Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren epilogue afgerond. En daar sta je dan, level 47 barbarian, afvragend wat eens te gaan doen...

Zo veel te kiezen. Dus ben maar gegaan voor het starten met Lilith statues verzamelen. Gaat nog wel even duren. Daarna maar rustig wat andere renown dingen oppakken.

Als dat allemaal gedaan is wat focussen op level en gear.

Nb. Als alle renown taken gedaan worden op tier 2. Is het dan überhaupt nog mogelijk om aan de vereisten voor de laatste renown bonussen te voldoen op tier 3?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
RustStorm schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 07:25:

Nb. Als alle renown taken gedaan worden op tier 2. Is het dan überhaupt nog mogelijk om aan de vereisten voor de laatste renown bonussen te voldoen op tier 3?
Ja dat is geen probleem. Alles wat je op wt2 doet gaat mee naar wt3 en de beloningen zijn hetzelfde

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bazziek schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 07:42:
[...]

Ja dat is geen probleem. Alles wat je op wt2 doet gaat mee naar wt3 en de beloningen zijn hetzelfde
Dus die rewards die op slot staan, gaan open na de capstone te hebben voltooid en direct zullen de exp rewards en oribol rewards etc beschikbaar komen? Dat is nice. :) weet ik zeker dat ik het nu niet voor niets ga doen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 14:59
BakkerBolletje schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 22:41:
Zijn er meer mensen waar de labtop van vastloopt bij diablo 4?
Is random dan brickt hij en start opnieuw op.

Gt72vr 7re dominator pro.

Kwa specs zou hij geen probleem moeten hebben
Is het echt random of gebeurt het als je interact met een steen, npc, revived etc en precies op dat moment emote wheel, inventory of skill tree opent? Dan nokt d4 er bij mij mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
GOT3 is ook vol..

nu gaan bij ons de plannen om een PC only GOT clan op te richten.. ivm het feit dat 60% op de console zit en je daar dus niets van hoort of merkt.

weet niet of de clan member die daar mee kwam ook op het forum zit hier..
maar er is mij ook weinig bekend wie de clan leaders van GOT1 & 2 zijn.. (kom soms GOT tegen maar reageren dan niet echt)

buiten dat om na lvl 80/85+-
wordt de droprate echt slecht qua legs.. mag blij zijn als ik nu op elke 4/5 nightmare dungeons een leg drop krijg ipv die van het finishen.

en ja ik weet RNG maar 85 lvls RNG vs wat ik nu heb dan merk je het verschil gewoon.
nog maar 3 lvls te gaan tot 100 en dan maar eens kijken wat ik ga doen qua alt's of builds

en @Aganim

in de pvp zone heb je inderdaad spelers die pvp aan kunnen zetten die kunnen iedereen killen (hoofdzakelijk voor shards) of omdat ze een 1 shot hota barb van lvl 100 spelen.

wat ik een beetje begreep is dat je voor kills dus ook speciale caches krijgt met drops erin + de shards?
zodoende zie je dus mensen killen in die area ipv peacefully te farmen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
Campaign afgerond met de hulp van een vriend, nu level 44, maar tot nu toe weinig voldoening uit het spel gehaald. Combat blijft traag (speel barbarian), simpele enemy afmaken kost nog altijd even veel tijd als tijdens het begin van het levelen. Weinig variatie in de builds, met daarbovenop het feit dat respecs goud kosten. Ben nooit een fan geweest van boss fights, en daar ligt nu wel de nadruk op. Ik wist wel dat de echte speed builds uit D3 hier (nog) niet in zitten, maar dit lijkt eerder het tegenovergestelde. Ik verwacht ook niet de power creep uit D3 maar iets vlotter mag het toch wel spelen.

Hopelijk komt er nu wat schot in de zaak. Bij D3 maak je ook pas grote stappen in power nadat je een paar set items hebt en je build echt begint te draaien. Audiovisueel is het spel heel spectaculair, sfeer zit goed, maar qua gameplay voel ik momenteel weinig motivatie om verder te spelen laat staan te gaan grinden. Het plezier van loot verzamelen/sorteren heb ik ook nog niet ondervonden. Misschien best wachten tot season 1 en een andere class beginnen.

Als speler van alle Diablo games en 1000+ uur in D3 had ik enorm uitgekeken naar dit spel. Maar de vonk is nog niet overgeslagen jammer genoeg.

Begint het spel wat vlotter te spelen na de campaign of is de power gain niet te vergelijken met D3?

[ Voor 4% gewijzigd door CorvusGS op 30-06-2023 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de ervaring hier op wat oudere pc’s sinds de laatste patch?
Ik had de game ook maar op pc gekocht vlak voor de patch maar gerefund omdat de game slechter draaide dan de beta en ook nog eens meer herrie maakte.. ik had de fps netjes gecapped en optimale settings gebruikt.
Is de boel al stukken beter nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 08:48:
Hoe is de ervaring hier op wat oudere pc’s sinds de laatste patch?
Ik had de game ook maar op pc gekocht vlak voor de patch maar gerefund omdat de game slechter draaide dan de beta en ook nog eens meer herrie maakte.. ik had de fps netjes gecapped en optimale settings gebruikt.
Is de boel al stukken beter nu?
Al sinds de launch geen grote problemen op mijn 6700k / 1070.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bazziek schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 08:54:
[...]

Al sinds de launch geen grote problemen op mijn 6700k / 1070.
Hah ik heb dezelfde hardware. Tijdens de beta was ik ook dik tevreden maar dat viel even tegen daarna en zit nu te wachten op wat meer optimalisatie. Op bepaalde momenten zoals in het stadje kon de temperatuur flink omhoog schieten. Wel binnen de veilige marge maar zie het allemaal liever wat lager icm optimale settings op zo een oud beestje.
Merk je ergens verschil in sinds de patch? Wat meer fps of wat lagere temperaturen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:39
RustStorm schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 07:25:
Zo veel te kiezen. Dus ben maar gegaan voor het starten met Lilith statues verzamelen. Gaat nog wel even duren. Daarna maar rustig wat andere renown dingen oppakken.
Weet jij toevallig of deze gevonden statues meegaan naar nieuwe characters?
oftewel; als straks seizoen 1 begint, moet je ze dan opnieuw zoeken of heb je alle buffs ervan dan gehouden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 08:58:
[...]

Hah ik heb dezelfde hardware. Tijdens de beta was ik ook dik tevreden maar dat viel even tegen daarna en zit nu te wachten op wat meer optimalisatie. Op bepaalde momenten zoals in het stadje kon de temperatuur flink omhoog schieten. Wel binnen de veilige marge maar zie het allemaal liever wat lager icm optimale settings op zo een oud beestje.
Merk je ergens verschil in sinds de patch? Wat meer fps of wat lagere temperaturen oid.
Temperaturen monitor ik eerlijk gezegd niet tenzij ik problemen ergens mee merk. Fps merk ik geen verschil in sinds de patch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online
Renzzie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 09:00:
[...]

Weet jij toevallig of deze gevonden statues meegaan naar nieuwe characters?
oftewel; als straks seizoen 1 begint, moet je ze dan opnieuw zoeken of heb je alle buffs ervan dan gehouden?
De statues gaan momenteel qua stats mee, qua renown niet. Vanaf s1 gaan zowel de stats als de renown mee, evenals de renown van exploration.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
FPS was voor mij altijd al goed, ik had alleen ernstige stutters en na een uur spelen liep de game gewoon altijd vast. Ging vaak dood tijdens helltides daardoor en soms liep het spel gewoon 3 minuten vast.

Na de patch van deze week draait het als een zonnetje. Ik merk ook dat ik vrijwel niet meer dood ga. Alleen een enkele keer wanneer ik zit te slapen of effe een slokje water neem en er hop ineens iets op mij spawnt of een NM dungeon toch een iets te harde combi van affixes heeft.

Maar nu ligt het niet aan de stutter, dus ik had eindelijk door waardoor ik soms dood ging en dat was defense. Dus dat geboost en nu hop NM40 deathless zonder problemen.

Geen hele oude laptop, mijn laptop is 3 jaar oud. RTX2060 6Gb, 32Gb ram, Ryzen 7 4800H.

En mensen maar roepen dat het aan mij ligt, of aan de laptop of niet genoeg gegeugen, etc. Nou, nieuwe patch en de VRAM memory leak is volledig opgelost.

Je zou het opnieuw kunnen proberen al heb ik wel begrepen dat de stutter issue die ik zelf had wel vooral bij mobile platforms voorkwam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 00:33
CorvusGS schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 08:34:
Campaign afgerond met de hulp van een vriend, nu level 44, maar tot nu toe weinig voldoening uit het spel gehaald.
Als je er tot nu toe geen plezier uit hebt gehaald zul je dat ook niet gaan doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 08:58:
[...]

Mijn pc is wat nieuwer, een 5800x3d en een 3070, maar ja Diablo 4 lijkt hier ook zo'n beetje het zwaarste wat ik het beestje aan kan doen. De gpu merk ik niet veel aan (is ook zo'n model met een veel te zware koeler voor de 3070 dus blijft lekker stil, MSI suprim, en had ik al undervolted) maar de cpu heeft af en toe pieken boven de 80 wat ik merk aan dat mijn fans ineens hard gaan blazen. Heb hem al op een lager voltage gezet wat in andere toepassingen flink verschil maakt en de gemiddelde temperatuur is ook in Diablo 4 lager, maar die spikes blijven helaas toch komen. Ook geen verschil in gemerkt met game updates.

Goed, de hardware kan er wel tegen, alleen die fans zijn soms een beetje irritant. Ik zou de game er niet laten liggen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pirke schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 09:10:
[...]

Als je er tot nu toe geen plezier uit hebt gehaald zul je dat ook niet gaan doen...
Weet niet of ik dat zo stellig zou zeggen... Ja als hij helemaal geen plezier er van had ok maar dan had hij de story ook niet uitgespeeld mag ik hopen.
Maar wat hij zegt van de traagheid, met de druid merkte ik dat ook wel en dat is tussen level 50 en 60 veel beter geworden. Ondertussen begint mijn build steeds beter te werken en ben ik niet continu resource starved maar kan ik lekker door meppen wat de flow van de game wel flink verbetert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Mijn druid kwam ook op een bepaald punt in de skillpoints of stats opeens tot leven, waardoor ik er veel meer lol in had vanaf act 3. Bij de eindbazen van act 1 en 2 moest ik omlaag naar WT1, omdat het als rabid wolf druid niet te doen was. Act 3 t/m 6 gingen vrij eenvoudig op WT2 zonder dood te gaan.

Het kan helpen een uitgedachte online build te volgen als je niet precies weet wat je aan het doen bent, en ook op te letten welke stats je build beter maken. Bij mijn build is crit chance echt belangrijk en met nu wat bijpassende gear gaat het steeds meer leven en is de combat steeds leuker aan het worden.

Komt ook nog bij dat ik aspect of the blurred beast heb gevonden en die is zo sterk dat ik andere wapens met soms wel bijna 100dps extra niet gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Finraziel schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 09:11:
[...]

Mijn pc is wat nieuwer, een 5800x3d en een 3070, maar ja Diablo 4 lijkt hier ook zo'n beetje het zwaarste wat ik het beestje aan kan doen. De gpu merk ik niet veel aan (is ook zo'n model met een veel te zware koeler voor de 3070 dus blijft lekker stil, MSI suprim, en had ik al undervolted) maar de cpu heeft af en toe pieken boven de 80 wat ik merk aan dat mijn fans ineens hard gaan blazen. Heb hem al op een lager voltage gezet wat in andere toepassingen flink verschil maakt en de gemiddelde temperatuur is ook in Diablo 4 lager, maar die spikes blijven helaas toch komen. Ook geen verschil in gemerkt met game updates.

Goed, de hardware kan er wel tegen, alleen die fans zijn soms een beetje irritant. Ik zou de game er niet laten liggen.
Herkenbaar wat je schrijft over die fans. Heb zelf een 12700k, 3080 en merkte ook dat m'n cpu het zwaarder heeft dan m'n gpu. Die laatste is redelijk stabiel rond de 60c, maar cpu had inderdaad pieken naar 80c. Met name als je ff naar stadje teleport hoor je inderdaad de fans. Had eerst een fan profiel ingesteld dat ze ook rond de 80c onder de 500rpm zitten maar dat is ook niet zo handig >:) Nu iets anders afgesteld en cpu is redelijk stabiel rond de 60c nu en soms uitschieters naar 70-75c.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohmarinus schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 09:06:
FPS was voor mij altijd al goed, ik had alleen ernstige stutters en na een uur spelen liep de game gewoon altijd vast. Ging vaak dood tijdens helltides daardoor en soms liep het spel gewoon 3 minuten vast.

Na de patch van deze week draait het als een zonnetje. Ik merk ook dat ik vrijwel niet meer dood ga. Alleen een enkele keer wanneer ik zit te slapen of effe een slokje water neem en er hop ineens iets op mij spawnt of een NM dungeon toch een iets te harde combi van affixes heeft.

Maar nu ligt het niet aan de stutter, dus ik had eindelijk door waardoor ik soms dood ging en dat was defense. Dus dat geboost en nu hop NM40 deathless zonder problemen.

Geen hele oude laptop, mijn laptop is 3 jaar oud. RTX2060 6Gb, 32Gb ram, Ryzen 7 4800H.

En mensen maar roepen dat het aan mij ligt, of aan de laptop of niet genoeg gegeugen, etc. Nou, nieuwe patch en de VRAM memory leak is volledig opgelost.

Je zou het opnieuw kunnen proberen al heb ik wel begrepen dat de stutter issue die ik zelf had wel vooral bij mobile platforms voorkwam.
Goed om te horen dat het wat beter is inmiddels. :)
Finraziel schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 09:11:
[...]

Dit klinkt weer wat minder.. Ik wil 'm sowieso er bij hebben op pc maar wel pas wanneer de game goed genoeg draait en niet mijn pc onnodig belast door slechte optimalisatie. Deze bejaarde hardware wil ik niet te hard op zijn donder geven. Hoopte op een flinke verbetering door de patch maar lees nu verschillende ervaringen.
Nieuwe pc kan altijd nog maar daar wil ik niet mee haasten. :)
London schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 09:21:
[...]

Herkenbaar wat je schrijft over die fans. Heb zelf een 12700k, 3080 en merkte ook dat m'n cpu het zwaarder heeft dan m'n gpu. Die laatste is redelijk stabiel rond de 60c, maar cpu had inderdaad pieken naar 80c. Met name als je ff naar stadje teleport hoor je inderdaad de fans. Had eerst een fan profiel ingesteld dat ze ook rond de 80c onder de 500rpm zitten maar dat is ook niet zo handig >:) Nu iets anders afgesteld en cpu is redelijk stabiel rond de 60c nu en soms uitschieters naar 70-75c.
Mijn GPU ging richting de 80c op momenten om vervolgens weer naar 65c terug te vallen. Ook de bekende kleine stutters hier en daar etc.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2023 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:39
Bazziek schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 09:01:
[...]

De statues gaan momenteel qua stats mee, qua renown niet. Vanaf s1 gaan zowel de stats als de renown mee, evenals de renown van exploration.
Thanks! Oftewel; nog maar even niet alle statues zoeken en wachten op s1.
Zonde van de tijd anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:14
eehbiertje schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 08:19:
GOT3 is ook vol..

nu gaan bij ons de plannen om een PC only GOT clan op te richten.. ivm het feit dat 60% op de console zit en je daar dus niets van hoort of merkt.
Dit is de eerste diablo die ik op console speel, maar op console zie ik de meerwaarde van clans niet echt omdat ik simpelweg geen toetsenbord heb.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 21:09
weet iemand wanneer het eerste seizoen nu komt , dat zou toch eind deze maand zijn of ben ik nu gek aan het worden ?

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-09 09:01
Mid/eind JULY

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:14
Bossie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:04:
[...]

Dit is de eerste diablo die ik op console speel, maar op console zie ik de meerwaarde van clans niet echt omdat ik simpelweg geen toetsenbord heb.
Ik speel op de ps5 en zit ook in een clan. Maar iedereen zit eigenlijk altijd in het voicechannel of op discord. Super gezellig

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taker1987 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:05:
weet iemand wanneer het eerste seizoen nu komt , dat zou toch eind deze maand zijn of ben ik nu gek aan het worden ?
Volgende week krijgen we de datum te horen als het goed is.
https://www.wowhead.com/d...uncement-next-week-333751

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2023 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Br3wmaster schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:11:
[...]

Ik speel op de ps5 en zit ook in een clan. Maar iedereen zit eigenlijk altijd in het voicechannel of op discord. Super gezellig
Welke discord?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
@Bossie Ik heb speciaal voor Diablo IV een Xbox in huis gehaald, een van de weinig games die me wel lukt met een controller en ik relaxed vanaf de bank kan spelen :+.

Dus gisteren vol enthousiasme GoT 5 opgericht voor console-spelers. Ik m'n draadloze toetsenbord ingeplugd en een illusie armer... Je kunt gewoon geen toetsenbord gebruiken voor de chat 8)7. Die zag ik niet aankomen...

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JpkYLPU.png

@London heb em! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

-MD- schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:31:
@Bossie Ik heb speciaal voor Diablo IV een Xbox in huis gehaald, een van de weinig games die me wel lukt met een controller en ik relaxed vanaf de bank kan spelen :+.

Dus gisteren vol enthousiasme GoT 5 opgericht voor console-spelers. Ik m'n draadloze toetsenbord ingeplugd en een illusie armer... Je kunt gewoon geen toetsenbord gebruiken voor de chat 8)7. Die zag ik niet aankomen...
Ik heb het niet zelf getest, maar ik heb op meerdere forums gelezen dat het wel degelijk mogelijk is om te typen in chat met je keyboard aangesloten op een console. Het is (nog) niet mogelijk om Diablo IV te spelen met muis en toetsenbord.

Maar volgens mij zou chatten wel moeten werken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:41
Heej grats (y)
Ik zei toch dat klagen op een forum ging helpen ;)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
Renzzie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:03:
[...]

Thanks! Oftewel; nog maar even niet alle statues zoeken en wachten op s1.
Zonde van de tijd anders :D
Blijft jouw keuze natuurlijk, maar als je ze wel doet heb je een dikke voorsprong op level 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:00

Kluus

Gang is alles

MeanGreen schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:54:
[...]

Blijft jouw keuze natuurlijk, maar als je ze wel doet heb je een dikke voorsprong op level 1.
Inderdaad en dat is meer waard dan die renown denk ik. Ik denk niet dat ik voor dat beetje gold in S1 alle statues nog een keer ga zoeken, of het moet meetellen voor je Season pass spul....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:03
Ik zie dat klagen op het forum helpt of wellicht de luck factor verhoogt. Had bijna de handdoek in de ring gegooid met mn lvl 82 necro waar ik graag een minion build mee speel maar daarvoor de ring of mendelin nodig heb. Eigenlijk slecht game design dat je een unique ring nodig hebt om de hele minion build werkende te maken voor Nightmare Dungeons. Ik speel nu bonespear welke werkelijk bijna alles oneshot. Glyphs lvlen gaat lekker, maar had meer plezier gehad met een minion build. Als ik straks 100 ben en hij dropt wordt ik gek. Want dan heb ik vanaf lvl 50 geen minion build meer gespeelt. Hopelijk veranderen ze in S1 de minion damage, want die is zonder die ring slecht, ook als je alle minion glyphs gelevelled heb.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vortigen schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:53:
[...]

Heej grats (y)
Ik zei toch dat klagen op een forum ging helpen ;)
Dat gaat flink klagen worden hier wanneer ik level 85 ben en de Grandfather dropt niet. ;)

Als dit je overkomt maak je wel een sprongetje denk ik:
https://www.dexerto.com/d...que-item-dropped-2194504/
Ik vind het geweldig dit soort extreme rare drops.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2023 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:07:
[...]

Dat gaat flink klagen worden hier wanneer ik level 85 ben en de Grandfather dropt niet. ;)

Is dat niet 1 van die ultra-rares?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:12

Dazzler2120

FP ProMod
Ricmaniac schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:16:
[...]

Is dat niet 1 van die ultra-rares?
Yep, dat is dat item wat gedropt was;
Dazzler2120 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 09:25:
Even ter beeldvorming hoe rare die unique items zijn die pas na lvl 85 droppen. Gisteren is The Grandfather in China gespot. Dit is de eerste Grandfather drop wat bevestigd is;
https://www.reddit.com/r/...htrk/grandfather_dropped/

Deze is toevallig 'gevonden' door iemand in de overworld te inspecten. Dus kans bestaat dat er meer al in de wereld zijn (of zelfs gesalvaged zijn), maar toch bijzonder dropje :+

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me bij dat soort dingen altijd af wie dat zonder op te letten verkocht heeft bij de vendor. “Ik draag geen sword”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
London schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 09:21:
[...]

Bij mij dus andersom, de i5 12600k komt niet boven de 45 graden uit meestal zelfs onder de 40 mijn videokaart 3070ti gaat constant tussen de 60 en 90graden als een debiel. Ik heb nog niet gekeken wat effect was van de laatste drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 23:02

Aganim

I have a cunning plan..

MeanGreen schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 09:21:
Mijn druid kwam ook op een bepaald punt in de skillpoints of stats opeens tot leven, waardoor ik er veel meer lol in had vanaf act 3. Bij de eindbazen van act 1 en 2 moest ik omlaag naar WT1, omdat het als rabid wolf druid niet te doen was. Act 3 t/m 6 gingen vrij eenvoudig op WT2 zonder dood te gaan.

Het kan helpen een uitgedachte online build te volgen als je niet precies weet wat je aan het doen bent, en ook op te letten welke stats je build beter maken. Bij mijn build is crit chance echt belangrijk en met nu wat bijpassende gear gaat het steeds meer leven en is de combat steeds leuker aan het worden.
Dat is mijn ervaring ook, in het begin bleef ik vooral in leven doordat mijn wolven de tank uithingen. Was wel nodig, zeker bij bazen, want single target DPS was echt drama. Dat laatste blijft nu ook nog wel een beetje achter, maar inmiddels wel goed te doen. Vooral midden in grote groepen is het wel echt uitleven, 1x Shred en de critical hits vliegen over je scherm, naast dat je health bar direct weer vol is. Hoe meer zielen demonen, hoe meer vreugd. :o

Hoe kijk jij overigens tegen Fortified aan? Ik heb zelf wel een aantal punten in passives zitten die Fortify opbouwen, en verkeer in gevechten bijna permanent in een Fortied staat. 10% schadereductie is niet overweldigend, maar de bijbehorende regelmatige Overpower (crit) hits zijn dan wel weer lekker. Ik twijfel nog een beetje of ik die +/- 6 punten daar in ga houden, of misschien toch ga spenderen aan het verbeteren van skills om zo mijn DPS wat te boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:27:
Ik vraag me bij dat soort dingen altijd af wie dat zonder op te letten verkocht heeft bij de vendor. “Ik draag geen sword”.
Ik denk dat dat het meerendeel van de tijd gebeurt, tenzij de drop uit zichzelf zo krachtig is, dat je hem wel bijna moet equippen. Als hij dropt voor een class die hem niet kan equippen, dan schat ik de kans vrij groot dat deze gewoon gesalvaged/gesold wordt.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 21:09
Ooh das laat , kon mij herinneren dat ze voor release eind deze maand hadden genoemd 😂

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:59
Gisteravond de stoute schoenen aangetrokken en begonnen mijn arc lasher om te bouwen naar blizzard/ice shard. Heb m nu in een werkende staat met de meeste aspects maar moet weer even wennen aan de andere speelstijl. Heeft me wel al iets van 10mio gold gekost (ook om wat poep mods naar een gunstige mod te krijgen) en zal nog wat aanpassingen moeten doen. Het voelt in ieder geval al meer als een echte sorcerer :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:43
Ik kon het niet laten en ben vanmorgen toch weer een HC char gestart. Inmiddels level 16 en net de eerste stronghold voor Druid gedaan. Gaat wel lekker. Deze keer zonder buildguide ernaast, kijken wat er dan gebeurd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Ricmaniac schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:36:
Pfff de game wilt mij eeecht naar pulverize krijgen.

[Afbeelding]
Ook deze mag je direct doorsturen. :)

Ik ben nu lvl 49,5. Mijn doel in HC was lvl 50 voor de achievement maar stiekem vind ik de spanning van HC veel te leuk. Ik ga denk ik door in een poging lvl 100 te worden met dit poppetje. Kan altijd nog een nieuwe in SC bouwen als ik te hard moet huilen als hij dood gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gefeliciteerd man, tis je gegund. Hopelijk ik ook snel :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online
London schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:02:
[...]

Gefeliciteerd man, tis je gegund. Hopelijk ik ook snel :D
Ik duim voor je mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aganim schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:33:
[...]

Dat is mijn ervaring ook, in het begin bleef ik vooral in leven doordat mijn wolven de tank uithingen. Was wel nodig, zeker bij bazen, want single target DPS was echt drama. Dat laatste blijft nu ook nog wel een beetje achter, maar inmiddels wel goed te doen. Vooral midden in grote groepen is het wel echt uitleven, 1x Shred en de critical hits vliegen over je scherm, naast dat je health bar direct weer vol is. Hoe meer zielen demonen, hoe meer vreugd. :o

Hoe kijk jij overigens tegen Fortified aan? Ik heb zelf wel een aantal punten in passives zitten die Fortify opbouwen, en verkeer in gevechten bijna permanent in een Fortied staat. 10% schadereductie is niet overweldigend, maar de bijbehorende regelmatige Overpower (crit) hits zijn dan wel weer lekker. Ik twijfel nog een beetje of ik die +/- 6 punten daar in ga houden, of misschien toch ga spenderen aan het verbeteren van skills om zo mijn DPS wat te boosten.
Fortify is standaard inderdaad nogal eh, teleurstellend. Als je echter een paar items hebt met DR when fortified dan wordt het een stuk nuttiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
Aganim schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:33:
[...]
Ben er niet actief mee bezig. Toevallig heb ik een aspect equipped die soms fortify geeft, maar in de praktijk komt het tot nu toe weinig voor dat het hoger is dan mijn life.

Straks met de endgame content zal het tempo van de combat omhoog gaan, misschien heb ik er dan vaker voordeel van. Het leek me altijd meer een barb of bear druid mechanic, omdat ik verder ook niet bijzonder veel baat heb bij overpower damage. De reduction heb ik op WT2 niet gemist.

Heb me nog niet echt in een endgame build verdiept overigens, later zal meer survivability vast wel een rol gaan spelen op WT3 en 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zou het fijn zijn als S1 mid Juli begint, dat zou dus al over 2 weken kunnen zijn! Na de eerste weken goed kennis te hebben gemaakt met de game lijkt het mij heerlijk om op 0 te beginnen met de opgedane kennis. Ik weet niet zo goed wat ik nog een maand zou moeten doen in de huidige game.
Ik zou zeggen lanceer S1 zo snel mogelijk of stel het maanden uit zodat ik nu een alt begin. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:14
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:07:
[...]

Flashback naar D2 voor LoD :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisterenavond weer een bugje in een dungeon tegengekomen. Bij de Cultist Refuge moest ik de Overseer killen voor de key naar de volgende sectie. Geen overseer te bekennen...
Was gelukkig maar een korte eerste sectie, dus weinig tijd verspild.

Korte tijd later kom ik nog wat geks tegen:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XMKPl8h_xS_-Ckw6Zx5ROlWKdf0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pGxImR9hwil7w7qp5H24oW7e.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door Poops_McGhee op 30-06-2023 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Poops_McGhee schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 13:30:
Gisterenavond weer een bugje in een dungeon tegengekomen. Bij de Cultist Refuge moest ik de Overseer killen voor de key naar de volgende sectie. Geen overseer te bekennen...

Korte tijd later kom ik nog wat geks tegen:[Afbeelding]
Dat met die chests heb ik vaker gezien inderdaad. Geen Helltide te bekennen, maar er waren nog 2 chests op de map zichtbaar :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Butcher in een NM52 is niet leuk. Merk ook niet bepaald dat ik sterker word naar mate ik hoger level word (level 91 nu). Doe maar gewoon NM40-50's, maar sommige 49's en 50's zijn wel echt pittig. Niveau niet opletten = oneshot zeg maar.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bijna 2 uur verder maar me build is helemaal omgegooid :) naar Pulverize maar weer.

Mis nog een goeie neck en ring om te kunnen imprinten maar dat zijn geen deal brekers op mijn niveau.

Heel benieuwd hoe het speelt met die Unique helm :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 13:59:
Butcher in een NM52 is niet leuk. Merk ook niet bepaald dat ik sterker word naar mate ik hoger level word (level 91 nu). Doe maar gewoon NM40-50's, maar sommige 49's en 50's zijn wel echt pittig. Niveau niet opletten = oneshot zeg maar.
Ja dat is gewoon het probleem momenteel. Hoe sneller je hoog level word hoe moeilijker het eigenlijk word. Ik denk dat het voornamelijk komt omdat er waarschijnlijk gewoon een gear Tier mist van na level 80 ofzo.. Denk dat we daar in season 1 tier 5 gaan zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:18:
[...]

Ja dat is gewoon het probleem momenteel. Hoe sneller je hoog level word hoe moeilijker het eigenlijk word. Ik denk dat het voornamelijk komt omdat er waarschijnlijk gewoon een gear Tier mist van na level 80 ofzo.. Denk dat we daar in season 1 tier 5 gaan zien.
Eigenlijk kun je prima stoppen na een level of 75-80, tenzij je gewoon heel graag wilt doorspelen uiteraard, omdat je een soort plateau bereikt. Een hele goede Unique kan nog een boostje geven. De hoogste levels richt ik mij pas op wanneer er meer in de game zit en te doen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:16
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 13:07:
Wat zou het fijn zijn als S1 mid Juli begint, dat zou dus al over 2 weken kunnen zijn! Na de eerste weken goed kennis te hebben gemaakt met de game lijkt het mij heerlijk om op 0 te beginnen met de opgedane kennis. Ik weet niet zo goed wat ik nog een maand zou moeten doen in de huidige game.
Ik zou zeggen lanceer S1 zo snel mogelijk of stel het maanden uit zodat ik nu een alt begin. :P
Hah!
Ik heb echt net het verhaal uitgespeeld, de capstone geprobeerd naar WT3 (en direct neer), een paar NM dungeons gedaan ennn... dat was het wel :+
Totaal geen tijd gehad, de hele maand geklust naast het werk. Enorm klote timing maar goed.. tis wat het is.
Met S1 die in de buurt kom voel ik me enorm opgejaagd haha.
Mezelf als doel gesteld om iig alle lilith statues te pakken nog voordat S1 losgaat.
Denk dat ik gewoon weer dezelfde class pak en alles dunnetjes over doe, nu in alle rust sinds de klus af is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:23:
[...]

Eigenlijk kun je prima stoppen na een level of 75-80, tenzij je gewoon heel graag wilt doorspelen uiteraard, omdat je een soort plateau bereikt. Een hele goede Unique kan nog een boostje geven. De hoogste levels richt ik mij pas op wanneer er meer in de game zit en te doen is.
Nouja bijna wel inderdaad. Tis dat ik een doel heb buiten level 100 worden (de helm met de naam die ik niet meer zal noemen :+ ) maar anders kan je beter wachten inderdaad.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PepieNL schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:25:
[...]

Hah!
Ik heb echt net het verhaal uitgespeeld, de capstone geprobeerd naar WT3 (en direct neer), een paar NM dungeons gedaan ennn... dat was het wel :+
Totaal geen tijd gehad, de hele maand geklust naast het werk. Enorm klote timing maar goed.. tis wat het is.
Met S1 die in de buurt kom voel ik me enorm opgejaagd haha.
Mezelf als doel gesteld om iig alle lilith statues te pakken nog voordat S1 losgaat.
Denk dat ik gewoon weer dezelfde class pak en alles dunnetjes over doe, nu in alle rust sinds de klus af is.
Komt goed joh. ;)
Zolang je de campaign afgerond hebt, alle liliths hebt gepakt en eventueel de hele map hebt ontdekt zit je helemaal goed. Stiekem heb je het dan nog slimmer ‘aangepakt’ dan wie er veel meer tijd in heeft gestopt. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online
London schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:26:
[...]

Nouja bijna wel inderdaad. Tis dat ik een doel heb buiten level 100 worden (de helm met de naam die ik niet meer zal noemen :+ ) maar anders kan je beter wachten inderdaad.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8VkqsNG.png

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0m4tLPfUY_GvEpeK4Fyje2SOdaU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8oEqDAEQCcy9xSxkTwlGpO6i.png?f=fotoalbum_large

Daar istie hoor! Klagen helpt écht :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:22

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Heeft iemand een permanente invite-link voor de Tweakers Discord Server? Die in de TS is alweer verlopen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Angeloonie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:43:
Heeft iemand een permanente invite-link voor de Tweakers Discord Server? Die in de TS is alweer verlopen.
Alstu :+

https://discord.gg/tweakers

Edit: Juiste link geplaatst

[ Voor 78% gewijzigd door Buizerd__NL op 30-06-2023 15:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
[...]

Je wordt via paragon board steeds sterker... mijn damage output blijft groeien tot ik lvl100 ben, ondanks dat ik nu alle gear al rond de 800 power heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online
London schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:42:
[...]

[Afbeelding]

Lekker man, ben blij voor je!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pirke
London schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:42:
[...]

[Afbeelding]

Mijn ring of Mendeln wil nog steeds niet droppen :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:10
pirke schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 15:02:
[...]

I feel ya :|
Arme minions…

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
[...]

Niet mee eens, gisteren wat sigils geupgrade en een nieuwe ring en deed insane meer damage op level 87

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:17
Poops_McGhee schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 13:30:

Korte tijd later kom ik nog wat geks tegen:[Afbeelding]
Ik had ook een leuke. Dungeon met twee dingen die je op die pilaren moest zetten. Had er een gedaan. Ging dood in de omgeving van de deur die nog dicht zat. En kreeg een revive achter de deur die nog dichtzat omdat ik de sub quest nog niet af had.. Kon ook niet terug dus, en ook niet verderet de Dungeon want de sub quest was nog niet af....
Dus maar dungeon verlaten en er weer ingegaan en verder.. Maar wel gek

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

pirke schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 15:02:
[...]

Vertrouwen blijven houden :D Is die niet te gamblen trouwens?

Ben gelijk stormwolf gegaan en wow oh wow _/-\o_ Alles en iedereen ligt binnen no time plat. Nu al zin in de world boss vanavond :D NM52 geprobeerd net en totaal geen problemen. Echt een verademing dit.

[ Voor 8% gewijzigd door London op 30-06-2023 16:11 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit, wat mijn 2e character wordt voor afwisseling voor mijn sorc. Ik heb ondertussen een Rogue en Barbian aangemaakt, maar eigenlijk denk ik mweh. Nu denk ik erover om een druid aan te maken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 17:45
Ik speel met een pulverize druid inmiddels op level 74, maar man dat spirit is echt waardeloos.
Hoe doen jullie dat? Ik zie soms filmpjes online staan waar die vanzelf weer aangevuldword / regen heeft maar die van mij moet ik elke keer mn main skill gebruiken om die spirit aan te vullen. Zo vervelend ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vlaanderen1 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:22:
Ik speel met een pulverize druid inmiddels op level 74, maar man dat spirit is echt waardeloos.
Hoe doen jullie dat? Ik zie soms filmpjes online staan waar die vanzelf weer aangevuldword / regen heeft maar die van mij moet ik elke keer mn main skill gebruiken om die spirit aan te vullen. Zo vervelend ....
Gebruik je earthen might?. die in combinatie met lucky hit en crits geeft je met regelmaat volledig spirit terug.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4lB43I1RvoCxxMHj5osvw1MpE1M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZE9NepGQSSnoUeCPGqQgpvfb.png?f=user_large

Ook heb je paragon points die je spirit on kill geven. En ik gebruik de power dat je 4 spirit terug krijgt voor elke CC die je doet. En aangezien je die aspect heb dat 25% van je earth skills enemies kunnen slowen gebeurd dit echt met regelmaat. Aangezien je pulverize ook earth skill word door weer een andere aspect :P

Soms moet ik inderdaad nog earthspike casten maar is voornamelijk op bosses .. niet op packs.

P.s. Alleen earth spike eigenlijk gebruiken als je Vasily's Prayer helm hebt. anders ga je met earthspike uit werebear form en dat is niet goed. Zonder die helm gewoon maul gebruiken maar dan is je spirit probleem inderdaad een stuk groter.

[ Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 30-06-2023 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
justifire schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 15:17:
[...]

I feel ya :|
Arme minions…
Ik heb nu wel de Temerity pants, als ik heal boven de 100% krijg ik een 40% barrier (helaas een 40% rol op 40-80...).

Ook een leuke zeis die 317 life per kill geeft. Ik heb net voor de gein eens door de wereld gelopen en een paar cellars gecleared zonder ook maar *iets* te doen. Ik loop de cellar in, ga daar staan, en wacht tot alles dood is. Initieel krijg ik een klap, vrijwel direct zit ik op max hp met een barrier. Zo blijft het 10 seconde en iedereen is dood, ik kan loot rapen. Ik heb nog geen NM dungeon geprobeerd zonder zelf ook maar iets te doen :) Ik zit meestal op lvl+6 aan NM dungeons tegenwoordig, die cellars zijn gewoon mijn lvl, dat verschil merk je toch wel.

Maar alles bij elkaar best een leuke combo, die Temerity unique met een zeis en minions.

Iron maiden healt 5% van m'n max life (236) als iemand dood gaat terwijl hij die curse heeft, dat is samen meer dan 500 life per kill... beetje overkill bijna :)

Ik heb ook nog een helm of the protector die tot 6382 barrier geeft als ik of een minion een elite damaged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herzeleid
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 13:33
Zit nu met level 61 in WT4 en kan niet zeggen dat de drops beter zijn? Kost wel meer tijd om door NM dungeons heen te komen.

Heb tot nu toe twee unique items, eentje dropte bij lilith (campaign) en eentje bij een worldboss maar nightmare dungeons geven slechts trash of de verkeerde legendaries voor andere builds zoals shadowdamage... (ben bonespear necro)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 17:45
Ricmaniac schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:29:
[...]

Gebruik je earthen might?. die in combinatie met lucky hit en crits geeft je met regelmaat volledig spirit terug.

[Afbeelding]

Ook heb je paragon points die je spirit on kill geven. En ik gebruik de power dat je 4 spirit terug krijgt voor elke CC die je doet. En aangezien je die aspect heb dat 25% van je earth skills enemies kunnen slowen gebeurd dit echt met regelmaat. Aangezien je pulverize ook earth skill word door weer een andere aspect :P

Soms moet ik inderdaad nog earthspike casten maar is voornamelijk op bosses .. niet op packs.

P.s. Alleen earth spike eigenlijk gebruiken als je Vasily's Prayer helm hebt. anders ga je met earthspike uit werebear form en dat is niet goed. Zonder die helm gewoon maul gebruiken maar dan is je spirit probleem inderdaad een stuk groter.
Ik ga het even checken, ik gebruik nu inderdaad earth spike constant maar heb die vasily helm perongeluk gesalvaged, en tempest roar ofzo ook. Had geen idee dat dat goeie waren lol. Ga vanavond of morgen eens even ervoor zitten. Doe soms nu 100K crit hits maar dat is ook nog erg laag naar mijn idee. Had een overpowered build gemaakt ervan, maar las dat dat dus een slechte was dus ben nu langzaam naar een critical build aan het gaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Damn, het zoeken / halen van alle lilith statues is echt een enorme opdracht O_o Ben al uren bezig en nog niet eens de helft gepakt denk ik. En dan gebruik ik gewoon een map waarop je kan zien waar ze alllemaal zijn en wat hoe je overal in een keer langs kan...

Sinds het uitspelen van de campaign droppen er veel meer legendaries dan voorheen. Ook inmiddels level 49 geworden; dus nog 1 te gaan :) En daarna zien we het wel weer. :)

Maar even een break nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
pirke schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:31:
[...]

Ik heb nu wel de Temerity pants, als ik heal boven de 100% krijg ik een 40% barrier (helaas een 40% rol op 40-80...).

Ook een leuke zeis die 317 life per kill geeft. Ik heb net voor de gein eens door de wereld gelopen en een paar cellars gecleared zonder ook maar *iets* te doen. Ik loop de cellar in, ga daar staan, en wacht tot alles dood is. Initieel krijg ik een klap, vrijwel direct zit ik op max hp met een barrier. Zo blijft het 10 seconde en iedereen is dood, ik kan loot rapen. Ik heb nog geen NM dungeon geprobeerd zonder zelf ook maar iets te doen :) Ik zit meestal op lvl+6 aan NM dungeons tegenwoordig, die cellars zijn gewoon mijn lvl, dat verschil merk je toch wel.

Maar alles bij elkaar best een leuke combo, die Temerity unique met een zeis en minions.

Iron maiden healt 5% van m'n max life (236) als iemand dood gaat terwijl hij die curse heeft, dat is samen meer dan 500 life per kill... beetje overkill bijna :)

Ik heb ook nog een helm of the protector die tot 6382 barrier geeft als ik of een minion een elite damaged.
Ik volg deze minion build https://app.mobalytics.gg...pps-ring-of-mendeln-necro
Speel deze nu met Howl From Below en dat gaat best aardig ook al is deze gestoeld op Mendeln icm Lucky Hits.
Bone spear voor nu even vervangen door corpse explosions icm de handschoentjes.
Build heb ik compleet qua aspects, nu wachten op dat ringetje…

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vlaanderen1 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:22:
Earthen Might key passive gebruiken, 5% kans om je volle spirit aan te vullen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:05
RustStorm schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:40:
Damn, het zoeken / halen van alle lilith statues is echt een enorme opdracht O_o Ben al uren bezig en nog niet eens de helft gepakt denk ik. En dan gebruik ik gewoon een map waarop je kan zien waar ze alllemaal zijn en wat hoe je overal in een keer langs kan...

Sinds het uitspelen van de campaign droppen er veel meer legendaries dan voorheen. Ook inmiddels level 49 geworden; dus nog 1 te gaan :) En daarna zien we het wel weer. :)

Maar even een break nu. :)
Waardeloze feature die niemand leuk vindt en iedereen via een alt-tab map doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Heb vanaf beta tot nu altijd Barb gespeeld, maar speel net even met de necromancer en heb het idee dat ik alles veel makkelijker kill, of lijkt dat maar zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Een alt is ook niet helemaal eerlijk. Je hebt alle Altars of Lilith waarschijnlijk op je main, dus je loopt fluitend door de eerste +/- 25 levels heen. Daarna begint het pas een beetje normaal te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
lolgast schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:25:
Een alt is ook niet helemaal eerlijk. Je hebt alle Altars of Lilith waarschijnlijk op je main, dus je loopt fluitend door de eerste +/- 25 levels heen. Daarna begint het pas een beetje normaal te spelen
Ik heb wel zin om level 1 monsters in een dungeon te slopen met mijn aan te maken alt die meteen 10 skillpoints kan inzetten. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
Ik heb vanmorgen een nieuw HC char gestart en had door renown 6 extra skill points (vorige char ging te vroeg dood :+ ). Dat scheelt echt enorm veel early game. 4 uur verder, level 25. En dat is tijdens een “werkdag” met verplichtingen tussendoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackson6 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:13:
Heb vanaf beta tot nu altijd Barb gespeeld, maar speel net even met de necromancer en heb het idee dat ik alles veel makkelijker kill, of lijkt dat maar zo?
Ik heb er voor de grap eens een gemaakt en ja die gaat makkelijker. Zelfs Butcher ging neer terwijl ik onder de level 10 zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Ricmaniac schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:29:
[...]

[Afbeelding]

Geen idee of t nuttig is voor Druids maar je hebt ook de freezing boots die een ijsspoor nalaten. Het spoor die je nalaat zorgt voor CC waardoor je eigenlijk heel snel de Spirit krijgt.

Ik gebruik de combo op Rogue dus geen idee of je andere unique boots nodig hebt voor je build.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:05:
[...]

Geen idee of t nuttig is voor Druids maar je hebt ook de freezing boots die een ijsspoor nalaten. Het spoor die je nalaat zorgt voor CC waardoor je eigenlijk heel snel de Spirit krijgt.

Ik gebruik de combo op Rogue dus geen idee of je andere unique boots nodig hebt voor je build.
Thanks wel een mooie om naar te kijken ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Heb een speer waardoor ik 2 hydras tegelijk kan spawnen. Hij begint echter achter te lopen qua damage op de loot die ik vind. Wat is nu het handigste, de aspect eraf halen en bewaren tot ik erg hoog level ben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Cobiwan schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:20:
Heb een speer waardoor ik 2 hydras tegelijk kan spawnen. Hij begint echter achter te lopen qua damage op de loot die ik vind. Wat is nu het handigste, de aspect eraf halen en bewaren tot ik erg hoog level ben?
Als het een unique is kan je het er niet afhalen. In elk ander geval kan je lustig op een nieuw wapen imprinten, gewone legendaries vind je na verloop van tijd met bakken.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:17:
[...]

Thanks wel een mooie om naar te kijken ja
Penitent Greaves. En die hebben nog movement speed ook. Zeker niet onbelangrijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
Nou, ik heb Temerity en de dikke zeis weer in de stash gestopt en geruild voor m'n oude pants en schild. Op lvl 78/79 was met m'n oude setup een T30 NM prima te doen, ging niet supersnel, maar ik ben bijna nooit in gevaar. Met die andere setup ging de vijand supersnel dood, maar ikzelf ook :) Toen m'n respawns op waren toch maar even m'n outfit gewisseld in de stad om daarna als een slome tank de dungeon af te maken.

Oftewel ik moet even m'n damage reduction ergens anders vandaan halen dan van m'n schild... want zonder DR wordt het toch wat lastig :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

6 Juli krijgen we een nieuwe Developer Livestream o.a. over season 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Gebied 3 klaar met Altars op mijn HC char. Alleen Kehjistan en Hawezar nog, maar daarvoor ben ik nog niet hoog genoeg level. Op mijn vorige char had ik de eerste 2 gedaan en ben ik vervolgens andere dingen gaan doen, beetje jammer van mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BakkerBolletje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04 02:37
Schijnbaar durft D4 flink wat geheugen te pakken tot wel 22 gig dus ja als je maar 16 hebt kan dat vrashen tot gevolg hebben.

Ik heb nu alles geüpdatet.
Van mijn 1070gtx was er ook een nieuwe beschikbaar.
En .Net framework.

Hopelijk is het er mee opgelost.

Punt is dat ik een kernel141 erro krijg die de pc vrickt en reboot.
Het geeft alleen niet aan welke hardware er moeite heeft metD4

Canon 450D + 18-55mm IS Kitlens || Slingshot 100

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:37

snmght

imho dan he

Boh ik zit nu 300 te kijken en imagine een Spartan class in Diablo. Qua thema misschien logischer als een soort woestijn krijger in die stijl, atletische mix tussen barbarian, rogue en met tank skins zoals de crusader en blessings zoals de palladin. Speren, zwaarden en schilden. Speer throw zit er uiteraard in..

Zit muziek in of niet?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:00:
Gebied 3 klaar met Altars op mijn HC char. Alleen Kehjistan en Hawezar nog, maar daarvoor ben ik nog niet hoog genoeg level. Op mijn vorige char had ik de eerste 2 gedaan en ben ik vervolgens andere dingen gaan doen, beetje jammer van mij :9
Dat had ik dus ook ja. ik moest letterlijk alleen nog de laatste tier van act 3-4-5. meeste al zelfs over de helft maar ik dacht: nee leuk ik ga weer de worldboss doen terwijl ik juist echt op die renown aan het focussen was :P

Maargoed aan de andere kant boeit het toch niet zo achteraf. Het belangrijkste had ik complete (map exploration en lillith statues) en dat is dus blijkbaar het enige dat je mee neemt naar Seasonal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik mij nu ineens afvraag is wel een belangrijke eigenlijk. We weten dat het enige wat naar seasonal mee gaat je lillith statue passive points, map exploration en de renown dat dat geeft mee gaat.

Maar wat als je de map exploration completed had op een character die dood is... hoop dat dat wordt meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:05:
[...]

Die drop had ik toevallig vanavond , Temerity ?
Lijken mij mooie laarsjes voor een rogue build.

Pagina: 1 ... 95 ... 213 Laatste