veel meer wat het afwisselender maakt.

Summon druid mis ik ook maar zie ik ook eigenlijk niet meer terugkomen. Het is niet alleen een kwestie van dat de skills niet goed mee schalen op een gegeven moment, het hele concept van de skills vind ik eigenlijk niks. Je hebt maar twee minions, de wolven, die targetable zijn en dus kunnen tanken. Daar kun je er volgens mij 3 van maken voor zover ik gezien heb van aspects. De andere pets doen alleen schade of wat cc. Maar je gaat dus nooit zo'n leger hebben zoals in d2(r).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 20:31:
[...]

Echt… Ik dacht, het zal wel. Eerste NM dungeon, stunlocked -> dood
Ouch! Rest in peace. Maar ik denk oprecht niet dat je nu alles opnieuw moet discoveren hoor. in season zullen ze vast wel naar je account kijken en niet 1 van je levende characters :P

Ik zat hier wel aan te twijfelen en had het gevraagd op twitter maar nog geen reply haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
Ricmaniac schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 21:07:
[...]

Ouch! Rest in peace. Maar ik denk oprecht niet dat je nu alles opnieuw moet discoveren hoor. in season zullen ze vast wel naar je account kijken en niet 1 van je levende characters :P

Ik zat hier wel aan te twijfelen en had het gevraagd op twitter maar nog geen reply haha
helaas wel... https://us.forums.blizzar...atues-completion/77100/26

hier trouwens ook weer op hc alles aan het discoveren en altars aan het pakken op wt1. Daarna laat ik HC mooi met rust t/m 18 juli :P.

[ Voor 12% gewijzigd door Diversity op 08-07-2023 21:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
@Poops_McGhee Ik ben bang dat je toch gelijk hebt mbt minions en bone spear. Heb nu een bone spear build en bijna elke attack is 500k of hoger, per poppetje in een area. Zit op tier 46 NM (ben zelf 86), hogere sigils heb ik nog niet, maar hier wals je zo doorheen. Het was even wennen omdat het compleet anders speelt, maar eenmaal de routine erin speelt het ook lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee dat klopt wat je linkt. maar dat is niet wat ik bedoelde. Wat ik bedoel is voor seizoen 1. Daar werkt het namelijk anders dan nu offseason met alts. In season krijg je de hele map wat je al explored heb te zien ook de alle waypoints die je al gezien hebt alleen zijn die grijs en moet je ze 1 keer klikken zeg maar (op de capitals per act na)

En ik kan me niet voorstellen dat ze dat alleen overhevelen van levende characters. Als je 1 had die dat alles 100% had maar dood is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
lolgast schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 13:41:
[...]

Dat is zowel op de website van de build als in de video te vinden. Er is ook een level 50 codex aspects only build, om je op weg te helpen :)
Ooh ok, ik ben nog niet bekend met die buildroller website dus weet nog niet echt hoe dat werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Diversity schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 21:17:
[...]

helaas wel... https://us.forums.blizzar...atues-completion/77100/26

hier trouwens ook weer op hc alles aan het discoveren en altars aan het pakken op wt1. Daarna laat ik HC mooi met rust t/m 18 juli :P.
Ik vind dit overigens wel een k*t constructie van Blizzard, want ze maken HC hier onnodig risicovol door. Ik heb tijd zat hoor, ik explore alles wel meer + de altars. Maar daarna -> D4 in de koelkast tot de 20e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjskmdl2
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SrMEl-oo2NhydNBbI4DmefHbAME=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lTHlvS5pv3ed0cH5MiV4v3PF.png?f=fotoalbum_large

Ik speel met scorc en net overgeschakeld naar WT4. Nu krijg ik de ESU heirloom ook als ancestral, maar deze lijkt mij als scoreceress minder interessant dan de sacred versie die ik reeds heb. Of toch maar nemen aangezien hogere standaard item power (?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeDirecteur
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-04 16:58
Upgrade hem eerst en vergelijk dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fjskmdl2 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 22:02:
[Afbeelding]

Ik speel met scorc en net overgeschakeld naar WT4. Nu krijg ik de ESU heirloom ook als ancestral, maar deze lijkt mij als scoreceress minder interessant dan de sacred versie die ik reeds heb. Of toch maar nemen aangezien hogere standaard item power (?)
Wat kut dat beide rolls 15% zijn =p

Maar zou hem idd eerst toch even upgraden om dan beter te kunnen vergelijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
pirke schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 20:13:
Vandaag weer 3 Bloodless Screams gekregen :(
En de 4e van vandaag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 23:52
Ik zit me wel een beetje af te vragen…

Ik ben nu lvl 99(,25) met mijn barb.

De enige échte upgrades die ik nog kan gebruiken hebben een droprate van 0,000000000000000000001..

Glyps upgraden ben ik een aardig eind mee inmiddels. Daarna gevoelsmatig geen enkele progressie die ik zal gaan maken.

Tsja. Dat voelt toch wel iets teleurstellend als ik eerlijk moet zijn. Grinden voor enkel en alleen ultra rare items gaat nogal snel vervelen lijk mij.

Een ultra rare vinden op alles behalve lvl 100 lijkt mij ook niets.

Wellicht met Season 1 dan toch maar beginnen met een alt.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Afbeelding]

Dit illustreert wel een nogal dom punt wat mij betreft... Had Diablo 3 niet dat je de base stats altijd zag en dat de upgrade er los achter stond? Of verzin ik dat nou... Hoe dan ook zou het wel erg fijn zijn zodat je gewoon kunt vergelijken in plaats van te zitten raden of iets misschien na upgraden beter zou zijn en het alleen zeker kunt weten door mats en gold te spenderen...

Overigens @fjskmdl2 item power op zich zegt helemaal niks. Het enige wat het tussen deze twee items volgens mij garandeert is meer armor maar dat zie je ook gewoon los staan. Je ziet ook dat de armor gewoon de helft is van item power. De andere stats zijn voor de range afhankelijk van de breakpoints van item power. Maar deze twee items zijn allebei 725+ wat de hoogste breakpoint is. De mogelijke range is dus exact hetzelfde en dan is het verder puur geluk hoe hoog je roll is. Maar het kan dus prima dat een item power 725 veel beter is dan een 800... Die laatste geeft dan alleen iets meer armor.

Overigens vind ik dit eigenlijk ook wel een zwak punt in de itemization die bijdraagt in dat je erg snel op het punt komt dat upgrades weinig meer voorstellen. Ik was in wt3 al 725+ wapens en armor aan het vinden en dan zit je dus al erg vroeg in de sterkste vijver van de game te vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
[Afbeelding]

Die nieuwe is duidelijk beter. Ondanks dat hij niet geupgrade is en je de uiteindelijke waarde niet weet, zal de range minimaal hetzelfde liggen en waarschijnlijk hoger. Door te kijken welk % in de range je zit kun je voorspellen waar je uit komt.

De oude movement speed zit op 10% boven minimum, de nieuwe op 30% boven minimum.

De nieuwe movement speed na elite ligt al een stuk hoger.

Shrine buf zal iets lager zijn.

Slow duration vergelijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjskmdl2
pirke schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 23:21:
[...]

Die nieuwe is duidelijk beter. Ondanks dat hij niet geupgrade is en je de uiteindelijke waarde niet weet, zal de range minimaal hetzelfde liggen en waarschijnlijk hoger. Door te kijken welk % in de range je zit kun je voorspellen waar je uit komt.

De oude movement speed zit op 10% boven minimum, de nieuwe op 30% boven minimum.

De nieuwe movement speed na elite ligt al een stuk hoger.

Shrine buf zal iets lager zijn.

Slow duration vergelijkbaar.
ter info hier even de nieuwe na upgrade :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DvxbLJAQ7eh01Ab7GB6KEFphbAg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Ru1job0h3v4vZIkFjciczg2F.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:46
Pff, en weer dood. Heb nog even gespeeld met m'n SC Necro (lvl 53), maar ik denk dat ik Diablo even naast mij neerleg. Al die activiteiten (Whispers, World Boss, Nightmare Dungeons) voelen ook een beetje als een 'to-do list' en hoewel ik dat destijds bij D3 absoluut niet erg vond, is dit een beetje teveel van het goede.

Weet ook niet waar ik de tijd vandaan moet halen om mezelf een beetje in te lezen op builds enzo. :S

Anyhow, de campaign was tof en die heb ik met plezier gespeeld. Nu door naar iets anders. :)
Pagina: 1 ... 103 ... 213 Laatste