Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:53
ik speelde Rogue (is nu lvl 63) maar ben overgestapt naar Necro, speel momenteel minions met bonesplinters, sever, CE en CT.
maar wil uiteindelijk Bone Spear gaan spelen zonder minions.
https://d4builds.gg/build...1-4232-aed9-d28848d8cc5f/

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
pirke schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:44:
Productieve helltide gehad, 4 mystery chests en 2 gewone :)
Zijn die hellfire chests account afhankelijk? Als in, als ik een mystery chest vind, dan spawnt ie daarna op andere locatie? En als ik hem loot, kan iemand anders zijn eigen kist nog pakken of is ie dan weg op de map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 00:33
Elke speler kan hem looten, 1x per helltide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:59
Interessant stuk over de zwakte van de sorc op reddit hier.

Best wel schrijnend maja ik zie t maar zo... als je op een sorc kunt spelen dan lukt t zeker op andere classes! :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:12

Dazzler2120

FP ProMod
ActualFantasy schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:33:
[...]

Zijn die hellfire chests account afhankelijk? Als in, als ik een mystery chest vind, dan spawnt ie daarna op andere locatie? En als ik hem loot, kan iemand anders zijn eigen kist nog pakken of is ie dan weg op de map?
Je kan een website gebruiken om de locatie te zien van de mystery chests;
https://helltides.com/

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
pirke schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:35:
Elke speler kan hem looten, 1x per helltide
Ik had er gisteren 2 geloot.

Vandaar dat ik het mij afvroeg . Maar de chest die ik zie is ook de chest die andere zien dus? Dus het is ene soort van race wie als eerste 175 dingen heeft en de chest weet te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-09 09:01
Nee, iedereen kan die chest looten alleen als je 175 cinders hebt.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
ActualFantasy schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:44:
[...]

Ik had er gisteren 2 geloot.

Vandaar dat ik het mij afvroeg . Maar de chest die ik zie is ook de chest die andere zien dus? Dus het is ene soort van race wie als eerste 175 dingen heeft en de chest weet te vinden.
De chest respawned elk uur, dus waarschijnlijk heb je er een geopend voor het passeren van het uur en een na het passeren na het uur.

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:09
Een korte samenvatting over helltide chests.
* Als helltide start zijn er 2 of 3 mystery chests aanwezig (afhankelijk van aantal sub-regio's).
* Deze staan niet op de in-game kaart gemarkeerd.
* De locatie is wel te zien op helltides.com (kist met groene stip = bevestigd door meerdere spelers).
* Elk heel uur verdwijnen de 2 (of 3) mystery chests en komen er 2 (of 3) nieuwe voor in de plaats.
* Ongeveer een minuut later zijn de nieuwe locaties van de mystery chest bekend op helltides.com.

Het is dus mogelijk om in een gunstige situatie 6 mystery chests te openen.

In de meest ongunstige situatie start helltide om het hele uur, zodat de mystery chest reset niet plaatsvindt. Je kan dan dus max 2 (of 3) mystery chests openen.

In een gunstiger geval start helltide kwart voor heel uur. Je hebt dan een kwartier om de eerste set mystery chests te vinden en drie kwartier voor de volgende spawn.

Het best zijn helltides die om half of kwart over heel starten. Dan heb je ruim de tijd om de eerste set mystery chests te pakken en alvast cinders te farmen voor na de reset.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
En wat DPS output van mij + minions... ik heb er eens op proberen te letten, het is lastig schatten, maar in een grote groep tegenstanders waar ze daadwerkelijk kunnen blijven aanvallen (en waar thorns + iron maiden extra tot z'n recht komen) dan zit ik ergens tussen de 50k en 100k DPS gok ik, continue output. Crits en golem slam komen daar bovenop. Bij kleine groepen zijn ze vooral van vijand naar vijand aan het rennen, dan doen ze niet zoveel :)

Level 75 alweer, nog 25 te gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door pirke op 29-06-2023 12:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:14
pirke schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 12:09:
En wat DPS output van mij + minions... ik heb er eens op proberen te letten, het is lastig schatten, maar in een grote groep tegenstanders waar ze daadwerkelijk kunnen blijven aanvallen (en waar thorns + iron maiden extra tot z'n recht komen) dan zit ik ergens tussen de 50k en 100k DPS gok ik, continue output. Crits en golem slam komen daar bovenop. Bij kleine groepen zijn ze vooral van vijand naar vijand aan het rennen, dan doen ze niet zoveel :)

Level 75 alweer, nog 25 te gaan.
Ik let niet echt op de DPS, voornamelijk naar de tijd en hoe kwetsbaar ik zelf ben met mijn necro.
Gisteren de CE/Bonestorm build opgepakt en tot nu vind ik de manier van spelen erg leuk terwijl ik er ook redelijk snel voor mijn gevoel doorheen ga op level 60.

Voor nu denk ik dat het grootste verbeterpunt is om ff alle altars of Lilith te gaan pakken zodat ik meer stats en stat-gerelateerde bonussen unlock op mijn paragon bord.

Moet er nog wel even over nadenken of ik de altars snel ga pakken op mijn Necro, or er een "alles moet kapot" ronde van maak met mijn lvl20 barb :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Hier toch maar eens gezwicht om eens een build online te volgen. Ik ben bang dat dit een beetje het plezier van aanmodderen met builds gaat verminderen, wat ik tot zover heb gedaan. Merk alleen dat het op endgame door alle stats totaal niet meer weet wat nu nog een upgrade is of niet. Helemaal als je leest dat bepaalde stats niet doen wat ze zeggen. Dus ben een bietje verdwaald wat dat betreft ^^.

Wellicht door het volgen van guides kan ik zo mijn eigen weg weer vinden als ik beter weet en dus begrijp wat de stats doen. Merk dat ik sinds D4 ook graag heroic speel, maar niet al te ver kom omdat ik maar niks wil opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Betekend dit nou dat er ook een kans is dat die wolf en beer skills getriggerd worden of reken ik mezelf rijk?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CFvzRNeGdgGNJo8eeG48YIMq29w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mSBOqIFuAV13eHf6CueeVncl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6RD9EcRdu0sP8Gtf9kqOAuLGIII=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/By76WETsP5fvcICENM5LqWdP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 77% gewijzigd door MPC60 op 29-06-2023 13:10 ]

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Bossie schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 12:21:
[...]

Ik let niet echt op de DPS, voornamelijk naar de tijd en hoe kwetsbaar ik zelf ben met mijn necro.
Tijd is inderdaad ook een goede indicatie. Hoelang doe jij over een NM dungeon lvl+3? Ik doe er 10 minuten over, maak meestal alles af ipv recht op doel af lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Diversity schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 12:56:
Hier toch maar eens gezwicht om eens een build online te volgen. Ik ben bang dat dit een beetje het plezier van aanmodderen met builds gaat verminderen, wat ik tot zover heb gedaan. Merk alleen dat het op endgame door alle stats totaal niet meer weet wat nu nog een upgrade is of niet. Helemaal als je leest dat bepaalde stats niet doen wat ze zeggen. Dus ben een bietje verdwaald wat dat betreft ^^.

Wellicht door het volgen van guides kan ik zo mijn eigen weg weer vinden als ik beter weet en dus begrijp wat de stats doen. Merk dat ik sinds D4 ook graag heroic speel, maar niet al te ver kom omdat ik maar niks wil opzoeken.
Soms wil ik hier ook voor zwichten maar als ik mezelf vergelijk met een vriend die wat volgt doe ik aanzienlijk meer damage.

We zijn beide begin 60 dus misschien schiet hij bij 75 omhoog maar dat zien we dan wel.

Vind het zelf ook leuk om dingen te proberen, zeker als je een affix vind die opeens een leuke boost kan geven :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels in de 70 met mijn tweede Character. NM dungeon voelen beter aan sinds de buff en is een goede stap van Blizzard. Toch merk ik dat mijn interesse minder aan het worden is en het liefst zou ik een volgend Character willen beginnen. Het gevoel van progressie is zoveel minder nu ook al speelt mijn Barb heerlijk. Maar om nu nog een alt te beginnen voordat S1 er is… zit even op een lastig punt. :P
Hoe zit dat met jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
Famous schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:17:
[...]

Soms wil ik hier ook voor zwichten maar als ik mezelf vergelijk met een vriend die wat volgt doe ik aanzienlijk meer damage.

We zijn beide begin 60 dus misschien schiet hij bij 75 omhoog maar dat zien we dan wel.

Vind het zelf ook leuk om dingen te proberen, zeker als je een affix vind die opeens een leuke boost kan geven :)
Guides zijn fijn om je op weg te helpen als je er niet uitkomt, mijn advies is ook een deel je eigen gevoel en richting te bepalen.

Als ik naar Maxroll bonespear build kijk ben ik het ook niet volledig met hun eens als het neerkomt op talents, paragon board en sigils.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:01

Woohooo

Smilie, James Smilie

Het is waarschijnlijk nog een bug, maar met die helltides gisteren werkte het nog wel.
Je kan eerst op WT3 de boel verzamelen, dan naar 175 kist lopen, uitloggen en WT4 selecteren in maint menu en weer inloggen en kist openen. Dan krijg je ook de anc drops uit die kist. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Woohooo op 29-06-2023 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
Thalaron schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 09:07:
[...]

Ik speelde met een aangepaste no-bleed build met die glove die je WW doet exploderen bij eindigen Ghor’s ofzoiets).

Ik heb net nog wat runs gedaan. Waar ik eerder moeite had met Tier 37+ doe ik nu zonder problemen 45. Ook een 51 getest maar die was net iets té.

Let wel; ik heb mijn gear nog niet 100% af (ik mis dat aspect dat dmg buff geeft na een base attack) en mijn Glyphs zijn nog niet allemaal op lvl15.

Barbarian is nu lvl 89
Ja, ik heb die Gohrs ook, maar mijn rare gloves kwamen met veel betere stats. Dus besloten om Gohrs te skippen.

Vanmorgen ook bold chieftain rings gevonden en armor en pants omgeruild voor gecraftsle legendaries omdat Harrogath's Anger en Temerity het voor mij niet deden.

Mis wel nog boots met move speed, na het vele rerollen helaas nog niet die stat erop gekregen.

Zal eind van de middag eens testen of ik nu wat hoger kan. Vanmorgen pre-upgrade ging NM37 nog wel, maar de affixes van de sigil moeten wel echt een beetje te doen zijn.

Hier nu lvl 81, dus even doorlevelen. Tevens weer een stukje paragon erbij met +30% crit dmg en 10% phys dmg.

Dus al met al gaat het de goede kant op. Het enige nadeel met mijn setup is dat ik met een worldboss niet meer continu kan WW-en. Dat komt door die passive skill die je damage met 135% verhoogt, maar je fury cost met 100% omhoog gooit.

Single target is dus iets minder goed nu, maar verder gaat deze build nu wel als een trein.

Op Ashava had 'ie over het algemeen rond de 200k hits met WW. World Bosses zijn op lvl 81 alleen niet meer echt van toegevoegde waarde. De drops zijn eigenlijk altijd slecht. NM dungeons farmen is makkelijker en de rares zijn veelvuldig aanwezig en geven ook meer gold en exp op termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie nu pas waar je in de control bindings ook je emote wheel specifieke knoppen kan binden.
Dus die scroll of escape maar op een mouse button gezet :P maakt het iets pietje meer fail proof :P kan ik nooit in een verkeerde emote wheel zitten als k hem snel nodig heb of iets dergelijks.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kOOyx93JVI2wsX4QjZDJuTXNwQg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p7GaVbYcnmx1dfvZfNOUSoBM.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door Ricmaniac op 29-06-2023 13:41 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:58

Mauz1978

Console War Veteran

Woohooo schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:33:
Het is waarschijnlijk nog een bug, maar met die helltides gisteren werkte het nog wel.
Je kan eerst op WT3 de boel verzamelen, dan naar 175 kist lopen, uitloggen en WT4 selecteren in maint menu en weer inloggen en kist openen. Dan krijg je ook de anc drops uit die kist. :)
Je hoeft er niet voor uit te loggen hoor. Kan gewoon naar de statue gaan om te wisselen van tier. En het is geen bug, maar een exploit ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Mauz1978 op 29-06-2023 13:49 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:01

Woohooo

Smilie, James Smilie

Mauz1978 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:49:
[...]

Je hoeft er niet voor uit te loggen hoor. Kan gewoon naar de statue gaan om te wisselen van tier. En het is geen bug, maar een exploit ;).
potato potato, het is waarschijnlijk net zo snel al dan niet langzamer om naar die statue te teleporteren en terug te lopen.

It's a feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:14
pirke schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:15:
[...]

Tijd is inderdaad ook een goede indicatie. Hoelang doe jij over een NM dungeon lvl+3? Ik doe er 10 minuten over, maak meestal alles af ipv recht op doel af lopen.
Nog niet getest met nieuwe build maar eigenlijk ook nooit getimed met oude build. Ik doel er meer op of het gevoelsmatig snel gaat, met blight zou trash echt wel sneller kunnen maar bosses smelten gewoon weg.

Met bonestorm, speel ik veel agressiever waardoor het ook veel sneller aanvoelt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
@Bossie Ik zie het vooral aan de elixer timer die 5% extra XP geeft. Die draait een half uurtje, dat is genoeg om 2 dungeons te doen en rustig loot te sorteren / verkopen / etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:13
Dazzler2120 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 09:25:
Even ter beeldvorming hoe rare die unique items zijn die pas na lvl 85 droppen. Gisteren is The Grandfather in China gespot. Dit is de eerste Grandfather drop wat bevestigd is;
https://www.reddit.com/r/...htrk/grandfather_dropped/

Deze is toevallig 'gevonden' door iemand in de overworld te inspecten. Dus kans bestaat dat er meer al in de wereld zijn (of zelfs gesalvaged zijn), maar toch bijzonder dropje :+
Tja eigenlijk zouden ze gewoon een unieke kleur moeten gebruiken. Noem het een relic oid en het is meteen duidelijk.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Ik zou het ook fijn vinden als ik bepaalde stats die ik zoek kan laten highlighten op gear. Zou uitzoeken zoveel sneller maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:13
JohnnyV76 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:36:

Best wel schrijnend maja ik zie t maar zo... als je op een sorc kunt spelen dan lukt t zeker op andere classes! :)
Met levelen is het in mijn ervaring andersom. Je hoeft maar te kijken en alle mobs vallen dood neer met de sorcerer. Met barbarian was dat wel anders.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Ik zie iedereen links posten naar builds enz, haalt niemand een gedeelte van de fun uit het zelf maken van een build? Ik vind dat zo`n waste of potential - alles maar voorgekauwd hebben.

Maar goed ieder z`n ding natuurlijk , juist nu er voorlopig nog geen leaderboards zijn moet "meta" helemaal geen ding zijn, als je fun hebt en de content die je doet kan clearen dan heb je naar mijn mening een goede build . Ja kan misschien 5x zo snel , en dan?

Enige redenen die ik zou kunnen benoemen om nu een build op te zoeken is of je hebt zelf de kennis en kunde niet om een build te creëren of je vind het zelf maken van een build niks aan of je hebt er geen tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
@Lienuks ik heb een eigen build, bevalt goed

Geen enkele weldenkende youtuber zou het in zijn hoofd halen om vol voor minions te gaan en ze met twee curses te ondersteunen, en dan te claimen dat het een goede build is...

8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lienuks schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 16:07:
Ik zie iedereen links posten naar builds enz, haalt niemand een gedeelte van de fun uit het zelf maken van een build? Ik vind dat zo`n waste of potential - alles maar voorgekauwd hebben.

Maar goed ieder z`n ding natuurlijk , juist nu er voorlopig nog geen leaderboards zijn moet "meta" helemaal geen ding zijn, als je fun hebt en de content die je doet kan clearen dan heb je naar mijn mening een goede build . Ja kan misschien 5x zo snel , en dan?

Enige redenen die ik zou kunnen benoemen om nu een build op te zoeken is of je hebt zelf de kennis en kunde niet om een build te creëren of je vind het zelf maken van een build niks aan of je hebt er geen tijd voor.
Ik was eerst wel een beetje zelf dingen aan het proberen, maar hoe verder je komt hoe ingewikkelder het wordt en ik vind het zelf eigenlijk te complex worden. Ging eerst nog wel aardig met mijn eigen verzonnen build en mijn pulverize druid leek zelfs aardig op de builds die ik online zie... Maar vervolgens toch eens die paar verschillen die ik zag geprobeerd en mijn damage schoot omhoog. Tja, dan is het niet echt leuk meer om een veel zwakkere build te spelen waarmee het farmen veel trager gaat. Zoveel tijd heb ik ook weer niet, ben pas level 60 en wil toch ook eens op wt4 gaan kijken voor season 1.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nee, ga het wiel niet proberen uit te vinden als er mensen zijn die dat veel beter kunnen.

Wil gewoon lekker demonen slachten met een zo'n optimaal mogelijke build 8)
Ben toch bezig met een push naar 100, bijna level 87 :D

[ Voor 5% gewijzigd door London op 29-06-2023 16:27 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je paragon aanpassen omslachtig en prijzig is, stats aanpassen duur is en er maar beperkte ruimte is voor dingen zoals aspects en je algehele stash, zorgt er ook voor dat je niet veel zin hebt om te experimenteren op hoger level. Er gaan enorm veel uren in een character zitten en dan heb ik geen zin om er achter te komen dat ik de verkeerde gear heb verkocht of mijn paragon totaal niet optimaal blijkt. Ik stop liever die tijd in het spelen zelf en zoals @London al aangaf: waarom opnieuw uitvinden terwijl andere er veel beter in zijn en die stoppen daar ook nog eens veel meer tijd in.
De builds en guides die er nu zijn zullen ook niet 100% zijn maar dat is een ander punt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:50

Uiteindelijk kom je toch op 1 van de builds uit, dus waarom zou je al die moeite nemen, als alle research al voor je is gedaan? Mij gaat het om zo efficient mogelijk te werk gaan en plezier hebben met een specifieke build ipv een bij elkaar geraapt zooitje, die uiteindelijk toch eindigt in een end-game build die al bestaat.

Daarnaast komt ook nog om de hoek kijken, dat als wat jij hebt bedacht, toch niet helemaal lekker werkt, je niet ffe 1,2,3 van build kan veranderen. Je bent gewoon afhankelijk van gear en aspects en aangezien er nog geen ''save sets'' of iets dergelijks is, helpt dat ook niet echt mee om te experimenteren. Stats re-rollen, gems craften, upgraden, imprinten, extracten, alles is tandjes duur.

Maar ieder zn ding inderdaad. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Ambition88 op 29-06-2023 16:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:23
Afgelopen dagen vliegen de uniques me om de oren, maar een enkele Tempest Roar ho maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bazziek schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 17:00:
Afgelopen dagen vliegen de uniques me om de oren, maar een enkele Tempest Roar ho maar.
Ooit gaan we hem zien, misschien pas in season 1 :'(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
London schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 17:05:
[...]

Moet wel toegeven, het houdt me aan het Druid spelen dus dat hebben ze goed gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 17:05:
[...]

Nee, 1 dag vóór season 1 })

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qKErQ8kDq-2ykXFvCW1YjtKH1iE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JhyuPwMVBXOyoIMCWXQrVUKv.png?f=fotoalbum_large

Credits naar Raxx van Maxroll, mega handig dit om te bepalen welke sigils je wel en niet houdt :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

pirke schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 16:23:
@Lienuks ik heb een eigen build, bevalt goed

Geen enkele weldenkende youtuber zou het in zijn hoofd halen om vol voor minions te gaan en ze met twee curses te ondersteunen, en dan te claimen dat het een goede build is...

8)
Je moet ze de kost geven de mensen die dat daadwerkelijk doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Finraziel schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 16:26:
[...]

Ik was eerst wel een beetje zelf dingen aan het proberen, maar hoe verder je komt hoe ingewikkelder het wordt en ik vind het zelf eigenlijk te complex worden. Ging eerst nog wel aardig met mijn eigen verzonnen build en mijn pulverize druid leek zelfs aardig op de builds die ik online zie... Maar vervolgens toch eens die paar verschillen die ik zag geprobeerd en mijn damage schoot omhoog. Tja, dan is het niet echt leuk meer om een veel zwakkere build te spelen waarmee het farmen veel trager gaat. Zoveel tijd heb ik ook weer niet, ben pas level 60 en wil toch ook eens op wt4 gaan kijken voor season 1.
Daar heb je met een belangrijk punt bevestigd waarom je het zou doen (tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

London schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 16:27:
[...]

Nee, ga het wiel niet proberen uit te vinden als er mensen zijn die dat veel beter kunnen.

Wil gewoon lekker demonen slachten met een zo'n optimaal mogelijke build 8)
Ben toch bezig met een push naar 100, bijna level 87 :D
Dat is goed recht - ik vind daar persoonlijk niet zoveel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 16:35:
Dat je paragon aanpassen omslachtig en prijzig is, stats aanpassen duur is en er maar beperkte ruimte is voor dingen zoals aspects en je algehele stash, zorgt er ook voor dat je niet veel zin hebt om te experimenteren op hoger level. Er gaan enorm veel uren in een character zitten en dan heb ik geen zin om er achter te komen dat ik de verkeerde gear heb verkocht of mijn paragon totaal niet optimaal blijkt. Ik stop liever die tijd in het spelen zelf en zoals @London al aangaf: waarom opnieuw uitvinden terwijl andere er veel beter in zijn en die stoppen daar ook nog eens veel meer tijd in.
De builds en guides die er nu zijn zullen ook niet 100% zijn maar dat is een ander punt. ;)
Daar zit juist bij mij de uitdaging in weer gear die ik daadwerkelijk moet gaan vinden - in wt3 (ben ik al lang voorbij) heb je een punt vanaf level 55 dat je eigenlijk alle gear van WT3 al gezien hebt dan vind ik het persoonlijk leuk om te experimenteren , en het klopt dat ik dan weer mats enz moet farmen dat is toch het doel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Ambition88 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 16:54:
[...]

Uiteindelijk kom je toch op 1 van de builds uit, dus waarom zou je al die moeite nemen, als alle research al voor je is gedaan? Mij gaat het om zo efficient mogelijk te werk gaan en plezier hebben met een specifieke build ipv een bij elkaar geraapt zooitje, die uiteindelijk toch eindigt in een end-game build die al bestaat.

Daarnaast komt ook nog om de hoek kijken, dat als wat jij hebt bedacht, toch niet helemaal lekker werkt, je niet ffe 1,2,3 van build kan veranderen. Je bent gewoon afhankelijk van gear en aspects en aangezien er nog geen ''save sets'' of iets dergelijks is, helpt dat ook niet echt mee om te experimenteren. Stats re-rollen, gems craften, upgraden, imprinten, extracten, alles is tandjes duur.

Maar ieder zn ding inderdaad. :)
Ben ik oneens, ik denk dat mijn build zelfs efficienter is dan wat er aangeboden word aan builds.
Plezier is wel een belangrijk punt, als jouw plezier voort komt uit het zo snel mogelijk level 100 worden dan is een build guide misschien wat je zoekt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

London schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 17:16:
[Afbeelding]

Credits naar Raxx van Maxroll, mega handig dit om te bepalen welke sigils je wel en niet houdt :D
Ik ben van de oude stempel ook dit soort lijstjes haha zo optimaal xp farmen voor wat precies?
Level 100 en dan?

Mooi dat ze het uitzoeken hoor , maar ik doe gewoon de keys die ik krijg heb ik in ieder geval nog een beetje variatie. (behalve affixes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:37
JohnnyV76 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:36:

Van mij mag ze (in mijn geval) inderdaad wel wat extra liefde krijgen. Zeker ook omdat elemental resist niet werkt zoals het hoort en ze dat pas in S2 gaan fixen, als ik YouTube/Twitch mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Lienuks schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 17:28:
[...]

Ik ben van de oude stempel ook dit soort lijstjes haha zo optimaal xp farmen voor wat precies?
Level 100 en dan?

Mooi dat ze het uitzoeken hoor , maar ik doe gewoon de keys die ik krijg heb ik in ieder geval nog een beetje variatie. (behalve affixes)
Daarom is het zo mooi dat iedereen D4 op z'n eigen manier kan spelen ;) Ik wil wel efficiëntie en dan helpen dit soort lijstjes mooi. Weet dat er hier nog een paar zitten die het kunnen waarderen 8)

[ Voor 12% gewijzigd door London op 29-06-2023 17:41 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 18:08
Gisteren eindelijk Nightmare lvl 100 gehaald als rogue (duo run) en de achievement nightmare grandmaster gehaald. Was toch flink lastig, heeft een stuk langer geduurd vanaf lvl 100 worden tot NM100 halen dan het levellen naar 100 an sich.

Nu door voor de Uber lillith kill, wel leuk dat ze echt moeilijke content hebben toegevoegd. Hopelijk gaan ze het niet te snel makkelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Ik kom ook alleen maar shapeshiftende druids tegen terwijl ik net doe alsof ik Thor ben. NMD van +10 levels gaan prima dus het zal wel met een optimale endgame must have build. Ieder z’n ding maar ik vind het ergens toch wel triest, overal die copy paste builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
Ik zou heel graag summoner druid willen spelen, dat heb ik in het begin ook gedaan.
Op het moment dat ik een drop kreeg waardoor pulverize alles kapot maakte ben ik niet meer teruggegaan. Ik hoop op een hoop balance changes zodat alles speelbaar is. Tot die tijd is het wachten.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

London schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 17:36:
[...]

Daarom is het zo mooi dat iedereen D4 op z'n eigen manier kan spelen ;) Ik wil wel efficiëntie en dan helpen dit soort lijstjes mooi. Weet dat er hier nog een paar zitten die het kunnen waarderen 8)
Helemaal waar stop having fun! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:41
Dan gaat ie nu snel vallen want klagen op een forum helpt ;)
Althans, dat zie ik hier op dit forum gebeuren. Effe je ei kwijt dat item x maar niet wil droppen en *PATS* daar valt ie dan ineens *O*

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-09 20:54
Lienuks schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:23:
[...]

Helemaal waar stop having fun! ;)
Ik ken genoeg mensen die vanaf level 1 minutieus bezig zijn om elk item dat ze vinden te bekijken en te vergelijken met wat ze hebben. In de early game vind ik dat persoonlijk totaal nutteloos en kijk ik gewoon naar het dps / armor dingetje en soms naar een paar stats die zinvol zijn. Iedereen moet gewoon lekker doen waar ie zelf plezier uit haalt.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
[Afbeelding]

Ik vond het al opvallend dat sommige dungeons veel korter leken dan andere.

Als ik een dungeon uitzoek kijk ik vooral naar de tier, dan welke negatieve dingen er heersen die ik het minst irritant vind en dan pak ik er 1 die ik al een tijdje niet gegaan had in de afwisseling erin te houden. Dat hij een paar minuten langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MPC60 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:10:
Ik kom ook alleen maar shapeshiftende druids tegen terwijl ik net doe alsof ik Thor ben. NMD van +10 levels gaan prima dus het zal wel met een optimale endgame must have build. Ieder z’n ding maar ik vind het ergens toch wel triest, overal die copy paste builds.
Ik voel me wel een beetje een hipster nu, ik was een shapeshiftende druid voordat het cool was :+ (toen iedereen aan het klagen was dat druids zo zwak waren).
Maar ik hoop ook dat ze nog wat doen dat meer verschillende builds een beetje competitief worden. Lightning lukt misschien ook nog wel, maar is niet wat ik leuk vind aan druids. Ik zou nog wel een pet build willen proberen op zich maar ik was al richting level 60 aan het gaan toen ik daar wat legendaries voor heb en dan blijk je eigenlijk al te ver te zijn om veel met pets te spelen.

Sowieso vind ik de manier hoe ze druid pets gedaan hebben niet erg leuk, het geeft totaal niet het gevoel van een wild army zoals D2 dat wel had (met 8 wolven, 5 raven een beer en een spirit, even uit mijn hoofd, de vine gebruikte ik geloof ik niet). Nu moet je het doen met 2 of 3 wolven. De raven en de vine zijn nauwelijks zichtbaar en de damage die voornamelijk van actieve skills komt waardoor het meer als caster dan summoner voelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

pirke schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:43:
[...]

Ik vond het al opvallend dat sommige dungeons veel korter leken dan andere.

Als ik een dungeon uitzoek kijk ik vooral naar de tier, dan welke negatieve dingen er heersen die ik het minst irritant vind en dan pak ik er 1 die ik al een tijdje niet gegaan had in de afwisseling erin te houden. Dat hij een paar minuten langer
Ik check alleen of het een resource burn sigil is, die doe ik niet :P Alle andere zijn prima.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[Afbeelding]

Aan de andere kant (in HC althans) heb ik liever weinig XP per uur dan veel :P hoe hoger level hoe moeilijker het word terwijl niet per se je power al vooruit gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja drama die unique! :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Net level 50 geworden met mijn HC karakter. Het is even tijd om Diablo aan de kant te leggen. Echt een enorm toffe gameplay loop maar heb er toch echt teveel uren in gestopt de laatste weken waarbij ik het gevoel heb echt teveel van hetzelfde te doen. Met name de reis naar level 100 is bizar, zonder uitdaging en afwisseling. Enkel tijd. Misschien dat ik die ooit nog ga halen, maar voor nu is het denk ik even klaar. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:38
Finraziel schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:46:
[...]

Ik voel me wel een beetje een hipster nu, ik was een shapeshiftende druid voordat het cool was :+ (toen iedereen aan het klagen was dat druids zo zwak waren).
Maar ik hoop ook dat ze nog wat doen dat meer verschillende builds een beetje competitief worden. Lightning lukt misschien ook nog wel, maar is niet wat ik leuk vind aan druids. Ik zou nog wel een pet build willen proberen op zich maar ik was al richting level 60 aan het gaan toen ik daar wat legendaries voor heb en dan blijk je eigenlijk al te ver te zijn om veel met pets te spelen.

Sowieso vind ik de manier hoe ze druid pets gedaan hebben niet erg leuk, het geeft totaal niet het gevoel van een wild army zoals D2 dat wel had (met 8 wolven, 5 raven een beer en een spirit, even uit mijn hoofd, de vine gebruikte ik geloof ik niet). Nu moet je het doen met 2 of 3 wolven. De raven en de vine zijn nauwelijks zichtbaar en de damage die voornamelijk van actieve skills komt waardoor het meer als caster dan summoner voelt.
Ik sla dingen heel hard als een beer. Dat vind ik mooie gameplay. Soms word ik een iets grotere, iets bozere beer. En dan sla ik demons nog iets harder. Mooi werk dat druid zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Ricmaniac schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:53:
[...]

Aan de andere kant (in HC althans) heb ik liever weinig XP per uur dan veel :P hoe hoger level hoe moeilijker het word terwijl niet per se je power al vooruit gaat.
Je kan beter veel gear verzamelen en weinig XP, maar paragon puntjes klikken is veel leuker dan 0,1% attack speed erbij krijgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
London schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:50:
[...]

Ik check alleen of het een resource burn sigil is, die doe ik niet :P Alle andere zijn prima.
Ik heb geen resource nodig O-)

Al gaat het wel een stuk langzamer als ik niet help...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nu ook een hele zieke 2handed axe gevonden. mijn attack power gaat hier 1100 mee omhoog.
Ik twijfel of ik misschien toch gewoon pulverize moet gaan en die 200% shockwave hier op gooien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8cu_1Kmsu9OBOd1OZ_ElqK1re8w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fOJnNQgiUZPDdMtM9tpjoriV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:14
Lagt de game bij jullie ook zo erg? Het is voor mij totaal onspeelbaar:(

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Br3wmaster schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 20:13:
Lagt de game bij jullie ook zo erg? Het is voor mij totaal onspeelbaar:(
Nee hele avond nog geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga de Worldboss weer eens proberen. vorige character erdoor verloren en sindsdien geen WB meer gedaan hahah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:14
Ricmaniac schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 20:16:
[...]

Nee hele avond nog geen last van.
Dat is fijn want dit is echt drama haha. Net even mijn verbinding gecontroleerd maar die is gewoon steady. Nou goed op hoop van zegen dan maar. Zou jammer zijn als ik mijn chat kwijt raak

PSN: Brwmaster

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fazale3S76y4gpg_Raadnc5ZSNg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PfnFGg49AsoIglhY8z8wCy5C.png?f=user_large

Deze van worldboss gekregen. benieuwd of die handig is voor sommige builds of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Ricmaniac schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 20:32:
[Afbeelding]

Deze van worldboss gekregen. benieuwd of die handig is voor sommige builds of niet.
Is die zeker! ga maar eens full poison met rabies etc en poison creepers :)

[ Voor 7% gewijzigd door Lienuks op 29-06-2023 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
  • Laatst online: 24-08 14:47
MPC60 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:10:
Wat wel lekker is van een eigen build die je niet vaak ziet is dat bij een patch jij meestal het beste geholpen wordt. Die skills die niemand anders gebruikt zullen vrijwel altijd gebuffed worden. Mijn leap / ground slam / kick / double swing / death blow / earthquake aspect build (hele mond vol) is op alle fronten aardig gebuffed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lienuks schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 20:42:
[...]

Is die zeker! ga maar eens full poison met rabies etc en poison creepers :)
Zooo veel builds die ik wil proberen met druid nog het is gewoon te veel zowat haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Dazzling Dwild schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 20:42:
[...]

Wat wel lekker is van een eigen build die je niet vaak ziet is dat bij een patch jij meestal het beste geholpen wordt. Die skills die niemand anders gebruikt zullen vrijwel altijd gebuffed worden. Mijn leap / ground slam / kick / double swing / death blow / earthquake aspect build (hele mond vol) is op alle fronten aardig gebuffed :-)
Dit gebeurde bij de laatste patch inderdaad. Terwijl ik helemaal niet het gevoel had dat het nodig was. Ieder z’n meug hoor trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Famous schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 19:07:
- Landslides earth pillars each strike a second time
- Trample now summons 6 earth pillars (12 dus)
- When Fortify earth skills gain +3 rank

Toch een leuke combo zo :p
Met de paragon even naar de earth skills en dan ben ik erg benieuwd naar de damage output :)
Heb hier nu onderstaande bij, man kan Trample bijna spammen inclusief die 12 pillars. Op level 66 is WT4 geen enkel probleem 8)7
Hiervoor waren WT4 NM wel pittig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/laYog2899J-mP1Q0I8sgDhO7xvA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JS6dvROUPocYrk0ZMRFEtXNZ.jpg?f=fotoalbum_large

De eerste paar Ancester Legends gehad maar helaas niet echt bruikbaar, dat wordt nog even farmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ricmaniac schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 20:05:
Nu ook een hele zieke 2handed axe gevonden. mijn attack power gaat hier 1100 mee omhoog.
Ik twijfel of ik misschien toch gewoon pulverize moet gaan en die 200% shockwave hier op gooien.

[Afbeelding]
Vulnerable ben ik niet meer happig op, focus meer op crit nu.
Zag dat Vulnerable maar 3% kans had, van 290% gezakt naar 240% damage. Crit is nu wel omhoog.

Het voelt alsof ik nu toch wel stuk meer doe qua damage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nou @Bazziek , 5 uniques vanavond waarvan 2 helmets, 2x Vasily's Prayer :D Hopelijk heb jij meer geluk.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
London schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 21:38:
Nou @Bazziek , 5 uniques vanavond waarvan 2 helmets, 2x Vasily's Prayer :D Hopelijk heb jij meer geluk.
Kreeg net een Mad Wolfs Glee, hopelijk is het een voorteken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Wat schaalt er eigenlijk allemaal met die NM tiers? Ik speelde meestal op monster lvl = mijn lvl+3, heb eens mijn lvl+6 gedaan en ik merk geen verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
En wat is dat enchanten duur zeg als je een paar keer extra doorklikt, en alleen maar crap gerold op verder een leuk item, maar niet leuk genoeg :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:10
justifire schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 07:28:
Maar ja, die Mendeln ring he…. vanavond gaat hij vallen! :+
Helaas.
Wel de Frostburn handschoentjes gekregen.
Misschien wel interessant om wat aan te klooien icm Mendeln build, mocht die ring ook daadwerkelijk bestaan :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:36

Aganim

I have a cunning plan..

Goed, WTF is het gedoe met Fields of Hatred? Ik dacht in de tutorial gezien te hebben dat je PvP specifiek aan moet zetten om aangevallen te kunnen worden. Ik zet drie stappen in die zone en wordt direct ge-oneshot. Ik wil alleen even de kaart compleet hebben, meer niet. PvP interesseert me geen hol en heb ik zeker niet aangezet. Dat bevestigt het altaar in Alzuuda ook nog eens. Poging twee: weer hetzelfde, door een andere speler. Poging 3: je raadt het al.

Zie ik iets over het hoofd, of werkt dit systeem gewoon niet zoals beloofd? :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
Aganim schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 22:10:
Goed, WTF is het gedoe met Fields of Hatred? Ik dacht in de tutorial gezien te hebben dat je PvP specifiek aan moet zetten om aangevallen te kunnen worden. Ik zet drie stappen in die zone en wordt direct ge-oneshot. Ik wil alleen even de kaart compleet hebben, meer niet. PvP interesseert me geen hol en heb ik zeker niet aangezet. Dat bevestigt het altaar in Alzuuda ook nog eens. Poging twee: weer hetzelfde, door een andere speler. Poging 3: je raadt het al.

In de pvp-zone kan iedereen jou aanvallen. Jij kan alleen andere aanvallen als je jezelf 'blood-marked'' via het emote wheel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aganim schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 22:10:

Je kan in die zone gewoon vrij rondlopen zonder dat je andere aan hoeft te vallen of aangevallen hoeft te worden.

Een speler kan Mark for Blood aanzetten. Wanneer een speler Mark for Blood aan heeft kan hij iedereen aanvallen die hij wilt. ook spelers die het uit hebben staan. Spelers die het uit hebben staan kunnen ook de marked voor blood speler allemaal aanvallen zonder dat ze het zelf aan hoeven te zetten.

Wanneer jij het zelf aan zet kan je iedereen in de fields aanvallen.

Dus de enige manier dat er niks aan de hand is, is wanneer jij en iemand anders elkaar tegenkomen terwijl Mark for blood bij allebei uit staat. Dan kan je elkaar niet aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Bedankt, dan heb ik het verkeerd begrepen. Dat wordt dan maar een keer een avondje ergeren. :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:37
Misschien op WT1 proberen?

Ik ben ook geen fan van dit PvP systeem. Laat het dan ook echt opt out zijn of een systeem waar je wel iemand kan killen, maar daardoor krijg je karma en drop je gear die je draagt wanneer je dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Aganim schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 22:32:
Bedankt, dan heb ik het verkeerd begrepen. Dat wordt dan maar een keer een avondje ergeren. :(
Op WT2 is het mij niet overkomen, net naar overschakeling WT3 werd ik ook “gelaserd”. Probeerde nog wel terug te vechten maar het ging zo snel dat ik niet eens zag hoeveel damage ik bij hem gedaan had 8)7
TheBrut3 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 22:33:
Misschien op WT1 proberen?

Ik ben ook geen fan van dit PvP systeem. Laat het dan ook echt opt out zijn of een systeem waar je wel iemand kan killen, maar daardoor krijg je karma en drop je gear die je draagt wanneer je dood gaat.
Zit er niet een soort karma systeem aan?
Dat je marked wordt op de map?

Kan ook zijn dat ik het verkeerd begrepen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BakkerBolletje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04 02:37
Zijn er meer mensen waar de labtop van vastloopt bij diablo 4?
Is random dan brickt hij en start opnieuw op.

Gt72vr 7re dominator pro.

Kwa specs zou hij geen probleem moeten hebben

Canon 450D + 18-55mm IS Kitlens || Slingshot 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BakkerBolletje schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 22:41:

Main laptop nog geen last van gehad. Asus ROG Zyphyrus G15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ricmaniac schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 22:44:
[...]

Main laptop nog geen last van gehad. Asus ROG Zyphyrus G15
Hier ook niet op een Asus scar strix 18.
Vandaag alleen wat haperingen als ik een dorp uit wilde.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aganim schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 22:32:
Weet niet meer waar maar ik heb volgens mij ook in game iets zien staan wat leek te zeggen dat die blood mark nodig was om aan te vallen of aangevallen te worden, dus op zijn minst erg verwarrend en ik denk gewoon fout uitgelegd.
Maar ik heb in wt1 of 2 de pvp zones verkend en niemand die me lastig viel dus dat zou je inderdaad kunnen proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:46

Brakke laptop vrees ik. Dat zie je altijd bij nieuwe releases. Dan gaan mensen opeens meer gamen en dan komen die problemen bovendrijven. Succes ermee (zonder ironie), hopelijk is er nog wat te fixen. Ben er wel een beetje bang voor, oud beestje ook, die is niet meer economisch te repareren.

Zelf ook ervaringsdeskundige. Ik heb er nu een nieuwe voeding inzitten en mijn pc loopt weer als een zonnetje *O* (niet lullig bedoeld, ben gewoon erg blij mijn pc probleem een keer gefixt te hebben :)F )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Finraziel schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 22:53:
[...]

Weet niet meer waar maar ik heb volgens mij ook in game iets zien staan wat leek te zeggen dat die blood mark nodig was om aan te vallen of aangevallen te worden, dus op zijn minst erg verwarrend en ik denk gewoon fout uitgelegd.
Dan ben ik gelukkig niet de enige die dat zo begrepen heeft.
Maar ik heb in wt1 of 2 de pvp zones verkend en niemand die me lastig viel dus dat zou je inderdaad kunnen proberen.
Haha, dan zal ik net pech hebben gehad, dit was op WT2. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

Kluus

Gang is alles

Zou mij ook beter lijken dat bloodmarked alleen betekend dat je aangevallen kan worden. Met wat extra zaken waarbij je automatsch bloodmarked wordt zoals het aanvallen van een (bloodmarked) speler of het proberen in te leveren van die shards.

Zelf ook al wel een paar leuke pvp momentjes gehad trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
Famous schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 21:33:
[...]

Vulnerable ben ik niet meer happig op, focus meer op crit nu.
Zag dat Vulnerable maar 3% kans had, van 290% gezakt naar 240% damage. Crit is nu wel omhoog.

Het voelt alsof ik nu toch wel stuk meer doe qua damage.
Bedoel je niet overpower? 3% crit chance is wel erg weinig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:02

Spooksel

Spooksel!

Dusch... Net aangekomen bij de capstone boss om naar WT4 te stoten, network error en ineens account currently locked. Like, wtf Blizzard.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
RNG zit vrijwel nooit mee als ik naar laatste item level wil uppen. Valt vaak gewoon lager uit dan eerdere stats met lagere item level >>
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e8WPwBiGRIc1SKMDEO_KEZ1SOlY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kOp8IcXyNKvdSIObtwIwYn98.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:30
@Dazzling Dwild maar... dat is toch een preview naar de 2e upgrade en niet de laatste?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanavond even wat rustiger gedaan. Verder gegaan met mijn SC character.
Inmiddels 50 geraakt. Speelt zo veel relaxted in Softcore :P maar tegelijkertijd weet ik ook steeds waarom ik normaliter hardcore speel :P

Rogue speelt ook wel echt leuk vind ik. Bouw hem nu meer als een demon hunter ala D3 though. was eerst twisting blades maar vond ik toch wat onhandig/moeilijker in drukke actie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
Thalaron schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 01:03:
@Dazzling Dwild maar... dat is toch een preview naar de 2e upgrade en niet de laatste?
Het is een upgrade van 724 item level naar 729 item level. Laatste break point voor items is 725. Dan worden stats veel beter qua range (maar mogelijk dus nog steeds lager als je slecht rolt).

Zie hier de stats range zoals die nu zijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_SMd4QYrkRYBCW60prr2cGijuM0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XFMh95bh3uP7MhsQ5j6zydtW.png?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door Dazzling Dwild op 30-06-2023 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Dazzling Dwild schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 01:01:
RNG zit vrijwel nooit mee als ik naar laatste item level wil uppen. Valt vaak gewoon lager uit dan eerdere stats met lagere item level >>
[Afbeelding]
Prima toch? CD reduction is veel belangrijker dan life on kill en ja jammer van die max life, maar die 21hp gaat het verschil ook niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Dazzling Dwild schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 23:53:
[...]

Bedoel je niet overpower? 3% crit chance is wel erg weinig!
Overpower ja excuus, die is 3%.

Die damage was ik dus aan het inruilen voor crit damage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:34

Hier circa elke 30 minuten een crash op een Vivobook. Best wel irritant, toch eens even proberen of dat kan fixen.
Pagina: 1 ... 94 ... 213 Laatste