SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
S1 char wordt een rogue!
[ Voor 6% gewijzigd door kwdtje op 16-07-2023 10:51 ]
Xbox: SendexNL
Geen probleem, over het algemeen is world bosses voor mij:kwdtje schreef op zondag 16 juli 2023 @ 10:51:
Is het trouwens mogelijk om world bosses te doen als je een gezin hebt? Ik kan elke avond vanaf 20.00 wel inloggen maar heb nog geen enkele keer de mogelijkheid gehad om er aan mee te doen?
S1 char wordt een rogue!
-Inloggen 5-10mins voordat ie komt
-vast naar de plek hobbelen met paard
-30secs meppen met zn allen
-loot pakken en uitloggen
Op lagere world tiers kan het wat langer duren, de dps is dan niet van iedereen gelijk
SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW
En wanneer komen ze 😂DaWizza schreef op zondag 16 juli 2023 @ 10:58:
[...]
Geen probleem, over het algemeen is world bosses voor mij:
-Inloggen 5-10mins voordat ie komt
-vast naar de plek hobbelen met paard
-30secs meppen met zn allen
-loot pakken en uitloggen
Op lagere world tiers kan het wat langer duren, de dps is dan niet van iedereen gelijk
Helltides.com voor al uw info

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW
Het gevoel van; Yes, weer 150k coins!RustStorm schreef op zondag 16 juli 2023 @ 06:54:
Gisteren voor de eerste keer een unique mogen vinden. In dit geval was het een 2h scythe... echt te gek dat gevoel.kan er alleen niet zo veel mee... haha
Alle info? Ik zie daar alleen de timer voor de volgende boss, geen schema van wanneer welke boss komt.
Dat komt doordat er geen vast schema is. De boss is ‘random’ en de tijd tussen bosses ookTheBrut3 schreef op zondag 16 juli 2023 @ 11:54:
[...]
Alle info? Ik zie daar alleen de timer voor de volgende boss, geen schema van wanneer welke boss komt.
De loot helaas niet. Die is altijd slecht 😂lolgast schreef op zondag 16 juli 2023 @ 12:47:
[...]
Dat komt doordat er geen vast schema is. De boss is ‘random’ en de tijd tussen bosses ook
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
De code is gekraakt. https://www.blueberries.gg/diablo/world-boss/ Er is ook een Twitter account (ik Google hem als ik zin heb in een world boss 'world boss tracker twitter). Helaas wel matige tijden als je tussen 20:00-23:00 NL tijd wil spelen.lolgast schreef op zondag 16 juli 2023 @ 12:47:
[...]
Dat komt doordat er geen vast schema is. De boss is ‘random’ en de tijd tussen bosses ook
@diabloparagonExactor it schreef op zondag 16 juli 2023 @ 14:37:
[...]
De code is gekraakt. https://www.blueberries.gg/diablo/world-boss/ Er is ook een Twitter account (ik Google hem als ik zin heb in een world boss 'world boss tracker twitter). Helaas wel matige tijden als je tussen 20:00-23:00 NL tijd wil spelen.
Volgens mij staat er toch duidelijk dat ze het pas meedelen wanneer de boss daadwerkelijk actief is.Exactor it schreef op zondag 16 juli 2023 @ 14:37:
[...]
De code is gekraakt. https://www.blueberries.gg/diablo/world-boss/ Er is ook een Twitter account (ik Google hem als ik zin heb in een world boss 'world boss tracker twitter). Helaas wel matige tijden als je tussen 20:00-23:00 NL tijd wil spelen.
https://helltides.com/
Gaf dit al heel lang aan
Meestal om 19.10 uur
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Als je naar de gelinkte site gaat zie je de verwachtte tijden waarop ie spawnt.Ohmarinus schreef op zondag 16 juli 2023 @ 14:50:
[...]
Volgens mij staat er toch duidelijk dat ze het pas meedelen wanneer de boss daadwerkelijk actief is.
https://helltides.com/
Gaf dit al heel lang aan
Vooruit, voor meer info wie en wanneer:lolgast schreef op zondag 16 juli 2023 @ 12:47:
[...]
https://game8.co/games/Diablo-4/archives/410302
Deze is misschien iets toegankelijker... https://d4armory.io/events/DaWizza schreef op zondag 16 juli 2023 @ 17:15:
[...]
Vooruit, voor meer info wie en wanneer:
https://game8.co/games/Diablo-4/archives/410302
https://maxroll.gg/d4/map-tool
over een uur en wat komt de Wandering Death. Waar precies is nog niet duidelijk, maar het kunnen maar een paar locaties zijn, dus....
Die van Maxroll is wel handig ja. Zeker ook de zoekfunctie waar je op bijvoorbeeld aspect of utility van die aspect kunt zoekenPoops_McGhee schreef op zondag 16 juli 2023 @ 18:33:
Hier vind je alles wat je van de world map wilt weten:
https://maxroll.gg/d4/map-tool
over een uur en wat komt de Wandering Death. Waar precies is nog niet duidelijk, maar het kunnen maar een paar locaties zijn, dus....
En je kunt er afvinken welke side quests je hebt gedaan, mocht je alle side quests willen doen.lolgast schreef op zondag 16 juli 2023 @ 18:35:
[...]
Die van Maxroll is wel handig ja. Zeker ook de zoekfunctie waar je op bijvoorbeeld aspect of utility van die aspect kunt zoeken
Helltide mystery chests worden highlighted aangegeven. Hoef je niet meer naar 6 verschillende locaties te rennen om te kijken of dat hem toevallig is die keer.
Ik vind hem goed.
Toch denk ik dat het me met mijn tempo nog wel een maandje of 2 gaat kosten om op de 100 te zitten. En dan heb ik het nog niet over seasonal shizzle.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
De season pass schijn je, naar zeggen (Paul Tassi), met een paar uurtjes per week nog comfortabel kunnen doen. Je hoeft ook echt geen lvl100 te zijn om de pass te voltooien. En je hebt er 3 maanden de tijd voor, dus tijd zat.spaceboy schreef op zondag 16 juli 2023 @ 20:10:
Het gaat wel tergend langzaam zeg, dat levelen. Ik zit nu op level 81 en heel af en toe zit er een "aardige" drop bij, ik doe steevast mijn eigen level + 3 levels NM dungeons, maar dan nog... dodelijk saai ook, dus af en toe een worldboss ofzo. Heb vanavond wel mijn boots gepgrade om 26% sneller te kunnen lopen, dat scheelt in elk geval met zsm door zo'n dungeon heen ploegen...![]()
Toch denk ik dat het me met mijn tempo nog wel een maandje of 2 gaat kosten om op de 100 te zitten. En dan heb ik het nog niet over seasonal shizzle.
In volgende seasons gaan ze waarschijnlijk wel verder uitbreiden, maar de eerste is eigenlijk een intro voor de nieuwe goodies.
https://www.forbes.com/si...life-which-is-refreshing/
Het lastige is denk ik dat mensen die al bij de ingang staan er wel vertrouwen in hebben dat het lukt. Als er een town chat systeem oid zou zijn zou je denk ik meer kandidaten hebben.Poops_McGhee schreef op zondag 16 juli 2023 @ 21:08:
Sta letterlijk een uur lang gratis capstone runs aan te bieden voor zowel 3 als 4.
Veel spelers bij de ingangen gezien, niemand die erop reageert. 👀
Nou, dat was mijn poging tot een goeie daad. 😂
Ik heb sterke twijfels dat een lvl14 barbarian WT3 capstone gaat halen. Maar hij ging toch naar binnen, zonder hulp aan te nemen. Dapper.Bazziek schreef op zondag 16 juli 2023 @ 21:21:
[...]
Het lastige is denk ik dat mensen die al bij de ingang staan er wel vertrouwen in hebben dat het lukt. Als er een town chat systeem oid zou zijn zou je denk ik meer kandidaten hebben.
Ik had van sommigen ook wel verwacht dat ze je meteen een invite zouden sturen. Die had ik, voor de afwisseling, dan een keer aangenomen. Maar nee, ook dat niet. Nouja, dan niet
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Uiteindelijk is het dus de vraag of je waarde hecht aan hoe je char en je knol er uitzien. Boeit dat je niet, dan is het allemaal waarschijnlijk niet zo relevant. Ik ga er in ieder geval niet voor betalen, hoe chars eruit zien interesseert me echt geen drol.
Kom maar mee, knul. Krijg je een gratis rondje van ome Poops. Niet dat ik er überhaupt wat voor zou vragen, hoor. Is gewoon af en toe leuk om wat voor anderen te doen.
Een bedankje is genoeg. 10 minuten werk, klant 8 levels omhoog en wordt afgeslacht als ie werkelijk op Torment gaat rondrennen. 😛
Misschien ook nog eens een kijkje nemen bij de deur. Krijg zelf alleen d'r eindbaas nog niet dood met mijn level 46 BB. Vaak staan er idd wat gasten te wachtenPoops_McGhee schreef op maandag 17 juli 2023 @ 01:38:
Toch nog 1 speler een gratis rondje capstone kunnen geven. Een lvl10 voor WT4😂
Kom maar mee, knul. Krijg je een gratis rondje van ome Poops. Niet dat ik er überhaupt wat voor zou vragen, hoor. Is gewoon af en toe leuk om wat voor anderen te doen.
Een bedankje is genoeg. 10 minuten werk, klant 8 levels omhoog en wordt afgeslacht als ie werkelijk op Torment gaat rondrennen. 😛
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik zoek een build met minions waar ik alles plat mee loop. Enige tips ?
Uiteindelijk bijna 10 levels omhoog, 3 stash tabs vol met nog te filteren zooi en toch ook wel een zure nasmaak. Met het gemak hoe hij met zijn druid door de dungeons ging.. Dat ga ik met mijn sorc nooit voor elkaar krijgen

PSN: bollsie
S1 weet ik echt nog niet wat ik ga kiezen als class. Druid trekt me echt totaal niet (was ook al zo in D2). Neig nog steeds naar rogue of necro.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Nu word het blijkbaar maximaal 60/80 voor sacred/ancestral items. Persoonlijk vind ik level 80 nog steeds te hoog, ik zou het gelijk maken aan het level van de capstone dungeon maar goed, beter dan 100. Ik zou ook graag zien dat unique items ook specifieke level requirements hebben. Dan kan je ook dingen als leveling uniques verzinnen.
YouTube: Diablo 4 - A Great Change is Coming in Season 1: Level Requirement C...
[ Voor 21% gewijzigd door stickfiguur op 17-07-2023 09:03 ]
Grote kans dat zijn party member al binnen was en dat die vanuit een andere instance erin is gegaan dus dat je die nooit hebt gezienPoops_McGhee schreef op zondag 16 juli 2023 @ 21:26:
[...]
Ik heb sterke twijfels dat een lvl14 barbarian WT3 capstone gaat halen. Maar hij ging toch naar binnen, zonder hulp aan te nemen. Dapper.
Ik denk dat je een miscalculatie maakt.RustStorm schreef op maandag 17 juli 2023 @ 08:47:
Ik NM die ik loop zijn ook nog maar tier 4... haha. Heb een keer tier 8 gedaan na een sigil gemaakt te hebben maar dat ging te langzaam. Ik zit dus echt nog lang niet op nm eigen level +3 ... oftewel nm 58...
Welk level ben jij?
Je moet rennen:
Je eigen level -51
Dus als je level 70 bent kun je het best nm dungeon 70-51= 19 rennen.
Als jij zegt dat je NM58 moet runnen, dan zou je dus 58+51 moeten zijn? Dat kan niet want niemand is lvl 109.
[ Voor 10% gewijzigd door Ohmarinus op 17-07-2023 09:21 ]
Dan zal het niet te maken hebben met een verkeerde rekensom, maar gewoon niet weten hoe het werkt.Ohmarinus schreef op maandag 17 juli 2023 @ 09:20:
[...]
Ik denk dat je een miscalculatie maakt.
Welk level ben jij?
Je moet rennen:
Je eigen level -51
Als jij zegt dat je NM58 moet runnen, dan zou je dus 58+51 moeten zijn? Dat kan niet want niemand is lvl 109.
Ik ben 55, dus dan ren ik NM4... dat is dus conform huidige situatie.
Kijk, dat scheelt!RustStorm schreef op maandag 17 juli 2023 @ 09:35:
[...]
Dan zal het niet te maken hebben met een verkeerde rekensom, maar gewoon niet weten hoe het werkt.oftewel: noob! Haha... vond het al iets bizar...
Ik ben 55, dus dan ren ik NM4... dat is dus conform huidige situatie.gelukkig maar... haha ben ik toch klein beetje op eennormale manier bezig.
Het heeft ermee te maken dat de eerste nm dungeon toegankelijk is vanaf lvl50.
Dus vanaf dat level begint het tellen.
Je kunt in de dungeon zelf zien op het monster level overeenkomt met jouw level.
Als jij dan in een NM4 zit zou je even moeten kijken of mijn uitleg klopt en het monster level inderdaad 57 is (je eigen level +3) zodat je de max experience krijgt. Je ziet dat door over de enemies te hoveren. Hun level staat dan boven in beeld.
Dat klopt alleen in wt4.Ohmarinus schreef op maandag 17 juli 2023 @ 09:20:
[...]
Ik denk dat je een miscalculatie maakt.
Welk level ben jij?
Je moet rennen:
Je eigen level -51
Level van de monsters is nm level + wt level + 50. Dus om 3 levels hoger uit te komen is het op wt4 inderdaad -51, op wt3 is het -50.
Gamertag: FinrazielNL
Vermaak mij overigens wel hoor
Precies, ik heb meerdere bijna god-roll ancestral yellows gehad die ik gewoon naar legendary heb geupgrade.JoSchaap schreef op maandag 17 juli 2023 @ 10:40:
verkijk je niet op yellowsdie kun je zelf legendary maken met een aspect imprint.
Hier kwam ik ook pas later achter... Ik liet alle gele rommel liggen totdat ik dat doorhad haha.Jackson6 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 10:45:
[...]
Precies, ik heb meerdere bijna god-roll ancestral yellows gehad die ik gewoon naar legendary heb geupgrade.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Verwijderd

Ik merk dat het waakvlammetje langzaam groeit, voorpret is ook belangrijk.
Sorc!Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2023 @ 11:04:
Nog 3 dagen mensen.![]()
Ik merk dat het waakvlammetje langzaam groeit, voorpret is ook belangrijk.Sorc of Necro dat is nog steeds de grote vraag.
Gewoon omdat het kan ...
Zeker! maar het scheelt nu dat we de game gewoon kunnen spelen. kan er niet super hyped om raken ofzoVerwijderd schreef op maandag 17 juli 2023 @ 11:04:
Nog 3 dagen mensen.![]()
Ik merk dat het waakvlammetje langzaam groeit, voorpret is ook belangrijk.
Ik twijfel ook nog steeds over Druid of Rogue. maar denk dat ik zelfs tot het moment van aanmaken twijfel haha Dus mogelijk komen ze er allebei. Denk dat de Patchnotes het ook een beetje zullen bepalen misschien. Al zegt dat niet direct wat
Verwijderd
Ik speel dus helemaal niet op het moment en wil maar 1 ding: een nieuw character beginnen!Ricmaniac schreef op maandag 17 juli 2023 @ 11:14:
[...]
Zeker! maar het scheelt nu dat we de game gewoon kunnen spelen. kan er niet super hyped om raken ofzowel gewoon heel erg zin in.
Ik twijfel ook nog steeds over Druid of Rogue. maar denk dat ik zelfs tot het moment van aanmaken twijfel haha Dus mogelijk komen ze er allebei. Denk dat de Patchnotes het ook een beetje zullen bepalen misschien. Al zegt dat niet direct wat
Vanaf morgen de patchnotes onderzoeken en dan kiezen welke class het gaat worden. Om waarschijnlijk zoals je al aangeeft alsnog beide aan te maken dat seizoen haha.
Hoe gaat het in z'n werk dan, als je met twee characters het seizoen gaat spelen? Progressie is gedeeld over de twee characters ofzo?Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2023 @ 11:20:
[...]
Ik speel dus helemaal niet op het moment en wil maar 1 ding: een nieuw character beginnen!Als S1 nog lang niet zou komen was ik een week of 2 geleden al een nieuw character begonnen. Ik zit me dus al 2 weken in te houden.
![]()
Vanaf morgen de patchnotes onderzoeken en dan kiezen welke class het gaat worden. Om waarschijnlijk zoals je al aangeeft alsnog beide aan te maken dat seizoen haha.
Verwijderd
Dat weet ik niet precies. Het lijkt me dat de seasonal journey sowieso account gebaseerd is. Ik begin iig met 1 Character en een tweede pas wanneer de behoefte aan afwisseling er is.Jackson6 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 11:22:
[...]
Hoe gaat het in z'n werk dan, als je met twee characters het seizoen gaat spelen? Progressie is gedeeld over de twee characters ofzo?
Ja. Als je op 1 char een bepaald gebied discovered wat je op een andere niet hebt dan zal je het vervolgens ook op die ander hebben discovered als je daar weer op inlogt.Jackson6 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 11:22:
[...]
Hoe gaat het in z'n werk dan, als je met twee characters het seizoen gaat spelen? Progressie is gedeeld over de twee characters ofzo?
Tesla M3LR '21
- Als je een Dungeon cleared, staat er soms bij (enkel voor die klasse), ik vermoed dat als je dan een andere klasse kiest, je die reward ook hebt (bepaalde skill)
- De Dungeon's levelen mee heb ik de indruk, is het dan handig om deze te doen? Of toch beter eerst main /+ side quest(s)? Want nu doe ik dungeons op lvl 14-15 en s dat misschien wel veel tijd voor beperkte reward(s).
- Als je geel/oranje materiaal vindt, disassembly je dit dan best voor de grondstoffen? (als je het niet kan gebruiken).
Thanks! ;-)
Die aspect is dan specifiek te gebruiken voor een class. Bijvoorbeeld omdat die met een specifieke class-skill te maken heeft. Als je hem unlockt, dan is die beschikbaar voor alle characters binnen dezelfde realm.QuZyX schreef op maandag 17 juli 2023 @ 12:05:
Paar vraagjes:
- Als je een Dungeon cleared, staat er soms bij (enkel voor die klasse), ik vermoed dat als je dan een andere klasse kiest, je die reward ook hebt (bepaalde skill)
Het beste is om op de main quest te focussen. Merk je dat je underleveld raakt (meer dan 3 lvls achterstand t.o.v. recommended lvl voor de main quest) dan kan je side content of dungeons ernaast doen. Een aantal dungeons om belangrijke aspects te halen kunnen wel heel erg behulpzaam zijn (als je weet wat je zoekt d.m.v. een build)- De Dungeon's levelen mee heb ik de indruk, is het dan handig om deze te doen? Of toch beter eerst main /+ side quest(s)? Want nu doe ik dungeons op lvl 14-15 en s dat misschien wel veel tijd voor beperkte reward(s).
Uiteindelijk moet je een balans zoeken in sellen en dismantlen. In de endgame ga je continu een tekort hebben van materials (bv. veiled crystals), of geld. Totdat je build complete is, dan heb je opeens alles in overvloed.- Als je geel/oranje materiaal vindt, disassembly je dit dan best voor de grondstoffen? (als je het niet kan gebruiken).
Thanks! ;-)
PS4 PSN: Dazzler2120
Verwijderd
- ja.QuZyX schreef op maandag 17 juli 2023 @ 12:05:
Paar vraagjes:
- De Dungeon's levelen mee heb ik de indruk, is het dan handig om deze te doen? Of toch beter eerst main /+ side quest(s)? Want nu doe ik dungeons op lvl 14-15 en s dat misschien wel veel tijd voor beperkte reward(s).
- Als je geel/oranje materiaal vindt, disassembly je dit dan best voor de grondstoffen? (als je het niet kan gebruiken).
Thanks! ;-)
- Je kunt ze doen als je zin hebt of voor de Aspects die ze bieden. Je gaat meer dan genoeg dungeons doen op hoger level.
- Tijdens het levelen sowieso salvagen die handel.
Zover ik weet gaan alleen Lilith statues en map exploration mee. De rest van je renown moet je dus opnieuw doe.Tomski1986 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 12:41:
Vraag me wel af hoe het gaat zijn als level 1 in de season met alle altars en wrs ook de bonussen die je daarbij krijgt? Of horen die bonussen er niet bij?
Zover ik heb begrepen zijn het enkel de Altar bonussen en de map discovery.Tomski1986 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 12:41:
Vraag me wel af hoe het gaat zijn als level 1 in de season met alle altars en wrs ook de bonussen die je daarbij krijgt? Of horen die bonussen er niet bij?
Al de aspects en dungeons ga je opnieuw moeten doen om ze te unlocken.
Voor de map discovery is het blijkbaar belangrijk om in te loggen voor de season begint. (Hier krijg je normaal een bericht over als je het spel start)
Ik denk ook wel dat het de bedoeling is dat je veel sneller gaat groeien met een season char.
Vandaar dat het belangrijk is om in te loggen tussen 18 en 20 juli. Dan is de map exploration voor all characters hetzelfde. (Dus ook bestaande die nu nog niet alles hebben ontdenkt)
En? Wat is het probleem daarbijTomski1986 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 13:14:
Dan ben je toch massa overpowered in het begin vd game met al die bonussen?
Het is iets minder zoals nu met een Alt, ja het helpt, maar het is ook niet zo dat je daardoor ineens binnen een dag op lvl 100 zit. Je hebt een klein voorsprong dat je tot lvl 25 oid een flinke meewind geeft zeg maar.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik had hem tot gisteren ook nooit gevonden. Level 98 en had het al opgegeven. Vond ik hem ineens 3 freaking keer in 1 avondLZ86 schreef op zondag 16 juli 2023 @ 03:37:
[...]
Ik heb de druid in S0 opgegeven op lvl 82
Je raadt het al. Ik heb nooit een tempest roar gevonden. Ik heb de werewolf build nooit kunnen proberen![]()
Maar ik trok de trample echt niet langer

Klopt het betreft alleen map exploration en lillith statues.Boermansjo schreef op maandag 17 juli 2023 @ 13:18:
Enkel de Altar bonussen, dus dat valt nog goed mee.
Ik denk ook wel dat het de bedoeling is dat je veel sneller gaat groeien met een season char.
Vandaar dat het belangrijk is om in te loggen tussen 18 en 20 juli. Dan is de map exploration voor all characters hetzelfde. (Dus ook bestaande die nu nog niet alles hebben ontdenkt)
En de map exploration is alleen de zichtbaarheid. De capital cities kan je naartoe maar de andere waypoints in elke zone zjin grijs en moet je wel opnieuw discoveren om ernaartoe te kunnen teleporten. Maar je ziet ze wel op je map dus dat scheelt al.
Het is inderdaad zo dat seasons sneller gaat dan non season. Dat is bewust de bedoeling inderdaad.
Denk dat het nu nog wel mee zal vallen maar verwacht wanneer we straks een seizoen 10 hebben de game zo ontzettend veranderd is dat 100 easy te behalen is en er misschien al een level cap increase is joh
ja daardoor level je sneller en die krijgt iedereen die season speelt. hoef je niet de battlepass voor te kopen of is uberhaupt niet te koop.PepieNL schreef op maandag 17 juli 2023 @ 13:44:
Hmm plus ..iets met Ashes, Seasonal blessings en XP boosts..
Als ze er ook een Altar bij doen, zoals D3 S28, dan is het helemaal een eitje. Binnen een week of 2-3 alle classes op 70 en full bis gear.Ricmaniac schreef op maandag 17 juli 2023 @ 13:22:
[...]
Klopt het betreft alleen map exploration en lillith statues.
En de map exploration is alleen de zichtbaarheid. De capital cities kan je naartoe maar de andere waypoints in elke zone zjin grijs en moet je wel opnieuw discoveren om ernaartoe te kunnen teleporten. Maar je ziet ze wel op je map dus dat scheelt al.
Het is inderdaad zo dat seasons sneller gaat dan non season. Dat is bewust de bedoeling inderdaad.
Denk dat het nu nog wel mee zal vallen maar verwacht wanneer we straks een seizoen 10 hebben de game zo ontzettend veranderd is dat 100 easy te behalen is en er misschien al een level cap increase is joh
Nu hoeft dat van mij ook weer niet, alhoewel ik het heel prettig vond, maar sommige perks waren toch wel heel fijn. Gear level requirement weg, dmg boosts en vooral die auto salvage non combat pet. Goh, wat mis ik dat ventje in D4. Meer dan dat ik de armory mis, eerlijk gezegd. En die mis ik hard!
Verwijderd
Een build guide ga ik wel gebruiken maar verder mooi mijn eigen weg bewandelen. Ieder zijn ding laten we maar zeggen.
Super vermoeiend al die video's, de 1 is nog meer clickbait dan de ander. Allemaal rush rush rush naar lvl 70+ en daarna weer janken dat er niets te doen is.Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2023 @ 15:29:
Zat even wat rond te kijken op YouTube en dan kom je al die "snelste manier levelen in S1!!" video's tegen.. ik word al moe als ik die guides bekijk.Dingen zoals Strongholds resetten etc. Moet er niet aan denken.
Een build guide ga ik wel gebruiken maar verder mooi mijn eigen weg bewandelen. Ieder zijn ding laten we maar zeggen.
Wat een feit is overigens, maar door te rushen help je jezelf niet
edit: Lmao @ hieronder

Tesla M3LR '21
Dit meen je nietJoSchaap schreef op maandag 17 juli 2023 @ 10:40:
verkijk je niet op yellowsdie kun je zelf legendary maken met een aspect imprint.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
-Groep a: Mensen die weten dat je gele items kan imprinten maar niet door hadden dat je legendary’s met een power ook opnieuw kan imprinten.
-Groep b: mensen die niet weten dat je gele items ook kan imprinten
Ah ja aldoende leert men haha 🥰
Ik ga lekker een rondje Dungeons doen. Wat afwisseling en meteen wat renown meepakken.Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2023 @ 15:29:
Zat even wat rond te kijken op YouTube en dan kom je al die "snelste manier levelen in S1!!" video's tegen.. ik word al moe als ik die guides bekijk.Dingen zoals Strongholds resetten etc. Moet er niet aan denken.
Vlammetje wakkert bij mij nog niet echt aan. Ik ga wel direct kijken, maar ik weet nog niet of ik de battle pass al direct ga inzetten voor season 1. De volgende seasons zijn uitgebreider en mogelijk interessanter om de battle pass voor te gebruiken. Pezradar heeft laten weten dat je de pass van de Digital Deluxe en de Ultimate version niet season 1 bound is. Dus, misschien bewaar ik de mijne nog wel even.Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2023 @ 11:04:
Nog 3 dagen mensen.![]()
Ik merk dat het waakvlammetje langzaam groeit, voorpret is ook belangrijk.Sorc of Necro dat is nog steeds de grote vraag.
Had hm in de capstone 70 gevonden met mijn level 52! Met pijn en moeite tot elias gekomen maar die 1 hit me
Ice dmg ? Loop al heel wat leveltjes rond met dat ding. Chill en freeze is best wel fijn icm CC dmg.crimby schreef op maandag 17 juli 2023 @ 16:47:
Net met mn necro een mooie sacred unique 2h scythe. Super blij, maar haalt het niet bij mijn sacred legendary 2h greatsword.. wat een teleurstelling.
Had hm in de capstone 70 gevonden met mijn level 52! Met pijn en moeite tot elias gekomen maar die 1 hit me
Ik vond dit artikel daar wel leuk overVerwijderd schreef op maandag 17 juli 2023 @ 15:29:
https://www.reddit.com/r/..._season_1_leveling_guide/
Dit bovenstaande is inderdaad wel ongeveer wat ik ga doen
Daarna fijn WT3 kunnen farmen, dat ging ook vrij voorspoedig. Dus nu is het wachten tot de eerste bruikbare sacred items droppen.
Ga het waarschijnlijk niet meer zo bont maken want S1 staat al om de hoek. Morgen de patch en dan maar even kijken of de huidige build nog overeind blijft. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat barrage rogue wordt generfd maar toch. En die nieuwe aspects die eraan komen zullen ook wel wat gaan doen met de huidige builds. Ook veel zin om te gaan zoeken naar malignant hearts en de season journey te voltooien.
Veel mensen willen niet te snel, maar ik heb zeer binnenkort een operatie waarna ik een hele tijd überhaupt niet kan werken achter de computer dua ik ga er zeker vaart achter zetten om zsm een char op minimaal 80 te hebben.
Jij denkt dat je een keus hebt ? Ik betwijfel het een beetje. Verwacht eigenlijk in tegenstelling tot eerder dat je direct de battlepass geactiveerd krijgt als je die deluxe editie had enzo. Niet dat het per se een unlock is. Of heeft blizzard dit al ergens confirmed?Poops_McGhee schreef op maandag 17 juli 2023 @ 16:30:
[...]
maar ik weet nog niet of ik de battle pass al direct ga inzetten voor season 1. De volgende seasons zijn uitgebreider en mogelijk interessanter om de battle pass voor te gebruiken.
Het is wel heel goed imo als we de keuze krijgen want denk wat jij zegt zeker goed mogelijk kan zijn. Al zal mijn fomo het niet aan kunnen en deze dan alsnog willen kopen
Vind nog steeds dat alle games het moeten doen zoals Wayfinder het gaat doen als er een battlepass in zit. Gewoon de battle pass alleen koopbaar moeten laten in die 3 maanden maar eenmaal gekocht kan je de unlocks voor altijd halen en hoef je het niet in die season af te maken.
Ik denk dat je zodra S1 uit is gewoon even moet kijken naar alle season journal missies en daarop focussen toch?Ohmarinus schreef op maandag 17 juli 2023 @ 16:59:
Veel mensen willen niet te snel, maar ik heb zeer binnenkort een operatie waarna ik een hele tijd überhaupt niet kan werken achter de computer dua ik ga er zeker vaart achter zetten om zsm een char op minimaal 80 te hebben.
Dat zou wel in tegenstelling zijn tot wat de developers vermeld hadden tijdens laatste developers update.Ricmaniac schreef op maandag 17 juli 2023 @ 17:09:
[...]
Jij denkt dat je een keus hebt ? Ik betwijfel het een beetje. Verwacht eigenlijk in tegenstelling tot eerder dat je direct de battlepass geactiveerd krijgt als je die deluxe editie had enzo. Niet dat het per se een unlock is. Of heeft blizzard dit al ergens confirmed?
Het is wel heel goed imo als we de keuze krijgen want denk wat jij zegt zeker goed mogelijk kan zijn. Al zal mijn fomo het niet aan kunnen en deze dan alsnog willen kopen
Vind nog steeds dat alle games het moeten doen zoals Wayfinder het gaat doen als er een battlepass in zit. Gewoon de battle pass alleen koopbaar moeten laten in die 3 maanden maar eenmaal gekocht kan je de unlocks voor altijd halen en hoef je het niet in die season af te maken.
Volgens mij werd daar verteld dat deluxe edition owners de battle pass in de shop handmatig moeten activeren... Dat lijkt er toch op te duiden dat je ook een keuze hebt voor wanneer je hem wilt
PS4 PSN: Dazzler2120
groep C: die er na imprinten achter komt dat je item het lvl van de aspect overneemt.Ricmaniac schreef op maandag 17 juli 2023 @ 15:39:
Hahaha ik vind het grappig hoe je eigenlijk 2 verschillende kampen heb 😂
-Groep a: Mensen die weten dat je gele items kan imprinten maar niet door hadden dat je legendary’s met een power ook opnieuw kan imprinten.
-Groep b: mensen die niet weten dat je gele items ook kan imprinten
Ah ja aldoende leert men haha 🥰
(oftewel op lvl 100 gear voor je alt farmen heeft geen zin)
Verwijderd
Ja, precies. Heb al een heel planRicmaniac schreef op maandag 17 juli 2023 @ 17:11:
[...]
Ik denk dat je zodra S1 uit is gewoon even moet kijken naar alle season journal missies en daarop focussen toch?stel dat je de seasonal journal op lvl 60 klaar al klaar kan hebben (wat ik niet denk hoor) dan denk ik in jou geval dat je beter op die objectives kan focussen
Sowieso eerst de dungeons halen om de juiste aspects te krijgen en de occultist vrij te spelen natuurlijk.
Daarnaast alle renown farmen en los daarvan ook kijken welke delen van de seasonal journey al voltooid zijn. Kan me voorstellen dat een deel van die journey te maken heeft met alle altars halen, of met bepaalde dingen behalen die je parallel kunt behalen met het doen van side-quests en dungeons.
Uiteindelijk zal een groot deel van de journey vanzelf gaan omdat het zaken betreft die je toch wel gaat doen.
Ik hoop wel dat het meer werk is dan in D3 want daar had ik de journey meestal al in een dag klaar.
Dit gaat gefixt worden. WT3 wordt lvl cap 60, WT4 wordt cap 80eehbiertje schreef op maandag 17 juli 2023 @ 17:16:
[...]
groep C: die er na imprinten achter komt dat je item het lvl van de aspect overneemt.
Ik heb dat net toevallig voor het eerst gehad!eehbiertje schreef op maandag 17 juli 2023 @ 17:16:
groep C: die er na imprinten achter komt dat je item het lvl van de aspect overneemt.

Had zo ongeveer de ideale broek om WT3 mee door te komen, zet er een oude aspect op van een ander karakter en bam... Item kan ik pas over 20 levels gebruiken. Mooi balen, nu heb ik geen broek
Sja, waar trek je de grens.. Als ze dat ook meenemen, wat is dan het volgende waar iemand zich aan stoort?MPC60 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 17:24:
Ik kots erop dat ik die renown weer opnieuw moet doen. Sorry voor de taal maar wat een faal is dat.
Zo kun je eindeloos doorgaan met opschuivem van die grens natuurlijk totdat er geen verschil meer is tussen eternal realm en seasons. En dan stopt iedereen na een paar weken in het seizoen en dat is wat ze willen voorkomen door je wat extra dingen te geven die je moet doen.
Vind het persoonlijk niet zo erg, en sowieso krijg je de renown voor alle altars en map completion sowieso wel dus het is niet alsof je alles volledig opnieuw hoeft te halen.
Doe het slim, pak side-quests die een dungeon nodig hebben die je nog niet had gedaan en die ook nog toevallig in de whispers zit. Dan ben je er snel hoor.
https://twitter.com/PezRadar/status/1680730681666867200?s=20Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2023 @ 17:18:
@Poops_McGhee Ik heb nergens nog gevonden dat je de BP kunt bewaren. De acceleratie hebben ze wel aangegeven dat je die in een later seizoen kunt activeren. Als je een bron hebt graag.
Nee iets met 40% chance of chill enemies, maar de dmg is niet zo fantastischjustifire schreef op maandag 17 juli 2023 @ 16:55:
[...]
Ice dmg ? Loop al heel wat leveltjes rond met dat ding. Chill en freeze is best wel fijn icm CC dmg.
Ben trouwens over gegaan van een summoner naar een bonespear build, wat een verademing is dat zeg!
@eehbiertje dat wist ik niet, dat is wel erg interessant als je een laag level item omhoog wil krikken
[ Voor 26% gewijzigd door crimby op 17-07-2023 18:17 ]
ah oké dat heb ik even gemist. Dat zou top zijn dan ja.Dazzler2120 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 17:16:
[...]
Dat zou wel in tegenstelling zijn tot wat de developers vermeld hadden tijdens laatste developers update.
Volgens mij werd daar verteld dat deluxe edition owners de battle pass in de shop handmatig moeten activeren... Dat lijkt er toch op te duiden dat je ook een keuze hebt voor wanneer je hem wilt
Ik ben op vakantie. Pas na 20 juli thuis. Geen kans om in te loggen.Boermansjo schreef op maandag 17 juli 2023 @ 13:18:
Enkel de Altar bonussen, dus dat valt nog goed mee.
Gedoemd?
Hoop het niet, zit in hetzelfde schuitje.Vinnocchio schreef op maandag 17 juli 2023 @ 19:33:
[...]
Ik ben op vakantie. Pas na 20 juli thuis. Geen kans om in te loggen.
Gedoemd?
Lijkt mij sterk, neem aan dat je gewoon even in moet loggen met je eternal character alvorens een seasonal character aan te maken.
Dat laatste klopt. Levert dus geen problemen op als je even weg bent.justifire schreef op maandag 17 juli 2023 @ 19:42:
[...]
Hoop het niet, zit in hetzelfde schuitje.
Lijkt mij sterk, neem aan dat je gewoon even in moet loggen met je eternal character alvorens een seasonal character aan te maken.
Gelukkig is maandag de “samen met de vrouw series kijken”-dag
Je kan zelfs sacred yellow (of gewoon yellow) omzetten naar legendary ancestral. Let wel op dat de gear score hetzelfde blijft, maar het required level pak je wel over van het legendary ancestral aspect.
Ze draaien patches meestal om 9AM PST, dus bij ons 9 uur "later"; 18:00u.... gok ik.Bazziek schreef op maandag 17 juli 2023 @ 19:13:
Morgen patch day, ben benieuwd hoe laat we de patch notes krijgen.
Hahah ik heb hetzelfde. ga bewust niet spelen om het risico niet te hebben dat ik mijn character niet kan inloggen. betwijfel nog steeds of ze niet gewoon naar de achievements kunnen kijken ipv de character specifieke progress. maargoed ga het niet riskerenlolgast schreef op maandag 17 juli 2023 @ 19:48:
Ik ga vanavond niet inloggen op mijn HC char. Ik kan het. Ik kan het. Ik kan het.
Gelukkig is maandag de “samen met de vrouw series kijken”-dagDe overige dagen zit zij op de Switch, ik op de PS5. Top vrouw
Nooit te oud om wat te lerenBoermansjo schreef op maandag 17 juli 2023 @ 19:55:
[...]
Je kan zelfs sacred yellow (of gewoon yellow) omzetten naar legendary ancestral. Let wel op dat de gear score hetzelfde blijft, maar het required level pak je wel over van het legendary ancestral aspect.
Stiekem ga ik er vanuit dat het na dit season beter geregeld is. Ik ben sowieso van plan om een level 1 ‘backup’ char vanuit season over te hevelen naar Hardcore Eternal. Dan heb ik er altijd 1 met alle altars en explorationRicmaniac schreef op maandag 17 juli 2023 @ 20:08:
[...]
Hahah ik heb hetzelfde. ga bewust niet spelen om het risico niet te hebben dat ik mijn character niet kan inloggen. betwijfel nog steeds of ze niet gewoon naar de achievements kunnen kijken ipv de character specifieke progress. maargoed ga het niet riskeren