blijf erbij dat er lucky instances / server shards zijn ofzo..
clanmate zei loop alleen in de pvp zone niemand te bekennen.. nouja makkelijk farmen.
flinke lading legs gefarmed in party... 2 gobs alleen ancestral rares
dus ik zeg nou nm in.. gewoon simpel tier 40 ofzo beetje farmen en ondertussen andere dingen doen.
eindstand van 2 uur farmen voor mij 35 legs en 1 unique.
hij pakt elke dungeon een unique (druid helmet en nog wat andere dingen die die nodig was voor een build)
sommige dungeons zelf 2 uniques.. echt snap er niets van die drop rates af en toe.. en volgens mij hangt het echt af in welke "shard / instance" je zit...
soms werkt reloggen ook gewoon als je na 8 dungeons nog geen leg drop gezien hebt. maar het zijn altijd van die streaks of enorm veel of tijden echt niets
@
llovesoccerx7
je hebt eigenlijk 2 dingen
1: dat is de standaard die heet Eternal realm. (dit is altijd beschikbaar)
2: Season. je dingen van season gaan aan het eind van het seizoen over naar Eternal. je gear / drops / characters etc..
en dan begint weer een nieuw seizoen waar je weer opnieuw moet starten. heb je daar geen zin in dan speel je lekker op Eternal verder.
maar season heeft dus altijd nieuwe items etc etc.. die komen pas na het seizoen in Eternal terecht dus je loopt daar qua content vaak 1 seizoen achter.. (nu is de invulling nog niet helemaal duidelijk van seasons)
[
Voor 31% gewijzigd door
eehbiertje op 05-07-2023 02:25
]