Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:37

ResuCigam

BOFH

Ik snap de fixatie met lvl100 halen niet zo goed, voor mij zijn de levels na 50/70 + storyline alleen bonus zodat het spel leuk blijft en er nog wat te groeien valt als ik weer een keertje wil spelen. Als ik lvl100 ben met een character dan ben ik waarschijnlijk ook wel klaar met dat character: Dan is er niets meer te halen/verdienen. En ja ik weet dat je eindeloos door kunt gaan om nog betere gear/aspects te vinden maar het houdt een keertje op. Just my 2 cents. 8)

We do what we must because we can.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Misschien kan Rhykker dat in deze video kan :P zijn ervaring was bijna gelijk aan mijne in D3 :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Bossie schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 17:37:
[...]

Je kan er ook 250-300 voor neerleggen als je niet wilt grinden :+
Ik heb er drie in m’n stash waar cash ik? _O-

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ResuCigam schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 10:50:
Ik snap de fixatie met lvl100 halen niet zo goed, voor mij zijn de levels na 50/70 + storyline alleen bonus zodat het spel leuk blijft en er nog wat te groeien valt als ik weer een keertje wil spelen. Als ik lvl100 ben met een character dan ben ik waarschijnlijk ook wel klaar met dat character: Dan is er niets meer te halen/verdienen. En ja ik weet dat je eindeloos door kunt gaan om nog betere gear/aspects te vinden maar het houdt een keertje op. Just my 2 cents. 8)
Zo heeft iedereen een eigen doel voor zichzelf he :)
Maar ik sta naast je ja, level 100 is geen enkel moment nog mijn goal geweest. Misschien wel als ik er dichterbij zou zitten.

Maar ook bij seasons zal het denk ik niet 1 van mijn doelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
MPC60 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 10:56:
[...]

Kwestie van grinden. De doorsnee uniques zijn niet moeilijk te vinden. Ik heb op level 80 alles voor mijn druid inmiddels wel twee keer gezien, denk ik. Shockwave aspect ook maar twee keer helaas. Die voelt toch een stuk moeilijker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:47
MPC60 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 10:56:
[...]

De bekende sites voor bijvoorbeeld ook D2, maar als ik me niet vergis zijn deze items untradable in D4?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
MeanGreen schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 10:38:
Is toch gek dat seasons de reden zijn dat mensen de game nu niet of veel minder spelen? :?
Ik snap aan de ene kant de replayability wel een beetje die een season gaat bieden, maar wat mis ik, als 'season-skepticus' nou precies als ik S1 oversla en gewoon verder level of een ethernal alt aanmaak? De ervaring van een nieuwe questline en tijdelijke mechanics? Het enige wat overblijft na afloop is toch een character met gear en cosmetics? Ik ben nog niet overtuigd van het doel ervan. Zijn er dan unieke items die alleen dan te vinden zijn? Gaat het levelen sneller? En bij S2 dan? Weer een nieuw karakter erbij en de rest niet meer spelen?

Misschien ben ik gewoon nog niet uitgekeken op mijn ene main character en heb ik nu de incentive nu nog niet nodig om een alt te maken. Ik doe vast uit fomo wel mee volgende week, maar waarom precies, tsja.. ik weet het nog niet.

Wie kan me overtuigen? :>
Mijn doel is gewoon plezier te hebben, of ik een bepaald level bereik is niet zo heel belangrijk.
Wat betreft een nieuwe seizoen, de start heeft weer die rush die je krijgt van duidelijke progressie. Je hebt niets dus alles wat je vind is weer een stukje beter dan voorheen. Als het goed is gaan ze ook de boel balancen dus builds die nu niet zo goed zijn worden hopelijk beter dus kan je weer wat nieuws proberen.

Soms is de season mechanic ook wel interessant qua nieuwe gameplay, we gaan 't meemaken. Ik zou zeggen probeer het, is het niets kan je gewoon verder me je eternal realm character. Niets te verliezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MeanGreen schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 10:38:
Is toch gek dat seasons de reden zijn dat mensen de game nu niet of veel minder spelen? :?
Ik snap aan de ene kant de replayability wel een beetje die een season gaat bieden, maar wat mis ik, als 'season-skepticus' nou precies als ik S1 oversla en gewoon verder level of een ethernal alt aanmaak? De ervaring van een nieuwe questline en tijdelijke mechanics? Het enige wat overblijft na afloop is toch een character met gear en cosmetics? Ik ben nog niet overtuigd van het doel ervan. Zijn er dan unieke items die alleen dan te vinden zijn? Gaat het levelen sneller? En bij S2 dan? Weer een nieuw karakter erbij en de rest niet meer spelen?

Misschien ben ik gewoon nog niet uitgekeken op mijn ene main character en heb ik nu de incentive nu nog niet nodig om een alt te maken. Ik doe vast uit fomo wel mee volgende week, maar waarom precies, tsja.. ik weet het nog niet.

Wie kan me overtuigen? :>
Ik heb geen zin momenteel in mijn huidige Characters maar wel zin een nieuw character. Nu een Character beginnen of wachten op S1 waardoor je een (Premium) Battlepass hebt om door te spelen en een season mechanic is voor mij een makkelijke keus. Ieder zijn keus maar zo gek is het niet dat iemand wacht op season.
Als jij nog volop geniet van je character en daar mee door wilt gaan is dat net zo goed. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2023 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12:36
Exactor it schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 10:14:
[...]

De monsters hebben een hogere base xp op hogere levels. Dus je verdient meer character xp met hogere tiers dungeons. Naast de hogere glyph xp.
Ik beantwoorde je vraag inclusief het stukje 'als je er soepel doorheen loopt'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 11:26:
[...]

Ik heb geen zin momenteel in mijn huidige Characters maar wel zin een nieuw character. Nu een Character beginnen of wachten op S1 waardoor je een (Premium) Battlepass hebt om door te spelen en een season mechanic is voor mij een makkelijke keus. Ieder zijn keus maar zo gek is het niet dat iemand wacht op season.
Als jij nog volop geniet van je character en daar mee door wilt gaan is dat net zo goed. :)
Als het net zo loopt als in D3 zal ik zodra season 1 is gestart nooit meer op mijn eternal realm characters loggen. Sterker nog, ik hoop dat ze rebirth functie ooit weer implementeren zodat je je eternal chars kan omzetten naar seasonal chars :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

London schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 11:31:
[...]

Als het net zo loopt als in D3 zal ik zodra season 1 is gestart nooit meer op mijn eternal realm characters loggen. Sterker nog, ik hoop dat ze rebirth functie ooit weer implementeren zodat je je eternal chars kan omzetten naar seasonal chars :P
Blizzard heeft aangegeven dat ze die wens duidelijk hebben gehoord van veel mensen dus dat komt vast wel goed. Zou mooi zijn. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
[...]

Ja, dat zou heel tof zijn. En dan inclusief het zichtbaar maken van alle statistieken. Beetje raar dat je daar een third party app voor nodig hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Deadsmell schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 11:54:
[...]

Ja, dat zou heel tof zijn. En dan inclusief het zichtbaar maken van alle statistieken. Beetje raar dat je daar een third party app voor nodig hebt.
Ja dit vond ik echt heel dom want de info zit in de game. D2 en D3 heeft het waarom kan je dat dan niet in D4 ook doen XD
[...]

ik hoop dat ze rebirth functie ooit weer implementeren zodat je je eternal chars kan omzetten naar seasonal chars :P
Rebirth vond ik ook gaaf eerst en deed het de laatste paar seizoenen ook maar heb ook een paar keer gehad dat een hele sterke character met 80 uur bijv dood ging tijdens het levelen na een 2 uurtjes weer vanaf level 1. rip 82 uur character hahaha

Maarja net als jij raak ik non seasonal characters nooit meer aan. dus anders stond die character daar toch maar te staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:23

Dazzler2120

FP ProMod
Wat gebeurt er eigenlijk met je character slots met alle seasonal characters? Zal dat gecapped blijven op max 10 characters & zal je steeds wat 'oud schrot' moeten verwijderen voor nieuwe seizoenen?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dazzler2120 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:27:
Wat gebeurt er eigenlijk met je character slots met alle seasonal characters? Zal dat gecapped blijven op max 10 characters & zal je steeds wat 'oud schrot' moeten verwijderen voor nieuwe seizoenen?
Daar ga ik wel vanuit. Vandaar ook de opmerking over rebirths.

Maar Bobby wil natuurlijk naast een nieuwe boot ook graag een extra privéjet dus wellicht dat je binnenkort extra slots kan bijkopen voor 10 euro p.s. :9

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHoarder
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 08:19
Bossie schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 11:06:
[...]

De bekende sites voor bijvoorbeeld ook D2, maar als ik me niet vergis zijn deze items untradable in D4?
Mocht je de jsp-site bedoelen, daar wordt zeker gehandeld.
Je kunt geen Legendaries / Uniques traden, maar er worden wel redelijk wat Ancestral Rare items verhandeld, die je vervolgens weer om kunt zetten in Legendaries met je juiste aspects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 16:04
Kan je 19de ook nog inloggen of moet het op de 18de?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 12:12
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:39:
lijkt me raar dat stel je kan de 18e niet inloggen, dat als je erna doet dat het game over is

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:39:
Kan zelfs nog in augustus :P het gaat er gewoon om dat je na die update eens op die characters moet inloggen zodat die data "syncd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ricmaniac schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:42:
[...]

Kan zelfs nog in augustus :P het gaat er gewoon om dat je na die update eens op die characters moet inloggen zodat die data "syncd"
Ja idd het is gewoon de volgorde.. Eerst inloggen met je Eternal char.. (even de tijd geven om de boel te laten repliceren naar de seasonal database) en daarna kan je je renown e.d. gebruiken in je seasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
De guild is nu trouwens best leeg, ben genieuwd wat er gebeurd als s1 start

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerst maar eens afwachten wat er allemaal generfd wordt. Blizz heeft al aangekondigd dat er wat classes generfd gaan worden, oa de Shred Druid. Dan bekijk ik wel welke class ik ga spelen en of ik max level moet hebben in seasons. Waarschijnlijk wordt het de Battle Pass afronden en verder niet, tenzij het wel heel leuk gaat worden.
Eerst maar eens afwachten hoe ze het inrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:01
Kol Nedra schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:45:
Welke guild?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
GoT1, waren net maar 7 mensen online

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 12:31
Het is een werkdag, het is vakantietijd, je zit net voor het season dus de 1e maand hype is ook weer over. Niet vreemd dat er veel minder mensen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
in got 3 is het op sommige tijden best druk..

maar merk ook dat er veel console spelers zijn die niet kletsen.
en veel mensen die casual spelen die zich niet in de chat bevinden (eigenlijk jammer)

en merk gewoon dat een paar "vaste" namen nu regelmatig niet online zijn meer..
Zelf ook druk met bouwen en van alles en nog wat dus ook niet meer zo vaak online (en beetje diablo moe ivm geen content)

twijfel zelf ook nog over Season 1. Baldurs gate 3 komt ook uit. weet alleen niet of je na die early acces door kan spelen of dat het over nieuw moet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donderdag gaan we allemaal weer los met de game. >:)
Ongeacht hoe goed S1 gaat worden, ik heb zo een zin om opnieuw te beginnen en (ja ja) cosmetics vrij te spelen. De grote vraag voor mij is of het Sorc of Necro gaat worden. Denk dat wanneer ze Bonespear niet kapot nerfen dat ik daar voor ga, speelt relax weg. Sorc kan eerst wel wat liefde gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• karsb23
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11:22
eehbiertje schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:12:
in got 3 is het op sommige tijden best druk..

maar merk ook dat er veel console spelers zijn die niet kletsen.
en veel mensen die casual spelen die zich niet in de chat bevinden (eigenlijk jammer)
Zelf ben ik ook een console player en ik kan zeggen dat het typen met een controller echt niet leuk is om te doen. Tegen de tijd dat je een antwoord hebt geschreven, is er al weer een ander onderwerp.
Omdat ik het wel heel leuk vind om met members van GoT3 samen te spelen heb ik nu een draadloos toetsenbordje aangeschaft om te kijken of dit wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
karsb23 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:31:
[...]

Omdat ik het wel heel leuk vind om met members van GoT3 samen te spelen heb ik nu een draadloos toetsenbordje aangeschaft om te kijken of dit wat is.
Is niet als kritiek bedoeld oid.. Weet dat er meer zijn met toetsenbord erbij op de console in de clan.. Blijf erbij dat het mooiste zou zijn als er specifieke clans zijn.

En Got3 heeft best lekker sfeertje wel altijd vind ik 😋

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

karsb23 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:31:
[...]

Zelf ben ik ook een console player en ik kan zeggen dat het typen met een controller echt niet leuk is om te doen. Tegen de tijd dat je een antwoord hebt geschreven, is er al weer een ander onderwerp.
pijltje omhoog -> chat -> toetsenbord -> omlaag omlaag KLIK -> omhoog links links KLIK - rechts rechts rechts rechts KLIK, KLIK -> links links links omhoog KLIK

Kiztoron says: Hallo

You died, your efforts will be remembered.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Niet heel schokkend maar wel leuk om te zien. :P Defensive klinkt hoopvol voor Sorc.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VeZmH9JgUcEPsGEwRuH1dwCTglI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/haDHIcrBjlCblvaFYxsvy3OI.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2023 13:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vind ik ook wel mooi. ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EgJRfNL1Y7bZ6RcPaAZUAPkSgyI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/besuDXOZGO1txFqV6Kg5a9nh.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDirecteur
  • Laatst online: 01-04 16:58
Is dat een official screenshot? Utlity power?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:01
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:52:
Niet heel schokkend maar wel leuk om te zien. :P Defensive klinkt hoopvol voor Sorc.
[Afbeelding]
Wij zouden ze allemaal wel kunnen gebruiken. :P

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Laatst online: 12:23

Dazzler2120

FP ProMod
DeDirecteur schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 14:04:
Is dat een official screenshot? Utlity power?
Ja, denk aan +move speed, +cooldown rdecution, +resource regen etc.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sabbathh
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-06 20:25
Laat seizoen 1 maar komen! Heb er wel weer zin in om een nieuwe char te starten met nieuwe aanvullingen. Tot nu toe de necro en druid nog niet aangeraakt, dus ik zie mogelijkheden!

Daarnaast tik ik vanavond waarschijnlijk met mijn eerste hardcore character level 50 aan (Barb met HOTA build... Smash!!). Ik moet zeggen voor een casual speler (met een beetje mazzel 6-8 uurtjes verspreid over de week) ik al veel heb gezien van het spel. 1 softcore lvl 50 rogue, 1 hc barb 47.

Misschien dat het al eerder voorbij is gekomen, maar ik hoop dat set items ook binnen niet al te lange tijd released worden. Voor zover ik heb gelezen is er in ieder geval bij Seizoen 1 niets genoemd over nieuwe drops (los van de heart mechanics).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:50
Sabbathh schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 14:53:
Misschien dat het al eerder voorbij is gekomen, maar ik hoop dat set items ook binnen niet al te lange tijd released worden. Voor zover ik heb gelezen is er in ieder geval bij Seizoen 1 niets genoemd over nieuwe drops (los van de heart mechanics).
Ik dacht dat ze in het algemeen geroepen hebben dat nieuwe seizoenen nieuwe items met zich mee brengen, maar weet niet of ze daarmee bedoelen dat ELK seizoen nieuwe items introduceert, of dat dit verschilt per seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karsb23
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11:22
eehbiertje schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:36:
[...]

Is niet als kritiek bedoeld oid.. Weet dat er meer zijn met toetsenbord erbij op de console in de clan.. Blijf erbij dat het mooiste zou zijn als er specifieke clans zijn.

En Got3 heeft best lekker sfeertje wel altijd vind ik 😋
Zo vat ik het ook absoluut niet op! Zelf vind ik het jammer niet goed te kunnen communiceren met de clangenoten. Vaak genoeg een avondje met een clangenoot NM dungeons gedaan, hij stelde de vragen en ik gebruikte emotes om te antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02:00

JoSchaap

Had a life, got a modem..

ik word de laatste tijd redelijk gespammed met gold en item trading sites voor D4.
in diablo 3 was dit niet zo.

Is het traden van gold items soms weer aangezet? (nooit opgelet eigenlijk)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoSchaap schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 15:14:
ik word de laatste tijd redelijk gespammed met gold en item trading sites voor D4.
in diablo 3 was dit niet zo.

Is het traden van gold items soms weer aangezet? (nooit opgelet eigenlijk)
Blijkt dat men je battle.net naam kon zien in de game wat de oorzaak zou zijn van de gold spammers bij sommige. Zou inmiddels opgelost zijn. (Openbare naam)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 13:49
Echt balen, gisteren een leuke ring gevonden voor leap op mijn barb, tegen einde van mijn sessie wou ik nog wat nieuwe aspects knallen op mijn items, maar tuurlijk was ik wat te snel heen en weer aan het klikken en koos ik die ring ook nog ff om een andere aspect erop te doen.... Weg mooie aspect die je alleen uit drop kan krijgen. Nu dus dit weekend maar weer ff leggies farmen. Uithuilen en opnieuw beginnen dus. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:16
Neoseer schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 15:57:
Echt balen, gisteren een leuke ring gevonden voor leap op mijn barb, tegen einde van mijn sessie wou ik nog wat nieuwe aspects knallen op mijn items, maar tuurlijk was ik wat te snel heen en weer aan het klikken en koos ik die ring ook nog ff om een andere aspect erop te doen.... Weg mooie aspect die je alleen uit drop kan krijgen. Nu dus dit weekend maar weer ff leggies farmen. Uithuilen en opnieuw beginnen dus. :(
Anders was je ring weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:07

CSB

:D

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 15:21:
[...]

Blijkt dat men je battle.net naam kon zien in de game wat de oorzaak zou zijn van de gold spammers bij sommige. Zou inmiddels opgelost zijn. (Openbare naam)
Helaas te laat voor mensen die deze spam nu dus al hebben...

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
Kol Nedra schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:45:
Volgens mij zijn er in GoT1 ook bijna 100 plekken over nu. Als ik zo door de lijst scroll zie ik maar iets van 60 accounts? Of kun je als lid niet iedereen zien en moet je daar admin voor zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:02

Aganim

I have a cunning plan..

Ingame wordt aangegeven dat GoT1 149 spelers heeft, dus effectief wel vol. Maar als er nog een gilde plaats heeft, verstokte PC speler Aganim#2533 zoekt nog een plekje. O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Aganim op 14-07-2023 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Aganim schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 17:11:
Ingame wordt aangegeven dat GoT1 149 spelers heeft, dus effectief wel vol. Maar als er nog een gilde plaats heeft, verstokte PC speler Aganim#2533 zoekt nog een plekje. O-)
maar hoeveel zal er bijv al 1 of 2 weken offline zijn?
denk toch redelijk wat

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:05
Ik denk dat je over 2 maanden een schifting kunt maken. Het is niet heel gek dat mensen nu 1 à 2 weken offline zijn als je door de content heen bent gerushed of misschien vakantie hebt gepakt voordat de bouwvak begint.

Als mensen na de launch van S1 ook niet online zijn gekomen dan kun je wel een conclusie trekken denk ik :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
Kol Nedra schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 17:25:
[...]

maar hoeveel zal er bijv al 1 of 2 weken offline zijn?
denk toch redelijk wat
Het irritante is dat je niet kan zien hoelang iemand reeds offline is, kon bv in D3 wel... ook spelen een aantal spelers vaak in offline mode wat het nog lastiger maakt :/

Maar goed, eens S1 begint ga ik toch even proberen cleanen in Got1.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
JimMorrison schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 19:09:
[...]

Het irritante is dat je niet kan zien hoelang iemand reeds offline is, kon bv in D3 wel... ook spelen een aantal spelers vaak in offline mode wat het nog lastiger maakt :/

Maar goed, eens S1 begint ga ik toch even proberen cleanen in Got1.
oh echt? dat is wel irritant! hoe kun je anders goed cleanen naar accounts die niet meer actief zijn :/

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:00
Ik heb voor S1 echt keuzestress. Ik speel 100% samen met mijn vrouw. We spelen nu WW barbarian (close combat) en Frost Sorc (range) en die combi is wel lekker. Ik speel de barb en vindt het vooral heerlijk hoe snel ie is (zeker tov van mijn necro).

Met S1 wil ik uiteraard een nieuwe class proberen. Mijn vrouw gaat waarschijnlijk voor een Druid (close combat), maar wat is daarmee een leuke combi? Is een Rogue (close of range?) geschikt?
Zijn er ook hier die met iemand samen spelen en bv Druid en Druid? (Staat op allebei ons lijstje hehe)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
crimby schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:32:
Ik heb voor S1 echt keuzestress. Ik speel 100% samen met mijn vrouw. We spelen nu WW barbarian (close combat) en Frost Sorc (range) en die combi is wel lekker. Ik speel de barb en vindt het vooral heerlijk hoe snel ie is (zeker tov van mijn necro).

Met S1 wil ik uiteraard een nieuwe class proberen. Mijn vrouw gaat waarschijnlijk voor een Druid (close combat), maar wat is daarmee een leuke combi? Is een Rogue (close of range?) geschikt?
Zijn er ook hier die met iemand samen spelen en bv Druid en Druid? (Staat op allebei ons lijstje hehe)
rogue kun je zowel ranged of close spelen, rogue is erg mobiel en is volgens mij de snelste ingame (kwa mobiliteit)

ikzelf ga voor Rogue in s1, mijn main non-season is druid

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren met m'n necromancer level 50 geworden: act1 en 2 afgerond en rest van campaign geskipt.

Daarna voor de eerste keer eens wat voor de Tree of Whispers gedaan. Key gekregen voor een NM dungeon. Nog nooit gedaan dus dat ga ik vandaag maar eens proberen. Moet zeggen dat ik meer plezier uit de game haal met m'n necro dan met m'n barbarian (ook al is dat voor mij nog steeds DE diablo toon...)

Fijn om dat te ervaren. Hoopte al dat ik een drive zou vinden meer te doe na campaign.

Verder ook meer dingen gemerkt waar ik voortaan rekening mee moet houden: een aspect dat je imprint is niet meer te extracten en dus kwijt... zonde! Want heb een mooie voor m'n bonemancer in een wapen gestopt tijdens het levelen toen ik daar nog niets van wist... :)

Oh wel... reden om dungeons te runnen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Aganim schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 17:11:
Dat is gek, ik keek er laatst nog naar en toen zag ik maar iets van 60 leden in de lijst staan. Dit was een combi van online, offline en online in de launcher of mobile.

Hoedanook, ook al zijn het er 149, er zijn er meestal maar tien tot twintig online in de avond. En er zijn altijd maar de zelfde vijf/zes mensen die ook de chat gebruiken. Het voelt erg leeg daar af en toe :D

[ Voor 9% gewijzigd door Ohmarinus op 15-07-2023 08:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik weet overigens nog niet welke class ik zal gaan spelen volgende week...

Necromancer is wel heel tempting.... Want ervaar die gewoon wel echt als te gek! Maar ik vermoed dat er wel en nerf zal gaan plaatsvinden en dan vraag ik me af of het nog zo leuk gaat zijn...

Rogue is overigens ook een mogelijkheid. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 16:07
Vorige week Diablo IV gekocht en het staat klaar om er dit weekend mee te beginnen (wel al kort even opgestart ;-)).

Iemand tips of trics om te beginnen? Ik heb gekozen voor 'Barbarian' omdat ik het meeste van zijn 'hands on' attacks houdt en die mij het 'makkelijkste' lijken ;-)

Ik vermoed dat ik nu eerst de campaign door ga, uitspeel, geniet,... ;-) Eenmaal dat gedaan is, is het pas interessant om in een clan/groep te spelen en met co-op te beginnen? Heb altijd Diablo als 'single player' gespeeld en nooit echt in een groep, wat resulteerde ik nooit het maximum uit mijn karakter(s) haalde... Vandaar wil ik toch even verandering in brengen.

Graag jullie advies!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

RustStorm schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 08:49:

Necromancer is wel heel tempting.... Want ervaar die gewoon wel echt als te gek! Maar ik vermoed dat er wel en nerf zal gaan plaatsvinden en dan vraag ik me af of het nog zo leuk gaat zijn...

Me neither, ik beslis na de patch notes. Als necro minion viable wordt gemaakt dan wordt het necro. Als wizard defensive buffs krijgt waardoor ze niet meer 4 defensives nodig hebben dan wordt het wizard. En als geen van voorgaande gebeurt dan ga ik er nog even goed over nadenken :z

[ Voor 5% gewijzigd door London op 15-07-2023 08:55 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online

Ik wil een ranged class proberen en kijk ook sterk naar Necro.
Maar Sorc - of misschien wel ranged Rogue - hou ik ook in gedachten.

Mijn uiteindelijke keuze zal sterk afhangen van de patch notes 8)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 21:51
Vortigen schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 09:06:
[...]

Ik wil een ranged class proberen en kijk ook sterk naar Necro.
Maar Sorc - of misschien wel ranged Rogue - hou ik ook in gedachten.

Mijn uiteindelijke keuze zal sterk afhangen van de patch notes 8)
Sorc is nu bijna een melee class omdat frost nova zo goed is.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Nu online
QuZyX schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 08:54:
Vorige week Diablo IV gekocht en het staat klaar om er dit weekend mee te beginnen (wel al kort even opgestart ;-)).

Iemand tips of trics om te beginnen? Ik heb gekozen voor 'Barbarian' omdat ik het meeste van zijn 'hands on' attacks houdt en die mij het 'makkelijkste' lijken ;-)

Ik vermoed dat ik nu eerst de campaign door ga, uitspeel, geniet,... ;-) Eenmaal dat gedaan is, is het pas interessant om in een clan/groep te spelen en met co-op te beginnen? Heb altijd Diablo als 'single player' gespeeld en nooit echt in een groep, wat resulteerde ik nooit het maximum uit mijn karakter(s) haalde... Vandaar wil ik toch even verandering in brengen.

Graag jullie advies!
Als eerste zou ik zeggen: have fun en doe wat je leuk lijkt :+

Daarna: richt je inderdaad voornamelijk op de campaign. Daar krijg je uiteindelijk je mount mee en je moet de campaign afgemaakt hebben voordat je met season 1 kan beginnen. (season 1 komt op 20 juli)
Tevens vond ik het verhaal in de campaign erg goed. De cutscenes zijn echt de moeite waard om te bekijken.

Nog wat praktische links:

Uitleg over alle mechanics:
YouTube: Diablo 4: All Mechanics Terms Explained - Everything You Need to Know

Builds:
https://maxroll.gg/d4/build-guides?

Interactieve map:
https://mapgenie.io/diablo-4/maps/sanctuary

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Nu online
RocketKoen schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 09:13:
[...]

Dat heb ik begrepen ja. Vandaar dat ik wacht op de patch notes om te zien wat/of er wat wordt veranderd om een goede ranged Sorc build te spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de keus ook maar lastig. Bonespear vind ik heel leuk spelen ook wanneer die wat generfed zal worden. Sorc spreekt mij als class meer aan maar zoals bekend moet je close ranged gaan en je ziet altijd maar dezelfde 2 shields. We krijgen straks wel een patch maar dan nog is niet alles duidelijk omdat we niet weten wat voor malgn. hearts er exact komen en wat voor impact dat heeft op de classes. Maakt de keus niet makkelijker..
Denk dat ik maar moet gokken tussen de 2 Donderdag. Blizzard kennende krijgen we weer precies te weinig informatie vooraf om echt een goede keus te kunnen maken. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2023 09:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 15:31

Rmg

D4 is anderhalve maand uit en nagenoeg iedereen zit wel in endgame (campaign completed, wt3/wt4)

Het seizoen gaat 3 maanden duren, echt genoeg tijd om een "niet goede keuze" op te vangen natuurlijk;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:52:
[Afbeelding]
Natuurlijk ook handig om te weten wat die termen dan doen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17-09 20:20
Ik heb Sorc gespeeld en twijfel voor S1 tussen Rogue en Druid. Iemand input / gedachtes erbij hoe ze spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rmg schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 09:55:
D4 is anderhalve maand uit en nagenoeg iedereen zit wel in endgame (campaign completed, wt3/wt4)

Het seizoen gaat 3 maanden duren, echt genoeg tijd om een "niet goede keuze" op te vangen natuurlijk;)
Mijn plan is zoals altijd om het bij 1 character te houden en dat zal me ook dit keer niet lukken. Dus inderdaad komt goed, tijd zat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee wat te doen met al die legendaries ... haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
RustStorm schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 10:54:
90% roll of hoger -> bewaar ik. Alles minder in de shredder

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
RustStorm schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 10:54:
Ik scrap ze eigenlijk altijd als ik niet gelijk 3 van de 4 attributes krijg die ik wil, ik check ook nog even wat voor aspect erop zit, mocht ik die nog kunnen gebruiken dan haal ik die eraf, anders scrappen of verkopen.

Damn wat gaat de tijd snel als je deze game speelt, zie net dat ik al bijna 110 uur heb gespeeld.
Echte godrolls heb ik trouwens nog niet gehad, laat staan alle unique items die ik nodig heb voor mijn build.

[ Voor 21% gewijzigd door Jackson6 op 15-07-2023 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Jackson6 schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 11:44:
[...]

Ik scrap ze eigenlijk altijd als ik niet gelijk 3 van de 4 attributes krijg die ik wil, ik check ook nog even wat voor aspect erop zit, mocht ik die nog kunnen gebruiken dan haal ik die eraf, anders scrappen of verkopen.

Damn wat gaat de tijd snel als je deze game speelt, zie net dat ik al bijna 110 uur heb gespeeld.
Echte godrolls heb ik trouwens nog niet gehad, laat staan alle unique items die ik nodig heb voor mijn build.
Waar zie je de uren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Inloggen op d4armory.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 17-09 16:48
Zo nu bijna m'n 3e char op 75, benieuwd of die de 100 nog haalt voor season 1 haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Thanks, hier 154 uur :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PuOtLKXjie1othEuMELkVBysBNE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DxEDYAo4yjGOLz9Q9ZXlwht1.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 11:12:
[...]

90% roll of hoger -> bewaar ik. Alles minder in de shredder
En dan heb je het over de aspect rolls neem ik aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
RustStorm schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 13:48:
[...]

En dan heb je het over de aspect rolls neem ik aan? :)
Correct. De legendary zelf heb je nog minder vaak wat aan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 07:30
Misschien leuk om hier een poll te maken welke class mensen gaan spelen s1

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 13:49:
[...]

Correct. De legendary zelf heb je nog minder vaak wat aan :+
Klopt haha.

Ik ga het ook zo eens uitvogelen. :) NU eerst met vrouwe des huizes op pad en vanavond uit eten!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:28
Alekz87 schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 13:51:
Misschien leuk om hier een poll te maken welke class mensen gaan spelen s1
Poll: Welke class start jij Season 1 mee?
Druid
Necromancer
Rogue
Sorcerer
Warrior
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=405779&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47

ik ga voor Necro ongeacht er een nerf komt of niet. Ik hoop juist op een legendary gem maleficent heart die minions boost als Diablo 3 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
  • Nu online
Bazziek schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 15:48:
[...]

Druid
Necromancer
Rogue
Sorcerer
Warrior
[Afbeelding]
Ik mis de optie "weet ik nog niet zeker" ;)
Dat zou mijn keuze zijn op dit moment.

Edit: ik denk dat je met warrior een barbarian bedoeld :D

[ Voor 3% gewijzigd door Vortigen op 15-07-2023 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ik laat het even van patch 1.1.0 afhangen. Maar nu hangt de selectie boven Rogue :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Vortigen schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 15:52:
[...]

Ik mis de optie "weet ik nog niet zeker" ;)
Dat zou mijn keuze zijn op dit moment.

Edit: ik denk dat je met warrior een barbarian bedoeld :D
Haha oeps. Moet inderdaad Barb zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Lastig, mijn Necro speelt leuk maar die heb ik gedaan tenzij ik bijvoorbeeld BS ga doen.

Ik neig naar de “warrior” aangezien dat mijn favoriet is in D2 maar in D4 is Frenzy niet echt een ding.
Mijn tweede char in D2 was altijd de bowazon, assassin staat nog steeds op de to-do dus rogue zou ook kunnen.

Overigens had ik de BS unique head van een worldboss vandaag, misschien binnenkort toch maar eens respeccen van een shadow/minion/ce build naar BS aangezien ik sowieso wat aanpassingen in mijn build moet maken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +5 Henk 'm!
[...]

Druid
Necromancer
Rogue
Sorcerer
Warrior
[Afbeelding]
Extra optie: Ik wacht de patch notes af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:38

Grvy

Bot

[...]

Druid
Necromancer
Rogue
Sorcerer
Warrior
[Afbeelding]
Wat is een warrior? :+

edit: spuitelf was al gezegd :P

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Grvy schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 19:02:
[...]

Wat is een warrior? :+

edit: spuitelf was al gezegd :P
Een barb in season 1 micro transaction gear :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pure_evil
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 04:47
Iemand de video van wudijo over rerollen al gezien? Behoorlijk ruk systeem :/

YouTube: Diablo 4 - New MUST-KNOW Tricks for Enchanting your Gear at the Occu...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Druid
Necromancer
Rogue
Sorcerer
Warrior
[Afbeelding]
Grappig dat druid nu zo hoog staat. Ik neig ook steeds meer toch weer gewoon druid te gaan ondanks dat ik bijna nog niks anders heb gespeeld in Season 0. Misschien dat ik vanaf Season 2 wat anders ga spelen :P

Al moet ik zeggen dat ik wel nog even de class patch notes af wacht :P als ik ineens zie staan van: tempest roar helm deleted 8)7 dan denk ik nog wel even na haha.

En misschien denk ik na mijn eerste death dit seizoen wel alsnog te switchen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lolgast
Ik heb net toch maar wederom de capstone dungeon naar WT3 gedaan in HC. Ik kan echt geen SC meer spelen en na 3 dagen geen D4 begonnen de afkickverschijnselen te erg naar boven te komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Ricmaniac schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 20:39:
[...]
Grappig dat druid nu zo hoog staat. Ik neig ook steeds meer toch weer gewoon druid te gaan ondanks dat ik bijna nog niks anders heb gespeeld in Season 0. Misschien dat ik vanaf Season 2 wat anders ga spelen :P

Al moet ik zeggen dat ik wel nog even de class patch notes af wacht :P als ik ineens zie staan van: tempest roar helm deleted 8)7 dan denk ik nog wel even na haha.

Level 98 druid en nog nooit de Tempest roar gevonden. Pokkending is überhaupt niet te vinden. Ga in ieder geval geen druid meer spelen voorlopig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op zondag 16 juli 2023 @ 00:23:
[...]

Level 98 druid en nog nooit de Tempest roar gevonden. Pokkending is überhaupt niet te vinden. Ga in ieder geval geen druid meer spelen voorlopig
Nee ik denk als ik level 98 was geweest ik het ook niet meer zou doen :P dan heb je best veel tijd gespendeerd aan 1 class.

Ik ben maar 64 dus valt mee. (wel gezegd hebbende dat mijn oude level 58 ofzo dood was gegaan) wat toen heel lang had geduurd want dat was mijn Campaign character.

Maar na vanavond neig ik toch weer meer naar Rogue haha dus ik zie het allemaal wel als het zo ver is :P

Nog 4/5 daagjes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:15
RocketKoen schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 09:13:
[...]

Zelfs de arc lash build is melee :X

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:07
[...]

Ik heb de druid in S0 opgegeven op lvl 82

Je raadt het al. Ik heb nooit een tempest roar gevonden. Ik heb de werewolf build nooit kunnen proberen :(
Maar ik trok de trample echt niet langer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren voor de eerste keer een unique mogen vinden. In dit geval was het een 2h scythe... echt te gek dat gevoel. :) kan er alleen niet zo veel mee... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Kaasje123 schreef op zondag 16 juli 2023 @ 00:23:
[...]

Eergisteren was ik koppig door aan het levelen (aard v.h. beest) en viel Tempest Roar terwijl ik in een NM dungeon aan het klooien was.
Hier ook lvl98 druid, het is nu eerst wat glyphs levelen en wachten totdat de respec wat makkelijker word voordat ik daar iets mee ga doen.

S1 over nagedacht, ik wilde daar in eerste instantie weer een druid maken om als werewolf aan de gang te gaan, dat hoeft nu niet meer.
Dan maar een necro *O*

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:28

Mauz1978

Console War Veteran

[...]
Grappig dat druid nu zo hoog staat.
Ik denk dat een hoop gamers bij de start van diablo 4 toch bij zijn/haar leest zijn gebleven en zijn gaan spelen wat ze altijd spelen. Nu gaan ze voor het exotische nieuwe ;).

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:00
Enig idee of je bij Diablo 4 meerdere seasonal characters kan maken? Ik las dat dat bij Diablo 3 niet het geval was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op zondag 16 juli 2023 @ 08:03:
Enig idee of je bij Diablo 4 meerdere seasonal characters kan maken? Ik las dat dat bij Diablo 3 niet het geval was?
Ik verwacht eerlijk gezegd van wel? Waarom zou je gebonden worden aan 1 toon? Nou ja, je weet het nooit met Blizzard. ;)

Ik ben intussen weer een keer een guide aan het leven voor den Bone Spear necro, en dat ziet er toch allemaal weer (enorm) anders uit dan dat het was (tijdens het leveltraject). Geen idee of ik zin heb om te gaan respeccen enzo; altijd een gedoe en kost veel gold :P Denk dat ik, zo lang ik NM dungeons kan progressen, huidige build blijf gebruiken. :) Onlangs volgens mij een tier 3 dungeon kunnen doen (of het was een tier 2 - geen idee meer). Maar hoe een dungeon verloopt is wel enorm afhankelijk van de affixes welke er bij komen kijken... :)

Oh well! :) Vandaag waarschijnlijk weer wat gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
lolgast schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 20:42:
Ik heb net toch maar wederom de capstone dungeon naar WT3 gedaan in HC. Ik kan echt geen SC meer spelen en na 3 dagen geen D4 begonnen de afkickverschijnselen te erg naar boven te komen :9
Ik ben mijn WT3-> WT4 build naar een de infimist build gegaan van maxroll, zelfs zonder bloodmist (moet nog ff wennen). te gebruiken en alle aspect opnieuw gedaan te hebben lijk ik meer damage te doen.

Ondertussen kwam er ook weer een minions build voorbij voor ik de kit al heb icm een unique die al een tijdje ongebruikt in mijn stash zit.

Ik laat het voorlopig wel ff aangezien respeccen ook een gedoe is, misschien dat Mendeln nu wel dropt nu ik geen minions gebruik :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Leuk om al die verhalen hier te lezen :). Ik ben voor mijzelf weer een soort hype/zin aan het opbouwen om aankomend weekend lekker seizoen 1 te spelen. Tot die tijd start ik het spel niet meer op. Op het moment dat ik nu WT4 heb bereikt, is er daarna tussen 70 en 100 niet veel meer te behalen voor mijzelf. Ik hoop met seizoen wel uber lilith neer te kunnen halen en verwacht dat met een Necro te doen.

Als dat is gelukt ga ik over op Hardcore, op een of andere manier geeft dat zoveel meer voldoening. Behalve als je dood gaat door een lagspike bijv. :P. Vermoed dat ik op Harcore een ranged rogue ga spelen, die speelt wel heel veilig heb ik gemerkt. Of wellicht een sorcerer als ze daar een goede patch voor hebben :P.

Gespeelde chars;
- 89 rogue (SC)
- 70 barb (SC)
- 45 rogue (HC), voor alle altars/map discovery, kan geen altar meer zien voorlopig
- +8 gesneuvelde HC chars ^^

Veel zin in seizoen 1 in ieder geval en wens iedereen veel plezier toe in Hell voor en tijdens het seizoen! :)
Pagina: 1 ... 107 ... 213 Laatste