Acties:
  • 0 Henk 'm!
pirke schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 21:22:
@Poops_McGhee Ik ben bang dat je toch gelijk hebt mbt minions en bone spear. Heb nu een bone spear build en bijna elke attack is 500k of hoger, per poppetje in een area. Zit op tier 46 NM (ben zelf 86), hogere sigils heb ik nog niet, maar hier wals je zo doorheen. Het was even wennen omdat het compleet anders speelt, maar eenmaal de routine erin speelt het ook lekker :)
Tot lvl80-85 is het met minions nog wel te doen, maar daarna wordt het echt een struggle. Als je tijd tegen XP gain gaat wegstrepen, dan zijn minions helaas niet rendabel.
Ik gebruik [Howl from Below] om nog enig idee van minions te hebben :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Yonix schreef op zondag 9 juli 2023 @ 00:04:
Pff, en weer dood. Heb nog even gespeeld met m'n SC Necro (lvl 53), maar ik denk dat ik Diablo even naast mij neerleg. Al die activiteiten (Whispers, World Boss, Nightmare Dungeons) voelen ook een beetje als een 'to-do list' en hoewel ik dat destijds bij D3 absoluut niet erg vond, is dit een beetje teveel van het goede.

Weet ook niet waar ik de tijd vandaan moet halen om mezelf een beetje in te lezen op builds enzo. :S

Anyhow, de campaign was tof en die heb ik met plezier gespeeld. Nu door naar iets anders. :)
Niets mis mee ook om weer wat anders te gaan doen toch? Ik heb ook dik 200 uur plezier uit de preseason van D4 gehaald en vervolgens ben ik weer doorgegaan om toch nog wat PoE te doen. Als je D4 hebt gedaan ga je PoE des te meer waarderen :+ Desalniettemin ga ik D4 season 1 zeker checken, maar zodra ik een bepaald punt heb bereikt vind ik het ook geen probleem om het spel weer naast mij neer te leggen. Zo werkt het toch een beetje met ARPG's ook, die hebben eigenlijk zelden voldoende content om spelers een volledige season/league te binden. PoE is denk ik de enige uitzondering, maar daar zit ook 10 jaar aan content in.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:56
Gisteren kreeg ik 2x dezelfde fist of fate unique (stats beetje anders) in 1 dungeon, wat een toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Ja, dit is de build waar ik na 70 levels Twisting Blades naartoe ben gegaan. Nu mijn items een aspects weer op orde zijn, vlieg ik door de meeste NM dungeons. En waar je met TB nog een beetje rekening moest houden met positie is dit een build waar je het liefst gewoon midden in een groep mobs staat en dan Shadow Imb aanzet.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:40
Gisteren mijn nieuwe HC Druid naar 18 gelevelled. Ik weet nog steeds niet wat nou echt het ‘snelst’ is voor een alt.
De “Ghoul” route of alle quests in Fractured Peaks oppikken en die in een grote ronde allemaal completen

Behalve geboost worden dan

[ Voor 6% gewijzigd door lolgast op 09-07-2023 08:32 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41
Gisteravond level 100 gehaald op mn sorc. Moet zeggen dat ik de grind naar 100 best mee vind vallen. Ik heb 1x in PoE een char naar 100 gehaald maar dat was veel moeilijker.

Nu van plan alle side quests en side dungeons af te maken voordat season 1 begint en nog mijn 6e en laatste glyph naar level 21 halen. NM dungeons doe ik zo rond 57 waar ik overigens gemerkt heb dat rond dat level het grootste deel ancestral is en sacred items ver in de minderheid zijn.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:56

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Al een poosje bezig. Eerst met een Sorceress die is nu level 41. Geswitched naar een Druid, die is nu 38. En nu bezig met een Rogue. Die is nu 36.

Met de laatste ben ik nu het verst. Gisteravond ACT 1, 2 en 3 voltooid. Dus ik kan nu eindelijk paard rijden.

Ik game niet meer dagelijks. Eigenlijk alleen in het weekend.
Maar ik heb het best naar mijn zin met D4.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Tomski1986 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 12:44:
Butcher is toch echt wel een klein beetje OP.
Niet alles hoeft een faceroll te zijn, een beetje uitdaging houd het leuk. :+

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:04
Hoe zit het precies met de ‍Druidic Spirit Offerings. Ik heb de juiste voor mijn guide alleen moet je alles gewoon unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:13
Milo44 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 09:51:
[...]

Niet alles hoeft een faceroll te zijn, een beetje uitdaging houd het leuk. :+
Een uitdaging? Dude was al op 1/3e HP toen hij begon te schreeuwen. :o https://www.xbox.com/play/media/3WLX4843Y3

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hmmmm toch leuk om eens te proberen: enkel en alleen binnen fractured peaks alles aan het doen met m'n necro. Inmiddels 2360/2490 renown: nog 5 side quests te doen. En ik ben nu level 43... haha

Paar main quests gedaan maar act1 is nog lang niet klaar...

Toch bijzonder dat je zo ver kan komen in levelals als je je op 1 gebied focust.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
@RustStorm Level 50 zit je zo op, daarna ga het langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pirke schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:43:
@RustStorm Level 50 zit je zo op, daarna ga het langzamer.
Met m'n barbarian heeft het eeuwen geduurd... ;) met deze necro gaat het enorm snel. Haha

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Exactor it schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:24:
[...]

Een uitdaging? Dude was al op 1/3e HP toen hij begon te schreeuwen. :o https://www.xbox.com/play/media/3WLX4843Y3
Uitzondering daar gelaten :*) Ik ben hem ook al een aantal keer tegengekomen, de ene keer was ie moeilijker als de andere keer :9

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
llovesoccerx7 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:20:
Hoe zit het precies met de ‍Druidic Spirit Offerings. Ik heb de juiste voor mijn guide alleen moet je alles gewoon unlocken?
Als je ze allemaal hebt unlocked en ingeleverd stoppen ze in ieder geval met droppen. Dat is reden genoeg om ze in te leveren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:14
NM dungeons moet je doen om voor je glyphs maar totaal geen zin meer in altijd dezelfde dungeons met belachelijke affixes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 16-09 21:56

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/EwRDJ7KD3X5XUInt9FfTQ0M4.png

100%

Best wel leuke mounts verkrijgbaar. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Milo44 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:47:
[...]

Uitzondering daar gelaten :*) Ik ben hem ook al een aantal keer tegengekomen, de ene keer was ie moeilijker als de andere keer :9
Als je build klaar is (buiten wat gear) en je hebt goede single target damage is hij gewoon een iets sterkere elite.

Ik ben heel vaak bang weggerend voor hem hoor. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:05
NONDEJUH, had zo goed als alle altars op heroic, ga ik dood bij een stronghold. REEEEEEEEEEEEEH.

Ik raak hc even niet meer aan, dan maar geen map exploratie op seasons. Heb iig de renown zo ver dat ik start met 9 potions en + 6 skill tree points :P.

edit;
Zeg ik weer heroic, ik bedoel dus hardcore. Zal de warmte zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Diversity op 09-07-2023 13:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:39
Helaas de aanhouder wint niet :), net level 100 geworden met de druid, nog steeds geen Tempest roar, echt te triest voor woorden dit.
Mag gewoon niet zo zijn, genoeg pulverize gezien nu :p

Met season 1 maar een necromancer levelen, nu een nieuwe alt levelen vlak voor season 1 heeft weinig nut denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:32
internaut schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:00:
NM dungeons moet je doen om voor je glyphs maar totaal geen zin meer in altijd dezelfde dungeons met belachelijke affixes.
Doet me teveel denken aan de zogenaamde D3 endgame. Daarnaast vind ik die elemental dingen die je volgen en je vervolgens aanvallen als je even stilstaan echt bijzonder irritant.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!
London schreef op zondag 9 juli 2023 @ 07:22:
[...]

Niets mis mee ook om weer wat anders te gaan doen toch? Ik heb ook dik 200 uur plezier uit de preseason van D4 gehaald en vervolgens ben ik weer doorgegaan om toch nog wat PoE te doen. Als je D4 hebt gedaan ga je PoE des te meer waarderen :+ Desalniettemin ga ik D4 season 1 zeker checken, maar zodra ik een bepaald punt heb bereikt vind ik het ook geen probleem om het spel weer naast mij neer te leggen. Zo werkt het toch een beetje met ARPG's ook, die hebben eigenlijk zelden voldoende content om spelers een volledige season/league te binden. PoE is denk ik de enige uitzondering, maar daar zit ook 10 jaar aan content in.
Ohhh dat kan ik echt niet ouwe! van een ARPG naar een ARPG =p moet dan altijd in die breaktime echt evne rust hebben en wat anders doen haha.

Maar vermaak me nog steeds met D4. Alleen staan wat andere dingen gepland waardoor ik weinig kan spelen. ben nog steeds maar level 63 (3e character dat wel)

Kijk erg uit naar seizoen 1 :) Class weet ik ook niet zeker. Dacht Rogue te gaan maar twijfel nu eigenlijk om toch gewoon druid weer te gaan. Vind het gewoon een erg leuke class.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op zondag 9 juli 2023 @ 13:48:
Helaas de aanhouder wint niet :), net level 100 geworden met de druid, nog steeds geen Tempest roar, echt te triest voor woorden dit.

Met season 1 maar een necromancer levelen, nu een nieuwe alt levelen vlak voor season 1 heeft weinig nut denk ik.
Gratz! ik ga 100 niet halen voor season 1 maar was ook niet mijn doel. Dat heb ik ook. gaat nu heel lekker met pulverize omdat ik daarvoor de items vind.

Heb wel onlangs die staff gevonden voor de claw build. misschien dat ik die nog wil proberen voor seizoen 1 released.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

FidoDido schreef op zondag 9 juli 2023 @ 13:48:

Balen man, maar wel netjes van level 100 (y)

@Ricmaniac verandering van spijs doet eten :9

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:23

The Legend

*Plop*

Gister op lvl 74 tijdens het renown farmen in een normale dungeon dropt Raiment of the Infinite uit een normaal kistje 8)7 Eerste voor m’n ice shards build bruikbare unique *O*

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ook lekker. Ik heb alle Codex of Power aspects in HC en om de Occultist vrij te spelen moet je 1 van de volgende 2 dingen doen:
- Een aspect unlocken
- Wachten tot level 25

Lekker handig op een alt (of een geforceerd nieuw character zoals in HC). In feite wordt ik nu gestraft voor het completen van de Codex of Power

[ Voor 4% gewijzigd door lolgast op 09-07-2023 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Grvy

Bot

@lolgast level 25 is zo bereikt op een alt, en vanaf dat moment wil je eigenlijk ook pas legendaries hebben.

Dit is een account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:31
.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Grvy schreef op zondag 9 juli 2023 @ 14:58:
@lolgast level 25 is zo bereikt op een alt, en vanaf dat moment wil je eigenlijk ook pas legendaries hebben.
Klopt, je bent er ‘zo’. Maar ik heb yellows en gold genoeg. Vind het gewoon gek dat als ik nog een Codex beschikbaar had en die op level 8 had gedaan ik wel had kunnen enchanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:20
Zo. Capstone voor wt4 geprobeerd op level 64 voor mijn ice-mage. Geen goed idee. Werd geslacht door Elias. Maar even doorgaan met levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 14:48
Gisteren de capstone gedaan voor wt3 op level 48. Ging vrij eenvoudig op mijn flurry rogue moet ik zeggen. Merk dat het wel weer een leuke uitdaging was. Sowieso is alles upgraden met sacred items nu wel even leuk maar zodra alles sacred is is de lol er denk ik snel weer af.

Ga s1 weer starten met een hardcore druid en langzaam achievements hunten. De campaign was echt gaaf, replay value van de rest van de game valt voor mij toch een beetje tegen. Bij d3 had ik er minder last van. Komt wellicht ook door het feit dat je alle skills vrij snel tot je beschikking hebt. Bij d3 was je tijdens het levelen continu aan het switchen omdat je een nieuwe Skill had unlocked.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Daaaaaamn. Net een fantastische ancenstral ring gevonden, helemaal geupdate, socket ingebakken, 1 minder item gererolled. En vervolgens per ongeluk gewoon met de rest mee gesalvaged. Ik had voor de zekerheid mijn oude ring al afgedaan. Ook mee gesalvaged. :/

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:29:
Daaaaaamn. Net een fantastische ancenstral ring gevonden, helemaal geupdate, socket ingebakken, 1 minder item gererolled. En vervolgens per ongeluk gewoon met de rest mee gesalvaged. Ik had voor de zekerheid mijn oude ring al afgedaan. Ook mee gesalvaged. :/
Haha dat zijn van die 'mooie' momenten. Mijn laatste domme actie: ik had iedere keer een stack sleutels in mijn consumable tab/bag waarvan ik dat dacht het een dungeon bug oid was, ik verkocht ze dan maar. Zit ik dus al die tijd mijn obol sleutels te verkopen die ik vervolgens bij de obol vendor weer inkoop. Vandaag achter gekomen...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:52
ik heb inmiddels wt3 unlocked op HC en vs butcher staat het 4-0 :D

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bartd1983
Ik heb net de 1-6 gemaakt tegen de Butcher (in sc). Was teleurgesteld dat er geen achievement was ;).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:19

Aganim

I have a cunning plan..

Vandaag Butcher tegengekomen in de eerste dungeon die ik op WT3 deed. Kwam mee met een groep trashmobs en een elite, dus dat was even rennen. De paar keren dat hij me wist te raken was meteen mijn halve healthbar weg, dus een directe confrontatie zat er niet echt in.

Uiteindelijk kwam die lomperd vast te zitten achter een pilaar, dus maar op een afstandje staan toekijken hoe mijn wolven, poison creeper en raven zich tegoed deden aan zijn omvangrijke persoonlijkheid. Niet de manier die de meeste voldoening geeft, maar 2-0 is in de pocket. :Y)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lolgast
spaceboy schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:29:
Ik mis echt een ‘lock’ functie zoals ook de ‘junk’ optie er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:31
lolgast schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:46:
[...]

Ik mis echt een ‘lock’ functie zoals ook de ‘junk’ optie er is
Echt belachelijk dat die er niet in zit.
Nu moet je telkens ieder nuttig item in de kist gooien of steeds dubbelchecken dat je het verkeerde niet salvaged.
Doet mij weer terugdenken aan de eerste maanden (jaar?) in Destiny waar de lock functie ook ontbrak, dat was helemaal een ongeorganiseerde chaos, zijn wat Fatebringers gesneuveld :X

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 09-07-2023 19:41 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:02
Zojuist de campaign op WT2 uitgespeeld en we willen nu naar WT3 maar heeft dat ook impact op de progress zoals side quests en dungeons? Ofwel begin je dan opnieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
crimby schreef op zondag 9 juli 2023 @ 20:35:
Zojuist de campaign op WT2 uitgespeeld en we willen nu naar WT3 maar heeft dat ook impact op de progress zoals side quests en dungeons? Ofwel begin je dan opnieuw?
Nope. Je progress blijft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-09 18:40
Sorc lvl 100 bereikt en m'n glyphs allemaal 15+. Geen zin om een nieuwe char te starten nu season 1 om de hoek is.

Heb tot lvl 96 als arc lash sorc gespeeld. Daarna geswitcht naar ice shard voor NM Dungeon. Mijn ervaring is dat sorc (arc lash) erg goed begin-mid game is. Maar rond 75+ een beetje afvalt. Ice shard speelt beter op hoge NM Dungeon, maar heeft veel meer gear nodig om goed te werken. Maar tegen boss en de butcher is arc lash wel 10x beter. Nooit issues gehad met butcher met een arc lash build, maar met ice shard als ik niet oppas ben ik direct dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhub85
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 22:09
Iemand die samen wilt levelen? (Lvl 12)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
@Oppernerd volgens mij is arc lash ook echt meer close combat gericht.

punt in de butcher zit hem bij mij in zijn shield.. en de mega dmg die die doet..
kan gewoon niet wegkomen / mijn skills uitvoeren.

nu heb ik dan ook een shatter build ipv avalanche..
wel een nieuw buildje bedacht op testmage zonder degelijke gear werkt het best prima..

maar om de stap nu te maken naar de gewone mage ivm de lvl reqs op de uniques
(combi van vuur electric en frozen) waarbij je gebruik maakt van frostburn / iceheart brais / Esadora / rainment en shitload aan cc

andariel zou er ook mooi bij passen quad explosion :9

[ Voor 4% gewijzigd door eehbiertje op 09-07-2023 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Oppernerd schreef op zondag 9 juli 2023 @ 20:45:
Sorc lvl 100 bereikt en m'n glyphs allemaal 15+. Geen zin om een nieuwe char te starten nu season 1 om de hoek is.

Heb tot lvl 96 als arc lash sorc gespeeld. Daarna geswitcht naar ice shard voor NM Dungeon. Mijn ervaring is dat sorc (arc lash) erg goed begin-mid game is. Maar rond 75+ een beetje afvalt. Ice shard speelt beter op hoge NM Dungeon, maar heeft veel meer gear nodig om goed te werken. Maar tegen boss en de butcher is arc lash wel 10x beter. Nooit issues gehad met butcher met een arc lash build, maar met ice shard als ik niet oppas ben ik direct dood.
Dat is ook niet raar volgens de heren bij maxroll is Arc Lash een B tier build voor het pushen van Nightmare Dungeons terwijl Ice Shard A Tier zou moeten zijn.

(Overigens is er geen Sorc S Tier build meer voor het pushen van Solo Nightmare, echter als je met een groepje bent is Arc Lash ook op hogere dungeon levels nog steeds geweldig om te spelen door de CC en AoE)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 20:02
rodie83 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 20:41:
[...]

Nope. Je progress blijft.
Thanks! Nu maar eens wat van die sigils zoeken.
Hoopte eigenlijk dat er nog iets echt na legendary kwam, maar sacred en unique zijn upgraded versions?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20:04
Net voor het eerst de capstone dungeon voor WT3 gedaan, ik was level 45 en heb hem makkelijk gehaald.
Volgens mij is dat best goed toch :D ?

Ik had wel een gekke bug dat ik vast kwam te zitten op een pilaar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ARhwRJQBMVnc0PNUhGgGybf6KuY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mE6iL0nTjoCpk3vIeo9pDf2U.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Prima avondje weer. Druid weer op level 28 en de eerste 2 gebieden zijn compleet met altars en exploration. Strongholds ook weer gedaan.

Je wordt wel goed in efficient levellen als je HC speelt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
crimby schreef op zondag 9 juli 2023 @ 21:46:
[...]

Thanks! Nu maar eens wat van die sigils zoeken.
Hoopte eigenlijk dat er nog iets echt na legendary kwam, maar sacred en unique zijn upgraded versions?
Uniques zijn echt hun eigen ding, sacred is wel gewoon een wat hoger item level van dezelfde items die je eerder al vond. Idem voor ancestral.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
ShadowBumble schreef op zondag 9 juli 2023 @ 21:32:
[...]

Dat is ook niet raar volgens de heren bij maxroll is Arc Lash een B tier build voor het pushen van Nightmare Dungeons terwijl Ice Shard A Tier zou moeten zijn.

(Overigens is er geen Sorc S Tier build meer voor het pushen van Solo Nightmare, echter als je met een groepje bent is Arc Lash ook op hogere dungeon levels nog steeds geweldig om te spelen door de CC en AoE)
Ben benieuwd. Heb weinig ervaring met NM Dungeon in een groepje. Snap ook wel waarom sorc geen S tier is, maar desalniettemin is het erg leuk om te spelen.

Ice shard shred door alle ads in Dungeon. Maar tegen bossen doet 't niks tenzij je ze staggert.

Arc lash is geweldig als je ult ready is. Tijdens cooldown is het meh. Maar de ult melts bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Morgen nog even een uurtje of twee en dan is de renown grind af :P
Vanavond opeens 3 uniques echter helaas niet de uniques die bij mijn build passen of een buildswitch zouden kunnen rechtvaardigen.

Vervolgens maar eens kijken wat ik tot s1 ga doen (glyphs levellen, alt, geen d4 etc).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:41
Eindelijk de campaign uitgespeeld. Wat een toffe ervaring :)

Had niet verwacht dat dit zou lukken voor het begin van seizoen 1, met een eigen geklooide Druid en wat gepruts. De game heeft mij in ieder geval wel in zijn greep weten te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Nol_NL schreef op maandag 10 juli 2023 @ 00:21:
Eindelijk de campaign uitgespeeld. Wat een toffe ervaring :)

Had niet verwacht dat dit zou lukken voor het begin van seizoen 1, met een eigen geklooide Druid en wat gepruts. De game heeft mij in ieder geval wel in zijn greep weten te houden.
Elke build werkt prima, maar als je echt NM dungeons ver boven je eigen level gaat doen dan heb je een redelijke optimalisatie nodig. Dat is volledig optioneel, je kan gewoon lvl100 halen zonder guides of flinke optimalisatie. Alles boven tier 46 NM is volledig optioneel, de monsters zijn daar al lvl 100.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Oppernerd
Ps. Mocht je amazon prime hebben, je kan nu mount accessoires claimen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren tot lvl95,5 gekomen. Na vele dungeons heb ik 1 upgrade kunnen pakken. Een ilvl 811 [Deathless Visage].
The Butcher 3 keer tegengekomen, 3 keer slechte loot van de man gekregen.
Wat glyphs geleveled en Helltides meegepakt.
Over het algemeen slechte loot. De bank gespekt tot 87mln gold en sinds tijden weer een Mount kunnen looten. Helaas had ik die al, maar toch.
Nog 4,5 levels en 13mln gold en dan zijn mijn goals vóór season 1 behaald. Moet lukken in 10 dagen tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:04

Dazzler2120

FP ProMod
Ik voelde me gisteren zelfverzekerd op mijn HC Rogue, op lvl 45 geswitched naar WT3 en sacred loot begonnen te verzamelen.
Toen ik aan een Legion event deelnam werd dat gelijk afgestraft; per ongeluk in een death blow elite gedashed net op het moment dat hij detonate. Tot zo ver mijn lvl 47 HC :+
Kon er wel om lachen, had al een paar close encounters, dit zat er gewoon keihard aan te komen 8)7
Daarna in de avond maar mijn SC verder gaan spelen, paar leuke upgrades, waaronder deze hele mooie crossbow, met ene paar rerolls +crit strike dmg gekregen waarmee het een item is met near-perfect stats
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IAwPtqmlGr2DmW2hUa8DeUDjytA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EMjH4Ac22Mb4UqdLrXVa9RFZ.jpg?f=user_large
Bijna lvl 83, NM tier 40 is farmbaar, geen idee wat momenteel de 'max' is qua nm's

Ik twijfel of ik voor nu mijn SC verder lvl tot 100, of toch een nieuwe HC begin, maar dan een penetrating shot rogue. Dat is de build die ik uiteindelijk in S1 wil gaan draaien, dus om daar alvast een beetje ervaring voor op te doen...

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartd1983
Ik ben level 65 en zit nog in WT3 (WT4 capstone lukte nog niet). Hoe levelen jullie? Nightmare dungeons, normale dungeons,….?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

bartd1983 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 07:49:
Ik ben level 65 en zit nog in WT3 (WT4 capstone lukte nog niet). Hoe levelen jullie? Nightmare dungeons, normale dungeons,….?
Ik snap er ook niets van eigenlijk. Ik heb het idee dat ik best ridicuul veel game (maar ik heb wel gewoon een leven) en ik zit met 1 SC character nu op level 75. En dan lees ik hier ook mensen "Ach, hier een level 80, daar een level 95, nog wat HC gedaan, etc. etc.". Dan game je toch gewoon ELKE dag minstens 6 uur??? :? Ben verder niet jaloers, maar wel verbaasd. Misschien moet ik gewoon mijn baan en relatie cancellen bij Diablo 5. :D

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
bartd1983 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 07:49:
Eigenlijk alle endgame content; Nightmare dungeons, Legion events, Helltides, Worldboss kills
Maar als je build goed is, dan kan je mogelijk al de capstone voor WT4 eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
spaceboy schreef op maandag 10 juli 2023 @ 07:57:
[...]

Ik snap er ook niets van eigenlijk. Ik heb het idee dat ik best ridicuul veel game (maar ik heb wel gewoon een leven) en ik zit met 1 SC character nu op level 75. En dan lees ik hier ook mensen "Ach, hier een level 80, daar een level 95, nog wat HC gedaan, etc. etc.". Dan game je toch gewoon ELKE dag minstens 6 uur??? :? Ben verder niet jaloers, maar wel verbaasd. Misschien moet ik gewoon mijn baan en relatie cancellen bij Diablo 5. :D
Mwa ik speel tussen de 3 en 5 avonden per week ofzo, en dan 2-4 uurtjes per avond en dan red je het wel om een lvl 83 te hebben, een paar lvl 40's, paar lvl 30's, een (dode) lvl 47 hc etc. etc.
Op lvl 83 red ik het om ongeveer 1 lvl per ongeveer anderhalf uur te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
[...]

Het is ook een beetje afhankelijk van hóe je speelt. Heb je continu sigils en rijg je NM dungeons aan elkaar of loop je een beetje rond, pak je elke Legion, Helltide en World Boss mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lolgast schreef op maandag 10 juli 2023 @ 08:18:
[...]

Het is ook een beetje afhankelijk van hóe je speelt. Heb je continu sigils en rijg je NM dungeons aan elkaar of loop je een beetje rond, pak je elke Legion, Helltide en World Boss mee
Inderdaad. Als je iedere avond 1 of 2 uur NMD achter elkaar doet zal het best vlot gaan. Ik kan die motivatie niet opbrengen. Na 1 of 2 dungeons en eventueel een world boss of een legion log ik momenteel weer uit wachtend op S1. Meeste zin heb ik in een alt en die ga ik niet beginnen anderhalf week voor season.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bartd1983
[...]

Haha, eens. Ik game zoveel mogelijk als verantwoord is als jonge vader. Maar bij mij schiet het niet op. Gebrek aan talent aan mijn kant vrees ik ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

lolgast schreef op maandag 10 juli 2023 @ 08:18:
[...]

Ja, goed punt. Misschien zorgt dat ervoor dat ik het ook nog steeds leuk vind. Ik loop redelijk ongecoordineerd rond, ik gooi er wel regelmatig een sigil in, maar ik heb ook nog steeds -vind ik- teveel moeite met NM dungeons die 2 levels of hoger dan ikzelf zijn. Dus ik moet OF beter worden, OF meer geduld hebben, OF betere gear vinden. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Lvl 74 sorc (stopgezet want te saai), lvl 50 druid (hardcore) en lvl 82 necro hierzo. Ik ga komend weekend op vakantie en ben aan het proberen om Lilith voor die tijd neer te hebben. Zou moeten lukken als ik elke avond ga knallen. De dakkoffer moeten mijn kinderen maar regelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Schaalt Lilith ook mee naar lvl? Ik zie de Quest al een tijdje (volgens mij sinds lvl85) in mn overzicht staan, heb er nog geen actie op ondernomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
pirke schreef op maandag 10 juli 2023 @ 09:38:
Schaalt Lilith ook mee naar lvl? Ik zie de Quest al een tijdje (volgens mij sinds lvl85) in mn overzicht staan, heb er nog geen actie op ondernomen.
Nee, waarom de quest lower level is, geen idee
Uber Lilith is lvl 100. Gisteren voor de grap op lvl 81 een geprobeerd, had haar 5% down voor ik ge-oneshot werd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Damn ik ben jaloers. Ik heb nu 131k :+ Stats rollen is echt super duur!
Verkoop of salvage jij items?

Edit: 12k nu :o

[ Voor 3% gewijzigd door TheBrut3 op 10-07-2023 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 11:27
Heeft er iemand toevallig een endgame build voor barbarian met Leap en groundstomp? En is het een beetje goed? Het lijkt mij een leuk idee om in elite packs te leapen en alles kapot te stampen >:)

EDIT: YouTube: Optimized LEAPQUAKE Kick Barbarian Build 34M Crits Diablo 4

Iemand ervaring met deze/soortgelijke build? :P

[ Voor 32% gewijzigd door lastNiv op 10-07-2023 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
TheBrut3 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 09:52:
[...]

In de basis verkoop ik alle gele items, salvage ik legendaries omdat gold meestal een grotere bottleneck is.
Als ik te weinig materials heb (die Veiled crystals kom ik vaak tekort), dan salvage ik even tot dat wee 'aangevuld' is. Op hoger level, als je redelijk goede gear hebt, kom je weinig echte upgrades tegen - dan geef je automatisch ook minder uit aan rerolls of upgrades, dan houd je vanzelf meer geld over

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnyV76
Dazzler2120 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 10:11:
[...]

In de basis verkoop ik alle gele items, salvage ik legendaries omdat gold meestal een grotere bottleneck is.
Als ik te weinig materials heb (die Veiled crystals kom ik vaak tekort), dan salvage ik even tot dat wee 'aangevuld' is. Op hoger level, als je redelijk goede gear hebt, kom je weinig echte upgrades tegen - dan geef je automatisch ook minder uit aan rerolls of upgrades, dan houd je vanzelf meer geld over
Eigenlijk heeft t niet zoveel zin meer om legendaries te salvagen als je wat verder bent. Je krijgt genoeg van de resources op andere manieren dus ik verkoop alles tenzij het een goede roll aspect is. Legendaries geven ook nog eens meer gold dan rares dus die ook gewoon lekker verpatsen.

Vanaf denk ik level 85 ongeveer pakte ik alleen nog maar ancestral rares op en liet ik de sacred gewoon liggen. Heb nu op lvl100 157mio gold en eigenlijk geen items waar ik nog echt op moet rollen. Ik bedoel... ik ga niet een mod van zeg 10.0% cooldown reduction, waar 10.5% de max is, rerollen. Lekker sparen voor wanneer ik een ander item vind of voor alts.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exactor it schreef op maandag 10 juli 2023 @ 09:28:
Lvl 74 sorc (stopgezet want te saai), lvl 50 druid (hardcore) en lvl 82 necro hierzo. Ik ga komend weekend op vakantie en ben aan het proberen om Lilith voor die tijd neer te hebben. Zou moeten lukken als ik elke avond ga knallen. De dakkoffer moeten mijn kinderen maar regelen. :)
Ik lees dit helaas vaak over Sorcerer. Meestal lees ik over gebrek aan armor en de 'verplichting' om meerdere defensive skills te gebruiken waardoor de leuke skills niet gebruikt worden. Zijn dit ook jouw redenen dat je stopt?
Jammer want ik wil graag Sorc in S1 beginnen maar het klinkt niet heel aantrekkelijk van wat ik allemaal tegen kom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Spooksel

Spooksel!

Mijn vriendin speelt ook een sorceror (lv70 nu) en die vindt het ook maar wat matig allemaal. Vooral het feit dat ze eigenlijk gewoon totaal van suiker gemaakt lijkt en echt om de haverklap dood is terwijl ik met een landslide druid door dungeons heen schuif alsof de monsters niet eens bestaan :P

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spooksel schreef op maandag 10 juli 2023 @ 12:23:
Mijn vriendin speelt ook een sorceror (lv70 nu) en die vindt het ook maar wat matig allemaal. Vooral het feit dat ze eigenlijk gewoon totaal van suiker gemaakt lijkt en echt om de haverklap dood is terwijl ik met een landslide druid door dungeons heen schuif alsof de monsters niet eens bestaan :P
Daarom heeft ook iedere build fire shield, frost shield en frost nova zag ik. Ik zou graag volledig fire of frost willen gaan zoals de developer vertelde voor dat de game uitkwam. Iets dat niet haalbaar is in hogere NMD wat ik begrepen heb.
De hoop is gericht op de patch op de 18de en anders op die aspect-gems (hearts). Als daar iets tussen zit met een lading armor kan het goed komen met Sorc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:14
Dazzler2120 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 09:50:
[...]

Nee, waarom de quest lower level is, geen idee
Uber Lilith is lvl 100. Gisteren voor de grap op lvl 81 een geprobeerd, had haar 5% down voor ik ge-oneshot werd :+
Ook voor de grap eens gedaan op Lvl 73 met mijn barb. Duurde ook 5 seconden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2023 @ 12:29:
[...]
Daarom heeft ook iedere build fire shield, frost shield en frost nova zag ik. Ik zou graag volledig fire of frost willen gaan zoals de developer vertelde voor dat de game uitkwam. Iets dat niet haalbaar is in hogere NMD wat ik begrepen heb.
De hoop is gericht op de patch op de 18de en anders op die aspect-gems (hearts). Als daar iets tussen zit met een lading armor kan het goed komen met Sorc. :)
Frost nova is 'verplicht' omdat het de enige betrouwbare bron van vulnerable dmg is. Ice armor en flame shield zijn heel prettig omdat ze te sterke effecten zoals cc en poison breken. Het maakt sorc super tanky. De speelstijl bevalt mij prima; het is niet heel anders dan in de vorige Diablo games. Je wilt wel echt dat armor met teleport-skill want anders kan je niet cruisen op WT4.

Ik verwacht dat de resistance fix nog wel even gaat duren, maar dat zal wel wat veranderen voor een intelligence-based class. Ben benieuwd wanneer we horen welke 'game breaking' effecten er gaan komen in s1. Wie weet zit er iets tussen waardoor de balans tussen fire/cold/lightning verandert.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 19:07
Dazzler2120 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 08:01:
[...]

Mwa ik speel tussen de 3 en 5 avonden per week ofzo, en dan 2-4 uurtjes per avond en dan red je het wel om een lvl 83 te hebben, een paar lvl 40's, paar lvl 30's, een (dode) lvl 47 hc etc. etc.
Op lvl 83 red ik het om ongeveer 1 lvl per ongeveer anderhalf uur te pakken.
Maar wat voor uren moeten we dan denken aan level 83? Eventueel te checken via https://d4armory.io/ . Level 50 en de story uit was bij mij 27 uur.

edit:
(lvl 50 Barbarian)
Play Time : 1 day 5 hours 25 minutes
Last Time Played : 7/6/2023, 1:01:02 AM
Monsters Killed : 10090
Elites Killed : 424
Gold Collected : 474636
Power : 576
World Tier : 3

[ Voor 21% gewijzigd door sdk1985 op 10-07-2023 13:43 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Diversity schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 17:19:
Heb ik een probleem? Of ben ik gewoon uuhm, toegewijd?
[Afbeelding]
Huh, welk menu zit dit verstopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
sdk1985 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 13:33:
[...]

Maar wat voor uren moeten we dan denken aan level 83? Eventueel te checken via https://d4armory.io/ . Level 50 en de story uit was bij mij 27 uur.
https://d4armory.io/?acco...64-11ee-b373-1740bdfa3979
77 uur schijnbaar aan speeltijd
Zitten ook wat ingelogde uren in waarbij ik niet veel deed / afk was o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tektoon schreef op maandag 10 juli 2023 @ 13:22:
[...]

Frost nova is 'verplicht' omdat het de enige betrouwbare bron van vulnerable dmg is. Ice armor en flame shield zijn heel prettig omdat ze te sterke effecten zoals cc en poison breken. Het maakt sorc super tanky. De speelstijl bevalt mij prima; het is niet heel anders dan in de vorige Diablo games. Je wilt wel echt dat armor met teleport-skill want anders kan je niet cruisen op WT4.

Ik verwacht dat de resistance fix nog wel even gaat duren, maar dat zal wel wat veranderen voor een intelligence-based class. Ben benieuwd wanneer we horen welke 'game breaking' effecten er gaan komen in s1. Wie weet zit er iets tussen waardoor de balans tussen fire/cold/lightning verandert.
Dat die 3 skills best goed werken lijkt mij het probleem niet van Sorc. Wanneer je met andere skills niet in de buurt komt wel. Tot NMD70 komt waarschijnlijk iedere class/build wel en het gaat er dan ook meer om wat er nodig is om daarboven te pushen. Volgens mij is dat als Sorc sowieso lastiger en al helemaal zonder de 3 genoemde skills.
Als ik het verkeerd inschat hoor ik het graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
sdk1985 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 13:33:
[...]

[...]
De eerste maal idd, maar als je vervolgens een tweede char maakt gaat het vrij snel toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2023 @ 12:12:
[...]

Ik lees dit helaas vaak over Sorcerer. Meestal lees ik over gebrek aan armor en de 'verplichting' om meerdere defensive skills te gebruiken waardoor de leuke skills niet gebruikt worden. Zijn dit ook jouw redenen dat je stopt?
Jammer want ik wil graag Sorc in S1 beginnen maar het klinkt niet heel aantrekkelijk van wat ik allemaal tegen kom.
Ik was alweer drie weken geleden gestopt met die sorceror. Misschien kwam de saaiheid inderdaad doordat je zo bezig moet zijn met cooldown van defensive skills en verder eigenlijk alleen maar bezig bent met de boel bevriezen en dan of doodmeppen of je ultimate inzetten. Necro bome spear is nog saaier qua mechanics maar daar ontploft alles heel hard met hele hoge getallen en dat vind ik mooi om te zien al 81 levels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Bossie schreef op maandag 10 juli 2023 @ 13:59:
[...]

De eerste maal idd, maar als je vervolgens een tweede char maakt gaat het vrij snel toch?
Geen idee, ik heb momenteel niet het idee dat dit persé heel veel sneller zou gaan. Ik had rond level 45 het verhaal uitgespeeld. Wellicht dat de mount wat uren bespaard.

Mijn vraag ging meer hoeveel uur het op de hoger levels kost. Daar heb ik zelf nog geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Bossie schreef op maandag 10 juli 2023 @ 13:59:
[...]

Klopt, mijn lvl 47 HC had ik 3 dagen ongeveer op gespeeld, ca. 14 uurtjes voordat hij het loodje legde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2023 @ 12:29:
[...]

Wie weet... sorc underpowered dus die gaan ze wellicht buffen. Vaak buffen ze zo'n class dan weer te veel waardoor die overpowered wordt. Ik zie het wel gebeuren hoor nu ik net mijn sorc op lvl100 heb haha. Verkeerde FOTM gekozen :P
Met Arc Lash vond ik mn sorc ook niet zo leuk maar toen ik naar blizzard met ice shard procs ging vond ik het wel weer leuk om te spelen. Waar ik het meeste door dood ga in NM dungeons zijn de ground effects. Die chasing shadow puddle zeg maar is insta-gib als ik er niet binnen 0,3sec uit jump en zelfde verhaal voor een exploderende poison bubble oid. Kunnen andere classes daar wel een hit van hebben of zijn die ook in 1 klap dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

JohnnyV76 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:19:
[...]

Wie weet... sorc underpowered dus die gaan ze wellicht buffen. Vaak buffen ze zo'n class dan weer te veel waardoor die overpowered wordt. Ik zie het wel gebeuren hoor nu ik net mijn sorc op lvl100 heb haha. Verkeerde FOTM gekozen :P
Met Arc Lash vond ik mn sorc ook niet zo leuk maar toen ik naar blizzard met ice shard procs ging vond ik het wel weer leuk om te spelen. Waar ik het meeste door dood ga in NM dungeons zijn de ground effects. Die chasing shadow puddle zeg maar is insta-gib als ik er niet binnen 0,3sec uit jump en zelfde verhaal voor een exploderende poison bubble oid. Kunnen andere classes daar wel een hit van hebben of zijn die ook in 1 klap dood?
Hmm.. Barbarian kan veel hebben, ik heb wel eens te lang in zo'n poison bubble gestaan maar ik heb wel even de tijd om er rustig uit te lopen. Van die kamikaze npc's die zichzelf opblazen heb ik vaker pijn van geleden. Maar al met al is een Barb best een tough cookie om dood te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 09:52:
[...]

Edit: 12k nu :o
Ik raap elke cent op die ik zie, verkoop alle gear waar ik niks aan heb en salvage legendaries met slechte affixes.
Ik loop echt terug in dungeons, om alle gold op te pakken die ik mogelijk vergeten ben 😂
En gear enchants doe ik niet, totdat ik lvl100 ben en verder echt geen upgrades kan vinden om NM's te pushen, als ik dat zou willen.
Ik hou de poen wel in m'n zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:33
Poops_McGhee schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:27:
[...]

Ik raap elke cent op die ik zie, verkoop alle gear waar ik niks aan heb en salvage legendaries met slechte affixes.
Ik loop echt terug in dungeons, om alle gold op te pakken die ik mogelijk vergeten ben 😂
En gear enchants doe ik niet, totdat ik lvl100 ben en verder echt geen upgrades kan vinden om NM's te pushen, als ik dat zou willen.
Koop dan gewoon gold :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

[...]

Ben jij in het echte leven ook zo? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
[...]

Mijn Necro (weinig aandacht voor armor buiten wat paragon puntjes) overleeft een nightmare shade explosie met ongeveer 50% HP. Ik ga het vaakst dood als er gif monsters om me heen spawnen en heel soms door vriesdingen maar spinnen zijn mijn nemesis. Crowd control effecten met gif zijn killing voor mijn poppetje. Voor de rest kan ik alles hebben tot een level of tien boven eigen level. Althans niks one-shot necro. Met de sorceror kon ik niet zo hoog spelen omdat die stilstaande turrets me kapot schoten van off screen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
spaceboy schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:34:
[...]

Ben jij in het echte leven ook zo? :o
Verstandig met financiën? Zeker wel.

Het is zo zinloos om 1 stat te enchanten, zonder te weten wat je krijgt en dan misschien een paar levels te behouden, totdat je wat krijgt dat net wat beter is.
Vooral op lager level is het niet slim om stats te re-rollen. Kost je alleen maar gold en je hebt er maar kort wat aan. Ik hou mijn gold stash liever groot, totdat ik er echt wat aan heb.
En zolang ik de content nog makkelijk doorkom met de gear die ik heb, dan is het helemaal zinloos om te re-rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
[...]

Beer kan ook best veel hebben. In totaal komt het neer op 2.5x hp (want fortify is 1x je hp erbij + barrier)
Je zit zo op 20-25k wat eraf moet voordat je dood gaat.
Tel daar de armor bij op (nu iets van 7k) en het is best lastig dood gaan.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik heb een lvl 55 rogue en ben langzaam bezig de renown grind af te ronden. twee area's zijn kompleet, de 3e op de helft. Nog wel even te gaan dus. Ik hoop voor de season begint het af te ronden. Ik moet zeggen dat dit niet het leukste onderdeel is van D4. Gelukkig hoef ik dit maar 1x te doen :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Een NM dungeon doe ik in ongeveer 10 minuten. In een uurtje pak ik er meestal zo'n stuk of 5 en dan ben ik het weer even zat. Dan ga ik afk of doe een Helltide voor een kwartiertje, of als er een Gathering of Legions is, wat ook meestal maar 5 minuten duurt, World Boss van 30 seconden en dan misschien weer een paar NM dungeons. Daar gaat niet heel veel tijd inzitten, hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Spooksel

Spooksel!

Pff, ik moet zeggen dat de spraakzaamheid in de GoT 2 clan over het algemeen wel tegenvalt hoor :P Meestal zijn er wel ong 55-65 tegelijk online, maar als je wat zegt of LFG bent dan kun je gewoon spelden horen vallen.

Had eerlijk gezegd wel iets meer levendigheid verwacht in de clan(s). Is dit ook zo bij de andere clans?

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 21:11
Ik ben meestal wel de gene die iets zegt in de clan, en als ik LFG zoek maar niemand reageert of reageert terug..

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Dat gaat mij wat te ver. Qua tijd is het toch ook veel efficiënter om je inventory op te ruimen en een nieuwe dungeon te starten?

Maar het grote verschil zit hem dan in het rerollen van de stats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Buizerd__NL schreef op maandag 10 juli 2023 @ 15:10:
Ik ben meestal wel de gene die iets zegt in de clan, en als ik LFG zoek maar niemand reageert of reageert terug..
Ik moet bekennen dat ik als console speler de chat wel volg, maar dat reageren me teveel moeite kost icm dat ik safe spot nodig heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:42
Ik had ook Sorc als eerste keuze, beetje level 60 begonnen met WT4 en de 20+ Nightmare Dungeons. Nu op 67 kan ik ~30 prima aan. Dat betekent dat ik met TP + nova + icicles alles nog steeds in die ene cooldown volledig kapot maak, maar als er ook maar iets verkeerd naar mij kijkt valt ik per direct om.
Normaliter zou je dan kijken naar meer defensives, maar ik heb er al 4/5! Teleport, Ice Block, Frost Nova, Frost Shield, Fire Shield.
En gear vinden die niet volledig nutteloos is (dus, minimaal 2 goede stats pre-reroll) is echt een drama. Gevoelsmatig zijn er te veel mogelijkheden op gear waardoor de kans dat je wat nuttigs vindt zo laag is.

Ik hoop toch wel op wat verbeteringen in S1, anders laat ik het spel waarschijnlijk links liggen tot S5+ dat we wat van de QoL zaken uit zowel D2 en D3 terugzien. Die hadden ook tijd nodig om echt goed te worden.
Pagina: 1 ... 104 ... 213 Laatste