Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-07 15:53
Anoniem: 1486766 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:26:
[...]

Ja ik blijk necro dus ook heel leuk te vinden haha. Bonespear, geen Minions en dan die trap die mobs naar zich toe trekt. Speelt hartstikke leuk. Zo leuk dat als ze de boel niet gaan verpesten met een tussentijdse patch dit zomaar mijn S1 Character class gaan worden.. nooit gedacht. :P
Nice, ik zat er ook al naar te kijken :) Gisteren was ik met mijn WW-barb een beetje aan het smacken in de Helltides en toen zag ik een necro die alles naar een punt toetrok en alles ging gewoon dood.

In ander nieuws: over twee dagen wordt de S1 startdatum bekendgemaakt, en ze leggen ook uit welke q.o.l. changes ze nog gaan maken:
https://news.blizzard.com...veloper-update-livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1486766 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:26:
[...]

Ja ik blijk necro dus ook heel leuk te vinden haha. Bonespear, geen Minions en dan die trap die mobs naar zich toe trekt. Speelt hartstikke leuk. Zo leuk dat als ze de boel niet gaan verpesten met een tussentijdse patch dit zomaar mijn S1 Character class gaan worden.. nooit gedacht. :P
Ik kan niet voorstellen dat die in deze staat S1 in gaat :P Zooo OP momenteel. Maar vind het inderdaad niet erg als sommige dingen gewoon OP blijven. Het voelt toch gewoon goed als je veel damage doet :)

Ik denk ook dat ik Season 1 toch wat anders ga spelen dan wat ik nu non seasonal was. Vind druid echt heel leuk maar denk toch dat het voor de afwisseling beter is om in S1 een andere class te spelen en neig dan naar Rogue.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 15:57

spaceboy

Op grote hoogte

Ohmarinus schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:49:
[...]

Nice, ik zat er ook al naar te kijken :) Gisteren was ik met mijn WW-barb een beetje aan het smacken in de Helltides en toen zag ik een necro die alles naar een punt toetrok en alles ging gewoon dood.

In ander nieuws: over twee dagen wordt de S1 startdatum bekendgemaakt, en ze leggen ook uit welke q.o.l. changes ze nog gaan maken:
https://news.blizzard.com...veloper-update-livestream
Ja, dat voelt goed. Maar het essence verzamelen is wel een dingetje als je niet de juiste aspect hebt en een sterke elite of boss in zijn eentje tegenkomt. Dan ben je alleen maar heel langzaam essence aan het sparen zodat je weer een blast kan doen. Tegen groepen mobs gaat het wel fantastisch.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Ricmaniac schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:51:
[...]

Ik kan niet voorstellen dat die in deze staat S1 in gaat :P Zooo OP momenteel. Maar vind het inderdaad niet erg als sommige dingen gewoon OP blijven. Het voelt toch gewoon goed als je veel damage doet :)

Ik denk ook dat ik Season 1 toch wat anders ga spelen dan wat ik nu non seasonal was. Vind druid echt heel leuk maar denk toch dat het voor de afwisseling beter is om in S1 een andere class te spelen en neig dan naar Rogue.
Dat is ook niet erg hoor. ;) Het gaat er meer om dat Blizzard 'm niet opeens zo hard de grond in nerfed dat die hele build niet echt meer te doen is. Ik vind 'm gewoon leuk spelen, ook zonder OP te zijn.
Ben op laag level gestopt met de Necro zodat ik ook fris kan beginnen in S1, mocht 'm dat gaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Ik ga zelf op zoek naar een build die fijn levelt en uiteindelijk kan switchen naar iets sterks dat Uber Lilith kan doen.

Heb er nu flink veel tijd in zitten en ben op barb uitgekomen, maar nu blijkt dat barb de enige build is die haar niet goed aankan. Beetje jammer. Ik ga mijn barb tot 100 pushen en dan stop ik tot season 1. Ga echt niet nog een ander character naar 100 rammen in een week hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:18
spaceboy schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:10:
[...]
Wat mij wél echt geholpen heeft is een complete respec. Ik was minions necro en ben nu bone spirit. Ik mis m'n minions wel, maar je kunt gelijk opeens 4 levels meer dan eerder.
Ben nieuwsgierig, had je je minions build echt voor elkaar als in.. goede rolls met alle juiste aspects?

Heb dit weekend wat ruimte gehad om alle lilith statues te farmen en heb nu een serieus goede build qua rolls met alle aspects bij elkaar gebouwd daarna, op mn schoentjes na zit ik te popelen om de capstone te doen naar wt4... maar ben pas lvl 60 dus nog ff wachten.
Anyway, mijn summon necro heeft bijna op alle gear een aspect gericht op minions (2 extra skellies, 2 extra mages, aoe freeze op mages, attackspeed na attack, dmg reduction op minions, etc) en draag de
Deathless Visage unique helm en gebruik de Bone Spear Splinter aspect en voel me aardig onoverwinnelijk moet ik zeggen... echt alles valt met bosjes neer en minions blijven met gemak staan.
Paragon board ook helemaal gericht op het boosten van mn minion dmg en armor.

Had jij dit ook zo goed voor elkaar en moest je over naar Bone Spirit om verder te komen of wilde je gewoon ff wat anders ?

[ Voor 4% gewijzigd door PepieNL op 04-07-2023 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:36
Ik hoop echt dat blizzard in de komende tijd aadacht gaat besteden aan de skills die nu niet gebruikt worden. Omdat ze niet fijn spelen, of gewoon niet goed werken of te zwak zijn. Daar zijn er heel veel van , en het zou build diversity zeker ten goede komen. Hoe het nu is is dat er per class maar 2-3 echt goede builds zijn en de rest is gewoon echt sub par. Heel jammer.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

PepieNL schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 11:37:
[...]

Ben nieuwsgierig, had je je minions build echt voor elkaar als in.. goede rolls met alle juiste aspects?

Heb dit weekend wat ruimte gehad om alle lilith statues te farmen en heb nu een serieus goede build qua rolls met alle aspects bij elkaar gebouwd daarna, op mn schoentjes na zit ik te popelen om de capstone te doen naar wt4... maar ben pas lvl 60 dus nog ff wachten.
Anyway, mijn summon necro heeft bijna op alle gear een aspect gericht op minions (2 extra skellies, 2 extra mages, aoe freeze op mages, attackspeed na attack, dmg reduction op minions, etc) en draag de
Deathless Visage unique helm en gebruik de Bone Spear Splinter aspect en voel me aardig onoverwinnelijk moet ik zeggen... echt alles valt met bosjes neer en minions blijven met gemak staan.
Paragon board ook helemaal gericht op het boosten van mn minion dmg en armor.

Had jij dit ook zo goed voor elkaar en moest je over naar Bone Spirit om verder te komen of wilde je gewoon ff wat anders ?
Het kan vast beter en ik heb niet echt via maxrolls.gg ofzo de beste minions build proberen na te bouwen, maar ik heb wel echt serieus gekeken naar alle gear + aspects + paragon punten om mijn minions sterker te maken. En iets als Day of the Dead was echt wel tof en indrukwekkend, maar nu met bone spirit... het is wel echt een machtig gevoel om in 3 seconden 20 mobs bij elkaar te trekken en gelijk te one-shotten. Met mijn minions was ik vooral aan het opletten of ze nog leefden, of er nog genoeg corpses lagen en of ze niet op de verkeerde mob aan het hakken waren. Nog daargelaten dat (zeker die mages) met van die barriers gewoon kansloos zijn.

Dus nee, ik wilde niet iets anders, maar toen ik naar WT4 ging (level 68 ofzo) was ik met m'n minions echt tegen elke mob kansloos. Nu ben ik gewoon weer op z'n minst on-par. Maar goed, laat het je niet bang maken, wie weet lukt het jou wel... :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-07 09:38
Ben een rogue level 55 met Penetrating Shot build.

Eerst voelde ik mij vrij sterk in dungeons op WT3. Met Death Trap, Poison Trap en Shadow Imbued Penetrating Shots kon ik hele packs van elites in 1x erasen.

Nu begonnen aan NM en het hoogste dat ik tot nu heb gekregen is T12. Daar zijn toch veel non-elite mobs die >50% leven in 1 hit kunnen doen (Wildwoods, wraiths of van die charging dikke zombies etc.). Packs met meerdere elites worden ook een stuk lastiger. T12 is nog wel te doen, maar ga een stuk vaker dood.

Leuk wel qua uitdaging, maar het irritante is dat ik dus geen gear upgrades krijg in deze T12 dungeons. Daardoor voel ik me niet veel sterker worden. Heb daarom in ieder geval in 1 zone alle Altars gehaald en ben bezig om die wat meer op te pikken. Hopelijk helpt dat. Ook zometeen de 4 paragon points van Fractured Peaks erbij. Hopelijk helpt dat wat meer. Qua legendaries zit ik vrij goed, behalve op mijn crossbow. Ik wilde eigenlijk wachten op een betere drop, maar dat lukt dus niet.

Ik wist overigens niet dat je stats kon rerollen dus daar kan ook nog wel een optimalisatie slag. Ik wilde alleen wachten met optimaliseren tot WT4 eigenlijk, ook al gaat het levelen nu een stuk langzamer (T12 dungeons doe ik ook wel lang over).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 10:28
100 procent renown komt in zicht.
Nog 15 dungeons en een hoop sidequests.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 10:27
DennisCle schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 12:31:
Ben een rogue level 55 met Penetrating Shot build.

Nu begonnen aan NM en het hoogste dat ik tot nu heb gekregen is T12. Daar zijn toch veel non-elite mobs die >50% leven in 1 hit kunnen doen (Wildwoods, wraiths of van die charging dikke zombies etc.). Packs met meerdere elites worden ook een stuk lastiger. T12 is nog wel te doen, maar ga een stuk vaker dood.

Leuk wel qua uitdaging, maar het irritante is dat ik dus geen gear upgrades krijg in deze T12 dungeons. Daardoor voel ik me niet veel sterker worden. Heb daarom in ieder geval in 1 zone alle Altars gehaald en ben bezig om die wat meer op te pikken. Hopelijk helpt dat. Ook zometeen de 4 paragon points van Fractured Peaks erbij. Hopelijk helpt dat wat meer. Qua legendaries zit ik vrij goed, behalve op mijn crossbow. Ik wilde eigenlijk wachten op een betere drop, maar dat lukt dus niet.
De progressie zit hem niet alleen in gear he. De paragon points en het upgraden van je glyphs maken je ook flink sterker. Het is wel even grinden voor een beter wapen want ik denk dat jij daar nu de meeste winst kunt halen. Heb t zelf ook gehad hoor dat t matig ging en ik ineens een wapen vond met ongeveer 50% meer dps. Daarmee gingen mobs merkbaar sneller neer. Dan kun je weer wat hoger en komen er af en toe weer upgrades waarmee je weer verder kunt...enz enz :)

Het is in Diablo 4 niet zo dat je elke zoveel dungeons vanzelf goed genoeg wordt om hoger te kunnen. Het gaat met horten en stoten. Soms vindt je dagen niks en soms vind je 2x achter elkaar een flinke upgrade. Je moet af en toe even blijven farmen tot je weer verder komt.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:18
spaceboy schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 12:30:
[...]

Het kan vast beter en ik heb niet echt via maxrolls.gg ofzo de beste minions build proberen na te bouwen, maar ik heb wel echt serieus gekeken naar alle gear + aspects + paragon punten om mijn minions sterker te maken. En iets als Day of the Dead was echt wel tof en indrukwekkend, maar nu met bone spirit... het is wel echt een machtig gevoel om in 3 seconden 20 mobs bij elkaar te trekken en gelijk te one-shotten. Met mijn minions was ik vooral aan het opletten of ze nog leefden, of er nog genoeg corpses lagen en of ze niet op de verkeerde mob aan het hakken waren. Nog daargelaten dat (zeker die mages) met van die barriers gewoon kansloos zijn.

Dus nee, ik wilde niet iets anders, maar toen ik naar WT4 ging (level 68 ofzo) was ik met m'n minions echt tegen elke mob kansloos. Nu ben ik gewoon weer op z'n minst on-par. Maar goed, laat het je niet bang maken, wie weet lukt het jou wel... :P
Ah zo, nee snap je punten wel en zo te lezen zat je er goed in qua build.
Vooral de mages 'sturen' is een dingetje natuurlijk. Dat ervaar ik nu al maar omdat het allemaal nog wat lager geschaald is boeit het niet zoveel.

Vooralsnog ga ik lekker zo door.. en wellicht gaat het prima maar mischien ook niet.
Fijn om wat ervaringen te horen van andere necro's over wat me te wachten staat.
Ik ga mn ogen iig open houden voor alternatieve builds, mocht het niet gaan tegen die tijd.
Heb de meeste uniques iig al in de stash liggen voor diverse andere builds.
Thnx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

PepieNL schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 13:00:
[...]

Vooral de mages 'sturen' is een dingetje natuurlijk. Dat ervaar ik nu al maar omdat het allemaal nog wat lager geschaald is boeit het niet zoveel.

Vooralsnog ga ik lekker zo door.. en wellicht gaat het prima maar mischien ook niet.
Fijn om wat ervaringen te horen van andere necro's over wat me te wachten staat.
Ik ga mn ogen iig open houden voor alternatieve builds, mocht het niet gaan tegen die tijd.
Thnx!
Ja, is wel verstandig. Ik wilde er ook niet aan en dacht "Hell no, mijn minions gaan mee tot level 100", maar in WT4 was ik echt bizar snel genezen. En na een tijdje zijn die bone skills ook wel een soort tweede natuur aan het worden. Maar als Blizzard de boel weer een beetje gelijk weet te krijgen qua minion-power ga ik misschien wel weer terug. Nu heeft het gewoon geen zin op hogere levels. Het is trouwens best prijzig om te respeccen, hou daar rekening mee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 20:28
Ik wil deze week ook beginnen met Diablo spelen. Ik heb al wat gekeken op YouTube voor het begin maar allebei jullie nog advies waar ik zou op kunnen letten bij het beginnen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 23:18
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 13:29:
Ik wil deze week ook beginnen met Diablo spelen. Ik heb al wat gekeken op YouTube voor het begin maar allebei jullie nog advies waar ik zou op kunnen letten bij het beginnen?
Je ding doen en plezier hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 14:15

we_are_borg

You will Comply

Heeft iemand een oplossing gevonden om goed te zien welke dungeons je gedaan heb. Als je hem gedaan heb dan veranderd de icoon op scherm maar door afstand zie ik die verandering niet. Als je hem gedaan hebben je kijk dan staat er een groen vinkje net zolang dat je uilogged. Ik speel op de xbox.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Iets meer houvast:
  • Kies een class die je leuk lijkt.
  • Kies world tier 1.
  • Speel eventueel met een map waar de Altars opstaan naast je.
  • Ontdek plekken op de map terwijl je aan het spelen bent.
  • Focus je op de main story en doe wat side quests ernaast wanneer je ze tegen komt.
  • Doe een dungeon die een codex geeft voor je build. Of als je er een quest voor hebt. Of er gewoon zin in hebt natuurlijk.
  • Geniet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

we_are_borg schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 13:44:
Heeft iemand een oplossing gevonden om goed te zien welke dungeons je gedaan heb. Als je hem gedaan heb dan veranderd de icoon op scherm maar door afstand zie ik die verandering niet. Als je hem gedaan hebben je kijk dan staat er een groen vinkje net zolang dat je uilogged. Ik speel op de xbox.
Het kistje staat er niet meer naast op de map. Op een alt staat er een stipje wanneer je ‘m nog ‘moet’ doen en al eens op een andere char hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-07 09:38
JohnnyV76 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 12:45:
[...]

De progressie zit hem niet alleen in gear he. De paragon points en het upgraden van je glyphs maken je ook flink sterker. Het is wel even grinden voor een beter wapen want ik denk dat jij daar nu de meeste winst kunt halen. Heb t zelf ook gehad hoor dat t matig ging en ik ineens een wapen vond met ongeveer 50% meer dps. Daarmee gingen mobs merkbaar sneller neer. Dan kun je weer wat hoger en komen er af en toe weer upgrades waarmee je weer verder kunt...enz enz :)

Het is in Diablo 4 niet zo dat je elke zoveel dungeons vanzelf goed genoeg wordt om hoger te kunnen. Het gaat met horten en stoten. Soms vindt je dagen niks en soms vind je 2x achter elkaar een flinke upgrade. Je moet af en toe even blijven farmen tot je weer verder komt.
Ja daarom werk ik nu aan de renown in Fractured Peaks omdat ik dichtbij de 4 paragon points zit. Daarmee kan ik de Glyph Socket op het tweede bord bereiken. Ik ben nu ook de twee belangrijkste glyphs voor mijn build aan het levelen.

Mijn wapen is volgens mij niet bijzonder, maar de dps van de meeste die droppen is minstens 150 lager. Ik zou graag eentje hebben met betere stats ook erbij, zodat ik daar een aspect op kan zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
TheBrut3 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 13:40:
[...]

Je ding doen en plezier hebben. :D
Zeker maar ik ben zo'n persoon die het graag ook gelijk beetje goed doet.
Anoniem: 1486766 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 13:44:
[...]

Iets meer houvast:
  • Kies een class die je leuk lijkt.
  • Kies world tier 1.
  • Speel eventueel met een map waar de Altars opstaan naast je.
  • Ontdek plekken op de map terwijl je aan het spelen bent.
  • Focus je op de main story en doe wat side quests ernaast wanneer je ze tegen komt.
  • Doe een dungeon die een codex geeft voor je build. Of als je er een quest voor hebt. Of er gewoon zin in hebt natuurlijk.
  • Geniet.
Duidelijk dankje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:13
PepieNL schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 13:00:
[...]

Thnx!
Ik zie mijn minions vooral als meatshield terwijl je vervolgens kan kiezen of je damage van Shadow/Darkness/bone moet komen.

Zonder minions ben je gewoon een glass cannon, maar bonespear lijkt een prima build te zijn.
Maar als ik dat wilde spelen was ik wel een sorc gestart, nu level 64 waar ik simpelweg een kleine push nodig heb qua gear (sacred -> ancestral) en vooral paragon (minions board is nu wel af, snel naar darkness om shadow dmg te boosten).

Het speelt opzich wel leuk, moet vooral ff doorpushen om de volgende stap te maken. Tenzij S1 niet binnenkort is dan pak ik misschien wel een tweede char op.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:05
Voor build guides : https://maxroll.gg/d4/build-guides?
Een zeer behulpzame video over alle mechanics : YouTube: Diablo 4: All Mechanics Terms Explained - Everything You Need to Know
Interactieve map : https://mapgenie.io/diablo-4/maps/sanctuary

Heb je iig wat te lezen en kijken ;)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren [Black River] geloot. Wel een drop in Attack Power, maar in combi met [Howl from Below], een hele goeie damage dealer voor m'n Bone Spear necro.
Attack Power dropped wel van 7200 naar 6020, maar ik heb het idee dat de kills veel makkelijker gaan met [Black River] + focus.

Tevens voor de derde keer [Bloodless Scream], [Frost Burn] en [Blood Artisan Cuirass] geloot en [Fist of Fate]. Die laatste procced goed, maar [Howl from Below] is beter voor mijn build.

Ben nu lvl87 en nog 80 side quests te gaan voor 100% renown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Duidelijk ik neig naar Barb whirl wind maar moet me daar nog eventjes in verdiepen wat me leuk lijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lastNiv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-07 10:50
Na rogue te hebben gespeeld tot 73 met barrage build was ik even toe aan wat anders.
Toen was ik een barb begonnen en is inmiddels net zo hoog als mijn rogue, op lvl 62 met redelijke gestatte items die ik moest hebben voor de build deed ik al veel meer damage en speelt naar mijn idee leuker; kortom ik kan het aanraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:03
Zeker interessant. Zijn hierin ook nog Nederlandse guides of tutorials te vinden ? Ben ze zelf nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
  • Laatst online: 21:45
Gisteren eindelijk campaign uitgespeeld na 3 weken en aan T3 begonnen, met lvl 55 sorc arc lash build. Onderweg eigenlijk van de 1e 3 regions bijna alle sidequests en altars verzameld. Had campaign kunnen rushen, maar heb niet veel tijd om te spelen (naast werk / als jong zoontje slaapt) en geniet veel meer van de game door tijd te nemen en alles te zien + doen. En daarbij ook beetje een completionist (moet AC Valhalla ook nog is afmaken...) :P

Voor S1 wil ik denk aan de slag met necro, al hoop ik wel dat Blizzard de minion builds verbeterd. Lijkt me juist leuk om daarmee aan de slag te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:06
Ik heb inmiddels wel geleerd dat de build nogal uitmaakt voor mijn speelplezier. Heb nu een lvl 63 sorc (ja m'n enige char en ja, nog laag lvl... heb nog iets te weinig tijd de laatste tijd :( ). Tot lvl 50 gebruikte ik een Arc Lash build en ik vond er werkelijk waar niet doorheen te komen. Veel close combat, saaie skills, etc. Waar Sorc altijd m'n favo class is geweest vond ik hier echt geen ruk aan. Daarna over gegaan naar een Ice Shards build and man... dat is toch veel leuker :D

Ik heb er nu weer plezier in. Heerlijk om alles weer uit elkaar te zien spatten i.p.v. langzaam 1 voor 1 alles te killen terwijl ik wacht op cooldowns.

Ik neig er nog wel naar een alt te starten, al vind ik het stiekem nog wel leuk om de map te clearen en te kijken hoe hoog ik deze kan brengen.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:00

Meneer iCy

swarma

Denman schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 15:31:
Ik heb inmiddels wel geleerd dat de build nogal uitmaakt voor mijn speelplezier. Heb nu een lvl 63 sorc (ja m'n enige char en ja, nog laag lvl... heb nog iets te weinig tijd de laatste tijd :( ). Tot lvl 50 gebruikte ik een Arc Lash build en ik vond er werkelijk waar niet doorheen te komen. Veel close combat, saaie skills, etc. Waar Sorc altijd m'n favo class is geweest vond ik hier echt geen ruk aan. Daarna over gegaan naar een Ice Shards build and man... dat is toch veel leuker :D

Ik heb er nu weer plezier in. Heerlijk om alles weer uit elkaar te zien spatten i.p.v. langzaam 1 voor 1 alles te killen terwijl ik wacht op cooldowns.

Ik neig er nog wel naar een alt te starten, al vind ik het stiekem nog wel leuk om de map te clearen en te kijken hoe hoog ik deze kan brengen.
Dat dus. Was tot zaterdag level 35 met Rogue. Had maar wat bij elkaar geklikt. Nu de build aangepast en in notime naar level 43 en alles vliegt dood :+

Ja ben nog steeds een newbie, maar speelplezier voor 10 :+ Wou alleen dat ik meer tijd had.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aidanl
  • Laatst online: 21:45
@Denman ik merk met de arc lash build dat je door lvl phases heen gaat. Ene moment clear je in 1 sec een heel scherm aan mobs, volgende moment ben je potions aan het spammen om te overleven. Maar dat hangt denk ook samen met wat @JohnnyV76 ook al aangaf. Het gaat met horten en stoten, ineens vind je nieuwe gear en knal je overal ineens weer doorheen.

Enige wat ik wel gewijzigd heb is dat ipv ice shield ik ook zelf charged bolts spam. Dat maakt het ook al stuk gemakkelijker te overleven, als alleen maar arc lash te spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-07 19:23
Poops_McGhee schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:55:
Gisteren [Black River] geloot. Wel een drop in Attack Power, maar in combi met [Howl from Below], een hele goeie damage dealer voor m'n Bone Spear necro.
Attack Power dropped wel van 7200 naar 6020, maar ik heb het idee dat de kills veel makkelijker gaan met [Black River] + focus.

Tevens voor de derde keer [Bloodless Scream], [Frost Burn] en [Blood Artisan Cuirass] geloot en [Fist of Fate]. Die laatste procced goed, maar [Howl from Below] is beter voor mijn build.

Ben nu lvl87 en nog 80 side quests te gaan voor 100% renown.
Ik snap de howl from below niet op een Bone Spear necro, ik zou eerder voor gloves gaan die +3/4 in Bone Spear geven. Corpse expolsion is eigenlijk niks meer dan een dmg booster aan de hand van talent board en voor essence buildup ben je beter uit met corpse tendrils met blood orbs op een verlaagde cooldown.

Kleine edit, 2h sword geeft meer crit dmg, als je crit dgm + bone crit dmg + vulnerable erop rolled gaat het hard. Ik doe casual crits van 1 a 2 mil met cooldowns 3 a 5mil (level 93)

Bedoel niks negatiefs met bovenstaande maar ik ben heel benieuwd waarom je voor deze gloves hebt gekozen in jouw build.

[ Voor 8% gewijzigd door Markozv op 04-07-2023 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:06
aidanl schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 15:37:
@Denman ik merk met de arc lash build dat je door lvl phases heen gaat. Ene moment clear je in 1 sec een heel scherm aan mobs, volgende moment ben je potions aan het spammen om te overleven. Maar dat hangt denk ook samen met wat @JohnnyV76 ook al aangaf. Het gaat met horten en stoten, ineens vind je nieuwe gear en knal je overal ineens weer doorheen.

Enige wat ik wel gewijzigd heb is dat ipv ice shield ik ook zelf charged bolts spam. Dat maakt het ook al stuk gemakkelijker te overleven, als alleen maar arc lash te spammen.
Nou, dat vind ik tot nu toe juist erg meevallen t.o.v. D3. Daar had ik regelmatig als ik een nieuw wapen of item vond, dat ik daarna 5-10 levels door blies alsof het er allemaal niet stond. Hier lijkt de leap veel minder groot dan toen, maar misschien heb ik gewoon pech gehad met drops. Als ik iets vind doet het wel iets, maar is het echt niet ineens veel makkelijker allemaal.

Wel van de week een unique gevonden die Frost Nova verspreid over mobs, die is dan wel weer lekker 8)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:18
Denman schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 15:50:
[...]

Nou, dat vind ik tot nu toe juist erg meevallen t.o.v. D3. Daar had ik regelmatig als ik een nieuw wapen of item vond, dat ik daarna 5-10 levels door blies alsof het er allemaal niet stond. Hier lijkt de leap veel minder groot dan toen, maar misschien heb ik gewoon pech gehad met drops. Als ik iets vind doet het wel iets, maar is het echt niet ineens veel makkelijker allemaal.

Wel van de week een unique gevonden die Frost Nova verspreid over mobs, die is dan wel weer lekker 8)
Ik werd rond level 30 anders wel echt aardig gepoept tijdens zo'n stronghold (wel WT2) omdat ik al een tijdje geen nieuwe gear had gevonden.

Maakte het niet onmogelijk (vind WT2 nog steeds vrij simpel), maar soms is het een beetje swingy in moeilijkheidsgraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 23:18
JohnnyV76 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 12:45:

Ik quote deze, maar niet per se een reactie volledig hier op.

Maar ik vind het jammer dat de item vergelijking niet wat meer info geeft. Je ziet verschil in base DPS van het item en welke stats er verder op zitten en daar zie je een vergelijking op. Echter ik wil graag het complete verschil zien wat het bijvoorbeeld voor impact heeft op mijn basic skill.

Even fictief; Ik heb een wapen met 500 DPS en 50% base skill damage. In mijn ogen doet dat evenveel damage als 750 DPS zonder de base skill damage, maar is dat ook zo? Die details mis ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• earvaag
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03:06
Zijn er mensen die op hun druide ook greatstaff of the crone gebruiken in hun build? Ik had rond lvl55 geen zin meer in pulverize en ben hiermee verder gegaan. Op goed geluk het poison paragonbord bij gepakt en uiteindelijk ben ik hier op gekomen.

Het is Niet echt een poisonbuild geworden maar ik kan continu bulwark/trample/ hurricane doen. Het speelt wel leuk zo imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
TheBrut3 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:19:
[...]

Even fictief; Ik heb een wapen met 500 DPS en 50% base skill damage. In mijn ogen doet dat evenveel damage als 750 DPS zonder de base skill damage, maar is dat ook zo? Die details mis ik.
Basic skills zijn de eerste in je tree dus bij sorc is dat bijvoorbeeld arc lash. 50% increased basic skill damage heeft dan alleen daarop effect. Daarna komen je core skills dus als een wapen x% damage op core skills geeft werkt t alleen op die.

Er zijn wel veel mods met als dat er veel te veel verschillende elixers zijn :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:07
Iemand nog meer een rare "bug" dat je poppetje zegt dat ie geen ruimte meer heeft iedere keer als je bij de blacksmith binnenloopt ondanks dat je:

1. Wel gewoon ruimte hebt
2. Niet met een NPC interact.

Het is gewoon random als je daar binnen komt lopen :?

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 19:06
Milo44 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:39:
Iemand nog meer een rare "bug" dat je poppetje zegt dat ie geen ruimte meer heeft iedere keer als je bij de blacksmith binnenloopt ondanks dat je:

2. Niet een met een NPC interact.

Maar wist je toevallig ook dat je crossplay aanstaat en je wellicht spelers van andere platformen tegen kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:43
Ohmarinus schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 08:20:
[...]

In welk opzicht is deze beter dan de ww-barb die een 2H Sword als ww-wapen gebruikt? Want die speel ik nu zelf. Ben bijna lvl 94 en crit al 1M damage af en toe. Ik run nu lvl 50 NM dungeons om te levelen.
Lastig te vergelijken met enkel die informatie, echter heeft die gast alles zitten uitpluizen en vergelijken en kwam daarbij tot de conclusie dat 2x 1 handed veel beter werkt dan bleed/no bleed sword. Ik vind het zelf in ieder geval een erg prettige build waarbij ik praktisch nooit fury problemen heb. Ook niet in combinatie met Unbridled Rage.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:09
Bone spear necro wordt echt idioot als je crit chance en damage hoog krijgt. Ik zit met matige gear (weinig damage stats voor vulnerable, crit en stunned etc) maar sinds net net control in de eerste paragon board. Zag net net een crit van 1,5 miljoen langs komen. Heb ook nog niet de goede essence aspects maar op de een of andere manier gaat het goed als packs van 3 elites plus random zooi altijd in één bone spear ligt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
  • Laatst online: 21:07
Diversity schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:44:
[...]

Maar wist je toevallig ook dat je crossplay aanstaat en je wellicht spelers van andere platformen tegen kan komen?
Ja, dat weet ik, maar wat heeft dat met mijn eerdere reactie te maken? :/

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ja, heel vaak. Er staan wel altijd andere gasten in de buurt, maar daar hoor ik anders ook geen voiceberichten van. "I have no room for that" enzo. Herkenbaar en annyoing. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Diversity schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:44:
[...]

Wist je toevallig ook dat de komkommers in de aanbieding zijn bij de Lidl?
(ook irrelevante informatie en misschien niet eens waar)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus

Yes, ik heb hetzelfde. Ook echt geen idee wat 'ie daar wil oppakken.. zal wel een onzichtbaar item zijn ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markozv schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 15:46:
[...]

Ik snap de howl from below niet op een Bone Spear necro, ik zou eerder voor gloves gaan die +3/4 in Bone Spear geven. Corpse expolsion is eigenlijk niks meer dan een dmg booster aan de hand van talent board en voor essence buildup ben je beter uit met corpse tendrils met blood orbs op een verlaagde cooldown.

Kleine edit, 2h sword geeft meer crit dmg, als je crit dgm + bone crit dmg + vulnerable erop rolled gaat het hard. Ik doe casual crits van 1 a 2 mil met cooldowns 3 a 5mil (level 93)

Bedoel niks negatiefs met bovenstaande maar ik ben heel benieuwd waarom je voor deze gloves hebt gekozen in jouw build.
Tsja, ik vind de play style lekker en de essence buildup is super goed. Elites en mob packs melten snel en voorlopig kom ik prima rond met deze setup. Ik vond het al heel jammer dat ik van een minions build af moest en zo heb ik nog een beetje het gevoel dat ik een soort van minions heb. :D
Daarnaast wil er maar geen goeie 2H sword droppen, die het beter doet dan wat ik heb.
En de life on kill op [Black River] is wel handig, want dan heb ik meteen een barrier proc van [Temerity] bij de eerste hit op trash mobs. Survivability vind ik ook erg fijn, aangezien ik nogal eens afgeleid word, waardoor ik wel eens wat op m'n scherm mis.

Ik weet dat Sword vs Scythe = crit vs LoK, maar voorlopig zijn de 2H sword drops best wel triest. Ook de weapon vendor heeft nooit wat goeds waar ik wat mee wil, dus dat is simpelweg grinden voor wat beters, as always.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:14
Bossie schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:10:
[...]

Ik zie mijn minions vooral als meatshield terwijl je vervolgens kan kiezen of je damage van Shadow/Darkness/bone moet komen.
Minions vooral meatshield?

Als je minions goed spect kunnen ze complete dungeons clearen zonder dat je zelf ook maar iets hoeft te doen...

YouTube: Ultimate Diablo 4 easy/lazy mode - 0 button build - no skill or atta...

Ik ben pas lvl80, ze worden nog sterker van paragon board en glyphs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online

Aganim

I have a cunning plan..

Niet alleen dat, maar ik heb ook in steden ook diverse quest-gerelateerde teksten uit het niets gehoord. Of aan de lopende band zaken als 'Yes' of 'No', met een caption die aangeeft dat Lilith of een andere NPC dat te melden had. Blij om te horen dat ik niet hallucineer, of althans niet als enige. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 17:32
Ik had van het weekend ook ineens "hardcore vibes" en dus minion necro gestart. Was me op softcore opgevallen dat je daarmee redelijk risicoloos door de content kan surfen, dus ideaal voor HC.

Inmiddels level 50 aangetikt, WT3 unlocked en onderweg 3x Butcher omgelegd. Heb me vooral gefocused op account unlocks, zoals stash tabs, renown, altars of Lilith, gold & materials en low level rares / legs opslaan. Zelfs als je dan neergaat, heb je toch veel voorwerk gedaan voor een 2e char.

Inmiddels eerste NM dungeons gedaan en wordt wel wat pittiger al. Maar ik loop nog rond in oude troep en mis nog de belangrijkste aspects (+2 images, blizzard). Gaan wel zien hoe ver we komen, ws ga ik wel wat defensiever gearen nog en eventueel zelfs shield erbij pakken.

Vind necro minion wel leukste spec tot nu toe!

[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 04-07-2023 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Hier ook soms in de stad maar bij de tree of whispers hoor ik het altijd als ik gewoon langs de blacksmid loop.

Ik let er niet eens meer op.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:41

On_E

Housemusic

‘Shivering’ Thorn Beasts zijn best vervelend in Nightmare Dungeons, doet me denken aan Rogues in classic WoW. Stunlock tot je dood bent…

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 22:53

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Heb echt een haat/liefde relatie met deze game. :+

Dit is mijn eerste Diablo game en ben sinds kort level 50 geworden. De campaign was gaaf maar ik vond het algehele levelling proces richting level 50 redelijk saai qua character progression/loot, uiteindelijk maar door de campaign geramt omdat je boven level 50 gereduceerde XP krijgt in WT2 blijkbaar wat ik een rare beslissing vind.

Door de enemy scaling voelde mijn character op level 10 sterker aan dan op level 30 (had ook wat slechte luck qua item drops volgens mij), hierdoor en het constant respeccen van skills wordt het switchen van builds ook niet echt toegejuicht merk ik.

Ik vind het een gave game maar met een aantal wijzigingen (en meer content) kan het zoveel beter worden. Had gehoord dat ik Diablo 2 moet proberen omdat die eigenlijk alle zaken heeft die ik zelf zou veranderen :9

[ Voor 6% gewijzigd door BroWohsEdis op 04-07-2023 19:53 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Morrar schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 19:05:
Ik had van het weekend ook ineens "hardcore vibes" en dus minion necro gestart. Was me op softcore opgevallen dat je daarmee redelijk risicoloos door de content kan surfen, dus ideaal voor HC.

Inmiddels level 50 aangetikt, WT3 unlocked en onderweg 3x Butcher omgelegd. Heb me vooral gefocused op account unlocks, zoals stash tabs, renown, altars of Lilith, gold & materials en low level rares / legs opslaan. Zelfs als je dan neergaat, heb je toch veel voorwerk gedaan voor een 2e char.

Inmiddels eerste NM dungeons gedaan en wordt wel wat pittiger al. Maar ik loop nog rond in oude troep en mis nog de belangrijkste aspects (+2 images, blizzard). Gaan wel zien hoe ver we komen, ws ga ik wel wat defensiever gearen nog en eventueel zelfs shield erbij pakken.

Minions necro's zijn echt extreem tanky, zelf kun je op range blijven als het pittig wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foxhill
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
Ik volg losjes de Maxrolls Sever Leveling build en kijk met een schuin oog al naar de Sever endgame build. Ik zie een paar dingen en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Het valt mij in de leveling guide op dat voorbij het level waar de minions opgeofferd zijn er nog wel skills voor minions in gebruik zijn. Lijkt erop dat ze gewoon niet aan tussendoor skills refunden doen in de guide? In de end game is de skill [stand alone] [inspiring leader] dan weer gekozen. Lijkt mij zonder minions niet de beste keuze?

Toen ik een beetje pech had met drops en daardoor wat survivability miste heb ik mijn golem aangehouden met dat hij een % van mijn damage overneemt. Dat scheelt enorm! Nu wat geluk gehad met drops en ga weer een tijdje zonder golem proberen. Scheelt toch een extra skill die je kunt gebruiken en een lekkere opoffer bonus.

In de Maxroll guides staat bij de gear in welke dungeon je die kunt vinden. Is het wijs daarmee te wachten zodat je op een hogere level een betere roll krijgt? Of is dat random? Of kun je later op een hoger level de dungeon opnieuw halen om het item opnieuw te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:31
Morrar schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 19:05:

Dan ben je productiever dan ik. Ik zit op 26 uur ingame tijd en ben ook level 51, met 1 gebied renown 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
@Foxhill Altijd zelf nadenken als je een guide volgt, en altijd datgene kiezen wat je leuk vindt om te spelen ipv blind varen op wat ze voorstellen... Persoonlijk zou ik lekker je minions houden, ik speel zelf ook Sever, als support voor mijn leger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Foxhill schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 20:03:
Ik volg losjes de Maxrolls Sever Leveling build en kijk met een schuin oog al naar de Sever endgame build. Ik zie een paar dingen en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Het valt mij in de leveling guide op dat voorbij het level waar de minions opgeofferd zijn er nog wel skills voor minions in gebruik zijn. Lijkt erop dat ze gewoon niet aan tussendoor skills refunden doen in de guide? In de end game is de skill [stand alone] dan weer gekozen. Lijkt mij zonder minions niet de beste keuze?

Toen ik een beetje pech had met drops en daardoor wat survivability miste heb ik mijn golem aangehouden met dat hij een % van mijn damage overneemt. Dat scheelt enorm! Nu wat geluk gehad met drops en ga weer een tijdje zonder golem proberen. Scheelt toch een extra skill die je kunt gebruiken en een lekkere opoffer bonus.

In de Maxroll guides staat bij de gear in welke dungeon je die kunt vinden. Is het wijs daarmee te wachten zodat je op een hogere level een betere roll krijgt? Of is dat random? Of kun je later op een hoger level de dungeon opnieuw halen om het item opnieuw te krijgen?
Er wordt geen skill gebruikt hier die minions gericht is toch? Je consumed corpses met corpse tendrils en explosion. Die gebruik je voor stun/vulnerable en andere crowd controls + damage.

Stand alone geeft juist een boost aan je sacrifices geloof ik. Dus een uitstekende keuze voor een build zonder minions. :)

Verder zou ik de guide qua gear drops niet te veel volgen. Wel de aspects want die droppen gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhill
  • Nu online
Exactor it schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 20:27:
[...]

Er wordt geen skill gebruikt hier die minions gericht is toch? Je consumed corpses met corpse tendrils en explosion. Die gebruik je voor stun/vulnerable en andere crowd controls + damage.

Stand alone geeft juist een boost aan je sacrifices geloof ik. Dus een uitstekende keuze voor een build zonder minions. :)

Verder zou ik de guide qua gear drops niet te veel volgen. Wel de aspects want die droppen gegarandeerd.
Sorry gecorrigeerd naar Inspiring leader.

Hoe zit het met gear van een dungeon dan? Later opnieuw te halen? Of random?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Foxhill schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 20:44:
[...]

Ik zie niet dat ze inspiring leader gebruiken en ook niet waar ze aangeven dat je specifieke gear in specifieke dungeons kan halen. :) Aspects zijn gegarandeerd bij dungeons. Gear niet. Het is wel zo dat bepaalde monster families vaker bepaalde gear soorten droppen. Dat kan een manier zijn om een specifieke unique te farmen maar ik zou daar niet op letten bij het levelen.

_____
Is er iets aangepast met NM levels? Ik dacht dat het level - 51 was om tegen +3 monsters te vechten maar het lijkt nu - 50. Althans ik ben level 60 en gebruikte net een tier 9 sigil. Monsters waren 62.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Exactor it schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 20:59:
[...]

Is er iets aangepast met NM levels? Ik dacht dat het level - 51 was om tegen +3 monsters te vechten maar het lijkt nu - 50. Althans ik ben level 60 en gebruikte net een tier 9 sigil. Monsters waren 62.
Monster level = sigil tier + world tier + 50

[ Voor 34% gewijzigd door pirke op 04-07-2023 21:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Foxhill schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 20:44:
[...]

Ze doelen op het unlocken van de aspect. Die staat dan in je library (niet het juiste woord, kom er niet op) en kun je zo vaak gebruiken als je wil (al kost imprinten wel materials en gold natuurlijk). Nadeel is dat je altijd de laagste roll hebt, maar je kunt die aspect in ieder geval gebruiken tot je een betere vindt op een drop.
Bij het imprinten kun je kiezen voor een aspect uit je library of een aspect uit je inventory (die je dan eerst zelf van een item hebt moeten extracten).
edit: en voor de duidelijkheid, het maakt dus niks uit op welk level je een aspect unlockt.

[ Voor 6% gewijzigd door Finraziel op 04-07-2023 21:04 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhill
  • Nu online
Finraziel schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 21:03:
[...]

Ze doelen op het unlocken van de aspect. Die staat dan in je library (niet het juiste woord, kom er niet op) en kun je zo vaak gebruiken als je wil (al kost imprinten wel materials en gold natuurlijk). Nadeel is dat je altijd de laagste roll hebt, maar je kunt die aspect in ieder geval gebruiken tot je een betere vindt op een drop.
Bij het imprinten kun je kiezen voor een aspect uit je library of een aspect uit je inventory (die je dan eerst zelf van een item hebt moeten extracten).
edit: en voor de duidelijkheid, het maakt dus niks uit op welk level je een aspect unlockt.
Ah, nu zie ik het. Verwarring van mijn kant omdat ik de aspects die in de guide genoemd worden zag als bepaalde gear met die aspect er op. Verkeerd gezien.

Jewels (steeds unsocketen), gear upgraden en aspects imprinten kost steeds geld. Allemaal kunnen ze natuurlijk wel een keer en allemaal doe je niet op gear die je binnenkort wilt vervangen. Maar welke gebruiken jullie tijdens levelen al veel, en welke bespaar je op en gebruik je alleen later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Heeft iemand dit wel eens? “There was a problem sending the clan chat message” Locale chat gaat prima, alleen clan chat niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
pirke schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 21:01:
[...]

Monster level = sigil tier + world tier + 50
WT3 - 50 en WT4 - 51. Dank!

@Foxhill heb nu drie poppetjes geleveld. Ik zetten 'belangrijke' aspects op rings en jewelery omdat je die niet echt hoeft te vervangen als je al prima rolls hebt. Kleding vervang ik snel omdat je meer armor krijgt erdoor en wapens omdat je dan harder slaat. Wapens krijgen upgrades, kleding niet. Jewelery met dropped aspects erop kunnen ook geupgrade worden. Jewelery met codex aspects erop laat ik meestal op 0 upgrades.

Edit: en nog voor unsocketen. Als je gear met gems erin salvaged krijg je de gems terug. Extra service van de blacksmith. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 04-07-2023 21:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 19:06
Milo44 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:59:
[...]

Ja, dat weet ik, maar wat heeft dat met mijn eerdere reactie te maken? :/
In zekere zin was het een bevestiging wat jij beschrijft alleen op een grappige manier (of poging tot) ;). De reactie die ik gaf gaat namelijk over een andere bug dat je chat volgespamd wordt met deze mededeling. Het is bijna een heuse meme aan het worden. @spaceboy snapte de referentie ook niet geloof ik :P. Maakt verder niet uit, dit soort bugs zullen ze vast snel patchen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ondertussen level 63 en mijn pulverize druid gaat als de brandweer, dus ik denk zal ik dan toch eens die capstone voor wt4 proberen... Dungeon zelf ging nog wel maar de boss (ja iedereen noemt hem gewoon bij naam, weet niet waarom mensen het geen spoiler vinden?) doet zo afzichtelijk veel damage... Meestal is 1 hit genoeg dat ik op 10% health sta of zo, maar af en toe one-shot hij me.

Mijn equip zou beter kunnen (pas 4 items zijn uberhaupt sacred, al zijn dat wel gelijk hele goede), maar de rest van de content heb ik totaal geen problemen mee dus ik denk dat ik gewoon wel wat levels er bij spaar nog en het dan opnieuw probeer zodat die damage in ieder geval niet zo sterk vermenigvuldigd wordt door het level verschil. Wil ook niet te veel moeite stoppen in gear zoeken als ik waarschijnlijk met een paar levels er bij het toch wel haal en gelijk ancestral items kan proberen te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:13
pirke schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 18:08:
[...]

Minions vooral meatshield?

Als je minions goed spect kunnen ze complete dungeons clearen zonder dat je zelf ook maar iets hoeft te doen...

YouTube: Ultimate Diablo 4 easy/lazy mode - 0 button build - no skill or atta...

Ik ben pas lvl80, ze worden nog sterker van paragon board en glyphs.
Ik ben 64/65 en speel shadow/ce/minions. Het problem is nu dat ik de stap naar ancestral gear moet gaan maken en vervolgens het skellies paragonboard moet gaan doen.

Momenteel moet ik kiezen of ik mijn damage boost (wither/darkness board) of dat mijn skellies boost. Voor nu, eerst even damage gepakt maar zodra ik beide boards kan hebben dan gaan mijn minions ook weer een grotere bijdrage krijgen.

Totdan zijn ze mijn schild :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Zojuist D4 aangeschaft dus ben benieuwd heb er tot nu toe zin in :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
  • Laatst online: 07-04 15:21
Kan de clanleader van GoT2 eens Timkerer invite accepten aub? Hij had maand geleden al eens 1 gestuurd maar is toen nooit aanvaard geweest en er was nu nog 1 plaats over blijkbaar.
Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Finraziel schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 22:43:
Ondertussen level 63 en mijn pulverize druid gaat als de brandweer, dus ik denk zal ik dan toch eens die capstone voor wt4 proberen... Dungeon zelf ging nog wel maar de boss (ja iedereen noemt hem gewoon bij naam, weet niet waarom mensen het geen spoiler vinden?) doet zo afzichtelijk veel damage... Meestal is 1 hit genoeg dat ik op 10% health sta of zo, maar af en toe one-shot hij me.

Mijn equip zou beter kunnen (pas 4 items zijn uberhaupt sacred, al zijn dat wel gelijk hele goede), maar de rest van de content heb ik totaal geen problemen mee dus ik denk dat ik gewoon wel wat levels er bij spaar nog en het dan opnieuw probeer zodat die damage in ieder geval niet zo sterk vermenigvuldigd wordt door het level verschil. Wil ook niet te veel moeite stoppen in gear zoeken als ik waarschijnlijk met een paar levels er bij het toch wel haal en gelijk ancestral items kan proberen te vinden :)
Ik heb 'm ook als pulverize druid gedaan, op level 62 met niet enorm denderende gear. Zijn attacks zijn best aardig te ontwijken, met voldoende awareness en mobiliteit gaat het best aardig. Facetanken is geen optie. Twee keer vrijwel ge-oneshot, maar de derde keer was het zijn beurt. En de paar keer dat ie een hoop adds spawnt, kan je lekker spammen en een forse hap uit zijn healthbar nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door llovesoccerx7 op 05-07-2023 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Aangezien ik morgen ga beginnen met spelen en ik begrijp dat binnenkort seizoen 1 begint. Moet ik dit zien als een reset? Of kan ik nu beter wachten tot seizoen 1 begonnen is? Of neem je die progesie gewoon mee? Ik heb zero ervaring met diablo dus vandaar de vraag.
Als ik het een beetje goed gelezen heb is het voor iedereen nog onduidelijk maar daarom twijfel ik om nu te gaan spelen of gewoon even wachten op seizoen 1.

[ Voor 23% gewijzigd door llovesoccerx7 op 05-07-2023 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoavoro
  • Laatst online: 02-03 12:28
llovesoccerx7 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 01:34:
Aangezien ik morgen ga beginnen met spelen en ik begrijp dat binnenkort seizoen 1 begint. Moet ik dit zien als een reset? Of kan ik nu beter wachten tot seizoen 1 begonnen is? Of neem je die progesie gewoon mee? Ik heb zero ervaring met diablo dus vandaar de vraag.
Als ik het een beetje goed gelezen heb is het voor iedereen nog onduidelijk maar daarom twijfel ik om nu te gaan spelen of gewoon even wachten op seizoen 1.
Morgen is er meer duidelijkheid over wanneer S1 gaat starten. Wellicht door tijdsverschil pas 7/7. Je kan alvast kijken welke class je leuk lijkt om te spelen en wat voorwerk doen (Altars of Lilith etc)

Bij Season start je met een nieuwe character helemaal opnieuw en ga je weer levelen. Het is overigens geen verplichting want je kan ook doorgaan met je niet seasonal character.

Alles wat je behaald met je seasonal character, gaat zodra het seizoen afgelopen is naar “reguliere” game.

Dus aan jou de keuze…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-05 03:27
blijf erbij dat er lucky instances / server shards zijn ofzo..

clanmate zei loop alleen in de pvp zone niemand te bekennen.. nouja makkelijk farmen.
flinke lading legs gefarmed in party... 2 gobs alleen ancestral rares

dus ik zeg nou nm in.. gewoon simpel tier 40 ofzo beetje farmen en ondertussen andere dingen doen.
eindstand van 2 uur farmen voor mij 35 legs en 1 unique.

hij pakt elke dungeon een unique (druid helmet en nog wat andere dingen die die nodig was voor een build)
sommige dungeons zelf 2 uniques.. echt snap er niets van die drop rates af en toe.. en volgens mij hangt het echt af in welke "shard / instance" je zit...

soms werkt reloggen ook gewoon als je na 8 dungeons nog geen leg drop gezien hebt. maar het zijn altijd van die streaks of enorm veel of tijden echt niets :?

@llovesoccerx7

je hebt eigenlijk 2 dingen

1: dat is de standaard die heet Eternal realm. (dit is altijd beschikbaar)
2: Season. je dingen van season gaan aan het eind van het seizoen over naar Eternal. je gear / drops / characters etc..

en dan begint weer een nieuw seizoen waar je weer opnieuw moet starten. heb je daar geen zin in dan speel je lekker op Eternal verder.

maar season heeft dus altijd nieuwe items etc etc.. die komen pas na het seizoen in Eternal terecht dus je loopt daar qua content vaak 1 seizoen achter.. (nu is de invulling nog niet helemaal duidelijk van seasons)

[ Voor 31% gewijzigd door eehbiertje op 05-07-2023 02:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Level 88 na veel side quests en een paar NM dungeons, wat gaat het langzaam nu.
Misschien toch maar weer eens NM’s spammen voor de XP.
Heb wel een hogere ilvl [Penitent Greaves] kunnen looten. 26% movement speed. Lekkah! Heb ook 22,5% op m’n amulet, dus dat is bijna 50% rapper rennen. Heel fijn.
Nu nog een hoger ilvl [Deathless Visage], please. Mijn huidige heb ik al 20 levels. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Bossie schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 23:25:
[...]

Ik ben 64/65 en speel shadow/ce/minions. Het problem is nu dat ik de stap naar ancestral gear moet gaan maken en vervolgens het skellies paragonboard moet gaan doen.

Momenteel moet ik kiezen of ik mijn damage boost (wither/darkness board) of dat mijn skellies boost. Voor nu, eerst even damage gepakt maar zodra ik beide boards kan hebben dan gaan mijn minions ook weer een grotere bijdrage krijgen.

Totdan zijn ze mijn schild :+
Ik heb mn eigen damage niet geboost, je kan denk ik beter specialiseren: of vol op minions, of vol op je eigen damage.

Ik heb de warrior glyph in het start bord, daarna cult leader met deadraiser, hulking monstrosity met mage glyph, scent of death met golem glyph. Deze laatste is puur om de golem glyph ergens in te kunnen stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bundin schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 00:15:
[...]

Ik heb 'm ook als pulverize druid gedaan, op level 62 met niet enorm denderende gear. Zijn attacks zijn best aardig te ontwijken, met voldoende awareness en mobiliteit gaat het best aardig. Facetanken is geen optie. Twee keer vrijwel ge-oneshot, maar de derde keer was het zijn beurt. En de paar keer dat ie een hoop adds spawnt, kan je lekker spammen en een forse hap uit zijn healthbar nemen.
Ja ik ben nooit de snelst reagerende gamer geweest en je wordt niet sneller als je ouder wordt :+
Ik vind het niet zo makkelijk te ontwijken vaak... Veel attacks lukt wel te ontwijken maar er glippen er te veel doorheen en geen zin om me te gaan frustreren er over.

Maar levelen gaat momenteel nog best goed op wt3 en zoals ik zeg denk dat het met een paar levels een stuk beter zal gaan. Heb wel een wapen over ilvl 725 heen gekregen al wat een hoop scheelt qua dmg dus ik verwacht eigenlijk ook niet dat ik op wt4 meteen zo'n enorme boost zal krijgen dat het zo belangrijk is om asap te switchen. Dacht alleen laat ik het eens proberen omdat veel mensen zeggen hem al zo vroeg te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

T4 gaat bij prima met m’n 65 Druid. Bijna te makkelijk eerlijk gezegd.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
@Ricmaniac Ik heb je advies toch maar ter harte genomen en ben (na softcore..) nu in WT1 met de renown grind in hardcore bezig. Eerste 2 gebieden zijn inmiddels klaar, de andere zitten pas op level 3, dus ik moet ik nog even..

Héél misschien dat ik in WT3 wat world farming ga doen voor een sacred wapen, dan gaat het allemaal wat sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:01
MPC60 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 07:34:
T4 gaat bij prima met m’n 65 Druid. Bijna te makkelijk eerlijk gezegd.
Kun je nagaan hoe het na level 70 wordt 8)7
En dan krijg je ook nog de stappen vooruit door bepaalde glyphs and paragon nodes.
Ik zit nu rond level 75. Dan zie je vooral heel veel nummertjes en tekst boven de mobs die erg snel weer verdwenen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik zou sowieso een begin maken, zonde om niet meteen van je nieuwe game te genieten. Zoals al meer aangeven hier: alles wat je doet blijft op dat Character.
Hoe je het aan kunt aanpakken is afhankelijk van je speeltijd en wanneer S1 uitkomt. Als je behoorlijk wat tijd hebt zou ik de campaign afronden als hoofddoel maken. Als je nog meer tijd hebt: pak alle Altars erbij en ontdek zover mogelijk van de map eventueel want dat neem je mee in S1.
Verder is het allemaal niet zo van belang als je toch S1 wilt gaan spelen. Mocht je het prima vinden om helemaal te wachten op S1 kan dat ook. Dan doe je gewoon alles in S1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-06 15:39
eehbiertje schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 02:19:
maar season heeft dus altijd nieuwe items etc etc.. die komen pas na het seizoen in Eternal terecht dus je loopt daar qua content vaak 1 seizoen achter.. (nu is de invulling nog niet helemaal duidelijk van seasons)
Nieuwe items komen ook direct in Eternal dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 08:55:
@Ricmaniac Ik heb je advies toch maar ter harte genomen en ben (na softcore..) nu met in WT1 de renown grind in hardcore bezig. Eerste 2 gebieden zijn inmiddels klaar, de andere zitten pas op level 3, dus ik moet ik nog even..

Héél misschien dat ik in WT3 wat world farming ga doen voor een sacred wapen, dan gaat het allemaal wat sneller
Ik zit inderdaad op het punt dat WT3 mij niet kan verbeteren dus ik farm nu gewoon die sidequests en dungeons op WT3 maar heb dat tot minstens 56 op WT1 gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-07 18:53

Dazzler2120

FP ProMod
biggydeen2 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 09:28:
[...]

Nieuwe items komen ook direct in Eternal dit keer.
Daar zit een nuance in, sommige items zullen seasons-only zijn omdat die te maken hebben met speciale seasonal modifiers / bonussen / skills

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-07 16:14
Om seasonal events te kunnen doen en volledig van seizoen 1 te kunnen genieten dien je sowieso eerst de campaign op een character te hebben afgerond. Dus ik zou gewoon nu beginnen, dan heb je de campaign af voordat season 1 uitkomt en dan kun je daar ook direct mee beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-06 15:39
Dazzler2120 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 09:30:
[...]

Daar zit een nuance in, sommige items zullen seasons-only zijn omdat die te maken hebben met speciale seasonal modifiers / bonussen / skills
True maar die zijn na de season ook weer verdwenen. Dus dan ben je drie maanden aan het grinden geweest voor dat ene seasonal item en is na de season foetsie.

Alle items die in Eternal komen blijven daar in principe in eternity :)

Ik vraag me dan ook af hoe dat straks gaat. Als je veel seasonal items hebt en de season is klaar, dan gaat je char wel over naar Eternal maar de items niet. Dan hou je wellicht een char over waarvan de helft van de gear verdwenen is. Of ze hallen de season modifiers er af geen idee maar ben beniewd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
biggydeen2 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 10:31:
[...]

True maar die zijn na de season ook weer verdwenen. Dus dan ben je drie maanden aan het grinden geweest voor dat ene seasonal item en is na de season foetsie.

Alle items die in Eternal komen blijven daar in principe in eternity :)

Ik vraag me dan ook af hoe dat straks gaat. Als je veel seasonal items hebt en de season is klaar, dan gaat je char wel over naar Eternal maar de items niet. Dan hou je wellicht een char over waarvan de helft van de gear verdwenen is. Of ze hallen de season modifiers er af geen idee maar ben beniewd.
Maar dat zijn (zeer waarschijnlijk) wel de items die de smaakmakers van dat seizoen gaan zijn. Als ze die, of een ander bepalend mechanisme, er niet in stoppen hebben de seasons weinig te bieden. Het zijn juist die items die je slechts een korte tijd kunt gebruiken die het season de moeite waard kunnen maken. Vind ik althans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben op mijn necromancer inmiddels level 34. En heb nog geen story quest gedaan. Had het idee om eens alle dundeons af te gaan en alle side quests te pakken. Mooie is: fractured peaks is nog lang niet voltooid in dat opzicht... en het levelen gaat echt rap als jenhet mij vraagt...

Zin om weer lekker verder te gaan.

Ohhhhh overigens de Butcher voor de tweede keer tegen gekomen: barbarian was kansloos, necro heeft hem wel omgelegd.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wanneer gokken jullie dat S1 uitkomt?

Ik hoop volgende week vrijdag maar denk de 21ste. Ik ga er vanuit dat het seizoen klaar ligt en ze kijken naar het juiste moment. Als ik zie hoeveel mensen minder aan het spelen zijn inmiddels (Blizzard weet dat beter natuurlijk) vermoed ik dat ze niet gaan wachten tot eind Juli. Aan de andere kant kunnen ze natuurlijk ook gewoon kijken of dat 'iedere' speler de campaign af heeft want de fanatiekere speler komt toch wel terug met zijn PremiumBP die in de Deluxe of Ultimate editie zat.

Voor mij persoonlijk kan het niet snel genoeg komen. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
RustStorm schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 10:52:
Ik ben op mijn necromancer inmiddels level 34. En heb nog geen story quest gedaan. Had het idee om eens alle dundeons af te gaan en alle side quests te pakken. Mooie is: fractured peaks is nog lang niet voltooid in dat opzicht... en het levelen gaat echt rap als jenhet mij vraagt...

Ohhhhh overigens de Butcher voor de tweede keer tegen gekomen: barbarian was kansloos, necro heeft hem wel omgelegd.
Ik ben nu een HC bone spear necro begonnen, speelt wel lekker weg, maar ik hoop toch echt dat ik the butcher nog niet tegen ga komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ben nu ruim lvl93 dus nog wel even te gaan tot 100 maar ben wel een beetje bang voor wanneer ik de 100 haal. Weet niet of ik dan nog motivatie heb om te blijven grinden voor gear. Ergens wil ik ook niet een 2e char beginnen omdat ik dat bewaar voor S1. Even kijken hoe de motiviatie is op lvl100 en dan zien we t wel. Begin wel een klein beetje sleur te merken om al die NM dungeons te doen maar hou t wel vol tot 100 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Butcher kwam ik gisteren op mijn HC Druid level 51 tegen, dat was prima te doen gelukkig. Wel meer potions nodig dan bij dungeon bosses :+ Uiteraard dropte hij wederom geen fluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
RustStorm schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 10:52:

Het is toch wel verstandig om de campaign enige prio te geven, aangezien het door kunnen naar WT3 afhankelijk is van het afronden daarvan. Op een gegeven moment ben je WT2 wel ontgroeid namelijk (te makkelijk en geen upgrades meer). Het scheelt dan als je in ieder geval al een eind op weg bent, dan kan je blijven afwisselen ipv "gedwongen" een bepaalde activiteit te moeten doen met je speeltijd.

Die dungeons met bijbehorende quests komen vanzelf wel en kunnen in hogere tiers vaak nog gecombineerd worden met andere activiteiten.

Maar ieder zijn/haar ding, dat is ook weer mooi aan spellen als deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Bundin schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 11:10:
[...]

Het is toch wel verstandig om de campaign enige prio te geven, aangezien het door kunnen naar WT3 afhankelijk is van het afronden daarvan. Op een gegeven moment ben je WT2 wel ontgroeid namelijk (te makkelijk en geen upgrades meer). Het scheelt dan als je in ieder geval al een eind op weg bent, dan kan je blijven afwisselen ipv "gedwongen" een bepaalde activiteit te moeten doen met je speeltijd.

Die dungeons met bijbehorende quests komen vanzelf wel en kunnen in hogere tiers vaak nog gecombineerd worden met andere activiteiten.

Daar komt bij dat WT1 en WT2 capped zijn tot level 50. Daarna is de uitdaging wel weg. Als jij level 53 bent en de campaign nog aan het doen bent is het qua moeilijkheidsgraad alsof je op ‘storymode’ aan het gamen bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1486766 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 10:53:
Wanneer gokken jullie dat S1 uitkomt?

Ik hoop volgende week vrijdag maar denk de 21ste. Ik ga er vanuit dat het seizoen klaar ligt en ze kijken naar het juiste moment. Als ik zie hoeveel mensen minder aan het spelen zijn inmiddels (Blizzard weet dat beter natuurlijk) vermoed ik dat ze niet gaan wachten tot eind Juli. Aan de andere kant kunnen ze natuurlijk ook gewoon kijken of dat 'iedere' speler de campaign af heeft want de fanatiekere speler komt toch wel terug met zijn PremiumBP die in de Deluxe of Ultimate editie zat.

Voor mij persoonlijk kan het niet snel genoeg komen. :9
Ik hoop de 14e :P zou mooi verjaardags cadeautje zijn voor dat weekend haha Maar verwacht net als @Anoniem: 1486766 de 21e. maar aan de andere kant zou het mij ook niet verbazen als ze het de 28e uiteindelijk gaan doen.

Ik denk dat zij ook voelen dat ze S1 niet mogen verklooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bundin schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 11:10:
[...]

Haha dat weet ik. Het is een bewuste keuze. Heb campaign met barbarian afgerond. Dus weet wat me te wachten staat. Maar zal inderdaad op een gegeven moment wel campaign even door rammen. :) had overwogen deze met aanmaken van dit character niet te hoeven doen, toch voor gekozen dit wel te doen... :)

Vermaak me toch wel uitstekend... vanavond schoonmoeder in huis... dat wordt niet gamen. ;(

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-07 19:23
Ricmaniac schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 11:19:
[...]

Ik hoop de 14e :P zou mooi verjaardags cadeautje zijn voor dat weekend haha Maar verwacht net als @Anoniem: 1486766 de 21e. maar aan de andere kant zou het mij ook niet verbazen als ze het de 28e uiteindelijk gaan doen.

Ik denk dat zij ook voelen dat ze S1 niet mogen verklooien.
Als ze wijs zijn houden ze 28ste aan, er zijn teveel bugs en de game is totaal niet balanced.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
RustStorm schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 11:31:
[...]
vanavond schoonmoeder in huis... dat wordt niet gamen. ;(
Dat klinkt als een hele goede reden om wél te gaan gamen O-) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Markozv schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 11:35:
[...]

Als ze wijs zijn houden ze 28ste aan, er zijn teveel bugs en de game is totaal niet balanced.
Dat ligt aan de fixes die ze gepland hebben staan tijdens season?
Daarnaast wordt de meta met een season vaak compleet omgegooid, door nieuwe items, aspects, bonus powers.
Stel seasonal effect is dat alle poison dmg +200% doet, now dan moet iedereen gaan zoeken naar een BIS poison build.

De balance comment lijkt me dus erg voorbarig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Dazzler2120 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 11:37:
[...]

Dat ligt aan de fixes die ze gepland hebben staan tijdens season?
Daarnaast wordt de meta met een season vaak compleet omgegooid, door nieuwe items, aspects, bonus powers.
Stel seasonal effect is dat alle poison dmg +200% doet, now dan moet iedereen gaan zoeken naar een BIS poison build.

De balance comment lijkt me dus erg voorbarig
Ik hoop niet dat we die seasonal effect kant uit gaan. Lekker geforceerd een build spelen. :X
Hopelijk hebben ze hier goed over nagedacht ipv “zo doen we dat altijd”. Ik zie liever innovatie en lef.
Pagina: 1 ... 99 ... 212 Laatste