Nah, dat moet de RNG zijn; de kans op goede items is gewoon laag, laat staan dat je goede items met de juiste stats krijgt; dit spel is uiteindelijk een grind. Je moet je vermaken met spelen, niet omdat je een superhero speelt met maximale stats. Als je dat wil, kan je beter een ander spel spelen.
Ik heb bv nooit een uber unique gehad, en heel veel uniques zijn door de shredder gegaan omdat ze matig zijn. Ik had al tijden niets meer gescoord, dus ik merkte niet dat ze afgelopen week(end?) even de uber rares uitgezet hebben om een bug te verhelpen, maar vlak daarna kreeg ik twee keer Gloves of the Illuminator achter elkaar, en daarna niets meer. Ik heb voorlopig sowieso niets aan die Gloves, en de stats zijn ook niet geweldig. Overigens kreeg ik die Gloves omdat ik tijdens helltides naast chest of mysteries, vooral alles op gloves zet als het even kan, ook me Obols en Tree of Whispers, want ondanks dat ik al ruim 20 levels geen betere items meer heb gekregen waar ik wat aan heb, lopen mij handschoentjes sterk achter.
Goed, vorige versies van Diablo waren uiteindelijk ook een grind. Zelfs in D3 season 28 met Altar of Rites en primordial ashes kreeg ik het niet voor elkaar om een almachtige build te maken met alleen maar de allerbeste primal ancient superitems. Al was deze laatste demon hunter mijn allerbeste build ooit.
tldr; Misschien kun je je verwachtingen bijstellen?
Nee, ik gebruik eerst een teleport met Raiment of the Infinite effect;) Daarna pas indien noodzakelijk een frostnova, maar ik evade ook heel veel, zodat ik geen ice armor hoef te gebruiken, gevolgd door opnieuw teleport met RotI effect. Rinse and repeat.
Het is heel simpel, spaarzaamheid scheelt deaths omdat mijn sorcerer in 1-2 klappen dood is.
Ik ben met mijn Chain Lighting sorcerer met level 62 gegaan, het is makkelijk te doen, ook zonder Raiment of The Infinite. Squishy blijft zij, gewoon nooit stil blijven staan en met teleport ontsnappen wanneer je vastgevroren bent.
[
Voor 23% gewijzigd door
ABD op 13-07-2023 19:09
]