Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23:53
Necromancer nu al overpowered. Bizar verschil, maar ook geluk met een aantal erg goede legandaries. Bosses sommige binnen de minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:33
Vakantie ofzo? Ik speel voor mijn gevoel (en volgens mijn vrouw, vrij veel… en ik zit op lvl 94 op de 1e…

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dagarkin schreef op zondag 2 juli 2023 @ 01:16:
Necromancer nu al overpowered. Bizar verschil, maar ook geluk met een aantal erg goede legandaries. Bosses sommige binnen de minuut.
Dungeon bosses? Die leven nog geen 5 seconden. World Boss? Laatst met een groep van 7 Necro's en 1 Druid; 32 seconden.
Necromancers zijn niet OP. Ze zijn Necromancers, zoals Necromancers horen te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagarkin
Poops_McGhee schreef op zondag 2 juli 2023 @ 02:28:
[...]

Dungeon bosses? Die leven nog geen 5 seconden. World Boss? Laatst met een groep van 7 Necro's en 1 Druid; 32 seconden.
Necromancers zijn niet OP. Ze zijn Necromancers, zoals Necromancers horen te zijn ;)
Klopt maar ben ook vrij recent begonnen leven 32 oid. Tier 2 en het speelt erg makkelijk. Met de druid gaat het stukken moeizamer.

Rond welk level zit jij nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dagarkin schreef op zondag 2 juli 2023 @ 02:36:
[...]

Klopt maar ben ook vrij recent begonnen leven 32 oid. Tier 2 en het speelt erg makkelijk. Met de druid gaat het stukken moeizamer.

Rond welk level zit jij nu dan?
Bijna 85. Nog 1 bar te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagarkin
Poops_McGhee schreef op zondag 2 juli 2023 @ 02:40:
[...]

Bijna 85. Nog 1 bar te gaan.
Vandaar het verschil, maar goed zorgen dat ik zo snel mogelijk een tier omhoog kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dagarkin schreef op zondag 2 juli 2023 @ 02:41:
[...]

Vandaar het verschil, maar goed zorgen dat ik zo snel mogelijk een tier omhoog kan.
Mwah, geen haast maken. Gewoon rond lvl50 naar WT3 en dan rond lvl67 naar WT4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:17
Ik heb vanavond ook een een alt gemaakt, tweede necro, eens kijken hoe bonespear / corpse explosion bevalt. Ben alweer lvl 22, gaat hard die begin levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pirke schreef op zondag 2 juli 2023 @ 02:52:
Ik heb vanavond ook een een alt gemaakt, tweede necro, eens kijken hoe bonespear / corpse explosion bevalt. Ben alweer lvl 22, gaat hard die begin levels.
Ja, die begin levels gaan lekker snel. Soms speel ik een low level alt, alleen al omdat je dan lekker progress ziet, wat op je main wat langer kan duren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 19:57:
[...]

Poison kan best problematisch zijn, maar ik vind die fire elites die aan 4 kanten vuur spuwen en vervolgens ook nog een explosie veroorzaken echt het ergst. Hoop ook dat ze die explosie animatie wat duidelijker maken want soms zie je dat amper...
Je hoeft met die elites niet te kijken naar welke kant ze vuur spuwen. Dat gaat altijd naar jou toe. Ze zijn helemaal erg als ze ook nog een water afflix hebben en suppressor.
Ik heb heel wat repairs betaald aan deze elites, toen ik nog met minions liep.
Nu zijn ze geen probleem meer. Nog steeds niet leuk, maar ik hoef me geen zorgen meer te maken als ik ze tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 19:23
Servers weer down? Begint wel vervelend te worden zo. Zit alweer enkele minuten naar pending te kijken. Online mag van mij maar zorg dan wel voor servers die stabiel zijn én blijven.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben eens naar maxroll.gg gegaan om een rend barb build te bekijken. Als ik die vergelijk met de bulid die ik sinds het levelen gebruik is het wel redelijk wereld van verschil....

Misschien dat ik die van maxroll eens ga proberen, maakt mij namelijk wel nieuwsgierig. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Erge lagg nu, nooit eerder mee gemaakt. Zelfs niet met de patch begin van de week.

Edit: en het is weer goed :)

[ Voor 16% gewijzigd door Famous op 02-07-2023 08:13 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-07 22:46
Nice, ik ben nog wel een dag of drie/vier zoet denk ik. Nu lvl 89 maar doe alles solo. Is het echt nodig om de laatste tien levels in een party te doen ivm exp?

Kan al solo NM49 runnen dus dat is geen issue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ohmarinus schreef op zondag 2 juli 2023 @ 09:24:
[...]

Nice, ik ben nog wel een dag of drie/vier zoet denk ik. Nu lvl 89 maar doe alles solo. Is het echt nodig om de laatste tien levels in een party te doen ivm exp?

Kan al solo NM49 runnen dus dat is geen issue.
Neuh. Solo gaat prima snel. Vrijdagmiddag was ik 91 en gistermiddag 100. Louter NM50-60's gedaan.

edit: En netjes op tijd gaan slapen 8)

[ Voor 4% gewijzigd door London op 02-07-2023 09:36 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:11
Lekkere bug weer... Dungeon aan het doen, zo'n stuk waar je alle tegenstanders moet killen. Zijn er 2 immume en dat gaat ook niet weg. Lekker, kan ik weer wachten tot die reset en die dungeon opnieuw doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

WAAROM, proberen lagere levels nu altijd mee te lopen met world bosses. Ik heb nu 10 bosses gedaan en nog geen een gewonnen omdat er altijd 2-4 level 25 poppetjes meelopen. Wat ik ook doe- er in - eruit etc lopen. Het heeft geen zin. Iemand tips om dit te voorkomen?

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Waarom niet? Is het jouw world boss?

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

siemenz schreef op zondag 2 juli 2023 @ 09:40:
WAAROM, proberen lagere levels nu altijd mee te lopen met world bosses. Ik heb nu 10 bosses gedaan en nog geen een gewonnen omdat er altijd 2-4 level 25 poppetjes meelopen. Wat ik ook doe- er in - eruit etc lopen. Het heeft geen zin. Iemand tips om dit te voorkomen?
Beste tip die ik kan geven is world bosses lekker skippen op WT1 en 2 en doorlevellen zodat je op WT3 weer mee kan doen. Op WT3 en 4 zijn ze nooit een issue en gaan ze binnen 5 min neer.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 05:40
TheBrut3 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 09:40:
Lekkere bug weer... Dungeon aan het doen, zo'n stuk waar je alle tegenstanders moet killen. Zijn er 2 immume en dat gaat ook niet weg. Lekker, kan ik weer wachten tot die reset en die dungeon opnieuw doen.
Had ik net ook. Weglopen, naar stad teleporteren en terug en ze deden het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 23:11
Exactor it schreef op zondag 2 juli 2023 @ 10:28:
Had ik net ook. Weglopen, naar stad teleporteren en terug en ze deden het weer.
Werkte bij mij helaas niet. Heb eerst een andere dungeon gedaan en daarna teruggekomen, maar wel zonde van de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
siemenz schreef op zondag 2 juli 2023 @ 09:40:
Naar de world boss toelopen en kijken wie er staan. Teveel lage levels? Quit game, start game. Je staat dan op dezelfde plek maar met totaal andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

London schreef op zondag 2 juli 2023 @ 10:02:
[...]

Beste tip die ik kan geven is world bosses lekker skippen op WT1 en 2 en doorlevellen zodat je op WT3 weer mee kan doen. Op WT3 en 4 zijn ze nooit een issue en gaan ze binnen 5 min neer.
Dit is de beste tip. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 17:57
is het juist dat glyph XP niet kan herverdeeld worden? bvb glyph XP die ik toekende aan 1 glyph, overzetten naar een andere glyph (zodat ene glyph dus bvb terug naar level2 gaat, en de andere glyph naar level 3?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:18
Correct. Gebruikt is gebruikt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-09 10:45
Inmiddels level 60 maar ik kan het grindy gevoel nu echt niet meer van me afschudden. Nightmare dungeons, tree of whispers, hell tides. Het begint echt ééntonig te worden. Inmiddels twee world bosses verslagen. Zijn er dan geen hand-made raids met dit soort bosses en levels meer?

Word het na de capstone dungeon 70+ anders/beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 00:04
volgens mij had ik zonet een Ghastly Reins gevonden en gebruikt.. (niet 100% zeker)
Volgens mij had ik deze al ..

wat gebruikt er als je hem nog een keer gebruikt?
(is hij dan weg... of geeft hij dan aan dat je hem al hebt) ?

je kan hem zeker ook niet weggeven?

[ Voor 7% gewijzigd door Aggressor op 02-07-2023 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
jellybrah schreef op zondag 2 juli 2023 @ 12:33:
Inmiddels level 60 maar ik kan het grindy gevoel nu echt niet meer van me afschudden. Nightmare dungeons, tree of whispers, hell tides. Het begint echt ééntonig te worden. Inmiddels twee world bosses verslagen. Zijn er dan geen hand-made raids met dit soort bosses en levels meer?

Je krijgt meer xp, elites krijgen meer skills en er is extra negatieve affix in ancestral nightmare dungeons. Verder exact hetzelfde.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 14:18

Gisteren avond eindelijk Uber lilith gehaald, denk toch wel ver over de 1000 pogingen.
Leuke fight maar de randomness vooral tijdens de tweede fase kan wel erg frustrerend zijn, je ziet filmpjes online komen van builds dat mensen het "makkelijk" redden maar daarbij wordt niet vermeld dat het runs zijn die 1 op 200 voorkomen met alle RNG vanuit de fight zelf + nog eens alle RNG van lucky hit builds etc.

Nu alle endgame content behaald (NM100 + Uber lilith) en voor beide een zo goed als min/maxxed gearset, even paar weekjes rust nu tot seizoen 1 begint :)

Edit: net geen 250 uur total ingame tijd, waarvan wellicht een uur of 50 AFK was. Dus toch +/- 200 uur "content", waarvan ongeveer 120 uur na het behalen van lvl 100 was.

[ Voor 11% gewijzigd door Qzar op 02-07-2023 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:25
Qzar schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:09:
[YouTube: Diablo 4 - Uber Lilith Pinnacle Boss]

Gisteren avond eindelijk Uber lilith gehaald, denk toch wel ver over de 1000 pogingen.
Leuke fight maar de randomness vooral tijdens de tweede fase kan wel erg frustrerend zijn, je ziet filmpjes online komen van builds dat mensen het "makkelijk" redden maar daarbij wordt niet vermeld dat het runs zijn die 1 op 200 voorkomen met alle RNG vanuit de fight zelf + nog eens alle RNG van lucky hit builds etc.

Nu alle endgame content behaald (NM100 + Uber lilith) en voor beide een zo goed als min/maxxed gearset, even paar weekjes rust nu tot seizoen 1 begint :)

Edit: net geen 250 uur total ingame tijd, waarvan wellicht een uur of 50 AFK was. Dus toch +/- 200 uur "content", waarvan ongeveer 120 uur na het behalen van lvl 100 was.
Erg knap hoor. Denk niet dat ik dat ga redden voor S1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Jeetje... En ik sta enkel ingame te bedenke wat ik allemaal zal doen... :| De keuzes maken dat ik geen keuze maak...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, eigenlijk niet. :P
Ik heb even wat meer NM dungeons gedaan na de patch maar ik kan de motivatie niet vinden om door te knallen naar 100. Als we in de toekomst terug kijken naar dit moment zullen we duidelijk zien dat het heel karig is boven de 70/80 denk ik zo.
Ik vind het mooi om te zien hier dat men voor de 100 gaat en zelfs het neerhalen van uber Lilith (gz @Qzar !). Zou willen dat ik die drive ook had maar het gevoel van: wacht nou even op S1, die overheerst.
Tot Season 1 ga ik veel minder spelen. Veel zin in S1 dat dan weer wel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:32:
[...]

Ik heb even wat meer NM dungeons gedaan na de patch maar ik kan de motivatie niet vinden om door te knallen naar 100. Als we in de toekomst terug kijken naar dit moment zullen we duidelijk zien dat het heel karig is boven de 70/80 denk ik zo.
Ik vind het mooi om te zien hier dat men voor de 100 gaat en zelfs het neerhalen van uber Lilith (gz @Qzar !). Zou willen dat ik die drive ook had maar het gevoel van: wacht nou even op S1, die overheerst.
Jammer wel, maar dan is voor mij het moment gekomen om gewoon te stoppen :P
Benieuwd wat season 1 dan gaat brengen aan extra content.

Achja ik heb voor nu Dave the diver nog en vanaf augustus kunnen we onze tijd weer kwijt aan Baldurs Gate III :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
Ik vind het wel mooi dat je voor je alt direct whisper quests kan doen. Kun je leuk de map weer zichtbaar maken en ook nog kans op redelijke loot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:32:
[...]

Ik kan je echt HC aanraden als je dit gevoel hebt. Het klinkt wellicht idioot, maar het doet (voor mij althans) echt zoveel met je hoofd als je weet dat je maar 1 kans krijgt. Het maakt dat de grind anders voelt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

1.000 pogingen en dan horen. Easy!! Haha netjes!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Net met mijn nieuwe HC char de world boss gedaan, kon het niet laten om toch iets anders dan levellen + Altars te doen. Was Avarice maar, maar toch 3 spelers zien sneuvelen tijdens de fight. En dan mis je wel ineens 3 mensen die ook DPS deden :+ Maargoed, hij werd er niet minder haalbaar door

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Net een affix veranderd en van 30k naar 75k crits :)

Nu alleen nog een goed wapen want die blijft erg achter tov de rest :/.

Jullie een Druid 65-70 met een goed 2h wapen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
London schreef op zondag 2 juli 2023 @ 09:33:
[...]

Neuh. Solo gaat prima snel. Vrijdagmiddag was ik 91 en gistermiddag 100. Louter NM50-60's gedaan.

edit: En netjes op tijd gaan slapen 8)
Hehe mooi, ik zit kwa damage op dit moment aan mijn grens rond NM44, daarboven wordt het te traag. WW barb is ook niet de snelste denk ik, zelfs met goede boots kom ik nog uit op net iets minder dan 8 minuten per NM dungeon, inclusief sales. Ik kan met 1 elixer ongeveer drie dungeons doen.

Denk dat met een party het voordeel vooral is dat je kunt splitten.

Ben nu lvl 89,1 en verwacht niet dat ik nog hele grote upgrades ga vinden tegen de tijd dat ik lvl 91 ben, maar ik hoop dat mijn dmg nog wel wat omhoog wil gaan. Heb de laatste dagen alleen maar upgrades gevonden voor survivability, maar de dmg blijft een beetje achter.

Heb nu wel al mijn glyphs op lvl 15 en verder is ook alles geoptimaliseerd, dus alle renown, altars, etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Ohmarinus op 02-07-2023 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 17:16
Op welk level doen mensen (solo)? De capstone naar WT 3? Mijn arc lash sorceress op lvl 47 hapt nog veel te veel schade. Persoonlijk denk ik datgeen paar levels en nog wat gear de oplossing is, Marcels het een wandeling in het park zou moeten zijn moet ik even goed kijken.

Hoe vind ik de tweakets clan trouwens? Zoeken naar clans levert soms GoT 2, soms GoT 4 op, maar 1 en 3 zie ik er niet tussen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
Famous schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:17:
Net een affix veranderd en van 30k naar 75k crits :)

Nu alleen nog een goed wapen want die blijft erg achter tov de rest :/.

Jullie een Druid 65-70 met een goed 2h wapen?
Als je helemaal wild wilt gaan op stats en wat goed samenwerkt voor de optimale damage:

https://diablo4.gg/diablo...ts-and-formula-explained/

Tldr: mix damage, max er niet 1.

In het begin deed ik alleenaar overpower dmg, nadat ik die focus liet vallen schoot het omhoog.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lolgast schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:02:
[...]

Ik kan je echt HC aanraden als je dit gevoel hebt. Het klinkt wellicht idioot, maar het doet (voor mij althans) echt zoveel met je hoofd als je weet dat je maar 1 kans krijgt. Het maakt dat de grind anders voelt
Dit zou inderdaad een perfect moment zijn voor een HC Character maar ik zou dat dan puur doen bij gebrek aan beter en dat wil ik niet. :)
Dan maar even afkicken tot S1 en hopen op een mid Juli launch daarvan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

DaWizza schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:36:
[...]

Als je helemaal wild wilt gaan op stats en wat goed samenwerkt voor de optimale damage:

In het begin deed ik alleenaar overpower dmg, nadat ik die focus liet vallen schoot het omhoog.
Dat had ik inderdaad al, paar pagina’s terug nog gezegd :)

Heb de “gain x % damage if you stand still” aangepast dat earth en storm skills crit doen. Of een crit percentage erbij of crit damage erbij.

Gaf een aardige boost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
brothermaynard schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:31:

Hoe vind ik de tweakets clan trouwens? Zoeken naar clans levert soms GoT 2, soms GoT 4 op, maar 1 en 3 zie ik er niet tussen
Hmm misschien zie je alleen diegene met plek vrij? Ik heb GOT 2 geopend maar dagelijks zijn er wel 50 aanmeldingen als de teller op 149 staat. Echt niet allemaal vanuit Tweakers dus iemand eruit picken word lastig. Zal ook vast zo zijn bij de andere clans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eerst de F1 race kijken en dan verder met side quests afpellen. Nog maar 99 te gaan......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 06:53
6 juli weten we hopelijk meer wanneer season 1 starts🙂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S0afko3aGfvDmHzSStx7DxrkOOA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GZ4ysgl5PKqhybYlp5dvUbEK.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 17:16
jellybrah schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:48:
[...]

Hmm misschien zie je alleen diegene met plek vrij? Ik heb GOT 2 geopend maar dagelijks zijn er wel 50 aanmeldingen als de teller op 149 staat. Echt niet allemaal vanuit Tweakers dus iemand eruit picken word lastig. Zal ook vast zo zijn bij de andere clans.
Dat zou kunnen. Zal straks mijn battletag hier toevoegen als ik weer thuis ben. En dan een nieuwe sollicitatie naar GoT 2 proberen te doen. Anders komt dat wel na mijn vakantie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
DaWizza schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:36:
[...]

The sum of all these values will equate to one multiplier applied to your Base Damage (Total Additive Bonus = Additive 1+Additive 2+Additive 3…). This means stacking multiple of these stats will result in less effectiveness, the diminishing returns are much more apparent as you unlock these bonuses from the paragon board and glyphs.
Dit stukje snap ik dus niet, zoals het daar staat zie ik het alsof het dus niet uitmaakt welke modifier het is omdat het toch bij elkaar opgeteld wordt. Dus ook al doe je geen bleed damage, en je haalt 370% bleed dmg, dan wordt dat toch opgeteld in de additive modifier!?

Verder zijn de modifiers tegen healthy en injured echt de laatste die je wil. Want healthy betekent boven 80% health en injured betekent onder 35% health. Die conditions zijn dus wel heel erg conditional en komen dus amper voor. Dus dat is een belangrijke om te onthouden.

Hier nog even een stukje info over wat termen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/patmbnurC-tJX43WSI1_c2odVdI=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/RF9GVyHJiANZRmxTFrrMBykf.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Ohmarinus op 02-07-2023 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
@Ohmarinus 0x3.7 bleed dmg = 0

Je hebt wel iets nodig wat je gebruikt.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pirke
Ik denk ik maak ook even een sorcerer, op lvl 6 in een dungeon net de Butcher tegengekomen, hij had nog 1% hp, anders had ik m :) M'n healing potions waren op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 04:13

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

brothermaynard schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:31:
Op welk level doen mensen (solo)? De capstone naar WT 3? Mijn arc lash sorceress op lvl 47 hapt nog veel te veel schade. Persoonlijk denk ik datgeen paar levels en nog wat gear de oplossing is, Marcels het een wandeling in het park zou moeten zijn moet ik even goed kijken.
Mijn sprongen:
WT1 -> WT3 solo firewall sorc op lvl 45-ish
WT3 -> WT4 solo firewall sorc op lvl 60-ish

In het tweede geval lukte het niet in een keer en heb ik een aantal items geupgrade en aspects ge-imprint. Daarna walk-in-the-park. Op lvl 71 heb ik nog steeds normal crit/vuln ringen. :P

Ik denk dat je voor een groot gedeelte zelf verantwoordelijk bent voor het speelbaar houden van de game. Af en toe side-quests en dungeons doen voor renown, upgrades zoeken voor de capstone dungeon, etc. Als je met vier man gaat racen met zo'n doorgesnoven speelstijl dan wordt het veel sneller saai en repetitief. Om diezelfde reden wacht ik ook met een tweede char tot s1 want anders is dat ook weer 'alleen maar hetzelfde' voor een extra stash tab. D4 is grindier dan D3, in ieder geval, maar ook minder repetitief.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Sorcerer en Barbarian nu allebei level 14/15, leuk verschil in speelstijl, al is het met de Barbarian wel "hard werken" omdat alles close range is. De chain lightning daarentegen gaat overal dwars doorheen en zoekt zelf z'n vijanden op, speelt lekker weg :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:26
pirke schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:58:
Sorcerer en Barbarian nu allebei level 14/15, leuk verschil in speelstijl, al is het met de Barbarian wel "hard werken" omdat alles close range is. De chain lightning daarentegen gaat overal dwars doorheen en zoekt zelf z'n vijanden op, speelt lekker weg :)
Dat is ook waarom barb in voorgaande diablos gewoon erg leuk was om te spelen, het trekt je veel meer in de game qua intensiviteit dan andere classes.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 06:53
pirke schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:51:
Ik denk ik maak ook even een sorcerer, op lvl 6 in een dungeon net de Butcher tegengekomen, hij had nog 1% hp, anders had ik m :) M'n healing potions waren op...
bijzonder;
lvl 72 druid
lvl 17 barb
lvl 31 Necro
lvl 8 sorc
lvl 20 rogue

guess what, nog nooit Butcher gezien ;(

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Ik heb enkel een level 68 Druid en heb de butcher nu 6 keer gezien. (2 keer verslagen)

Best bizar dat jij hem nog niet gezien heb.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
Bossie schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:06:
[...]

Dat is ook waarom barb in voorgaande diablos gewoon erg leuk was om te spelen, het trekt je veel meer in de game qua intensiviteit dan andere classes.
Het geeft wel veel voldoening om vijand na vijand letterlijk plat te meppen met een mega wapen :) Zolang de vijand doodgaat is er geen cooldown, oftewel gewoon van vijand naar vijand alles one shotten.

De leap sprong hebben ze ook mooi gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 13:10
Tektoon schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:32:

Ik denk dat je voor een groot gedeelte zelf verantwoordelijk bent voor het speelbaar houden van de game. Af en toe side-quests en dungeons doen voor renown, upgrades zoeken voor de capstone dungeon, etc. Als je met vier man gaat racen met zo'n doorgesnoven speelstijl dan wordt het veel sneller saai en repetitief. Om diezelfde reden wacht ik ook met een tweede char tot s1 want anders is dat ook weer 'alleen maar hetzelfde' voor een extra stash tab. D4 is grindier dan D3, in ieder geval, maar ook minder repetitief.
Niet helemaal mee eens. De enige manier om verder te komen in Diablo 4 is tijd investeren. Het maakt werkelijk niets uit of je jezelf uitdaagt. Als je wat eerder WT4 gaat doen: je zult langzamer levelen.
Hogere NM dungeons: je zult langzamer levelen. De hele game is erop gebalanceerd dat een gemiddelde speler makkelijk door de content heen walst, de uitdaging zit erin dat je de tijd moet vinden om het allemaal af te ronden. Dat vind ik behoorlijk repetitief. Alles behalve de NM dungeons is gewoon niet interessant behalve als je even een hogere WT kan doen voor je level. NM dungeons: natuurlijk kun je jezelf een handicap geven en het moeilijker maken, maar het duurt allemaal al zo lang naar 100.
Ik ben echt geen hardcore pro gammer, maar ik wil wel het idee hebben dat ik moeite moet doen en doodgaan een mogelijkheid is. Dat heb ik alleen even gehad bij WT 4 onder level 70

Hopelijk wordt dit aangepakt waarbij de progressie juist sneller gaat en het zin heeft om bijvoorbeeld NM dugeons op een zo hoog mogelijk level te doen. Hoe de open world wat beter kan worden geen idee, wellicht een WT 5,6,7,8 etc toevoegen voor de liefhebber?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 19:23
Mijn necro maar eens een respec gegeven, ben van de minions afgestapt en naar shadowmancer gegaan met blight als core skill. Ik had twee uniques liggen waar ik niets mee kon doen vanwege de gear met extra life voor mijn minions. En ik bleef problemen houiden om mijn minions overeind te houden wanneer er grote groepen mobs tegelijk kwamen. En nu haal ik de elites sneller neer, al moet ik wel bewegen omdat je kwetsbaar bent.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-09 23:44
Zo naar een 2e char level 100 te krijgen is het nu tijd voor een korte break :)
Season 1 ga ik iig beginnen met een sorc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Nahkriin schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:35:
Zo naar een 2e char level 100 te krijgen is het nu tijd voor een korte break :)
Season 1 ga ik iig beginnen met een sorc :D
Lekker gewerkt. Ik ben volgens mij kneiter inefficiënt. Ik heb veel gespeeld en een 74 sorc, 51 druid (hardcore) en nu net de eerste capstone met een necro gehaald. In de buurt van lvl 100 komen is nog ver weg. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-09 23:44
Exactor it schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:56:
[...]

Lekker gewerkt. Ik ben volgens mij kneiter inefficiënt. Ik heb veel gespeeld en een 74 sorc, 51 druid (hardcore) en nu net de eerste capstone met een necro gehaald. In de buurt van lvl 100 komen is nog ver weg. :)
Thanks!

Je moet vooral gewoon spelen wat en hoe je leuk vind :)
Who cares om level 100 haha, ik begon mn alt als joke toen na de NM XP buff was het haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 15:03

CSB

:D

friketje1 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 19:32:
[...]

Niet helemaal mee eens. De enige manier om verder te komen in Diablo 4 is tijd investeren. Het maakt werkelijk niets uit of je jezelf uitdaagt. Als je wat eerder WT4 gaat doen: je zult langzamer levelen.
Hogere NM dungeons: je zult langzamer levelen. De hele game is erop gebalanceerd dat een gemiddelde speler makkelijk door de content heen walst, de uitdaging zit erin dat je de tijd moet vinden om het allemaal af te ronden. Dat vind ik behoorlijk repetitief. Alles behalve de NM dungeons is gewoon niet interessant behalve als je even een hogere WT kan doen voor je level. NM dungeons: natuurlijk kun je jezelf een handicap geven en het moeilijker maken, maar het duurt allemaal al zo lang naar 100.
Ik ben echt geen hardcore pro gammer, maar ik wil wel het idee hebben dat ik moeite moet doen en doodgaan een mogelijkheid is. Dat heb ik alleen even gehad bij WT 4 onder level 70

Hopelijk wordt dit aangepakt waarbij de progressie juist sneller gaat en het zin heeft om bijvoorbeeld NM dugeons op een zo hoog mogelijk level te doen. Hoe de open world wat beter kan worden geen idee, wellicht een WT 5,6,7,8 etc toevoegen voor de liefhebber?
Helaas, maar je hebt helemaal gelijk. Als je netjes de regeltjes volgt die Blizzard voor ons heeft uitgestippeld kun je redelijk moeiteloos de endgame halen en spelen.
Belangrijkste stelregel: speel alleen content op of net boven je eigen level. Bij 3+ levels hoger ben je inefficient. Daarna wordt het simpel: Speel de campaign uit, doe de capstone dungeon bij lv50+, ga naar WT3. Verzamel betere gear, level naar 70+, doe capstone dungeon 2 en ga naar WT4. Rinse and repeat.

Ik bagatelliseer het nu wel een beetje; je build moet natuurlijk wel werken, maar in principe geldt bovenstaande voor iedere speler.

Er is geen shortcut, behalve als je wordt geleveled door 3 LV100 spelers in een tier 50 Nightmare dungeon, dat is het snelste...
Voor de mensen die Diablo 3 gespeeld hebben is dat redelijk frustrerend, aangezien je een character van Lv1 naar Lv60+ kon brengen in 1 rift als je het goed deed.

[ Voor 3% gewijzigd door CSB op 02-07-2023 21:20 ]

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
CSB schreef op zondag 2 juli 2023 @ 21:14:
[...]
Bij 3+ levels hoger ben je inefficient.
Volgens mij bedoel je efficient. Je kunt het best +3 levels hoger dan je eigen level spelen, maar als je hoger aankunt en dat je niet teveel afremt is dat ook prima, alleen de extra gain is te verwaarlozen.

Zelf ben ik lvl 90 en speel ik NM dungeons met enemies die rond de lvl 100 zitten. Dit gaat net zo snel als wanneer ik perfect op lvl 93 enemies zit te hakken dus dan doe ik dat liever want dan levelen mijn glyphs wat sneller :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:28

Grvy

Bot

CSB schreef op zondag 2 juli 2023 @ 21:14:
[...]

Helaas, maar je hebt helemaal gelijk. Als je netjes de regeltjes volgt die Blizzard voor ons heeft uitgestippeld kun je redelijk moeiteloos de endgame halen en spelen.
Belangrijkste stelregel: speel alleen content op of net boven je eigen level. Bij 3+ levels hoger ben je inefficient. Daarna wordt het simpel: Speel de campaign uit, doe de capstone dungeon bij lv50+, ga naar WT3. Verzamel betere gear, level naar 70+, doe capstone dungeon 2 en ga naar WT4. Rinse and repeat.

Ik bagatelliseer het nu wel een beetje; je build moet natuurlijk wel werken, maar in principe geldt bovenstaande voor iedere speler.

Er is geen shortcut, behalve als je wordt geleveled door 3 LV100 spelers in een tier 50 Nightmare dungeon, dat is het snelste...
Voor de mensen die Diablo 3 gespeeld hebben is dat redelijk frustrerend, aangezien je een character van Lv1 naar Lv60+ kon brengen in 1 rift als je het goed deed.
Slecht advies. WT3 doet je op 50 en WT4 doe je op 60. Daarnaast zijn levels in D3 niet belangrijk.

+3 is het beste als je er maar snel doorheen gaat. +1+2 geeft je minder XP.

Boven 60 nog in WT3 bezig zijn krijg je geen upgrades meer en is zonde van je speeltijd. :)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 15-09 18:49
Ik ben net begonnen aan Diablo voor het eerst maar alle items en dingen erom is allemaal nog erg onduidelijk nog veel te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Zijn er meer mensen de GOT3 uitgekickt? Ben ineens geen lid meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

llovesoccerx7 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 21:36:
Ik ben net begonnen aan Diablo voor het eerst maar alle items en dingen erom is allemaal nog erg onduidelijk nog veel te leren.
Is idd nogal overweldigend. Maar geef t een paar weken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
siemenz schreef op zondag 2 juli 2023 @ 21:48:
[...]

Is idd nogal overweldigend. Maar geef t een paar weken ;).
Dat sowieso alleen bang dat ik in het begin verkeerde keuzes maak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

llovesoccerx7 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 21:49:
[...]

Dat sowieso alleen bang dat ik in het begin verkeerde keuzes maak.
Er zijn zat guides die je op weg helpen! Zoek maar op Maxroll en dan je character type in Google. Daar vind je een goede guide.

Skillpoints kan je sowieso opnieuw kiezen met de inleg van een klein beetje goud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 14:59
iemand die even kan helpen op de capstone naar wt4 heb de dmg op zich wel maar niet zo tanky :P
en ben ongeduldig.

NM al gehaald wel met wat mazzel >:)

[ Voor 16% gewijzigd door Gixxer27 op 02-07-2023 22:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Zo, lekker avondje weer. Level 42 met mijn HC druid inmiddels en moet alleen in Kehjistan de Altars nog. Aangezien daar wat level 45 gebieden zitten wacht ik tot ik 44 ben voordat ik die kant op galoppeer. Eigenlijk heb je na de Altars, waypoints én de vaak benodigde minimaal 2 Strongholds ook de renown al op niveau 3, dus dat zit in de andere gebieden ook al redelijk snor.

Verder beetje Tree of Whispers doen op bij voorkeur ongeclearde dungeons, ook voor de renown. Al met al ben ik vrij rustig aan het gamen op een avond maar vliegen de levels er stiekem toch wel bij

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 09:46
op de HC barb net lilith neer (story mode) en bijna 50. Ik pak ook gelijk zoveel Altars mee onderweg, nog 17 in totaal te gaan.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smaiden
  • Laatst online: 15-09 14:23
llovesoccerx7 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 21:36:
Hier hetzelfde. Wat mij enorm geholpen heeft is https://www.icy-veins.com/d4/
Hier wordt alles uitgelegd om je goed op weg te helpen en je ook een beejte in de richting van een build te drukken. :)

Ik heb net lvl50 gehaald. Is het nu handig om direct naar WT2 of 3 te gaan? Of eerst sidequests/statues etc. af te vinken en dan pas door te gaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:38

Nogne

>.<

smaiden schreef op maandag 3 juli 2023 @ 08:24:
[...]

Ik heb net lvl50 gehaald. Is het nu handig om direct naar WT2 of 3 te gaan? Of eerst sidequests/statues etc. af te vinken en dan pas door te gaan?
Geef WT3 een kans, als je merkt dat het wel prettig speelt zou ik de sidequests en statues lekker op WT3 gaan spelen. Je krijgt betere gear en net iets meer XP.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 09:55
Wat is een beetje een goede/leuke barbarian leveling build tot en met WT3?
Wirhlwind wordt hem niet merk ik wel, vooral op een eindboaas in een dungeon duurt eindeloos.

Hota vond ik tegenvallen en speel nu een rend/bleed build, die lijkt het beste te spelen tot dusver maar vind ik eigenlijk het minst leuke van een barbarian.

Benieuwd wat sommige hier als ervaring hebben of aanraden. Nu nog level 25 maar barbarian valt me erg tegen voorlopig was in Diablo 3 mijn main en had er daar meer plezier mee op de 1 of andere manier.

Of moet je tot level 50 gewoon even erdoorheen komen dat de barbarian vanaf dat moment beter wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 11:21
FidoDido schreef op maandag 3 juli 2023 @ 08:40:
Wirhlwind wordt hem niet merk ik wel, vooral op een eindboaas in een dungeon duurt eindeloos.
Ik speel whirlwind build van Maxroll. Ze hebben een leveleing Guido en een max leven Guido en ben hem nu langzaam aan het ombouwen naar maxlevel spec. Ik vindt op leven 54/55 wt3 al te gemakkelijk worden.

https://maxroll.gg/d4/build-guides/whirlwind-barbarian-guide

Misschien de levering guide lichtjes combineren met de aspecten van de max level guide.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:14
Nou... de omzetting van arc lash naar blizzard (ice spikes) was een live saver voor me. Speelt veel leuker, doet meer DPS en is veel minder clicky dus ook veel minder last van mn hand/arm. Het is ook een stuk veiliger omdat ik, als t nodig is, van range kan aanvallen. Level 89 nu en heb gewoon weer fun gekregen in de NM dungeons. Run nu rond NM42 maar kan ook nog wel wat hoger.

Wel een hele domme actie gedaan... had best een goede Glacial Aspect roll (ice spikes deal x damage) en terwijl ik met 2 anderen aan t spelen was en even snel mn bag aan t legen was zag ik een hogere ice spike roll dus snel voordat we een niewe NM dungeon startte het item gemaxed (dan wordt de waarde van de roll hoger), extracted en snel op mn amulet gegooid. Ineens was mn damage weg.... en zag ik geen ice spikes meer.... huh?!?! Bleek dus dat ik de Aspect of the Frozen Tundra op mn amulet gegooid had. Die had ik al en is om de ice spikes AoE te vergroten maar ineens dus mijn hele Glacial Aspect weg. Gelukkig nog een extra aspect gevonden maar die roll was veel lager dan wat ik eerst had. Nu dus hard aan t farmen voor een nieuwe Glacial Aspect. Flink balen maar gelukkig genoeg damage nog om de dungeons te doen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Hota vond ik tegenvallen en speel nu een rend/bleed build, die lijkt het beste te spelen tot dusver maar vind ik eigenlijk het minst leuke van een barbarian.

Benieuwd wat sommige hier als ervaring hebben of aanraden. Nu nog level 25 maar barbarian valt me erg tegen voorlopig was in Diablo 3 mijn main en had er daar meer plezier mee op de 1 of andere manier.

Of moet je tot level 50 gewoon even erdoorheen komen dat de barbarian vanaf dat moment beter wordt?
Dit vond ik een fijne leveling build: Rend Barbarian

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Ik vind de HotA met Deathblow en Leap een leuke combo, verder dan lvl15 heb ik niet gedaan, gewoon een keertje uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Daniel. schreef op maandag 3 juli 2023 @ 08:47:
[...]

Ik speel whirlwind build van Maxroll. Ze hebben een leveleing Guido en een max leven Guido en ben hem nu langzaam aan het ombouwen naar maxlevel spec. Ik vindt op leven 54/55 wt3 al te gemakkelijk worden.

https://maxroll.gg/d4/build-guides/whirlwind-barbarian-guide

Misschien de levering guide lichtjes combineren met de aspecten van de max level guide.
Die heb ik geprobeerd maar vond dus tegenvallen, maar wellicht dat ik die weer oppak zodra ik in wt3 kom als ik wat aspects heb tnx

[ Voor 15% gewijzigd door FidoDido op 03-07-2023 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Ricmaniac schreef op maandag 3 juli 2023 @ 08:58:
[...]

Dit vond ik een fijne leveling build: Rend Barbarian
Dat is exact degene die ik nu volg, kijk 9 van de 10 keer op maxroll voor guides.

Wellicht komt het gevoel ook voort omdat ik nu een level 93 druid heb die met pulverize overal doorheen beukt.

Denk dat ik verwachtingen met barbarian in begin even moet aanpassen :p

Tnx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39

Ik speel met Upheaval. Vind dat wel leuk, lekker beetje alles bijelkaar krijgen en dan hop dat ding eroverheen.
Of het snel is geen idee, maar vind het een leuke skill. Heb items waardoor ik 4 keer achterelkaar kan dodgen dus kan best snel door de mobs heen naar links en rechts om ze bijelkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Nu level 85 en deze zelfverzonnen build aan het proberen

https://maxroll.gg/d4/planner/xf5ud0we

Echo of nightmares is nog buiten mijn bereik :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Pardon?
En dat in een NM dungeon :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fPnFVYGPdbGwgeccEvo4CbcafCs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IalFXalKIQwxctqMtVHmAAMa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:14
Is dat niet op zo'n thorn beast dat je je zelf kunt killen? Heb ik volgens mij ook wel eens gehad.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:19

Oxigeon

En zo is dat!

Hier laatst op level 45 de campaign afgerond. Na nog wat rondhuppelen ook op dit level de capstone willen doen. Eventjes wachten voor de dungeon op wat random en dan beginnen maar.

Helaas bij ik gok de laatste eindbaas allemaal het loodje gelegd. Hierna gingen de overige 2 uit de party en heb ik het ook maar opgegeven. Toch nog eventjes levelen tot level 50 en het dan nog maar eens proberen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nogne schreef op maandag 3 juli 2023 @ 08:28:
[...]

Geef WT3 een kans, als je merkt dat het wel prettig speelt zou ik de sidequests en statues lekker op WT3 gaan spelen. Je krijgt betere gear en net iets meer XP.
Maak daar maar gerust veel meer xp van, tenzij je echt veel moeite hebt met wt3 (maar dan kom je denk ik ook de capstone niet door zonder hulp).
Wt3 geeft sowieso 200% xp tegen 100 of 120 op wt1 en 2 respectievelijk, maar op 1 en 2 gaan de monsters ook niet hoger dan level 50. Voor elk level dat je overleveld bent krijg je weer 10% aftrek. Dus op level 53 is het al 70% xp op wt1 tegen 200% op 3.

Overigens had ik zelf moeite met de capstone en ben ik pas op 53 over gegaan, maar dat hangt dus af van je class, build, gear en eigen skill.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Ik merk nu trouwens dat sommige aspects wel "gedateerd raken". Ik heb een paar interessante ge-extract op ongeveer level 30, maar als je die wilt imprinten op ancestral als je level 70 bent, dan werkt dat niet (of, zijn de rolls véél slechter).

Hoe gaan jullie om met level-management van aspects? Sommige aspects lijken me "level-onafhankelijk" (bijv. "2 extra skelettal warriors"), maar anderen juist weer wel ("health per kill [15-40]" wat op latere levels "health per kill [80-120]" wordt ofzo)...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 14-09 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

siemenz schreef op zondag 2 juli 2023 @ 21:42:
Zijn er meer mensen de GOT3 uitgekickt? Ben ineens geen lid meer
Volgens mij wordt er af en toe opgeschoond. Members die niks bijdragen aan de clan, nooit iets zeggen in de chat worden eruit gebonjourd. Dus als je je zelf daarin herkent zal dat de reden zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
spaceboy schreef op maandag 3 juli 2023 @ 09:51:
Hoe gaan jullie om met level-management van aspects? Sommige aspects lijken me "level-onafhankelijk" (bijv. "2 extra skelettal warriors"), maar anderen juist weer wel ("health per kill [15-40]" wat op latere levels "health per kill [80-120]" wordt ofzo)...
De oude lage rolls gaan eruit, de nieuwe worden erin gegooid.

Ik heb nu een aparte tab in de chest voor aspects die nog op items zitten, bij een betere gaat het oude item weg en doe ik het nieuwe item in de chest. Als ik em dan ooit wil gebruiken heb ik er 1 die voldoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DaWizza schreef op maandag 3 juli 2023 @ 09:55:
[...]

De oude lage rolls gaan eruit, de nieuwe worden erin gegooid.

Ik heb nu een aparte tab in de chest voor aspects die nog op items zitten, bij een betere gaat het oude item weg en doe ik het nieuwe item in de chest. Als ik em dan ooit wil gebruiken heb ik er 1 die voldoet.
Daar is beter over nagedacht dan hier haha. Als ik een beter aspect vond was het meteen een kwestie van enthousiast extracten. Met als gevolg dat ik teveel aspects had en onnodig veel gold uit heb gegeven hieraan. Neemt niet weg dat ze voor mij met een middenweg mogen komen van hoe het nu is en de Cube uit D3. Er zullen vast QoL plannen voor in een season op de plank liggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Oxigeon schreef op maandag 3 juli 2023 @ 09:44:
Hier laatst op level 45 de campaign afgerond. Na nog wat rondhuppelen ook op dit level de capstone willen doen. Eventjes wachten voor de dungeon op wat random en dan beginnen maar.

Helaas bij ik gok de laatste eindbaas allemaal het loodje gelegd. Hierna gingen de overige 2 uit de party en heb ik het ook maar opgegeven. Toch nog eventjes levelen tot level 50 en het dan nog maar eens proberen
Extra levels helpen enorm. Vooral voor damage taken. Hoewel het build afhankelijk is. Met mijn sorc had ik ook last van moeilijkheid in de capstone's en begin van WT3 en 4. Mijn necro blaast overal doorheen. Was gisteren lvl 50 zonder goede gear in helltide aan het smelten.

Als je een carry door de capstone wil, laat maar weten. Al is de capstone zeer vergelijkbaar met WT3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2023 @ 10:07:
[...]

Daar is beter over nagedacht dan hier haha. Als ik een beter aspect vond was het meteen een kwestie van enthousiast extracten. Met als gevolg dat ik teveel aspects had en onnodig veel gold uit heb gegeven hieraan. Neemt niet weg dat ze voor mij met een middenweg mogen komen van hoe het nu is en de Cube uit D3. Er zullen vast QoL plannen voor in een season op de plank liggen. ;)
Ik hoop ook op een QoL update hierin, bijv:
De vrijgespeelde imprints v.d. dungeons staan mooi in een apart venster waar je ook op kunt filteren, doe hetzelfde met de extracted imprints en ik ben blij. Dat scheelt ook weer ruimte in de stash.

Er is genoeg te fixen voor Blizzard, het is rustig afwachten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:05

DirtyBird

Praktiserend denker

korte vraag wat ik niet echt duidelijk terugvind met google of in dit forum; is er maar 1 versie voor de xbox die op zowel one, als de series werkt? aangezien je een one-versie ook op de series zult kunnen spelen zou ik potentieel een verkeerde versie kunnen kopen, maar als ze uberhaupt geen onderscheid maken, of smart delivery hebben uitgebreid naar de one is er niks aan de hand natuurlijk.
Weet iemand dit?

edit: zoals onderstaande
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w70kyzseLMTBFxb2bIYw_qjolkQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aDsAEICD0hrnUtAmQOLMVFi2.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door DirtyBird op 03-07-2023 11:51 ]

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Woohooo schreef op maandag 3 juli 2023 @ 09:54:
[...]

Volgens mij wordt er af en toe opgeschoond. Members die niks bijdragen aan de clan, nooit iets zeggen in de chat worden eruit gebonjourd. Dus als je je zelf daarin herkent zal dat de reden zijn ;)
tja, ik speel op de ps5 dus ik chat inderdaad niet... ben wel een actieve speler verder en doe mee aan legion events

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
DaWizza schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:32:
[...]

Ik hoop ook op een QoL update hierin, bijv:
De vrijgespeelde imprints v.d. dungeons staan mooi in een apart venster waar je ook op kunt filteren, doe hetzelfde met de extracted imprints en ik ben blij. Dat scheelt ook weer ruimte in de stash.

Er is genoeg te fixen voor Blizzard, het is rustig afwachten 8)
Onbegrijpelijk dat ze niet iets simpels als een zoekfunctie voor je stash toegevoegd hebben. Ik zoek me nu elke keer een ongeluk, en omdat dat ding zo enorm klein is heb ik ook al 3 bankchars aan mogen maken... Ik speel 2 chars, beiden met 2 verschillende specs, nou succes om dat in 4tabjes te kunnen managen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
DirtyBird schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:49:
korte vraag wat ik niet echt duidelijk terugvind met google of in dit forum; is er maar 1 versie voor de xbox die op zowel one, als de series werkt? aangezien je een one-versie ook op de series zult kunnen spelen zou ik potentieel een verkeerde versie kunnen kopen, maar als ze uberhaupt geen onderscheid maken, of smart delivery hebben uitgebreid naar de one is er niks aan de hand natuurlijk.
Weet iemand dit?

edit: zoals onderstaande
[Afbeelding]
Er is maar 1 basisversie van het spel (de drie edities hebben naast de basisversie van het spel net andere onzin erbij maar de basisversie van het spel is steeds dezelfde). Deze doet het op One en Series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Wat is nu het verschil met straks als seizoen 1 begint als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Ik moet nog 3 Altars op mijn HC Druid. Alle 3 in de Fields of Hatred en ik durf niet :+

Edit: Blijkbaar is PvP in HC dood, dus dat was behoorlijk risicovrij

[ Voor 29% gewijzigd door lolgast op 03-07-2023 13:08 ]

Pagina: 1 ... 97 ... 213 Laatste