Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Nu online
lolgast schreef op maandag 3 juli 2023 @ 13:03:
Ik moet nog 3 Altars op mijn HC Druid. Alle 3 in de Fields of Hatred en ik durf niet :+

Edit: Blijkbaar is PvP in HC dood, dus dat was behoorlijk risicovrij
je moet pvp toch eerst aanzetten voor je andere spelers kan aanvallen of aangevallen worden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:10
Jbk23 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 13:10:
[...]

je moet pvp toch eerst aanzetten voor je andere spelers kan aanvallen of aangevallen worden?
Nee, je moet PvP aanzetten voordat jij anderen kunt aanvallen, maar als iemand dat heeft gedaan kunnen ze jou gewoon aanvallen als je daar rondhuppelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:10
llovesoccerx7 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 12:59:
Wat is nu het verschil met straks als seizoen 1 begint als ik vragen mag?
Dat horen we waarschijnlijk aanstaande donderdag om 20:15 in de livestream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudMu
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 14:07
lolgast schreef op maandag 3 juli 2023 @ 13:03:
Ik moet nog 3 Altars op mijn HC Druid. Alle 3 in de Fields of Hatred en ik durf niet :+

Edit: Blijkbaar is PvP in HC dood, dus dat was behoorlijk risicovrij
begrijpelijk, ik heb het laatst s'morgens vroeg een keer gedaan :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lolgast schreef op maandag 3 juli 2023 @ 13:11:
[...]

Nee, je moet PvP aanzetten voordat jij anderen kunt aanvallen, maar als iemand dat heeft gedaan kunnen ze jou gewoon aanvallen als je daar rondhuppelt.
Als iemand anders het aan heeft kan jij hem aanvallen overigens zonder dat je het zelf aan hoeft te zetten. dan kan jij hem dus aanvallen en hij jou maar stel er komt nog iemand zonder mark aan lopen kan hij hem ook aanvallen en jullie elkaar niet.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 09:37
siemenz schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:51:
[...]

tja, ik speel op de ps5 dus ik chat inderdaad niet... ben wel een actieve speler verder en doe mee aan legion events
Juist vanwege dat argument lijkt het me goed om een van de 3 GOT clans specifiek op pc spelers te richten of een nieuwe GOT clan hiervoor op te richten. Deze groep spelers chatten ook veel gemakkelijker met elkaar. Ingame heb ik hier ook over gesproken en de reacties daar zijn positief. Hoe kijken jullie hiertegenaan?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:26

JSchut

.....

Worra schreef op maandag 3 juli 2023 @ 13:48:
[...]

Juist vanwege dat argument lijkt het me goed om een van de 3 GOT clans specifiek op pc spelers te richten of een nieuwe GOT clan hiervoor op te richten. Deze groep spelers chatten ook veel gemakkelijker met elkaar. Ingame heb ik hier ook over gesproken en de reacties daar zijn positief. Hoe kijken jullie hiertegenaan?
Ik ben wel voor een Console only clan. Dan weten we waarom mensen wat langzamer reageren. Ik heb het zelf ook. Als ik wil reageren dan is na het typen het onderwerp alweer anders :P

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 15:37
JSchut schreef op maandag 3 juli 2023 @ 13:50:
[...]

Ik ben wel voor een Console only clan. Dan weten we waarom mensen wat langzamer reageren. Ik heb het zelf ook. Als ik wil reageren dan is na het typen het onderwerp alweer anders :P
Daar heb ik ook al mee te maken gehad al lukt het wel om mee te doen met anderen. De reactie typen duurt alleen wat langer. Dan sta je stil en denken mensen misschien dat je weg bent of zo, terwijl je de letters bij elkaar aan het zoeken bent om een woord te maken me de controller :-)
De samenwerking met een toetsenbord en de chat in Diablo op de PS5 is niet zo geweldig, dat werkt in Destiny een stuk beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Diablo direct na mijn vakantie aangeschaft en hier absoluut geen spijt van. De campaign met veel plezier gespeeld en daaropvolgend een nieuw char gestart (barbarian). De end-game moet ik dus nog wel verder ontdekken, maar lijkt mij wel erg leuk.

Het is soms wel wat 'eenzaam'. Ik lees hier vaak wat over de GoT clans, hoe actief zijn deze, wat is het niveau en kan ik met mijn level 40-barb ook iets bijdragen? Lijkt me leuk om gezelligheid te combineren met grinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Worra schreef op maandag 3 juli 2023 @ 13:48:
[...]

Mijn mening: laat mensen lekker zelf bepalen of ze zich thuis voelen in een clan. Dit trekt zich vanzelf wel recht.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2023 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Ik speel op de PS5 en probeer wel redelijk wat te chatten. Je wordt er ook handiger is. Icm HC is het niet altijd haalbaar, maar ik probeer wel te zorgen dat het clan gebeuren ook wat toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Wie typt er tegenwoordig nog in game? Alles gaat toch via discord?

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MPC60 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 14:24:
Praat regelmatig in helltides of bij worldbosses met de spelers die bij me staan.

Ben wel vaak degene die het initieert maar vaak genoeg leuke gesprekken met mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ik (PC) type ook constant. Discord gaat bij mij niet omdat ons huis erg gehorig is en er een kleine vent naast de mancave slaapt :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:16
Ik type ook alleen maar, doe niet aan discord...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2023 @ 14:08:
[...]

Mijn mening: laat mensen lekker zelf bepalen of ze zich thuis voelen in een clan. Dit trekt zich vanzelf wel recht.
Eens, maar ik ben er er kennelijk uitgetrapt omdat ik nooit chat, wat logisch is omdat ik op de console game, dus daar is het voor mij bepaald.

[ Voor 4% gewijzigd door siemenz op 03-07-2023 14:40 ]

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:45

Aganim

I have a cunning plan..

Hier ook geen Discord, maar gewoon een ouderwetsche ingame typer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 10:41

Dark Angel

Corvette LS Power

Erg veel blijkbaar paar keer in GOT 3 gevraagd voor discord maar meeste doen er niet aan.
En het is bijna altijd het zelfde groepje wat terug typed

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Nooit behoefte gehad om in een clan te spelen. Dat schept alleen maar verwachtingen, waarvan ik geen zin heb om eraan te voldoen.

Diablo blijft voor mij een solo game of hooguit couch coop. Andere spelers in town zien is leuk, maar daar blijft het voor mij dan ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
eehbiertje schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 08:19:
GOT3 is ook vol..

nu gaan bij ons de plannen om een PC only GOT clan op te richten.. ivm het feit dat 60% op de console zit en je daar dus niets van hoort of merkt.
Is dit nog gebeurd?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Nee nog niet wouden wachten tot season 1.. Got3 zit nu ook vol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:14
Iemand tijd on mij vanavond door WT4 Capstone te boosten?

Kom momenteel net iets te kort om Elias zelf neer te leggen (kom tot 5-10%) maar grind liever verder op WT4 dan WT3..

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
Bossie schreef op maandag 3 juli 2023 @ 15:45:

Kom momenteel net iets te kort om Elias zelf neer te leggen (kom tot 5-10%) maar grind liever verder op WT4 dan WT3..
als je bij de baas al staat en je vraagt in de chat is er toch vast wel iemand die even helpt toch?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:28

Als je nog niet geholpen bent als ik vanavond inlog help ik wel even dat kost niet al te veel tijd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Kol Nedra schreef op maandag 3 juli 2023 @ 16:22:
[...]

als je bij de baas al staat en je vraagt in de chat is er toch vast wel iemand die even helpt toch?
Op console vergeet je wel eens dat er een chat optie is ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atPDB
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-09 16:29

Ik wil dat wel doen maar weet niet precies hoe laat ik online ben. Ik zit in de got3 clan, maar je kan me hier ook een berichtje sturen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
Poops_McGhee schreef op maandag 3 juli 2023 @ 15:16:
Nooit behoefte gehad om in een clan te spelen. Dat schept alleen maar verwachtingen, waarvan ik geen zin heb om eraan te voldoen.

Diablo blijft voor mij een solo game of hooguit couch coop. Andere spelers in town zien is leuk, maar daar blijft het voor mij dan ook bij.
Het is vooral wel (voor mij dan) leuk om wat geouwehoer tussendoor te hebben. Soms fijn, soms niet. Maar als je het even niet wilt zet je chat gewoon op een ander tabje ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Level 48.5 met mijn Druid nu. De capstone dungeon lonkt, maar ik wil eerst de achievement om een level 50 HC char te levellen hebben gehaald. Dadelijk moet ik opnieuw beginnen :+
Alle 5 de gebieden op renown 3 nu, alle Altars. Best een succesvolle run met dit character so far

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
lolgast schreef op maandag 3 juli 2023 @ 18:11:
Level 48.5 met mijn Druid nu. De capstone dungeon lonkt, maar ik wil eerst de achievement om een level 50 HC char te levellen hebben gehaald. Dadelijk moet ik opnieuw beginnen :+
Alle 5 de gebieden op renown 3 nu, alle Altars. Best een succesvolle run met dit character so far
Ha heb gister ook alle HC alters af kunnen vinken en ook op L48,5 uitgekomen. Geen enkele Dungeons gedaan vanwege kans op Butcher. Had ook angst inderdaad in de PVP areas. Scroll ff op hotwheel gelinkt, op paard en steeds op mini map kijken of een klein ruitje in de buurt komt. Gelukkig was er verder niemand.

De druid heeft zelfs 2 disconnects overleefd. Na L50 aangetikt te hebben kon ik Elias curator zonder veel problemen omleggen. Voorlopig geen zin meer verder met HC te spelen...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:56

CSB

:D

Ik, als console speler, vind het juist wel fijn dat er PC spelers bij zitten. De clan wordt anders een hele dooie boel, omdat chatten lastig is en voicechat liever niet word gebruikt. Ik gebruik een Bluetooth toetsenbord om te communiceren. Is het handig? Nee, maar het went. Voicechat vind ik altijd net ff een stap te ver voor casual gameplay in een woonkamer met andere mensen erbij... Is iets persoonlijks.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Weet iemand hier toevallig of iemand met z’n Battle.net account kan inloggen en dan couch coop kan doen op m’n Xbox met z’n eigen account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:49
MPC60 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 18:31:
Weet iemand hier toevallig of iemand met z’n Battle.net account kan inloggen en dan couch coop kan doen op m’n Xbox met z’n eigen account?
ja moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Oké bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Mofkees schreef op maandag 3 juli 2023 @ 18:21:
[...]

Ha heb gister ook alle HC alters af kunnen vinken en ook op L48,5 uitgekomen. Geen enkele Dungeons gedaan vanwege kans op Butcher. Had ook angst inderdaad in de PVP areas. Scroll ff op hotwheel gelinkt, op paard en steeds op mini map kijken of een klein ruitje in de buurt komt. Gelukkig was er verder niemand.

De druid heeft zelfs 2 disconnects overleefd. Na L50 aangetikt te hebben kon ik Elias curator zonder veel problemen omleggen. Voorlopig geen zin meer verder met HC te spelen...
Dungeons heb ik wel gedaan hoor. Behoorlijk veel zelfs. 2 keer The Butcher gezien, 1 keer omgekeerd, 1 keer de andere kant van het rondje gepakt en hem overgeslagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14:12
CSB schreef op maandag 3 juli 2023 @ 18:29:
Ik, als console speler, vind het juist wel fijn dat er PC spelers bij zitten. De clan wordt anders een hele dooie boel, omdat chatten lastig is en voicechat liever niet word gebruikt. Ik gebruik een Bluetooth toetsenbord om te communiceren. Is het handig? Nee, maar het went. Voicechat vind ik altijd net ff een stap te ver voor casual gameplay in een woonkamer met andere mensen erbij... Is iets persoonlijks.
Ik vraag me altijd af wat ik moet voicechatten in een spel als Diablo. Callouts als: er is daar een monster ofzo. :) In een arena shooter is het belangrijk/nuttig. In diablo denk ik dat iedereen wel kan raden wat er gebeuren moet zonder al te veel overleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

Poops_McGhee schreef op maandag 3 juli 2023 @ 15:16:

Niet helemaal waar toch? In d3 deed je ook die rift runs met z’n 4en

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
siemenz schreef op maandag 3 juli 2023 @ 19:10:
[...]

Niet helemaal waar toch? In d3 deed je ook die rift runs met z’n 4en
Ik heb die alleen solo of couch coop gedaan hoor :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:34
Het geklaag hier heeft gewerkt, vandaag eindelijk de Ring of Mendeln gekregen. Was lvl 88, maargoed toch nog genieten van de laatste 12 lvls met de ring en de waanzinnige damage. Mocht je een minion build willen spelen is dit de enige build om uber lilith mee te verslaan. Ja ik weet het, het is geen pure minion build want die ring is bugged in combo met bone prison. Maar geniet ervan totdat ze het nerfen ;)

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Nu level 74.1 met de Druid.
Voelt toch een beetje eentonig, twijfel om door te zetten of een andere char te maken.

Momenteel zit ik beetje T25/27 dungeons te doen.

Denk alleen dat een Alt ook dungeons gaat doen.
Kan net zo goed doorgaan dan :p

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10:30
Is er al een season 1 release date bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Exactor it schreef op maandag 3 juli 2023 @ 19:01:
[...]

Ik vraag me altijd af wat ik moet voicechatten in een spel als Diablo. Callouts als: er is daar een monster ofzo. :) In een arena shooter is het belangrijk/nuttig. In diablo denk ik dat iedereen wel kan raden wat er gebeuren moet zonder al te veel overleg.
Bij ons in de clan is het eigenlijk vooral gezellig. Pc en console door elkaar. Scheelt dat je op Xbox heel makkelijk discord servers joined, op PS5 is dat blijkbaar heel ingewikkeld. Ieder z’n meug maar als ik met drie andere dungeons doe dan liever met call outs en fun. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Luxurydiver schreef op maandag 3 juli 2023 @ 19:18:
Het geklaag hier heeft gewerkt, vandaag eindelijk de Ring of Mendeln gekregen. Was lvl 88, maargoed toch nog genieten van de laatste 12 lvls met de ring en de waanzinnige damage. Mocht je een minion build willen spelen is dit de enige build om uber lilith mee te verslaan. Ja ik weet het, het is geen pure minion build want die ring is bugged in combo met bone prison. Maar geniet ervan totdat ze het nerfen ;)
Wat is de bug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
So_Surreal schreef op maandag 3 juli 2023 @ 19:38:
Is er al een season 1 release date bekend?
Nee half tot eind juli zeiden ze eerst maar donderdag krijgen we een livestream van de devs over season 1. dus dan zal dat allemaal wel revealed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:39
Aesculaapje#2106 heeft een request gestuurd aan got3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Dat alles opgesloten in bone prison mendel procced en getarget word.

Ik ga nu de capstone 4 in met mijn necro, ik hoor het wel als er hulp aanwezig is.

[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 03-07-2023 20:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lol ik kom er nu dus achter dat je mount langzamer loopt als je muis dichterbij je mount zit en is die beter beweegbaar =p en wanneer je je muis er verder vanaf doet ren je sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Bossie schreef op maandag 3 juli 2023 @ 20:29:
[...]

Ik ga nu de capstone 4 in met mijn necro, ik hoor het wel als er hulp aanwezig is.
Had je wisper gestuurd, ben wel console speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ricmaniac schreef op maandag 3 juli 2023 @ 20:34:
Lol ik kom er nu dus achter dat je mount langzamer loopt als je muis dichterbij je mount zit en is die beter beweegbaar =p en wanneer je je muis er verder vanaf doet ren je sneller.
Win voor de console. Altijd full speed en altijd goed manoeuvreerbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Famous schreef op maandag 3 juli 2023 @ 20:45:
[...]

Had je wisper gestuurd, ben wel console speler :)
Zonder opmerking hier had ik het niet opgemerkt, chat is niet voor console lijkt het

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
lolgast schreef op maandag 3 juli 2023 @ 20:47:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HTZipWX5pA61yYB24APh-IOztGQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nFvGlGHmqgwe2lJ906xRdCew.jpg?f=fotoalbum_large

gewoon op de pc hoor :P

zonder gekheid, ik speel voornamelijk met muis en toetsenbord, toch fijner (of teveel eraan gewend)

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 03-07-2023 20:49 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

lolgast schreef op maandag 3 juli 2023 @ 20:47:
[...]

Nou, dat vraag ik mij dus af want een maat op pc rent serieus harder met z’n paard dan ik kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Bossie schreef op maandag 3 juli 2023 @ 20:48:
[...]

Zonder opmerking hier had ik het niet opgemerkt, chat is niet voor console lijkt het
Ik maak de dungeon af en dan kom ik naar t3 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
MPC60 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 20:51:
[...]

Nou, dat vraag ik mij dus af want een maat op pc rent serieus harder met z’n paard dan ik kan.
Als je meerdere keren die "dash" doet dan ga je veel sneller (maar kun je minder lang snel gaan). Voor korte afstanden ideaal en dan ga je dus idd sneller dan iemand die het 1x doet en wacht tot hij afgelopen is voor hij de volgende dash doet.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 22:37
Famous schreef op maandag 3 juli 2023 @ 19:28:
Nu level 74.1 met de Druid.
Voelt toch een beetje eentonig, twijfel om door te zetten of een andere char te maken.

Momenteel zit ik beetje T25/27 dungeons te doen.

Denk alleen dat een Alt ook dungeons gaat doen.
Kan net zo goed doorgaan dan :p
Ik heb een 92 Druid en kan NM dungeons rond de 65 prima aan (tornado). Druid is de snelste class op dit moment imo. Vandaag ook mijn Barb boven de 60 gekregen en kan nu prima NM 24 aan (en torment), WW is snel maar niets vergeleken met mijn 200% runspeed druid :P.

Mijn 78 mage voelt een beetje meh aan op de hogere levels in NM...

[ Voor 4% gewijzigd door huubhuub op 03-07-2023 21:23 ]

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Bossie schreef op maandag 3 juli 2023 @ 20:48:
[...]

Ging prima!
Had alleen nadat ik naar town ging een force close :p

Veel plezier op wt4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Famous schreef op maandag 3 juli 2023 @ 21:28:
[...]

Ging prima!
Had alleen nadat ik naar town ging een force close :p

Veel plezier op wt4 :D
Dat blijft een dingetje als je uit deze dungeon port, thanks !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Ik kon gewoon uit de WT4 capstone dungeon naar toen teleporteren om mn inventory te legen. Toen ik terug ging waren zelfs de negatieve effecten weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 22:20
Luxurydiver schreef op maandag 3 juli 2023 @ 19:18:
Weet dat het niet veel zegt, maar waar dropte Mendeln voor jou?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 08:18
Ik mag sinds vandaag ook naar WT4.
Alleen lukte het mij niet op level 66. Daarna op level 68 geprobeerd met een level 65 necro erbij en dat ging mega soepel. De necro ging in het dungeon deel een aantal keer dood. Bij de eindbaas was die echter ideaal omdat de minions aan het tanken waren, dat maakte echt het verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op maandag 3 juli 2023 @ 20:48:
[...]

[Afbeelding]

zonder gekheid, ik speel voornamelijk met muis en toetsenbord, toch fijner (of teveel eraan gewend)
Ik vind de combinatie controller voor combat en travel, m&k voor inventory management en zo, echt ideaal. En voor chat, maar ik heb de neiging om de chat niet te zien als ik aan het vechten ben (dus grootste deel van de tijd).

Had net trouwens voor het eerst een nightmare dungeon met resource burn on ranged hit... ok, sigils die dat hebben worden voortaan dus instant salvage :z
Dat was echt niet fun... Weet niet of het voor andere classes ook zo erg is maar voor een druid is het echt een nachtmerrie.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Finraziel schreef op maandag 3 juli 2023 @ 22:07:
[...]

Ik vind de combinatie controller voor combat en travel, m&k voor inventory management en zo, echt ideaal. En voor chat, maar ik heb de neiging om de chat niet te zien als ik aan het vechten ben (dus grootste deel van de tijd).

Had net trouwens voor het eerst een nightmare dungeon met resource burn on ranged hit... ok, sigils die dat hebben worden voortaan dus instant salvage :z
Dat was echt niet fun... Weet niet of het voor andere classes ook zo erg is maar voor een druid is het echt een nachtmerrie.
Dat had ik inderdaad ook. Heb em afgemaakt maar daarna nooit meer. Insta-salvage

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Level 50 gehaald in HC :D Kreeg meteen 5 paragon punten, die komen van de Altars denk ik? Ben benieuwd, meteen +10% damage via een node :+ Morgen de capstone dungeon dan maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Angeloonie schreef op maandag 3 juli 2023 @ 21:00:
[...]

Als je meerdere keren die "dash" doet dan ga je veel sneller (maar kun je minder lang snel gaan). Voor korte afstanden ideaal en dan ga je dus idd sneller dan iemand die het 1x doet en wacht tot hij afgelopen is voor hij de volgende dash doet.
Als je 1x dashed en dan binnen 3 seconden wéér dashed dan krijg je een extra boost zegmaar.
Gebruik je dan binnen 3 seconden nogmaals je dash dan behoud je die snelheid en dit kun je net zo lang doen tot je dashes op zijn.

Ik heb er op de PC een macro'tje van gemaakt, als ik op 1 knopje druk (als ik op mijn paard zit) dan gebruikt ie binnen 2950ms opnieuw zijn dash net zolang tot ze op zijn. Erg handig vind ik zelf.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:35

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Kol Nedra schreef op maandag 3 juli 2023 @ 20:48:
[...]

[Afbeelding]

Speel em op Steam Deck, dus combi van pc en console ;)
Bevalt goed, mikken is wat lastiger, maar met Minion necro hoef je niet echt precies te zijn ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lolgast schreef op maandag 3 juli 2023 @ 22:54:
Level 50 gehaald in HC :D Kreeg meteen 5 paragon punten, die komen van de Altars denk ik? Ben benieuwd, meteen +10% damage via een node :+ Morgen de capstone dungeon dan maar
Gratz! Klopt paar lilith altars geven paragon points. Misschien wil je eerst de renowns naar 5 halen voor je de capstone doet en pushed. Want voor elke renown level 5 krjig je 4 extra paragon punten. Zou zonde zijn als je nu dood gaat en dan weer opneuw moet beginnen voor die 20 punten die je dan misloopt.

Ik luister zelf ook niet naar mijn goede advies hoor :P maar ben het nu wel weer gaan doen haha. heb nu act 1 en 2 completed en act 3 renown zit op 400/600 ofzo van die laatste stap. dan weer 4 puntjes er bij :) dat zijn gewoon hele fijne punten voor je andere characters ook zodra ze 50 zijn dat je gelijk 24/25 punten ofzo kan geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:37
Oh wat een kutzooi. Net Lilith verslagen. Door naar volgende punt (talk to Lorath), gooit de game me eruit. Code 395002.

Kom terug in de game, kan ik weer overnieuw beginnen -O-

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Heb hem ook gehad. Zero fun met een Bone Spear necro. Ook al kun je redelijk makkelijk essence regeneren met corpse explosion, je metertje loopt snel leeg en dan is je damage best slecht. Inderdaad, insta salvage voor de volgenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:34
justifire schreef op maandag 3 juli 2023 @ 22:03:
[...]

Weet dat het niet veel zegt, maar waar dropte Mendeln voor jou?
NM Dung run T45, weet helaas niet meer welke.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ricmaniac schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 01:05:
[...]

Gratz! Klopt paar lilith altars geven paragon points. Misschien wil je eerst de renowns naar 5 halen voor je de capstone doet en pushed. Want voor elke renown level 5 krjig je 4 extra paragon punten. Zou zonde zijn als je nu dood gaat en dan weer opneuw moet beginnen voor die 20 punten die je dan misloopt.

Ik luister zelf ook niet naar mijn goede advies hoor :P maar ben het nu wel weer gaan doen haha. heb nu act 1 en 2 completed en act 3 renown zit op 400/600 ofzo van die laatste stap. dan weer 4 puntjes er bij :) dat zijn gewoon hele fijne punten voor je andere characters ook zodra ze 50 zijn dat je gelijk 24/25 punten ofzo kan geven
Renown 5 moet je WT3 voor hebben, en dus de capstone dungeon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
[...]

Minions krijgen de meeste klappen, dit is een effect dat ik vrijwel niet merk :)

Als ik zelf geraakt wordt is dat omdat ik op de front linie erbij spring, maar dan is het meeste close range.

En zelfs zonder resource blijven de minions prima hun werk doen. Healen en Iron Maiden kosten geen resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben onlangs op de eternal realm een nieuw character begonnen: bonespear necro. Holy crap wat een fun is dat ding... zeker als ik het vegelijk met m'n barbarian een wereld van verschil... Barbarian was leuk, maat tegelijkertijd ook wat teleurstellend. Dus dit is toch op een bepaalde manier een verademing. Ga door dungeons heen als een malle en groepen mobs maar ook elites gaan neer met bosjes..

Vanavond weer keurig verder... ga alles op een deelmap doen wat beschikbaar is voordat ik naar een volgend deel ga. Excl. De statues: daar begin ik niet meer aan. :p

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lolgast schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 06:47:
[...]

Renown 5 moet je WT3 voor hebben, en dus de capstone dungeon :)
Ja maar je kan de renown al farmen en dan T3 unlocken om de rewards te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 21:42
Hoe kan je op de console over je spellbar of buffs hoveren? Ik wil snel zien wat t is en de stats bekijken. Op de ps5 krijg ik dat gewoon niet voor elkaar.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:50
FidoDido schreef op maandag 3 juli 2023 @ 08:40:
Wat is een beetje een goede/leuke barbarian leveling build tot en met WT3?
Wirhlwind wordt hem niet merk ik wel, vooral op een eindboaas in een dungeon duurt eindeloos.

Hota vond ik tegenvallen en speel nu een rend/bleed build, die lijkt het beste te spelen tot dusver maar vind ik eigenlijk het minst leuke van een barbarian.

Benieuwd wat sommige hier als ervaring hebben of aanraden. Nu nog level 25 maar barbarian valt me erg tegen voorlopig was in Diablo 3 mijn main en had er daar meer plezier mee op de 1 of andere manier.

Of moet je tot level 50 gewoon even erdoorheen komen dat de barbarian vanaf dat moment beter wordt?
Micht je Whirlwind wel leuk vinden spelen, dan kan ik je deze build aanraden;
YouTube: The Best Whirlwind Barbarian Build and Guide in Diablo 4

Hoe dat op laag level speelt weet ik niet, maar dan kan je vast letten op de gear die je kan bewaren. Ook de uitleg over het paragon board (incl. Wat te doen zolang je aan het levelen bent overigens) was voor mij erg fijn (ik werk en heb een sociaal leven dus dat helemaal uitzoeken kost gewoonweg teveel kostbare tijd om het zelf uit te zoeken).

Deze build speel ik sinds ergens rond LVL 82 en ik ben nu op LVL 96 en bevalt érg goed.

Mocht je nog geen Magnus Opus sword (unique) hebben; ook daar is rekening mee gehouden middels één one handed mace als alternatief (tijdelijk).

Ik denk dat deze build, met uitzondering wellicht van de laatste skill (de 100% extra resources voor 135% extra dammage), ook laag level te gebruiken zal zijn, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Hoe dan ook een interessante video voor de WW Barb liefhebber(s)!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:04
Alekz87 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 07:53:
Hoe kan je op de console over je spellbar of buffs hoveren? Ik wil snel zien wat t is en de stats bekijken. Op de ps5 krijg ik dat gewoon niet voor elkaar.
Via talent tree kun je de specs bekijken. Via spellbar is het niet mogelijk.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Gisteren de capstone geprobeerd om naar WT3 te gaan, maar verder dan 25% HP kwam ik niet bij de laatste(?) boss. Zal eerst focussen op de statues in de 4 regio's waar ik ze nog niet allemaal heb, dan tik ik de 50 ook wel aan voor de eerste paragon points. Er zit ook wel rek in deze gear door verder te upgraden dan 1 of 2 keer en de aspects zijn ook nog niet optimaal toegepast.

Worstel vooral met de goede Aspect of the Blurred beast die imprinted is op mijn wapen, maar ik heb al +100 dps wapens gevonden. Heb dezelfde aspect met een hele goede roll nog wel een keer liggen, maar aangezien die aspect ook voor endgame is en niet uit de codex komt gebruik ik die liever nog niet.

De gear die ik heb heeft ook echt maar op 2 items een socket, dat scheelt ook best fors in de mogelijke bonussen van gems.

Ik ga denk ik maar niet te veel doen aan gear op dit moment, met de bonussen van alle statues, renown level 3 en wat eerste paragon points denk ik het wel te redden binnenkort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-07 22:46
MeanGreen schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 08:06:
Gisteren de capstone geprobeerd om naar WT3 te gaan, maar verder dan 25% HP kwam ik niet bij de laatste(?) boss. Zal eerst focussen op de statues in de 4 regio's waar ik ze nog niet allemaal heb, dan tik ik de 50 ook wel aan voor de eerste paragon points. Er zit ook wel rek in deze gear door verder te upgraden dan 1 of 2 keer en de aspects zijn ook nog niet optimaal toegepast.

Worstel vooral met de goede Aspect of the Blurred beast die imprinted is op mijn wapen, maar ik heb al +100 dps wapens gevonden. Heb dezelfde aspect met een hele goede roll nog wel een keer liggen, maar aangezien die aspect ook voor endgame is en niet uit de codex komt gebruik ik die liever nog niet.

De gear die ik heb heeft ook echt maar op 2 items een socket, dat scheelt ook best fors in de mogelijke bonussen van gems.

Ik ga denk ik maar niet te veel doen aan gear op dit moment, met de bonussen van alle statues, renown level 3 en wat eerste paragon points denk ik het wel te redden binnenkort.
Zolang die gevonden aspect niet op een ancestral item zit kun je hem beschouwen als niet-endgame.

Ancestral aspects geven je namelijk de hoogste roll van stats.

Ik zou even vergelijken welke stats je hebt op jouw aspect en wat de rolls zijn op een ancestral aspect. Anders is het zonde van de ruimte om je aspect te bewaren.

Voor de duidelijkheid: welke roll heb je op dat aspect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Thalaron schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 08:05:
[...]

Micht je Whirlwind wel leuk vinden spelen, dan kan ik je deze build aanraden;
YouTube: The Best Whirlwind Barbarian Build and Guide in Diablo 4

Hoe dat op laag level speelt weet ik niet, maar dan kan je vast letten op de gear die je kan bewaren. Ook de uitleg over het paragon board (incl. Wat te doen zolang je aan het levelen bent overigens) was voor mij erg fijn (ik werk en heb een sociaal leven dus dat helemaal uitzoeken kost gewoonweg teveel kostbare tijd om het zelf uit te zoeken).

Deze build speel ik sinds ergens rond LVL 82 en ik ben nu op LVL 96 en bevalt érg goed.

Mocht je nog geen Magnus Opus sword (unique) hebben; ook daar is rekening mee gehouden middels één one handed mace als alternatief (tijdelijk).

Ik denk dat deze build, met uitzondering wellicht van de laatste skill (de 100% extra resources voor 135% extra dammage), ook laag level te gebruiken zal zijn, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Hoe dan ook een interessante video voor de WW Barb liefhebber(s)!
In welk opzicht is deze beter dan de ww-barb die een 2H Sword als ww-wapen gebruikt? Want die speel ik nu zelf. Ben bijna lvl 94 en crit al 1M damage af en toe. Ik run nu lvl 50 NM dungeons om te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
MPC60 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 20:51:
[...]

Inderdaad, pc zonder dash kan harder dan console, hopelijk trekken ze dit recht zodat je gewoon altijd dezelfde snelheid gaat, ongeacht de positie van je muis.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
I had to post this one.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GmPBVrk33gltDMJV82k62AQMeDY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0dsJ0OtLGw3iGWmeaxcfYiiQ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ricmaniac schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 07:47:
[...]

Ja maar je kan de renown al farmen en dan T3 unlocken om de rewards te krijgen
Ah dus dat bedoelde je wel. Ik twijfelde al. Maar daar heb ik geen zin in, dat voelt te makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:04

spaceboy

Op grote hoogte

Haha, ja herkenbaar. Ondertussen begint het idee langzaam in te dalen dat je altijd naar de ingang buiten teleport. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Haha ja dat heb ik ook al paar keer gehad 8)7

Inmiddels alle Renown gehaald voor de +4 paragon points per gebied. Ben nu level 69. Tijd voor NM Tier 4 dungeons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

JSchut schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 08:44:
Haha ja dat heb ik ook al paar keer gehad 8)7

Inmiddels alle Renown gehaald voor de +4 paragon points per gebied. Ben nu level 69. Tijd voor NM Tier 4 dungeons!
Damn. Netjes. Ik moet dat (al die renown shizzle) ook nu wel gaan doen. Ik ben level 71, maar zit op het randje: level 21 NM betekent monsters van level 75. Als ik geluk heb kom ik een eind, maar ik blaas er absoluut niet doorheen. En om nou op WT3 te gaan kloten tot ik level 73 ben, schiet ook niet op.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ondertussen early release begonnen, 1 char LV 46 Barbarian en nog steeds de campaign nog niet af.... Op WT1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

spaceboy schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 08:46:
[...]

Damn. Netjes. Ik moet dat (al die renown shizzle) ook nu wel gaan doen. Ik ben level 71, maar zit op het randje: level 21 NM betekent monsters van level 75. Als ik geluk heb kom ik een eind, maar ik blaas er absoluut niet doorheen. En om nou op WT3 te gaan kloten tot ik level 73 ben, schiet ook niet op.
Same here. Heb meeste dingen inmiddels wel gedaan, maar dat renown nog helemaal niet. Moet nog heeeeel veel altars doen, en eerlijk gezegd zie ik daar een beetje tegen op.. Zit zelf op level 80, WT4 + T37 highest dungeon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14:12
[...]

Die 20 paragon punten gaan wel helpen met monsters smelten. :)

Tweede poppetje voelt bijna als valsspelen de eerste 20 levels en tussen 50-60. Enige wat jammer is is dat ik alle rare glyphs heb behalve de ene die ik wil gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lolgast schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 08:43:
[...]

Ah dus dat bedoelde je wel. Ik twijfelde al. Maar daar heb ik geen zin in, dat voelt te makkelijk :)
Hahah je speelt hardcore. het is niet erg om het dan soms eens makkelijker te maken voor jezelf :P
Of ga je mij soms zeggen dat je ook nooit een scroll of escape bij je hebt om het niet "makkelijk" te maken XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:45

Aganim

I have a cunning plan..

Sipio schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 08:52:
Ondertussen early release begonnen, 1 char LV 46 Barbarian en nog steeds de campaign nog niet af.... Op WT1 :P
Level 52 en nog steeds bezig met side-quests and Act III, wel op WT2 aangezien WT1 echt geen uitdaging meer weet te bieden. Maar ik ben vlak na de reguliere release begonnen, dus ik heb een excuus. :+

Ik doe gewoon rustig aan, de seizoensgebonden FOMO boeit me toch niet. Gewoon spelen zoals je wilt, zolang je er maar plezier in hebt. Overigens wel net een andere build van mijn Druid opgezet, ik heb een amulet met +1 companion skill en de +1 companion aspect erop gevonden en dat leek me een mooi moment om eens wat anders uit te proberen dan een Rabid Poison Wolf achtige build. Voor de grap een all-companion build opgezet, ik mis een beetje self-healing zoals ik met Shred en een van de Snake spirit boons had, dus daar ga ik nog wat aan tweaken. Maar man, wat een DPS ineens, bizar verschil. :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Aganim op 04-07-2023 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ricmaniac schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 08:59:
[...]

Hahah je speelt hardcore. het is niet erg om het dan soms eens makkelijker te maken voor jezelf :P
Of ga je mij soms zeggen dat je ook nooit een scroll of escape bij je hebt om het niet "makkelijk" te maken XD
Ik zit op de PS5. Tegen de tijd dat je die scrollwheel open hebt staan ben je dood :)

Geen potion, geen escape scroll

[ Voor 5% gewijzigd door lolgast op 04-07-2023 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

[...]

Die 20 paragomn points doen ook wel wat natuurlijk. Heb nu ook mn derde glyph gesocket. Ook helpen alle stat van de altars natuurlijk ook. Dus had zoiets van let's get it over with. Je zal het toch ooit een keer moeten doen ;)

Ik ga nu gewoon lekker helltides doen en even doorlevelen naar 70. Daarna de eerste NM proberen in WT4. De mobs zijn dan 75. Dat zou moeten kunnen. Zo niet dan ga ik denk ik wat NM in WT3 doen voor de glyph XP. level 17-20 NM dungeons.

[ Voor 8% gewijzigd door JSchut op 04-07-2023 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:02:
[...]

Ik zit op de PS5. Tegen de tijd dat je die scrollwheel open hebt staan ben je dood :)

Geen potion, geen escape scroll
waar gebruik je de pijltjes op ps5 voor ? Misschien kan je daarvan 1 rebinden naar de emote wheel en de scroll daar op zetten? Op pc kan je gewoon knoppen instellen op een specifieke emote.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

JSchut schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:04:
[...]

Die 20 paragomn points doen ook wel wat natuurlijk. Heb nu ook mn derde glyph gesocket. Ook helpen alle stat van de altars natuurlijk ook. Dus had zoiets van let's get it over with. Je zal het toch ooit een keer moeten doen ;)

Ik ga nu gewoon lekker helltides doen en even doorlevelen naar 70. Daarna de eerste NM proberen in WT4. De mobs zijn dan 75. Dat zou moeten kunnen. Zo niet dan ga ik denk ik wat NM in WT3 doen voor de glyph XP. level 17-20 NM dungeons.
Ja, het verschil is echt wel groot vind ik. Ben nu dus level 71,25% ;). NM level 20 = WT3 = 12 resurrects --> daar blaas ik doorheen. NM level 21 = WT4 = 4 resurrects --> huilend naar huis. :P

Wat mij wél echt geholpen heeft is een complete respec. Ik was minions necro en ben nu bone spirit. Ik mis m'n minions wel, maar je kunt gelijk opeens 4 levels meer dan eerder.

[ Voor 10% gewijzigd door spaceboy op 04-07-2023 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Ohmarinus schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 08:16:
[...]

Zolang die gevonden aspect niet op een ancestral item zit kun je hem beschouwen als niet-endgame.

Ancestral aspects geven je namelijk de hoogste roll van stats.

Ik zou even vergelijken welke stats je hebt op jouw aspect en wat de rolls zijn op een ancestral aspect. Anders is het zonde van de ruimte om je aspect te bewaren.

Voor de duidelijkheid: welke roll heb je op dat aspect?
Kan het nu niet opzoeken, maar de mogelijke range is [70-100%]: https://diablo4.wiki.fext...pect+of+the+Blurred+Beast
Ik heb volgens mij rond de 95%

Maar op ancestral gaat die mogelijke range toch niet omhoog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
MeanGreen schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:14:
[...]

Kan het nu niet opzoeken, maar de mogelijke range is [70-100%]: https://diablo4.wiki.fext...pect+of+the+Blurred+Beast
Ik heb volgens mij rond de 95%

Maar op ancestral gaat die mogelijke range toch niet omhoog?
Oh, ja dan werkt 'ie inderdaad anders dan de meeste aspects.

Veel aspects rollen namelijk wèl een hogere min-max naarmate ze sacred en ancestral worden.

Daarom gooi ik ook haast elke legendary die niet ancestral is direct bij de vendor.

Is het een heel erg zeldzame aspect? Bij barb heb je bijvoorbeeld een aspect die alleen op rings rolt, daar heb ik er op lvl84 slechts twee van gevonden. Mocht jouw aspect op meer dan 1 item type rollen, dan is de kans groot dat je er nog meer gaat vinden.

Mijn tip is dan om er inderdaad wel een achter de hand te houden tot je een backup hebt en tijdens levelen altijd de laagste van de twee hoogste rolls te gebruiken op je leveling gear.

Ook ga je het wapen nog het meest upgraden tot lvl ~75 dus mocht die aspect ook op een ander item kunnen, dan kan dat slim zijn. Tenzij je two-handers gebruikt want die geven dan weer 200% aspect stats. Soms heb je die 200% extra hard nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Moet je die altars ook doen bij seasonal? En de aspects?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:10
Tomski1986 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:20:
Altars gaan mee het seizoen in als je ze al hebt unlocked in Eternal. Aspects moet je opnieuw doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
Tomski1986 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:20:
Je krijgt alle renown van discovered areas en alle stats en renown van alle discovered lillith altars in Seasonal. Ik denk ook dat je renown krijgt van de waypoints van de grote steden die automatisch unlocken, ik denk daarintegen dat je alle waypoints zal krijgen in Season en dus ook alle renown. Het komt erop neer dat je een scheet moet laten en dat je dan in renown level 3 zit.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 07:03:
Ik ben onlangs op de eternal realm een nieuw character begonnen: bonespear necro. Holy crap wat een fun is dat ding... zeker als ik het vegelijk met m'n barbarian een wereld van verschil... Barbarian was leuk, maat tegelijkertijd ook wat teleurstellend. Dus dit is toch op een bepaalde manier een verademing. Ga door dungeons heen als een malle en groepen mobs maar ook elites gaan neer met bosjes..

Vanavond weer keurig verder... ga alles op een deelmap doen wat beschikbaar is voordat ik naar een volgend deel ga. Excl. De statues: daar begin ik niet meer aan. :p
Ja ik blijk necro dus ook heel leuk te vinden haha. Bonespear, geen Minions en dan die trap die mobs naar zich toe trekt. Speelt hartstikke leuk. Zo leuk dat als ze de boel niet gaan verpesten met een tussentijdse patch dit zomaar mijn S1 Character class gaan worden.. nooit gedacht. :P
Pagina: 1 ... 98 ... 213 Laatste