GRDavies75 schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 09:07:
[...]
Neem maar met een korrel zout, maar als ik papegaai wat ik lees en hoor:
- Sorcerer heeft issues en blijkbaar is Ice shard de enige viable build (heb deze klasse niet gespeeld, dus vertel me maar dat het BS is

), ook iets met dat de meeste aspecten allemaal trade-off aspecten zijn, waar bijvoorbeeld de necromancer dat niet heeft
Ondanks dat Chain Lighting sinds de beta flink generfd is, vind ik het erg leuk spelen, en ondervind ik helemaal geen problemen. Ook met de butcher niet, al duurt het gevecht soms wat lang.
Goed, ik heb goed op elkaar afgestemde aspects, Raiment of the Infinite chest armor en voldoende cooldown reduction waardoor ik, ondanks dat de build squishy is, ik nooit problemen ondervind. Teleport trekt monsters naar mij toe die gestunned zijn, fireball en firebolt enchantments geven extra damage, mana en health en als de monsters nog niet dood zijn na afloop stunperiode gooi ik er een frostnova uit en ga door met spammen van chainlightning en arc lash. Elite monsters pak ik later en als ik 1op1 sta, kaatsts de chainlighting altijd op mij terug waardoor ik mana terugkrijg en dan kan je doorspammen met chain lightning. In crisis situaties - encounters met enkele elite monsters - en bij sterke elites(boss) gooi ik er pas een Unstable currents uit. Er zit een hele goede synergie in de build en met een beetje geluk gaat Blizzard de chain lightning ooit weer wat potiger maken, want ik zie zelden iemand ermee spelen.
Ja, Ice Shards geven meer damage, dat zie ik bij andere spelers, maar ik leer beter te spelen op deze manier. Je moet heel actief ontwijken als het even tegen zit, dus je bent echt bezig.
Ik weet nog niet wat ik met seizoen 1 ga spelen. Andere sorcerer build of andere class. Ik ga ze uiteindelijk allemaal spelen, maar het heeft geen haast wat mij betreft.
[
Voor 3% gewijzigd door
ABD op 13-07-2023 18:24
]